Ik ben 1,76 en voor mij is die stoel prima. HIervoor had ik er een van assenburg (die bestaan niet meer denk ik) die beter was (als in meer af te stellen), maar als die Ikea stoel goed 'past' is die eigenlijk prima, want er is inderdaad minder aan in te stellen. Die assenburg stoel heb ik een jaar of 30 gehad en toen was de bekleding wel opKuusj schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 18:08:
[...]
Ik heb hier (die Ikea stoel) jaren de stoffen variant van gehad en heb deze toevallig vorige week naar de stort gebracht, wat een ergonomische ramp is dat ding zegMisschien ligt het aan mijn lengte (1.90m), maar volgens mij is het gewoon een 'slechte' stoel. Niks in te stellen en geen ondersteuning voor je rug. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er ook echt wel nog veel ergere stoelen zijn overigens.
Ik zit nu enkele weken op een Secretlab Titan in de zwart-stoffen variant. En dat bevalt heel erg goed. Uren zitten werken op de stoel en geen last van mijn rug. Stevig, goede kwaliteit en geen rammeltjes en piepjes en dergelijke. Kost volgens mij iets van 360,-. Op alle mogelijke manieren in te stellen en dat is ook hoe het hoort.
Ik kan ook niet zeggen dat de stoelen op het werk beter zitten dan mijn ikea stoel.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.