Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenWa
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
[quote]SerealKiller schreef op maandag 2 november 2020 @ 22:19:
Heerlijke reclame van Delta;

Nu de eerste 6 maanden 25,- !!!
Ik dacht, mooie deal, gaan we voor.

Blijkt het een foutje, het is "maar" 3 maanden. Klantenservice gebeld. nee sorry, kunnen we niets aan doen. (letterlijke woorden waren; wat wilt u dat ik doe, dat ik met mijn toverstafje zwaai? Helaas, het is gewoon een foutje op de website.
Een foutje kan, maar nu een dag later staat dezelfde tekst nog steeds op de webiste. Het vervelende is; ze hebben het alleenrecht op glasvezel, dus ja, ik heb gewoon geen keus als ik wat vlotter internet wil.. 60,- voor 150mbps up en down..

Gewoon overstappen naar Freedom voor een eerlijk verhaal zonder dubbele bodem en goede service.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mfransen
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:39
KoenWa schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:05:

Gewoon overstappen naar Freedom voor een eerlijk verhaal zonder dubbele bodem en goede service.
Alleen leveren die niet op DELTA Glasvezel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfransen schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:23:
[...]

Alleen leveren die niet op DELTA Glasvezel....
Klopt. ook een provider die is gestuit op de liederlijk hoge huurprijzen van EQT/Delta Infra/Cogas Infra.
Ze houden alle providers op afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 20:19
Ik ben op dit moment bezig met smokeping.
Kan iemand mij wellicht vertellen welke dns-servers Delta gebruikt ?

Wil monitoren wat straks het verschil is tussen Ziggo en Delta

Ik kwam de volgende tegen, maar weet niet of dit de juiste zijn

code:
1
2
3
62.238.255.68
62.238.255.84
212.115.192.112

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfransen
MdO82 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:29:
Ik ben op dit moment bezig met smokeping.
Kan iemand mij wellicht vertellen welke dns-servers Delta gebruikt ?

Wil monitoren wat straks het verschil is tussen Ziggo en Delta

Ik kwam de volgende tegen, maar weet niet of dit de juiste zijn

code:
1
2
3
62.238.255.68
62.238.255.84
212.115.192.112
In mijn Genexis staat als DNS:
code:
1
2
3
DNS
62.45.71.117
62.45.70.117

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-04 20:23
Sinds vandaag is mijn glasvezelverbinding eindelijk actief. De monteur was 'zo' klaar en heeft eea werkend achter gelaten.

Toen wilde ik mijn synology opnieuw configureren, maar dit lukte niet geheel. De situatie is als volgt bekabeld:

Genexis router - DECO M9 - Synology

De Deco M9 heb ik in Router modus geconfigureerd, aangezien ik daar meer mogelijkheden heb om eea in te stellen. In de genexis router heb ik de Deco M9 aangewezen als de 'DMZ-host'. Daardoor zijn de volgende DHCP scopes beschikbaar:

Genexis - 192.168.1.xxx
Deco m9 - 192.168.68.xxx

Nu kan ik wel van buiten naar binnen (bv via mijn 4G connectie), maar kan vanuit het interne netwerk de synology niet bereiken. Een traceroute geeft het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
PS C:\Users\robbie> tracert [i]dnsnaam.domeinnaam.tld[/i]

Tracing route to [i]dnsnaam.domeinnaam.tld[/i] [[i]publiekip[/i]]
over a maximum of 30 hops:

1     7 ms     2 ms     1 ms  192.168.68.1
  2     5 ms     2 ms     2 ms  xxx-xxx-158-163.dynamic.caiway.nl [163.158.xxx.xxx]

Trace complete.

Het lijkt er dus op dat het verkeer wat van binnen, naar buiten en weer naar binnen komt, niet wordt doorgelaten door de Genexis. Dit terwijl het verkeer wat van buiten komt, gewoon op de goede manier aankomt.

Heeft iemand wellicht nog een idee welke aanpassing ik nog moet doorvoeren om dit wel mogelijk te maken?

Dance with the stars

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 00:12
robbierzz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:07:
Heeft iemand wellicht nog een idee welke aanpassing ik nog moet doorvoeren om dit wel mogelijk te maken?
Zou dit misschien met nat loopback instellingen op de Genexis te maken kunnen hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30

lier

MikroTik nerd

robbierzz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:07:
Zelf heb ik een interne DNS server draaien (PiHole) die mij gewoon mijn private IP adres teruggeeft. Dan hoef je niet na te denken over NAT loopback (wat @Titanicfanatic terecht opmerkt).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierzz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-04 20:23
@Titanicfanatic en @lier bedankt voor jullie antwoorden :).

Na enig onderzoek lijkt het erop dat de Deco's plotsing geen NAT loopback meer doen. Voor de test had ik het volgende gedaan: de synology direct aangesloten op de Genexis. Vervolgens kon ik de de synology intern én extern op de dns-naam bereiken. Toen maar weer besloten de instellingen simpeler te maken, dwz de Deco terug in Access point modus geconfigureerd.

Andere vraag: de speedtesten die ik uitvoer op de deco geven een behoorlijk wisselend resultaat. Ik zit in de drie maanden trial met 1gbps. Verschillende testen geven op download varierend tussen de 400 - 850 mbps en een upload die een veel 'strakkere lijn' laat zien tussen de 860 -912 mbps.

Komt dit door een enorme overboeking op de lijn? Of is er wellicht toch nog iets anders aan de hand?

Dance with the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 20:19
robbierzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:35:
@Titanicfanatic en @lier bedankt voor jullie antwoorden :).

Andere vraag: de speedtesten die ik uitvoer op de deco geven een behoorlijk wisselend resultaat. Ik zit in de drie maanden trial met 1gbps. Verschillende testen geven op download varierend tussen de 400 - 850 mbps en een upload die een veel 'strakkere lijn' laat zien tussen de 860 -912 mbps.

Komt dit door een enorme overboeking op de lijn? Of is er wellicht toch nog iets anders aan de hand?
Wat zie je als je in de veilige modus opstart met netwerk welke snelheden heb je dan ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-04 15:44
Nou lekker dan, nog voordat het glasvezelpakket geactiveerd is heeft Delta de prijzen al verhoogd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Gepstra schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:55:
Nou lekker dan, nog voordat het glasvezelpakket geactiveerd is heeft Delta de prijzen al verhoogd :+
Gelukkig alleen van de tv en telefoon pakketten, Internet blijft dezelfde prijs:
https://www.delta.nl/wijzigingen2021/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-04 15:44
lier schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:40:
[...]

Gelukkig alleen van de tv en telefoon pakketten, Internet blijft dezelfde prijs:
Ja ik had eigenlijk flexpakket of "alles-in-1" moeten zeggen.
Gelukkig
Tsja, gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lier schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:40:
[...]

Bij Caiway nog geen nieuws al gaat er toch echt iets veranderen aan de pakketten van ESPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 16:49
Delta Glasvezel is onlangs aangelegd en het modem is afgelopen week bezorgd. De handleiding ziet er niet bijster moeilijk uit. De monteur komt pas 11 december, is het mogelijk om het zelf aan te sluiten en dat bij het signaal naar Delta het contract gaat lopen? Of moeten we echt wachten tot 11 december omdat het ingaan van het contract samengaat met het bericht van de monteur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
n41r0j schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:28:
Delta Glasvezel is onlangs aangelegd en het modem is afgelopen week bezorgd. De handleiding ziet er niet bijster moeilijk uit. De monteur komt pas 11 december, is het mogelijk om het zelf aan te sluiten en dat bij het signaal naar Delta het contract gaat lopen? Of moeten we echt wachten tot 11 december omdat het ingaan van het contract samengaat met het bericht van de monteur?
De informatie verstrekking is vanuit Delta wat summier.
Ik heb gemerkt dat je alles kunt aansluiten, en bij signaal ook al kunt activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfransen
n41r0j schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:28:
Ik kreeg mijn installatiepakket binnen en heb ook ongeduldig de boel zelf aangesloten. Kwam meteen online en kon activeren. (Klantenservice gebeld voor het klantnummer voor het koppelen van mijn delta/TV, want de brief zat pas 2 dagen later in de bus), en het werkte allemaal. Volgens mijn delta was het abbo toen al 2 dagen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfransen
Sinds gistermiddag ineens geen glasverbinding meer, lampjes glas en internet uit. Klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar na 16 uur en de chatfunctie gaf steeds de melding "Geen medewerkers beschikbaar", waarbij je niet eens in een wachtrij komt oid. Na een tijdje proberen eindelijk in de chat gekomen, stond ik eerst een uur in de wacht "op nummer 1 in de wachtrij". Uiteindelijk wel correct geholpen en a.s. dinsdag komt er een monteur. Ik ontdek nu dat de itv ontvanger ook via een xs4all verbinding werkt 😂😂 (die gelukkig nog niet opgezegd is). Ik was best tevreden over Delta maar de reactietijd en bereikbaarheid van de klantenservice vind ik toch wel een puntje....

[ Voor 4% gewijzigd door mfransen op 06-12-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStrike
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
Wat een ontzettend slechte partij is dit Delta Fiber.

Ik heb me 1,5 jaar geleden ingeschreven voor Glasvezel project in Limburg. Kreeg in november 2019 een brief 'helaas te weinig aanmeldingen in uw regio'. Ok jammer maar niets aan te doen.

Vervolgens komt in februari 2020 een monteur kijken waar de kabel gemonteerd moet worden in huis. HUH? Gebeld met Delta Fiber, en jawel, er komt WEL fiber, eind 2020 of begin 2021. OK, mooi.

Ondertussen hoor ik 10 maanden niets meer, maar komt er opeens een brief dat het TV abonnement 1 euro per maand duurder wordt (terwijl ik nog niets heb). Gechat met de Delta Internet helpdesk, en die gaven na lang zoeken aan dat het ergens in 2021 zou komen. Ik bel met de uitvoerder voor meer informatie en krijg daar tot mijn verwondering te horen dat het project niet doorgaat in mijn gebied... WAT? WAAROM HOOR IK NIETS DAARVAN? Delta Fiber gebeld en gaat inderdaad NIET door.

Lekker hoor! De ene afdeling weet niet wat de ander doet, tegenstrijdige informatie en klanten die gewoon GEEN communicatie ontvangen (behalve informatie dat abonnementen die je niet hebt duurder worden..). Slechter kan echt niet. Misschien maar goed ook dat het niet doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
mfransen schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:32:
Sinds gistermiddag ineens geen glasverbinding meer, lampjes glas en internet uit. Klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar na 16 uur en de chatfunctie gaf steeds de melding "Geen medewerkers beschikbaar", waarbij je niet eens in een wachtrij komt oid. Na een tijdje proberen eindelijk in de chat gekomen, stond ik eerst een uur in de wacht "op nummer 1 in de wachtrij". Uiteindelijk wel correct geholpen en a.s. dinsdag komt er een monteur. Ik ontdek nu dat de itv ontvanger ook via een xs4all verbinding werkt 😂😂 (die gelukkig nog niet opgezegd is). Ik was best tevreden over Delta maar de reactietijd en bereikbaarheid van de klantenservice vind ik toch wel een puntje....
Grappig, Mijn iTV box werkt ook bij mijn ouders met een Ziggo aansluiting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ilankroon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:19:
[...]

Logisch, is niet afhankelijk van de provider. Hij verbindt gewoon naar de Delta servers en werkt net als de app op je telefoon vanaf elk Nederlands IP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Dat is bij de KPN ontvangers niet zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-04 23:16

Gé Brander

MS SQL Server

draadloos schreef op maandag 2 november 2020 @ 23:19:
[...]

Waarom een vreemde vraag? De factuur is idd veranderd, die komt van delta. De omschrijving op de factuur is cbizz fiber 400.

Het echte vreemde is dat ik nu voor die 400/400 89,95 ex. btw per maand betaal bij DELTA, en een 1000/1000 echt DELTA abonnement beduidend goedkoper is. Dus vandaar de vraag, is er al iemand geswitched?

Als het 1 pot nat is, zou het dus gewoon ff bellen zijn en zeggen "joh naaiballen, verander ff de naam op de factuur van het product en stuur me een credit van de vorige maanden"...
Wat late reactie... Maar ja, ik ben geswitcht.

En je laatste reactie vind ik wat raar. Je kan ook bij jezelf kijken en denken, jammer dat ik niet eerder gecontroleerd heb of er andere betere aanbiedingen zijn. Dit is helaas hoe het werkt bij veel bedrijven.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilankroon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:19:
[...]

Ik verwacht sinds de aanpassing van afgelopen week. Volgens mij is dat helemaal niet de bedoeling van Delta die Multicast had aanstaan om dit te voorkomen. Dit veroorzaakte echter een hoos van klachten omdat de decoders op de slaapkamers uitvielen die via switches verbonden waren via het internet (en niet via de tv-poort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder is Delta/Caiway de enige provider die NPO 2 Extra HD nog niet doorgeeft, alle andere providers (zelfs Ziggo!) hebben deze al omgezet.

• bluewalk
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:06:
[...]

Ik verwacht sinds de aanpassing van afgelopen week. Volgens mij is dat helemaal niet de bedoeling van Delta die Multicast had aanstaan om dit te voorkomen. Dit veroorzaakte echter een hoos van klachten omdat de decoders op de slaapkamers uitvielen die via switches verbonden waren via het internet (en niet via de tv-poort).
Nee hoor, die delta ontvangers (in Zeeland in ieder geval) zijn gewoon streamboxjes, oftewel gebruikt deze dezelfde API en streams als de mobile apps met het verschil dat DeviceType=Stb ipv Phone meegegeven wordt bij het inloggen. Dus overal te gebruiken, volgens mij filteren ze wel op NLse IP's.

Er is geen apart IPTV vlan voor zover ik weet. Misschien is dit buiten het originele gebied (zld) anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHorst
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-12-2022

RvdHorst

Canon 400D + canon EFs 17-85

Hoi Iedereen,

Als jullie mogen kiezen. Delta, Caiway of online.nl (die schijnen ook te leveren in Poortugaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilankroon
RvdHorst schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:37:
Hoi Iedereen,

Als jullie mogen kiezen. Delta, Caiway of online.nl (die schijnen ook te leveren in Poortugaal)
Delta, ik heb dat en geen enkel probleem, maar dat is uit eigen ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

RvdHorst schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:37:
Delta=Caiway, dus dat maakt de onderlinge keuze makkelijker. Weet dat er veel klachten zijn over het tv platform, ik heb zelf (van Caiway overgestapt naar Delta ivm korting en beter passend abinnement) gekozen voor Internet only icm NLZiet/Videoland/Netflix. En op het gebied van Internet heb ik geen reden tot klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHorst
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-12-2022

RvdHorst

Canon 400D + canon EFs 17-85

lier schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:22:
[...]

Delta=Caiway, dus dat maakt de onderlinge keuze makkelijker. Weet dat er veel klachten zijn over het tv platform, ik heb zelf (van Caiway overgestapt naar Delta ivm korting en beter passend abinnement) gekozen voor Internet only icm NLZiet/Videoland/Netflix. En op het gebied van Internet heb ik geen reden tot klagen.
Dank voor uw antwoord. Heeft Delta veel problemen met TV? Ik kom zelf uit een ziggo gebied. Wat ik altijd merk bij andere providers dat die 10seconde achterlopen met uitzendingen. Of zijn er nog grotere problemen met deze providers? Hoe werkt dit dan met NLziet? Kan je hier iedere zender op ontvangen en ook opnemen? Heb je hier dan een kastje voor nodig voor je TV?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

Om een goed idee te krijgen is het goed om én het Delta én het Caiway topic door te nemen. NLZiet (net als alle video on demand diensten) werkt op elke (moderne) smart tv, alleen een kwestie van de netwerkkabel aansluiten. Op de site staat exact het pakket en de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvanS
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-05 11:32
Vorige week kreeg ik een brief dat Delta Fiber "binnenkort" glasvezel aan gaat leggen in mijn wijk. De volgende dag stond er al een gast namens Delta aan de deur met een 3 maanden gratis test abbo met snelheid 1000/1000 Mbps. Is dat aan te bevelen of krijg ik nog keuze van een andere provider?
Nu heb ik dsl van KPN. Dat was eerst Telfort en sinds kort KPN en ja dat wordt ook steeds duurder voor hetzelfde aanbod. Ik heb alleen internet nodig tv haal ik liever van de satelliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeer binnenkort NPO 2 Extra HD ook bij Delta!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dolopfriet
Dat zei je over Dolby Digital ook, Sjakie. Een jaar geleden al volgens mij. Toen was het ook zeer binnenkort ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
Wanneer komt Delta nou eens met een betere en snellere decoder? Het zappen duurt een eeuwigheid. (Vergeleken met de Mediabox van Ziggo die ik hiervoor op mijn oude adres had).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rfbroek
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:38:
Zeer binnenkort NPO 2 Extra HD ook bij Delta!
Ja we zouden , volgens jou, verleden maand ook allemaal een brief krijgen van Caiway/Delta.
En er zouden snellere Caiway a.i.o. pakketen komen.
Oh ja en de coax zou opgeheven worden.

Ik hoop dat je begrijpt dat (ondanks je ongetwijfeld goede bedoelingen) jouw opmerkingen niet erg veel zoden aan de dijk zetten. Ik neem ze eerlijk gezegd niet meer serieus.

Maar mocht het toch uitkomen dan dank ik god op mijn knieën als NPO 2 Extra eindelijk HD wordt.
Het was gewoon niet te doen in SD, ik heb er lang van wakker gelegen.

[ Voor 15% gewijzigd door rfbroek op 17-12-2020 01:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roberto......
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-08-2024
rfbroek schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:56:
[...]

Ja we zouden , volgens jou, verleden maand ook allemaal een brief krijgen van Caiway/Delta.
Investeren doen ze er niet meer in en dus is het logisch dat coax echt gaat verdwijnen bij Delta en Caiway. Snap dus @Sjakie0101 wel met zijn conclusie ;) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QprDSNlEmnR1wRPjDIYzwajaOmE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GR9WT0F9bfaHVRpwwi8aeCL3.png?f=fotoalbum_large

• rfbroek
  • Niet online
Dat is balen. Coax is nog steeds het beste TV product wat ze hebben. ;(
En raar dat ze het niet meer ondersteunen, ik heb nog 8 maanden abonnement met glas en coax te gaan. Na die 8 maanden wilde ik glas TV eruit gooien. :(

• dolopfriet
Inderdaad erg vreemd. Je gaat dan terug van Dolby Digital geluid naar stereo met het glasvezel televisiepakket.

Wat een schaamteloze vertoning is dit toch weer van DELTA Fiber .
Die mail zegt wat ik al langer roep. Wanneer je coax internet laat vallen kan je er niet meer naar terug.
Delta levert in Zeeland geen tv meer via beide netwerken. Het is of het een of het ander.
En op termijn gaat iedereen met zachte hand over doordat men zaken uitfaseert (sowieso het internet) en daarna steeds minder gaat leveren en omzetten op COAX.

Op interactieve tv via glasvezel zijn nu al ruim 25 zenders meer in HD tov COAX.

[ Voor 39% gewijzigd door Sjakie0101 op 17-12-2020 20:46 ]

rfbroek schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:56:
[...]

Ik hoop dat je begrijpt dat (ondanks je ongetwijfeld goede bedoelingen) jouw opmerkingen niet erg veel zoden aan de dijk zetten. Ik neem ze eerlijk gezegd niet meer serieus.

Maar mocht het toch uitkomen dan dank ik god op mijn knieën als NPO 2 Extra eindelijk HD wordt.
Het was gewoon niet te doen in SD, ik heb er lang van wakker gelegen.
Ik heb het vaker bij het rechte gehad, en ook nu.
De snelheidsverhogingen worden vanaf vorige week per abonnementsvorm omgezet naar de snelheden van Delta. De afschrijvingen van het abonnement voor januari komt van Delta Fiber Nederland.
De brieven zullen echt wel volgen! Een beetje later dan ik heb geroepen, dat is waar.

Edit: Caiway geeft zelf aan dat ze ook in 2021 blijven bestaan onder die naam... :+

[ Voor 20% gewijzigd door Sjakie0101 op 23-12-2020 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakjwt
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik was zeer verheugd toen ik er vandaag achter kwam dat ik een andere glasvezel-aanbieder kon kiezen naast Caiway, bleek het inderdaad 'partner in crime' Delta te zijn.

Aan het begin van dit jaar ben ik overgestapt naar het nieuwe platform van Caiway, wat (denk ik) hetzelfde platform is als Delta. Over internet geen klachten, eigenlijk praktisch nooit gehad bij Caiway. De app die bij het nieuwe platform hoort is ook prima.
Als onderdeel van het nieuwe platform heb ik een Amino Aria 7x ontvangen.Enige waar ik nu wel last van ondervind, is dat mijn signaal nu 22 seconden later binnenkomt dan op het oude platform. Zal voor veel mensen geen probleem zijn, maar ik kijk graag voetbal en WhatsApp daarover ondertussen met vrienden, welke nog op het oude platform zitten (of bij KPN).

Klantenservice van Caiway is dramatisch, bovenstaand probleem meermaals aangekaart. Of ze reageren heel laat, of ze proberen je met een kluitje het riet in te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-05 15:05
Ik ga denk ik ook overstappen van Caiway naar Delta.
Voor de mensen die al Delta hebben of overgestapt zijn van Caiway naar Delta, jullie ervaringen zijn positief ?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 15:44
sten123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:16:
Ik ga denk ik ook overstappen van Caiway naar Delta.
Voor de mensen die al Delta hebben of overgestapt zijn van Caiway naar Delta, jullie ervaringen zijn positief ?
Ja, maar ik was ook niet negatief over Caiway. Alleen over de klantenservice als je contact met ze moet hebben. Maar dat is bij Delta niet veel beter heb ik al gemerkt. Zal vast dezelfde zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Zojuist mijn aanvraag maar verstuurd richting Delta.
Meer snelheid voor minder kosten!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 03-05 13:24
Ik vraag me af of het de moeite is om van mijn ziggo over te stappen naar delta of caiway.

Opzich gaat het mij alleen om internet. Eigenlijk nooit problemen met ziggo.

Iemand hier die is overgestapt van ziggo naar het delta fiber netwerk?

• lier

lier

MikroTik nerd

sten123 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:24:
Zojuist mijn aanvraag maar verstuurd richting Delta.
Meer snelheid voor minder kosten!
Mijn overstap is een goede keuze geweest (zelfde overweging). Afgezien van een ander IP adres (en de snelheid) is het hetzelfde gebleven. En ik was al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yell0
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:44
PacinoAllstars schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:02:
Ik vraag me af of het de moeite is om van mijn ziggo over te stappen naar delta of caiway.

Opzich gaat het mij alleen om internet. Eigenlijk nooit problemen met ziggo.

Iemand hier die is overgestapt van ziggo naar het delta fiber netwerk?
Ben, ondertussen vorig jaar, overgestapt ivm een glasvezel project in de buurt, maar had wel Ziggo via de coax. Internet is prima, stabieler dan Ziggo, waar ik regelmatig problemen had met trage verbindingen.
De TV oplossing van Delta is 'anders' dan Ziggo; het heeft wat tijd gekost om daaraan te wennen, met zaken die beter zijn en zaken die slechter zijn. De vetraging van 20 secs die eerder werd genoemd hier, was afgelopen nacht om 00:00 ook duidelijk, we waren gewoon te laat.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Mis je niet dat je nu slechts stereo geluid hebt bij Delta interactief in plaats van Dolby 5.1 bij Ziggo, Yell0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yell0
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:44
Ik gebruik geen 5.1, dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
dolopfriet schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:48:
Mis je niet dat je nu slechts stereo geluid hebt bij Delta interactief in plaats van Dolby 5.1 bij Ziggo, Yell0?
Ik vind tv bij Delta vele malen achterlopen dan bij Ziggo. Internet bij Delta is super! maar TV. Ik mis Dolby en ik irriteer me aan de trage decoder. Zappen duurt echt veels te lang (Ziggo ging echt sneller. Ze bufferen de volgende zender alvast hoorde ik). Hoop dat dit bij Delta verbeterd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
De EPG van Delta en Caiway op de interactieve kastjes vind ik ook een groot drama @

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Behoorlijk Leek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:58
Dankzij Caiway hadden wij pas om circa 00.00.22 nieuwjaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:57
Het is niet te hopen dat je hierdoor in 2021 voortdurend het gevoel houdt dat je achter de feiten aanloopt. Sterkte ermee in ieder geval.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
Behoorlijk Leek schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:06:
Dankzij Caiway hadden wij pas om circa 00.00.22 nieuwjaar.
Ik zal je hier vertellen wat er in de toekomst gaat gebeuren! kan je in 22 seconden een lot kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels is ook Ziggo bezig met de voorbereidingen van de eerste UHD zender via COAX, Love Nature.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjakie0101 op 13-01-2021 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:31
Komen er nog grote wijzigingen voor Delta dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruvas schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:23:
Komen er nog grote wijzigingen voor Delta dit jaar?
naar ik begrijp komen er op Interactieve TV nog tal van HD kanalen bij, dat staat op hun roadmap. Nog geen UHD. Ik zou zelf mogen hopen op een Android app op de tv zodat er geen decoders meer nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
Sjakie0101 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:14:
[...]

naar ik begrijp komen er op Interactieve TV nog tal van HD kanalen bij, dat staat op hun roadmap. Nog geen UHD. Ik zou zelf mogen hopen op een Android app op de tv zodat er geen decoders meer nodig zijn.
Zullen ze er nog ooit achterkomen dat ze een andere ontvanger moeten leveren dan de Aria 7x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruvas schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:16:
[...]

Zullen ze er nog ooit achterkomen dat ze een andere ontvanger moeten leveren dan de Aria 7x.
Dat kan men op den duur onderuit halen door met een Android-app op de tv te komen, dan zit men niet meer aan hardware vast. Het kan niet anders zo zijn dat men dit toch echt als toekomstvisie heeft.

Het is dat de OS2021 en EK2021 verstoord worden door corona (minder/geen publiek etc) maar je kon al aanvoelen dat de NPO zeker een 4K kanaal had geopend. Caiway had dan moeten passen. Delta heeft wel 4K decoders.

Eurosport komt wel met een 4K kanaal tijdens OS2021 en heeft ook alle rechten voor de OS en het zal me benieuwen of Caiway dan wakker wordt en vroegtijdig dit kanaal op de een of andere manier gaat doorgeven.

Dat geldt ook voor Ziggo Sports UHD, die zit er naar verluid ook dit jaar aan te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sjakie0101 op 16-01-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
Sjakie0101 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:09:
[...]

Dat kan men op den duur onderuit halen door met een Android-app op de tv te komen, dan zit men niet meer aan hardware vast. Het kan niet anders zo zijn dat men dit toch echt als toekomstvisie heeft.

Het is dat de OS2021 en EK2021 verstoord worden door corona (minder/geen publiek etc) maar je kon al aanvoelen dat de NPO zeker een 4K kanaal had geopend. Caiway had dan moeten passen. Delta heeft wel 4K decoders.

Eurosport komt wel met een 4K kanaal tijdens OS2021 en heeft ook alle rechten voor de OS en het zal me benieuwen of Caiway dan wakker wordt en vroegtijdig dit kanaal op de een of andere manier gaat doorgeven.

Dat geldt ook voor Ziggo Sports UHD, die zit er naar verluid ook dit jaar aan te komen.
Ik snap overigens niet waarom Delta is gestopt met het leveren van de amino kamai 7x.
Ze moeten toch weten uit ervaring van dochteronderneming Caiway dat de aria 7x niet het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 01:39:
[...]

Ik snap overigens niet waarom Delta is gestopt met het leveren van de amino kamai 7x.
Ze moeten toch weten uit ervaring van dochteronderneming Caiway dat de aria 7x niet het beste is.
Is dat zo? Dat had ik nog niet gehoord. Wellicht is er schaartse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 01:39:
[...]

Welke decoder krijgt men nu dan bij Delta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
Ilankroon schreef op zondag 17 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Welke decoder krijgt men nu dan bij Delta?
Ik had via verschillende kanalen gehoord dat ze nu de amino aria 7x leveren bij hun glaspakket.
Via de klantenservice geverifieerd van Delta een maand terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-04 13:53
Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:20:
[...]

Ik had via verschillende kanalen gehoord dat ze nu de amino aria 7x leveren bij hun glaspakket.
Via de klantenservice geverifieerd van Delta paar maand terug.
Paar dagen terug heb ik overstap geregeld voor een kennis. Stond toen bij: extra 4k tv ontvanger. Die tekst is nu aangepast... Lijkt mij dat ze die tot voor kort nog leverden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruvas
wiebjuh16 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:18:
[...]

Paar dagen terug heb ik overstap geregeld voor een kennis. Stond toen bij: extra 4k tv ontvanger. Die tekst is nu aangepast... Lijkt mij dat ze die tot voor kort nog leverden....
Ze leverden eerste de amino kamai 7x die wel 4k ondersteunde.
De amino aria 7x is 4K 2KP60 (upscaling only, not decode).
Dus die upscaled 1080p na 4k maar zend het dan uit als 2k 60frames.

[ Voor 7% gewijzigd door Ruvas op 17-01-2021 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Dus het televisieproduct van Delta is achteruit gehold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:31:
[...]

Ze leverden eerste de amino kamai 7x die wel 4k ondersteunde.
De amino aria 7x is 4K 2KP60 (upscaling only, not decode).
Dus die upscaled 1080p na 4k maar zend het dan uit als 2k 60frames.
Hmm. Bij het afsluiten is specifiek gevraagd of de Kamai geleverd gaat worden.... Was er zelf bij tijdens het afsluiten 😀
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JHZxqWHalPTIsPwtnC3TD0FBY5w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xn2HB2dZvBQyNxcf2GeRuSqc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Dan kan je volgens mij het contract zo ontbinden omdat je voorgelogen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
Sjaakjwt schreef op donderdag 31 december 2020 @ 07:03:
[...]

Even via de Facebook-helpdesk van Delta gecheckt. Helaas te horen gekregen dat ook zij de Aria 7x leveren bij een nieuwe abonnement.
@wiebjuh16 Zomaar een voorbeeld op het forum van de vele.
Ik heb ook overwogen na Delta te gaan voor de ontvanger, tv pakket indeling en gbitlijn.
Maar na de afgelopen tijd de berichten toch nog niet meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Ruvas op 17-01-2021 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
dolopfriet schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:00:
Dan kan je volgens mij het contract zo ontbinden omdat je voorgelogen bent.
Ik ga er eens achteraan. Want ja dan annuleren ze het maar 😅
Ruvas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:42:
[...]

@wiebjuh16 Zomaar een voorbeeld op het forum van de vele.
Ik heb ook overwogen na Delta te gaan voor de ontvanger, tv pakket indeling en gbitlijn.
Maar na de afgelopen tijd de berichten toch nog niet meer.
Ik zag dat bericht ook voorbij komen inderdaad. En zoals boven aangegeven, ga ik eens contact met hen opnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Hallo,

Ik ben benieuwd of er al mensen uit Twente bij Delta Glasvezel zitten ? En wat jullie ervaringen zijn.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Zijn er mensen uit twente die ervaringen hebben met het netwerk/tv diensten van delta ? En zo ja hoe zijn de eerste ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
dolopfriet schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:42:
Zijn de ervaringen van Twentenaren met betrekking tot Delta glasvezel anders als die van de andere Delta glasvezel klanten?
Geen idee was alleen benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dolopfriet schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:42:
Zijn de ervaringen van Twentenaren met betrekking tot Delta glasvezel anders als die van de andere Delta glasvezel klanten?
Ik ben geen klant bij Delta maar heb al wel gezien dat pakketten en prijzen variëren per regio. En in Twente is het een ander netwerk dan in Zeeland waar het vanuit hun bestaande coax netwerk is uitgerold (qua backbones e.d.) Dus ja, Twente of Zeeland lijkt me wel relevant ja..

[ Voor 14% gewijzigd door Barre73 op 18-01-2021 22:11 ]

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilankroon
sten123 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 17:55:
Zijn er mensen uit twente die ervaringen hebben met het netwerk/tv diensten van delta ? En zo ja hoe zijn de eerste ervaringen
Ik ben verhuisd naar Deltagebied vanuit Ziggogebied.
Internet is stabiel, snel en geen enkel probleem.
TV is vele malen beter bij Ziggo, alleen al de deconder die erg traag zapt van Delta.
Voor de rest goede service en geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilankroon schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:45:
[...]

Ik ben verhuisd naar Deltagebied vanuit Ziggogebied.
Internet is stabiel, snel en geen enkel probleem.
TV is vele malen beter bij Ziggo, alleen al de deconder die erg traag zapt van Delta.
Voor de rest goede service en geen issues.
Het vreemde is dat Delta en Caiway hier gewoon mee weg komen en vrolijk de hun abonnement fors verhogen. Bij KPN worden de klanten op dit moment gecompenseerd voor niet werkende en trage decoders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-05 15:44
Toch leuk om af en toe (door wellicht knulligheid deze keer) te zien hoe Caiway en Delta eigenlijk één bedrijf zijn. Ik zit sinds oktober bij Delta, daarvoor Caiway.
Ik heb sinds dinsdag geen internet en tv meer, modem leek dood te zijn. Dinsdagochtend contact gehad met klantenservice, ze gaan een monteur sturen. Die is nu net geweest en geeft aan dat het modem inderdaad niet meer werkt. Geeft ook aan dat hij dat in het ticket zet, maar dat ik het beste ook even zelf gelijk kan bellen. Dan wordt er wellicht vandaag nog eentje verstuurd ipv pas volgende week.

Dus ik bel naar de Delta klantenservice, leg dat uit en de medewerker geeft aan dat ze een nieuwe op gaan sturen. Krijg ik net een mailtje 'afmelding van uw storing' (beetje voorbarig, hij is nog niet opgelost, maar goed), van Caiway(!). Afzender is Caiway, hele mailtemplate is Caiway. Ik gok dat de medewerker een verkeerde template heeft gekozen :+

Nu nog hopen dat ik wel een goed modem krijg en niet een Caiway branded modem o.i.d. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiebjuh16
wiebjuh16 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 16:43:
[...]

Hmm. Bij het afsluiten is specifiek gevraagd of de Kamai geleverd gaat worden.... Was er zelf bij tijdens het afsluiten 😀
[Afbeelding]
Vandaag is het pakket bij m'n maatje binnen gekomen, met Kamai!😆

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6xLH27IOmV3IBx6yXcow74oSZks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w4ypwOvoxuC0IJUji6Mgupno.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door wiebjuh16 op 23-01-2021 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakjwt
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-11-2022
wiebjuh16 schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 17:19:
[...]

Vandaag is het pakket bij m'n maatje binnen gekomen, met Kamai!😆

[Afbeelding]
Goed, mooi verhaal dit.

Dit kreeg ik op 30-12-2020 via Facebook van Delta:
Goedemiddag! Wij leveren dezelfde apparatuur als Caiway. Dit is het glasvezelmodem: Genexis Platinum 7840 en de tv-ontvanger: Amino Aria 7X.

^PE

Op basis van wat jij stuurde nogmaals het volgende gevraagd via Facebook:
Mijn vraag:
Beste Delta,
In een eerder chatbericht gaven jullie aan dat jullie alleen de Amino Aria 7X leveren. Echter als ik een Delta abonnement wil afsluiten heb ik de keuze voor een 'extra 4K-ontvanger'. Maar de Amino Aria 7X levert geen 4K. Hoe kan dit?

Antwoord:
Goedemorgen Steven, wij leveren als ontvanger inderdaad de Kamai 7x. ^Sibel

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
Dan ben je een van de gelukkige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewalk
  • Niet online
Afgelopen maandag is hier de glasvezel binnen gebracht, mocht leuk meekijken en zelfs de dempingen doorgekregen 0,67db en 0.65 db voor beide aders (in Zeeland krijg je twee aders binnen, een voor Delta en eentje die verhuurd wordt aan b.v. KPN).

De vriendelijke dame van Delta wist mij te vertellen dat de flush-datum van mijn gebied a.s. vrijdag is en ik het modem (leuk maar gebruiken we niet) en de ontvanger ergens binnen twee weken bezord wordt.
Zal kijken welke ik geleverd krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bluewalk schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 06:44:
Afgelopen maandag is hier de glasvezel binnen gebracht, mocht leuk meekijken en zelfs de dempingen doorgekregen 0,67db en 0.65 db voor beide aders (in Zeeland krijg je twee aders binnen, een voor Delta en eentje die verhuurd wordt aan b.v. KPN).

De vriendelijke dame van Delta wist mij te vertellen dat de flush-datum van mijn gebied a.s. vrijdag is en ik het modem (leuk maar gebruiken we niet) en de ontvanger ergens binnen twee weken bezord wordt.
Zal kijken welke ik geleverd krijg :)
Die tweede ader hebben we in Twente ook. Alleen die verhuur aan KPN is er in 6 jaar tijd nog niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-04 21:16
Binnen kort krijgen wij hier ook glasvezel van Delta fiber als er 35% mee doet. Nu lees ik hier over een tweede lijn voor kpn ? Ik zou graag wat meer info hier over hebben omdat ik nu via dsl ook kpn heb .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohDB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19:33
pa3fap schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:39:
Binnen kort krijgen wij hier ook glasvezel van Delta fiber als er 35% mee doet. Nu lees ik hier over een tweede lijn voor kpn ? Ik zou graag wat meer info hier over hebben omdat ik nu via dsl ook kpn heb .
Er is geen 'tweede lijn' voor KPN. Op dit moment wordt de tweede vezel op het DFN netwerk niet gebruikt. Door KPN niet, die niemand niet. Ik zou er voorlopig niet vanuit gaan dat KPN beschikbaar komt op het DFN netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Bedankt voor de info .
Waarom wordt dan die tweede lijn mee gelegt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfransen
Tweede vezel wordt gebruikt als reserve (Hier was een maand na oplevering een las van de eerste vezel gebroken en men wist niet waar, door ons over te zetten op de reservevezel hadden we gewoon internet totdat ze de breuk gevonden hadden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
Sommige providers leveren daar DVBC televisie over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 17:16
pa3fap schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:57:
Bedankt voor de info .
Waarom wordt dan die tweede lijn mee gelegt .
Dat deed Reggefiber ook voorheen, over de 2e vezel werd dan vaak CATV geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Oke , dan is het duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Als er glasvezel komt hier van deltafiber kan ik kiezen uit caiway, Delta en online, wat zijn jullie ervaringen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Laatst online: 17:16
Delta ervaringen lees je waar je nu actief bent.
Caiway ervaringen hier: [Caiway glasvezel] Ervaringen & Discussie
En Online hier: [Online.nl] Ervaringen & Discussie - Deel XXI

[ Voor 24% gewijzigd door Dennis-L op 14-02-2021 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lier

lier

MikroTik nerd

pa3fap schreef op zondag 14 februari 2021 @ 19:34:
Als er glasvezel komt hier van deltafiber kan ik kiezen uit caiway, Delta en online, wat zijn jullie ervaringen ?
Delta en Caiway is een, tv kan je beter op een andere manier afnemen (NL Ziet bijvoorbeeld). Online heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
lier schreef op maandag 15 februari 2021 @ 15:52:
[...]

Delta en Caiway is een, tv kan je beter op een andere manier afnemen (NL Ziet bijvoorbeeld). Online heb ik geen ervaring mee.
Inderdaad ik heb Caiway glasvezel zonder tv en een Apple TV met NLziet prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
Ik heb daar naar gekeken nl ziet, de prijs zit nu niet veel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
Online heeft veel ontevreden klanten, als je de reviews mag geloven.
Caiway /Delta is 1 pot nat. Zelfde eigenaar.
Interactieve TV is veel ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvas
rfbroek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:15:
Inderdaad het interactieve gedeelte is niet de sterkste kant van Delta/Caiway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Laatst online: 30-04 15:21
rfbroek schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:15:
Niet dat ik veel ervaring heb met Caiway, maar alle ISP’s (Ziggo, KPN..) scoren even slecht bij Trustpilot.
Ruvas schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:04:
[...]

Inderdaad ik heb Caiway glasvezel zonder tv en een Apple TV met NLziet prima!
In onze gemeente zijn ook glasvezelplannen en als dit doorgaan ga ik ook voor dit scenario.

Er komt toch geen bal op TV dus die paar pareltjes kijk ik wel via NLziet voor € 8/maand. Met een € 45 glasvezel abonnement erbij ben ik dan zeker niet duurder uit.

Alleen al dat er dan een derde netwerk komt is wat mij betreft de moeite van het overstappen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebjuh16
Weet iemand of het eerder mogelijk is om Delta te installeren? Op de verbinding is nu Caiway actief ( Delta heeft exact zelfde modem, want 1 bedrijf uiteindelijk 😜) Caiway stopt per 28 februari.
Pagina: 1 ... 5 ... 119 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.