Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02:25
Sir_Lion schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:34:
Inmiddels ook toe aan een nieuwe bureaustoel. De huidige is net met 2 jaar al kapotgegaan waardoor de leuningen niet bruikbaar zijn.

Momenteel zit ik nog op deze. Indertijd voor veel goedkoper op de kop kunnen tikken.

Nu had ik al wel enige issues met deze stoel, zoals dat de zithoogte toch te laag zit voor mij. Zelfs op max stand, is die dus 54cm hoog. Overal hoor ik dus dat de Embody wel heel erg goed zit, maar als ik kijk op de website hebben ze een zithoogte van 56cm. Slechts 2 cm hoger dus.

Nu ben ik daar dan ook best huiverig over om €1500 uit te geven voor een stoel dat misschien alsnog te laag zit voor mij. Dat terwijl ik zo'n 187cm lang ben. Weet iemand of er ergens een winkel of zoiets is waar ik kan kijken voor de zitting?
Op de herman miller website kun je een lijst van dealers vinden, er zijn zeker gemoeg winkels.

Sowieso niet kopen alvorens te testen zou ik zeggen.

Bowerkt, scholtenswerkplek en loyalbrand zijn zo winkels bijvoorbeeld, als de officiële webshop geen sale heeft zijn partners daarnaast vaak goedkoper...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13:15
izzet3838 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:28:
[...]

Op de herman miller website kun je een lijst van dealers vinden, er zijn zeker gemoeg winkels.

Sowieso niet kopen alvorens te testen zou ik zeggen.

Bowerkt, scholtenswerkplek en loyalbrand zijn zo winkels bijvoorbeeld, als de officiële webshop geen sale heeft zijn partners daarnaast vaak goedkoper...
Goede tip, maar daar had ik al naar gekeken. Volgens de website komt het uit als volgt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kHxpABvFEBXkJjTWNXOJjzbOpNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BhbJ0vLBPmCZKWqQDnLCPlcE.png?f=user_large

Allemaal vrij ver vandaan qua reistijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Sir_Lion schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:56:
[...]

Goede tip, maar daar had ik al naar gekeken. Volgens de website komt het uit als volgt:
[Afbeelding]

Kijk naar online dealers, vaak hebben die ook een eigen winkel, ik heb er 3 opgenoemd in mijn vorige reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
izzet3838 schreef op zondag 9 februari 2025 @ 13:44:
[...]

Kijk naar online dealers, vaak hebben die ook een eigen winkel, ik heb er 3 opgenoemd in mijn vorige reactie...
Ook gekeken, maar ook allen niet echt in de buurt. Dichtste bij is die in Oss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:31
@Sir_Lion zonder te weten waar je woont is het natuurlijk wel lastig om iets in de buurt aan te raden :+. Als je geen opties hebt om ze in het echt te bekijken dan gaat Loyalbrand volgens hun site wel ruimhartig om met de retourperiode en hun verzendkosten vallen wel mee, dat zou een oplossing kunnen zijn.

Qua stoel zou je ook de HM Aeron nog kunnen overwegen, in de 'C' versie kan de gasveer volgens mij ook hoger dan in de standaard 'B' versie. Persoonlijk vind ik de Aeron ook prettiger zitten maar smaken/ledematen verschillen. De prijzen ontlopen elkaar niet zo veel, afhankelijk van de uitvoering die je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Leftblank schreef op zondag 9 februari 2025 @ 16:25:
@Sir_Lion zonder te weten waar je woont is het natuurlijk wel lastig om iets in de buurt aan te raden :+. Als je geen opties hebt om ze in het echt te bekijken dan gaat Loyalbrand volgens hun site wel ruimhartig om met de retourperiode en hun verzendkosten vallen wel mee, dat zou een oplossing kunnen zijn.

Qua stoel zou je ook de HM Aeron nog kunnen overwegen, in de 'C' versie kan de gasveer volgens mij ook hoger dan in de standaard 'B' versie. Persoonlijk vind ik de Aeron ook prettiger zitten maar smaken/ledematen verschillen. De prijzen ontlopen elkaar niet zo veel, afhankelijk van de uitvoering die je kiest.
Ja, ik zit dus nu inderdaad dan maar te overwegen om de Aeron te pakken, en dan de C variant. Niet de stijl die ik mooi vind enzo, maar blijft ergonomisch wel beter.

Zag wel dat er mogelijk eentje in Rotterdam zit, waar ik langskom als ik van en naar werk ga. Dus even kijken of ik daar een afspraak kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Ik heb ze beiden uitgetest en heb de embody genomen omdat je hier beter in kunt loungen, ik gebruik mijn bureau voor werk maar ook voor gaming/hobby in dat geval vond ik de embody fijner want je kunt op verschillende manieren zitten in de stoel.

In de earon kun je eigenlijk enkel recht zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08-04 08:49
Sir_Lion schreef op zondag 9 februari 2025 @ 10:56:
[...]
Online bestellen kan nu met 20% korting bij HM zelf..... ik heb beide stoelen een tijdje geleden besteld om rustig te kunnen kijken welke me, ook bij iets langer zitten, het beste bevalt. Voor een kleine vergoeding halen ze dan degene die niet bevalt weer op. Je moet alleen even ruimte hebben om beide grote dozen te bewaren.

Voor mij is het na 15jaar op een Aeron classic toch de Embody geworden. Zitvlak toch een stuk comfortabeler dan de nieuwe Aeron (die ook al een verbetering tov de oude was).

Vindt persoonlijk de Aeron een stuk mooier om te zien, maar vooruit....

[ Voor 9% gewijzigd door TweakGP op 09-02-2025 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 13:48
izzet3838 schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:48:
[...]

Ik ben 184 en weeg ook 90 kilo, redelijk atletisch al mag mijn vetmassa nog wat lager :D

Heb zelf een embody maar ik zit/sta ook wel echt 8-12 uur per dag aan mijn bureau.

Een vriend heeft deze gekocht en heb er eens op gezeten en dit was echt veeeeeel beter dan al die ikea zooi, ik zou hem uittesten en desnoods terugsturen als het toch tegenvalt, maar ik vond het zeker gezien de prijs een ZEER goede stoel.

De armsteunen zijn ook verzacht bijvoorbeeld die van ikea zijn gewoon hard plastiek.

https://www.bol.com/be/nl...247499/?s2a=#productTitle
Heb hem besteld, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
iasix schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 08:55:
[...]

Heb hem besteld, ben erg benieuwd!
Nice, ben benieuwd hoe je hem gaat ervaren.

Ik was echt positief onder de indruk, zeker ivm die ikea stoelen die eigenlijk even duur zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roerbakeitje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-04 21:23
Voor de geïnteresseerden: Herman Miller gamingstoelen zijn in de aanbieding (20% korting + gratis levering)
https://nlstore.hermanmiller.com/collections/gaming-sale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:19

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik overweeg ook een Herman Miller stoel, maar het is verdomd moeilijk om een plek te vinden in Nederland waar je ze kan uittesten. Wat zijn Nederlandse equivalenten? Ik ben bereid rond de €1000 uit te geven voor een stoel, als hij maar lang meegaat en uitermate comfortabel zit (hetgeen ik ook wil testen voor ik koop).

Of is het niet ongehoord dat je een Herman Miller bestelt en evt terugstuurt als ie niet lekker zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een bureaustoel, maar wat me opvalt is dat er veel kantoorbedrijven zijn die niet (veel) merkstoelen verkopen maar "huismerkstoelen" onder eigen label, zonder dat je dus weet welke fabrikant erachter zit. Het kunnen wellicht prima stoelen zijn (ik ben bij 1 zaak wezen testen), maar het voelt niet helemaal lekker dat je niet de herkomst van de stoel weet.

Ik heb een budget van 750 euro en heb de voorkeur voor een merkstoel. Ik kan maar weinig verkooppunten vinden gek genoeg, alleen online winkels. Mocht er iemand een adres weten in Brabant hou ik me zeer aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
apNia schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 14:26:
Ik overweeg ook een Herman Miller stoel, maar het is verdomd moeilijk om een plek te vinden in Nederland waar je ze kan uittesten. Wat zijn Nederlandse equivalenten? Ik ben bereid rond de €1000 uit te geven voor een stoel, als hij maar lang meegaat en uitermate comfortabel zit (hetgeen ik ook wil testen voor ik koop).

Of is het niet ongehoord dat je een Herman Miller bestelt en evt terugstuurt als ie niet lekker zit?
Daar koop je helaas geen Aeron of Embody voor....

En het werkt prima om bij gebrek aan testen er 1 online te bestellen en dan gewoon lekker thuis uit te proberen. Bij HM vragen ze dan 59,- voor het terugsturen. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan zodat ik over een langere tijd de verschillen tussen een Aeron en een Embody kon bepalen.

Voor een budget van 1000 zul je dus of een ander model moeten zoeken of iets 2de hands kopen. De ASeron markt is tweedehands groot.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakGP op 07-03-2025 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
TweakGP schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:44:
[...]

Daar koop je helaas geen Aeron of Embody voor....

En het werkt prima om bij gebrek aan testen er 1 online te bestellen en dan gewoon lekker thuis uit te proberen. Bij HM vragen ze dan 59,- voor het terugsturen. Ik ben blij dat ik dat heb gedaan zodat ik over een langere tijd de verschillen tussen een Aeron en een Embody kon bepalen.

Voor een budget van 1000 zul je dus of een ander model moeten zoeken of iets 2de hands kopen. De ASeron markt is tweedehands groot.
1000 is moeilijk inderdaad maar 1200 moet zeker lukken als je genoeg geduld hebt.

Met BF waren er gaming embody's rond de 1200 bijvoorbeeld.

In duitsland kun je trouwens wel een Aeron rond die prijs krijgen momenteel, wellicht is dat een optie, ik denk dat ze hier ook leveren en is een officiele dealer:
https://www.chairgo.de/he...vinylpads/?parent=listing

Edit: ff gecheckt en ik kom inclusief shipping uit op 1190 als je via overschrijving betaald.

Das eigenlijk een zeer goede prijs, rond de 1200 voor een embody of aeron is een beetje het laagste wat je kunt vinden, dus dit is wel interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door izzet3838 op 07-03-2025 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
izzet3838 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:52:
[...]

1000 is moeilijk inderdaad maar 1200 moet zeker lukken als je genoeg geduld hebt.

Met BF waren er gaming embody's rond de 1200 bijvoorbeeld.
Nooit het laatste jaar in NL/BE een Gaming Embody ver onder de 1400 gezien voor een NIEUWE stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
TweakGP schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 12:53:
[...]

Nooit het laatste jaar in NL/BE een Gaming Embody ver onder de 1400 gezien voor een NIEUWE stoel.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80938942
Wel met BF, dat jij het niet gezien hebt betekend niet dat het er niet was :). (nu is 1281 geen 1200 maar bon).

De normale embody was toen ook 5% duurder, de gaming store had 5% extra op de embody NA de BF korting.

In mijn andere link kun je uit duitsland een Aeron full option krijgen voor 1190, die is voor hem wel interessant denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door izzet3838 op 07-03-2025 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 23:09

Scholtens Werkplek in Amsterdam, krijg je ook echt en oprecht advies, verkoper wou mij geen Aeron verkopen ondanks dat ik daarvoor kwam, maar moest een Mirra, gedaan zoals aangeraden en sindsdien dan ook geen last meer van vage rugklachten e.d. - collega waar ik mee was wel gewoon een Aeron de deur uit en daar ook heel blij mee. Tripje wat mij betreft altijd waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyke
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-05 11:29
Help! Ook hier een kwestie van door bomen het bos niet meer zien.

Na mijn zoektocht kom ik uit op de Ahrend stoelen; wie heeft hier ervaring mee? Raden jullie ze aan? Zo ja; welk type?

Mijn specificaties en gebruik:
1m88
120kg (al ben ik wel rap aan het afvallen en hoop/verwacht ik binnen enkele maanden de 110 grens te bereiken)
Hobbymatig thuisgebruik; maximaal 2 uur doordeweeks; 5 uur op weekenddagen.
Liefst rond de 500 euro, al is lager ook prima gezien mijn relatief lage gebruik.
Ik heb een relatief gezonde rug, al merk ik de laatste tijd wel meer last te krijgen van lange zitsessies en wil ik ook gezond de jaren door; aldus is enige extra steun (voor iets meer geld) wel prima...al vind ik >600 euro wel overkill voor mijn wensen/gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Scyke schreef op zondag 13 april 2025 @ 16:16:
Help! Ook hier een kwestie van door bomen het bos niet meer zien.

Na mijn zoektocht kom ik uit op de Ahrend stoelen; wie heeft hier ervaring mee? Raden jullie ze aan? Zo ja; welk type?

Mijn specificaties en gebruik:
1m88
120kg (al ben ik wel rap aan het afvallen en hoop/verwacht ik binnen enkele maanden de 110 grens te bereiken)
Hobbymatig thuisgebruik; maximaal 2 uur doordeweeks; 5 uur op weekenddagen.
Liefst rond de 500 euro, al is lager ook prima gezien mijn relatief lage gebruik.
Ik heb een relatief gezonde rug, al merk ik de laatste tijd wel meer last te krijgen van lange zitsessies en wil ik ook gezond de jaren door; aldus is enige extra steun (voor iets meer geld) wel prima...al vind ik >600 euro wel overkill voor mijn wensen/gebruik.
Mijn eerste 'echte' bureaustoel was een Ahrend. Die was tweedehands en ging nog 10 jaar mee, daar heb ik echt extreem veel uren in gezeten. Mechanisch was hij nog perfect, maar de bekleding was helemaal op. Nu heb ik wederom een Ahrend bureaustoel, het 2020 model met hoge rugleuning en lumbar support. Deze bevalt ook weer uitstekend :) Ik ben 1m90 en 85kg. Ik zou wel echt de hoge rugleuning optie aanraden.

Je zou eens op Marktplaats kunnen kijken als je dat ziet zitten. Er zijn echt tientallen aanbieders met refurbished (kantoor) modellen. Het enige nadeel is dat je dan vaak niet weet hoe oud de stoelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-04 10:25
En ook hier wederom het verhaal bomen en bos. 1.90cm, 75kg. Er zijn lopen nu wat aanbiedingen en ik twijfel tussen de Mirra 2 en de Aeron. Ik lees online, en ook hier, wisselde verhalen. De een zweert bij de Mirra, de ander bij de Aeron (C).

Proefzitten in het noorden des lands lijkt geen optie, alle zaken die zeggen HM te verkopen zijn daar mee gestopt omdat HM ze online uit de markt prijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Recci schreef op woensdag 23 april 2025 @ 08:24:
En ook hier wederom het verhaal bomen en bos. 1.90cm, 75kg. Er zijn lopen nu wat aanbiedingen en ik twijfel tussen de Mirra 2 en de Aeron. Ik lees online, en ook hier, wisselde verhalen. De een zweert bij de Mirra, de ander bij de Aeron (C).

Proefzitten in het noorden des lands lijkt geen optie, alle zaken die zeggen HM te verkopen zijn daar mee gestopt omdat HM ze online uit de markt prijst.
Kijk even op de HM website welke dealers er zijn, ik zou echt proefzitten.

Ik zou zeggen kom bij mij langs maar heb een embody :) (waar ik zeeeer tevreden van ben), op kantoor sinds kort een hoganas, en ik moet zeggen dat die niet in de buurt van de Embody komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recci
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-04 10:25
izzet3838 schreef op woensdag 23 april 2025 @ 09:34:
[...]

Kijk even op de HM website welke dealers er zijn, ik zou echt proefzitten.

Ik zou zeggen kom bij mij langs maar heb een embody :) (waar ik zeeeer tevreden van ben), op kantoor sinds kort een hoganas, en ik moet zeggen dat die niet in de buurt van de Embody komt...
Er is dus geen enkele dealer in heel Groningen, Friesland of Drenthe. De dichstbijzijnde is 180km volgens de kaart. Ik heb gebeld met wat winkels, en retouren is geen probleem. Dus ik zal maar een gok moeten nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21

SuBBaSS

-has Ryzen

izzet3838 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 10:24:
[...]

Nice, ben benieuwd hoe je hem gaat ervaren.

Ik was echt positief onder de indruk, zeker ivm die ikea stoelen die eigenlijk even duur zijn...
Heb deze ook nav. jouw tip besteld.
Gisteravond besteld en ik zit er nu al op. 8)

Eerste indruk(ken) zijn zeer goed. Degelijke constructie, goede verstelbaarheid, fijne zitting en armleuningen.
Het is natuurlijk afwachten of dit op de langere termijn ook goed blijft, maar met die 5 jaar garantie durf ik de gok wel te nemen.

Heb de afgelopen jaren twee stoelen gekocht in een impuls, waarbij de eerste schijnbaar op 'formaat gemiddelde chinees' afgestemd was. De tweede was een maand of wat terug bij de action. Twee dagen op gezeten en meteen een 'frozen shoulder' opgelopen (door de waardeloze, niet-verstelbare armsteunen).

Deze voelt nu al zoveel beter!
Dank voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
SuBBaSS schreef op donderdag 24 april 2025 @ 15:07:
[...]

Heb deze ook nav. jouw tip besteld.
Gisteravond besteld en ik zit er nu al op. 8)

Eerste indruk(ken) zijn zeer goed. Degelijke constructie, goede verstelbaarheid, fijne zitting en armleuningen.
Het is natuurlijk afwachten of dit op de langere termijn ook goed blijft, maar met die 5 jaar garantie durf ik de gok wel te nemen.

Heb de afgelopen jaren twee stoelen gekocht in een impuls, waarbij de eerste schijnbaar op 'formaat gemiddelde chinees' afgestemd was. De tweede was een maand of wat terug bij de action. Twee dagen op gezeten en meteen een 'frozen shoulder' opgelopen (door de waardeloze, niet-verstelbare armsteunen).

Deze voelt nu al zoveel beter!
Dank voor de tip!
Aha fijn om te horen!

Leuk om te zien dat er toch een goed zittende stoel gekocht kan worden voor die prijs.

Die vriend van mij die hem heeft zit er nog steeds op en we zijn al een paar maanden verder, dus ik verwacht niet dat die plots gaat inzakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-05 08:35
Voor de mensen die nu gaan zoeken ze hebben het over deze:
https://www.bol.com/nl/nl...247499/?s2a=#productTitle

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05

Laguna

Connaisseur

Bijzonder dat Herman Miller zo populair is in dit topic (kuddegedrag?). Na het zien van onderstaande video zou ik zelf toch niet snel kiezen voor een bureaustoel die volledig is voorzien van mesh bekleding.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:36:
Bijzonder dat Herman Miller zo populair is in dit topic (kuddegedrag?). Na het zien van onderstaande video zou ik zelf toch niet snel kiezen voor een bureaustoel die volledig is voorzien van mesh bekleding.

[YouTube: DO NOT Buy a Mesh Office Chair Until You Watch This]
Weleens op gezeten? Dit filmpje is echt spijkers op laag water zoeken, sterker nog, ik zou op geen enkele andere stoel dan een Aeron vijf dagen in de week, 8+ uur per dag schermwerk willen doen. Heb er sinds corona een tweede hands, maar gewoon prima, mesh geen last van, harde rand geen last van (en ik zit heus niet altijd recht), na een dag werken sta ik vrolijk op uit de stoel zonder enige fysieke klachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05

Laguna

Connaisseur

@itons nee geen ervaring mee, maar mooi dat jij er geen problemen mee ervaart. Het is wel iets om rekening mee te houden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Laguna schreef op dinsdag 29 april 2025 @ 21:36:

[YouTube: DO NOT Buy a Mesh Office Chair Until You Watch This]
Btod raad in heel veel videos zelf gewoon de aeron aan.

Los daarvan heb ik simds enkele weken een hoganas op kantoor die even duur is als mijn embody en de embody is gewoon veel beter.

De materialen voelen veel beter aan, hij is beter verstelbaar, ziet er leuker uit, en zit gewoon veel lekkerder(persoonlijk).

Ik ben 3 weekjes weg geweest en toen ik terug kwam en voor het eerst weer op de embody ging zitten besefte ik plots terug wat een goede stoel het is.

Heb die eigenlijk gekocht aan het begin van mijn carrière ondertussen 3 jaar geleden en het was echt een hap in mijn bidget, zeker kmdat ik toen nog niet veel geld had en veel minder verdiende.

Maar nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze, al is het geen perfecte stoel (armsteunen slecht verstelbaar en oneven hoogte, krakende geluiden (deels opgelost),...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoungStarDC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-05 21:02
Heeft iemand ervaring met de Ahrend Remode en eventueel hoe deze zit in verhouding met de Ahrend 2020?
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste