Elect a clown, expect a circus.
Bad time management noem ik datSlasher schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:21:
Wat is deze ik zap weg omdat het rust is, kom ik in de 60e minuut weer binnenvallen heb ik 2 goals gemist
Ik moest er 04:45 uit en morgen weer. Nog tips voor ‘bed time management’? Ik vrees de verlenging.
2 jaar geleden Barca - PSG heb ik laatste 15 minuten uitgezet.
https://www.google.nl/sea...r4bt;2;/m/0c1q0;dt;fp;1;;
[ Voor 18% gewijzigd door knakworst op 07-05-2019 22:24 ]
Spannend zeg wie door gaat. Barça moet nu komen en Liverpool is nu volledig in positieve flow. Nu in een psychologisch voordeel. Maar goed 1 uitgoal van Barça...
Spannend!
En morgen al helemaal 90 minuten leip hierzo
Als je werkgever hier niet meeleest gewoon ziek melden.Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:22:
[...]
Ik moest er 04:45 uit en morgen weer. Nog tips voor ‘bed time management’? Ik vrees de verlenging.
Afstandsbediening aan vrouw/vriendin geven is denk ik helaas de enigste optie.Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:22:
[...]
fookin mad fer it
Ik denk wel drie.Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:19:
Ze moeten er eigenlijk nog twee maken om safe te zijn.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
'uche uche sorry baas, ik ben hatsjie ziek en kan vandaag niet komen werken snif snif snotter'Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:22:
[...]
Ehm, nu op record drukken, gaan slapen, oogkleppen op, geen internet, geen tv, geen radio en niet praten met vrienden of collega's morgen en dan na werk terug kijken?Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:22:
[...]
Of ditSempy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:24:
[...]
Als je werkgever hier niet meeleest gewoon ziek melden.
[ Voor 19% gewijzigd door Qu3st op 07-05-2019 22:25 ]
Nu nog goede aanvallers want de rest hebben we wel.danslo schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:24:
Even los van deze 2 geweldige goals, wat goed dat we eindelijk weer Nederlandse topspelers hebben rondlopen! Met jongens als Wijnaldum, v. Dijk, de Ligt, de Jong, etc. kunnen we hopelijk weer gaan meedraaien op het EK (als we ons plaatsen).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Speelt een (Van) Dijk van een wedstrijd...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Volgens mij raakte hij wel heel licht de bal
Komt goed, regelt Messi wel.Typhone schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:22:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
tssk tssk tssk
Origi liverpool 27 is mijn man of the match. Bikkel!
[ Voor 5% gewijzigd door MrMonkE op 07-05-2019 22:44 ]
★ What does that mean? ★
Is beter dan vorig jaar
Tesla M3LR '21
Hij gamed maar door ook hèDikkeBMW schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:24:
Ik was aan het gamen en keen naar de stand toen het 1-0 was. Nu zapte ik even terug en viel de 3-0. Knotsgek! Comeon Liverpool!
Beetje dubbel gevoel hier. Gun het Liverpool meer, maar mocht ajax de finale halen zie ik ze liever tegen barcaStoffa schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:29:
Als ik dit Barca zo zie denk ik nou niet "Dat wint Ajax nooit" ofzo.
Verdediging van Liverpool staat wel vaak op de juiste plek om de bal te onderscheppen.Stoffa schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:29:
Als ik dit Barca zo zie denk ik nou niet "Dat wint Ajax nooit" ofzo.
Ajax is zeker niet kansloos tegen Barcelona. Ik zei aan het begin zelfs dat Ajax beter tegen Barcelona kon spelen dan tegen Juventus. Hopelijk komt dat uit en winnen ze ook tegen barca, mocht het zo ver komen...
Thumps downjaapstobbe schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:31:
Finale liverpool - tottenham, wie had verwacht
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik gun het vooral Suarez nietKingKoning schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:31:
[...]
Beetje dubbel gevoel hier. Gun het Liverpool meer, maar mocht ajax de finale halen zie ik ze liever tegen barca
Ajax tegen Ajax lijkt mij ook wel wat jaKingKoning schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:31:
[...]
Beetje dubbel gevoel hier. Gun het Liverpool meer, maar mocht ajax de finale halen zie ik ze liever tegen barca
Ah je ninja edit
[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 07-05-2019 22:34 ]
Haha iets met wensen en gedachtesMartinusz schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:33:
[...]
Ajax tegen Ajax lijkt mij ook wel wat ja
Ah je ninja edit
Hoewel ajax - barca in de geest van Cruyff toch ook een soort ajax ajax is
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:03
Verlenging en eventueel strafschoppen ga je langzaamaan ook aan denken.Vlassie1980 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:34:
Wel een dilemma voor Liverpool, doordrukken of toch even van het gas af. Uitgoal van Barca is nog steeds dodelijk.
Ze zeiden dat het tegen Barcelona mooier zal worden maar ik denk dat Liverpool-Ajax een leukere wedstrijd zou worden.KingKoning schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:35:
[...]
Haha iets met wensen en gedachtes
Hoewel ajax - barca in de geest van Cruyff toch ook een soort ajax ajax is
★ What does that mean? ★
Ja, dat zijn van die "Ik ga wat anders kijken" momenten.Stoffa schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:36:
Haha lekker schot.
★ What does that mean? ★
En dan vallen die 2 goalsMrMonkE schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:37:
[...]
Ja, dat zijn van die "Ik ga wat anders kijken" momenten.
Moet Liverpool er nog wel eerst een maken.Stoffa schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:37:
Kijk Barca goal is nu inderdaad dodelijk, maar is het straks in de 80 minuten plus dan heb je imo gewoon een golden goal scenario.
nggyu nglyd
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nggyu nglyd
Tesla M3LR '21
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
Ha, ik moet minder gaan voorspellen. Ik ben al niet zo goed in de voetbalpouleOuterspace schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 01:49:
Het wordt een zware dobber voor Liverpool om nog kans te maken, 3-0 achterstaan is redelijk kansloos. Nu is Barcelona niet verdedigend super, maar ik had toch wel verwacht dat Liverpool meer kansen had gecreëerd. Jammer voor hen dat het niet zo is.
Van Dijk toch weer even terug naar zijn hok. Blijkbaar was de echte test de test tegen Messi en Suarez.
Het heeft niet zo mogen zijn, volgende keer (jaar/volgende week) beter.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Elect a clown, expect a circus.
★ What does that mean? ★
Wow EN NU AFMAKEN!!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat?Deadsy schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:38:
Origi eraf. Die gaat nooit een 3e maken
★ What does that mean? ★
- tweakduke
Verwijderd
Volgens mij maakte die ook niet de derde nee.
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik neig naar het laatste. Dit kan toch niet op dit niveau?
Heel ander uitgangspunt. En uitpot. Maar dat morgen nog niet gespeeld is weten we al lang.Quad schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:41:
Stel dat Liverpool doorgaat, wat is dat een motivatie voor Tottenham dan. Extra energie voor wat er mogelijk is.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Eerste wedstrijd was al wat geflatteerd he. Maar sinds Messi er speelt doet Barca niks fout.KingKoning schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:41:
Holy shit. Is dit nou geniaal, of is dit oerstom van barca.
Ik neig naar het laatste. Dit kan toch niet op dit niveau?
Dit topic is gesloten.
![]()