Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
blijven hopen.dutchgio schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:38:
[...]
Helaas staan ze bijna 20 punten voor maar zou wel mooi zijn geweest als ze geen kampioen zouden worden.
Was dacht ik de 3e wedstrijd waar ze kampioen konden worden.
De vorige verloren ze dik.
En die trainer maar zeuren dat hij niet genoeg spelers heeft.
Koffiedik..
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gelukkig gaf Mbappé zelf wel eerlijk aan waar het aan ligt (instelling), al vond z'n trainer van nietDeadsy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:41:
[...]
blijven hopen.
Was dacht ik de 3e wedstrijd waar ze kampioen konden worden.
De vorige verloren ze dik.
En die trainer maar zeuren dat hij niet genoeg spelers heeft.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Daar declasseer je Kane toch wel mee hoor, die gast kan verbazingwekkend goed voetballen.Quad schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:45:
Volgens mij is Son ook veel meer voetballer dan Kane, dat is meer een vaste aanspeelpunt en afmaker.
Verwijderd
Die kick and rush passes over 70 meter komen wel precies op de wreef van medespelers. Ik weet dat het lastig is maar ik zou zelfs als Ajax de underdogs City en Spurs niet onderschatten.Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:46:
Voetballend is het geen hoog niveau toch?
Zit toch gewoon op de bank?Qu3st schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:
Toch wel zonde dat Sanchez nog steeds geblesseerd is, zou veel meer rust bij Tottenham geven achterin lijkt me.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Als Ajax gewoon hun eigen spelletje kunnen spelen, dan kan ManC helemaal geen passes geven over 70 meter. Ja, het kan wel, maar er staat niemand om de bal op te vangen.Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:48:
[...]
Die kick and rush passes over 70 meter komen wel precies op de wreef van medespelers. Ik weet dat het lastig is maar ik zou zelfs als Ajax de underdogs City en Spurs niet onderschatten.
Ik krijg niet goed ingeschat hoe ik deze teams nu moet inschalen, maar met deze enorme ruimtes kan Ajax prima uit de voeten. Kijk het zijn geen koekebakkers daar in Engeland, maar voetballen is niet hun sterkste eigenschap.
Maar goed, ik kan het ook helemaal mis hebben en wordt Ajax helemaal zoek gevoetbald als het weer matchday is.
Geen Son en geen Kane
Uw smeekbedes zijn gehoordTerranova schreef op woensdag 17 april 2019 @ 21:20:
Hopen dat het erg lang spannend blijft en dan geel voor Aguero of Son oid, beiden op scherp. Net zoals Alderweireld, Lamela en Otamendi
Formerly known as Ragdoll
Haha, nu moet Spurs nog door, anders heeft Ajax er weinig aan
Wat wordt er soms apathisch gereageerd door spurs
https://www.vi.nl/nieuws/...lubs-op-om-ajax-te-helpen
[ Voor 38% gewijzigd door 418O2 op 17-04-2019 22:15 ]
City is achterin ook bijzonder zwak.Hupske schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:13:
Ik heb liever Tottenham. City is nog wel ander niveautje.
Mooi om te zien dat de KNVB in paniek is omdat ze zelf geen rekening hebben gehouden met europese overwintering. Terwijl Ajax nu voor de 2e keer in 3 jaar de halve finale van een Europees toernooi haalt418O2 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:14:
Competitie wordt mogelijk een week verlengd ivm Ajax
nggyu nglyd
Wel verdiend, daar niet van... Maar gun het City niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik hoor ze al dansen in de Nederlandse stadions.. helemaal niets in Amsterdam.418O2 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:14:
Competitie wordt mogelijk een week verlengd ivm Ajax
Net als 3 jaar geleden. Ik heb weinig hoop op medeleven. En anders komen die CCCP / USSR achtige eisen weer om de hoek. Als Ajax ons 5 miljoen geeft dan werken wij mee en dat soort kletspraat.
Ajax zou eens de TV rechten zelf moeten verkopen, kijken hoe snel de rest van de clubs dan zwichtTyphone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:19:
[...]
Ik hoor ze al dansen in de Nederlandse stadions.. helemaal niets in Amsterdam.
Net als 3 jaar geleden. Ik heb weinig hoop op medeleven. En anders komen die CCCP / USSR achtige eisen weer om de hoek. Als Ajax ons 5 miljoen geeft dan werken wij mee en dat soort kletspraat.
nggyu nglyd
Ik denk dat de clubs wel mee gaan denken...Typhone schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:19:
[...]
Ik hoor ze al dansen in de Nederlandse stadions.. helemaal niets in Amsterdam.
Rond de feestdagen kan het gebeuren dat er daar maar 1 dag tussen zit. Dus zondag-dinsdag.rik86 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:22:
Tja, reglementair moet de wedstrijd met de Graafschap verplaatst worden als die op dinsdag moeten spelen in de CL als ik t goed snap? Hoe doen ze dat in Engeland eigenlijk, met en meer bekers, en meer competitiewedstrijden en meer ploegen die lang in Europa spelen?
[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 17-04-2019 22:24 ]
Daar houden ze gewoon rekening met zulk soort dingen, verplaatsen gebeurd ook regelmatigrik86 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:22:
Tja, reglementair moet de wedstrijd met de Graafschap verplaatst worden als die op dinsdag moeten spelen in de CL als ik t goed snap? Hoe doen ze dat in Engeland eigenlijk, met en meer bekers, en meer competitiewedstrijden en meer ploegen die lang in Europa spelen?
Door niet vaak de CL te winnen.rik86 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:22:
Die moeten ook gaan schuiven, en dat doen ze gewoon klakkeloos.rik86 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:22:
O?InFamous schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:18:
Man city gaat het worden
Heerlijk, maar nu vasthouden Tottenham!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
nggyu nglyd
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dit. Absoluut niet van llorenteMartinusz schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:34:
Komt ie niet op de hand van die man c speler?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
gewoon rood geven en penaltySempy schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:34:
Hands van City?
nggyu nglyd
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:06
Die speler van City raakte de bal ook met de arm, dus dat zou dan 50/50 zijn.
Sowieso goede arbitrage als ik het zo zie in de UCL in deze fase.CyBeRSPiN schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:35:
Vertraagt wel zo’n VAR maar in de CL wel steeds goed toegepast m.i.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
en geen Kane en geen Sonloekf2 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:36:
4-3 ... zo mag Ajax naar het nieuwe wereldwonder van Londen (Spurs stadion met uitschuifbare grasmat, fancy LED, skybridge, skylounge etc)
Ìn dit geval niet. Geen enkele keer een herhaling waarmee ie ook echt kan zien of ie z'n arm raakte of niet.Vlassie1980 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:35:
Correct, met dit soort zaken is de VAR echt wel een verbetering.
1 man maakt geen elftal, zie Madrid, zie Juve.
Dit topic is gesloten.
![]()