Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:04
Mmm, ik sta op het punt om over te stappen van KPN naar Delta. Twee jaar voor 35€ internet only. Momenteel betaal ik 10€ meer bij KPN. Een interessant verlengaanbod is van KPN niet te verwachten. Youfone is ook een optie, maar ik lees dat daar de oudere v10a modems worden geleverd. Ben van plan een rits KPN Superwifi punten eraan te hangen (de witte).
Is Delta, afgezien van bovenstaand bericht, een goede optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frup schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:55:
Mmm, ik sta op het punt om over te stappen van KPN naar Delta. Twee jaar voor 35€ internet only. Momenteel betaal ik 10€ meer bij KPN. Een interessant verlengaanbod is van KPN niet te verwachten. Youfone is ook een optie, maar ik lees dat daar de oudere v10a modems worden geleverd. Ben van plan een rits KPN Superwifi punten eraan te hangen (de witte).
Is Delta, afgezien van bovenstaand bericht, een goede optie?
Beetje erg open vraag. Wat wil je precies weten?

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
ernstoud schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:31:
[...]
Beetje erg open vraag. Wat wil je precies weten?
Klopt. Is de modem een beetje betrouwbaar. Heb begrepen dat er weinig uitval is. Is dat ook de ervaring? Is standaard het bereik van de wifi oké? Dat van KPN valt me tegen. Hoeveel lan-poorten heeft de modem? Heb er nu 4. Anders moet er nóg een extra switch bij (of een grotere).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frup schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:45:
[...]
Klopt. Is de modem een beetje betrouwbaar. Heb begrepen dat er weinig uitval is. Is dat ook de ervaring?
Welk abonnement je neemt is bepalend of je een Nokia xs-2426g-b home gateway krijgt of een Sagemcom home gateway of een Sagemcom WiFi 7 router met losse Nokia ONT. Veel informatie vind je hier: [Delta XGS-PON Glas] Eigen ONT/modem/router installeren - 2

Wat bedoel je met “betrouwbaar? Of de devices stuk gaan? Dat gebeurt vrijwel niet. Of bedoel je dat de verbinding stabiel is? Landelijke uitval is zeldzaam, lokaal is er wel eens een onderbreking maar nooit lang. En dan bedoel ik dus minder dan 1 keer per jaar.
Is standaard het bereik van de wifi oké? Dat van KPN valt me tegen.
Dat is erg afhankelijk van jouw omgeving, opstelling e.d., maar net als bij KPN kun je een mesh set huren of aanschaffen.
Hoeveel lan-poorten heeft de modem? Heb er nu 4. Anders moet er nóg een extra switch bij (of een grotere).
Vier. De Nokia gateway heeft dan 1 x 2.5 Gbps. en 3 x gigabit. De Sagemcom gateway heeft 1 x 10 Gbps. en 3 x gigabit. De Sagemcom router heeft er ook 4 waarvan 1 met hogere snelheid dan gigabit maar ik weet even niet of dat 2.5 of 10 Gbps. is.

Informatie hier: https://www.delta.nl/klantenservice/installeren/internet/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frup
@ernstoud dank voor je informatieve reactie en links. Ik ga daar verder lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:13:
Omdat ze nu zeer beperkt uitgeleverd worden is dat er niet meer nee.
Dat is niet helemaal waar. Er is een V2 van de Smartbox, die zijn op voorraad. Maar in beginsel nieuwe klanten en Unlimited Abo als ik het goed heb. Het wordt een duur grapje op alle klanten te voorzien van de nieuwe smartbox. Dat wordt geleidelijk aan gedaan.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 17:38:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Er is een V2 van de Smartbox, die zijn op voorraad. Maar in beginsel nieuwe klanten en Unlimited Abo als ik het goed heb. Het wordt een duur grapje op alle klanten te voorzien van de nieuwe smartbox. Dat wordt geleidelijk aan gedaan.
Kun je dit onderbouwen? Ik zie nu toch echt de Kamai 7x staan als ik een nieuw abonnement wil afsluiten en geen Android ontvanger meer.

[ Voor 12% gewijzigd door bjusterbaarlik op 22-10-2025 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:44:
[...]

Kun je dit onderbouwen? Ik zie nu toch echt de Kamai 7x staan als ik een nieuw abonnement wil afsluiten en geen Android ontvanger meer.
Dat wordt inderdaad niet zichtbaar. Wellicht zit ik fout. Maar dit ligt wel voordehand

[ Voor 15% gewijzigd door Sjakie0101 op 22-10-2025 20:48 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
Sjakie0101 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:42:
[...]

Dat wordt inderdaad niet zichtbaar. Wellicht zit ik fout. Maar dit ligt wel voordehand
Waarom ligt het voor de hand? Wat heeft Delta zelf allemaal naar buiten gebracht in persberichten over de Smart-box V2? Alleen een handleiding is vindbaar op de website toch? Niks over wie 'm krijgt. Heb ook niemand iets er over zien posten. Dus krijgen klanten 'm überhaupt al of is het een alleen nog test klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:59:
[...]

Waarom ligt het voor de hand? Wat heeft Delta zelf allemaal naar buiten gebracht in persberichten over de Smart-box V2? Alleen een handleiding is vindbaar op de website toch? Niks over wie 'm krijgt. Heb ook niemand iets er over zien posten. Dus krijgen klanten 'm überhaupt al of is het een alleen nog test klanten?
Ik heb al gelezen dat iemand hem heeff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10 10:52
bjusterbaarlik schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:59:
[...]

Wie hem nu krijgt is simpel, dat zijn coax klanten en geen glasvezel.
Ik kan hem al twee maanden bestellen als coax klant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4ha9klqC8Z0X5otCLS6eKLm6Cs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZWWJsn4se6Y1SaZblHFjMFGw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dotter64
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 25-10 16:18
bjusterbaarlik schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 19:44:
[...]

Sinds gisteren Delta
Sinds gisteren een domme box en geen Android box
Volgens klantenservice krijg je die alleen maar bij de top segment abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dotter64 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:41:
[...]

Sinds gisteren Delta
Sinds gisteren een domme box en geen Android box
Volgens klantenservice krijg je die alleen maar bij de top segment abo's
Er wordt inderdaad een keuze gemaakt. Meest bij Unlimited Abonnementen met Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik maak al een poosje gebruik van de Delta TV op mijn LG Oled.
Deze heeft nooit echt vlot gereageerd bij openen en selecteren van kanalen.
LG is nu al wat ouder en de Delta TV app is al een aantal keren geupdate waardoor deze iig niet sneller wordt.
Wat ik mij nu afvraag en hopelijk heeft iemand hier ervaring mee is hoe de Delta TV app functioneert op een Apple TV.
Voelt/werkt het sneller op een Apple TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dotter64
Weet niet of t off topic is ..... niet geschoten is altijd mis

Heb sinds vandaag de Delta Smartbox .... wil het graag bedienen in Google Home ......

Als ik met het apparaat aan Google Home laat zoeken naar nieuwe apparaten word er niets gevonden

Is er iemand die t gelukt is en mij op weg kan helpen??

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dotter64 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:21:
Weet niet of t off topic is ..... niet geschoten is altijd mis

Heb sinds vandaag de Delta Smartbox .... wil het graag bedienen in Google Home ......

Als ik met het apparaat aan Google Home laat zoeken naar nieuwe apparaten word er niets gevonden

Is er iemand die t gelukt is en mij op weg kan helpen??

Bij voorbaat dank
En waar staat dat dit apparaat door Google Home ondersteund wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdoDenHaag
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 01:23
Sjakie0101 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:14:
[...]

Er zijn geen leveringsproblemen. Echter de Smartbox wordt in bepaalde situaties uitgegeven. O.a. wanneer iemand een Unlimited pakket neemt. Het is niet zo dat elke (bestaande) abonnee klakkeloos kan omruilen.
De Smartbox wordt uitsluitend verstrekt aan klanten in Zeeland die nog via coax zijn aangesloten. Ik heb hier inmiddels tien keer over gebeld met DELTA. Hoe dan ook: glasvezelklanten krijgen hem niet — ook niet met een Unlimited-pakket (welke ik nota bene wél heb afgesloten).
De Amigo Amino Aria 7x is een ramp: traag, ouderwetse IR-afstandsbediening (serieus, uit het jaar 2000?) en de beeldkwaliteit is om te huilen (maar dat zal op de Smartbox hetzelfde zijn, denk ik (zelfde streams?).

Edit: ik heb de Amino Aria 7X, niet de Amigo uiteraard.

[ Voor 4% gewijzigd door AdoDenHaag op 24-10-2025 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 00:04
AdoDenHaag schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:13:
[...]

De Smartbox wordt uitsluitend verstrekt aan klanten in Zeeland die nog via coax zijn aangesloten. Ik heb hier inmiddels tien keer over gebeld met DELTA. Hoe dan ook: glasvezelklanten krijgen hem niet — ook niet met een Unlimited-pakket (welke ik nota bene wél heb afgesloten).
De Amigo Amino Aria 7x is een ramp: traag, ouderwetse IR-afstandsbediening (serieus, uit het jaar 2000?) en de beeldkwaliteit is om te huilen (maar dat zal op de Smartbox hetzelfde zijn, denk ik (zelfde streams?).

Hier kijken we tegenwoordig uitsluitend via een Thomson Google TV (handige afstandsbediening met nummerknoppen, ideaal voor de main-tv) en een Apple TV. De algemene indruk hier thuis: de Delta TV-app ziet er beter uit qua beeldkwaliteit dan wat het oude Aria 7x kastje liet zien, die staat inmiddels met pensioen in de doos.

De Aria 7x gaf ook regelmatig rare kuren: soms wel geluid maar geen beeld of UI, en dat was dan alleen te fixen door de stekker eruit te trekken.

Qua bitrate lijken de streams overigens niet heel ver uit elkaar te liggen. De Delta TV-app zit rond de 9 Mbps, terwijl de Multicast-stream op de Aria 7x iets boven de 10 Mbps zat. Dat is wel lager dan de ±14 Mbps die ik me van Ziggo herinner.

De verklaring voor het betere beeld ligt volgens mij vooral in de upscaling. De Philips OLED’s uit 2018 en 2021 hier in huis hebben (denk ik) matige upscalers, maar zodra ze een 4K-signaal krijgen (zoals via de Google TV of Apple TV) ziet het er meteen een stuk scherper en rustiger uit. De Aria 7x blijft steken op 1080p, wat gewoon minder fraai oogt op een groot 4K-paneel.

Ik heb Delta al meerdere keren gezegd: fix eerst je tv-product voordat je met WiFi 7-modems komt voor gigabit-klanten. Een vriend van me met een oude Nokia-modem haalt met WiFi 6 gewoon 1,8 Gbps, maar de tv-ervaring blijft wel ruk ondertussen! Dat lijkt me een betere prioriteit dan weer een nieuw modem pushen terwijl de tv-dienst nog steeds ruk is!

Zowel de Google TV als de Apple TV zijn hier gewoon via wifi aangesloten, en dat loopt verbazingwekkend goed. Waar het beeld bij de Aria 7x regelmatig vastliep, kun je hiermee gerust meer dan 12 uur achter elkaar tv kijken zonder één hapering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SZMwz6lKpR8N6QbXssX89rWdco=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IdybZF1S4ZxhWSjzynGDZqa5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door TomSt op 24-10-2025 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdoDenHaag
TomSt schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:28:
[...]

Hier kijken we tegenwoordig uitsluitend via een Thomson Google TV (handige afstandsbediening met nummerknoppen, ideaal voor de main-tv) en een Apple TV. De algemene indruk hier thuis: de Delta TV-app ziet er beter uit qua beeldkwaliteit dan wat het oude Aria 7x kastje liet zien, die staat inmiddels met pensioen in de doos.

De Aria 7x gaf ook regelmatig rare kuren: soms wel geluid maar geen beeld of UI, en dat was dan alleen te fixen door de stekker eruit te trekken.

Qua bitrate lijken de streams overigens niet heel ver uit elkaar te liggen. De Delta TV-app zit rond de 9 Mbps, terwijl de Multicast-stream op de Aria 7x iets boven de 10 Mbps zat. Dat is wel lager dan de ±14 Mbps die ik me van Ziggo herinner.

De verklaring voor het betere beeld ligt volgens mij vooral in de upscaling. De Philips OLED’s uit 2018 en 2021 hier in huis hebben (denk ik) matige upscalers, maar zodra ze een 4K-signaal krijgen (zoals via de Google TV of Apple TV) ziet het er meteen een stuk scherper en rustiger uit. De Aria 7x blijft steken op 1080p, wat gewoon minder fraai oogt op een groot 4K-paneel.

Ik heb Delta al meerdere keren gezegd: fix eerst je tv-product voordat je met WiFi 7-modems komt voor gigabit-klanten. Een vriend van me met een oude Nokia-modem haalt met WiFi 6 gewoon 1,8 Gbps, maar de tv-ervaring blijft wel ruk ondertussen! Dat lijkt me een betere prioriteit dan weer een nieuw modem pushen terwijl de tv-dienst nog steeds ruk is!

Zowel de Google TV als de Apple TV zijn hier gewoon via wifi aangesloten, en dat loopt verbazingwekkend goed. Waar het beeld bij de Aria 7x regelmatig vastliep, kun je hiermee gerust meer dan 12 uur achter elkaar tv kijken zonder één hapering.

[Afbeelding]
Bedankt voor je uitgebreide ervaring, Tom! Interessant om te lezen hoe het bij jullie loopt.

Even een vraagje: wat bedoel je precies met “multicast”? Voor zover ik weet gebruikt DELTA dat helemaal niet: er is ook geen aparte VLAN nodig voor IPTV. Alles lijkt gewoon via unicast te gaan. Bij mij lopen de streams op de tv-box exact gelijk met de Delta TV-app op mobiel. Alleen de app op de tv (Samsung in mijn geval) loopt om onverklaarbare reden zo’n 10 seconden achter op de box en mobiel. Maar goed, alles loopt sowieso minimaal 30 seconden achter op live, dus het blijft behelpen voor sport.

Wat me trouwens opviel: als ik op de box van zender wissel, zie ik in de tijdsbalk eerst de werkelijke(?) tijd staan, bijvoorbeeld 19:41:08. Het beeld is dan nog zwart. Na 1 à 2 seconden komt het beeld, en dan springt de balk terug naar 19:40:54.

Over die bitrates: kun je uitleggen hoe je die precies hebt gemeten? Lijkt me interessant om per zender eens op een rijtje te zetten. Ik heb ooit geprobeerd het simpel te berekenen via bytes/tijdsduur (bijv. 60 seconden), terwijl ik op de app keek (Samsung TV). Maar dan kwam ik uit op 18 Mbps, wat natuurlijk niet klopt. Ik weet ook niet of ik alles goed meeneem én of ik überhaupt wel in het goede menu zit, haha.

Als het een beetje te doen is voor een beginner, wil ik best per zender de bitrates in kaart brengen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_peb6Ac8oduDSoxneyI2gknEXc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ke259c4oRjBw5MDiZ6mDb4lt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nejfYubCWKcqPMhh7MQvpDbt_4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6foO8fhhyZBdQNVCiC9VOUge.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Irg_MX3S6Pjo_Img2s6V7V5i5_0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6NkUuTrNMWzSrJe2BxWmesiN.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door AdoDenHaag op 24-10-2025 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdoDenHaag schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:13:
[...]

Ok en je bent nieuwe klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geheugenbank
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:19
Ik ben binnenkort nieuwe klant met een 1 Gb verbinding. Ben ook benieuwd welke spullen er geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 00:04
AdoDenHaag schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:46:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide ervaring, Tom! Interessant om te lezen hoe het bij jullie loopt.

Even een vraagje: wat bedoel je precies met “multicast”? Voor zover ik weet gebruikt DELTA dat helemaal niet: er is ook geen aparte VLAN nodig voor IPTV. Alles lijkt gewoon via unicast te gaan. Bij mij lopen de streams op de tv-box exact gelijk met de Delta TV-app op mobiel. Alleen de app op de tv (Samsung in mijn geval) loopt om onverklaarbare reden zo’n 10 seconden achter op de box en mobiel. Maar goed, alles loopt sowieso minimaal 30 seconden achter op live, dus het blijft behelpen voor sport.

Wat me trouwens opviel: als ik op de box van zender wissel, zie ik in de tijdsbalk eerst de werkelijke(?) tijd staan, bijvoorbeeld 19:41:08. Het beeld is dan nog zwart. Na 1 à 2 seconden komt het beeld, en dan springt de balk terug naar 19:40:54.

Over die bitrates: kun je uitleggen hoe je die precies hebt gemeten? Lijkt me interessant om per zender eens op een rijtje te zetten. Ik heb ooit geprobeerd het simpel te berekenen via bytes/tijdsduur (bijv. 60 seconden), terwijl ik op de app keek (Samsung TV). Maar dan kwam ik uit op 18 Mbps, wat natuurlijk niet klopt. Ik weet ook niet of ik alles goed meeneem én of ik überhaupt wel in het goede menu zit, haha.

Als het een beetje te doen is voor een beginner, wil ik best per zender de bitrates in kaart brengen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Klopt inderdaad: in het Sagemcom-modem dat we hebben (voor de 4 Gbps-verbinding) zit alleen VLAN 100. We kregen aanvankelijk het verkeerde modem (Nokia), en daar zag ik wél twee VLAN’s staan. Maar ik had hier ergens gelezen dat de multicast-streams inmiddels ook gewoon over VLAN 100 lopen, en dat klopt met wat ik hier zie.

Mijn hele netwerk draait via een Unifi UDM SE, waarmee ik ook de grafiek uit m’n vorige post heb gemaakt. In Unifi Network zit een instelling die ervoor zorgt dat multicast goed wordt doorgelaten vanaf de Sagemcom. Als ik die uitzet, pakt de Aria 7x automatisch een unicast-stream, wat je mooi terugziet in de throughput-geschiedenis. Zodra ik multicast weer inschakel, verdwijnt dat verkeer en zie ik het alleen terug op de inkomende SFP+-verbinding, die dan net iets boven de 10 Mbps zit – iets hoger dan via de app. In het Sagemcom-modem zie je dan ook de multicast-pakketjes lopen zodra de tv aangaat, en die blijven keurig steady zolang de instelling aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dotter64
ernstoud schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:23:
[...]
En waar staat dat dit apparaat door Google Home ondersteund wordt?
Het apparaat is Chromecast Built in ....... dan kan Google Home het toch zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdoDenHaag
Ja. Nou ja, ik switch elk jaar tussen Odido en Delta. Hopelijk komt Ziggo (glasvezel) er volgend jaar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdoDenHaag
TomSt schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:44:
[...]

Klopt inderdaad: in het Sagemcom-modem dat we hebben (voor de 4 Gbps-verbinding) zit alleen VLAN 100. We kregen aanvankelijk het verkeerde modem (Nokia), en daar zag ik wél twee VLAN’s staan. Maar ik had hier ergens gelezen dat de multicast-streams inmiddels ook gewoon over VLAN 100 lopen, en dat klopt met wat ik hier zie.

Mijn hele netwerk draait via een Unifi UDM SE, waarmee ik ook de grafiek uit m’n vorige post heb gemaakt. In Unifi Network zit een instelling die ervoor zorgt dat multicast goed wordt doorgelaten vanaf de Sagemcom. Als ik die uitzet, pakt de Aria 7x automatisch een unicast-stream, wat je mooi terugziet in de throughput-geschiedenis. Zodra ik multicast weer inschakel, verdwijnt dat verkeer en zie ik het alleen terug op de inkomende SFP+-verbinding, die dan net iets boven de 10 Mbps zit – iets hoger dan via de app. In het Sagemcom-modem zie je dan ook de multicast-pakketjes lopen zodra de tv aangaat, en die blijven keurig steady zolang de instelling aanstaat.
Wat vreemd. Wanneer ik mijn switch beheer, zie ik inderdaad iets van multicast-verkeer en dat klopt met de poort waarop mijn tv-kastje is aangesloten. Maar zodra ik IGMP-snooping uitschakel, verandert er helemaal niets. Het beeld loopt gewoon door. Dat suggereert dat het verkeer zelf misschien geen echte multicast is, maar een ander soort netwerkverkeer (??als ik het goed zeg). Streams kunnen in dat geval waarschijnlijk niet echt multicast zijn, want de app op mijn smartphone loopt exact synchroon met het kastje. Sterker nog: de ESPN Watch-app loopt zelfs enkele seconden voor. (De KPN en Ziggo apps ook trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdoDenHaag schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:07:
[...]

Ja. Nou ja, ik switch elk jaar tussen Odido en Delta. Hopelijk komt Ziggo (glasvezel) er volgend jaar bij.
Ok maar je belt als bestaande klant? Dan wordt het lastig om de decoder te ruilen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdoDenHaag
Sjakie0101 schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 19:53:
[...]

Ok maar je belt als bestaande klant? Dan wordt het lastig om de decoder te ruilen,
Nee, gebeld voor ik klant werd. Sterker nog, binnen de 14 dagen van de opzegtermijn nog eens gebeld, terwijl mijn verbinding 1 dag actief was. “Gedreigd” met het opzeggen van mijn contract en zelfs toen kon het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 00:13
AdoDenHaag schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:17:

Nee, gebeld voor ik klant werd. Sterker nog, binnen de 14 dagen van de opzegtermijn nog eens gebeld, terwijl mijn verbinding 1 dag actief was. “Gedreigd” met het opzeggen van mijn contract en zelfs toen kon het niet.
Misschien moet je dan daadwerkelijk opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AdoDenHaag schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:17:
[...]

Tja, ik heb hier ook wel mijn mening over. Nieuwe klanten zou je moeten voorzien van de Amdroidbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdoDenHaag
W1ck1e schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:03:
[...]

Misschien moet je dan daadwerkelijk opzeggen.
Heb ik trouwens gedaan aan de lijn. Ze vonden het prima. Het boeide ze oprecht niets. Blijkbaar is het gewoon een keiharde regel. Helaas, maar wel consequent in ieder geval. Ik heb het later die dag nog net op tijd kunnen terugdraaien via de chat. Ik wilde dus overstappen naar Solcon, maar zij vertelden mij aan de telefoon dat zij ook gebruikmaken van unicast voor hun tv-platform (zie Solcon-topic).

Voor de rest ben ik wel echt zeer en zeer tevreden over Delta internet. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Pagina: 1 ... 127 128 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.