Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Manyuken
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:28
Update 3:
1 kleine tip bij gebruik van de HyperX software, maak een eigen profiel aan en delete de default.
Bij mij sprong ie steeds terug naar default terwijl ik die voor mij gevoel juist had aangepast...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:27
Update 3:

De review van de voeding staat online:
productreview: Seasonic Prime Ultra 650W Titanium review door chrisborst

Eerst dacht ik dat het maar een korte review zou worden, want het is maar een voeding. Uiteindelijk toch wel een lap tekst geworden. O-)
Jeroemaster schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Ik alleen naar het korte stukje bovenaan gelezen (om mijzelf niet te laten beinvloeden door jouw review). En toen moest ik natuurlijk direct checken of de 'hybrid mode' inscriptie bij mij niet op z'n kop staat.
Bij mij is de orientatie van 'hybrid mode' hetzelde als die van het Seasonic logo. Ben benieuwd hoe dat bij de andere testers is.
In mijn review staat een foto. Hij is inderdaad anders dan de product foto:

vs

Maar aangezien je hem op 3 manieren kan inbouwen, bovenin je kast of onderin en dan in hybride of normale modus, zal er altijd een scenario zijn waarin hij verkeerd om zit. En dan kan je ook nog vanaf 2 kanten je voeding bekijken, over je kast heen leunen of je kast omdraaien. Kortom op geen enkele manier kan de stikker goed of fout zitten.

chrisborst wijzigde deze reactie 27-05-2019 17:13 (92%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrTeun
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21-07 01:34
Mijn eerste update:
Aangezien mijn LG 24GL600F pas vlak voor het weekend aankwam heb ik nu pas de tijd gevonden om hem op zijn plek te zetten. Gelukkig is er een heel vrij hemelvaartweekend voor de boeg zodat er alsnog ruim tijd over is.
Echter zaten er geen kabels in de doos. Op de productpagina van Bol.com staat dat er wel een hdmi kabel in zou moeten zitten waarmee het scherm tot 144Hz ingesteld moet kunnen worden. Echter komen mijn instellingen niet hoger dan 120Hz. Heb hem aangesloten met een HDMI1.4 kabel, en de drivers van het scherm geupdate. Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik niet hoger dan 120Hz kom?

Eerste fotosessie is wel klaar tho :)
http://i63.tinypic.com/vxgk89.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:31
DrTeun schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:40:
Mijn eerste update:
Aangezien mijn LG 24GL600F pas vlak voor het weekend aankwam heb ik nu pas de tijd gevonden om hem op zijn plek te zetten. Gelukkig is er een heel vrij hemelvaartweekend voor de boeg zodat er alsnog ruim tijd over is.
Echter zaten er geen kabels in de doos. Op de productpagina van Bol.com staat dat er wel een hdmi kabel in zou moeten zitten waarmee het scherm tot 144Hz ingesteld moet kunnen worden. Echter komen mijn instellingen niet hoger dan 120Hz. Heb hem aangesloten met een HDMI1.4 kabel, en de drivers van het scherm geupdate. Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik niet hoger dan 120Hz kom?

Eerste fotosessie is wel klaar tho :)
[Afbeelding]
HDMI 1.4 ondersteunt volgens mij maar maximaal 120hz bij 1920x1080... Ik vermoed dat je een displayport kabel nodig hebt om 144hz te halen.

edit: Nee, sorry, lijkt nogal wat tegenstrijdige berichten online te staan... maar de productpagina van LG vermeld ook specifiek 1920x1080@144Hz over HDMI...
Geen idee dan, misschien een custom resolutie proberen in te stellen?

Finraziel wijzigde deze reactie 27-05-2019 20:12 (10%)

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drvagax
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 06-07 17:00

Drvagax

Spaceballs The Title

Update 2: Onderhand is de laptop me daily driver, heb al een zooi fotos gemaakt en ik ga me review vooral richten op het perspectief van mijn levensstijl wat dus voornamelijk bestaat uit licht gamen en programmeren.

Heb al een aantal keren de review opnieuw geschreven omdat het me niet helemaal uitkwam. Hoop hem eigenlijk vrijdag in te leveren

Spaceballs The Signature

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 17-07 01:27

Romeowhite

Projectmanager Non-spot & Concepts Tweakers
Topicstarter
Benieuwd naar het videoverslag van het Testfest? We zijn vanmorgen live gegaan! plan: Bekijk nu het videoverslag van het Tweakers Testfest - Eén groot feest

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 17:05
Finraziel schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:09:
[...]

HDMI 1.4 ondersteunt volgens mij maar maximaal 120hz bij 1920x1080... Ik vermoed dat je een displayport kabel nodig hebt om 144hz te halen.

edit: Nee, sorry, lijkt nogal wat tegenstrijdige berichten online te staan... maar de productpagina van LG vermeld ook specifiek 1920x1080@144Hz over HDMI...
Geen idee dan, misschien een custom resolutie proberen in te stellen?
Volgens mij heb je nog steeds gelijk, hoor. Sowieso voor hogere refresh rates altijd Display Port gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 11:33
Gisteren heb ik mijn review van het budget HyperX rammelplankje met RGB online gezet. Ik ben matig positief over het toetsenbord. Prima budgetkeuze op zich maar ik zou persoonlijk liever doorsparen voor een mechanisch toetsenbord.

productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door zaphod_b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-07 09:57
Forumtopic heb ik nu pas gevonden.
Mag lekker de Wooting One gaan testen.
Duurde ook wat langer voor dat ik kon beginnen (wat gedoe met de toetsenbordlay-out).
Ben inmiddels druk aan het testen / schrijven van de review.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freakandel
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 01-07 10:11
Ook ik mag terugkijken naar een geslaagde kennismaking met het Tweakers team, HQ en interessante gesprekken met mede-tweakers. Daarnaast mag ik de MSO P65 Creator 8RE gaan testen, en ben ik al aardig mee onderweg. Aangezien het een laptop betreft die voorzien is van een goeie GPU neem ik tijdens het testen ook wat games mee.... wat een straf! ;-) Review komt deze week online!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlowTech
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 20-07 21:08
Begonnen met het testen van de voeding en na het inbouwen was de coil whine van mijn rx vega 56 helemaal weg! Ik heb 2 verschillende voedingen met de videokaart gehad (van corsair en cooler master) en bij geen van beide werd de coil whine minder. Super blij mee dus. Dat komt zeker op mijn review te staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:20
Dit weekend de review schrijven over de Wooting one. Eerste indruk: top bouwkwaliteit. Vooral de afneembare kabel is handig, voor als je hem schoon moet maken of mee wilt nemen naar bijvoorbeeld een LAN-party.

Wat me wel opviel is dat ik de UK versie mee kreeg. In de titel van het plaatje van testfest staat wel UK, maar daaronder staat Taal: US International. De knop "Bekijk in pricewatch" linkt ook naar de US versie. Gelukkig zijn er maar paar knopjes anders. Misschien kan ik paar losse US switches nog bij Wooting krijgen.

No one is listening until you fart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qlum
@Felix!
Same here,
Ook contact met tweakers hier over gehad en er was niets aan te doen. (wooting heeft geen voorraad op dit moment)
Switches /key caps verwisselen alleen is niet genoeg om er een ansi us layout van te maken als je dat wil doen zou je ongeveer het hele toetsenbord moeten vervangen minus de switches (je oud er 1 over). Wat trouwens wel kan en ik zeker ook ga doen is de keycaps verwisselen voor us iso keycaps. Zelfde layout met hoge enter, maar wel met de juiste print op de toetsen.

qlum wijzigde deze reactie 28-05-2019 10:28 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:34
@StephanVierkant leuk je gesproken te hebben tijdens de meet, succes met testen.

Ik ben al een paar dagen met de wooting one review bezig, je merkt wel dat je eigenlijk niet meer kunt opboksen tegen de reviewers met professionele meetapparatuur, dus ik geef er maar een draai aan van de seniore gamer :)

@Felix! Ik heb een pricewatch update aangevraagd, de wooting one UK staat er nu bij. Vind het wel grappig dat er een euro teken op de UK versie zit :)

CopyCatz wijzigde deze reactie 28-05-2019 11:15 (19%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mday
FlowTech schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:35:
Begonnen met het testen van de voeding en na het inbouwen was de coil whine van mijn rx vega 56 helemaal weg! Ik heb 2 verschillende voedingen met de videokaart gehad (van corsair en cooler master) en bij geen van beide werd de coil whine minder. Super blij mee dus. Dat komt zeker op mijn review te staan.
Hey, dat is bijzonder. Ik dacht dat Coil Whine GPU-specifiek was. Enig idee waar dit door komt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlowTech
Mday schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 15:36:
[...]

Hey, dat is bijzonder. Ik dacht dat Coil Whine GPU-specifiek was. Enig idee waar dit door komt?
Ik heb wel is vaker online gelezen dat bij mensen de coil whine van hun GPU minder/meer werd door het vervangen van de PSU. Ik weet niet exact hoe dit komt maar het zal te maken met hoe de stroom geleverd word. Ik ben in ieder geval blij! :) De coil whine was best hard en de pc staat naast me.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jumbojus
  • Laatst online: 03-07 17:16
Echt een topdag gehad tijdens de Tweakers Testfest 2019. Heel veel leuke mensen leren kennen, best veel gezien en geleerd van vrijwel alle deelnemende bedrijven en leuke sessies gehad van AVG, LG en de Tweakers staff zelf.

Ik zal in de toekomst graag bij nog meer van deze evenementen aanwezig willen zijn, echt een aanrader.

Bedankt voor het zeer goede organisatie, in het bijzonder aan Romee en Zoe, en alle deelnemers en Tweakers!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dylan111111
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 12:34

dylan111111

#Gpu experimenteerder

Update 2:

Mijn review staat online over het HyperX Alloy Core RGB toetsenbord : productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door dylan111111

Het toetsenbord heeft plus en min punten, ik ben ook gematigd positief over het toetsenbord.
Persoonlijk zou ik ook door sparen voor een beter mechanisch toetsenbord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jumbojus
Update 1:
Eindelijk tijd gehad om de unboxing te doen van de AVM FRITZ! Repeater 3000 en alles op zijn plek te zetten voor het testen.
Volgende stap: Software updaten!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-07 23:07
Het kostte wat moeite om de Asus router aan de praat te krijgen, maar het draait inmiddels. Een aantal benchmarks gedraaid (Synology aangesloten op de router boven, periodiek speedtest draaien) en die zien er goed uit.

Maar: verschillende apparaten verliezen regelmatig contact met de router(s) of zijn (soms, ineens) merkbaar trager dan de vorige setup (dezelfde router, zonder de twee extra nodes). Ook valt één van beide nodes regelmatig uit (er staat dan 'offline' in de webinterface). Van de ene heb ik dat inmiddels regelmatig gemerkt, maar vooral omdat ik die vaker gebruik en dat de Synology erop aangesloten is. De andere weet ik niet zeker, aangezien ik _niets_ in de logs kan vinden.

Over het algemeen is het bereik (en daarmee de snelheid) verbeterd, maar over complexiteit van de installatie, de betrouwbaarheid (regelmatig uitval) en de functionaliteiten (geen informatie over uitvallende nodes in de logs) ben ik nog niet echt te spreken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-07 14:31
StephanVierkant schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 17:34:
Het kostte wat moeite om de Asus router aan de praat te krijgen, maar het draait inmiddels. Een aantal benchmarks gedraaid (Synology aangesloten op de router boven, periodiek speedtest draaien) en die zien er goed uit.

Maar: verschillende apparaten verliezen regelmatig contact met de router(s) of zijn (soms, ineens) merkbaar trager dan de vorige setup (dezelfde router, zonder de twee extra nodes). Ook valt één van beide nodes regelmatig uit (er staat dan 'offline' in de webinterface). Van de ene heb ik dat inmiddels regelmatig gemerkt, maar vooral omdat ik die vaker gebruik en dat de Synology erop aangesloten is. De andere weet ik niet zeker, aangezien ik _niets_ in de logs kan vinden.

Over het algemeen is het bereik (en daarmee de snelheid) verbeterd, maar over complexiteit van de installatie, de betrouwbaarheid (regelmatig uitval) en de functionaliteiten (geen informatie over uitvallende nodes in de logs) ben ik nog niet echt te spreken.
Ik heb daar zelf geen last van, ondanks dat ik 8 SSID's in huis heb, heb wel zelf een aantal SSID's uit mijn telefoon gezet, gezien ik mijn Sitecom Greyhound op iets hogere zendvermogen had staan. Het kan ook zijn dat je telefoon direct verbind met de SSID die de meeste zendsterkte heeft.

Heb geen idee hoe je thuisomgeving is, maar soms kan je onnodige SSID's uitzetten (bijv. als je al een andere router thuis hebt draaien). Je kan ook proberen om de box van je provider op Bridge mode te zetten, waarna de Asus de WiFi doet. Mocht je vragen hebben, of je komt er niet uit, stuur maar een berichtje ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StephanVierkant
gamezfreak schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Heb geen idee hoe je thuisomgeving is, maar soms kan je onnodige SSID's uitzetten (bijv. als je al een andere router thuis hebt draaien). Je kan ook proberen om de box van je provider op Bridge mode te zetten, waarna de Asus de WiFi doet. Mocht je vragen hebben, of je komt er niet uit, stuur maar een berichtje ;)
Ik zie alleen één SSID van de buren en de modem staat al in bridge modus. Het probleem is ook vooral dat er geen debug-info uit de router te halen valt. Hoe vaak zo'n node offline gaat kan ik lastig achterhalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koen Hendriks
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 02-07 19:10
Update 2:

Vanavond wat potjes gegamed met de muis en wat notities gemaakt, helaas nog geen victories tegen de overige 60 spelers in Apex. 8)7

• StephanVierkant
Weer een update over de Asus routers. De ervaring van de snelheid en het bereik is over het algemeen positief. Benchmarks vanaf de NAS en (moderne) smartphones zijn goed. Maar ik loop tegen twee dingen aan:
  1. Mijn schoonvader klaagt over een slechte verbinding met z'n laptop. Ik zie dat hij vlak in de buurt van de router op de begane grond zit, maar z'n laptop verbindt met de eerste verdieping en ook nog eens op de 2,4 Ghz band. Hij heeft net een nieuwe laptop (HP Pavilion 15-cx0675nd) en ondersteunt 5 Ghz. Waarom verbindt z'n laptop niet met de router beneden over de 5 Ghz band? Ik kan natuurlijk wel Windows-instellingen gaan wijzigen om dit te forceren, maar dit zou natuurlijk niet nodig moeten zijn.
  2. Mijn schoonmoeder heeft een oudere laptop zonder 5 Ghz en ervaart de verbinding als slechter dan voorheen. Speedtests wijzen op zo'n 40-60 Mbit/s, maar voelt browsen af en toe inderdaad traag aan. Soms lijkt te verbinding even helemaal niets te doen; een webpagina blijft soms wel 5 seconden leeg voordat er iets gebeurt. De PC is snel genoeg (via USB-tethering werkt het wel allemaal goed) en ook andere apparaten op 5Ghz ervaren dit niet. Hoe kan ik deze ervaring het beste debuggen/meetbaar maken? Zo'n speedtest is verre van representatief voor de 'echte' snelheid die gebruikers ervaren.
Edit: ik zie nu dat er meerdere apparaten op de 2,4 Ghz band zouden moeten zitten: Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2016), Pocophone F1. Ze bevinden zich allemaal heel dichtbij de router beneden. Kan ik instellingen wijzigen in de router die er voor zorgen dat ze toch de 5 Ghz-band pakken?

StephanVierkant wijzigde deze reactie 29-05-2019 10:49 (15%)

• Caseum
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-07 09:07
@StephanVierkant
Ik heb er ook last van dat hij de apparaten met de verkeerde AiMesh koppelt.
Als ik bijvoorbeeld beneden zit dan koppelt hij hem met boven.

Verder hoor ik van mn ouders dat hij soms heel laat pas verbinding maakt met hun telefoons?
Is dit omdat hij niet weet welke hij moet pakken?

• Mday
Update 3: Het scherm is binnen! Dear jebus wat is dat ding groot. Maar dan ook echt.

• tering-jantje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-07 18:02
Wat vertraging opgelopen door avondvierdaagse en een onverwachte opname van m'n vader in het verpleegtehuis maar hier is de eerste update.

Unboxing foto's gemaakt van de 32'' Iiyama monitor. Voet geassembleerd en de laptop er op aangesloten om GoT af te kijken. Geluid dermate zacht dat ik dat maar op de tv met stereo heb gedaan.

Volgende stap is om de 4k videomogelijkheden te bekijken daar ik geen echte gamer ben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostk1998
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 14:15
mocht iemand nog intresse hebben om nog een voeding review te lezen :p. die van mij staat nu daadwerkelijk online.
productreview: Seasonic Focus Plus 650 Gold review door joostk1998

• jumbojus
Update 2:

Software update gedaan. Dat was even puzzelen want mijn eerste opstelling is achter een derde partij router. Maar het is gelukt en ik moet zeggen dat ik na de eerste speedtests bijzonder tevreden ben over de totale verbetering van snelheid en stabiliteit. Gisteren heb ik ook de review voorbereid, aantal hoofdstukken geschreven. Nog aantal vrije dagen voor de boeg dus dit word volop testen!

• rickie19
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:51
Update 2: inmiddels heb ik al een aardige indruk gekregen van het scherm (Iiyama ProLite XB3288UHSU-B1 Zwart). Een erg fijn scherm maar webpagina's zijn echt een drama met een 4K resolutie...

• Koen Hendriks
Update 3:

Ondertussen begonnen met reviewen van de muis en wat teksten uitgewerkt. Ben er zelf persoonlijk zeer tevreden over in ieder geval. Alleen wat minder handig dat deze deadline precies tegelijk met mijn scriptie valt

• Destrux
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-07 12:54
Update 2:

Eindelijk wat meer tijd om het Hyper X Alloy Core toetsenbord te testen en een begin te maken aan het schrijven van de review. In de avondjes na werk al wel een redelijke indruk kunnen krijgen. Eerste indruk: Een prima toetsenbord voor de prijs die je er voor zou betalen. Heb zelf een Logitech G213 (zelfde prijsklasse, ook membraan) en ben er nog niet helemaal uit welke ik fijner vind. Hieronder een impressie van het toetsenbord in mijn huidige setup.

Setup met Hyper X Keyboard

• rickie19
Vraagje, Zoals eerder aangegeven ben ik een monitor (Iiyama ProLite XB3288UHSU-B1 Zwart) aan het testen en reviewen. Maar ik loop vast op het punt om de kleurweergave te meten.
Zijn er programma's voor te vinden of kan dit alleen gemeten worden met bepaalde hardware?

• Finraziel
rickie19 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:15:
maar webpagina's zijn echt een drama met een 4K resolutie...
Is dat niet gewoon een kwestie van ctrl+scrollwiel omhoog? Ik heb zelf geen uhd maar een qhd monitor en heb bv Tweakers ook standaard op 125% staan. Of bedoel je dat het irritant is om op elke website weer opnieuw in te moeten zoomen?
Kleurweergave kan vermoed ik alleen met specifieke hardware echt gemeten worden... Als je die niet hebt kun je denk ik hooguit tegen een ander scherm vergelijken.

Ik ben zelf ondertussen de review van de Seasonic werkelijk uit aan het schrijven en alle foto's er in aan het verwerken... Straks alleen de voeding nog eens open schroeven (iets waar Walter van Seasonic ons expliciet toestemming voor gaf en aangaf het serienummer door te geven zodat dit geen probleem zou worden met eventuele garantie ooit) en daar foto's van maken.

• rickie19
Finraziel schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:29:
[...]

Is dat niet gewoon een kwestie van ctrl+scrollwiel omhoog? Ik heb zelf geen uhd maar een qhd monitor en heb bv Tweakers ook standaard op 125% staan. Of bedoel je dat het irritant is om op elke website weer opnieuw in te moeten zoomen?
Voor mij is het nog niet eens het inzoomen 100% is prima leesbaar. Alleen de meeste websites maken weinig gebruik van de beschikbare ruimte... Ik denk dat de oorzaak daarvan gezocht moet worden bij de mobiele devices ;)
Om je even een idee te geven van een naar mijn idee extreem voorbeeld:
https://imgur.com/a/o83szay
Zelfs de ruimte onderaan word niet volledig gebruikt. Maar wel een knop voor een volgende pagina...
Kleurweergave kan vermoed ik alleen met specifieke hardware echt gemeten worden... Als je die niet hebt kun je denk ik hooguit tegen een ander scherm vergelijken.
Ik ben er ook bang voor...
Ik ben zelf ondertussen de review van de Seasonic werkelijk uit aan het schrijven en alle foto's er in aan het verwerken... Straks alleen de voeding nog eens open schroeven (iets waar Walter van Seasonic ons expliciet toestemming voor gaf en aangaf het serienummer door te geven zodat dit geen probleem zou worden met eventuele garantie ooit) en daar foto's van maken.
Dat is netjes geregeld met de garantie en deze mogelijkheid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rickie19
tering-jantje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:32:
Wat vertraging opgelopen door avondvierdaagse en een onverwachte opname van m'n vader in het verpleegtehuis maar hier is de eerste update.

Unboxing foto's gemaakt van de 32'' Iiyama monitor. Voet geassembleerd en de laptop er op aangesloten om GoT af te kijken. Geluid dermate zacht dat ik dat maar op de tv met stereo heb gedaan.

Volgende stap is om de 4k videomogelijkheden te bekijken daar ik geen echte gamer ben.
Ik zou eens in de menu instellingen zoeken van de monitor zelf. Ik vond het bij mij ook zacht, maar ik kwam erachter dat het volume op het scherm ingesteld stond rond de 20%

• Finraziel
rickie19 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:45:
[...]

Voor mij is het nog niet eens het inzoomen 100% is prima leesbaar. Alleen de meeste websites maken weinig gebruik van de beschikbare ruimte... Ik denk dat de oorzaak daarvan gezocht moet worden bij de mobiele devices ;)
Zelfs de ruimte onderaan word niet volledig gebruikt. Maar wel een knop voor een volgende pagina...
Ah ja, ik zie wat je bedoelt.
Maar ik vermoed ook dat zelfs als websites wel rekening houden met zo'n enorm oppervlak dat het te druk wordt als je daar ook allemaal zaken neer zou gaan zetten. Of als je werkelijk de tekst zo breed door laat lopen dan wordt het veel te lastig om de juiste regel aan te houden wanneer je ogen eindelijk naar de volgende regel gaan. Wellicht dat je met zo'n groot scherm de browser eigenlijk ook gewoon niet moet maximaliseren.

• rickie19
Finraziel schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:51:
[...]

Ah ja, ik zie wat je bedoelt.
Maar ik vermoed ook dat zelfs als websites wel rekening houden met zo'n enorm oppervlak dat het te druk wordt als je daar ook allemaal zaken neer zou gaan zetten. Of als je werkelijk de tekst zo breed door laat lopen dan wordt het veel te lastig om de juiste regel aan te houden wanneer je ogen eindelijk naar de volgende regel gaan. Wellicht dat je met zo'n groot scherm de browser eigenlijk ook gewoon niet moet maximaliseren.
Die tip kreeg ik inderdaad ook van iemand die een ultrawide scherm heeft. Maar daaraan wennen is nog wel een opgave haha.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
rickie19 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:45:
Grappig dat je ook de lengte noemt, die kun je namelijk zelf instellen via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences. Zo te zien heb je die nog op de (oude) standaard van 25 staan.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• rickie19
Dirk schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 19:24:
[...]

Grappig dat je ook de lengte noemt, die kun je namelijk zelf instellen via https://gathering.tweakers.net/forum/preferences. Zo te zien heb je die nog op de (oude) standaard van 25 staan.
Daar was ik niet van op de hoogte. Ga er zo eens naar kijken.

echter, bij andere websites die de lengte niet benutten is het denk ik niet zo maar in te stellen. Ik ben er trouwens niet bijzonder veel tegengekomen die de onderkant niet benutten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
Zo... vandaag praktisch de hele dag bezig geweest met review schrijven, en opeens is het 10 uur 's avonds geweest! :+
Hij staat in ieder geval online en ik ben er zelf wel tevreden mee :)
productreview: Seasonic Prime Ultra 650W Titanium review door Finraziel

• evd
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-07 22:10
Bezig met het schrijven van mijn review. Ik ben niet warm geworden van de Fritz repeater, maar zie wel in dat het voor veel mensen een super oplossing is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evd
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 20-07 22:10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17:58
Update 3: Inmiddels toch wel wat uren de scherm kunnen testen onlangs dat ik in een verhuizing zit:)!

M’n review komt zo snel mogelijk online, moet zeggen.. hij valt als het om backlight gaat echt tegen!

Edit: Het gaat om
Deze scherm AOC AGON AG273QCX

Lotfi wijzigde deze reactie 31-05-2019 11:06 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:05

mr.DJ95

Boost!

Lotfi schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:36:
Update 3: Inmiddels toch wel wat uren de scherm kunnen testen onlangs dat ik in een verhuizing zit:)!

M’n review komt zo snel mogelijk online, moet zeggen.. hij valt als het om backlight echt tegen!
Welk scherm mocht je testen?

Tof dat alle reviews nu een beetje binnen druppelen! Helaas weinig interesse in de AOC die ik mocht testen van Tweakers.

Merk wel dat ik dit erg leuk vind om te doen, heeft 1 van jullie ervaring met het aanschrijven van bedrijven voor reviews?

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17:58
mr.DJ95 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:51:
[...]

Welk scherm mocht je testen?

Tof dat alle reviews nu een beetje binnen druppelen! Helaas weinig interesse in de AOC die ik mocht testen van Tweakers.

Merk wel dat ik dit erg leuk vind om te doen, heeft 1 van jullie ervaring met het aanschrijven van bedrijven voor reviews?
Sorry had ik natuurlijk moeten vermelden, maar het gaat om de AOC AGON AG273QCX. Heb jij die ook getest?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:05

mr.DJ95

Boost!

Lotfi schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 11:04:
[...]

Sorry had ik natuurlijk moeten vermelden, maar het gaat om de AOC AGON AG273QCX. Heb jij die ook getest?
Yes, hier staat de AG273QCX ook voor mijn neus. Exact zelfde issue met blacklight bleeding.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Finraziel
Zijn er meer mensen die hun foto's in het Tweakers fotoalbum gezet hebben en waarbij foto's willekeurig corrupt getoond worden?
Ik zie dat daar ook al een topic over was: Foto's uit Tweakers fotoalbum corrupt?
Maar geen snelle oplossing geloof ik...
Straks maar eens kijken waar ik mijn foto's anders kan hosten, iemand daar een idee voor? Ik gebruik al jaren Tweakers om mijn foto's op te hosten dus geen idee wat verder goed is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19-07 08:09
Vandaag verder gewerkt aan mijn review. Door de Tweakers redactie is aangegeven welke zaken zij graag behandeld willen zien, uiteraard houd ik daar rekening mee. Ik probeer mijn resultaten deze week te publiceren.

Zeer fijne laptop by the way deze Lenovo voor mijn type (thuis) gebruik, maar eerlijk is eerlijk: het is geen laptop voor de hardcore gamer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 22:42
Update 3 de review klaar en online, veel leesplezier
productreview: Seasonic Prime Ultra 650W Titanium review door NightWish1978

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 17:50
Vandaag de monitor gebruikt voor een logo te maken in inkscape. De extra ruimte is zeker welkom in dat geval. Ik probeer alle bevindingen in een nette review te schrijven vandaag, en in het weekend alles af te werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroemaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 18-06 22:35

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 17:50
Toch al gelukt om de review af te maken!
https://tweakers.net/prod...-b1-zwart.html#r_13029692

Vragen en suggesties zijn welkom, wie weet kan ik mijn review nog verbeteren voor de deadline ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CopyCatz
Of, zoals Walter van seasonic al zei: "het is een voeding, wat moet je er verder over zeggen" ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sunnyowl
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 02-06 23:19
Update 2: De review voor de HyperX muis is in the making en bijna af. Het testen vond ik erg leuk. Er zijn natuurlijk plus en minpuntjes aan deze muis maar dat lees je in de review ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-07 14:31
Hierbij mijn review van de Asus AiMesh RT-AC67U
productreview: Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC67U) review door gamezfreak

Graag hoor ik of jullie nog op- of aanmerkingen hebben, dan kan ik de review nog altijd bijvullen :P

• Homerius
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 20:23
Zojuist heb ik m'n review afgerond, en de laptop is nu druk bezig met resetten zodat er als het goed is niets overblijft van al mijn gebruik, en ik vanaf nu weer met mijn oude bakbeest moet gaan slepen...

• wout313
  • Laatst online: 29-06 08:53
vrij druk geweest met school afgelopen 2 weken maar nog de tijd gevonden voor het testen van het hyperx toetsenbord.
en zojuist mijn bijbehorende review geplaatst.
productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door wout313

• Grannd
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-07 12:52

Grannd

da Granndest

• CopyCatz
Felix! schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:55:
Wat me wel opviel is dat ik de UK versie mee kreeg. In de titel van het plaatje van testfest staat wel UK, maar daaronder staat Taal: US International. De knop "Bekijk in pricewatch" linkt ook naar de US versie. Gelukkig zijn er maar paar knopjes anders. Misschien kan ik paar losse US switches nog bij Wooting krijgen.

[Afbeelding]
Ik merk dat het lastig wennen is aan de UK wooting.. toch veelgebruikte karakters die op een rare plek zitten. Maar goed, normaliter zou je die versie hier niet kopen. Ik ben langzaam aan wat met de profielen aan het stoeien, blijft jammer dat je die niet gewoon kan uitwisselen.

• dusbas
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:01
Zojuist mijn review afgemaakt en op tweakers geplaatst:

Ik review de LG 34" 4K ultrawide curved 120 Ghz gaming monitor.
productreview: LG UltraGear 34GK950G Zwart review door dusbas

• JJ White
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-07 11:42

JJ White

Prutser Eerste Klas

Vanmiddag geprobeerd een ruwe snelheidstest te doen met een aantal apparaten op verschillende locaties om de netwerk prestaties te bepalen. Vergeleken tussen alleen de Experia Box, de Experia Box en de FRITZ!Repeater, en de FRITZ!Repeater in combinatie met een FRITZ!Box.

Instellen van de Mesh was niet zo simpel als de bedoeling zou zijn, maar dat kan komen door dat ik de FRITZ!Box niet als router gebruikte, maar onder de Experia Box had geplaatst.

Uiteindelijk wel alles werkend gekregen en een aantal snelheden kunnen noteren met behulp van de FRITZ!App WLAN en iPerf3. Deze laten wel weer zien dat WiFi afhankelijk is van heel veel factoren, zo zijn sommige snelheden verbeterd, maar andere hetzelfde gebleven of verslechterd doordat apparaten aan de verkeerde AP hangen...

• danielvelt
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 18-07 01:35
Net m'n review afgemaakt en online gezet.
Seasonic focus Plus Gold:

productreview: Seasonic Focus Plus 650 Gold review door danielvelt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnBetohn
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 17-06 10:46
Review staat online voor de Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC67U).

productreview: Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC67U) review door JohnBetohn

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lendithron
  • Laatst online: 14-06 00:31
Ik ben druk bezig geweest met mijn review van de Wooting Two. En ik ben eerlijk gezegd de status updates vergeten te geven, maar bij deze dus ;) Ik ben erg blij met het toetsenbord. Ik ben direct begonnen met mijn review te schrijven. Ik heb de link naar mijn review gestuurd naar een vriend van mij, die controleert de spelling nog even.

Lendithron wijzigde deze reactie 02-06-2019 12:12 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lendithron
Mijn review is dus zo goed als af en als je die wilt lezen, controleren. Hier kun je die vinden:
productreview: Wooting Two review door Lendithron

Edit: Ik heb dus contact gehad met Wooting via Discord. Ik zou graag willen zien dat ze hiervan een faq maken:

Lendithron19-05-2019
Is it know that a xbox one controller and the wooting two don't go well together?
I just got the keuyboard for writing a review on tweakers
took me quite a time to finsd out
in the menu's all works fine, but in the game, it stops working, tried bfv, bf1, project cars2. And now the all are doing fine with the keyboard. I just removed the windows xbox adapter.
Anyhow my first impressions are still ok tho :wink:

Rocky_4 (DEU)19-05-2019
@Lendithron Unfortunately the Windows support for Xbox controller isn't great and the most games don't get around of this.

Microsoft implemented Xbox controller support the same way in Windows as for the console. This means you can only use four Xbox controller at the same time and every connected controller has a unique slot number from 1 to 4, but unlike the console you can't reorder the slot for the controller in Windows. Together with the circumstance that most of the games are just a port from the console version, they normally only accept inputs from the controler in slot 1.

Because of that if you have the Wooting plugged in and do a restart the Xbox controller from the Wooting is always in slot 1. If you don't like this and prefer a real Xbox controller for games you can disable the entire Xbox controller support within the settings menu from the Wootility so your other Xbox controller is in slot 1 again.
Normally you need a reboot so Windows will forget the old order from the controllers and than you need to plugin the controller in the order you want it.
Lendithron19-05-2019
Ah ok, that explains a lot
well i hardly use the controller, so i leave it like it is for now

Rocky_4 (DEU)19-05-2019
If you are using the Steam Big Picture mode for a game it will automatically hook into the game and overrides the controller handling, because of that the games don't uses the system order anymore and you can reoder the controllers within Steam Big Picture mode.

Lendithron19-05-2019
oh thanx good to know, i will try that tomorrow

Lendithron wijzigde deze reactie 02-06-2019 03:39 (83%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jumbojus
Update 3:

Na meerdere dagen intensief testen heb ik best veel geleerd over de AVM FRITZ! Repeater 3000. Helaas is het gebleken dat mijn internetprovider nog steeds onmogelijk maakt dat er een vrije modemkeuze met volledig behoud van functionaliteit kan zijn. En dat is best vervelend. En dat terwijl het wettelijk vastgelegd is dat er een vrije modemkeuze gegarandeerd moet worden.

Ik heb het voor elkaar gekregen om een volledig Mesch netwerk door de hele huis op te bouwen maar de IPTV van KPN kon ik niet aan de praat krijgen in combinatie met een Fritz!Box 7590.

Heel jammer want ik heb het weer bevestigd dat de meegeleverde modem van een provider niet voldoende doorvoer kan realiseren (over Wifi) en de snelheid, waarvoor je betaalt, niet eens voor de helft gerealiseerd kan worden. De klantenservice en technici blijven hun bedrijf en de keuzes verdedigen maar stiekem heb ik aangevoeld dat zij ook mijn kant van het verhaal begrijpen en best willen maar niet kunnen helpen.

Al met al een goede ervaring om deel te nemen aan de Testfest en ik ben heel dankbaar dat ik dat mocht doen en mijn review skills weer af kon stoffen. Nu ga ik de finishing touches plaatsen voordat ik de review online zet.

jumbojus wijzigde deze reactie 02-06-2019 10:34 (0%)
Reden: Paar foutjes corrigeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

@jumbojus Daar liep ik ook tegen aan! Ik heb Youfone een bericht gestuurd om te vragen hoe ik mijn modem kan vervangen, maar ik verwacht weinig terug. Voordeel is wel dat ik geen TV of telefonie heb, dus dat kan geen probleem veroorzaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 20-07 21:50

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Update 2: laatste puntjes op de i, en foto's invoegen. Opmaken en klaar. :)

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qlum
Gister hard geschreven aan mijn wooting review, helaas nog niet helemaal af. Verder zie ik hier mensen teksten als update 2 schrijven. Ik heb nu zelf het idee dat ik een deel van de communicatie mis want ik heb zelf nooit een harde datum voor de deadline gehad. Alleen binnen 2 weken in de overeenkomst en ik weet van de vorige keer dat ik 3 keer in het forumtopic moest posten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lendithron
Vanochtend nog wat kleine wijzigingen gedaan aan mijn review. Ik ben benieuwd of iemand van jullie nog verbeterpunten heeft.

Ik had trouwens nog wel iets geks met het uploaden van foto's. Door de review te bekijken en dan in de browser weer terug te gaan werden mijn foto's verdubbeld. Iemand anders ook last van gehad?
Uiteindelijk heb ik al mijn foto's gedeletet en opnieuw toegevoegd. Het werkte nog niet helemaal goed. Maar uiteindelijk is het gelukt om geen dubbel foto's te plaatsen.

Vanavond zal ik mijn review nog een keer tweaken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wesley groen
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-06 00:56
Mijn review staat online productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door wesley groen
Als er iets is wat ik kan verbeteren hoor ik het graag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-07 12:54
Review staat er op. Was leuk om te doen! :) Tips altijd welkom.

productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door Destrux

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrTeun
Laatste puntjes op de I aan het zetten. Tekst is zo goed als klaar. Nu nog de opmaak en linkjes koppelen.
Vanavond staat hij online!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rickie19

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eaglezz
  • Laatst online: 14-07 13:45
Mijn review van de HyperX Pulsefire PRO FPS Pro staat inmiddels ook online!

productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door Eaglezz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• appieh4ck
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 03-06 13:11
Update 3: Review staat online!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lendithron
Definitieve versie online gezet, tenzij ik iets echt fouts er in heb staan.
productreview: Wooting Two review door Lendithron

Toch even mijn vader gevraagd of hij als oud leraar nog even na wou kijken. Paar spelfouten en ik had opgeschreven:
Thuis aangekomen direct uitgepakt (of zoiets). Hij zei waar was je dan geweest. Het is nu geworden:
Van de Tweakers Testfest 2019 thuis gekomen...
Dat soort simpele dingetjes vergeet jezelf weleens. Daarnaast zei hij het is wel een soort hosanna in de hoge verhaal geworden. Sorry als dat zo overkomt. Maar ik vind het echt een super goed toetsenbord.

Ik wil Tweakers hartelijk bedanken voor de hele leuke dag die ik heb gehad. Het was een bijzondere ervaring. Ik heb het toetsenbord echt mega veel gebruikt in verschillende games. En hopelijk kunnen jullie die foto bug nog oplossen. Ik kan het zo reproduceren ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JJ White

JJ White

Prutser Eerste Klas

Mijn review staat ook online, nog ruim op tijd O-)
productreview: AVM FRITZ! Repeater 3000 review door JJ White

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrTeun
Laatste update, met linkje! De rest spreekt voor zich :)
productreview: LG UltraGear 24GL600F Zwart review door DrTeun

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sunnyowl
  • Laatst online: 02-06 23:19
Update 3: Last but not least, de review van de HyperX muis is gepost. Je kunt de review via de volgende link vinden; productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door Sunnyowl
Dankjewel Tweakers voor de leuke dag en deze kans om een product te mogen reviewen. Het was een leuke ervaring en ik hoop dat ik de kans mag krijgen om vaker een product te reviewen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:20
Laatste update: Geweldig toetsenbord, alleen mis ik toch het numpad en kan ik niet wennen aan de UK-layout. De review staat klaar: productreview: Wooting one Flaretech Red (UK) review door Felix!

Feedback & moderaties welkom :)

Helaas heb ik paar linkjes naar video's op externe sites moeten toevoegen. Youtube ligt er vanavond uit en embedden werkt niet (403 error). Raar.

Felix! wijzigde deze reactie 02-06-2019 23:53 (20%)

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qlum
De review staat online, Zoals altijd bij mij weer veel later dan gepland.

productreview: Wooting one Flaretech Red (UK) review door qlum

Ik zal ergens deze week (het liefst morgen) hem nog eens door lezen want ik ga er niet vanuit dat ik om twee uur s' nachts nog fouten er uit kan halen. Zeker gezien de lengte (2000 tekens)

qlum wijzigde deze reactie 03-06-2019 02:09 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LunarEagle
  • Laatst online: 16-07 15:10
Laatste update:

Nog even de laatste puntjes op de I gezet en de review geupload.
Mijn review is te vinden op productreview: Acer Swift 3 SF314-56-544M review door LunarEagle
Ik wil Tweakers graag bedanken voor de leuke dag en de mogelijkheid om deel te nemen aan dit testpanel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mday
Zit nu voor werk in Stockholm, maar heb al wat alinea's gepend obv mijn ervaringen ermee dit weekend. Tov van mijn Dell Ultrasharp is de LG34GK950G wel echt een bakbeest zeg. Felle, in-your-face kleuren. Wel een paar tierlantijntjes die mij niet warm of koud maken (een ledring aan de achterkant die je verschillende kleurtjes kan maken, een black booster om je vijanden beter te zien, of een hard-coded crosshair op je scherm... leuk, die gamermarkt, maar soms een beetje overdadig - en cheaten bovendien)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koen Hendriks
Update 3:

Door mijn scriptie deadline helemaal deze deadline vergeten. De review staat online ondertussen en is hier te vinden:

productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door Koen Hendriks

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drvagax

Drvagax

Spaceballs The Title

Combinatie van ziek zijn en druk van school zorgde ervoor dat het mij iets te druk werd voor de review. Ik hoop hem binnen een paar uur online te zetten

Spaceballs The Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Caseum
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-07 09:07
Het was wel leuk om een product te mogen testen en te reviewen!
Voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drvagax

Drvagax

Spaceballs The Title

Spaceballs The Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adjep07
Er is wat verwarring bij mij over 10 juni enerzijds en 3 juni anderzijds als deadline. Wat is het?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lendithron
adjep07 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:47:
Er is wat verwarring bij mij over 10 juni enerzijds en 3 juni anderzijds als deadline. Wat is het?
Ik heb de mails bekeken.
In de mail van 6 mei staat 10 juni.
In de mail van 20 mei staat 3 juni.
Inderdaad een beetje verwarrend.
Ikzelf ben van 3 juni uitgegaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
adjep07 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:47:
Vandaag...
Als je pedantisch wil doen eigenlijk gisteren, er stond 'tot 3 juni 2019' in de mail.

Edit: Huh, oh, dat verklaart het... ik heb die mail van 6 mei niet omdat ik daarna pas een vrijgekomen plekje gekregen heb :+

Finraziel wijzigde deze reactie 03-06-2019 15:12 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• willem9887
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 08-07 16:16
Eerste Update:

Eigenlijk wel wat laat maar had de gebruikers overeenkomst niet goed genoeg door gelezen 8)7

Maar echt super gaaf dat ik de MSI PS63 mag reviewen en ben hier al bijna mee klaar.

Groetjes,
willem9887

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FlowTech
Ik heb net de review geplaatst ik had er graag nog wat meer tijd in willen steken maar dat kon jammer genoeg niet. Echter heb ik wel al mijn bevindingen kunnen delen dus daar ben ik blij mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-07 18:02
net foto's gemaakt. Nu de review afschrijven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adjep07
Ik heb net gezien de deadline mijn review versneld online geplaatst: productreview: Lenovo IdeaPad 530S-15IKB 81EV00DQMH review door adjep07 Evt op- en aanmerkingen zijn welkom.

Leuk om te doen zo'n review, maar ook een 'dingetje' om te testen gebaseerd op je eigen referentiekader, 'gevoel' en onder huiskameromstandigheden ipv met harde test en vergelijk data.

adjep07 wijzigde deze reactie 03-06-2019 21:54 (2%)
Reden: kleine tekstuele aanpassing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sokkiejjj
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 16:58

Sokkiejjj

🍻Môh! Hèlemààl goud!🍻

pricewatch: Seasonic Focus Plus 650 Gold
Update 1: inbouwen in eigen pc en gebruiken (21 mei 2019)

Update 2: Maken van foto’s, voeding opengemaakt (zoals Walter van Seasonic zei dat dit mocht zonder de garantie te verbreken (28 mei 2019)

Update 3: Review is af, zie hier (3 juni 2019)

Sokkiejjj wijzigde deze reactie 03-06-2019 23:05 (15%)

🧮AMD Threadripper 2950X 🧰Asus ROG Zenith Extreme 🎮Asus ROG Strix RX VEGA64 🧠G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14Q-64GTZR x2 💽Corsair MP510 960GB x2 🌡️CM ML360 RGB TR4 💼CM MC500M ⚡Asus ROG Thor 1200W 🖥️AOC AG322QC4 ⌨️Logitech G613 🖱️Logitech G703

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Ryzen

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True