miicker schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 14:07:
Ik ben echt helemaal klaar met Delta. Wat een bedrijf is dit zeg. Ik heb dus al weken last van een wegvallende verbinding. Zo'n 4-5 keer per dag valt het internet een minuut of 5 weg. Irritant, maar daar valt mee te leven. Er loopt een ticket en ik moet iedere keer als het weg valt een bericht sturen via WhatsApp met de exacte tijd, datum en de duur. Dit doe ik al een aantal dagen zonder dat ik een reactie ontvang.
Op zich vervelend, maar er valt mee te leven. Vanacht waren er geplande werkzaamheden tussen 1 en 6. Ik zag aan de logs van het alarm dat de internet verbinding inderdaad continu weg viel. Die problemen waren er vanochtend ook nog. Toen het modem maar even van de stroom gehaald en weer aangezet. Helaas geen resultaat. Als ik internet had was het maximaal 2 minuten, meer niet. Dan viel het weer 5-10 minuten weg, en dit constant.
Toen gaan bellen, de opdracht gekregen om het modem drie minuten van de stroom te halen, dat gedaan, daarna had ik met de kabel op de laptop even internet, speedtest gaf 650/900 aan, maar websites waren extreem traag. Toen even gewacht, en dat werd niet echt beter. Toch maar even het deco setje aangesloten, die gaf helemaal geen internet.
Speestest.net laad niet, of extreem traag, als hij eenmaal geladen is geeft hij aan dat ik 900/900 haal... Als ik mijn hotspot aan zet dan laden alle sites 10x zo snel, maar geeft speedtest uiteraard een veel lagere snelheid aan.
Toen opnieuw bellen. Enige wat ik kreeg te horen was dat er al een ticket open stond en dat hij er bij ging zetten dat er nu iets meer spoed was... Toen ik ik redelijk geïrriteerd aangaf dat ik op deze manier niet van plan was om klant te blijven kreeg ik alleen de vraag of ik verder nog vragen had.
De eerste medewerker die ik sprak was ook al niet bepaald vriendelijk. Ik heb ook ooit op een call center gewerkt en we kregen in ieder geval nog de opdracht iets van empathie te tonen.
Maar goed, het vreemde was dat de laatste medewerker die ik sprak aangaf dat hij zag dat het modem offline was terwijl ik wel (halfbakken) internet heb en de juiste lampjes branden op het modem.
Ben echt in staat om ook nog maar bij een andere provider een fatsoe
nlijk werkend abonnement af te sluiten en Delta maar gewoon te betalen voor niets.