Fijn he mensen even op hun ziel trappenMalawolar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:05:
Wie was die gast ook weer die al vanaf 4k geparkeerd stond? Sahara ofzo? "Bitcoin dipt nog wel naar 2k regionen". Benieuwd hoe hij dit ervaart.

Slux vind het maar een beetje flauwe opmerking van je, zulke reacties zie je vaak met runs maar als mensen toch gelijk krijgen dan hoor je ze niet.
Hij was er aardig zeker van, ook rond de 6k regionen. Jammer van de 130% misgelopen gains.Bartvandelaar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:11:
[...]
Die is toch ergens onderweg wel weer ingestapt?
Die discussie heb ik destijds al met hem gevoerd en gezegd dat die er beter aan zou doen om gewoon te accumuleren in de maanden januari t/m maart. Daarbij heeft de beste man geen verlies, want hij stond gewoon aan de zijlijn. Zo flauw is het dus niet.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:12:
[...]
Fijn he mensen even op hun ziel trappen![]()
Slux vind het maar een beetje flauwe opmerking van je, zulke reacties zie je vaak met runs maar als mensen toch gelijk krijgen dan hoor je ze niet.
Daarnaast, als je zo overtuigd was zoals hij, zie ik niet in waarom je geen 5x leverage short opent.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:12:
[...]
Fijn he mensen even op hun ziel trappen![]()
Huh ?? als ik overtuigt was wat de markt zou doen dan had zat ik nu al op het treintje hoor, altijd makkelijk achteraf pratenMalawolar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:15:
[...]
Daarnaast, als je zo overtuigd was zoals hij, zie ik niet in waarom je geen 5x leverage short opent.
Je komt nu een beetje over van zie je wel ik heb gelijk en jullie ongelijk, lekker puh
Trouwens geen slecht idee die short, eens even kieken of ik nog wat voedselbonnetjes kan inruilen
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 13-05-2019 19:22 ]
Die zit in een stable coin te wachten op de dip die nooit meer lijkt te komen, sterker nog ik zie m'n stable coin in waarde dalen t.o.v. Tether. Ik ben blij dat jullie allemaal wel veel geld verdienenRrehorst schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:09:
[...]
Ik zat er serieus ook net aan te denken.. Hoe zal die er nu in staan.. @Sahara
Tof dat je antwoord en leuk weer even van je te horen maar ik ga met Slux mee... Achteraf is het altijd makkelijk en onnodig om daarop terug te komen. Tenzij het om A87 gaat.Sahara schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:22:
[...]
Die zit in een stable coin te wachten op de dip die nooit meer lijkt te komen, sterker nog ik zie m'n stable coin in waarde dalen t.o.v. Tether. Ik ben blij dat jullie allemaal wel veel geld verdienen. Ik heb dit jaar tot nu toe maar een paar honderd dollar verdiend, wel tenminste m'n BitMEX fiasco terugverdiend, maar het is zoals het is.

Nee heel flauw maar het is niet nodig en leuk hoor dat iedereen op de bull trein zit maar het blijft crypto, we kunnen nog steeds binnen no time terug naar hele lage waardes. Ook dat hebben we eerder gezien. Meerdere malen zelfs, toch gek dat mensen dat lijken te vergeten zodra het even goed gaat.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ja jongen je doet er niks aanSahara schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:22:
[...]
Die zit in een stable coin te wachten op de dip die nooit meer lijkt te komen, sterker nog ik zie m'n stable coin in waarde dalen t.o.v. Tether. Ik ben blij dat jullie allemaal wel veel geld verdienen. Ik heb dit jaar tot nu toe maar een paar honderd dollar verdiend, wel tenminste m'n BitMEX fiasco terugverdiend, maar het is zoals het is.

@Specy je zou eens naar de BTC dominance chart kunnen kijken. Die loopt nu op, maar die loopt ook ooit wel weer een keer af. Ik verdien er ook maar weinig aan nu, maar ik weet zeker dat de alts op een gegeven moment ook weer een geld injectie krijgen. Twijfel daar eigenlijk niet aan.
[ Voor 31% gewijzigd door DAMAGE op 13-05-2019 19:35 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
je zou nu toch gaan denken dat de eerste correctie er zo meteen aankomt... (ik heb dit weekend ook al mijn eerste stuk verkocht, mss nog beter gewacht, maar wat je hebt dat heb je)DAMAGE schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:35:
Maar wat weerhoud de niet instappers (of op low wachtende mensen) er van om dan niet iets later in te stappen en gewoon je ego opzij te zetten eigenlijk? Bedoel, je hebt dan niet de low gepakt waarop je gehoopt had, maar wat boeit dat dan? Gaat toch om de procenten die je kunt pakken nadat je ingestapt bent.
@Specy je zou eens naar de BTC dominance chart kunnen kijken. Die loopt nu op, maar die loopt ook ooit wel weer een keer af. Ik verdien er ook maar weinig aan nu, maar ik weet zeker dat de alts op een gegeven moment ook weer een geld injectie krijgen. Twijfel daar eigenlijk niet aan.
Dit is ook complete waanzin. PAX net even onder de 99 cent. Dump je niet volledig gedekte Tethers voor een munt die die iedere maand een onafhankelijke audit krijgt, en krijg er nog 1% bij ookSahara schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:22:
[...]
sterker nog ik zie m'n stable coin in waarde dalen t.o.v. Tether.

https://www.ccn.com/amazon-whole-foods-accepting-bitcoin
Op dit moment enkel de afdeling whole foods, maar je moet geen idioot zijn om te realiseren dat dit zich gaat doortrekken naar volledig amazon.
Verder is het uiteraard wel op de hoede blijven....Ik ben zeker 2018 niet vergeten, maar wil ook niet uitcashen nu omdat ik nog steeds in het rood sta door die verhipte bearmarket.
Mooie marker wel, laatste keer dat dat voorkwam was okt/nov 2017? Echt vergelijkingsmateriaal is er niet maar dan zou het kunnen dat vanaf nu de alts een opmars maken.Specy schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:34:
Bitcoin dominance is de 60% voorbij. Dit doet wel een beetje pijn zo
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zeer waarschijnlijk.Bartvandelaar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:38:
@Turbo-Puppy Ik kan dezer dagen zeker mijn naakte buurvrouw voor het raam verwachten?
Ik hodl voorlopig nog en euro's ... na dag een goede omzet de architect uitnodigen en recordwinst prognoses deur uit doen laat ik graag aan andere over.
eerlijk is eerlijk ... op dit moment had ik graag voor een klein moment wat BTC gehad en de winst gepakt.

Ik begin steeds meer te denken dat de normale regels het raam uit kunnen en we al in de hyperbolische fase zijn aangekomen. In dat geval is het dus juist niét handig om te wachten op een retrace..PHPResource schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:04:
[...]
Fuck zeg, heel zuuren erg eerlijk van je trouwens. Er komt hoe dan ook een correctie, kan niet anders. Dus zou daarop wachten. Alleen word nog wel spannend wat de oosterburen doen vannacht, bijna iedere dag ging 'tie nog verder omhoog.
Keuzes keuzes

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tja...wie zegt dat dat MOET komen ? Je leest enkel positief nieuws over BTC de laatste tijd, al de rest zijn soms leuke projecten maar wat hebben die fundamenteel de laatste maanden kunnen realiseren. Als investeerder kijk je inderdaad naar opportuniteiten maar eveneens naar "Wat kan de toekomst brengen?" En lijkt me toch enorm sterk dat BTC een toekomst lijkt te hebben, de rest is een groot vraagtekencursquidHome schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:41:
mooi om te zien dat BTC zo goed gaat. Het wordt alleen nu wel tijd dat de alts ook flink gaan stijgen in BTC waarde
That's huge! Het is niet alleen Whole Foods maar ook oa Starbucks.Rebbelx schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:38:
Tjonge jonge wat een dagen...Dit is ook wel fantastisch nieuws natuurlijk:
https://www.ccn.com/amazon-whole-foods-accepting-bitcoin
Op dit moment enkel de afdeling whole foods, maar je moet geen idioot zijn om te realiseren dat dit zich gaat doortrekken naar volledig amazon.
Verder is het uiteraard wel op de hoede blijven....Ik ben zeker 2018 niet vergeten, maar wil ook niet uitcashen nu omdat ik nog steeds in het rood sta door die verhipte bearmarket.
https://www.forbes.com/si...nt-ask-them/#6ca75dae2252
[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 13-05-2019 19:45 ]
Ik hoop niet dat de alts een nog hardere klap krijgen mocht BTC down gaan.cursquidHome schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:41:
mooi om te zien dat BTC zo goed gaat. Het wordt alleen nu wel tijd dat de alts ook flink gaan stijgen in BTC waarde
Zat daar net aan te denken, ik zit qua alts echt in hele onbekende coins en die dansen hun eigen dansje op het moment. Trekken zich echt geen zak aan van wat er in de 'grote boze buitenwereld' gebeurt en dat is eigenlijk best wel heel fijn. Blijft wel dat volume ook ernstig klein is (denk aan 0,2 tot hooguit 2 btc dagelijks) maar dat boeit niet zo gek veel als je elke dag een klein beetje omzet.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:44:
[...]
Ik hoop niet dat de alts een nog hardere klap krijgen mocht BTC down gaan.
Ik weet in ieder geval dat ik geen alts meer ga holden in een bear market. Gewoon 100% BTC en op mn gemakje een wensenlijstje maken voor dit soort momenten. Wat een bende die alts..Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:44:
[...]
Ik hoop niet dat de alts een nog hardere klap krijgen mocht BTC down gaan.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
alsje nog een low cap coin zoekt die goed gaat laatste tijd: daps tokenCrypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:53:
[...]
Zat daar net aan te denken, ik zit qua alts echt in hele onbekende coins en die dansen hun eigen dansje op het moment. Trekken zich echt geen zak aan van wat er in de 'grote boze buitenwereld' gebeurt en dat is eigenlijk best wel heel fijn. Blijft wel dat volume ook ernstig klein is (denk aan 0,2 tot hooguit 2 btc dagelijks) maar dat boeit niet zo gek veel als je elke dag een klein beetje omzet.
flink veel spoof orders ook op binance zeg.. oef
[ Voor 4% gewijzigd door Bever! op 13-05-2019 20:12 ]
Vaak naar zitten kijken je kon goedkoop inkopen voor de masternodes die ze gaan krijgen. Krijg alleen telkens een scam gevoel erbij.Bever! schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:01:
[...]
alsje nog een low cap coin zoekt die goed gaat laatste tijd: daps token
flink veel spoof orders ook op binance zeg.. oef

Niet normaal, zoveel pagina's teruglezen
Heeft A87 een ban? (niet zo gek met 8200 gezever)
Wel balen, ik heb te veel alts. Gelukkig wel een groot deel BNB wat de boel stabiel houdt tijdens dipjes.
Veel andere alts zetten ATL neer op dit moment (in btc) en ik kan me niet beheersen...
De tijd leert of het tij keert
Dat weet je nooit en had er weet ik veel hoeveel maar daps komt voort uit pcn en ik geloof wel dat de intenties goed zijn, qua verdiensten schiet het alleen niet op vandaar dat ik deze verkocht heb en in een al werkende MN/staking coin gestopt heb.DJ-Promo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:12:
[...]
Vaak naar zitten kijken je kon goedkoop inkopen voor de masternodes die ze gaan krijgen. Krijg alleen telkens een scam gevoel erbij.
Zie ik net voorbij komen. Heeft nog geen enorm effect op beide crypto's maar is wel weer goed nieuws!Germany’s No.2 Stock Exchange Enables Investors to Buy Litecoin, XRP
@lowstrife
3 uur3 uur geleden
We just squeezed ALL of the shorts on #CME with record volume for them. Not far off of Bitmex which is unprecedented.
CME 30 minute volume: $205m USD
Bitmex 30 minute volume: $540m USD
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
https://bitcoinmagazine.n...-maanden-16000-consensus/
EUR/BTC op Coinbase:Tominatie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:15:
Haha ongekend dit.
Nu ben ik wel benieuwd naar degene met de beste "bottom"-buy mbt Bitcoin
[Afbeelding]
Dit is 'm voor mij iedergeval.

Had ik daarna maar kunnen holden

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Jawel, kwam een paar dagen geleden hier langs.Klaas25 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:37:
Hmm ik heb hier volgens mij nog niet gelezen over Consensus 2019 en het "Consensus-effect" (Wat vorig jaar btw niet op ging. Maar in 2015-2017 wel. En daarmee bedoel ik dus heerlijke stijgingen rond deze tijd.
https://bitcoinmagazine.n...-maanden-16000-consensus/
We zitten toch in een slowchat en praten over van alles en nog wat. Hij was toen zo stellig dat ik mij oprecht afvroeg hoe hij er nu in stond. Is dat nou echt zo raar???? Niks natrappen... Zelf zit ik alleen maar in Alts. Ik sta nog steeds 75% lager dan mn inleg en nu met btc stijging wordt het alleen maar beroerder... Altijd gehodled, gekocht op de top.. Dus iemand afzeiken zal ik zeker niet doen want ik heb gewoon geen recht van spreken..Crypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:28:
[...]
Tof dat je antwoord en leuk weer even van je te horen maar ik ga met Slux mee... Achteraf is het altijd makkelijk en onnodig om daarop terug te komen. Tenzij het om A87 gaat.![]()
Nee heel flauw maar het is niet nodig en leuk hoor dat iedereen op de bull trein zit maar het blijft crypto, we kunnen nog steeds binnen no time terug naar hele lage waardes. Ook dat hebben we eerder gezien. Meerdere malen zelfs, toch gek dat mensen dat lijken te vergeten zodra het even goed gaat.
@Sahara , fijn dat jij het wel sportief opvat en het wil beantwoorden.
Nou ik ook. Moet me zo inhouden om niet alle alts te verkopen en mn verlies te pakken om in btc te gaan. Maarja, ik denk ook steeds, hoe laag kunnen die alts nog gaan, t zo best stom zijn om op zn laagst alles te verkopen. Fomo gevoel, dus betekent dat veel mensen dit doenStokstaart schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:54:
[...]
Ik weet in ieder geval dat ik geen alts meer ga holden in een bear market. Gewoon 100% BTC en op mn gemakje een wensenlijstje maken voor dit soort momenten. Wat een bende die alts..
OH gelukkig ben ik niet de enigeRrehorst schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:41:
[...]
We zitten toch in een slowchat en praten over van alles en nog wat. Hij was toen zo stellig dat ik mij oprecht afvroeg hoe hij er nu in stond. Is dat nou echt zo raar???? Niks natrappen... Zelf zit ik alleen maar in Alts. Ik sta nog steeds 75% lager dan mn inleg en nu met btc stijging wordt het alleen maar beroerder... Altijd gehodled, gekocht op de top.. Dus iemand afzeiken zal ik zeker niet doen want ik heb gewoon geen recht van spreken..
@Sahara , fijn dat jij het wel sportief opvat en het wil beantwoorden.
Welke masternode?Crypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:22:
[...]
Dat weet je nooit en had er weet ik veel hoeveel maar daps komt voort uit pcn en ik geloof wel dat de intenties goed zijn, qua verdiensten schiet het alleen niet op vandaar dat ik deze verkocht heb en in een al werkende MN/staking coin gestopt heb.
Mijn lowest buy was $3161.21 (omgerekend nu €2814.29), maar wel dat het dun langs m'n benen liep. Had ik maar, had ik maar, had ik maar.Taro schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:39:
[...]
EUR/BTC op Coinbase:
[Afbeelding]
Had ik daarna maar kunnen holden
De tijd leert of het tij keert
Telos/transcendence.
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 13-05-2019 20:58 ]
Hier ook.raq schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:48:
[...]Mijn lowest buy was $3161.21 (omgerekend nu €2814.29), maar wel dat het dun langs m'n benen liep. Had ik maar, had ik maar, had ik maar.
M'n eerste crypto stapjes in december. Een BTC voor gemiddeld net onder 2900 euro.
En wat heb ik nu door het traden?...

Ik werd toen al erg zenuwachtig dat BTC daalde met 25 a 50 euro, haha. Nu inmiddels verslaafd en dan doet het allemaal niet zoveel.

Gevonden!Tominatie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:15:
Haha ongekend dit.
[Afbeelding]

ETH 0.33028851
Datum; 22 mei 2017 17:40
€2500.99
BTC: 1.33081345
Datum; 22 mei 2017 22:06
Eerder pijnlijk (als in; ik had meer moeten kopen die dag) dan leuk om terug te zien haha.
Ja, als ik die bitcoins die ik in november 2013 ooit kocht nou nog had.oNo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 20:58:
[...]
Hier ook.
M'n eerste crypto stapjes in december. Een BTC voor gemiddeld net onder 2900 euro.
En wat heb ik nu door het traden?...![]()
![]()
Ik werd toen al erg zenuwachtig dat BTC daalde met 25 a 50 euro, haha. Nu inmiddels verslaafd en dan doet het allemaal niet zoveel.
Ik heb nog wel een paar miljoen lotto en infinite coin
https://ibb.co/wCNmzYW
EPISCH momentje dit
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 13-05-2019 21:09 ]
Wat betekent ditA87 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:07:
WOW check die WICK netjes op de prijslijn liggen. Dit net zelf ff opgeslagen
https://ibb.co/wCNmzYW
EPISCH momentje dit![]()
Verwijderd
Als in: met een Bitcoin petje, sjaaltje en vlaggetje juichen achter je laptop?
En fluiten en spugen naar Ethereum zeker.

Heb helaas geen exchange- of app-info meer uit die tijd (iets met omgevallen exchanges enzo). Zullen er vast zijn die lager kunnen bieden dan €36,12 per BTC.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het moeilijkste gedeeltje is om geen hartaantval te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:33:
[...]
Als in: met een Bitcoin petje, sjaaltje en vlaggetje juichen achter je laptop?
En fluiten en spugen naar Ethereum zeker.
Verwijderd
Damn son. Redelijk nette buy.Tourniquet schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:34:
[...]
[Afbeelding]
Heb helaas geen exchange- of app-info meer uit die tijd (iets met omgevallen exchanges enzo). Zullen er vast zijn die lager kunnen bieden dan €36,12 per BTC.
Rookworst zonder r is ook worst.
@Tominatie Bedoelde je de bottom in de laatste bearmarket of zo laag mogelijk ooit? Ik dacht deze bearmarket. Helaas geen Bitcoin buy orders van voor juli 2017 hier
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Voor normale mensen, het lijkt erop dat de 8k gebroken gaat worden.A87 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:46:
8000 KOMT ER AAN OP BITMEX WOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

BTC was toen rond de 350 per stuk. Verkocht rond de 700, want 100%
Nee, het is gewoon een momentje consolideren.Malawolar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:56:
Het lijkt er op dat 7950/8000 de nieuwe resistance is, inmiddels 4x afgewezen daar.
Dit weekend was de resistance 7700. Dat ging obvious fout
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 13-05-2019 21:58 ]
Verwijderd
Als ik alles in gewoon in Bitcoin had laten staan wat ik had gekocht had ik nu dikke winst gehad.
Maarja, die prachtige altcoins he. Zo vol potentie en zo vol technische superioriteit.
Maar gelukkig weet denk hoop bid je dat ze wel weer bijtrekken.
Nou inderdaad. Mijn ALT portfolio staat op hetzelfde punt als twee a drie weken geleden. BTC niet echt volgens mij. Die staat een stukje hoger.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:58:
Nou mijn eerste buy was rond 10k.
Als ik alles in gewoon in Bitcoin had laten staan wat ik had gekocht had ik nu dikke winst gehad.
Maarja, die prachtige altcoins he. Zo vol potentie en zo vol technische superioriteit.
Maar gelukkig weet denk hoop bid je dat ze wel weer bijtrekken.
Zo te zien hobbelen we eerst even een stukje naar beneden.ggj87 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:03:
Ai, gisteren wat kooporders ingesteld op Nano. Die waren laag dacht ik maar de eerste die aangetikt werd was toch even een 'catch the falling knife' op 2210.. Gelukkig niet meteen all-in gegaan maar toch wel zonde. Nu hangt het zo rond de 2160-2175. Even kijken of die nog terug omhoog veert.
Tominatie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:15:
Haha ongekend dit.
[Afbeelding]

van mijn eerste buy op 75 euro heb ik helaas geen screenshot
[ Voor 8% gewijzigd door Petje72 op 13-05-2019 22:11 ]
Heb het ook even opgezocht, bottom buy aan een koers van 2,988.46 EUR op 7 december 2018.Tominatie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 18:15:
Haha ongekend dit.
[Afbeelding]
Dank aan iedereen voor alle tips and tricks, erg leerzaam en vermakelijk.

Nog steeds suspended, dus alleen als je het adres weet.Ladonna schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:21:
Weet iemand of het bij binance al lukt om vanaf lite it wat ernaartoe te sturen?
NopeLadonna schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:24:
Jahoor. En je kan het ook niet van binance eraf halen om te laten uitbetalen?
Rookworst zonder r is ook worst.
niet mijn eerste Buy maar wel mijn eerste BTC inkomsten uit minen wat we destijds deden met een groepje met een FPGA minerPetje72 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:10:
[...]
[Afbeelding]
van mijn eerste buy op 75 euro heb ik helaas geen screenshot

One of the most enduring mysteries of modern times has produced another enthralling twist. Satoshi Nakamoto, Bitcoin’s pseudonymous and enigmatic creator, has not been seen online in more than eight years. Evidence has now surfaced that points to a new Satoshi candidate, whose known life has a number of parallels with that of Bitcoin’s inventor. His name is Paul Le Roux and, if proven to be Satoshi, there is a good reason why his 1 million BTC hasn’t moved – the Rhodesian has been in jail since 2012.
Anders even CZ op Twitter volgen. Van te voren werd aangegeven dat het een week zou zijn. De laatste tweet geeft aan dat het morgen weer mogelijk zou moeten zijn, maar nog zonder tijd.Ladonna schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:28:
Omg, dus iedereen in de jubelmodus, maar uitbetalen kan niet, mochten ze ineens millionair zijn. Dat is pas zuur!
Verder, een week niet kunnen uitbetalen, so what ?

Had men toen ook al dromen dat Bitcoin je wel eens rijk kon maken?
Zo te zien niet aangezien verkocht wordt met $10 winst
Verwijderd
So what? BTC zit te stijgen en de exchange met de meeste users heeft deposits en withdrawals gesloten. makes you think.PilatuS schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:29:
[...]
Anders even CZ op Twitter volgen. Van te voren werd aangegeven dat het een week zou zijn. De laatste tweet geeft aan dat het morgen weer mogelijk zou moeten zijn, maar nog zonder tijd.
Verder, een week niet kunnen uitbetalen, so what ?
Edit; ik zit te denken om eens 250 eu ETH op te traden naar een hoger bedrag. Gewoon voor de lol. De uitdaging. Obviously weet ik wel wat van traden af, maar doe het eigenlijk nooit meer omdat ik er niet veel mee bezig wil zijn. Maar Af en toe een trade pakken en naar een stable coin gaan daarmee zou je toch wel wat ROI moeten kunnen maken? Of kan ik die droom maar beter laten varen? Twijfels.
[ Voor 71% gewijzigd door DAMAGE op 13-05-2019 22:36 ]
Toen ik BTC op 350 kocht vond ik het wel een prima tijd daar voor. Hij was toen naar de 1000 gegaan en vanuit daar niet naar 0, dus een prima kans dat ie nog eens naar 1000 zou gaan dacht ik toen die tijd. Alleen toen dus verkocht op 700 voor 100% winst. Toen nog tig keer weer gekocht en verkocKlaas25 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:32:
Oke what the freak haha. Bitcoin aankopen van $350 paar jaar geleden.![]()
So what jaVerwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:34:
[...]
So what? BTC zit te stijgen en de exchange met de meeste users heeft deposits en withdrawals gesloten. makes you think.
Verwijderd
Idd, we chillen hier met de grote jongens heb ik wel in de gaten.DAMAGE schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:34:
Wat een highrollers hier allemaal in dat topic man. Rijke stinkerds. Lekker man!
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 13-05-2019 22:42 ]
al die BTC al lang gespend in de loop der tijdVerwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:40:
[...]
Idd, we chillen hier met de grote jongens heb ik wel in de gaten.
Het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat we over een paar jaar net zo kijken naar de huidige Bitcoin aankopen van tegen de $8.000 als we nu doen met aankopen van $350. Mocht dat zo zijn laten we dan hopen dat de meesten van ons nog wat Bitcoin hebben liggen.Klaas25 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:32:
Oke what the freak haha. Bitcoin aankopen van $350 paar jaar geleden.![]()
Grote jongens of kleine jongens, geen enkele trader heeft het altijd goed. Ik denk niet dat je er heel veel aan hebt als verschillende mensen, groot of klein, gaan roepen wanneer ze kopen en verkopen. Het zal voor iedereen anders zijn en de ene keer zit de ene goed en volgende keer zit ie fout.Ladonna schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:44:
Als die grote jongens nou s gewoon precies zouden zeggen wat ze doen of wanneer verkopen, dan helpen we elkaar een handje,en ja ik weet t, zelf onderzoeken, maar waarom 2 keer hetzelfde wiel uitvinden.
Verwijderd
Daarom hodl ik maar gewoon. Misschien kan ik dan zelf hier nog eens komen pochen over een jaar of 30, wanneer @Tominatie zijn oudste zoon hier moon, lambo en omg loopt te roepen wanneer hij zijn eerste plukje Bitcoin koopt in de dip op 9,4 miljoen.PilatuS schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:47:
[...]
Grote jongens of kleine jongens, geen enkele trader heeft het altijd goed. Ik denk niet dat je er heel veel aan hebt als verschillende mensen, groot of klein, gaan roepen wanneer ze kopen en verkopen. Het zal voor iedereen anders zijn en de ene keer zit de ene goed en volgende keer zit ie fout.
Hele shitzooi kutcoins bij gekomen jaPHPResource schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:50:
Ik zit eens terug te kijken. De vorige keer dat we deze market cap hadden (233 miljard) stond bitcoin wel een stukkie hoger; 14.000 USD.
Van wat ik zo gelezen heb in dit topic is er maar weinig moraal onder de meeste traders. Shitcoin of niet, als er maar geld mee te pakken is. Heb zelf bijvoorbeeld geen idee wat Matic voor een soort munt isMalawolar schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:52:
Zijn er meer mensen die principieel BTC niet willen shorten?
Kun je nagaan wat voor market cap we nu nodig hebben om weer een nieuwe ATH te maken dankzij die lading aan shitcoins.Klaas25 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:53:
[...]
Hele shitzooi kutcoins bij gekomen jaBehalve exchange delisting moet er dringend coins gedelist worden.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!