Op de herman miller website kun je een lijst van dealers vinden, er zijn zeker gemoeg winkels.Sir_Lion schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 22:34:
Inmiddels ook toe aan een nieuwe bureaustoel. De huidige is net met 2 jaar al kapotgegaan waardoor de leuningen niet bruikbaar zijn.
Momenteel zit ik nog op deze. Indertijd voor veel goedkoper op de kop kunnen tikken.
Nu had ik al wel enige issues met deze stoel, zoals dat de zithoogte toch te laag zit voor mij. Zelfs op max stand, is die dus 54cm hoog. Overal hoor ik dus dat de Embody wel heel erg goed zit, maar als ik kijk op de website hebben ze een zithoogte van 56cm. Slechts 2 cm hoger dus.
Nu ben ik daar dan ook best huiverig over om €1500 uit te geven voor een stoel dat misschien alsnog te laag zit voor mij. Dat terwijl ik zo'n 187cm lang ben. Weet iemand of er ergens een winkel of zoiets is waar ik kan kijken voor de zitting?
Sowieso niet kopen alvorens te testen zou ik zeggen.
Bowerkt, scholtenswerkplek en loyalbrand zijn zo winkels bijvoorbeeld, als de officiële webshop geen sale heeft zijn partners daarnaast vaak goedkoper...
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd