[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.945 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:26:
@B-Bandit ik denk niet dat het nieuw geld is. Als het nieuw geld was dan gingen de alts wel mee. Dat is niet het geval. Maar dat is ook niet zo gek; Binance staat geen nieuw geld toe atm. Daardaar zakken alts, en stijgt BTC. Daarom: het voelt als een heel onnatuurlijke stijging. Als je op tijd uit kan cashen en daarna opnieuw BTC kan kopen op een laag punt: holy damn. Ik waag mij er niet aan hoor. Maar denk wel dat dat is wat er de komende dagen gaat gebeuren. En dan zullen de alts wederom stijgen naar het niveau waar ze op dit moment p zouden moeten horen.

BTC gaat allemaal net wat te parabolic als je het mij vraagt. Resistance levels waar wij ons eerder druk om maakten zijn nu helemaal geen issue meer. Er wordt gewoon zonder probleem doorheen geramd. Dat klopt gewoon niet.
De alts blijven al langer achter
Waarom is de overtuiging over de alts zo groot? We weten toch dat 99% shitcoins zijn. We weten dat de resterende coins zich nog moeten bewijzen. Henk en Ingrid hebben van 2017 geleerd.
Het nieuw geld in BTC zijn in mijn overtuiging de serieuze kopers. En stappen niet in alts.
Alts zijn utility tokens en BTC value token.
Voor mij allemaal verklaarbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:31

WhySoSerious

Be the change.

Sellwall van 200 BTC op 6.8K wordt binnen 20 sec opgegeten. WTH :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
lighting_ schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:03:
[...]

De alts blijven al langer achter
Waarom is de overtuiging over de alts zo groot? We weten toch dat 99% shitcoins zijn. We weten dat de resterende coins zich nog moeten bewijzen. Henk en Ingrid hebben van 2017 geleerd.
Het nieuw geld in BTC zijn in mijn overtuiging de serieuze kopers. En stappen niet in alts.
Niet alle alts zijn utility tokens natuurlijk.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
lighting_ schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:03:
[...]
De alts dalen al langer.
Couldn't agree more.
Komt nog bij dat die utility tokens telkens worden ingehaald door nog betere.
En, Henk en Ingrid stappen denk ik ook nog alleen in BTC.
Op naar 80% dominance denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:13:
[...]

Niet alle alts zijn utility tokens natuurlijk.
daar heb je gelijk in.
Maar als je moet kiezen tussen btc of een ander value token is het een no brainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
lighting_ schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:15:
[...]

daar heb je gelijk in.
Maar als je moet kiezen tussen btc of een ander value token is het een no brainer.
Eens, maar H&I kunnen geen BTC kopen op 5800, nee 5900 eh 6000. Dus snap wel dat ze in de alts gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Danster schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:18:
[...]

Eens, maar H&I kunnen geen BTC kopen op 5800, nee 5900 eh 6000. Dus snap wel dat ze in de alts gaan zitten.
Je kan toch 500 euro aan btc kopen?
H&I hoeven alleen de performance van de alts vanaf 2016 te checken en weten wel beter.
De meeste hebben een flat line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
lighting_ schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:21:
[...]

Je kan toch 500 euro aan btc kopen?
H&I hoeven alleen de performance van de alts vanaf 2016 te checken en weten wel beter.
De meeste hebben een flat line
Klopt, maar denk dat ook veel mensen niet weten dat je bijvoorbeeld ook 0.015 BTC kunt kopen of 0.1. En voor de meesten is dat gevoelsmatig niets. Zit ook een stuk psychologie achter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Danster schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:23:
[...]

Klopt, maar denk dat ook veel mensen niet weten dat je bijvoorbeeld ook 0.015 BTC kunt kopen of 0.1. En voor de meesten is dat gevoelsmatig niets. Zit ook een stuk psychologie achter natuurlijk.
En daarom refereerde ik ook naar H&I die nu wel beter weten.
Wat heb je liever? Een flinke zak met coins die niks doen of 0.15 die rustig door stijgt?

edit: BTC stijgt nu wel echt bizar hard. We gaan het zien wat gaat gebeuren.

[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 11-05-2019 08:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Coinbase is leading the pump? Opvallend...

[ Voor 5% gewijzigd door Armo op 11-05-2019 08:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Maar de koning moet toch een keertje corrigeren?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
Op bitstamp: +4.3% in 1 uur.
Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Bartvandelaar schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:34:
Nee, lekker laten gaan. Hij heeft zin om alsmaar te stijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
Dit is echt zo'n ik heb de boot gemist reactie.

Web Enrichment

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:47
Goed om te zien dat we de boot mis reacties weer zien _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
Waarom?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Niemand kan btc koers voorspellen. Mijn hele nieuwsfeed is vol van de 6000 en 6400 weerstanden. Nou je ziet het, als een warm mes door de boter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Wietsee. schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:35:
[...]

Dit is echt zo'n ik heb de boot gemist reactie.
Jouw reactie is er ook één die impliceert dat de sky the limit is, alsof deze constante stijging gewoon business as usual is, niks ongewoons aan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Nice, wat een stijging :)

Ik vermoed dat er behoorlijk wat mensen profit nemen rondom de 7k, maar ikzelf heb alleen nog een relatief lage stop loss staan en ga niet meer met Bitcoin daytraden. Blijven zitten levert de laatste tijd meer op.

Nu vraag ik me dus wel af met de huidige Binance situatie wat ik met alts zal doen, die wil ik nog wel blijven daytraden. Ik heb BCHABC, LTC, ETH, ONT, NEO, maar nog geen EOS en ADA. Al mijn fiat op Binance zit nagenoeg in Bitcoin en dat ga ik niet naar alts overhevelen.

Extra fiat erin steken en lokaal zetten, of wachten totdat Binance weer open is. Ik weet niet wat er met de prijzen van alts gaat gebeuren als Binance de sluizen weer open zet. Een explosie of implosie, oftewel, ben je dan "te laat" met inkopen, of zou je willen dat je direct op de market sell knop kunt drukken terwijl je alles lokaal hebt staan.

Keuzes, keuzes :)

Ik heb verder nog geen updates van Binance rondom de voortgang gezien. Weet iemand hier inmiddels meer van?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

misschien is dezed pum wel met voorkennis, dat een grote vermogende groep mensen al weten dat BF gaat klappen, en nu dus nog even dik cashen voor de implosie komt ?

who knows.

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja bitcoin is king!

Maar je zult zien dat de alts straks ook weer gaan. Niet allemaal natuurlijk, maar een groot deel wel.

De cyclus blijft zich gewoon herhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Dit was een mooie ultra diepe wick op BTC/TUSD: http://i.share.pho.to/c9978037_o.png

Moet ook maar wat fishing orders plaatsen.. als ik dit zo zie.

[ Voor 28% gewijzigd door Sahara op 11-05-2019 08:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Fijn als je een stop order daar had staan, met een beetje pech ben je flink de sjaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Ik zeg het nog eens. De geschiedenis gaat zich gewoon herhalen! Of de alts nog zo een pump gaan doen zoals vorige keer weet ik niet....Dat BTC ooit terug op die 20K komt en er los overgaat, lijkt mij bijna zekerheid! Wijze raad aan iedereen..Wees niet tevreden met een profit van een paar procent op BTC...Die gaat ooit een pak meer waard zijn dan de waarde waarop we nu staan. Is revolutionaire technologie, dat moet gewoon gigaveel waard binnen worden de komende jaren, rekening houdende met het tech tijdperk waarin we vandaag leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

Sahara schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:47:
Dit was een mooie ultra diepe wick op BTC/TUSD: http://i.share.pho.to/c9978037_o.png

Moet ook maar wat fishing orders plaatsen.. als ik dit zo zie.
Told you :) dit gaat straks in een versterkte vorm gebeuren als hij gaat dalen. Iedereen rent naar de uitgang

[ Voor 15% gewijzigd door Bever! op 11-05-2019 09:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 16:43
Rebbelx schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:04:
Ik zeg het nog eens. De geschiedenis gaat zich gewoon herhalen! Of de alts nog zo een pump gaan doen zoals vorige keer weet ik niet....Dat BTC ooit terug op die 20K komt en er los overgaat, lijkt mij bijna zekerheid! Wijze raad aan iedereen..Wees niet tevreden met een profit van een paar procent op BTC...Die gaat ooit een pak meer waard zijn dan de waarde waarop we nu staan. Is revolutionaire technologie, dat moet gewoon gigaveel waard binnen worden de komende jaren, rekening houdende met het tech tijdperk waarin we vandaag leven.
Ja? Gigaveel?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mooi :')

Wanneer een coin pumpt is er niets aan de hand, business as usual. Maar wanneer Bitcoin een pump maakt komen alle maximalisten onder hun steen vandaan en wordt er al snel gesproken over de dood van alle alts en BTC dominance van 80-99%.

Of Ethereum moet een dikke pump doen, dan heb je meteen weer de flippening people.

Mijn voorspelling: Bitcoin raast nog even door, daarna correctie want parabolic move, rek er even uit, altcoin pumps.

Kortom; we dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
McAfee gaat groot worden?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 01:51:
[...]
HP workstation Z400's ... geen zuinige jongens, wel snel ... maar zelfs met rsp's had ik nier geen geld van kunnen maken.
Ik heb een Bitcoin node op een HP GEN10 draaien, erg energiezuinig (14 Watt geloof ik), werkt prima. Waarom van die snelle jongens? Of doen die er ook nog iets anders naast?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Taro schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 08:38:
Nice, wat een stijging :)

Ik vermoed dat er behoorlijk wat mensen profit nemen rondom de 7k, maar ikzelf heb alleen nog een relatief lage stop loss staan en ga niet meer met Bitcoin daytraden. Blijven zitten levert de laatste tijd meer op.
Dat dacht ik ook bij 5200, 5400, 5600 en verder. Bizar zoals het nu gaat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

Mooi dit. Allemaal mooie analyses en blabla nieuws. Het is bijna gokken.
Waar ik een paar goede klappen met LTC heb gehad heb ik de afgelopen dagen gegokt met een aardig bedrag op een dikke shitcoin ENJ. Daar een lekker groot deel van het verlies van LTC (minder winst eigenlijk) mee goedgemaakt.

Even een gedachte. Met de huidige gang van zaken, USDT en daarna Binance met een probleem. Zou BNB hierdoor sterker worden? Want:
- veel trading pairs
- kunstmatig een beetje stabiel
- wellicht garantie

Met BNB is de laatste week goed te daytraden met die grote buy- en sellwalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik wil graag BTC shorten, weet iemand waar dat op korte termijn kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
gabn88 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:09:
Ik wil graag BTC shorten, weet iemand waar dat op korte termijn kan?
BitMEX, maar pas op he... Of ben je sarcastisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:57
Taro schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:11:
[...]

BitMEX, maar pas op he... Of ben je sarcastisch ;)
Ken de risico’s, maar even een paar $100 pakken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
gabn88 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Ken de risico’s, maar even een paar $100 pakken ;)
Ik vermoed dat veel mensen vaker zo zeker van hun zaak zijn geweest en daardoor rekt zijn gegaan. Pas op he...

Ik heb 1 maandje op BitMEX gezeten en een paar x50's zeer succesvol uitgevoerd, maar daarentegen nog meer trades vroegtijdig beëindigd omdat ze de verkeerde kant op gingen. Ik ging daarnaast kapot aan de fee's en funding, na het starten van een trade moest ik direct al >50 USD goedmaken, dus als het de verkeerde kant op ging gooide je 250 Dollar per minuut weg. Dat denk je dan wel goed te maken met de volgende trade, maar als die ook verkeerd gaat ben je bijv. al 25% van je Bitcoin kwijt.

Misschien heb je de eerste 1-2x geluk, maar dan gaat het de 3e keer alsnog mis. Nogmaals: Pas op, helemaal als het de eerste keer is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:18:
Toch mooi :')

Wanneer een coin pumpt is er niets aan de hand, business as usual. Maar wanneer Bitcoin een pump maakt komen alle maximalisten onder hun steen vandaan en wordt er al snel gesproken over de dood van alle alts en BTC dominance van 80-99%.

Of Ethereum moet een dikke pump doen, dan heb je meteen weer de flippening people.

Mijn voorspelling: Bitcoin raast nog even door, daarna correctie want parabolic move, rek er even uit, altcoin pumps.

Kortom; we dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Eens maar BTC blijft wel king of crypto imo, zonder BTC bestond dit hele topic niet, en was ik nu niet aan t reaguren.

Maar om nou weer te schreeuwen dat alle alts kansloos zijn.. Er moet nog een hoop bewezen worden dat is waar.

En dat er veel projecten iets proberen te hypen en te verkopen terwijl het niet veel meer is als gebakken lucht is ook waar.

Verandert nog wel een keer denk ik, maar dat gaat niet van de ene op de andere dag.

Net zoals echte partnerships/deals met waarde en betekenis niet van de ene op de andere dag worden gesloten.

Still Bullish AF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Mooi gecoördineerd ALT pumpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 09:12
Binance geen deposit of wirhdrawal is grootste boosdoener

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:21:
[...]

Ik vermoed dat veel mensen vaker zo zeker van hun zaak zijn geweest en daardoor rekt zijn gegaan. Pas op he...

Ik heb 1 maandje op BitMEX gezeten en een paar x50's zeer succesvol uitgevoerd, maar daarentegen nog meer trades vroegtijdig beëindigd omdat ze de verkeerde kant op gingen. Ik ging daarnaast kapot aan de fee's en funding, na het starten van een trade moest ik direct al >50 USD goedmaken, dus als het de verkeerde kant op ging gooide je 250 Dollar per minuut weg. Dat denk je dan wel goed te maken met de volgende trade, maar als die ook verkeerd gaat ben je bijv. al 25% van je Bitcoin kwijt.

Misschien heb je de eerste 1-2x geluk, maar dan gaat het de 3e keer alsnog mis. Nogmaals: Pas op, helemaal als het de eerste keer is.
Eensch die fees zijn killing @gabn88. Check voor de grap wat de funding fee nu kost om BTC te shorten bij BitMEX: Predicted Rate - 0,0692% dat betaal je over 4 uur en daarna over 12 uur -0,03% (If negative, shorts pay longs). Dat is met een leverage van "veel keer" echt veel wat je goed moet maken. Dat naast de Taker fee transactiekosten bij hoge leverage en je bent al bijna rekt voordat je ook maar begonnen bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hahahahhahahaha

Hoe kan dit ? Wtf

Litecoin ook to da MOOOOOOOOON
holyshit.

nAtUraL gRoWtH

Het gaat zo ongekend makkelijk omhoog... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Nu je bij Binance vast in de bubbel zit.
Een dumpje van BTC en men paniekt (terug) in de ALTs want die staan relatief laag.

Want normaal gingen die ALTs net zo hard mee. Nu niet.

[ Voor 18% gewijzigd door oNo op 11-05-2019 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:32:
Hahahahhahahaha

Hoe kan dit ? Wtf

Litecoin ook to da MOOOOOOOOON
holyshit.

nAtUraL gRoWtH

Het gaat zo ongekend makkelijk omhoog... 8)7
Dit is best heftig ja :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

tias86 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:24:
[...]

Eens maar BTC blijft wel king of crypto imo, zonder BTC bestond dit hele topic niet, en was ik nu niet aan t reaguren.

Maar om nou weer te schreeuwen dat alle alts kansloos zijn.. Er moet nog een hoop bewezen worden dat is waar.

En dat er veel projecten iets proberen te hypen en te verkopen terwijl het niet veel meer is als gebakken lucht is ook waar.

Verandert nog wel een keer denk ik, maar dat gaat niet van de ene op de andere dag.

Net zoals echte partnerships/deals met waarde en betekenis niet van de ene op de andere dag worden gesloten.

Still Bullish AF
Bitcoin king, sowieso. Ook mooie gratis reclame gehad afgelopen week:

CZ met z'n achterlijke plan om een rollback van de BTC chain te doen. Mooi weer even benadrukt hoe sterk gedecentraliseerd Bitcoin is en niet beïnvloedbaar voor invloedrijke personen binnen de cryptowereld, technisch gezien.

Daarnaast beginnen banken en overheden hem nu weer te knijpen nu ze zien dat er nog steeds leven in zit. Dat Bitcoin alles behalve dood is en nog steeds potentie heeft om een serieuze ondermijning voor hun zaken te vormen. Eerst weggelachen, nu toch weer een serieuze bedreiging.

Bitcoin verkoopt zichzelf.

Daarnaast een schepje uit de Tether pot erin, en een Binance die deposits en withdrawels stopzet, wat weer een groot deel van de alt handel blokt.

Dikke paamp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
PUMP PUMP IT PUMP *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mijn gevoel zegt dat ENJ en BAT de nieuwe XRP aan het worden zijn en dat ik die ook maar aan de pf moet gaan toevoegen als we inderdaad de komende periode blijven stijgen. Ze doen soms +20% op een dag, soms ook -20% op een dag, maar de doelgroep (als ik het zo om mij heen hoor) is dezelfde als XRP.

Ze zijn goedkoop, ze komen in het nieuws en ze zijn makkelijk verkrijgbaar via de sites die ook Apps voor op telefoons aanbieden. Iets waar deze doelgroep veel gebruik van maakt om cryptocurrency aan te schaffen.

Ik wacht nog even met extra fiat erin te steken, maar misschien sla ik ADA wel over. Edit: Mhm, ADA nu op +12% USDT, maar 5% vs BTC, doet het dus idd minder dan de anderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 11-05-2019 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 09:30:
[...]

Ik heb een Bitcoin node op een HP GEN10 draaien, erg energiezuinig (14 Watt geloof ik), werkt prima. Waarom van die snelle jongens? Of doen die er ook nog iets anders naast?
Geen bitcoin node maar wel diverse andere en die draaien op oud spul wat anders weggegooid zou worden, enige is dat je moet zorgen voor voldoende geheugen maar verder maakt het geen zak uit. :)

Inmiddels is de dominance sinds gisteren weer een 0,5% gestegen van btc, daar zit dus dat ingestroomde geld. Wel mooi om deze run te zien. Doet me bijna terugdenken aan eind 2017... Wat een prachtige tijd was dat. :*)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Alle jezus Litcoin.
Tering jantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Sinds de bitcoin vanaf 4500 omhoog kroop tot wat het nu is de totaal waarde van mijn pf gelijk gebleven, die verdomde alts willen maar niet mee stijgen. Hopelijk komt de inhaalslag nog van de alts zodat ik terug in bitcoin kan stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Weet iemand waarom ENJ zo aan het stijgen is? Of gewoon random alt pump.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Gisteravond nog litecoin gekocht op 67 en nu staat ie 77 _O-

Tering.
ADA doet ook iets nu!!🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
mprkooij schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:51:
Weet iemand waarom ENJ zo aan het stijgen is? Of gewoon random alt pump.
Omdat: zie ook hierboven :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Lekker dit!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:49
Verschil tussen PAX en USDT neemt ook af. Opmerkelijk allemaal dit haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Zo te zien worden de alts nu ook wakker. Fomo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

jaja, dacht wat is het rustig bij "mijn topics" qua crypto, blijkt er alweer een nieuwe thread te zijn...

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Bitcoin blijft maar gaan. :$

Ben blij dat ik hodl. Al was ik gaan traden in de huidige markt was ik gegarandeerd rekt gegaan. Rekt in de zin van: verkopen om daarna weer hoger in te moeten kopen (bootje missen ofzo). :+

En uh, ik ben heel simpel: er veranderd eigenlijk niks, behalve dat ik nu zal bijkopen in de $6000 BTC-zone i.p.v. de $3000 BTC-zone. :)

Of...... binnenkort al in de $7000-zone 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Tominatie op 11-05-2019 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De nieuwste versie van de O3 ONT Wallet (W10) werkt bij mij niet meer, zie alleen een wit scherm. Online ook niets over te vinden. Iemand anders ook last van?

Edit: De mobiele App geeft ook foutmeldingen, zal wel iets aan hun kant niet goed gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Taro op 11-05-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 23:21
Bah, ik zat eigenlijk wel te rekenen op 'n correctie op BTC, dus gisteren een plukje verkocht. Nu heb ik 'n aardig bedrag in euro op Kraken staan en zit ik te twijfelen er toch maar weer (10% minder) BTC voor te kopen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
anboni schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:48:
Bah, ik zat eigenlijk wel te rekenen op 'n correctie op BTC, dus gisteren een plukje verkocht. Nu heb ik 'n aardig bedrag in euro op Kraken staan en zit ik te twijfelen er toch maar weer (10% minder) BTC voor te kopen...
Pure fomo haha heerlijk

Ik verwacht sinds de 5.8k al een noemenswaardige "correctie", alleen komt die niet. Elke weerstand wordt omver geblazen alsof het niks is. _O-

Ik kan er oprecht niet bij met m'n hoofd. Dit gaat zo ongelofelijk simpel. Daarom denk ik dat 't grote geld bezig is. Zij weten blijkbaar iets wat wij niet weten........

Ik snap er nog steeds geen kut van. Heerlijk dit marktje.

Hodl, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Maar eerlijk.. hoe lang gaan die deposits / withdrawals nog uitgeschakeld blijven? Het lek zal nu toch wel gedicht zijn zou je denken? Zou de markt kunstmatig gepumpt worden zodat Binance met nieuws kan komen dat er toch meer is gejat dan nu is verteld? Zodat de dump mee zal vallen ofzo. #aluhoedje af doet

[ Voor 57% gewijzigd door PHPResource op 11-05-2019 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ken dat, ik had gister ook mijn BTC verkocht op 5580€
Elke keer dat ik de zelfde dag weer hoger instapte ging ie onderuit dus dat doe niet meer, nu ga ik wat spelen met alts, en over een paar dagen kijk ik pas weer naar BTC.

Toch een leuke run gehad, en kan ik als het mee zit weer lager instappen, zo niet dan pech dan stap ik later weer in, je kan het toch nooit perfect timen en ik zie het als winst is winst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik had mijn vinger op de verkoopknop gisteren... op het laatste moment toch niet gedaan. Eerder hetzelfde met eth en ada gehad waarbij ik telkens minder kon terugkopen. Nee ik hodl wel, verlies heb ik al genoeg dus dat neem ik voor lief.

Hodl, Porsche.

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anboni
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:03:
[...]

Ik had mijn vinger op de verkoopknop gisteren... op het laatste moment toch niet gedaan. Eerder hetzelfde met eth en ada gehad waarbij ik telkens minder kon terugkopen. Nee ik hodl wel, verlies heb ik al genoeg dus dat neem ik voor lief.
Mja, ik zit in iets meer een luxepositie. Mijn instappunt was 2011 ofzo, toen mining nog met een GPU ging.
Hodl, Porsche.
Tesla Model 3 voor mij ;)

Een deel van m'n bitcoins staan er nu ongeveer zo bij:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yPcFoDL.png :P

[ Voor 10% gewijzigd door anboni op 11-05-2019 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo

oNo

Nice @anboni, Playboy Mansion 2.0? Nu nog leeg, bij de volgende ATH gevuld? (en jij leeg)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kijk BCHABC ook gaan, prachtig :)
anboni schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Staat hier over 6 maanden op de oprit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
crazy, gisteren deel van mijn ETH verkocht aan 156 omdat ik toch wel weer een weekendcorrectie zag aankomen, gaan we even door naar 170€ |:(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:59:
[...]

Ken dat, ik had gister ook mijn BTC verkocht op 5580€
Elke keer dat ik de zelfde dag weer hoger instapte ging ie onderuit dus dat doe niet meer, nu ga ik wat spelen met alts, en over een paar dagen kijk ik pas weer naar BTC.

Toch een leuke run gehad, en kan ik als het mee zit weer lager instappen, zo niet dan pech dan stap ik later weer in, je kan het toch nooit perfect timen en ik zie het als winst is winst ;)
Ken dat wel, bij mij was het vooral ongeduld terwijl ik achteraf met iets meer geduld wel gunstig(er) in had kunnen stappen. Tegenwoordig gaat dat al stukken beter, net ook wat ltc eruit gegooid op €77,49 met ruim een tientje per stuk winst. Gaat hij vanaf hier alleen nog maar omhoog jammer dan, dit heb ik binnen en later weer instappen en hoger verkopen is ook winst. Zou ik nu uit fomo bijv. meteen weer op €76,49 instappen omdat ik bang ben de boot te missen dan is die winst van een tientje per stuk alweer gereduceerd tot een enkele euro laat staan als hij er daarna onder duikt.

Soms moet je gewoon even tevreden zijn met wat je hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Hoeveel mensen in disbelief zitten nu........ poeh.

De vraag is: wanneer krijgen we weer de vergelijking met tulpenbollen _O- _O-
Hopen dat nu.nl vandaag nog een nieuwsberichtje post over de crypto's, kan altijd wel genieten van alle slaapkoppen die daar een reactie posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ik zou het wel een ultieme pech vinden als m'n stable coins zodadelijk nog minder dan $1 waard worden. Onbegrijpelijk dat een Tether nu gewoon weer $1 waard is of meer. @Taro is dit volgens jou nu de bullrun? Vanaf hier gewoon verder omhoog, zonder terugkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 06:30:
Je rekent jezelf te snel rijk man. De alts komen nog wel terug en eten een boel op straks. Wacht maar tot Binance de boel weer open gooit. Dan zul je wel zien hoeveel macht Binance heeft qua alts en hoe dat zich op de markt weerhoudt.
Binance is als enkele exchange niet groot genoeg om een dergelijk grote verschuiving te maken in BTC Dominance en marketcap als je het mij vraagt. De dollarprijs is één ding, maar check die marketcap eens.
Maar dat mijn post een beetje overdreven was leek me duidelijk :)
Alts lopen leeg omdat er geen nieuw geld de markt in kan komen.
[...]
BTC pumpt nu heel hard omdat men geld uit alts trekt (bloeden hebben we gezien) en het in BTC stopt. Straks draait dat wel om. Men kan niet meer bij storten dus moeten ze toch op een bepaalde manier winst maken, toch?
Dit is onzin. Er kan prima meer geld in de markt komen. Dit is waarom je argumentatie niet klopt.

Als er geen geld bij kan komen, dan wordt BTC ook niet zoveel meer waard. Als er puur alts verkocht worden voor BTC, dan daalt de waarde van de alt en stijgt de waarde van BTC ten opzichte van de altcoin. Echter omdat die altcoin dus in waarde daalt, zal de dollarprijs ongeveer gelijk blijven.

Ergo: BTC stijgt in waarde omdat er juist nieuw geld in de markt komt. Dat zie je ook op coinmarketcap, de grootste pairs zijn nog altijd BTC/USD en afgeleiden daarvan.
Iedereen weet hoe groot die resistance op deze levels zouden moeten zijn. Maar ze zijn er niet. Er is 0 resistance. BTC knalt maar door. Dat kan straks nog heel hard naar beneden gaan. Ik zeg niet dat dat zo is maar er is zeker een mogelijkheid.
Waarom moet er resistance zijn? Er zijn gewoon bijzonder weinig mensen die hun BTC willen verkopen en er zijn er nu wat meer die BTC willen kopen.
Dat het straks heel hard naar beneden gaat, dat is niet meer dan logisch met stijgingen van >5% per dag. Ik moet echter nog zien dat er een dip gaat komen die lager gaat dan de 5000.
En dan stoppen mensen de winst weer in de alts.
Dat doet men enkel als de alt-markt tegelijkertijd aantrekt. En ook om dat mogelijk te maken (ergo: dat de altmarkt harder stijgt dan de btc-markt daalt) is er nieuw geld nodig. Het is geen gegeven dat dat altijd zal blijven gebeuren. Zeker niet als deze stijging nog tot 7000 door gaat zetten en een dip nog weken op zich zou laten wachten. Onwaarschijnlijk, maar niet ondenkbaar.
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:26:
@B-Bandit ik denk niet dat het nieuw geld is. Als het nieuw geld was dan gingen de alts wel mee.
Zie hierboven; het moet nieuw geld zijn en naar alles wat je kan vinden ís het ook nieuw geld.
Er is geen reden om te zeggen 'dan gingen de alts wel mee'.
Binance staat geen nieuw geld toe atm. Daardaar zakken alts, en stijgt BTC. Daarom: het voelt als een heel onnatuurlijke stijging.
Binance is maar één exchange.
Als er 0 dollar van de totale cryptomarkt afgaat én 0 dollar bij komt, dan dalen alle alts een x aantal %, en stijgt BTC een x aantal %. Toch zal de dollarwaarde ongeveer gelijk blijven. BTC wordt alleen meer waard ten opzichte van de alts.
Je ziet nu juist dat de dollarwaarde van BTC stijgt.
En dan zullen de alts wederom stijgen naar het niveau waar ze op dit moment p zouden moeten horen.
Waar horen ze dan? Wat hebben ze nou de afgelopen 2 jaar klaargespeeld ondanks alle beloftes :P er staan 2100+ van die dingen op CMC. Het wordt eens tijd dat we van >2000 'coins' afscheid gaan nemen.
BTC gaat allemaal net wat te parabolic als je het mij vraagt. Resistance levels waar wij ons eerder druk om maakten zijn nu helemaal geen issue meer. Er wordt gewoon zonder probleem doorheen geramd. Dat klopt gewoon niet.
Waar komt resistance volgens jou vandaan? Waarom is dat er?
Maar nogmaals: tuurlijk gaat een stijging van 100% in 5 maanden op termijn weer gepaard met een daling.
Maar goed, als dit nodig is voor de volgende bullrun: then im all for it.
_/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Mja, ik zit in iets meer een luxepositie. Mijn instappunt was 2011 ofzo, toen mining nog met een GPU ging.

[...]

[Afbeelding] :P
Leuk huis! België?

Wij zijn eind vorig jaar verhuisd naar ons nieuwbouw huis, niet van de crypto's maar van de bank.

Tesla is mij te duur en ik geef niet zoveel om het hele co2neutrale gedoe, ik ga dan voor een oude 911 of een cayman/boxter en dan de versie van voor 2015 met de oldskool boxter v6 >:)

Puur voor de lol he, als familieauto komt er gewoon iets degelijks.

Hahaha ooit.. ooit..

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 11-05-2019 12:29 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:28:
[...]

Leuk huis! België?

Wij zijn eind vorig jaar verhuisd naar ons nieuwbouw huis, niet van de crypto's maar van de bank.
Nee, Nederland ;) maar inderdaad, onze inspiratie kwam wel voor een deel uit Belgie. Huis is bij ons ook voor de helft van de bank, de rest een combinatie van erfenis, spaargeld en ook crypto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Litecoin gaat echt hard.

Nog maar een kleine $12 verwijderd van de $100. Moet te doen zijn, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
anboni schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:31:
[...]

Nee, Nederland ;) maar inderdaad, onze inspiratie kwam wel voor een deel uit Belgie. Huis is bij ons ook voor de helft van de bank, de rest een combinatie van erfenis, spaargeld en ook crypto.
Met alle respect, ik zou een klein beetje uitkijken met wat je hier post. Je weet nooit wie er allemaal mee kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Het gaat nu zo hard dat ik bijna de neiging heb om alles te verkopen en bij de dip weer in te kopen; dit kan niet eeuwig goed gaan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Pelox schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:28:
[...]

en ik geef niet zoveel om het hele co2neutrale gedoe,
Dan nog zou ik voor de tesla gaan ;-) Leuk die porsche er uit rijden bij het stoplicht >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:36:
Litecoin gaat echt hard.

Als btc ook nog even door de $7k heen klettert zie ik dat ook nog wel gebeuren. :D De €6k hebben we inmiddels ook (ruim) gehad en die houdt ook mooi stand, ik zeg gas erop! 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:38:
Het gaat nu zo hard dat ik bijna de neiging heb om alles te verkopen en bij de dip weer in te kopen; dit kan niet eeuwig goed gaan :P
Dat had ik in 2017 nou ook heel vaak. :') :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:40:
[...]

En wat heb je daarvan geleerd? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:40:
[...]

:+ :+

Ja I know. Aan de andere kant: in 2017 heb ik niet veel periodes gekend waarop mijn pf >16.5% meer waard is geworden in 1 week tijd (als ik Cointrackr mag geloven). Meestal ging dat in dezelfde week nog gepaard met een (zij het kleine) correctie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Sahara schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:32:
[...]

Eensch die fees zijn killing @gabn88. Check voor de grap wat de funding fee nu kost om BTC te shorten bij BitMEX: Predicted Rate - 0,0692% dat betaal je over 4 uur en daarna over 12 uur -0,03% (If negative, shorts pay longs). Dat is met een leverage van "veel keer" echt veel wat je goed moet maken. Dat naast de Taker fee transactiekosten bij hoge leverage en je bent al bijna rekt voordat je ook maar begonnen bent.
Deribit schijnt veel goedkoper te zijn qua fees. Tijdje geleden gekeken, maar je kon daar als Nederlander geen account aanmaken (terwijl het een Nederlands bedrijf is), weet niet of dat inmiddels is veranderd.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:42:
[...]

En wat heb je daarvan geleerd? :P
Hodl when the bull arrives :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Ergens wel treffend, eind 2017 kon je bij veel exchanges geen klant meer worden vanwege een stop, nu kan je bij Binance geen geld storten of opnemen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Laatst online: 12-05 21:26
Heerlijk hoe deze gast er zo vol van is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Hodl when the bull arrives :P
En op blijven letten, je wil niet op zijn hoorns eindigen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:57:
[...]

En op blijven letten, je wil niet op zijn hoorns eindigen. :+
True. Heb van 2017/2018 veel geleerd dus ik ben helemaal ready voor 2020 ATH. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
'Bitcoin' op Google Trends gaat ook omhoog:

https://trends.google.nl/trends/explore?q=bitcoin

Moet nu wel nieuw geld instromen anders kan ik me niet voorstellen dat we naar 10k of hoger gaan. Of iedereen moet zijn geld uit alts trekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik denk dat als Binance weer open gaat met deposits en withdraws er nog wel eens wat vuurwerk en verschuivingen van exchanges kunnen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
We kunnen weer wachten op de Saïd al-Sahaf memes

"There is no bullrun"

Ben het wel met @Slux eens. Kan wel eens vuurwerk worden naar boven (of benenden natuurlijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:11
Waarom zou er zoveel vuurwerk komen zodra Binance open is. De mensen die substantieel willen verkopen vanaf een wallet hebben vaak accounts bij meedere exchanges. Binnen Binance kun je momenteel je positie innemen in iedere coin die er toe doet.

Enige vuurwerk is omhoog, de mensen zonder wallets maar met een account bij Binance die staan te trappelen om BTC bij te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door BTC100K2021 op 11-05-2019 13:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Je kijkt een weekje niet en er is $1000 bij :D
Vaker doen! Dan kan mijn excel sheet ook wat bijkleuren in het groen :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Target 12K........... Het monster van 6400 is gewoon voorbij gestreeft alsof het gemalen poep was.
Dat hele 2018 gebeuren is gewoon een mini wedgedown STRAKS..... 8)7

Ik ga weer in een long zitten vandaag alleen voor de zekerheid 5x ofso. Zolang die liquidatie onder de 6000 zit is het wel prima.

Kan hooguit terug crashen naar +-6400 gok ik zo.

Target 6800 is ook behaald en een mogelijk support 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
NO WAY DAT BITCOIN NOG ONDER DE 6000 KOMT!!!!!!! NO WAYYYYYYYYYYYY
HOP long die zooi! of ben je geeeeaak

[ Voor 97% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 13:26 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Laatst online: 09-01 12:43
Het prijsverschil tussen Bitfinex en andere exchanges is inmiddels verdwenen. Op dit moment staat Kraken zelfs een paar tientjes HOGER dan Bitfinex.
PHPResource schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 11:58:
Maar eerlijk.. hoe lang gaan die deposits / withdrawals nog uitgeschakeld blijven? Het lek zal nu toch wel gedicht zijn zou je denken?
Ze hadden het over een week.
[...]

[...]

[foto]
Wow, nice. En 2011, ben ik wel een beetje jaloers op, ben zelf op de top in december 2013 ingestapt. Hopelijk heb je nog redelijk wat BTC over en heb je niet alles verkocht?
Richh schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:23:
[...]

Waar komt resistance volgens jou vandaan? Waarom is dat er?

[...]
Dat is puur psychologisch, net zoals alle TA. Mensen die vlak voor de laatste crash op 6000 gekocht hebben en gehodld hebben tot 3K hadden spijt dat ze niet eerder verkocht hadden en willen er zonder verlies weer uit, dus zetten ze verkoop orders op 6K. Maar blijkbaar zijn de bulls zo enthousiast dat die resistance met gemak is doorbroken.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:05:
Waarom zou er zoveel vuurwerk komen zodra Binance open is. De mensen die substantieel willen verkopen vanaf een wallet hebben vaak accounts bij meedere exchanges. Binnen Binance kun je momenteel je positie innemen in iedere coin die er toe doet.

Enige vuurwerk is omhoog, de mensen zonder wallets maar met een account bij Binance die staan te trappelen om BTC bij te kopen.
Wat ik zo beetje lees zitten niet veel mensen meer op verschilende exchanges en laten de coins ook op de exchanges staan.

Enige vuurwerk omhoog ? de mensen die staan te trappelen om BTC te kopen doen dat nu toch al.

Maar we gaan het zien, niemand heeft nog een nostradamus bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Tominatie schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 12:36:
Litecoin gaat echt hard.

helaas had ik op 83 euro ingekocht, dus moet nog ff... haha

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

A87 schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:10:
Target 12K........... Het monster van 6400 is gewoon voorbij gestreeft alsof het gemalen poep was.
Dat hele 2018 gebeuren is gewoon een mini wedgedown STRAKS..... 8)7

Ik ga weer in een long zitten vandaag alleen voor de zekerheid 5x ofso. Zolang die liquidatie onder de 6000 zit is het wel prima.

Kan hooguit terug crashen naar +-6400 gok ik zo.

Target 6800 is ook behaald en een mogelijk support 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
NO WAY DAT BITCOIN NOG ONDER DE 6000 KOMT!!!!!!! NO WAYYYYYYYYYYYY
HOP long die zooi! of ben je geeeeaak
doe je wel voorzichtig jongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
De rek lijkt er even uit. Ongelooflijk hoe snel je eraan gewend raakt en meer wil.. Tijd om deel in pax te gaan of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bever! schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 13:30:
[...]

doe je wel voorzichtig jongen?
Yes. 2 monster supports.. 6400 en 6800..... :+ Dat is traden

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 11-05-2019 13:36 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Pagina: 1 ... 11 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!