Toon posts:

Automobilista 2

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:46

Mystikal

It never hurts to help

Koldur schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:26:
Ik race graag F1 en ben er door @Flying Hawkic achter gekomen dat de auto's er zijn evenals de skins.

Alleen mis ik een aantal banen, vooral Zandvoort, kan nergens vinden dat daar een mod voor is. Klopt dit, of kijk ik niet goed genoeg?
Helaas heb je gelijk. Al zijn er wel wat banen onder een andere naam...Suzuka (kansai) en Monaco (Azur) zitten er bijvb gewoon in.

Basement Bios ---- Exo-S

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 16:56
Mystikal schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Helaas heb je gelijk. Al zijn er wel wat banen onder een andere naam...Suzuka (kansai) en Monaco (Azur) zitten er bijvb gewoon in.
Dank je voor het antwoord, maar Zandvoort is dus geen andere naam circuit voor? Jammer!

Was het nog gelukt met de tracking van de G2?

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:21
racedepartment en overtake.gg die gaan fusioneren. Benieuwd wat het voor de leagues betekent

• Flying Hawkic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-05 20:10
Koldur schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:26:
Ik race graag F1 en ben er door @Flying Hawkic achter gekomen dat de auto's er zijn evenals de skins.

Alleen mis ik een aantal banen, vooral Zandvoort, kan nergens vinden dat daar een mod voor is. Klopt dit, of kijk ik niet goed genoeg?
Inderdaad, ik mis ook Zolder :). Die zat wel gewoon in PC2, maar ze kopiëren niet gewoon van PC2. Alleen, er is zoveel content dat het ook niet zo'n groot gemis is. Maar Zandvoort en Zolder zouden wel leuk zijn om te hebben.

• Flying Hawkic
stijn014 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:53:
racedepartment en overtake.gg die gaan fusioneren. Benieuwd wat het voor de leagues betekent
Ah wist ik niet! Heb je een bron?

• Flying Hawkic
Arthur-94 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:39:
[...]

Inderdaad goed om krachten te bundelen. Ik vind alleen Discord zo slecht werken en dat weerhoudt mij ervan om te gebruiken.
Hoe bedoel je juist dat het slecht werkt?

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Flying Hawkic schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:02:
[...]

Ah wist ik niet! Heb je een bron?
https://traxion.gg/porsch...community-racedepartment/

Hoe steekt porsche in dit verhaal?

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Koldur schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Dank je voor het antwoord, maar Zandvoort is dus geen andere naam circuit voor? Jammer!

Was het nog gelukt met de tracking van de G2?
Helaas nog niet echt. Een handdoek voor de deur en een QR code op de monitor voor me. Hij blijft het zwaar hebben met tracking.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flying Hawkic
Helaas wat mager. Had meer van de MP updates verwacht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Flying Hawkic schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:21:
[...]

Helaas wat mager. Had meer van de MP updates verwacht.
Ik ook, positieve is dan misschien dat ze het erkennen en er aan werken.

Basement Bios ---- Exo-S

• Flying Hawkic
Mystikal schreef op zondag 5 maart 2023 @ 23:33:
[...]

Ik ook, positieve is dan misschien dat ze het erkennen en er aan werken.
Inderdaad, dat is wel goed.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

AMS update is zojuist live gegaan.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:54

Rivanov

Apple freak

Vandaag de wereld van AMS 2 ingedoken. Wauw. Wat een game! Graphics zijn echt by far het beste van iedere sim op dit moment. En nu ook met mod en livery support. Al enkele historic F1 races gereden. Prachtig.

En ‘70 Spa _O_

Nog geen multiplayer gedaan overigens. Snel eens doen. :)

Gebruik custom FFB file v70 van DanielKart

https://forum.reizastudio...mendations.11135/page-314

[Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 24-03-2023 19:14]

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkangle
Rivanov schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:10:
Vandaag de wereld van AMS 2 ingedoken. Wauw. Wat een game! Graphics zijn echt by far het beste van iedere sim op dit moment. En nu ook met mod en livery support. Al enkele historic F1 races gereden. Prachtig.

En ‘70 Spa _O_

Nog geen multiplayer gedaan overigens. Snel eens doen. :)

Gebruik custom FFB file v70 van DanielKart

https://forum.reizastudio...mendations.11135/page-314
wacht maar tot je in vr speelt 😉

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Darkangle schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:22:
[...]
Dat zal niet meevallen als ik geen VR heb. Enkel PSVR 2 ;)

Heb triples op m’n simrig.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-05 16:56
VR is echt next level simracen. Ik ben begonnen met VR simmen, had de headset en dacht, waarom niet gewoon meteen zo beginnen. Daarna een paar keer op een monitor, man, wat valt dat tegen dan!
Ik vind er dan weinig aan eerlijk gezegd.

Wel een voetnoot, het is voor veel mensen wel een wenproces, volgens mij geldt voor net een meerderheid dat die eerst wel misselijk worden. Kan je trainen, maar wel even belangrijk om te weten. Gelukkig zelf nagenoeg nooit last van, tenzij ik al niet helemaal lekker ben, dan kan het wel eens lichtjes voorkomen.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Gigabyte RTX 4090 Windforce 24G, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 2TB WD SN850 NVMe SSD, 500GB WD SN750 NVMe SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM1000x

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Tot op heden altijd de Default+ FFB setting gebruikt met Fanatec en In-game settings van Ermin Hamidovic, wat al prima aanvoelde. Zojuist ook deze custom FFB uitgeprobeerd en eerste indruk is erg positief. Dank voor de link. d:)b

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

PatrickC schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 11:43:
[...]

Tot op heden altijd de Default+ FFB setting gebruikt met Fanatec en In-game settings van Ermin Hamidovic, wat al prima aanvoelde. Zojuist ook deze custom FFB uitgeprobeerd en eerste indruk is erg positief. Dank voor de link. d:)b
Kun je die in-game settings van Ermin Hamidovic delen? :)

• PatrickC
  • Nu online
Rivanov schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:58:
[...]

Kun je die in-game settings van Ermin Hamidovic delen? :)
In deze video gaat hij alle huidige racing sims langs:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ared
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:13
Excuses als dit eerder gepost is, maar ik heb het gisteren pas gevonden en werd er erg happy van:
https://projectcarsmoddin...ds---automobilista-2.html

Een aantal extra auto's, waaronder de Alpine A110 GT4 (die ik erg fijn vind rijden) en een aantal geconverteerde tracks uit Project Cars 2, waaronder Sugo. Heerlijke track, beetje de Brands Hatch van Japan vind ik het, qua flow van de baan. Fijn dat die eindelijk beschikbaar is voor AMS2. Tevens de Mojave track, en de point-to-point tracks van Azure Coast en California, voor wie er van houdt.

Installatieinstructie:
YouTube: How to INSTALL MODS for Automobilista 2 | AMS2 Modding Guide
(niet super moeilijk, maar de eerste keer wel even aandacht erbij)

let op: bij de reguliere Sugo download kreeg ik een waarschuwing van m'n virusscanner dat er een Trojan in zou zitten. Daarna de Mega Download geprobeerd en heel goed gescand voor het uitpakken, die leek wel schoon. Het installeren lukt in ieder geval en de track is prima speelbaar, al moet je wel track limits uitzetten, want daar zit een bug in. Maar check het dus wel even goed van tevoren!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

ared schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 09:26:
Excuses als dit eerder gepost is, maar ik heb het gisteren pas gevonden en werd er erg happy van:
https://projectcarsmoddin...ds---automobilista-2.html

Een aantal extra auto's, waaronder de Alpine A110 GT4 (die ik erg fijn vind rijden) en een aantal geconverteerde tracks uit Project Cars 2, waaronder Sugo. Heerlijke track, beetje de Brands Hatch van Japan vind ik het, qua flow van de baan. Fijn dat die eindelijk beschikbaar is voor AMS2. Tevens de Mojave track, en de point-to-point tracks van Azure Coast en California, voor wie er van houdt.

Installatieinstructie:
YouTube: How to INSTALL MODS for Automobilista 2 | AMS2 Modding Guide
(niet super moeilijk, maar de eerste keer wel even aandacht erbij)

let op: bij de reguliere Sugo download kreeg ik een waarschuwing van m'n virusscanner dat er een Trojan in zou zitten. Daarna de Mega Download geprobeerd en heel goed gescand voor het uitpakken, die leek wel schoon. Het installeren lukt in ieder geval en de track is prima speelbaar, al moet je wel track limits uitzetten, want daar zit een bug in. Maar check het dus wel even goed van tevoren!
Daarnaast zijn er inmiddels ook de GT3 auto's geport (Ferrari,Audi,Bentley).

Ook is het mogelijk een veld met 60+ auto's te laten rijden.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

RaceDepartment heeft de racetijden aangepast voor de dinsdag en donderdag avond, waardoor voor de Europese vasteland rijders de tijden een stuk gangbaarder zijn.

Wellicht hier ook liefhebbers die willen aansluiten! Het is altijd een goede en eerlijke sfeer en verschillende niveaus in het veld.

More Tuesday Caterham fun is on the menu this week on the more flowing infield circuit of Gateway Motorsports Park. With several long flowing corners there should be ample oportunity to get your rear out.

Basement Bios ---- Exo-S

• Darkangle
Er meent mij bij te staan dat racedept een verplichte vrijwillige bijdrage (contradictio in terminis) vereiste. Herrinder ik mijn dat verkeerd?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Volgens mij $15 per jaar. Ik kan me voorstellen dat sommige daar iets op tegen hebben. Voor mij persoonlijk heb ik dat al snel 'terug verdiend' door de vele leuke evenementen. Maar nogmaals dat is persoonlijk natuurlijk.

Basement Bios ---- Exo-S

• PatrickC
  • Nu online
Darkangle schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:22:
[...]
Vandaag voor de 1e keer met een Oculus Rift geracet… wat een ervaring! _/-\o_
Ik mis wel een beetje de scherpte van het racen op een gewone monitor, in mijn geval een ultrawide met 3440x1440 resolutie. Verder was ik een beetje bang dat ik er niet tegen zou kunnen, omdat ik ook wat problemen heb met mijn evenwichtsorgaan, maar… totaal geen last gelukkig. 8)

• Darkangle
PatrickC schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 19:17:
[...]

Vandaag voor de 1e keer met een Oculus Rift geracet… wat een ervaring! _/-\o_
Ik mis wel een beetje de scherpte van het racen op een gewone monitor, in mijn geval een ultrawide met 3440x1440 resolutie. Verder was ik een beetje bang dat ik er niet tegen zou kunnen, omdat ik ook wat problemen heb met mijn evenwichtsorgaan, maar… totaal geen last gelukkig. 8)
er zijn settings waarbij je ams2 veel scherper in vr krijgt. Is een flatfile in notepad aanpassen, even google raadplegen welke voor jou setup geld.

• PatrickC
  • Nu online
Darkangle schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:19:
[...]
er zijn settings waarbij je ams2 veel scherper in vr krijgt. Is een flatfile in notepad aanpassen, even google raadplegen welke voor jou setup geld.
Had ik al aangepast, maar zag maar weinig verschil.

• Darkangle
Hele vid moeten kijken, maar strenght van 0.0 naar 1.0?

Probeer eens 2.9, en dan lager als het teveel is.

Het zou zeer merkbaar moeten zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
YouTube: AMS2 Early Release Candidate | Checking out the1971 Historic Nordsch...

Checking out the1971 Historic Nordschleife by Dave.

Ik heb hem gekeken en het is echt prachtig.

• Darkangle
Ik weet niet wat het is maar die dave kan ik echt niet pruimen 😳

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edwin7290
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 27-05 21:52
De klassieke Nurburgring is fantastisch. Leuke easter egg: Je kunt de Steilstrecke gebruiken. Dat is de shortcut om de Karussel af te snijden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Edwinlzv
Darkangle schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 10:39:
Ik weet niet wat het is maar die dave kan ik echt niet pruimen 😳
Hahaha ik normaal ook niet maar het ging mij om de video op zich.

Normaliter speel ik ams 2 eigenlijk zelden tot nooit maar eerlijk gezegd heb ik hem gisteren eens aangeslingerd en het viel me helemaal niets tegen. Nadat ik op youtube wat filmpjes zag kwam ik deze tegen en vond en vind de track met auto wel erg mooi.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Edwin7290 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:11:
De klassieke Nurburgring is fantastisch. Leuke easter egg: Je kunt de Steilstrecke gebruiken. Dat is de shortcut om de Karussel af te snijden.
Zojuist even een rondje gedaan op de Gesamtstrecke in VR in een BMW M1 Procar… af en toe net of je in een rollercoaster zit _/-\o_ 8)

• NutteFrenkie
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-05 20:12
Woahh... deze classic track is echt fantastisch! Erg gaaf om deze in een M1 te rijden inderdaad. Helaas geen VR, dat lijkt me een fantastische ervaring haha

Dé plek voor sim racers: hardware, reviews en meer! --> https://www.simracinghub.nl

• ared
Ik heb de Gesamtstrecke gedaan met de '74 Porsche 911 RSR, Ook een match made in heaven. Ook even de Steilstrecke gereden, geweldige tip @Edwin7290 !

De Südschleife is alleen meer tarmac rally stage dan een race circuit, maar wat een heerlijke ervaring als het goed gaat. Maar ook wel een paar heggen en greppels opgezocht :+

• stijn014
Die Sudschlieffe is echt bedrieglijk. Eerste stuk is best snel en dan krijg je zelfvertrouwen. Gevaarlijk 😅

Het enige is , ik wil nu nog liever een Le Mans pack inclusief sixties Le Mans

• ared
stijn014 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:52:
... inderdaad, en een career mode die zich afspeelt in de late jaren 60 / vroege jaren 70 *O*

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

stijn014 schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 08:52:
Die Sudschlieffe is echt bedrieglijk. Eerste stuk is best snel en dan krijg je zelfvertrouwen. Gevaarlijk 😅

Ik zou graag zien dat ze eerst MP ervaring verbeteren en dan pas extra content gaan uitbrengen. Het moet online allemaal wat beter. Gelukkig is die toezegging ook gedaan, maar het zijn geen quick fixes.

Basement Bios ---- Exo-S

• ared
Over multiplayer gesproken, heeft iemand hier al ervaring mee? Ziet er wel interessant uit als het een bepaalde kritische massa achter zich krijgt, maar lijkt me dat je tot die tijd alleen maar in nog legere lobby's zit?

YouTube: Will this Change Automobilista 2 Forever? Racecraft Online!
https://www.racecraft.online/

• RobbieHifi
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:46
ared schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 09:15:
[...]

... inderdaad, en een career mode die zich afspeelt in de late jaren 60 / vroege jaren 70 *O*
Dat je na vier races sterft.... 8)7

• ared
RobbieHifi schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:38:
[...]

Ik hoopte dat er dan net als met schade voor je auto een none / visual only / injuries / fatalities slider komt :')

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online

• Edwinlzv
ared schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:19:
Over multiplayer gesproken, heeft iemand hier al ervaring mee? Ziet er wel interessant uit als het een bepaalde kritische massa achter zich krijgt, maar lijkt me dat je tot die tijd alleen maar in nog legere lobby's zit?

Ik heb me gisteren aangemeld en vanmiddag na de F1 eens kijken. Wat mij aanspreekt is dat je (volgens hun) ingedeeld wordt met mensen die ongeveer hetzelfde niveau hebben. In tegenstelling tot bijvoorbeeld ACC en iracing waar je tussen (hele) snelle gasten komt te zitten wat het niet alleen voor mij maar ook voor hun minder leuk maakt. Ik rij liever mijn eigen race met een leuk en fair gevecht als dat je op een gegeven moment alleen maar in je spiegels zit te kijken omdat er weer zo'n snelle rakker aan komt waar je dan voor aan de kant moet. Vaak komt het moment dan ook ongelegen wat voor beide dan weer frustrerend is.

• Edwinlzv
RobbieHifi schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 20:38:
[...]

_O- _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12
Nieuwe Development update, met mooie updates, nieuwe auto's en een nieuw circuit. d:)b

https://forum.reizastudio...development-update.30680/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
StephanL schreef op maandag 1 mei 2023 @ 08:53:
Nieuwe Development update, met mooie updates, nieuwe auto's en een nieuw circuit. d:)b

https://forum.reizastudio...development-update.30680/
Ik had gehoopt op Le Mans ipv Barcelona. Voor de rest ziet het er prima uit. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
PatrickC schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:43:
[...]

Ik had gehoopt op Le Mans ipv Barcelona. Voor de rest ziet het er prima uit. :)
Of misschien toch nog…?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Heb me vandaag ook eens ingeschreven. Uiteindelijk is het zaak dat iedereen zich op deze servers gaat richten en zodoende een mooie playerbase gaat krijgen.

Hopelijk komt het van de grond!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ared
Mystikal schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:08:
[...]

Heb me vandaag ook eens ingeschreven. Uiteindelijk is het zaak dat iedereen zich op deze servers gaat richten en zodoende een mooie playerbase gaat krijgen.

Ik heb me gisteren ingeschreven en de clean laps gehaald op Londrina en Cadwell, hopelijk kan ik vanmiddag wat races doen. Al moet ik zeggen dat de tuin ook wel lonkt 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stijn014
Die spelercount is niet echt geweldig.
https://www.racedepartmen...052/page/the-numbers.199/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TiezZ_BE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:05
Mystikal schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:08:
[...]

Idem, het systeem is op zich zeker niet slecht. We zullen het zien...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Interessante data. I-Racing staat hier niet bij?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Darkangle
Mystikal schreef op maandag 8 mei 2023 @ 21:13:
[...]

Interessante data. I-Racing staat hier niet bij?
Is alleen voor sims met weer 😉

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LikeABawzs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-05 21:28

Thanks! Was hier ook nog niet mee bekend. Tijdje geleden was LFM aan het flirten met het idee om AMS2 toe te voegen, maar dit is gestaakt vanwege de lastige implementatie mbt de servers van AMS.

Ik ga dit vanavond zeker uitproberen! AMS2 is tenminste wel speelbaar in VR. :*)

• ared
LikeABawzs schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 10:02:

Ik ga dit vanavond zeker uitproberen! AMS2 is tenminste wel speelbaar in VR. :*)
En, gelukt en vond je het wat?

Ik heb er zelf nu 7 races op zitten, en over het algemeen wel positief. Ga er zeker mee door. Hoop deze week m'n Silver license te halen, daar zitten al mijn favoriete series: GT3, P3, F-3 en Group A _/-\o_

Alleen de AI kan af en toe... ehm... interessant zijn. Wordt dynamisch ingeregeld op basis van de gemiddelde pace van rijders, maar ik had gisteren twee races P4 @ Virginia waar ik met afstand de snelste human was, maar toch de snelste AI met geen mogelijkheid bij kon houden, en de andere humans kansloos achteraan finishten.

• LikeABawzs
ared schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:38:
[...]

Ik heb er zelf nu 7 races op zitten, en over het algemeen wel positief. Ga er zeker mee door. Hoop deze week m'n Silver license te halen, daar zitten al mijn favoriete series: GT3, P3, F-3 en Group A _/-\o_

Alleen de AI kan af en toe... ehm... interessant zijn. Wordt dynamisch ingeregeld op basis van de gemiddelde pace van rijders, maar ik had gisteren twee races P4 @ Virginia waar ik met afstand de snelste human was, maar toch de snelste AI met geen mogelijkheid bij kon houden, en de andere humans kansloos achteraan finishten.
Ja het bevalt wel goed. Fijn systeem wel. Handig met de chat notificaties voor de clean laps.
Heb de brazil outer gedaan, was nie zo'n succes door mijn eigen fout.

Daarna nog de PG40(?) clean laps gedaan. Maar toen begon ik het warm te krijgen van de VR.
En het blijft zonde dat het zo blurry is op afstand(Quest 2, met Link, 1080gtx)

• ared
Oh ja, die practice laps doe ik altijd super rustig om er drie op rij foutloos te krijgen, en daarna (als ik de auto/circuit combo nog niet ken) pas pushen om te leren waar de limiet ligt.

Maar stiekem ga je toch altijd ieder rondje net iets sneller, zeker als er ook nog anderen aan het oefenen zijn, wil je toch die eerste tijd. En dan in de derde ronde een track limit krijgen en opnieuw moeten beginnen |:(

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

LikeABawzs schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:43:
[...]

Ja het bevalt wel goed. Fijn systeem wel. Handig met de chat notificaties voor de clean laps.
Heb de brazil outer gedaan, was nie zo'n succes door mijn eigen fout.

Daarna nog de PG40(?) clean laps gedaan. Maar toen begon ik het warm te krijgen van de VR.
En het blijft zonde dat het zo blurry is op afstand(Quest 2, met Link, 1080gtx)
Reverb g2 geeft beter resultaat denk ik. Draai deze op een 3060ti

Basement Bios ---- Exo-S

• ared
Ik zit zelf nog op een GTX1070 en een Vive gen 1, maar ik ben wel aan het rondkijken naar 4070Ti en Vive Pro. Denk dat er een wereld voor me open zal gaan...

• Flying Hawkic
ared schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:38:
[...]

AMS2 heeft toch geen licenties?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ared
Nee, maar racecraft online wel:

• LikeABawzs
Mystikal schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:12:
[...]

Reverb g2 geeft beter resultaat denk ik. Draai deze op een 3060ti
Ja AMS2 is gelukkig wel goed speelbaar.

Ik wil vooral eerst mn pc nog upgraden. Want denk dat vooral de 4770k wat moeite met alles heeft. Toen ik de pc bouwde zat er een 760 in.

Pc upgrade weet ik ook niet goed wat ik wil. Wil voor VR dan wel weer zoveel mogelijk kracht hebben om ook ACC enigsinds te kunnen spelen in VR.
ared schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:27:
Ik zit zelf nog op een GTX1070 en een Vive gen 1, maar ik ben wel aan het rondkijken naar 4070Ti en Vive Pro. Denk dat er een wereld voor me open zal gaan...
Dan zul je ACC ook niet echt lekker kunnen draaien lijkt me? 8)7 :+

• ared
LikeABawzs schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:44:

Dan zul je ACC ook niet echt lekker kunnen draaien lijkt me? 8)7 :+
haha, nee, maar met MSFS en AMS2 en een baan en huishouden en af en toe een beetje sociaal doen ben ik ook wel redelijk door m'n tijd heen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hollister78
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-05 11:49
Heeft iemand ervaring met de AMD 7000 serie icm met een Quest 2? Het is bekend dat de AMD drivers voor deze videokaarten momenteel niet best zijn voor VR, maar hoor ook geluiden dat AMS 2 met de Quest 2 wel prima draait (Reddit en AMD forum). Heb nu een 6700XT en overweeg een 7900XT, maar als dat toch een drama is lijkt een 6950XT wellicht een betere optie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 00:32

Format-C

Rays aan het Tracen

Hallo mensen! Ik ben nu een beetje bezig met deze game, en dan met name met de F1, GT1, en indycars... (Vandmuddag middagje Long beach time trials gereden. Echt geweldig. _/-\o_ :9~ )

(McLaren F1 GTR en Merdedes CLK GTR 🤤🤤🤤🤤)

Ik overweeg ook een VR bril... Maar ben wel een graphicsh#er.... Is er wat te koop voor rond de 500 wat echt een super ervaring kan geven? Of ben ik dan meer kwijt?

Met mn 49 inch. (5120x1440 120HZ) vind ik het ook wel erg prettig gamen, maar ben wel benieuwd naar VR maar wil niet teveel inleveren op graphics dus. Heb een prima PC verder die alles wel zou moeten kunnen draaien. Zie mn inventaris of hieronder voor specs.

Edit; wordt er online een beetje geraced met deze game?

[Voor 54% gewijzigd door Format-C op 26-05-2023 19:07]

MasterBox MB511 RGB/ Ryzen 9 5950X @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Aorus B550 PRO V2/ G.Skill F4-3200C14D-32GTZ B-Die/ Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA HDD/ Gigabyte WBAX200/ CM V850 Gold V2/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Darkangle
Format-C schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:22:
Hallo mensen! Ik ben nu een beetje bezig met deze game, en dan met name met de F1, GT1, en indycars... (Vandmuddag middagje Long beach time trials gereden. Echt geweldig. _/-\o_ :9~ )

(McLaren F1 GTR en Merdedes CLK GTR 🤤🤤🤤🤤)

Ik overweeg ook een VR bril... Maar ben wel een graphicsh#er.... Is er wat te koop voor rond de 500 wat echt een super ervaring kan geven? Of ben ik dan meer kwijt?

Met mn 49 inch. (5120x1440 120HZ) vind ik het ook wel erg prettig gamen, maar ben wel benieuwd naar VR maar wil niet teveel inleveren op graphics dus. Heb een prima PC verder die alles wel zou moeten kunnen draaien. Zie mn inventaris of hieronder voor specs.

Edit; wordt er online een beetje geraced met deze game?
Prima te doen in vr. Wel even de extra settings aanpassen tbv sharpening (google).

Zat headsets die prima te doen zijn, hangt van je persoonlijke voorkeur en hoe de heatset voor jou fysiek lekker zit. Bedankt voor de herrindering, ik moet nog een paar meta quest 2's hier op V&A gooien dit weekend (vergeet het telkens) 😁.

Er zijn wat leuke clubjes die online van alles en nog wat organiseren. RPM League heb ik ervaring mee (zitten wat tweakers op), zeer vriendelijke en leuke club.

Ams2 is zeer fijn te tweaken voor VR, zeker als je wat extra gpu/cpu ruimte hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Rays aan het Tracen

Vind AMS 2 echt gruwelijk goed.

Vind racen met een stuurtje en pedalen ook gruwelijk leuk. En ben echt veul sneller dan met controller.

Heb nog niet echt súperveel geoefend maar vind het echt wel veel makkelijker dan met controller. Het is vooral nog een beetje wennen aan FBB van wanneer ik grip verlies of wanneer ik te hard rem.

Was niet zon online racer.... (Altijd time trial) maar zal binnenkort of vandaag eens online gaan

[Voor 12% gewijzigd door Format-C op 26-05-2023 19:22]

MasterBox MB511 RGB/ Ryzen 9 5950X @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Aorus B550 PRO V2/ G.Skill F4-3200C14D-32GTZ B-Die/ Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA HDD/ Gigabyte WBAX200/ CM V850 Gold V2/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:12
Format-C schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:21:
Vind AMS 2 echt gruwelijk goed.

Vind racen met een stuurtje en pedalen ook gruwelijk leuk. En ben echt veul sneller dan met controller.

Heb nog niet echt súperveel geoefend maar vind het echt wel veel makkelijker dan met controller. Het is vooral nog een beetje wennen aan FBB van wanneer ik grip verlies of wanneer ik te hard rem.

Was niet zon online racer.... (Altijd time trial) maar zal binnenkort of vandaag eens online gaan
Je kan ook kijken op Racecraft. Soort racingportaal ala Iracing opgezet door iemand. Je begint dus als Rookie en racet je zo omhoog.

Link: https://www.racecraft.online/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Rays aan het Tracen

StephanL schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:30:
[...]

Je kan ook kijken op Racecraft. Soort racingportaal ala Iracing opgezet door iemand. Je begint dus als Rookie en racet je zo omhoog.

Link: https://www.racecraft.online/
Aangemeld. :)

Pagina: 1 ... 6 7 8 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee