Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn huidige Sharkoon Skiller SGS 2 gaming stoel.
Reden dat ik wil upgraden is dat ik naar net nog een comfortabelere en degelijkere stoel wil dan deze stoel. Ik ben qua bouw gemiddeld behalve dan een bierbuikje
Ik heb onderstaande wensen:
- Midrange stoel qua niveau en prijs. Voor circa 250 euro hoop ik toch wel een goede stoel te kunnen vinden, paar tientjes mag indien het echt een buitenkans is.
- Geschikt voor circa 120 kg
- Zitcomfort en goede steun in de rug zijn het belangrijkste. Ik weeg 110-115 kg dus moet fatsoenlijke vulling hebben.
- Ik zoek een stoffen bekleding of materiaal wat koel blijft. Ik houd niet van een stoel die warm wordt als ik meerdere uren game.
- Armsteunen in hoogte verstelbaar, maar dat hebben ze denk ik allemaal.
Het hoeft geen flashy stoel te zijn met allerlei toeters en bellen en stoel hoeft ook geen liggende stand te hebben.
Ik heb zelf weinig ervaring met merken van game stoelen. Dus geen idee wat goed en comfortabel is. Waar ik tot op heden naar zat te kijken zijn de
uitvoering: Nitro Concepts S300 Zwart
Deze stoel oogt redelijk voor het bedrag qua kwaliteit. Merken zoals Secretlab zijn niet aan mij besteed helaas omdat ik 2 uurtjes per dag game en dat te duur vind voor een stoel.
Ik hoor graag advies of meningen van jullie. Ik heb helaas geen winkels in de buurt om te testen.