Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01:12

mr.DJ95

Boost!

Erg leuke dag gehad Zaterdag op Tweakers HQ, het uitzicht over t'IJ blijft me verbazen. Erg leuke sessies gehad en toffe mensen leren kennen. Hierbij wil ik meteen iedereen bedanken met in het bijzonder Romee voor het organiseren, moet bekennen dat dit een meer geslaagde dag was als het Oktober testfest.

Monitor staat inmiddels en de eerste lap tekst is geschreven. Het wachten is nog even op de banners.

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ducktape7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 03-06 17:50
Ik ben met de 32" iiyama QHD naar huis gegaan na het testfest. In eerste instantie onder de indruk van hoe groot een 32"scherm is! De monitor heeft nu als eerste een mooi plaatsje gewonnen als kleine tv in mijn appartement, in combinatie met een chromecast (jammer genoeg dus gelimiteerd tot full HD, al heb ik er nog geen last van gehad).

iiyama 32inch als tv

Later eens vergelijken met content die wel op 1440p wordt uitgestuurd, en zien of ik verschil kan zien. Natuurlijk ga ik het scherm ook als monitor gebruiken, ben vooral benieuwd of 32 inch niet te groot is, en of de resolutie voldoende is als je er dicht bij zit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JJ White
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17-07 11:42

JJ White

Prutser Eerste Klas

Gisteren voor het eerst de FRITZ!Repeater 3000 uit de doos gehaald en via WPS verbonden met de Experia Box. Door de handige LAN poorten meteen de internet snelheid naar de computerkamer verzesvoudigd! Was voorheen powerline die maximaal 50Mbps haalde, nu gemakkelijk 200-300Mbps via de repeater/bridge. En daarbij is de ping niet eens gestegen, deze is nog steeds rond de 3ms.

Ook positief verrast over de diepgang van de FRITZ! software, alleen is wel te merken dat het een Duits product is door het ontbreken van een Engelse vertaling op een aantal plekken.

Ga eerst nog wat rommelen met deze opstelling en dan kijken wat de combinatie met een echte FRITZ!Box als router toevoegd qua (mesh) features en prestaties.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Caseum
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 18-07 09:07
JohnBetohn schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:33:
Na het Testfest heb ik onmiddelijk het Asus RT-AC67U WiFisysteem met AiMesh thuis geïnstalleerd.
Mijn eerste indrukken waren zeer goed. Maar na twee dagen gebruik, ben ik al wat problemen tegengekomen op het gebied van betrouwbaarheid en stabiliteit. Soms verlies ik al mijn bandbreedte of is er zelfs geen verbinding meer.
Dit kan natuurlijk ook liggen aan mijn opstelling. Vanavond zal ik dit proberen uit te zoeken.
@JohnBetohn

Ik heb die router ook om te testen. Ik ben heel erg benieuwd naar het vervolg van je test.
Vandaag of morgen ga ik ook beginnen en ben benieuwd of ik hetzelfde tegen ga komen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JensTX
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 13-07 12:05

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95

mr.DJ95

Boost!

Helaas viel mij vandaag toch wel een grote hoeveelheid backlight bleeding op in het wachtscherm van Battlefield. Inmiddels ook wel genoeg ervaring en testen gedaan met de AOC monitor om een eerlijk oordeel te kunnen vellen. Hij is hieronder te lezen:

productreview: AOC AGON AG273QCX Zwart review door mr.DJ95

Mok bevalt ook erg goed:

Aanbaaiheid:
1/10
Geur:
10/10
Geur zonder koffe:
4/10

Heb je vragen of opmerkingen let me know.

mr.DJ95 wijzigde deze reactie 21-05-2019 20:23 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Felix!
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20-07 19:04
Afgelopen zaterdag een leuke dag gehad op het hoofdkantoor van Tweakers. Ik mocht met het Wooting One toetsenbord naar huis. Strakke doos zeg! :)

No one is listening until you fart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-07 12:52

Grannd

da Granndest

Nou hierbij mijn update nummer één:

Ik heb zaterdag de AOC AGON 27" game-monitor meegenomen en inmiddels geïnstalleerd.

Mooi dat ik nu behalve tijd vinden om überhaupt te gamen óók nog mijn bevindingen over het scherm in een review mag gaan opstellen.. Gaat goedkomen hoor :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• coinman63
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 20-07 17:25
Manyuken schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:42:
Update 1:

Ik mocht naar huis met een mooi HyperX Pulsefire FPS Pro (RGB) en die heb ik afgelopen zondag meteen geïnstalleerd. De unboxing + review komt er uiteraard 1 dezer dagen aan.
Lijkt wel wat op de muis van Razer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Nu online
Zo, al flink wat activiteit hier, mooi :)
Ik ben zelf nog bezig met de voorbereidingen om ook de Seasonic Prime Titanium te reviewen. Voornamelijk met het opruimen hier... Het is/was nogal een zooitje en wil goed de ruimte hebben om alles uit te spreiden en goede foto's te maken :+
Mijn plan was ook om met een stroommeter te kijken of ik verschil kan ontdekken in hoeveel stroom er uit de muur getrokken wordt onder bepaalde workloads. Ik kan helaas alleen vergelijken met een 6 jaar oude voeding (wel ook een Seasonic :P), maar ja de meesten van ons hebben inderdaad geen uitgebreid testlab met tig verschillende voedingen en dure apparatuur thuis.

Testfest was in ieder geval erg leuk, super om eens een kijkje in de keuken te mogen nemen en even te kletsen met een paar van de medewerkers :)

Gamertag: Finraziel42

Acties:
  • +2Henk 'm!

• iCore
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 21:50

iCore

Dat is mijn uitspraak.

Manyuken schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 20:42:

Ik mocht naar huis met een mooi HyperX Pulsefire FPS Pro (RGB) en die heb ik afgelopen zondag meteen geïnstalleerd. De unboxing + review komt er uiteraard 1 dezer dagen aan ;)
Tot dusver bevalt de muis uitstekend en is ook een prima vervanging voor mijn 10+ jaar oude Logitech G500 die toch wat ouderdomskwaaltjes begon te vertonen...
[Afbeelding: HyperX installed]
Wel HyperX muismat gebruiken he! :+

Mensen zijn niet perfect, Software gemaakt door mensen, dus ook niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
iCore schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 20:09:
[...]

Wel HyperX muismat gebruiken he! :+
Nu je het zegt, helemaal niet meer gekeken naar die muismatjes die we meegekregen hebben... Dat is wel even wat anders dan die muismatjes wat je vroeger wel eens bij een event kreeg, dit is goed spul!
Die van Kingston is naar mijn smaak wat klein (maar toch al heel netjes, betere kwaliteit dan ik in een goodiebag verwacht), maar had er ook een meegekregen van Seasonic en dat is zo'n grote waar ook je keyboard op past... Awesome :D
Zal denk ik wel een foto maken van de voeding op de muismat om het thema mooi aan te houden :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ro4sho
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 16-07 15:42
Bedankt voor de sublieme organisatie! De monitor is inmiddels uitgepakt.

https://tweakers.net/ext/f/qvsRATvaLwrVfRp0qhCHzb73/thumb.jpg

Reviewen maar!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heyster
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20-07 18:42
JJ White schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:47:
Gisteren voor het eerst de FRITZ!Repeater 3000 uit de doos gehaald en via WPS verbonden met de Experia Box. Door de handige LAN poorten meteen de internet snelheid naar de computerkamer verzesvoudigd! Was voorheen powerline die maximaal 50Mbps haalde, nu gemakkelijk 200-300Mbps via de repeater/bridge. En daarbij is de ping niet eens gestegen, deze is nog steeds rond de 3ms.

Ook positief verrast over de diepgang van de FRITZ! software, alleen is wel te merken dat het een Duits product is door het ontbreken van een Engelse vertaling op een aantal plekken.

Ga eerst nog wat rommelen met deze opstelling en dan kijken wat de combinatie met een echte FRITZ!Box als router toevoegd qua (mesh) features en prestaties.
Dat kan ik alleen maar bevestigen. Van de 25 Mbps met de Fritz! 310, haal ik nu met de Fritz! 3000 ook tussen de 200 en 300 Mbps. Beide waardes met Mesh aan.

a backup is a man's best friend

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Romeowhite
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 17-07 01:27

Romeowhite

Projectmanager Non-spot & Concepts Tweakers
Topicstarter
@adjep07 Videoverslag komt volgende week op de frontpage! Ik zal het linkje wel even hier plaatsen zodra we live zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scripted
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-07 13:41
Deze zat in de doos trouwens.... ;-) #2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AlphaBetaGamma
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 04-07 14:42
mr.DJ95 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:06:
[...]

Ben benieuwd of die remote ook weer bij jou in de doos is verdwenen
Enige handige er van is door de opties scrollen in het begin. Momenteel is het een onderzetter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16-07 14:29

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 02:25
Update 2: inmiddels de aoc scherm iets langer in gebruik, moet zeggen dat de zwart waardes slecht zijn het lijkt ook op een soort backlight bleeding, zal foto plaatsen zodra dat lukt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostk1998
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10-07 09:31
nou inmiddels begonnen met het schrijven van mijn bevindingen over de seasonic voeding. Ik moet wel zeggen dat ik het reviewen van een voeding nog geen peulenschil is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlowTech
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21:08
Gisteravond eindelijke de tijd genomen om rustig de Seasonic voeding in te bouwen, de verpakking is aantrekkelijk en de voeding voelt kwalitatief aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 05-07 09:01
Update 2:

Heb de testen op de seasonic prime ultra titanium 650W die ik zelf relevant vond uitgevoerd en ga nu beginnen met het schrijven van mijn review.
Ben benieuwd of dit me ook een beetje gaat lukken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
DrTeun schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:40:
Mijn eerste update:
Aangezien mijn LG 24GL600F pas vlak voor het weekend aankwam heb ik nu pas de tijd gevonden om hem op zijn plek te zetten. Gelukkig is er een heel vrij hemelvaartweekend voor de boeg zodat er alsnog ruim tijd over is.
Echter zaten er geen kabels in de doos. Op de productpagina van Bol.com staat dat er wel een hdmi kabel in zou moeten zitten waarmee het scherm tot 144Hz ingesteld moet kunnen worden. Echter komen mijn instellingen niet hoger dan 120Hz. Heb hem aangesloten met een HDMI1.4 kabel, en de drivers van het scherm geupdate. Weet iemand waar het aan kan liggen dat ik niet hoger dan 120Hz kom?

Eerste fotosessie is wel klaar tho :)
[Afbeelding]
HDMI 1.4 ondersteunt volgens mij maar maximaal 120hz bij 1920x1080... Ik vermoed dat je een displayport kabel nodig hebt om 144hz te halen.

edit: Nee, sorry, lijkt nogal wat tegenstrijdige berichten online te staan... maar de productpagina van LG vermeld ook specifiek 1920x1080@144Hz over HDMI...
Geen idee dan, misschien een custom resolutie proberen in te stellen?

Finraziel wijzigde deze reactie 27-05-2019 20:12 (10%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Drvagax
  • Laatst online: 06-07 17:00

Drvagax

Spaceballs The Title

Update 2: Onderhand is de laptop me daily driver, heb al een zooi fotos gemaakt en ik ga me review vooral richten op het perspectief van mijn levensstijl wat dus voornamelijk bestaat uit licht gamen en programmeren.

Heb al een aantal keren de review opnieuw geschreven omdat het me niet helemaal uitkwam. Hoop hem eigenlijk vrijdag in te leveren

Spaceballs The Signature

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
Benieuwd naar het videoverslag van het Testfest? We zijn vanmorgen live gegaan! plan: Bekijk nu het videoverslag van het Tweakers Testfest - Eén groot feest

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 19:47
Finraziel schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:09:
[...]

HDMI 1.4 ondersteunt volgens mij maar maximaal 120hz bij 1920x1080... Ik vermoed dat je een displayport kabel nodig hebt om 144hz te halen.

edit: Nee, sorry, lijkt nogal wat tegenstrijdige berichten online te staan... maar de productpagina van LG vermeld ook specifiek 1920x1080@144Hz over HDMI...
Geen idee dan, misschien een custom resolutie proberen in te stellen?
Volgens mij heb je nog steeds gelijk, hoor. Sowieso voor hogere refresh rates altijd Display Port gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zaphod_b
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 11:33
Gisteren heb ik mijn review van het budget HyperX rammelplankje met RGB online gezet. Ik ben matig positief over het toetsenbord. Prima budgetkeuze op zich maar ik zou persoonlijk liever doorsparen voor een mechanisch toetsenbord.

productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door zaphod_b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FlowTech
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21:08
Begonnen met het testen van de voeding en na het inbouwen was de coil whine van mijn rx vega 56 helemaal weg! Ik heb 2 verschillende voedingen met de videokaart gehad (van corsair en cooler master) en bij geen van beide werd de coil whine minder. Super blij mee dus. Dat komt zeker op mijn review te staan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17-07 09:57
@Felix!
Same here,
Ook contact met tweakers hier over gehad en er was niets aan te doen. (wooting heeft geen voorraad op dit moment)
Switches /key caps verwisselen alleen is niet genoeg om er een ansi us layout van te maken als je dat wil doen zou je ongeveer het hele toetsenbord moeten vervangen minus de switches (je oud er 1 over). Wat trouwens wel kan en ik zeker ook ga doen is de keycaps verwisselen voor us iso keycaps. Zelfde layout met hoge enter, maar wel met de juiste print op de toetsen.

qlum wijzigde deze reactie 28-05-2019 10:28 (4%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:43
@StephanVierkant leuk je gesproken te hebben tijdens de meet, succes met testen.

Ik ben al een paar dagen met de wooting one review bezig, je merkt wel dat je eigenlijk niet meer kunt opboksen tegen de reviewers met professionele meetapparatuur, dus ik geef er maar een draai aan van de seniore gamer :)

@Felix! Ik heb een pricewatch update aangevraagd, de wooting one UK staat er nu bij. Vind het wel grappig dat er een euro teken op de UK versie zit :)

CopyCatz wijzigde deze reactie 28-05-2019 11:15 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jumbojus
  • Laatst online: 03-07 17:16
Echt een topdag gehad tijdens de Tweakers Testfest 2019. Heel veel leuke mensen leren kennen, best veel gezien en geleerd van vrijwel alle deelnemende bedrijven en leuke sessies gehad van AVG, LG en de Tweakers staff zelf.

Ik zal in de toekomst graag bij nog meer van deze evenementen aanwezig willen zijn, echt een aanrader.

Bedankt voor het zeer goede organisatie, in het bijzonder aan Romee en Zoe, en alle deelnemers en Tweakers!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joostk1998
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 10-07 09:31
mocht iemand nog intresse hebben om nog een voeding review te lezen :p. die van mij staat nu daadwerkelijk online.
productreview: Seasonic Focus Plus 650 Gold review door joostk1998

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rickie19
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:43
tering-jantje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:32:
Wat vertraging opgelopen door avondvierdaagse en een onverwachte opname van m'n vader in het verpleegtehuis maar hier is de eerste update.

Unboxing foto's gemaakt van de 32'' Iiyama monitor. Voet geassembleerd en de laptop er op aangesloten om GoT af te kijken. Geluid dermate zacht dat ik dat maar op de tv met stereo heb gedaan.

Volgende stap is om de 4k videomogelijkheden te bekijken daar ik geen echte gamer ben.
Ik zou eens in de menu instellingen zoeken van de monitor zelf. Ik vond het bij mij ook zacht, maar ik kwam erachter dat het volume op het scherm ingesteld stond rond de 20%

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Zo... vandaag praktisch de hele dag bezig geweest met review schrijven, en opeens is het 10 uur 's avonds geweest! :+
Hij staat in ieder geval online en ik ben er zelf wel tevreden mee :)
productreview: Seasonic Prime Ultra 650W Titanium review door Finraziel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evd
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 22:10

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:43

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mr.DJ95

mr.DJ95

Boost!

Lotfi schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:36:
Update 3: Inmiddels toch wel wat uren de scherm kunnen testen onlangs dat ik in een verhuizing zit:)!

M’n review komt zo snel mogelijk online, moet zeggen.. hij valt als het om backlight echt tegen!
Welk scherm mocht je testen?

Tof dat alle reviews nu een beetje binnen druppelen! Helaas weinig interesse in de AOC die ik mocht testen van Tweakers.

Merk wel dat ik dit erg leuk vind om te doen, heeft 1 van jullie ervaring met het aanschrijven van bedrijven voor reviews?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lotfi
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 02:25
mr.DJ95 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 10:51:
[...]

Welk scherm mocht je testen?

Tof dat alle reviews nu een beetje binnen druppelen! Helaas weinig interesse in de AOC die ik mocht testen van Tweakers.

Merk wel dat ik dit erg leuk vind om te doen, heeft 1 van jullie ervaring met het aanschrijven van bedrijven voor reviews?
Sorry had ik natuurlijk moeten vermelden, maar het gaat om de AOC AGON AG273QCX. Heb jij die ook getest?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 01-07 14:31
Hierbij mijn review van de Asus AiMesh RT-AC67U
productreview: Asus AiMesh AC1900 WiFi System (RT-AC67U) review door gamezfreak

Graag hoor ik of jullie nog op- of aanmerkingen hebben, dan kan ik de review nog altijd bijvullen :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wesley groen
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 23-06 00:56
Mijn review staat online productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door wesley groen
Als er iets is wat ik kan verbeteren hoor ik het graag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 18-07 12:54
Review staat er op. Was leuk om te doen! :) Tips altijd welkom.

productreview: HyperX Alloy Core RGB (US) review door Destrux

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Eaglezz
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14-07 13:45
Mijn review van de HyperX Pulsefire PRO FPS Pro staat inmiddels ook online!

productreview: HyperX Pulsefire FPS Pro review door Eaglezz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
adjep07 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:47:
Er is wat verwarring bij mij over 10 juni enerzijds en 3 juni anderzijds als deadline. Wat is het?
Vandaag...
Als je pedantisch wil doen eigenlijk gisteren, er stond 'tot 3 juni 2019' in de mail.

Edit: Huh, oh, dat verklaart het... ik heb die mail van 6 mei niet omdat ik daarna pas een vrijgekomen plekje gekregen heb :+

Finraziel wijzigde deze reactie 03-06-2019 15:12 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
@DrTeun Als het goed is neemt de koerier vandaag contact met je op!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wesleydeheer
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 03-07 11:45
Dit weekend dan eindelijk tijd om mijn vorige week ontvangen LG 24GL600F te testen. En uiteindelijk mijn eerste tweakers review online te zetten.

Ik moet zeggen dat een tweede monitor op mijn bureablad niet misstaat, daar kan ik nog best wel aan wennen. Helaas zal dit scherm na de test periode weer opgehaald worden door de koerier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeronomo8
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:27
@arnieo Wifi viel inderdaad veel weg, heb toen de kanalen van mijn wifi van 2ghz aangepast en nu dat de tv hier gebruik van kan maken is het heel stabiel. Moet dit nog wel vermelden in review, dank voor de reminder.

Apps heb ik verder normaal in kunnen stellen.

Bouwkwaliteit herken ik niet, scherm lijkt recht in behuizing te zitten en zit goed vast.
Scherm draait ook vrij stabiel op de poot.
arnieo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:37:
Ook ik heb ondertussen een aantal uren gebruik gemaakt van de Philips tv. Ondanks dat het beeld vrij goed is, zitten er veel eigenaardigheden in de software waar ik toch regelmatig last van heb.

@Jeronomo8 Heb jij ook veel last gehad van weg vallende wi-fi verbindingen en het verliezen van de verbinding tussen de tv en de receiver?

Daarnaast kan ik in bepaalde apps invul velden niet invullen met de afstandbediening maar moet ik daarvoor een usb toetsenbord aansluiten.

Daarnaast is de bouwkwaliteit van het model wat ik heb staan ook vrij laag, het paneel zit praktisch los in de behuizing, en de behuizing zelf is ook niet bepaald recht te noemen.

Ik vraag me af of ik een maandag ochtend modelletje ontvangen heb, of dat jij hier ook last van hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnieo
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19-07 15:28
Jeronomo8 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:43:
@arnieo Wifi viel inderdaad veel weg, heb toen de kanalen van mijn wifi van 2ghz aangepast en nu dat de tv hier gebruik van kan maken is het heel stabiel. Moet dit nog wel vermelden in review, dank voor de reminder.

Apps heb ik verder normaal in kunnen stellen.

Bouwkwaliteit herken ik niet, scherm lijkt recht in behuizing te zitten en zit goed vast.
Scherm draait ook vrij stabiel op de poot.

[...]
Dank voor de reactie, ik ga ook even proberen mijn wifi kanaal aan te passen. Ik verwacht echter vrij weinig verschil omdat ik in mijn huis eigenlijk enkel mijn eigen netwerk ontvang. En dat kanaal al vrij ver bij de andere kanalen weg ligt van de SSID's die ik kan zien. Maar het is wel het testen waard.

Daarnaast heb ik een vermoeden dat het wegvallen van mijn audio komt door mijn onkyo versterker, die dingen schijnen vaker raar te doen met een HDMI handshake. Daarvan ga ik de schuld dus niet in zn geheel bij de TV neerleggen.

Wat betreft bouw kwaliteit. De hele linker onderkant van het paneel staat los in de behuizing. Als ik daar met mijn vinger het paneel aanraak dan verzinkt deze zomaar een halve centimeter extra de behuizing in. En als ik vanaf boven op de onderste balk van de tv kijk, dan ziet die er ook alles behalve recht uit. Niet dat dit punten zijn waar je last van hebt tijdens het gebruik van de tv. Maar vind dat dit op zn minst beter kan voor een tv van ~1000 euro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Anouar
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 23:15
productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Anouar

Mijn review staat online! Helaas, wel wat vertraging waar ik niks aan kon doen. De TV staat overigens klaar om opgehaald te worden alleen net als @Cyw00d niks te horen gekregen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkenator68NL
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 18:01
Cyw00d schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:29:
Ook mijn review staat inmiddels online: productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Cyw00d

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en vooral wat jullie nog aan verbeteringen voor mij hebben, het is mijn eerste review.
Mooie review. Wat ik me nog afvroeg: als de HDR mode actief werd, was er toen geen huge verschil met je huidige tv?

Ikzelf vond dat een vd meest opvallende verschillen na overstap van FHD naar 4K. Zelfs nu als ik HDR uit heb gehad of als ie auto inschakelt ben ik nog blij verrast.

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Henkenator68NL
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-07 18:01
[quote]Anouar schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:48:
Mijn review staat online! /quote]

Prima review! Heb je ondanks t crashen van Netflix wel native 4K content kunnen bekijken?

[img]http://hwbot.org/signature/u27292.png[/img]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnieo
De TV die ik mocht testen staan nog netjes op mijn tv meubel en word bijna dagelijks gebruikt.

Nu ik de TV langer heb staan word ik er eigenlijk steeds minder tevreden over. In de tijd dat hij nu bij mij in huis staat is de tv al 5 keer zo erg vastgelopen dat de enige oplossing was om te stekker er uit te drukken.

Bij mijn sony tv kan ik een reboot forceren door de aanknop lang ingedrukt te houden, dit werkte op dat moment niet eens bij de philips tv. Mogelijk dat ik dit ook ga aanpassen in mijn review mocht het nog een keer gebeuren.

Daarnaast lijk ik geen last meer te hebben van het wifi probleem, en ook niet meer van de versterker die af en toe wel of niet wil.

Maar het beeld blijft wel vrij goed voor een LCD tv.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
Zojuist zijn we live gegaan met het artikel over de gebruikersreviews van het Testfest: plan: Tweakers Testfest - Lees nu alle gebruikersreviews

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
Het kan kloppen dat jouw review er niet tussen staat in het artikel (plan: Tweakers Testfest - Lees nu alle gebruikersreviews). We hebben at random testers eruit gepakt. Er worden meerdere testers niet genoemd, omdat in verband met de lengte van het artikel we niet alle 70 testers kunnen noemen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• arnieo
De philips TV is zojuist weer bij mij opgehaald. Het is wel weer even wennen zo ineens 15 inch minder te hebben staan.

Ik wil Tweakers hartelijk bedanken voor de mogelijkheid om deze tv te testen, en de geweldige dag op het hoofdkantoor uiteraard!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19:49

Cyw00d

Tesla - Apple - Gaming

arnieo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:51:
De TV die ik mocht testen staan nog netjes op mijn tv meubel en word bijna dagelijks gebruikt.

Nu ik de TV langer heb staan word ik er eigenlijk steeds minder tevreden over. In de tijd dat hij nu bij mij in huis staat is de tv al 5 keer zo erg vastgelopen dat de enige oplossing was om te stekker er uit te drukken.

Bij mijn sony tv kan ik een reboot forceren door de aanknop lang ingedrukt te houden, dit werkte op dat moment niet eens bij de philips tv. Mogelijk dat ik dit ook ga aanpassen in mijn review mocht het nog een keer gebeuren.

Daarnaast lijk ik geen last meer te hebben van het wifi probleem, en ook niet meer van de versterker die af en toe wel of niet wil.

Maar het beeld blijft wel vrij goed voor een LCD tv.
Wow dat is echt wel minder, ik heb dit niet ervaren met de Philips, maar ik heb hem wellicht niet zoveel gebruikt als dat jij hem gebruikt. Bij mij word de TV opgehaald tussen 3 en 5 vanmiddag, heb hem al een aantal dagen weer netjes klaarstaan.

Wat ik wel tof vond aan dit event is dat je een soort kijkje achter de schermen krijgt. Het is nu duidelijk dat @Romeowhite / Tweakers best nog wel wat werk heeft aan zo'n event, ook achteraf. Alle producten versturen/ophalen, reviews lezen, feedback verzamelen en nieuwsberichten posten op de frontpage etc. Het is niet zomaar even een dagje organiseren zoals het voor de meeste lezers (in ieder geval bij mij voordat ik meedeed) overkomt.

Tesla M3 LR AWD - iPhone X -  Watch -  13" MB PRO '18 TB -  iPad Mini 2 - i7 8700K - 1080TI Game PC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Romeowhite

Romeowhite

Topicstarter
@arnieo (@DrTeun )Het testpanel van de Philips TV is net pas klaar, vandaar dat het nog even duurde met de tegoedbonnen uitdelen. Gister zijn de tegoedbonnen voor het testpanel van Philips (Expert) op de post gedaan! Dus dit kan je deze week verwachten.
Hopelijk kan je een leuke vakantie gadget scoren!
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True