pinda powerrr schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 14:08:
[...]

Mooie verzameling! Specs?
Zo'n Eastman, heb er wel eens op gespeeld toen ik bij Max Guitar was. Fantastische ES-335 kloon! Speelde echt waanzinnig goed en mooie afwerking.
/me een staatslot gaat kopen, wensenlijstje groeit 
Van links naar rechts:
Een Gretsch New Yorker archtop, heel leuk ding om mijn gypsy (of toch gipsy

) jazz slag wat op te oefenen en spelen
Daarna een zelfbouwgitaar, gemaakt met een goede vriend van me. Zit nu nog een 'leenhals' op van een oude gitaar, maar we willen ooit zelf nog een hals ervoor maken. Ik heb ergens nog wel wat foto's van de build, die kan ik binnenkort wel posten als jullie dat leuk vinden. In deze zelfbouw zit een p90 van Seymour Duncan bij de brug en een oude humbucker bij de hals, uit de Ibanez die ernaast hangt.
Ibanez Artcore gitaartje, was mijn eerste 'echte' gitaar, ook als eerste gitaar mee geknutseld. Zit nu een Seymour Duncan Jeff Beck bij de brug en een SD Phat Cat bij de hals. Volume- en toneknoppen zijn gebypassed en er zit een setje .13 flatwound snaren op en een andere brug.
Dan, mijn standaard Made in the US Fender Strat, deze heb ik tweedehands gekocht in de gitaarwinkel waar ik toen tegenover woonde. Was net netjes gerefret én, komt uit hetzelfde bouwjaar als ik ('89).
Rechtsbovenin een archtop met p90 bij de hals. Dit is een Godin 5th Avenue Kingpin. Leuke gitaar, maar speel er niet zo heel veel meer op, toevallig ook de gitaar die weg mag
En in mijn handen, gedeeld favoriet met de Fender, mijn Eastman. Heb hem nu iets langer dan een jaar en ben er erg blij mee. Heerlijk apparaat, mooi afgewerkt en lekkere sound. Op dit moment wat aan het experimenteren met de snaren, die ik er 'topwrap' op heb gezet, zodat het tailpiece van de brug maximaal naar beneden geschroefd kan. Speelt lekker (iets lichtere snaartension) en zou beter moeten zijn voor sustain.
Niet op de foto, een goedkope leuke gele Ibanez basgitaar met zwarte snaren, en een fijn akoestisch western gitaartje, en de versterker/pedaalrommel