[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.946 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:48
Machlah schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:39:
[...]

Dan nog zou ik voor de tesla gaan ;-) Leuk die porsche er uit rijden bij het stoplicht >:)
Ja maar ik geef niks om snelheid.. een auto moet mooi zijn dus dan vallen de tesla en de multipla af..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Sahara schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:23:
Ik zou het wel een ultieme pech vinden als m'n stable coins zodadelijk nog minder dan $1 waard worden. Onbegrijpelijk dat een Tether nu gewoon weer $1 waard is of meer. @Taro is dit volgens jou nu de bullrun? Vanaf hier gewoon verder omhoog, zonder terugkijken?
Echt geen idee, ik hou altijd rekening met een drop, of het nou wel of niet een bullrun is. Dat het er nu mooi uitziet weet ik wel zeker, grote kans dat dit een nieuwe bullrun kan worden. In vergelijking met eerdere situaties zit nu ongeveer hetzelfde aantal weken/maanden tussen de periodes en kunnen we de 6k -> 3k drop als capitulatie periode zien. Aan de andere kant zie je vaak dat als veel mensen blij zijn op dagen als deze, dat ze een dag later weer verdrietig naar hun pf zitten te kijken met de vraag waar die enorme rode candle toch ineens vandaan kon komen. Ik blijf daar wel rekening mee houden.

We kunnen nu prima snel doorstomen naar >10k regionen, of terugvallen naar 4600-5800 regionen. Lager dan 3.200 zie ik in ieder geval niet meer gebeuren ;)

@RaptorXS Heeft volgens mij in ieder geval op het juiste moment ingekocht d:)b

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

PHPResource schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:32:
De rek lijkt er even uit. Ongelooflijk hoe snel je eraan gewend raakt en meer wil.. Tijd om deel in pax te gaan of niet?
Als je snel kan traden dan was het vanmorgen wel het moment om snel aardig wat verschil te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PHPResource Tijdens de bullrun van eind 2017 had ik dat gevoel ook vaak. In de 2-3 uur na mooie stijgingen direct naar fiat willen om je winst veilig te stellen. Later die dag of de volgende ochtend kocht je dan weer duurder terug.

Het is vaak het beste om even iets anders te gaan doen, scherm uit/dicht, wel/niet een stop loss instellen voor de zekerheid. Grote kans dat we over een paar uur weer hoger staan.

Ps. Ik weet overigens niet met wat voor bedrag je handelt, maar de BNB's zijn ook niet gratis meer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 11-05-2019 14:00 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 01:47:
Hahaha :+

Ja idd. We zien wel waar t heengaat, geen haast bij mij. Gewoon hodl en bijkopen.

En de komende tijd eens meer verdiepen in een bitcoin fullnode en wat spelen met het lightning network denk ik.

Niet alleen de koers is interessant namelijk... >:)
Zeker doen, is leuk om mee te spelen. Reminds me: ik wil nog een topic starten over LN.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:58:
@PHPResource Tijdens de bullrun van eind 2017 had ik dat gevoel ook vaak. In de 2-3 uur na mooie stijgingen direct naar fiat willen om je winst veilig te stellen. Later die dag of de volgende ochtend kocht je dan weer duurder terug.

Het is vaak het beste om even iets anders te gaan doen, scherm uit/dicht, wel/niet een stop loss instellen voor de zekerheid. Grote kans dat we over een paar uur weer hoger staan.

Ps. Ik weet overigens niet met wat voor bedrag je handelt, maar de BNB's zijn ook niet gratis meer :)
Taro heeft gelijk.

*Jaapio klapt scherm dicht*

Ziet gezin hoopvol op de bank zitten...

*Jaapio klapt scherm weer open*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
@PHPResourceHet is vaak het beste om even iets anders te gaan doen, scherm uit/dicht, wel/niet een stop loss instellen voor de zekerheid. Grote kans dat we over een paar uur weer hoger staan.

Dat is wat ik eerder bedoelde met geduld hebben en tevreden zijn met wat je op dat moment hebt. :)

Als je fees betaald met bnb maakt de waarde van bnb toch niet uit? Het toch om de tegenliggende waarde in btc of begrijp ik iets niet? Ik doe bijna niks meer met Binance dus vergeef me deze eventuele domme vraag. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:49

Ja dat is het verneukeratieve (spreektaal), je kan soms best een goeie call hebben maar als het verschil in sats te weinig is dan maak je gewoon verlies door de Fees.

@Crypts door te handelen betaal je fees in de vorm van BNB. Aangezien deze opraken zul je deze moeten bijkopen. Aangezien de waarde hiervan is gestegen zijn de fees dus ook duurder

[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 11-05-2019 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:50
Pff, stop loss op de USDT paren was al heel lastig, op PAX is het gewoon niet te doen.. Vage diepe dips elke keer met dat lege orderboek..

Ik zit dus weer op bijna al mijn coins in PAX.. Wel winst vandaag maar het had meer kunnen zijn/worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Coinmarketcap

BTC + ALT 200+ Miljard _/-\o_
Bitcoin 100+ Miljard....

[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 15:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Acidrain schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:56:
Pff, stop loss op de USDT paren was al heel lastig, op PAX is het gewoon niet te doen.. Vage diepe dips elke keer met dat lege orderboek..

Ik zit dus weer op bijna al mijn coins in PAX.. Wel winst vandaag maar het had meer kunnen zijn/worden..
Er is een ding wat je altijd zeker weet, het had altijd meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DaCoTa schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:04:
[...]

Er is een ding wat je altijd zeker weet, het had altijd meer kunnen zijn.
Daarom gaan mensen rekt.. te veel leverage :*). Ik kan nu ook mijn positie verdubbelen. maar of het het slim is.. (nope)
Ik wil het wel maar doe het maar niet. je moet genoegen nemen met veel minder,.

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Waar is onze dartfrek eigenlijk gebleven ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 16:43
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 15:14:
Volgens mij moest hij vanmiddag zijn lambo ophalen bij de dealer..

Afbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/01/article-2196619-14A25CA0000005DC-113_634x383.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Rekt.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Waarom handelen jullie naar PAX?

Ik heb zojuist een beetje onderzoek gedaan, het volume van USDC (Coinbase) en TUSD (True USD) is aanzienlijk groter. Beide hebben ze de 1:1 USD belofte en laten regelmatig transparante checks uitvoeren die positief zijn gebleken, door het grotere volume heb je veel minder last van vraag/aanbod dipjes zoals bij PAX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk een mega huge, dikke, vette, gruwelijke horror ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

DAAR GAAT IE WEER
+10% al weer

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
RVE_NL schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:16:

Ik heb zojuist een beetje onderzoek gedaan, het volume van USDC (Coinbase) en TUSD (True USD) is aanzienlijk groter. Beide hebben ze de 1:1 USD belofte en laten regelmatig transparante checks uitvoeren die positief zijn gebleken, door het grotere volume heb je veel minder last van vraag/aanbod dipjes zoals bij PAX.
Dat kan zijn, maar zelfs als je zelf overtuigd bent dat ze hun belofte nakomen, heb je nog altijd te maken met het sentiment van de markt. Dus als verder iedereen denkt dat de hemel op aarde stort, is USDT op crypto beurzen toch minder dan 1 USD waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Joh, allemaal leuk en aardig. Maar dit kan toch niet lang goed gaan? 8)7 Ik ben al vaseline aan het voorsmeren, oprecht. Wat een raket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
RVE_NL schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:16:

BTC heeft in PAX het hoogste volume op Binance. Hoger dan welke andere stable dan ook op USDT na natuurlijk. Dus ik weet niet hoe je kijkt, maar ik zie het niet zoals jij ?

Edit: Ik ben scheel. Je hebt het over Coinbase. Bij Binance is het dus anders :)

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2019 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
ScreamGT schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:25:
Joh, allemaal leuk en aardig. Maar dit kan toch niet lang goed gaan? 8)7 Ik ben al vaseline aan het voorsmeren, oprecht. Wat een raket.
Het is crypto. Alles mag en alles kan!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:25:
[...]

BTC heeft in PAX het hoogste volume op Binance. Hoger dan welke andere stable dan ook op USDT na natuurlijk. Dus ik weet niet hoe je kijkt, maar ik zie het niet zoals jij ?
Totale handels volume op coinmarketcap

https://coinmarketcap.com/currencies/trueusd/

https://coinmarketcap.com/currencies/paxos-standard-token/

https://coinmarketcap.com/currencies/usd-coin/
TrasherNL schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:24:
[...]
Dat kan zijn, maar zelfs als je zelf overtuigd bent dat ze hun belofte nakomen, heb je nog altijd te maken met het sentiment van de markt. Dus als verder iedereen denkt dat de hemel op aarde stort, is USDT op crypto beurzen toch minder dan 1 USD waard.
Ik heb het niet over USDT (Tether) maar over TUSD (True USD)

[ Voor 30% gewijzigd door RVE_NL op 11-05-2019 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

ScreamGT schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:25:
De grote jongens houden zich nog altijd blijkbaar aan de trading regeltjes.
Meeste mensen zijn nu in paniek en gaan short.

De meest logische gedachtegang is om te verkopen omdat alles te snel omhoog gaat.
Dit is precies hoe trading support/resistance werkt. Gewoon onlogisch dus, daarom kan je er goed aan verdienen omdat je iets doet wat onlogisch is voor de meeste mensen.

Hopelijk breekt dit uit, anders zakt het weer naar 6400. gaan mensen nog meer panic sellen.. etc etc. Dan moet je gewoon in positie blijven zitten.

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zie de Coinbase/Binance edit. Het hangt dus blijkbaar af van waar je zit. Genoeg mensen hier die op Binance zitten waar PAX dus het hoogste volume heeft. Maakt niet uit wat Coinmarketcap zegt als je op Binance zit.

Edit: Als je trouwens op Coinmarketcap naar markets gaat kijken zitten daar ook fakevolume exchanges bij, dus het zegt vrij weinig.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2019 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Laatst online: 15-09-2021
Ben benieuwd welke beurs als eerste bij de 7000 komt. Mét premium zou Bitfinex er vanochtend al overheen gegaan zijn. Prepare your memes!

Edit - Of toch inderdaad maar die pot Vaseline weer tevoorschijn halen... Blijft spannend

[ Voor 25% gewijzigd door TrasherNL op 11-05-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Het lijkt erop dat BNB wel zin heeft in een ritje omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Disbelief "this is a suckers rally".

Of zitten we al op Hope?

[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 11-05-2019 17:40 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:39:
Disbelief "this is a suckers rally".

Of zitten we al op Hope?
Is dik in de bullrun fase dit. Eerst hard omhoog daarna weer een stuk hard omlaag, eerst naar de 7500 toe. Die correctie komt nog wel maar zal niet debiel groot zijn. de 6400 levels houden de klap wel tegen. Mits een correctie dan al gebeurd..

Kan ook meteen door naar 12K en dan pas correctie. Toch blijft die 6400 om in de gaten te houden. Als dat niet houdt zakt bitcoin terug naar 5000 of 6000 wat zeer waarschijnlijk niet gebeurd.

[ Voor 55% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Vraagje tussen al het geweld door;

Ik zie dit bij mijn wallet op binance van Zil staan:

Mainnet Token Swap, Mainnet coin Deposit and Withdrawl Suspended. If you need to deposit ERC20 ZIL tokens, please send to your existing ETH deposit address. Tokens will be automatically converted to Mainnet.

Wat moet ik nu precies doen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
ScreamGT schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 17:45:
Vraagje tussen al het geweld door;

Ik zie dit bij mijn wallet op binance van Zil staan:

Mainnet Token Swap, Mainnet coin Deposit and Withdrawl Suspended. If you need to deposit ERC20 ZIL tokens, please send to your existing ETH deposit address. Tokens will be automatically converted to Mainnet.

Wat moet ik nu precies doen? :+
Je kan niks doen. Als je ZIL al hebt gedeposit naar Binance dan heb je eigenlijk al nieuwe native ZIL mainnet tokens, maar je kan ze niet withdrawen. Alleen Binance weet wanneer de withdrawal van native mainnet ZIL tokens weer opengesteld wordt, en dat is sowieso nu al na die "Binance Security Breach" met tenminste 1 week vertraagd.

Oja, en je kan er pretty much zeker van zijn dat zodra Binance alle deposits en withdrawals toestaat EN de Zilliqa blokkade opheft, er dan een enorme hoeveelheid Miners hun geminede native ZIL tokens bij Binance komen dumpen, wat de prijs van ZIL vermoedelijk vet omlaag drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Ik had best nog wel wat weerstand verwacht op de 7000 omdat er vast wel wat mensen zijn die daar een sell order hebben neergezet. Maar in ieder geval op Gdax vloog 'ie er in een paar seconden doorheen, door naar boven de 7040.

Alts lijken intussen min of meer stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Definitly a suckers rally. Disbelieve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
PHPResource schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 14:43:
@Crypts door te handelen betaal je fees in de vorm van BNB. Aangezien deze opraken zul je deze moeten bijkopen. Aangezien de waarde hiervan is gestegen zijn de fees dus ook duurder
Dan zou toch niemand meer fees in bnb betalen? Is het niet zoals ik al aangaf? Als je fees betaald in bnb is dat het equivalent van de waarde op dat moment minus de 0.025% korting die je krijgt? Feitelijk 'krijg' je dus 25% korting die met eenzelfde stijging eerst goedgemaakt zou moeten worden wil je op hetzelfde bedrag uitkomen als dat je de normale 0.1% aftikt? :?

Nogmaals kan ik ernaast zitten maar anders zou ik niet weten wat dan het bestaansrecht is van bnb in deze. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De fee's zijn niet duurder omdat BNB duurder is geworden. Hoe hoger BNB komt hoe minder je in BNB betaald. Stel de fee is 5 dollar. Is BNB 5 dollar betaal je 1 BNB. Is BNB 10 dollar betaal je een halve BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:59:
De fee's zijn niet duurder omdat BNB duurder is geworden. Hoe hoger BNB komt hoe minder je in BNB betaald. Stel de fee is 5 dollar. Is BNB 5 dollar betaal je 1 BNB. Is BNB 10 dollar betaal je een halve BNB.
Dat bedoel ik, het is evenredig aan de waarde van bnb op dat moment. Mijn uitlegskills mogen ook wel weer eens op training. 8)7

Overigens tijd terug wat kleine bedragen in kcs en gio gestoken, dat zijn de tokens van respectievelijk Kucoin en Graviex exchanges. Net weer eens even naar gekeken maar dat rendement is redelijk om te huilen... 0,02% oid als ik even snel reken. Snap dat dat alsnog boven een normale spaarrekening zit en je er echt niks aan hoeft te doen maar nee, zodra die koersen weer wat beter staan gooi ik die eruit, dat heeft echt helemaal geen zin...

[ Voor 33% gewijzigd door Crypts op 11-05-2019 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 18:59:
Oké! Didn't know that :)
Meanwhile; alts gaan nog steeds lekker. Kijk ADA eens vliegen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op https://binance.zendesk.com/hc/en-us/articles/115000583311 kan je een goede uitleg vinden over hoe de BNB fee's werken. Het is dus afhankelijk van de cryptocurrency die je koopt, waarbij rekening wordt gehouden met zowel de waarde vs Bitcoin als vs BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
Heeft binance ook een artikeltje how to deposit and withdraw _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
tias86 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:23:
Heeft binance ook een artikeltje how to deposit and withdraw _O-
https://binance.zendesk.c...How-to-Deposit-to-Binance
https://binance.zendesk.c...-to-Withdraw-from-Binance

Maar nu even niet. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Crypts op 11-05-2019 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Op Kraken heeft iemand 5 Tether gekocht voor een tientje per stuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:25:
Op Kraken heeft iemand 5 Tether gekocht voor een tientje per stuk :P
Wtf????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Orderboek foutje denk ik. Heeft ook gelijk de hele chart verpest: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hahaha, net de spits gehad hier op werk. Ik zie dat we verdomme vrolijk door blijven moonen! Niet te geloven _/-\o_

HODL!!!!

Litecoin ook heerlijk gahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:27:
[...]

Orderboek foutje denk ik. Heeft ook gelijk de hele chart verpest: https://cryptowat.ch/markets/kraken/usdt/usd/15m
Hahaha, dit kan toch niet echt zijn joh. Dit moeten wel technical fouten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

BNB is een mooie aparte crypto. Mooi om er wat bij te doen.

En het is niet de eerste keer als BNB een pump heeft gehad dat dan kort erna een andere flinke beweging te zien is (alle ALTs)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:30:
Hahaha, net de spits gehad hier op werk. Ik zie dat we verdomme vrolijk door blijven moonen! Niet te geloven _/-\o_

HODL!!!!

Litecoin ook heerlijk gahaha
Ethereum en Litecoin gaan inderderdaad als een malle, had ik dan toch maar toen ik BTC een paar dagen terug bijkocht, LTC ook maar meegeplukt :/ maar je kunt niet alles hebben.

Ergens hoop ik dat er nog een correctie volgt zodat ik em nog wat goedkoper bij kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Laatst online: 19-07-2024
Oh zie mijn ADA' tjes vliegen O+ , En BTC en zelfs XRP en VET. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:31:
[...]

Hahaha, dit kan toch niet echt zijn joh. Dit moeten wel technical fouten zijn
Meestal niet, Kraken blijft tricky als je niet oplet, volgens mij is het ook de eenigste ''grote'' exchange waar je zulke foutjes kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Waarom is iedereen zo blij! Of zitten jullie allemaal in btc?
Ik heb alleen alts en die zijn als een gek gezakt door die stijging van btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:37:
[...]

Meestal niet, Kraken blijft tricky als je niet oplet, volgens mij is het ook de eenigste ''grote'' exchange waar je zulke foutjes kan maken.
Lijkt me ook een komma foutje. ;)

Wel zuur maar wie weet wordt tether wel heel erg zeldzaam in de toekomst? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Ladonna schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:38:
Wie heeft er dik een week geleden BTC gekocht? Die pump meegepakt en vervolgens sinds gisteren weer in ALTs. Dan zit je lekker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Dan weet je dus wat je verkeerd doet, ga vanaf nu spreiden... Ligt er ook nog eens aan welke alts want de mijne doen het wel aardig al zou btc nog ietsjes beter zijn geweest maar je kan niet alles hebben. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn ONT is 14,85% gestegen, mijn NEO is 13,02% gestegen, mijn BCHABC is 12,35% gestegen, mijn LTC is 17,43% gestegen, mijn ETH is 11,24% gestegen, mijn BNB is 12,24% gestegen en de ADA die ik later vandaag heb gekocht is daarna nog 4-5% gestegen.

Edit: Vergeet ik zomaar de grootste in mijn pf: Bitcoin is 7,88% gestegen.

Helder waarom ik in ieder geval blij ben? _/-\o_

Dan zit je blijkbaar in de verkeerde alts, of pak je ook teveel dalingen mee?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-05-2019 19:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
BTC zou sowieso in je pf moeten zitten imo, en het feit dat btc omhoog jankt als een malle betekent dat crypto niet dood is.. met enige regelmaat geclaimed hier door de echte EXPERTS HAHAHAHa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
oNo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Wie heeft er dik een week geleden BTC gekocht? Die pump meegepakt en vervolgens sinds gisteren weer in ALTs. Dan zit je lekker!!
Paar maanden terug BTC gekocht en gister verkocht om vandaag door te gaan in alts 8)

Eindelijk weer een dagje dat ik langs de echte slager mag i.p.v. de verrekte voedselbank elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:43:
Eindelijk weer een dagje dat ik langs de echte slager mag i.p.v. de verrekte voedselbank elke keer.
Dat benne wel forse stappen vriend, supermarkt vlees was een no go? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
ETH gaat nu ook lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:43:
[...]

Paar maanden terug BTC gekocht en gister verkocht om vandaag door te gaan in alts 8)

De voedselbank waar jij naar toe gaat hebben kaviaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:44:
[...]

Dat benne wel forse stappen vriend, supermarkt vlees was een no go? :+
De lidl slager is al een echte slager voor mij, een keur slager is het zelfde als een tesla 3 voor mij, way out of my league ;),

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 11-05-2019 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
BCHABC gaat zelfs nog lekkerder de laatste minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dan zit je waarschijnlijk in lowcap alts en die bloeden als BTC het goed doet.

Het gaat meestal zo: Eerst BTC met de andere highcaps, dan de midcaps en als laatste de lowcaps. Zo is het al tig keer gegaan waarbij de lowcaps als ze gaan ook echt als een idioot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbl5
  • Laatst online: 18-03 13:37
Ik heb ruim een jaar geleden een aantal MAN en CPC gekocht op aanraden van Crypto Ed (bekend van Twitter).
Ik heb hem laatst een berichtje gestuurd of hij nog steeds achter deze munten staat, maar heb geen reactie mogen ontvangen.

Hoe denken jullie over deze 2 munten? Of heeft 1 van jullie onlangs nog een interessant artikel/tweet hierover gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
qbl5 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:52:
Ik heb ruim een jaar geleden een aantal MAN en CPC gekocht op aanraden van Crypto Ed (bekend van Twitter).
Ik heb hem laatst een berichtje gestuurd of hij nog steeds achter deze munten staat, maar heb geen reactie mogen ontvangen.

Hoe denken jullie over deze 2 munten? Of heeft 1 van jullie onlangs nog een interessant artikel/tweet hierover gezien?
Hebben vast ook veel mensen vechain gekocht op zijn aanraden en die zijn ook hard rekt.

Je moet je eigen research doen, zeker als je gaat holden. Nooit (blind) afgaan op de twitter en youtube goeroes/shills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
qbl5 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:52:

Die crypto ed is nog erger dan die Macfe.

Ik heb zelf nog nooit van de munten gehoord, heb je al goed op twitter gezocht ? daar kan je meestal wel wat info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Niet normaal hoe hard alles gaat zeg. Mijn munten zijn ook weer wakker. Wel mooi van de week was er nog iemand op Twitter vol op het FUD orgel aan het rammen voor HOT :’) die was ook aardig door het putje gegaan en heb toen mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn stack op een mooi rond getal te krijgen. Die aankoop heeft nu alweer mooi wat procenten gepakt, en zo heeft die dip toch nog nut gehad :)

Zodra de anderen verkopen lekker munten blijven binnenharken. Als die munt een paar cent waard wordt dat gaat denk ik een onbeschrijvelijk moment worden...we kunnen nog even dromen mensen! Straks is het werkelijkheid.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@qbl5 Het feit dat je ze hier nauwelijks langs ziet komen zegt denk ik al genoeg. Kies bekende en grotere munten en volg niet zomaar iedereen die wat uitkraamt. Crypto Ed heeft het overigens best wel vaak goed, maar, om zomaar een coin te gaan holden die hij noemt is niet goed.

De vraag is overigens wel of hij hem op korte termijn ivm een koersdoel heeft aangeraden, of voor de lange termijn hold, ik denk dat eerste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Straks nog de moeder alle correcties. ;p.. pfff

Niet dat ik dat wil.. Zijwaarts en onwaarts graag.

Maar zie nog analyses die denken dat dit manipulatie ten top is en we alsnog richting 2K BTC gaan. Nog sneller dan bij de Bitcoin forks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:47:
een keur slager is het zelfde als een tesla 3 voor mij
Stukje vlees ruilen tegen een Tesla 3?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

En waarom zouden we naar het specifieke getal van 2k gaan? Dat zouden we al heel lang. ik heb het idee dat mensen graag naar 2k hadden willen gaan. Maar ze hebben de trein gemist.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:59:

Niet dat ik dat wil.. Zijwaarts en onwaarts graag.

Maar zie nog analyses die denken dat dit manipulatie ten top is en we alsnog richting 2K BTC gaan. Nog sneller dan bij de Bitcoin forks..
XRP +10% :+ I know what's coming, a whole lotta pain! Holo ondertussen een kleine 20% en ADA hobbelt lekker voorop met een kleine +24%. Moeder der groene dildo saturdays!

*doet screenshot van telefoonmaken om over een paar weken te zeggen; weten jullie nog? Die rally van 11 mei :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:01:
[...]

Stukje vlees ruilen tegen een Tesla 3?
Graag ik heb nog wel een speklapje over *O*

Maar ik vermoed dat jij net zo gemeen tegen mij als RaptorXS is, die maakte mij ook lekker dat ie een paar LTC wou doneren, kon er dagen niet van slapen zo excited was ik, helaas was de teleurstelling nog groter toen ik niks kreeg ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:01:
En waarom zouden we naar het specifieke getal van 2k gaan? Dat zouden we al heel lang. ik heb het idee dat mensen graag naar 2k hadden willen gaan. Maar ze hebben de trein gemist.
Dat roepen ze al jaren, dit zal wel een bekend plaatje zijn voor sommige hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NeBDrD3jO4T7eqL8BBk6DLVT/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:01:
Ja ik bedoelde gewoon lager dan laagste punt van vorig jaar. Zie het ook niet gebeuren. (Vooral omdat ik het niet wil maar daar let de markt toch niet op)

Zou wat zijn pff. Maar niet aan denken. Er gebeurt teveel. Fidelity is close. BTC ETH en XRP right of the bat. Nee geen BAT de coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
tias86 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:42:
[...]

BTC zou sowieso in je pf moeten zitten imo, en het feit dat btc omhoog jankt als een malle betekent dat crypto niet dood is.. met enige regelmaat geclaimed hier door de echte EXPERTS HAHAHAHa
Haha, volgens bepaalde mensen zou BTC nu al onder de 3k zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Iemand is boos de bodem te hebben gemist. _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HNmrWRG/D6-Sb6i-RWk-AAL57m.jpg
afbeelding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Voelt als Mei vorig jaar. al was de alt boom toen nog lekkerder, waar gaat dit eindigen jongens.. Gaat me allemaal te makkelijk. Strakke stop loss..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Yes bcash boven de 300 euro ik hoop dat ie dit vast kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Toch wel tevreden met de LTC aankoop van een aantal dagen geleden. Al had ik graag wat meer gekocht de komende tijd (BTC, HOT, VET). Nu voelt het eerlijk gezegd niet oké om nog meer bij te kopen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Coinbase heeft al 2x boven de 7k gezeten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 19:59:
Correctie naar 10k.

[ Voor 255% gewijzigd door sampoo op 11-05-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Toch maar een deel van mijn ada verkocht.. sorry ik ben zwak..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-01 18:59
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:33:
Toch maar een deel van mijn ada verkocht.. sorry ik ben zwak..
Met 22% in de plus over de laatste 24 uur is dat geen schande.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Rechtzodiegaat schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:35:
[...]

Met 22% in de plus over de laatste 24 uur is dat geen schande.
Nee maar als ik naar de long term grafiek kijk denk ik.. tja.. Dit is een stijging van niks..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rechtzodiegaat
  • Laatst online: 20-01 18:59
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:36:
[...]

Nee maar als ik naar de long term grafiek kijk denk ik.. tja.. Dit is een stijging van niks..
True. Zo heb ik mijn AION nog steeds in de PF ondanks de 26% stijging op 24u haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Jongens, letten jullie wel op, die tether kan serieus nog voor problemen gaan zorgen hè. Dit is allemaal heel leuk nu, maar we weten hoe het bij crypto kan lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Klaas25 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:13:
Iemand is boos de bodem te hebben gemist. _O-
Dat soort gasten gebruiken ook aimbots in games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Goh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:43:
Jongens, letten jullie wel op, die tether kan serieus nog voor problemen gaan zorgen hè. Dit is allemaal heel leuk nu, maar we weten hoe het bij crypto kan lopen.
En een Bitfinex en een Binance maar om wat te verdienen zijn dit zijn wel de momenten waar je op mee moet liften.

Edit
Slux plaatst zijn 50ste order binnen 24 uur :P

[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 11-05-2019 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ja mam :) Geintje hoor, je hebt gelijk.

Wat misschien nog wel de gekste stijger van vandaag is ook, die Tether. Gewoon weer boven de 1 dollar 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Het zijn ook altijd die vrouwen die de lol verpesten... Tssssssk, ga weg! Laat ons even kwijlen boven lambo folders en een klein stijfje krijgen bij de YT filmpjes van het motorgeluid okee? :+

Nee geintje hoor, je hebt helemaal gelijk maar ik denk dat de serieuze traders hier dat ook best wel weten. Gebeurt het niet is het een extreme meevaller maar het zit wel in het achterhoofd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ja joh @PilatuS geef het slechte nieuws een paar weken en mensen zijn het weer vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zie het niet gebeuren, althans niet van vandaag op morgen. Met 74% echte dollars kan je het heel lang volhouden. Een deel van de schuld zit meer in de reguliere bancaire sector dan onbetrouwbaar handelen van Bitfinex/Tether. Dat ze totdat de $850 miljoen aan tegoeden waren bevroren zich grotendeels lijken te hebben gehouden aan hun doelstellingen spreekt de doemdenkers tegen die dachten dat Tether letterlijk uit het niets werden gecreëerd.

[ Voor 3% gewijzigd door sampoo op 11-05-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het ding met Tether op dit moment is dat wanneer BTC omhoog gaat Tether dat ook doet. Print BTC een redelijke rode candle gaat Tether ook omlaag. Ik vraag mij heel erg af wat Tether doet mocht BTC een 500 dollar of meer candle in het rood laten zien. Misschien even omlaag en weer omhoog, maar misschien ook wel flink omlaag en weinig of geen herstel.
sampoo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:50:
[...]
Ik zie het niet gebeuren, althans niet van vandaag op morgen. Met 74% echte dollars kan je het heel lang volhouden.
Vergeet vertrouwen en FUD niet. Het heeft weinig te maken met wat er echt aan de hand is soms. Stel het vertrouwen valt weg in Tether, terecht of niet, dan gaat het hard.

[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 11-05-2019 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Wie gaat er vanavond relaxed slapen?

Ben je aan het Glenn HODLen, word je wakker met een dikke ochtend correctie :D

Of ga je naar stable en heb je de boot gemist.

Een prettige avond alvast! })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
oNo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:00:
Wie gaat er vanavond relaxed slapen?

Ben je aan het Glenn HODLen, word je wakker met een dikke ochtend correctie :D

Of ga je naar stable en heb je de boot gemist.

Een prettige avond alvast! })
Háhá ik las ochtend erectie!1!11
Dat overkomt ons mannen vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@oNo Vrijdag op zaterdag is eigenlijk altijd groen. Zaterdag op zondag doorgaans ook, maar niet altijd. Ik denk dat ik vannacht gewoon alles zo laat, maar, op de grootste holdings een stop loss zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Alteratief voor amfeed: https://aggr.trade/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goh
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

PilatuS schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 20:48:
[...]

Ja mam :) Geintje hoor, je hebt gelijk.

Wat misschien nog wel de gekste stijger van vandaag is ook, die Tether. Gewoon weer boven de 1 dollar 8)7
:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo

oNo

PHPResource schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:01:
[...]Háhá ik las ochtend erectie!1!11
Dat overkomt ons mannen vaker :P
Dat was ook de bedoeling ;) :*)

Ik zat te zoeken naar iets met een ODL in de ochtend ofzo, maar kon er niets op bedenken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
oNo schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 21:12:
[...]

Dat was ook de bedoeling ;) :*)

Ik zat te zoeken naar iets met een ODL in de ochtend ofzo, maar kon er niets op bedenken. :+
:+
Misschien worden de cryptovrouwen morgenochtend wel wakker met een groengekleurde natte Oyster (ook wel PRL coin genoemd ;p)
Pagina: 1 ... 12 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!