Is het zo'n lobby met een wachtwoord waarschijnlijk? Kan je gewoon deelnemen als het past en als je lid bent of moet je op voorhand inschrijven?Mystikal schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:41:
[...]
Deze server had gewoon te zien moeten zijn. Practice begon om 20:30, daarvoor was de lobby leeg.
Het waren de F3's op Kyliyama. 30 min practice (daarvoor 30 min onofficieel practice), 15min quali, 30 minuten race (12 auto's), 3 min pauze, 5 min quali, 30 minuten race. Erg coole combi en superleuke auto (normaal gesproken rij ik alleen maar GT's)
Op de discord wordt er wat gesproken over setup's etc en kun je eventueel wat overnemen van de snellere coureurs. Ik was samen met een vriend van me ook nog op Teamspeak, voor het algemene chitchat (open mic), voor discord gebruikte ik push to talk. Combi werkte eigenlijk wel goed.
RaceDepartment F3 was het volgens mij. Let wel, dit zijn hosted sessies waarbij je een account moet hebben bij RaceDepartment en om mee te kunnen doen aan deze servers kost het je dat ook 15 dollar/euro? per jaar of 3 dollar/euro per maand. Voor AMS2 meestal 2 races per week en af en toe ook kampioenschappen.
Abbo kan je overigens ook gebruiken voor races met andere spellen, je krijgt gewoon toegang tot een afgescherm gedeelte van de website waarin de informatie staat voor de races.
En is het altijd rond 20u30? Voor mij is dat wat vroeg helaas.
Klinkt wel heel leuk! Neem aan dat er ook minder of geen mensen de race verlaten.