JaMaarten_E schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:30:
Even voor de zekerheid:
Als Juve nu gelijk komt gaat Ajax nog steeds door op basis van uitgoals toch?
Doelpunten record voor Ajax aangescherpt. Nu 17? Keer gescoord in Europa dit seizoen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het is op veronica. Kan je gewoon kijken (eventueel via website)DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:30:
* DaniëlWW2 baalt nu dat hij geen Ziggo abonnement meer heeft.
Sorry @Typhone bank is er niet meer. Die is gesloopt. Man man man ik ben aan het bakken hier
En nu geen stomme wissels Ten Hag, alleen Ekkelenkamp
Ziyech maakt een hoop fouten vandaag, maar Neres zie je ook niet veel van.
Ziyech is armoede. 
Maar goed, hij kan 'm er ook zo in leggen.
Maar goed, hij kan 'm er ook zo in leggen.
⏩ PVOutput☀️
Join me @Qu3st 117 hartslag in “rust” aldus m’n ECG hahahah
Denk dat @Typhone niet meer onder ons isQu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:31:
Sorry @Typhone bank is er niet meer. Die is gesloopt. Man man man ik ben aan het bakken hier
Oh zijn hart is nog niet stukTyphone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
[ Voor 30% gewijzigd door LZ86 op 16-04-2019 22:32 ]
Ronaldo heeft natuurlijk wel de kwaliteiten om dit recht te trekken. Maar damn wat geweldig dit!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wacht maar, die komt zo nog met een momentje. Daar broeit wat.SR8 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:31:
Ziyech heeft het niet deze wedstrijd
Gefeliciteerd, jij hebt zojuist een "get out of ban freecard" verdiend.
Ik dacht echt dat het alleen op Ziggo was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben bang dat de Italianen hun zich zo van hun slechtste kant gaan laten zien. Provoceren, intimideren , nare overtredingen... Hoop dat Ajax daarmee om kan gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door ST10©DE op 16-04-2019 22:34 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ajax gaat vandaag winnen. Ik heb gisteren speciaal nog een kaarsje gebrand.... In de notre dame
Gelukkig kan 't niet meer op een eventuele penaltyserie uitdraaien.
⏩ PVOutput☀️
Als dit zo blijft alsnog Jong Ajax-Twente in de Arena en dan in de rust huldiging van dit team, 2.000 Twentenaren en 50.000 Ajacieden, iedereen blij!
Tja jongens Bayern, Real en Juventus waren natuurlijk ook niet in vorm hè dit jaar!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Op Ziggo heb je tenminste wel Sierd.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
[...]
Gefeliciteerd, jij hebt zojuist een "get out of ban freecard" verdiend.![]()
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:59
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Stil jijQuad schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:33:
Gelukkig kan 't niet meer op een eventuele penaltyserie uitdraaien.
Mooie goal hoor! Kan iemand me uitleggen waarom die supporters hun shirt uit hebben gedaan? Lijkt me juist dat je vanuit trots 2 shirtjes aan doet!
Dont jinx it!Martinusz schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:33:
Tja jongens Bayern, Real en Juventus waren natuurlijk ook niet in vorm hè dit jaar!
Jamaar @Martinusz is de ideale schoonzoon van dit topic, die heeft die kaart niet nodig. Geef m liever aan mijDaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
[...]
Gefeliciteerd, jij hebt zojuist een "get out of ban freecard" verdiend.![]()
Dan komen ze zelf ook niet meer aan aanvallen toe.ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
Ben bang dat de Italianen hun zo van hun slechtste kant gaan laten zien. Provoceren, intimideren , nare overtredingen... Hoop dat Ajax daarmee om kan gaan.
Klinkt net zo kansloos als een huldiging dat je 3e bent geworden in de Eredivisie.Sempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:33:
Als dit zo blijft alsnog Jong Ajax-Twente in de Arena en dan in de rust huldiging van dit team, 2.000 Twentenaren en 50.000 Ajacieden, iedereen blij!
⏩ PVOutput☀️
Hoop vooral dat ze niemand blesseren dan. Verder lekker doen, de scheids is op dreef dus dan volgt er een passende sanctie me dunkt.ST10©DE schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
Ben bang dat de Italianen hun zich zo van hun slechtste kant gaan laten zien. Provoceren, intimideren , nare overtredingen... Hoop dat Ajax daarmee om kan gaan.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Haha, niet normaal. Ik durf mijn hartslag niet te meten, zou ik mezelf gelijk naar hartbewaking sturen.Typhone schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:32:
Fuuuuuuuck!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij 2-2 haal ik de fibrilator uit de kast
[ Voor 7% gewijzigd door jaapstobbe op 16-04-2019 22:35 ]
Neres

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Neres, wat doe je mijn hart aan..
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat een kansen worden er weer gemist. Deze moest er echt weer in
Waarom staat er eigenlijk de cumulatieve stand tussen haakjes achter de stand terwijl uit goals dubbel tellen??
1e kans voor Juve 2e helft?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hoe dan?! Ik zit op 65Qu3st schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:35:
[...]
Haha, niet normaal. Ik durf mijn hartslag niet te meten, zou ik mezelf gelijk naar hartbewaking sturen.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Of van open ogenDeadsy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Neres is geen fan van de hartstichting
Omdat ze niet dubbel tellen!Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Waarom staat er eigenlijk de cumulatieve stand tussen haakjes achter de stand terwijl uit goals dubbel tellen??
⏩ PVOutput☀️
Wat zegt die stadion spreker nou?
[ Voor 3% gewijzigd door MisteRMeesteR op 16-04-2019 22:37 ]
www.google.nl
Die tellen niet dubbel, bij gelijke doelstand wint de ploeg met de meeste uitgoals.Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Omdat niemand het echt snaptDeruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Omdat die niet dubbel tellen.Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Omdat uitgoals pas dubbel tellen bij een cumulatief gelijke stand.Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Juventus is de weg kwijt. Ze moeten aanvallen, maar zetten te weinig druk zodat Ajax zich er vrij rustig uit kan spelen.
Lekker doorgaan zo.
Lekker doorgaan zo.
Ik begrijp dat je hiermee impliceert dat je hem dus nodig hebt? Dan zal ik maar eens extra goed gaan opletten.Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:34:
[...]
Jamaar @Martinusz is de ideale schoonzoon van dit topic, die heeft die kaart niet nodig. Geef m liever aan mij
Maar bedankt mensen dat jullie het modje helpen. Nu kan ik ook op Ziyech schelden als hij weer mist.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Je weet dat die wedstrijd verplaats is heSempy schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:33:
Die tellen alleen dubbel bij een gelijkspel... anders krijg je een erg verwarrend beeld van de score.Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Hey mensen ga lekker je biertjes dubbel tellen i.p.v. uit doelpunten
Zat zo'n beetje een driebander effect aan die bal. Da's niet zo makkelijk.kwiebus schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:35:
Weer een reuze kans om zeep.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Of de man die zijn auto gejat heeft hem aub terug wil brengen. Alstublieft.MisteRMeesteR schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
Wat zegt die stadion spreker nou?
Het aantal gemaakte uitgoals tellen alleen zwaarder bij een gelijke stand.Deruxian schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:36:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
De komende dagen (als de score zo blijft) gaan de Ajacieden hier arrogant doen. Dan heb ik m misschien wel een keer nodigDaniëlWW2 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:37:
[...]
Ik begrijp dat je hiermee impliceert dat je hem dus nodig hebt? Dan zal ik maar eens extra goed gaan opletten.
Maar bedankt mensen dat jullie het modje helpen. Nu kan ik ook op Ziyech schelden als hij weer mist.

Kom afmaken, geen gallery play!
Ik ga m'n uiterste best doen om dat te voorkomen (van mezelf)Leon Zwiers schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:38:
[...]
De komende dagen (als de score zo blijft) gaan de Ajacieden hier arrogant doen. Dan heb ik m misschien wel een keer nodig

[ Voor 83% gewijzigd door toolkist op 16-04-2019 22:39 ]
Damn, Ziyech had m echt direct tussen de keeper en verdedigers in moeten leggen.
Ja sorry weet dat het pas dubbel telt bij gelijke stand, Kun je toch beter de uitslag van de eerste pot er achter zetten?
Dit ja, waarom doet ie dat niet?aicaramba schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:39:
Damn, Ziyech had m echt direct tussen de keeper en verdedigers in moeten leggen.
oelalalalala komop jongens ver weg van eigen 16 spelen graag
Wat is dat toch dat ze 'm niet durven af te maken. Ze willen de bal aan de voet de lijn over lopen.
⏩ PVOutput☀️
Regulier wisselen is bij Ten Hag pas vanaf minuut 85.shoombak schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 22:38:
TH durft Schone ook niet meer te wisselen waarschijnlijk
Kunnen ze die Ronaldo eens uit zijn ivoren toren halen, mijn hemel.
Formerly known as Ragdoll
Hup snel de 1-3 nu, dit is te spannend zo
1 voordeel voor Ajax, geen Man United in de finale 🤣
ICE ICE Baby
Afgevlagd!
⏩ PVOutput☀️
Schiet ie hem er eindelijk in...
Ja hoor, Ziyech scoort en gevlagd.
Als je niet schiet ken je niet scoren... En als je wel schiet moet je niet buitenspel staan.
Pfffff... ik trek dit niet
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pfff

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Eindelijk juich ik hard is het voor niets
Waarom duurt het iedere keer zo gruwelijk lang voordat wij wat herhalingen zien voor var moment?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
duurde wel lang dat kijken of het buitenspel was. EN waarom krijgen wij het niet te zien
Mogen wij ook even de beelden zien?!
Dit topic is gesloten.