Acties:
  • +1Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
Juancho schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 20:51:
Al kan je bij bol.com natuurlijk wel snel en simpel producten terug sturen....
Dat valt nog te bezien.. Ik heb recent een stoel gekocht die er heel comfortabel uit ziet, maar dat dus niet is. Die zal dus op een of andere manier terug in de doos moeten, dat zal een flinke puzzel worden :X

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-05 22:55
zippy1990 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 00:00:
Zit te wachten op de gaming variant van de Embody. Heb eerder geprobeerd: RH Logic, Aeron, Mirra. Rh zat het beste maar is verschrikkelijk duur. Dus we gaan het zien.
Inmiddels de HM/Logitech Embody binnen. Ben er erg tevreden over.

Pros
  • Bouwkwaliteit is erg goed
  • Actieve zithouding, je voelt je rug gevormd worden als je goed zit
  • Breed zitvlak waardoor ook je minder ergonomische houdingen comfortabel zitten ;)
  • Flexibele rugleuning voelt super fijn, je hoeft niet te "vechten" tegen de stoel
  • Naast vrije tilt ook tilt in meerdere niveaus vast te zetten
Cons
  • Trekt redelijk wat haren aan van huisdieren
  • Armleuningen niet naar voor/achter te schuiven. Ik vind het persoonlijk geen probleem want ze zitten voor mij goed maar FYI
Wat je vaak over de Embody hoort is dat de rugleuning lawaaierig zou zijn. Ik vind dat erg meevallen op de gaming variant althans (geen ervaring met de normale versie). Als je heel overdreven naar achter gaat leunen of met je schouders van links naar rechts draaien hoor je de stof/plastic wat, verwaarloosbaar wat mij betreft.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
sig69 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:18:
[...]

Dat valt nog te bezien.. Ik heb recent een stoel gekocht die er heel comfortabel uit ziet, maar dat dus niet is. Die zal dus op een of andere manier terug in de doos moeten, dat zal een flinke puzzel worden :X
Iemand tips om de gasveer/poot weer te verwijderen? Zit muurvast. Al geprobeerd:
-wd40
-hamer (met een blokje hout ertussen om niets te beschadigen)
Geen mm beweging... :X

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:36
Ik heb een maand of 2 geleden 2 Herman Miller Aeron stoelen gekocht (nieuw) helaas kraakt mijn stoel nu enorm. Is dit iets wat bij een stoel hoort of mag ik van verwachten dat ik kraakloos doro het leven ga?

Voor de rest zijn het prima stoelen, maar vind zelf eerlijk gezegd dat dit niet zou mogen gebeuren.

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Voor m'n vader zijn we aan het kijken naar een betaalbare bureaustoel.
Hij zit er niet 40 uur per week op, maar wel zeer regelmatig en hij wordt ook wel wat ouder (75)
Welke stoel hij nu heeft kan ik (nog) niet exact herleiden, was ook al 2e-hands maar heeft wel wat van zoiets weg.
Alleen deze stoel lijkt op; gasveer misschien kapot (stoel staat te laag) en rest verstellen wil ook niet echt meer.
Ik moet er nog eens goed naar kijken of het te maken valt (of dat we iets fout doen), maar anders nieuw.

De FLINTAN vonden we al aardig zitten (als ik me goed herinner) evenals de MARKUS. Maar hier zijn de armleuning niet van verstelbaar; dat is toch wel een wens/eis.
De JÄRVFJÄLLET voldoet hier wel aan.
Bedrijfsmatig komt hij ook wel eens hier maar daar springt ook niet direct iets uit, misschien deze.

Op Pepper kwam onlangs de Fully Alani langs wat niet verkeerd leek, maar die bleef bij vooraf opmeten véél te laag.
Nu lopen er bij Flexispot aanbiedingen. Zo is de BS2 nu €300 i.p.v. €400.
Duurder dan de Ikea stoelen (op de JÄRVFJÄLLET na), maar als dit qua kwaliteit/zitcomfort/ergonomie beter is, is het niet direct een probleem.

M'n vader vind die Flexispot wel prima (ook qua prijs), maar ik zit toch nog wat te oriënteren.
Zou die stoel in dit prijssegment een aanrader zijn?

• Piet91
  • Niet online
Niemand?

Heb zelf ook nog doorgekeken, en hoewel het merk wel bekend is van haar bureau's (en dus ook daar reviews van), is er praktisch niets over hun stoelen te vinden...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:25
Piet91 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 21:23:
Niemand?

Heb zelf ook nog doorgekeken, en hoewel het merk wel bekend is van haar bureau's (en dus ook daar reviews van), is er praktisch niets over hun stoelen te vinden...
Dat is helaas het probleem wat ik ook heb ervaren bij mijn zoektocht naar een stoel.

De amerikaanse merken zijn online zeer aanwezig en daar vind je letterlijk alles over.

Al de rest lijkt helaas niet te bestaan.

11400 - RX 6800 | S22 Ultra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06 15:47
Hier hetzelfde. Je leest en ziet alleen maar over die paar bekende stoel merken maar die zijn zo enorm duur. Ik mis echt het overzicht in de categorie daar onder. Dus zeg eens tot €500. Een soort tip 10 met alle voordelen en nadelen per stoel.

Ik dacht zelf aan de YAASA (https://yaasa.com/nl-nl/products/chair) maar ook dit merk lijkt niet echt te bestaan online. Dat maakt het zoeken zo lastig.

[Voor 5% gewijzigd door Juancho op 26-05-2023 10:25]

Volvo XC40 P8 (MY20)| Software versie 2.6 | Android 10 | 20" | Warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Enige wat ik van die BS2 kan vinden is deze review. Die is er positief over.
Maar waar er over hun bureau's genoeg tests/reviews zijn te vinden, is er van hun bureaustoelen (in het bijzonder BS2) verder is er helemaal niets over te vinden, behalve diverse sites à la Pepper die alleen maar hetzelfde stukje aanbieding tekst hebben staan.
(bijzonder genoeg op die aanbiedingssites ook allemaal geplaatst door redacteurs...)

Aanbieding verloopt vandaag, maar twijfel eigenlijk te veel.

[Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 26-05-2023 15:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15
@Piet91 probeer het, is het niets stuur je hem terug.
Als ik snel kijk is zelfs het terug sturen gratis, via de vervoerder van hun keuze.

Waarschijnlijk zijn deze stoelen generiek maar worden onder hun eigen naam verkocht waardoor je er niet veel over vindt. Misschien als je een fabrikant kan achterhalen dat je meer kan vinden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:29
@Piet91 Misschien is dit iets voor je vader?
Er zijn vele andere merknamen van deze stoel, ik heb bijvoorbeeld een Autonomous ErgoChair 2 die hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek komt.
Prima stoel voor de prijs als je het mij vraagt, al zijn de meningen wel verdeeld in dit topic.

Ik ervaar wel dat de stoel niet geschikt is voor personen langer dan 1,8 meter, de bouten en moeren 2x per jaar weer strak gezet moeten worden (i.v.m. het voorkomen van piepen/kraken) & dat de zitting na verloop van tijd wat hard kan aanvoelen.

Als je in dit topic zoekt naar "ErgoChair" kun je een hoop info vinden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
@Rembock Thanks voor de tip, maar die is nog weer wat duurder en de ervaringen lopen sterk uiteen.
Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee