Ik zat op een uitgelubberde Renberget en kreeg echt last van mijn rug en billen.
Na flink wat tips in dit topic (dank nog daarvoor) mij goed kunnen oriënteren.
De Herman Miller klonk aantrekkelijk, maar ik kan die nergens makkelijk testen en ik merkte wel 2 kampen: 1 voor de Mirra en 1 voor de Aeron. En dat je óf de een óf de ander prettig vind. Daar kon ik niet zoveel mee en voor die prijs een gokje zag ik ook niet zitten.
Uitgebreid de chinese aanbieders (Sihoo, Hbada, Colamy etc.) beken en de reviews gelezen, maar ja ook die kan je nergens uitproberen. En ook hier gold wel dat een deel fan is en een deel weer niet. Toen door de adviezen hier (en tweakers zijn mijn favoriete kritisch volkje) de Backerz besteld.
Op hun website is hij nu 189 en met de code (denk universeel) WLKM5 stond hij voor 180 thuis, er zat zelfs nog een skai leren muismat bij (wel oldskool maar leuke touch).
Tot nu toe ben ik best tevreden over de kwaliteit en instel mogelijkheden. Ander punt is dat ze 3 jaar extra garantie via de site leveren op je mesh achterkant Dat vond ik ook netjes.
Voor de vragen hierboven, ik ben 183 en 76 kilo, maar heb wel een lang bovenlijf
. Ik had bij de renberget echt last van mijn schouders die een harde plastic rand aanraakte. De hoofdsteun zou voor mij wat meer naar voren mogen kunnen, maar het is niet te kort. Als je echt veel langer bent wordt het misschien wel problematisch.
Na flink wat tips in dit topic (dank nog daarvoor) mij goed kunnen oriënteren.
De Herman Miller klonk aantrekkelijk, maar ik kan die nergens makkelijk testen en ik merkte wel 2 kampen: 1 voor de Mirra en 1 voor de Aeron. En dat je óf de een óf de ander prettig vind. Daar kon ik niet zoveel mee en voor die prijs een gokje zag ik ook niet zitten.
Uitgebreid de chinese aanbieders (Sihoo, Hbada, Colamy etc.) beken en de reviews gelezen, maar ja ook die kan je nergens uitproberen. En ook hier gold wel dat een deel fan is en een deel weer niet. Toen door de adviezen hier (en tweakers zijn mijn favoriete kritisch volkje) de Backerz besteld.
Op hun website is hij nu 189 en met de code (denk universeel) WLKM5 stond hij voor 180 thuis, er zat zelfs nog een skai leren muismat bij (wel oldskool maar leuke touch).
Tot nu toe ben ik best tevreden over de kwaliteit en instel mogelijkheden. Ander punt is dat ze 3 jaar extra garantie via de site leveren op je mesh achterkant Dat vond ik ook netjes.
Voor de vragen hierboven, ik ben 183 en 76 kilo, maar heb wel een lang bovenlijf
hoi
/f/image/c5TPEuiGGXrkpEX9UQni8S8C.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KmHaqhQPgPbhqdUYHvOF73IM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l3S5SOYEHUa5Y9RUne8sAAn8.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JJcYfCnLRf05grPI1b5bWIgS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/j5oi4qPYlMPQXujvOYLTGZof.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/IWacUljIpDK26LFJGPnLw23b.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JdBrL8omXXALU3dx2xSAIgi6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/4K4YTAiV4RIlMCAsiXgbeD27.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/De3lhWKBMKvn69mnIN8ZEEeq.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/MuNxvDruPAvOHM1xNG2i0iGB.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/7IpTxKLbdpTBYVGtLeKF2UPI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8EF5DKjpyHQdQQYIR4EyAAm4.jpg?f=fotoalbum_tile)