• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Mapje schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:27:
Omdat er op dit moment nogal wat klachten over Delta in omloop zijn hebben zij een meldpunt in het leven geroepen.

https://www.delta.nl/aandedeur/
Meer hierover in het AD van vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GP6QWCONSapTIjlzNHyYACRuY7A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VYrXdtBIzLhw8KhEK1oV6BMG.png?f=user_large

@Sjakie0101

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZDCLRv5raDWABaj8fTQLCzXEwA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oWmIirz8t8GcWexfa9NpveLN.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door W1ck1e op 10-12-2025 11:32 ]

Het AD heeft weer anonieme bronnen? Of hebben ze Freek de Jonge er weer bij gehaald, met zijn IK WIL GEEN GLASVEZEL!

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:26
@Sjakie0101 Deze post gemist? ernstoud in "[Delta glasvezel] Ervaringen & Discussie"
Artikel van AD is echt niet overdreven.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

60 klachten in 3 jaar tijd.., 20 per jaar. Dat is nog geen 2 per maand.
En bij hoeveel mensen gaan ze dan maandelijks aan de deur? 1000?
Is het dan onredelijk om te zeggen dat het van de 1000x het ook wel 2x fout kan gaan?

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Sjakie0101 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 13:52:
[...]

Is het dan onredelijk om te zeggen dat het van de 1000x het ook wel 2x fout kan gaan?
Gelukkig ziet Delta wel het probleem (getuige het meldpunt). Als ik benaderd zou worden zoals in het "Broer" filmpje zou het product wel heel erg goed moeten zijn voordat ik op dat moment zou overstappen. Die jongeman is volgens mij niet geschikt voor dat werk (als ik mag afgaan op dat ene filmpje). De ervaringen met misinformatie en erger, zijn natuurlijk veel erger. En ook die zijn niet in het voordeel van Delta.

Volgens het AD geeft Delta deze getallen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8w7rYCwnqqDeULi98ugY6eB7_g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/j2v7bTMPJWJL0zENNbLOPhju.png?f=user_large

Relatief minder, maar in absolute zin meer.

[ Voor 14% gewijzigd door W1ck1e op 10-12-2025 16:20 ]

[...]

Dat er maar 60 klachten zijn staat er niet. Alleen dat het AD met 60 personen heeft gesproken "die dit hebben meegemaakt". Maar waarom zou iemand bij het AD klagen dat...? Of waarom zou je er uberhaupt ergens over klagen behalve gewoon zo onder elkaar. (Als mij dit zou gebeuren zou ik ook niet bij Delta een klacht indienen, laat staan bij de krant).

Dus als er 60 klachten bij de krant zijn binnen gekomen is het aannemelijk dat er in werkelijkheid veel meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt.
[...]

En ik vermoed dat de colportage aan de deur of via de telefoon van de andere providers ongeveer dezelfde cijfers laat zien. Colportage zou in zijn geheel gewoon verboden moeten zijn.

RIPE Atlas probe: 1005104

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-12 19:23
ernstoud schreef op woensdag 10 december 2025 @ 16:52:
[...]

En ik vermoed dat de colportage aan de deur of via de telefoon van de andere providers ongeveer dezelfde cijfers laat zien. Colportage zou in zijn geheel gewoon verboden moeten zijn.
Misschien komt dat er nog wel van, was net op tv in eenvandaag

De consumentenbond wil verbod op verkoop aan de deur

https://eenvandaag.avrotros.nl/vandaag-in-eenvandaag
Mapje schreef op woensdag 10 december 2025 @ 18:52:
[...]

Misschien komt dat er nog wel van, was net op tv in eenvandaag

De consumentenbond wil verbod op verkoop aan de deur

https://eenvandaag.avrotros.nl/vandaag-in-eenvandaag
Dat kan helemaal niet, dat is im strijd met europese regelgeving

• Mapje
Sjakie0101 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 20:09:
[...]

Dat kan helemaal niet, dat is im strijd met europese regelgeving
Dat is juist maar er komt wel een afkoelingsperiode van drie dagen per 1 juli 2026

"Daarnaast gaat er per 1 juli 2026 een zogenaamde afkoelperiode van 3 dagen gelden. Dat betekent dat je eerst rustig de tijd krijgt om het aanbod te lezen. En pas na 3 dagen geef je officieel akkoord. Zo voorkom je dat je iets onder druk besluit waar je later spijt van hebt."

Bron

[ Voor 13% gewijzigd door Mapje op 10-12-2025 21:32 ]

Allewijn schreef op dinsdag 9 december 2025 @ 19:53:
[...]

Dit is echt van de zotten. Toen ik in februari dit jaar klant werd was de eerste Android box, de Amigo 7.x er echt nét en kreeg ik die gelukkig (mijn ouders kregen nog die gare Amino non-android voorganger. Die ik gelukkig heb kunnen ruilen).
Nu, pas paar maanden, later is er dus kennelijk álweer een nieuwe box en die doet dan ineens wel Netflix?
En mijn Amigo 7.x (v1?) niet.

En op mijn LG oled (2019 versie) is Delta ook de ENIGE waar geen app van in de LG store staat. Alle anderen (Ziggo, kpn, tmobile, etc) wel.

En troost je, iemand met een Kamai 7x heeft ook geen Netflix en kan ook niet omruilen.
Het hangt gewoon af van het moment dat je instapt. In the end worden alle oude boxen een keer er uit gehaald en vervangen voor nieuwe of zelf voor "app-only"
Balen...
De Amigo v1 heeft geen licentie voor Netflix.
De V2 box is Delta-branded en is ook niet meer door Amino geleverd, maar rechtstreeks van de producent.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjakie0101 op 11-12-2025 11:05 ]

Mijn ouders zijn over van Caiway naar Delta, nu hebben ze nog een Genexis glasvezel kastje waar volgens mij de TV direct in gaat. Bij het TV meubel willen we eigelijk de TV ook op UTP aansluiten omdat de Samsung WiFi chip zo matig presteert.

Gebruikt Detla nog speciale config zoals VLAN tagging op de Genexis port of multicast, of zou ik er gewoon een switch tussen kunnen zetten om het signaal te splitsen?
stormfly schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:10:
Mijn ouders zijn over van Caiway naar Delta, nu hebben ze nog een Genexis glasvezel kastje waar volgens mij de TV direct in gaat. Bij het TV meubel willen we eigelijk de TV ook op UTP aansluiten omdat de Samsung WiFi chip zo matig presteert.

Gebruikt Detla nog speciale config zoals VLAN tagging op de Genexis port of multicast, of zou ik er gewoon een switch tussen kunnen zetten om het signaal te splitsen?
Al een jaar of twee zit IPTV gewoon op VLAN100. Dus elke unmanaged switch zal werken. Ik doe het zelfs via een wireless verbinding want wilde geen kabels trekken. Werkt prima.

ernstoud schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:13:
[...]

Al een jaar of twee zit IPTV gewoon op VLAN100. Dus elke unmanaged switch zal werken. Ik doe het zelfs via een wireless verbinding want wilde geen kabels trekken. Werkt prima.
Okey het is dus een accessport (untagged) in vlan 100 op de Genexis als ik daar een domme vlan 1 untagged switch op plaatst behouden ze TV zoals ze gewend zijn?
stormfly schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:15:
[...]

Okey het is dus een accessport (untagged) in vlan 100 op de Genexis als ik daar een domme vlan 1 untagged switch op plaatst behouden ze TV zoals ze gewend zijn?
Op de Genexis wordt VLAN101 tagged aan WAN. Dat werkt ook nog zolang AON bestaat denk ik. Dus gewoon die poort gebruiken kan ook. Of dus LAN1 waar nu internet op zit.

ernstoud schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 17:21:
[...]

Op de Genexis wordt VLAN101 tagged aan WAN. Dat werkt ook nog zolang AON bestaat denk ik. Dus gewoon die poort gebruiken kan ook. Of dus LAN1 waar nu internet op zit.
Neuh mijn enige wens is dat mijn ouders gewoon TV kunnen blijven kijken, en er in het TV meubel een switch komt om het signaal te splitsen en zoals jij aangeeft kan dat untagged en vermoedelijk unicast. Ik hoef niets te veranderen aan het WAN, veel te complex voor ze 8)

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 22:09
Ik heb sinds afgelopen vrijdag ook delta internet en tv over fiber. Afgesloten bij zo’n colporteur :) 2 jaar lang voor 35pm.
Aansluiten van modem en tv kastje ging allemaal prima, werkte direct.
Enige wat ik niet kan vinden of ik mijn versterken kan aansturen met de delta afstandsbediening? Weet iemand toevallig of dit kan en zo ja wat de code is voor een onkyo versterker? Dank u

• frenkied
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:53
Hallo

Ik heb een storing:
Ik heb de glasvezelmodem, het zogenaamde melkpak. Ik loop er tegenaan dat iedere keer na ongeveer een 1/2 jaar mijn router die ik er achter heb gezet niet meer goed functioneert
Eerst was het een ASUS waarvan ik dacht die is kapot, die heb ik vervangen voor een TP link BE 230 revisie 1.0

Probleem
Soms zijn de internet pagina's niet bereikbaar, klik ik dan een tweede of derde keer dan lukt het wel. Zo ook bv bij de aanvraag van een speedtest: als het er doorheen is dan is er een goede upload en download
Zet ik de router dan in de fabrieksinstellinggen dan doet de router het een half uur goed
Zou het kunnen liggen in het glasvezel modem?

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

frenkied schreef op maandag 15 december 2025 @ 09:01:
Hallo

Ik heb een storing:
Ik heb de glasvezelmodem, het zogenaamde melkpak. Ik loop er tegenaan dat iedere keer na ongeveer een 1/2 jaar mijn router die ik er achter heb gezet niet meer goed functioneert
Eerst was het een ASUS waarvan ik dacht die is kapot, die heb ik vervangen voor een TP link BE 230 revisie 1.0

Probleem
Soms zijn de internet pagina's niet bereikbaar, klik ik dan een tweede of derde keer dan lukt het wel. Zo ook bv bij de aanvraag van een speedtest: als het er doorheen is dan is er een goede upload en download
Zet ik de router dan in de fabrieksinstellinggen dan doet de router het een half uur goed
Zou het kunnen liggen in het glasvezel modem?
Klinkt als een resolve of dns probleem.
Heb je dit op meerdere apparaten?
Welke DNS server staat ingesteld op je router en/of TP-Link? Wellicht eens een andere proberen zoals Google / CloudFlare / Quad 9. (Dus bijvoorbeeld DNS 1.1.1.1 en 9.9.9.9 als servers)
Heb je veel verboden met de TP-Link? Zo ja, kan je ook kijken of je flinke pieken in cpu/ram hebt?

[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 15-12-2025 09:06 ]

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• frenkied
ik heb het op alles sinds dit weekend" het stond standaard op cloudflare, toen google gedaan zelfde probleem
Achter de TP link staat 2 x een 705 x van tp link ( wifi 6 extender)
Ik wil het snappen, is er de mogelijkheid dat de glasvezel de router kapot maakt?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

frenkied schreef op maandag 15 december 2025 @ 09:10:
ik heb het op alles sinds dit weekend" het stond standaard op cloudflare, toen google gedaan zelfde probleem
Achter de TP link staat 2 x een 705 x van tp link ( wifi 6 extender)
Ik wil het snappen, is er de mogelijkheid dat de glasvezel de router kapot maakt?
Kan je een schema'tje maken van hoe de apparaten achter elkaar zijn aangesloten?
Zou je in het modem rechtstreeks kunnen inpluggen met je laptop/pc om te kijken of je er dan ook last van hebt. Dan kan je kijken of het aan de glasmodem ligt of niet. Wifi Extenders die niet bekabeld zijn bijvoorbeeld kunnen nog wel een keer wegvallen (afhankelijk per situatie, sommigen gaan altijd wel goed).
Heb je veel verboden met de TP-Link? Zo ja, kan je ook kijken of je flinke pieken in cpu/ram hebt?
Eigenlijk per apparaat proberen uit te sluiten dus :).

[ Voor 5% gewijzigd door Kecin op 15-12-2025 09:16 ]

• frenkied
Ja ik ben er achter dat als ik de laptop aansluit direct op glasvezel dat ik geen problemen meer heb
Delta zei dat ik nog op een oud protocol zit maar daar ligt het vast niet aan
Het is wel bijzonder dat deze modem er ook uitklapt na 6 maanden
Het enige wat mij bijstaat is dat ik de app delta TV sinds kort ook weer aan heb staan op de TV
Is er de mogelijkheid dat dit wat kapot heeft gemaakt?

Aansluitschema

1 Glasvezel modem
2 Daaraan de BE 230
3 Aan de BE 230 bedraad de MAC, Homebase , NAS en de TV
4 WIFI aan

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

frenkied schreef op maandag 15 december 2025 @ 09:30:
Ja ik ben er achter dat als ik de laptop aansluit direct op glasvezel dat ik geen problemen meer heb
Delta zei dat ik nog op een oud protocol zit maar daar ligt het vast niet aan
Het is wel bijzonder dat deze modem er ook uitklapt na 6 maanden
Het enige wat mij bijstaat is dat ik de app delta TV sinds kort ook weer aan heb staan op de TV
Is er de mogelijkheid dat dit wat kapot heeft gemaakt?

Aansluitschema

1 Glasvezel modem
2 Daaraan de BE 230
3 Aan de BE 230 bedraad de MAC, Homebase , NAS en de TV
4 WIFI aan
Wat bedoel je met eruit klapt van de modem? De problemen die je nu ondervind?
Op het apparaat of apparaten waar je last mee hebt dat je geen pagina's krijgt, zijn die verbonden via wifi of kabel?
Zijn de TP-Link 705's bedraad aangesloten of draadloos?

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:58
Beetje raar misschien, maar wil het toch even checken. Ineens doet bij ons Disney+ het niet meer, alle andere services zoals Youtube, Videoland of andere websites geen last van.

Als ik op mijn mobiel via wifi doe dan krijg ik "Sorry, something went wrong. Please try again later". Via de AppleTV krijg ik Error 73, linking error met een verwijzing naar VPN o.i.d. Op de PC geeft hij ook dezelfde melding "Sorry, something went wrong. Please try again later".Maar via mobiel via het mobiele netwerk werkt het wel prima, dus het ligt aan de thuisverbinding.

Ik heb in de UDM gekeken en heb DNS van 9.9.9.9 naar default gezet, ik heb encrypted DNS uitgezet, alle region blocking, en active detections ook... maar toch kom ik er niet meer door. Andere mensen met delta misschien ook?
Senaxx schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:02:
Beetje raar misschien, maar wil het toch even checken. Ineens doet bij ons Disney+ het niet meer, alle andere services zoals Youtube, Videoland of andere websites geen last van.

Als ik op mijn mobiel via wifi doe dan krijg ik "Sorry, something went wrong. Please try again later". Via de AppleTV krijg ik Error 73, linking error met een verwijzing naar VPN o.i.d. Op de PC geeft hij ook dezelfde melding "Sorry, something went wrong. Please try again later".Maar via mobiel via het mobiele netwerk werkt het wel prima, dus het ligt aan de thuisverbinding.

Ik heb in de UDM gekeken en heb DNS van 9.9.9.9 naar default gezet, ik heb encrypted DNS uitgezet, alle region blocking, en active detections ook... maar toch kom ik er niet meer door. Andere mensen met delta misschien ook?
Wat is je WAN IP adres (in de UDM)? Als dat een 100.x.y.z adres is dan zit je achter CGNAT en deel je je (daadwerkelijke) IP adres met honderden als niet nog veel meer andere Delta klanten. Grote kans dat vervolgens Disney daar "op aanslaat" (want tientallen als niet honderden abonnees die allemaal inloggen van op hetzelfde IP adres, wat dus nogal lijkt op "VPN").

Edit/aanvulling:
Je kunt als het goed is bij Delta (telefonisch?) vragen om CGNAT uit te laten schakelen. Dan krijg je weer rechtstreeks een "eigen" (publiek bereikbaar) IP adres adres i.p.v. eentje die je deelt met vele andere Delta klanten.

Edit/aanvulling 2:
En daarnaast kun je vast ook bij Delta klagen. Hopelijk dat zij dan met Disney kunnen kortsluiten dat zij de IPs van Delta (/die Delta gebruikt als "CGNAT 'exit nodes'") niet meer als VPN aanmerken.

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 15-12-2025 18:16 ]

• Senaxx
RobertMe schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:14:
[...]

Wat is je WAN IP adres (in de UDM)? Als dat een 100.x.y.z adres is dan zit je achter CGNAT en deel je je (daadwerkelijke) IP adres met honderden als niet nog veel meer andere Delta klanten. Grote kans dat vervolgens Disney daar "op aanslaat" (want tientallen als niet honderden abonnees die allemaal inloggen van op hetzelfde IP adres, wat dus nogal lijkt op "VPN").

Edit/aanvulling:
Je kunt als het goed is bij Delta (telefonisch?) vragen om CGNAT uit te laten schakelen. Dan krijg je weer rechtstreeks een "eigen" (publiek bereikbaar) IP adres adres i.p.v. eentje die je deelt met vele andere Delta klanten.

Edit/aanvulling 2:
En daarnaast kun je vast ook bij Delta klagen. Hopelijk dat zij dan met Disney kunnen kortsluiten dat zij de IPs van Delta (/die Delta gebruikt als "CGNAT 'exit nodes'") niet meer als VPN aanmerken.
Ik heb even gekeken en ik heb een 81.172.x.x ipadres. CGNat heb ik destijds destijds al eens laten uitzetten, maar had gekund natuurlijk dat dit perongeluk weer aan stond.

Als ik via een "what is my ip" website kijk dan krijg ik daar hetzelfde IP terug als in de UDM. Deze wordt wel netjes ook gedecteerd als Delta Fiber Nederland in Amsterdam. Als ik via de F12 console kijk op de Disney+ website dan krijg ik daar te zien "LocationNotAllowedException: User is not allowed to use the app in their current location"
Senaxx schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:22:
Als ik via een "what is my ip" website kijk dan krijg ik daar hetzelfde IP terug als in de UDM. Deze wordt wel netjes ook gedecteerd als Delta Fiber Nederland in Amsterdam. Als ik via de F12 console kijk op de Disney+ website dan krijg ik daar te zien "LocationNotAllowedException: User is not allowed to use the app in their current location"
Leest dan alsof Disney (mogelijk) een incorrecte / outdated geo IP database gebruikt? Ik zou dus gewoon even een ticket bij Disney inschieten. (Evt incl. vermelding van die foutmelding in de dev console + het IP adres dat je hebt).

• Senaxx
RobertMe schreef op maandag 15 december 2025 @ 18:59:
[...]

Leest dan alsof Disney (mogelijk) een incorrecte / outdated geo IP database gebruikt? Ik zou dus gewoon even een ticket bij Disney inschieten. (Evt incl. vermelding van die foutmelding in de dev console + het IP adres dat je hebt).
Yep dit was het. De chat support desk was nog open en had mijn probleem beschreven en de medewerker leek meteen te weten waar het aan lag. Heb mijn Delta IP doorgegeven en hij ging daar iets mee doen (geo ip updaten of white listen?) en daarna werkte het meteen weer.

Voor zover ik kan zien is mijn Delta IP afgelopen weken niet gewijzigd dus dan heeft er waarschijnlijk een GeoIP database update bij Disney+ plaats gevonden.

• frenkied
Kecin schreef op maandag 15 december 2025 @ 12:40:
[...]

Wat bedoel je met eruit klapt van de modem? De problemen die je nu ondervind?
Op het apparaat of apparaten waar je last mee hebt dat je geen pagina's krijgt, zijn die verbonden via wifi of kabel?
Zijn de TP-Link 705's bedraad aangesloten of draadloos?
De modem doet het maar partieel, de eerste 20 minuten niks aan de hand daarna klapt alles in. NIet direct verbinding op een pagina maar 2 a 3 x drukken
Het betreft zowel kabel als wifi.
Ik heb nu de 705's uitgezet

• Mapje
De nieuwe glasvezel prijzen per februari 2026

https://www.delta.nl/prijswijzigingen-lp/wijzigingen2026/

• florijn11
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Hebben jullie al een oplossing voor het door spoelen van reclames bij opgenomen programma s
florijn11 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 12:49:
Hebben jullie al een oplossing voor het door spoelen van reclames bij opgenomen programma s
Videoland nemen.

Klopt stond ook al op het Delta gebruikersforum

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 20:03
Die verhoging geld toch alleen, als je al de normale prijs betaald ofniet? Heb toen een poosje terug een korting gekregen over 2 jaar. Was iets meer dan 300 euro ofzo. Of krijg ik wel die verhoging.

[ Voor 17% gewijzigd door jaaoie17 op 16-12-2025 18:43 ]

• bluewalk
  • Niet online
jaaoie17 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 18:43:
[...]

Die verhoging geld toch alleen, als je al de normale prijs betaald ofniet? Heb toen een poosje terug een korting gekregen over 2 jaar. Was iets meer dan 300 euro ofzo. Of krijg ik wel die verhoging.
Correct, staat er ook:
De wijzigingen gaan pas in zodra je abonnement is geactiveerd en een eventueel actietarief is afgelopen.
Dus heb je nu een actietarief dan blijft die gelden; daarna krijg je de verhoging. Voor diegene die al klant waren is het extra zuur. Hebben geen recht op de nieuwe (lagere tarieven, want geen nieuwe klant) plus een verhoging van 3.5%.

• Mapje
jaaoie17 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 18:43:
[...]

Ik heb nu een korting. Blijft deze ongewijzigd?

Ja. De korting blijft ongewijzigd. Als je in aanmerking komt voor een actietarief, zullen we ervoor zorgen dat de korting naar verhouding wordt verhoogd, zodat je hetzelfde blijft betalen.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-12 20:03
bluewalk schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:22:

Dus heb je nu een actietarief dan blijft die gelden; daarna krijg je de verhoging. Voor diegene die al klant waren is het extra zuur. Hebben geen recht op de nieuwe (lagere tarieven, want geen nieuwe klant) plus een verhoging van 3.5%.
Ben ook geen nieuwe klant he. Actietarief is toch als je net klant bent? Geld die verhoging alsnog dan niet voor mij?

• bluewalk
  • Niet online
jaaoie17 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:35:
[...]

Ben ook geen nieuwe klant he. Actietarief is toch als je net klant bent? Geld die verhoging alsnog dan niet voor mij?
Nee, ook als bestaande klant kan je bij een verlengdeal een actietarief krijgen. Zoals mapje zegt: Mapje in "[Delta glasvezel] Ervaringen & Discussie" :)
Pagina: 1 ... 130 131 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.