Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 11-07 15:13

Romeowhite

Projectmanager Non-spot & Concepts Tweakers
Topicstarter

Dit topic gebruiken we voor status-updates, voor vragen en voor al die andere dingen waar je niet uitkomt bij het maken van je review.

Heel veel plezier en succes!

Romeowhite wijzigde deze reactie 20-05-2019 16:52 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:36

mr.DJ95

Boost!

Erg leuke dag gehad Zaterdag op Tweakers HQ, het uitzicht over t'IJ blijft me verbazen. Erg leuke sessies gehad en toffe mensen leren kennen. Hierbij wil ik meteen iedereen bedanken met in het bijzonder Romee voor het organiseren, moet bekennen dat dit een meer geslaagde dag was als het Oktober testfest.

Monitor staat inmiddels en de eerste lap tekst is geschreven. Het wachten is nog even op de banners.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:01
Ook een super leuke dag gehad op HQ! Iedereen van de organisatie bedankt!
Eerste foto is gemaakt:
startfoto

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:28
Hele leuke dag gehad zaterdag, bijzondere ervaring om het Tweakers kantoor van binnen te zien.
Mijn monitor zojuist uitgepakt en geplaatst. Laat het testen beginnen!

ricjuh wijzigde deze reactie 20-05-2019 19:36 (3%)

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AlphaBetaGamma
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 04-07 14:42
Super leuke dag gehad op het Tweakers HQ, veel nieuwe dingen meegemaakt. Heb de AOC monitor vandaag uitgepakt en al de eerste tests uitgevoerd. Die ga ik natuurlijk nog niet bekend maken ;) .

Eerste tekst zal snel geschreven worden.

AlphaBetaGamma wijzigde deze reactie 20-05-2019 19:33 (19%)
Reden: afbeeling werkte niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-07 21:10
Ik mocht een instap gaming toetsenbord van HyperX uitproberen. Mijn review is al klaar en hier te lezen:

productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door coinman63

HyperX Alloy Core RGB

coinman63 wijzigde deze reactie 20-05-2019 19:34 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 07:18
Mijn zoon en ik kijken terug op een super geslaagd Testfest. Dank aan Tweakers HQ en partners voor de genoten gastvrijheid. Erg leuk ook om de workshops en rondleiding te hebben mogen meemaken. De sfeer was excellent en het was top om enthousiaste mede tweakers en redacteuren te ontmoeten.

Ik heb het plezier een Lenovo Ideapad 530S te testen. What a pleasure to 'work' with. De laptop wordt onder huiskameromstandigheden getest. Dus Office 365 geínstalleerd, Minecraft en ik zal er nog wat zwaardere spellen op zetten. Ook zal ik een fotobewerkingsprogramma selecteren en installeren. Eerste indruk: premium afwerking, goed scherm, uitstekend toetsenbord. Snel ook, maar geen hardcore gaming laptop. De laptop is niet zwaar, 'lekker' dun en wordt niet snel heet. Ik ben benieuwd naar mijn eigen ervaringen de komende periode...

https://tweakers.net/ext/f/tortcAXSmZconl23jnEj8wUe/thumb.jpg

Vermoedelijk wordt het binnenkort een zwaar afscheid ;-)

adjep07 wijzigde deze reactie 20-05-2019 22:05 (7%)
Reden: foto toegevoegd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 17:50
Ik ben met de 32" iiyama QHD naar huis gegaan na het testfest. In eerste instantie onder de indruk van hoe groot een 32"scherm is! De monitor heeft nu als eerste een mooi plaatsje gewonnen als kleine tv in mijn appartement, in combinatie met een chromecast (jammer genoeg dus gelimiteerd tot full HD, al heb ik er nog geen last van gehad).

iiyama 32inch als tv

Later eens vergelijken met content die wel op 1440p wordt uitgestuurd, en zien of ik verschil kan zien. Natuurlijk ga ik het scherm ook als monitor gebruiken, ben vooral benieuwd of 32 inch niet te groot is, en of de resolutie voldoende is als je er dicht bij zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-07 17:37
Was een mooie dag op Tweakers HQ afgelopen zaterdag!

Nu thuis, aan de slag met de Hyper Alloy Core RGB Keyboard. Zie dat de eerste review van dit toetsenbord al binnen is, dat is snel!

Plug & Play!
https://tweakers.net/ext/f/LEPMltBZDEaxI32gDvrQKdJa/thumb.jpg

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:36

mr.DJ95

Boost!

Helaas viel mij vandaag toch wel een grote hoeveelheid backlight bleeding op in het wachtscherm van Battlefield. Inmiddels ook wel genoeg ervaring en testen gedaan met de AOC monitor om een eerlijk oordeel te kunnen vellen. Hij is hieronder te lezen:

productreview: AOC AGON AG273QCX Zwart review door mr.DJ95

Mok bevalt ook erg goed:

Aanbaaiheid:
1/10
Geur:
10/10
Geur zonder koffe:
4/10

Heb je vragen of opmerkingen let me know.

mr.DJ95 wijzigde deze reactie 21-05-2019 20:23 (15%)

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:46
Afgelopen zaterdag een leuke dag gehad op het hoofdkantoor van Tweakers. Ik mocht met het Wooting One toetsenbord naar huis. Strakke doos zeg! :)

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Manyuken
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08-07 14:59
Update 1:
Geslaagde dag al moet ik zeggen dat ik de LG Experience wel behoorlijk vond tegenvallen (vonden de heren zelf ook..) omdat ze eigenlijk een Apex toernooi hadden gepland. Echter was dit niet op tijd voor elkaar dus stonden er 4 pc's waar je alleen even Far Cry New Dawn op kon spelen om de monitor te testen, maar dit spel leent zich daar helaas compleet niet voor :(

Ik mocht naar huis met een mooi HyperX Pulsefire FPS Pro (RGB) en die heb ik afgelopen zondag meteen geïnstalleerd. De unboxing + review komt er uiteraard 1 dezer dagen aan ;)
Tot dusver bevalt de muis uitstekend en is ook een prima vervanging voor mijn 10+ jaar oude Logitech G500 die toch wat ouderdomskwaaltjes begon te vertonen...

Manyuken wijzigde deze reactie 21-05-2019 20:50 (12%)
Reden: Plaatje toegevoegd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ro4sho
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 23-06 07:16
Bedankt voor de sublieme organisatie! De monitor is inmiddels uitgepakt.

https://tweakers.net/ext/f/qvsRATvaLwrVfRp0qhCHzb73/thumb.jpg

Reviewen maar!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 12:28
Finraziel schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 22:00:
[...]

Perfecte maat voor in de lanparty krat :+ (mocht ik daar ooit nog eens naar toegaan).
En een goede ondergrond wanneer je een dbrand skin gaat plakken :*)

Battle.net: ricjuh#2827

• Scripted
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-06 23:35

Deze doos is ondertussen open. :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 10-06 23:35
Deze zat in de doos trouwens.... ;-) #2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 12:01
Update 3:

De review van de voeding staat online:
productreview: Seasonic Prime Ultra 650W Titanium review door chrisborst

Eerst dacht ik dat het maar een korte review zou worden, want het is maar een voeding. Uiteindelijk toch wel een lap tekst geworden. O-)
Jeroemaster schreef op zondag 26 mei 2019 @ 18:49:
[...]
Ik alleen naar het korte stukje bovenaan gelezen (om mijzelf niet te laten beinvloeden door jouw review). En toen moest ik natuurlijk direct checken of de 'hybrid mode' inscriptie bij mij niet op z'n kop staat.
Bij mij is de orientatie van 'hybrid mode' hetzelde als die van het Seasonic logo. Ben benieuwd hoe dat bij de andere testers is.
In mijn review staat een foto. Hij is inderdaad anders dan de product foto:

vs

Maar aangezien je hem op 3 manieren kan inbouwen, bovenin je kast of onderin en dan in hybride of normale modus, zal er altijd een scenario zijn waarin hij verkeerd om zit. En dan kan je ook nog vanaf 2 kanten je voeding bekijken, over je kast heen leunen of je kast omdraaien. Kortom op geen enkele manier kan de stikker goed of fout zitten.

chrisborst wijzigde deze reactie 27-05-2019 17:13 (92%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DrTeun
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-07 11:45
Mijn eerste update:
Aangezien mijn LG 24GL600F pas vlak voor het weekend aankwam heb ik nu pas de tijd gevonden om hem op zijn plek te zetten. Gelukkig is er een heel vrij hemelvaartweekend voor de boeg zodat er alsnog ruim tijd over is.
Echter zaten er geen kabels in de doos. Op de productpagina van Bol.com staat dat er wel een hdmi kabel in zou moeten zitten waarmee het scherm tot 144Hz ingesteld moet kunnen worden. Echter komen mijn instellingen niet hoger dan 120Hz. Heb hem aangesloten met een HDMI1.4 kabel, en de drivers van het scherm geupdate. Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik niet hoger dan 120Hz kom?

Eerste fotosessie is wel klaar tho :)
http://i63.tinypic.com/vxgk89.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:46
Dit weekend de review schrijven over de Wooting one. Eerste indruk: top bouwkwaliteit. Vooral de afneembare kabel is handig, voor als je hem schoon moet maken of mee wilt nemen naar bijvoorbeeld een LAN-party.

Wat me wel opviel is dat ik de UK versie mee kreeg. In de titel van het plaatje van testfest staat wel UK, maar daaronder staat Taal: US International. De knop "Bekijk in pricewatch" linkt ook naar de US versie. Gelukkig zijn er maar paar knopjes anders. Misschien kan ik paar losse US switches nog bij Wooting krijgen.

No one is listening until you fart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jumbojus
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 03-07 17:16
Update 1:
Eindelijk tijd gehad om de unboxing te doen van de AVM FRITZ! Repeater 3000 en alles op zijn plek te zetten voor het testen.
Volgende stap: Software updaten!

• Destrux
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12-07 17:37
Update 2:

Eindelijk wat meer tijd om het Hyper X Alloy Core toetsenbord te testen en een begin te maken aan het schrijven van de review. In de avondjes na werk al wel een redelijke indruk kunnen krijgen. Eerste indruk: Een prima toetsenbord voor de prijs die je er voor zou betalen. Heb zelf een Logitech G213 (zelfde prijsklasse, ook membraan) en ben er nog niet helemaal uit welke ik fijner vind. Hieronder een impressie van het toetsenbord in mijn huidige setup.

Setup met Hyper X Keyboard

• arnieo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12-07 09:47
Daar is die dan, vandaag is de Ultra HD Android TV 55PUS7304/12 dan eindelijk bezorgd. Op mijn werk adres dan wel, aangezien er niemand beschikbaar was op mijn huis adres. De TV ligt nu te wachten achterin mijn auto totdat ik richting huis kan. Dan gaan we hem eens uitpakken en goed bekijken.

Is er toevallig een tweaker in de omgeving Veenendaal, Ede, Rhenen die een kalibratie apparaat heeft en langs wil komen om samen met mij dit paneel te testen op kleurweergave? Uit die testen komen hardere waardes dan op het oog natuurlijk.

arnieo wijzigde deze reactie 12-06-2019 12:46 (27%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wesleydeheer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-07 11:45
Dit weekend dan eindelijk tijd om mijn vorige week ontvangen LG 24GL600F te testen. En uiteindelijk mijn eerste tweakers review online te zetten.

Ik moet zeggen dat een tweede monitor op mijn bureablad niet misstaat, daar kan ik nog best wel aan wennen. Helaas zal dit scherm na de test periode weer opgehaald worden door de koerier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wesleydeheer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-07 11:45
Een kopje koffie erbij en gaan met die banaan. Vanavond staat de uitgebreide review online!

• Rooieduvel
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15-07 23:09

Rooieduvel

Formerly known as Tomf1

Mijn beurt... had even tijd nodig voor een ander project, maar ga nu lekker aan de slag.

Rooieduvel wijzigde deze reactie 12-07-2019 23:58 (14%)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game...

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True