1000 is moeilijk inderdaad maar 1200 moet zeker lukken als je genoeg geduld hebt.TweakGP schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:44:
[...]
Daar koop je helaas geen Aeron of Embody voor....
En het werkt prima om bij gebrek aan testen er 1 online te bestellen en dan gewoon lekker thuis uit te proberen. Bij HM vragen ze dan 59,- voor het terugsturen. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan zodat ik over een langere tijd de verschillen tussen een Aeron en een Embody kon bepalen.
Voor een budget van 1000 zul je dus of een ander model moeten zoeken of iets 2de hands kopen. De ASeron markt is tweedehands groot.
Met BF waren er gaming embody's rond de 1200 bijvoorbeeld.
In duitsland kun je trouwens wel een Aeron rond die prijs krijgen momenteel, wellicht is dat een optie, ik denk dat ze hier ook leveren en is een officiele dealer:
https://www.chairgo.de/he...vinylpads/?parent=listing
Edit: ff gecheckt en ik kom inclusief shipping uit op 1190 als je via overschrijving betaald.apNia schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:26:
Ik overweeg ook een Herman Miller stoel, maar het is verdomd moeilijk om een plek te vinden in Nederland waar je ze kan uittesten. Wat zijn Nederlandse equivalenten? Ik ben bereid rond de €1000 uit te geven voor een stoel, als hij maar lang meegaat en uitermate comfortabel zit (hetgeen ik ook wil testen voor ik koop).
Of is het niet ongehoord dat je een Herman Miller bestelt en evt terugstuurt als ie niet lekker zit?
Das eigenlijk een zeer goede prijs, rond de 1200 voor een embody of aeron is een beetje het laagste wat je kunt vinden, dus dit is wel interessant.
[ Voor 7% gewijzigd door izzet3838 op 07-03-2025 12:54 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd