Plus, tegenwoordig worden al die gitaartjes met machines gebouwd. Er kan niet echt heel veel meer mis gaan.Joost79 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:09:
Die harley benton gitaartjes zijn helemaal niet verkeerd! Veel plezier ermee!
Veel van die budget merken bieden een hele goede value for money.
Denk niet dat Thomann zich kan permiteren om onder hun Harley Benton label slechte gitaren te gaan verkopen, daar is in het tijdperk van sociale media weinig voor nodig om een reputatie kapot te maken.

Ik moet zeggen, als beginner, ik ben ook begonnen op een elektrische gitaar. Maar ik merk dat het stukken meer voldoening geeft om op een akoestische te spelen, het is namelijk veel lastiger om mooi geluid uit een elektrische te krijgen.pinda powerrr schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:19:
Vind het advies van @Luapper zo slecht nog niet. En daarbij, je moet het leren op een "moeilijke" gitaar, dan wordt je sneller beter. Tenminste, dat zei mijn vader altijd, ik moest altijd op acoustisch oefenen, dan train je je vingers beter. Destijds vond ik dat uiteraard maar een stom advies, maar ok, het heeft zich op zich goed uitbetaald.
[ Voor 38% gewijzigd door Bob Popcorn op 15-02-2018 10:21 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!