Review is geplaatst.
En hij staat er productreview: Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart review door ro4sho
Hartstikke bedankt Tweakers!
Hartstikke bedankt Tweakers!
Mijn Lenovo test laptop wordt straks door de Tweakers koerier opgehaald. Gisteren deze derhalve op gepaste wijze teruggezet naar af fabriek situatie, en netjes ingepakt. Dank voor het kunnen testen...
Neemt de koerier zelf contact op wanneer je product opgehaald wordt? Ik heb nog niks gehoord.
@DrTeun Als het goed is neemt de koerier vandaag contact met je op!
Euhh @Romeowhite ik heb nogsteeds niks binnen en had u ook al 2x geemailed. Ik ben bang dat er iets fout is gegaan.
TechMocro
Ik was het helemaal vergeten om te posten: mijn review van de FRITZ!Repeater 3000 staat online.
Deel gerust mee wat je daarvan vind en alle tips en opmerkingen!
Deel gerust mee wat je daarvan vind en alle tips en opmerkingen!
Ook mijn review staat online: productreview: MSI PS42 8RB-206NL review door tommessmits
@Anouar Ik stuur je even een e-mail! Het testpanel van de Ultra HD Android TV 55PUS7304/12 heeft wat vertraging...:(
@Felix! De spatiebalk van mijn Wooting One lijkt af en toe niet te pakken, heb jij daar ook last van?
@CopyCatz Ik heb de review getypt met de Wooting One maar had er geen last van. Misschien heb je iets in de instellingen verkeerd staan? Heb je al eens de switches uitgewisseld?
No one is listening until you fart
Update 2 MSI: PS63.
Heb zojuist de review als preview geplaatst.
Ik zal hem morgen controleren op context en spelling om hem vervolgens online te zetten.
Heb zojuist de review als preview geplaatst.
Ik zal hem morgen controleren op context en spelling om hem vervolgens online te zetten.
En daar is mijn review dan: productreview: MSI PS63 8SC-003NL review door willem9887
Tweakers en MSI bedankt voor deze actie
Tweakers en MSI bedankt voor deze actie
Is er toevallig een recap/samenvatting in de maak? Ik weet dat dat bij de eerste editie van het Oktober testfest wel zo was. (Een pagina met alle testfest reviews)
dag vrienden! Ik ben weer eens te laat, hoop dat @Romeowhite niet boos is. Scherm werd zelf ook vrij laat opgestuurd, dus denk het niet.
Hier staat-ie: productreview: LG UltraGear 34GK950G Zwart review door Mday
Hier staat-ie: productreview: LG UltraGear 34GK950G Zwart review door Mday
Daar is die dan, vandaag is de Ultra HD Android TV 55PUS7304/12 dan eindelijk bezorgd. Op mijn werk adres dan wel, aangezien er niemand beschikbaar was op mijn huis adres. De TV ligt nu te wachten achterin mijn auto totdat ik richting huis kan. Dan gaan we hem eens uitpakken en goed bekijken.

Is er toevallig een tweaker in de omgeving Veenendaal, Ede, Rhenen die een kalibratie apparaat heeft en langs wil komen om samen met mij dit paneel te testen op kleurweergave? Uit die testen komen hardere waardes dan op het oog natuurlijk.
Is er toevallig een tweaker in de omgeving Veenendaal, Ede, Rhenen die een kalibratie apparaat heeft en langs wil komen om samen met mij dit paneel te testen op kleurweergave? Uit die testen komen hardere waardes dan op het oog natuurlijk.
[ Voor 27% gewijzigd door arnieo op 12-06-2019 12:46 ]
@willem9887 Had jij ook dat als de laptop te warm werd (lees: overheaten) dat een stuk van de bovenkant van het toetsenbord warm werd + boven het toetsenbord (waar de heatsink zit) het erg warm werd?
Had het zelf wel, oh en trouwens ik kan in verdacht weinig reviews teruglezen dat de PS63 zo matig koelt
Had het zelf wel, oh en trouwens ik kan in verdacht weinig reviews teruglezen dat de PS63 zo matig koelt
Don't let perfect be the enemy of good.
Dit weekend dan eindelijk tijd om mijn vorige week ontvangen LG 24GL600F te testen. En uiteindelijk mijn eerste tweakers review online te zetten.
Ik moet zeggen dat een tweede monitor op mijn bureablad niet misstaat, daar kan ik nog best wel aan wennen. Helaas zal dit scherm na de test periode weer opgehaald worden door de koerier.
Ik moet zeggen dat een tweede monitor op mijn bureablad niet misstaat, daar kan ik nog best wel aan wennen. Helaas zal dit scherm na de test periode weer opgehaald worden door de koerier.

Zit ik eigenlijk ook op te wachten...DrTeun schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:33:
Is er toevallig een recap/samenvatting in de maak? Ik weet dat dat bij de eerste editie van het Oktober testfest wel zo was. (Een pagina met alle testfest reviews)
Een kopje koffie erbij en gaan met die banaan. Vanavond staat de uitgebreide review online!

En daar is hij dan, mijn eerste echte Tweakers review!
https://tweakers.net/prod...agear-24gl600f-zwart.html
Ik hoor graag jullie feedback!
https://tweakers.net/prod...agear-24gl600f-zwart.html
Ik hoor graag jullie feedback!
@Romeowhite Hierbij alvast update 1:
Op dinsdag 11 juni de Philips 55PUS7304 mogen ontvangen en meteen druk aan de slag gegaan.
Eerste indruk: de doos die om de TV zit is nog groter dan die van mijn 55 inch oled, dit belooft wat!
Update 2:
Mijn eerste versie van de review staat nu online op:
productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Jeronomo8
Mocht iemand nog op of aanmerkingen hebben, hoor ik dit uiteraard graag zodat de review nog beter kan worden
Mocht iemand nog ideeën of andere testen willen zien, sta ik altijd open voor suggesties!
Update 3:
Net foto's en stukken tekst aangevuld na nog meer testen uitgevoerd te hebben.
Op dinsdag 11 juni de Philips 55PUS7304 mogen ontvangen en meteen druk aan de slag gegaan.
Eerste indruk: de doos die om de TV zit is nog groter dan die van mijn 55 inch oled, dit belooft wat!
Update 2:
Mijn eerste versie van de review staat nu online op:
productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Jeronomo8
Mocht iemand nog op of aanmerkingen hebben, hoor ik dit uiteraard graag zodat de review nog beter kan worden
Mocht iemand nog ideeën of andere testen willen zien, sta ik altijd open voor suggesties!
Update 3:
Net foto's en stukken tekst aangevuld na nog meer testen uitgevoerd te hebben.
[ Voor 51% gewijzigd door Jeronomo8 op 21-06-2019 18:49 ]
Ook ik heb ondertussen een aantal uren gebruik gemaakt van de Philips tv. Ondanks dat het beeld vrij goed is, zitten er veel eigenaardigheden in de software waar ik toch regelmatig last van heb.
@Jeronomo8 Heb jij ook veel last gehad van weg vallende wi-fi verbindingen en het verliezen van de verbinding tussen de tv en de receiver?
Daarnaast kan ik in bepaalde apps invul velden niet invullen met de afstandbediening maar moet ik daarvoor een usb toetsenbord aansluiten.
Daarnaast is de bouwkwaliteit van het model wat ik heb staan ook vrij laag, het paneel zit praktisch los in de behuizing, en de behuizing zelf is ook niet bepaald recht te noemen.
Ik vraag me af of ik een maandag ochtend modelletje ontvangen heb, of dat jij hier ook last van hebt.
@Jeronomo8 Heb jij ook veel last gehad van weg vallende wi-fi verbindingen en het verliezen van de verbinding tussen de tv en de receiver?
Daarnaast kan ik in bepaalde apps invul velden niet invullen met de afstandbediening maar moet ik daarvoor een usb toetsenbord aansluiten.
Daarnaast is de bouwkwaliteit van het model wat ik heb staan ook vrij laag, het paneel zit praktisch los in de behuizing, en de behuizing zelf is ook niet bepaald recht te noemen.
Ik vraag me af of ik een maandag ochtend modelletje ontvangen heb, of dat jij hier ook last van hebt.
@arnieo Wifi viel inderdaad veel weg, heb toen de kanalen van mijn wifi van 2ghz aangepast en nu dat de tv hier gebruik van kan maken is het heel stabiel. Moet dit nog wel vermelden in review, dank voor de reminder.
Apps heb ik verder normaal in kunnen stellen.
Bouwkwaliteit herken ik niet, scherm lijkt recht in behuizing te zitten en zit goed vast.
Scherm draait ook vrij stabiel op de poot.
Bouwkwaliteit herken ik niet, scherm lijkt recht in behuizing te zitten en zit goed vast.
arnieo schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:37:
Ook ik heb ondertussen een aantal uren gebruik gemaakt van de Philips tv. Ondanks dat het beeld vrij goed is, zitten er veel eigenaardigheden in de software waar ik toch regelmatig last van heb.
Dank voor de reactie, ik ga ook even proberen mijn wifi kanaal aan te passen. Ik verwacht echter vrij weinig verschil omdat ik in mijn huis eigenlijk enkel mijn eigen netwerk ontvang. En dat kanaal al vrij ver bij de andere kanalen weg ligt van de SSID's die ik kan zien. Maar het is wel het testen waard.Jeronomo8 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:43:
@arnieo Wifi viel inderdaad veel weg, heb toen de kanalen van mijn wifi van 2ghz aangepast en nu dat de tv hier gebruik van kan maken is het heel stabiel. Moet dit nog wel vermelden in review, dank voor de reminder.
[...]
Daarnaast heb ik een vermoeden dat het wegvallen van mijn audio komt door mijn onkyo versterker, die dingen schijnen vaker raar te doen met een HDMI handshake. Daarvan ga ik de schuld dus niet in zn geheel bij de TV neerleggen.
Wat betreft bouw kwaliteit. De hele linker onderkant van het paneel staat los in de behuizing. Als ik daar met mijn vinger het paneel aanraak dan verzinkt deze zomaar een halve centimeter extra de behuizing in. En als ik vanaf boven op de onderste balk van de tv kijk, dan ziet die er ook alles behalve recht uit. Niet dat dit punten zijn waar je last van hebt tijdens het gebruik van de tv. Maar vind dat dit op zn minst beter kan voor een tv van ~1000 euro.
@iCore Ja het verbaasde mij best wel. het voelt gewoon niet goed zo warm.
Uit Mijn review:
Uit Mijn review:
Ik had het wel terug gezien in sommige video reviews op YouTube. Het is eigenlijk ook niet gek voor zo'n vormfactor laptop om echt warm te worden.Maar ik blijf mijzelf verbazen over hoe warm hij kan worden. De CPU wordt goed 95 graden!
Ik heb onlangs een beetje zitten spelen met mijn CPU/overclocking, en op fora/sites die ik als leidraad heb gebruikt is 95graden echt een reden om serieus alarm te slaan. Ik weet niet hoe het zit met laptops, maar dit kan m.i. geenszins goed zijn voor de houdbaarheid van het product.willem9887 schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 07:46:
@iCore Ja het verbaasde mij best wel. het voelt gewoon niet goed zo warm.
Uit Mijn review:
[...]
Ik had het wel terug gezien in sommige video reviews op YouTube. Het is eigenlijk ook niet gek voor zo'n vormfactor laptop om echt warm te worden.
Last but NOT least - hoop ik...
Mijn review staat sinds vanmiddag online..
Door ziekte heb ik het Test Fest helaas moeten missen. Maar na overleg met Romee, heb ik toch de 32 inch LG UltraGear 32GK850G Gaming Monitor mogen testen.
Wederom een erg leuke ervaring! Dank aan alle medewerkers van Tweakers!
Hier is de review te vinden:
productreview: LG UltraGear 32GK850G Zwart review door Henkenator68NL
Mijn review staat sinds vanmiddag online..
Door ziekte heb ik het Test Fest helaas moeten missen. Maar na overleg met Romee, heb ik toch de 32 inch LG UltraGear 32GK850G Gaming Monitor mogen testen.
Wederom een erg leuke ervaring! Dank aan alle medewerkers van Tweakers!
Hier is de review te vinden:
productreview: LG UltraGear 32GK850G Zwart review door Henkenator68NL
Ik plaats bij deze ook de laatste update.
De review (productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door arnieo) staat al enkele dagen online, echter zonder foto's.... Helaas is het kabeltje wat ik nodig heb om de fotos van mijn toestel te halen kapot. En er is geen card reader aanwezig voor het SD kaartje. Dus de foto's moeten nog even op zich laten wachten. Het nieuwe kabeltje is al onderweg als het goed is.
Mijn foto's houden jullie dus tegoed.
Ondertussen wacht ik op het telefoontje van het transport bedrijf, tot die tijd blijft het apparaat nog eventjes op mijn tv meubel staan. Want ondanks dat er toch een hoop kritiek puntjes zijn, is het beeld mooier en groter dan mijn huidige toestel.
De review (productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door arnieo) staat al enkele dagen online, echter zonder foto's.... Helaas is het kabeltje wat ik nodig heb om de fotos van mijn toestel te halen kapot. En er is geen card reader aanwezig voor het SD kaartje. Dus de foto's moeten nog even op zich laten wachten. Het nieuwe kabeltje is al onderweg als het goed is.
Mijn foto's houden jullie dus tegoed.
Ondertussen wacht ik op het telefoontje van het transport bedrijf, tot die tijd blijft het apparaat nog eventjes op mijn tv meubel staan. Want ondanks dat er toch een hoop kritiek puntjes zijn, is het beeld mooier en groter dan mijn huidige toestel.
Ik ben erg laat met mijn updates hier om daarbij eerlijk te zijn ben ik dit ook volledig vergeten.
Ik moest de Phillips 55pus7304 testen.
Ik heb deze vrijdag 15 juni pas mogen ontvangen.
Ik heb de zaterdag erop hem uitgepakt en neergezet dit ging allemaal erg gemakkelijk. Het gewicht viel heel erg mee het formaat is echter wat onhandig om dit in je eentje te doen.( gelukkig ben ik gezien mijn werk daar vrij handig in geworden)
De review staat al klaar en gezien ik morgen op vakantie ga ook maar gelijk gepost. zal er daar geen tijd/zin voor/in hebben.
https://tweakers.net/prod...ips-55pus7304-zilver.html
Ik moest de Phillips 55pus7304 testen.
Ik heb deze vrijdag 15 juni pas mogen ontvangen.
Ik heb de zaterdag erop hem uitgepakt en neergezet dit ging allemaal erg gemakkelijk. Het gewicht viel heel erg mee het formaat is echter wat onhandig om dit in je eentje te doen.( gelukkig ben ik gezien mijn werk daar vrij handig in geworden)
De review staat al klaar en gezien ik morgen op vakantie ga ook maar gelijk gepost. zal er daar geen tijd/zin voor/in hebben.
https://tweakers.net/prod...ips-55pus7304-zilver.html
Raymon Pannekoek
Helaas weer terug naar de oude televisie.
Heb weer genoten van de test periode.
Nu maar lekker vakantie houden.
Heb weer genoten van de test periode.
Nu maar lekker vakantie houden.
Raymon Pannekoek
Gezien de tijd dat het testfest geleden is denk ik dat deze recap er dit jaar niet in zit?DrTeun schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 20:33:
Heeft iemand verder al iets gehoord over de tegoedbonnen/gewonnen producten die tegenover het schrijven van de review stonden?
Ook mijn review staat inmiddels online: productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Cyw00d
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en vooral wat jullie nog aan verbeteringen voor mij hebben, het is mijn eerste review.
Mijn review is wat later omdat de TV wat later geleverd was. Kwam bij mij gelukkig goed uit vanwege vakantie.
Ik heb nog wat simpel verpakkingsmateriaal om de TV laten zitten, hij moet uiteindelijk weer terug en vond dit wel zo netjes. Morgen de TV maar weer eens inpakken en mijn oude kleinere TV terugplaatsen, dat gaat wel weer even wennen worden denk ik.
Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en vooral wat jullie nog aan verbeteringen voor mij hebben, het is mijn eerste review.
Mijn review is wat later omdat de TV wat later geleverd was. Kwam bij mij gelukkig goed uit vanwege vakantie.

Ik heb nog wat simpel verpakkingsmateriaal om de TV laten zitten, hij moet uiteindelijk weer terug en vond dit wel zo netjes. Morgen de TV maar weer eens inpakken en mijn oude kleinere TV terugplaatsen, dat gaat wel weer even wennen worden denk ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Cyw00d op 27-06-2019 22:34 ]
[ Tesla MIG MYP ]
Mijn review komt er nog aan. Ik was iets later door mijn toetsweek deze week (en volgende week weer) maar ik probeer hem zsm te posten.
TechMocro
Update 2: Ingepakt en klaargezet voor ophalen. Nog geen telefoontje gehad voor ophalen, maar die verwacht ik begin aankomende week, met een fulltime baan is het dan wel handig dat hij klaar staat.
Ik heb ook mijn eerste reactie gehad op mijn review en ik merk dat dit topic erg stil is, de meeste personen hebben natuurlijk in het begin hun product meegenomen direct na Testfest, bij mij was de televisie later geleverd en daarom ben ik hier ook wat later actief. Was tof om aan mee te doen!
Ik heb ook mijn eerste reactie gehad op mijn review en ik merk dat dit topic erg stil is, de meeste personen hebben natuurlijk in het begin hun product meegenomen direct na Testfest, bij mij was de televisie later geleverd en daarom ben ik hier ook wat later actief. Was tof om aan mee te doen!
[ Tesla MIG MYP ]
productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Anouar
Mijn review staat online! Helaas, wel wat vertraging waar ik niks aan kon doen. De TV staat overigens klaar om opgehaald te worden alleen net als @Cyw00d niks te horen gekregen.
Mijn review staat online! Helaas, wel wat vertraging waar ik niks aan kon doen. De TV staat overigens klaar om opgehaald te worden alleen net als @Cyw00d niks te horen gekregen.
TechMocro
Mooie review. Wat ik me nog afvroeg: als de HDR mode actief werd, was er toen geen huge verschil met je huidige tv?Cyw00d schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:29:
Ook mijn review staat inmiddels online: productreview: Philips 55PUS7304 Zilver review door Cyw00d
Ikzelf vond dat een vd meest opvallende verschillen na overstap van FHD naar 4K. Zelfs nu als ik HDR uit heb gehad of als ie auto inschakelt ben ik nog blij verrast.
[quote]Anouar schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:48:
Mijn review staat online! /quote]
Prima review! Heb je ondanks t crashen van Netflix wel native 4K content kunnen bekijken?
Prima review! Heb je ondanks t crashen van Netflix wel native 4K content kunnen bekijken?
Ja! Nadat ik dus de TV resette was de netflix crash probleem verholpen!Henkenator68NL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:59:
[quote]Anouar schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:48:
TechMocro
Bedankt! Ik heb niet heel veel met HDR gespeeld tbh. Maar wel erg genoten van 4K. Ik heb trouwens ook niet echt aan de kleurinstellingen gezeten en gewoon as-factory opgestart en gebruikt.Henkenator68NL schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:49:
[...]
Mooie review. Wat ik me nog afvroeg: als de HDR mode actief werd, was er toen geen huge verschil met je huidige tv?
Ikzelf vond dat een vd meest opvallende verschillen na overstap van FHD naar 4K. Zelfs nu als ik HDR uit heb gehad of als ie auto inschakelt ben ik nog blij verrast.
[ Tesla MIG MYP ]
De TV die ik mocht testen staan nog netjes op mijn tv meubel en word bijna dagelijks gebruikt.
Nu ik de TV langer heb staan word ik er eigenlijk steeds minder tevreden over. In de tijd dat hij nu bij mij in huis staat is de tv al 5 keer zo erg vastgelopen dat de enige oplossing was om te stekker er uit te drukken.
Bij mijn sony tv kan ik een reboot forceren door de aanknop lang ingedrukt te houden, dit werkte op dat moment niet eens bij de philips tv. Mogelijk dat ik dit ook ga aanpassen in mijn review mocht het nog een keer gebeuren.
Daarnaast lijk ik geen last meer te hebben van het wifi probleem, en ook niet meer van de versterker die af en toe wel of niet wil.
Maar het beeld blijft wel vrij goed voor een LCD tv.
Nu ik de TV langer heb staan word ik er eigenlijk steeds minder tevreden over. In de tijd dat hij nu bij mij in huis staat is de tv al 5 keer zo erg vastgelopen dat de enige oplossing was om te stekker er uit te drukken.
Bij mijn sony tv kan ik een reboot forceren door de aanknop lang ingedrukt te houden, dit werkte op dat moment niet eens bij de philips tv. Mogelijk dat ik dit ook ga aanpassen in mijn review mocht het nog een keer gebeuren.
Daarnaast lijk ik geen last meer te hebben van het wifi probleem, en ook niet meer van de versterker die af en toe wel of niet wil.
Zojuist zijn we live gegaan met het artikel over de gebruikersreviews van het Testfest: plan: Tweakers Testfest - Lees nu alle gebruikersreviews
Ik las het, ja, leuk!Romeowhite schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 08:39:
Zojuist zijn we live gegaan met het artikel over de gebruikersreviews van het Testfest: plan: Tweakers Testfest - Lees nu alle gebruikersreviews
<snip oud bericht want misverstand>
[ Voor 36% gewijzigd door Mday op 03-07-2019 09:51 ]
Het kan kloppen dat jouw review er niet tussen staat in het artikel (plan: Tweakers Testfest - Lees nu alle gebruikersreviews). We hebben at random testers eruit gepakt. Er worden meerdere testers niet genoemd, omdat in verband met de lengte van het artikel we niet alle 70 testers kunnen noemen.
Nog niks over gehoord en ik ben hier zelf ook wel benieuwd naar ja.DrTeun schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:35:
[...]
Gezien de tijd dat het testfest geleden is denk ik dat deze recap er dit jaar niet in zit?
Heeft iemand verder al iets gehoord over de tegoedbonnen/gewonnen producten die tegenover het schrijven van de review stonden?
De philips TV is zojuist weer bij mij opgehaald. Het is wel weer even wennen zo ineens 15 inch minder te hebben staan.
Ik wil Tweakers hartelijk bedanken voor de mogelijkheid om deze tv te testen, en de geweldige dag op het hoofdkantoor uiteraard!
Ik wil Tweakers hartelijk bedanken voor de mogelijkheid om deze tv te testen, en de geweldige dag op het hoofdkantoor uiteraard!
Wow dat is echt wel minder, ik heb dit niet ervaren met de Philips, maar ik heb hem wellicht niet zoveel gebruikt als dat jij hem gebruikt. Bij mij word de TV opgehaald tussen 3 en 5 vanmiddag, heb hem al een aantal dagen weer netjes klaarstaan.arnieo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:51:
De TV die ik mocht testen staan nog netjes op mijn tv meubel en word bijna dagelijks gebruikt.
Wat ik wel tof vond aan dit event is dat je een soort kijkje achter de schermen krijgt. Het is nu duidelijk dat @Romeowhite / Tweakers best nog wel wat werk heeft aan zo'n event, ook achteraf. Alle producten versturen/ophalen, reviews lezen, feedback verzamelen en nieuwsberichten posten op de frontpage etc. Het is niet zomaar even een dagje organiseren zoals het voor de meeste lezers (in ieder geval bij mij voordat ik meedeed) overkomt.
[ Tesla MIG MYP ]
Over de tegoedbonnen heb ik ook niks meer gehoord? Wanneer kunnen we deze ontvangen? Het zou leuk zijn als ik die bon nog kan inzetten voor een leuke vakantie gadget.DrTeun schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:35:
[...]
Gezien de tijd dat het testfest geleden is denk ik dat deze recap er dit jaar niet in zit?
Afgelopen week kreeg ik een mailtje van Romee, en maandag zat de tegoedbon bij mij in de brievenbus. Ik zat bij het LG testpanel, wellicht dat het verschilt per fabrikant(?). Misschien dat @Romeowhite hier opheldering over zou kunnen geven?arnieo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:00:
[...]
Over de tegoedbonnen heb ik ook niks meer gehoord? Wanneer kunnen we deze ontvangen? Het zou leuk zijn als ik die bon nog kan inzetten voor een leuke vakantie gadget.
Wellicht een puntje van feedback, heb het in de google-form toen niet aangegeven omdat het toen vlak na het evenement was, maar ik vind persoonlijk de communicatie ná het evenement beduidend minder dan vóor het evenement.
Er is wel een mailtje geweest dat de Philips TV opgehaald ging worden en dat de koerier een afspraak ging maken. Daarna heb ik niks meer vernomen. En ook geen post mogen ontvangen helaas.DrTeun schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:49:
[...]
Afgelopen week kreeg ik een mailtje van Romee, en maandag zat de tegoedbon bij mij in de brievenbus. Ik zat bij het LG testpanel, wellicht dat het verschilt per fabrikant(?). Misschien dat @Romeowhite hier opheldering over zou kunnen geven?
Wellicht een puntje van feedback, heb het in de google-form toen niet aangegeven omdat het toen vlak na het evenement was, maar ik vind persoonlijk de communicatie ná het evenement beduidend minder dan vóor het evenement.
Die mails heb ik ook gehad, echter werd mijn scherm opgehaald op 4 juni, en kreeg ik de tegoedbon op 5 juli, wellicht als jou Tv net pas opgehaald is zul je toch nog even geduld moeten hebben...arnieo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:57:
[...]
Er is wel een mailtje geweest dat de Philips TV opgehaald ging worden en dat de koerier een afspraak ging maken. Daarna heb ik niks meer vernomen. En ook geen post mogen ontvangen helaas.
De TV is 3 juni al opgehaaldDrTeun schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 11:59:
[...]
Die mails heb ik ook gehad, echter werd mijn scherm opgehaald op 4 juni, en kreeg ik de tegoedbon op 5 juli, wellicht als jou Tv net pas opgehaald is zul je toch nog even geduld moeten hebben...
@arnieo (@DrTeun )Het testpanel van de Philips TV is net pas klaar, vandaar dat het nog even duurde met de tegoedbonnen uitdelen. Gister zijn de tegoedbonnen voor het testpanel van Philips (Expert) op de post gedaan! Dus dit kan je deze week verwachten.
Hopelijk kan je een leuke vakantie gadget scoren!
Bedankt voor de snelle reactie!Romeowhite schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:07:
@arnieo (@DrTeun )Het testpanel van de Philips TV is net pas klaar, vandaar dat het nog even duurde met de tegoedbonnen uitdelen. Gister zijn de tegoedbonnen voor het testpanel van Philips (Expert) op de post gedaan! Dus dit kan je deze week verwachten.
Dan wacht ik die nog even af!
Vandaag binnen gekregen en meteen de Ryzen 5 2600 gekocht! So yeah im happyRomeowhite schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:07:
TechMocro
Mijn beurt... had even tijd nodig voor een ander project, maar ga nu lekker aan de slag.

[ Voor 14% gewijzigd door Rooieduvel op 12-07-2019 23:58 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Inmiddels ook online:
productreview: LG V40 ThinQ Blauw review door Rooieduvel
(Ja, was vergeten hier te plaatsen.
)
productreview: LG V40 ThinQ Blauw review door Rooieduvel
(Ja, was vergeten hier te plaatsen.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022