Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currahee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-09 21:54

Currahee

3 miles up, 3 miles down!

ernstoud schreef op woensdag 20 november 2024 @ 17:49:
[...]

Het ding is nog maar net leverbaar, dus iemand die langer geleden besteld heeft krijgt wat er besteld is.

Niet zo negatief.
Exact en daarnaast maakt het toch niet zoveel uit als het gewoon goed werkt? Apps zitten wel op de tv, die hoef ik niet ook nog op de ontvanger.

En als je persé de nieuwe ontvanger wilt en niet wilt wachten met bestellen dan bestel je toch over een aantal maanden een extra ontvanger en haal je een maand later de extra ontvanger er weer af. En dan stuur je de oude terug 😉 Kost het je 5 euro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dolopfriet schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:02:
Kritisch zijn is niet negatief. Wegkijken vind ik negatief omdat er daardoor problemen niet opgelost worden.
Maar ik ben blij voor jou dat jij tevreden bent.
Probeer eens met oplossingen te komen. Alleen maar mopperen dat het traag is of kaal helpt niemand. Verwijs naar Delta TV app, naar Chromecast devices, Android settop boxen, andere media players, Apple TV, geschikte TV’s etc. en deel vooral je ervaringen.

Dan lezen mensen je berichten met plezier en help je de community.

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Currahee schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:43:
[...]
En als je persé de nieuwe ontvanger wilt en niet wilt wachten met bestellen dan bestel je toch over een aantal maanden een extra ontvanger en haal je een maand later de extra ontvanger er weer af. En dan stuur je de oude terug 😉 Kost het je 5 euro!
Goed idee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21
ernstoud schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:16:
Ik ben ook traag en vrij kaal. Ik klaag er niet over.
LOL!!! :D _O-
Zoals gezegd; niet zo negatief doen steeds, het begint een beetje storend te worden.
Ik vind zijn posts (bijna) altijd wel tof eerlijk gezegd :)
dolopfriet schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:02:
Kritisch zijn is niet negatief. Wegkijken vind ik negatief omdat er daardoor problemen niet opgelost worden.
Precies! d:)b
ernstoud schreef op woensdag 20 november 2024 @ 19:43:
Probeer eens met oplossingen te komen. Alleen maar mopperen dat het traag is of kaal helpt niemand.
Dan zou hij bij Delta/Caiway moeten gaan werken ?!
Dan lezen mensen je berichten met plezier en help je de community.
Alles beoordelen vanuit een hoek waaruit de meesten de boel niet bekijken en dus uiteindelijk ook niet eerlijk zijn over hun ervaring(en) is IMHO behoorlijk nuttig en zelfs heel fijn te noemen :)

Heel veel mensen hebben vaak moeite met toegeven dat ze een miskoop hebben gedaan en als er dan op zijn minst één persoon wat tegengas kan geven op dat gebied dan is dat wat mij betreft helemaal TOP!!! d:)b

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nero355 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 22:46:
Heel veel mensen hebben vaak moeite met toegeven dat ze een miskoop hebben gedaan en als er dan op zijn minst één persoon wat tegengas kan geven op dat gebied dan is dat wat mij betreft helemaal TOP!!! d:)b
Natuurlijk moeten ook negatieve aspecten van een product of dienst belicht worden. Maar kom dan wel met een beschrijving van je ervaringen. Negatieve uitingen zonder enige vorm van toelichting dragen nergens toe bij. Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
*knip* Beledigend, nergens voor nodig.

[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 21-11-2024 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
dolopfriet schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:12:
Die oude ontvangers zijn traag en kaal, hoor ik van familieleden die Delta hebben
Traag is die sowieso niet, werkt gewoon snel door menu's en dergelijke. En kaal? Dat klopt behaarde TV ontvanger heb ik sowieso niet gezien.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:54
dolopfriet schreef op woensdag 20 november 2024 @ 18:12:
Die oude ontvangers zijn traag en kaal, hoor ik van familieleden die Delta hebben
Dit is volgens mij een mening die jij van je familieleden hebt gehoord. Heb jij zelf ook een ervaring of onderbouwing met een vergelijking of iets dergelijks ?

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 08:37
hier geen enkel probleem met het huidige tv kastje. Tv werkt beter dan bij tweak het geval was.
Het tv kastje van delta zorgt er voor dat ik tv kan kijken alle extra apps hoeven er van mij niet op te zitten. Ben ik helemaal happy met de menu layout nee maar goed die gaat nooit helemaal naar iedereen zijn wens zijn. Maar ik ervaar niet echt een traagheid van de huidige ontvanger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McGti
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 11:07
Kun je met interactieve TV van Delta terugkijken zonder reclame? Door NLziet heb ik een heftige allergische reactie op tv reclames ontwikkeld ;).

• hjvg
McGti schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:05:
Kun je met interactieve TV van Delta terugkijken zonder reclame? Door NLziet heb ik een heftige allergische reactie op tv reclames ontwikkeld ;).
Ik denk dat terug kijken zonder reclame tegenwoordig nergens meer mogelijk is tv stations eisen tegenwoordig gewoon dat dit niet meer geskipt kan worden sommige zenders willen helemaal niet meer dat er vooruit gespoeld word.

Bij sbs6 kun je met gemist de eerst 5 minuten vooruit spoelen daarna niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Ik kan bij NLZiet volgens mij altijd terugkijken zonder reclame, maar wel moet je een paar uur wachten daarvoor of volgende dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
nl ziet heeft daar zelf ook een hele mooie pagina over https://help.nlziet.nl/hc/nl/articles/360021631191-Reclame

en ook de abonnementen pagina geeft een mooi inkijkje al https://account.nlziet.nl/ van onder welk abonnement je wel of geen reclame krijgt en waar

[ Voor 40% gewijzigd door hjvg op 21-11-2024 09:59 . Reden: abonement pagina toegevoegd ]

• McGti
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 11:07
hjvg schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:26:
[...]

Bij sbs6 kun je met gemist de eerst 5 minuten vooruit spoelen daarna niet meer
Met NLziet premium gewoon onbeperkt (iniedergeval bij eigen producties zoals rijdende rechter)

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
McGti schreef op donderdag 21 november 2024 @ 11:06:
[...]

Met NLziet premium gewoon onbeperkt (iniedergeval bij eigen producties zoals rijdende rechter)
Geen “eigen producties”; NLziet is een samenwerkingsplatvorm tussen de NPO en een aantal commerciële zenders. De zenders, en / of de rechthebbende producenten, bepalen dan zelf hoe ze de rechten over reclames regelen richting NLziet.
De NPO kiest er voor geen reclameonderbrekingen mee te geven, net als op dat oude lineaire apparaat met de sanseveria erop 😉

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:36
Hoe zijn de ervaringen met Delta mobiel? Ik heb nu een 250mbit flex pakket met 2 jaar korting. Ik betaal nu 12,50 extra voor het uitgebreide zenderpakket ivm ESPN (kost met de korting net zoveel als een los ESPN pakket). Echter zag ik dat als je een 10GB of meer abonnement afsluit, je ESPN compleet gratis kijkt als je ook internet/TV klant bent. Dat zou betekenen dat ik het extra TV abonnement zou kunnen opzeggen, wat weer scheelt. Ook wordt er nog 5 euro korting verrekend. Zou dus een winst zijn van 17,50 ten opzichte van de huidige situatie. Waar ik alleen tegenaan hik is dat het 5G pakket vrij duur is. Ik heb nu een middle of the road Odido mobiel abonnement waar ik al 5G op heb. Het 10GB pakket van Delta mobiel is alleen 4G. Geen idee of dat in de praktijk verschil maakt?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb net een aantal offtopic reacties verwijderd. Gelieve ontopic te blijven.

• nero355
NoepZor schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:12:
Hoe zijn de ervaringen met Delta mobiel? Ik heb nu een 250mbit flex pakket met 2 jaar korting. Ik betaal nu 12,50 extra voor het uitgebreide zenderpakket ivm ESPN (kost met de korting net zoveel als een los ESPN pakket). Echter zag ik dat als je een 10GB of meer abonnement afsluit, je ESPN compleet gratis kijkt als je ook internet/TV klant bent. Dat zou betekenen dat ik het extra TV abonnement zou kunnen opzeggen, wat weer scheelt. Ook wordt er nog 5 euro korting verrekend. Zou dus een winst zijn van 17,50 ten opzichte van de huidige situatie. Waar ik alleen tegenaan hik is dat het 5G pakket vrij duur is. Ik heb nu een middle of the road Odido mobiel abonnement waar ik al 5G op heb. Het 10GB pakket van Delta mobiel is alleen 4G. Geen idee of dat in de praktijk verschil maakt?
Delta/Caiway Mobiel is toch ook gewoon Odido/Ben volgens mij dus uiteindelijk maakt het niet uit welke van de twee je hebt :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• NoepZor
  • Laatst online: 22:36
Het verschil is dat ik nu op 5G zit bij Odido, bij Delta mobiel krijg je geen 5G toegang tenzij je voor het duurste abonnement gaat (wat voor mij overkill is qua GB's). Bij het 10GB abonnement krijg je wel ESPN, maar dus via 4G. Het is de vraag of je dat in de praktijk gaat merken.

De wijzen komen uit het Oosten!

• nero355
NoepZor schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:47:
Het verschil is dat ik nu op 5G zit bij Odido, bij Delta mobiel krijg je geen 5G toegang tenzij je voor het duurste abonnement gaat (wat voor mij overkill is qua GB's). Bij het 10GB abonnement krijg je wel ESPN, maar dus via 4G.

Het is de vraag of je dat in de praktijk gaat merken.
Lekker belangrijk zolang de stekker niet uit 4G gaat en net zoals 4G de standaard is geworden wordt 5G dat straks vanzelf ook op een gegeven moment dus IMHO mis je helemaal NIKS!!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Pffff…. Als Delta werkt is het goed, maar de service is ondermaats.
Ik probeer al bijna een week naast glasvezel internet om interactieve tv te krijgen zonder ontvanger. Je zou denken dat is snel geregeld, maar nee hoor.
Gebeld en toen hebben ze het nog een keer toegevoegd, en zou het de volgende dag moeten werken. Niet dus. Nu is er een probleem van gemaakt omdat ze het niet op afstand konden oplossen.
Reacties op mijn verzoek om een statusupdate te geven komen ook niet.
Iemand zoiets al eens meegemaakt?
Ik zit te denken om het te annuleren nu en weer naar NLziet te gaan.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Zijn er al mensen die hebben opgezegd nav de prijsverhoging? En kregen ze daarbij een andere korting aangeboden?

Mijn korting eindigt in januari (8 maanden), precies wanneer de prijsverhoging begint. Dan wil ik het eigenlijk nu al opzeggen en dan of overstappen of ze mogen me opnieuw de korting geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Gewoon proberen of je nieuwe korting kan krijgen. Delta is al duur genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
Justevo schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:02:
Zijn er al mensen die hebben opgezegd nav de prijsverhoging? En kregen ze daarbij een andere korting aangeboden?

Mijn korting eindigt in januari (8 maanden), precies wanneer de prijsverhoging begint. Dan wil ik het eigenlijk nu al opzeggen en dan of overstappen of ze mogen me opnieuw de korting geven.
Loopt je minimale contractduur niet langer dan januari ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
W1ck1e schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:04:
[...]

Loopt je minimale contractduur niet langer dan januari ?
In de mail die ik van Delta heb gekregen staat: U kunt uw abonnement vóór 1 januari 2025 kosteloos wijzigen of opzeggen.

En bij de link: Conform de Algemene Voorwaarden kun je alleen vanwege de prijswijziging kosteloos opzeggen als de totale prijsverhogingen voor jou hoger zijn dan de inflatiecorrectie van 2,5% (gemiddelde consumentenprijsindex (CPI) berekend over de periode juni 2023 t/m mei 2024. Bron: CBS).

Mijn abonnement gaat meer dan 4% omhoog. Er staat verder niks over dat ik eerst mijn contract moet uitzitten, dat is juist de essentie van vroegtijdig mogen opzeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:55
dolopfriet schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:42:
Gewoon proberen of je nieuwe korting kan krijgen. Delta is al duur genoeg.
Geprobeerd, vandaag gebeld en enigste wat ze konden bieden was 8 maanden 10 euro korting (ik neem wel alleen internet af 1gb).
Dan is Odido via breedbandwinkel interessanter:
- 8 maanden 25 euro korting
- cashback via breedbandwinkel van 25 euro
- cashback via cashbackxl van 17,50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MOmax
  • Laatst online: 04-09 11:28

Abosuluut en ik zat in dezelfde situatie als jij dat nu zit. Ik heb gisteren mijn 250 MBit+TV abbo opgezegd per 1-1-2025. Deze zou lopen tot 1-5-2025, 8 maanden €35, daarna hoger, ik meen €47,50 (zou worden €49,50).

Per 30-12-2024 start ik bij Caiway: 200 Mbit+TV voor 12 x €35.

Praktisch gezien blijf ik dus bij Delta, want Caiway gaat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
MOmax schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:14:
[...]

Abosuluut en ik zat in dezelfde situatie als jij dat nu zit. Ik heb gisteren mijn 250 MBit+TV abbo opgezegd per 1-1-2025. Deze zou lopen tot 1-5-2025, 8 maanden €35, daarna hoger, ik meen €47,50 (zou worden €49,50).

Per 30-12-2024 start ik bij Caiway: 200 Mbit+TV voor 12 x €35.

Praktisch gezien blijf ik dus bij Delta, want Caiway gaat verdwijnen.
Gaven ze je geen ander aanbod toen je opzegde? Ik wil best blijven als ze me nog een keer 8 maanden korting geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MOmax
  • Laatst online: 04-09 11:28
Justevo schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:26:
[...] Gaven ze je geen ander aanbod toen je opzegde? Ik wil best blijven als ze me nog een keer 8 maanden korting geven.
Ik heb er niet om gevraagd en mij is ook niets aangeboden. Maar het is een feit dat Delta het aanbod van Caiway niet kan volgen, ook niet met al het Black Friday gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
xyanide schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 12:53:
- cashback via breedbandwinkel van 25 euro
- cashback via cashbackxl van 17,50
Dus je geeft je persoonlijke data weg voor een miezerige € 42,50 :? -O-

Al die Cashback bedrijven zijn niks anders dan data doorverkopende bedrijven !!! :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
De glasvezel van Delta komt er niet best vanaf.
Dit in tegenstelling tot hun coax product

https://www.totaaltv.nl/n...beste-en-odido-slechtste/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 19:50

Newy

is het nog steeds Zat

Vraag:
Als er ergens glasvezel ligt van Delta, mag Odido daar dan ook altijd gebruik van maken?
Bij Delta zou GV beschikbaar zijn, bij Odido op het zelfde adres niet..

Dan verkoopt Delta een product wat ze niet kunnen leveren,
en zou ik de overeenkomst op kunnen zeggen lijkt me,
al dan niet via rechtsbijstand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Newy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:16:
Vraag:
Als er ergens glasvezel ligt van Delta, mag Odido daar dan ook altijd gebruik van maken?
Bij Delta zou GV beschikbaar zijn, bij Odido op het zelfde adres niet..

Dan verkoopt Delta een product wat ze niet kunnen leveren,
en zou ik de overeenkomst op kunnen zeggen lijkt me,
al dan niet via rechtsbijstand?
Dat bepaalt Delta. Er is geen wet- of regelgeving die infrastructuur verplicht open stelt voor anderen, omdat er geen monopolie (meer) is.

Voor de rest is je vraag onduidelijk. GV = glasvezel? Hoezo verkoopt Delta een product wat ze niet kunnen leveren? Wel product bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newy

Newy

is het nog steeds Zat

GV=glasvezel inderdaad.
Was op mijn adres in januari beschikbaar, aangemeld, niets meer gehoord.
Van de week gebeld, nee, ik moet BAM bellen.
Delta beweerst dus in januari 2024 te kunnen leveren, bijna jaar later nog niet aangesloten, en moet ik met een 3e partij gaan bellen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Newy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:19:
GV=glasvezel inderdaad.
Delta beweerst dus in januari 2024 te kunnen leveren, bijna jaar later nog niet aangesloten, en moet ik met een 3e partij gaan bellen..
Tja, er zijn bij aanleg enorme hobbels op de weg; toestemming om te graven, partijen zoals gemeenten die moeilijk doen, bemensen van graafploegen en monteurs, energie problematiek etc.

Hier duurde het van eerste contact 2,5 jaar tot het operationeel was.

U hebt wellicht een contract o.i.d., daarin staan de rechten en plichten. Wellicht kunt u nu “opzeggen” mocht u dat willen, maar ja, wat dan?

Dat verwijzen naar de (onder)aannemer is natuurlijk achterlijk. Delta moet u de voortgang melden. Praktijk is echter vaak dat zij het ook niet weten. Omdat de (onder)aannemer de voortgang bepaalt en niet de opdrachtgever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newy

Newy

is het nog steeds Zat

In augustus is de aansluiting naar binnen gebracht, gemeten, goed.
Vorige maand nogmaals gemeten, ook goed.
Ik bel maandag mijn rechtsbijstand wel, en wil ondanks alle ellende bij Ziggo daar maar 1gb internet nemen, het nieuwe modem daar vd week bij iemand geinstalleerd, echt super, ook de wifi.
terwijl ik daar de afgelopen jaren veel mensen weg heb gehaald richting KPN of 1 van de resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fap
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-08 09:22

Bij een snelheid van 250mb krijg je wel of is al 500mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
Newy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:16:
Vraag:
Ik zou denken van wel zolang we het over een gebied waar XGS-PON beschikbaar is hebben :)
Newy schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:19:
Check dit effe : William_H in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie"

Als je die termen een beetje in de Search bovenaan dat topic gooit dan kom je denk ik wel redelijk te weten hoe de vork in de steel zit met een beetje moeite en dus wie je mag gaan stalken om straks een werkende verbinding te krijgen !! ;)
ernstoud schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 21:05:
Dat verwijzen naar de (onder)aannemer is natuurlijk achterlijk. Delta moet u de voortgang melden.
Daar hebben ze elders op GoT een leuke discussie over : William_H in "[Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie" + eerdere berichten >:) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:48

Ethirty

Who...me?

Iemand ervaring met (nog) kunnen switchen van Delta naar Caiway (of vice versa)? Krijg je dan dezelfde modem en tv kastje en tv app of is het nieuwe hardware bij wisselen? Betaal nu de hoofdprijs bij Delta simpel omdat ik klant blijf en dat is gewoon geld weggooien.

Wij kijken nu al 2 jaar tv via de Delta app en die is regelmatig om te huilen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 21:12
Je kunt nu nog terug naar Caiway.
Volgens mij krijg je een zelfde modem terug, maar wel andere tv kastjes.

En de Caiway app is gewoon dezelfde met ander logo...

[ Voor 21% gewijzigd door AudioHome op 24-11-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het proberen. Wel is het zo dat de brieven naar de Caiwayklanten inzake omwisselen snel gaan.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AudioHome
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09 21:12
Dat geloof ik zeker, maar als het nu om een extra jaar met korting gaat maak het niet echt uit dat het gaandeweg dat jaar weer Delta is geworden...
Nu bij Delta blijven zitten levert minder (of geen) korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klein_Kipje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:50
Ik had delta kabel, nu glas. Tv kijken via de delta app op mijn samsung tv, maar al mijn radiozenders zijn weg. Weet iemand hoe ik ze terug krijg ?

www.weitjerock.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klein_Kipje schreef op zondag 24 november 2024 @ 19:37:
Ik had delta kabel, nu glas. Tv kijken via de delta app op mijn samsung tv, maar al mijn radiozenders zijn weg. Weet iemand hoe ik ze terug krijg ?
Ga naar tv gids, daar staat een knop "radiozenders"
*oeps verkeerder app.... Dat kan tot nu toe alleen in de Samsungapp en nog niet in de Tizenapp.
Ik zou op het Deltaforum daar iets over roepen. Wellicht wordt dat nog aangepast.

[ Voor 22% gewijzigd door Sjakie0101 op 24-11-2024 20:02 ]

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 17:25
Ik ben vandaag (weer) over van Caiway naar Delta.
Moet zeggen dat het opnieuw probleemloos ging zonder downtime.
Oude modem van Caiway eraf, nieuwe eraan en na een kwartiertje weer online!
Mooi weer 24 mnd 1Gbit + tv voor 35€ 40€p/m.
Jammer dat Caiway verdwijnt. >:)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
avdl72 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:00:
Pffff…. Als Delta werkt is het goed, maar de service is ondermaats.
Ik probeer al bijna een week naast glasvezel internet om interactieve tv te krijgen zonder ontvanger. Je zou denken dat is snel geregeld, maar nee hoor.
Gebeld en toen hebben ze het nog een keer toegevoegd, en zou het de volgende dag moeten werken. Niet dus. Nu is er een probleem van gemaakt omdat ze het niet op afstand konden oplossen.
Reacties op mijn verzoek om een statusupdate te geven komen ook niet.
Iemand zoiets al eens meegemaakt?
Ik zit te denken om het te annuleren nu en weer naar NLziet te gaan.
Na mijn vorige kritiek vindt ik het ook wel terecht om een terugkoppeling te geven.
Een dag na mijn vorige bericht werd ik dan toch gebeld door een Delta 3e lijns medewerker. Hij legde netjes waarom het niet lukte om TV te activeren. Het blijkt dat het automatische proces controleert of er een Delta modem is aangesloten. En aangezien ik een eigen modem gebruik liep het proces niet verder.
Samen met de medewerker hebben we de originele model tereg gezet, juiste profiel gekoppeld, TV geactiveerd, mijn modem weer terug gezet met profiel. En TV werkte :)
Dus in een kwartier tijd was het alsnog geregeld en toch blij met deze medewerker _/-\o_

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mapje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 19:02
Er is nu een pagina van de nieuwe DELTA Smart-box verschenen

https://www.delta.nl/televisie/delta-smart-box/

Maar helaas geen ondersteuning voor Netflix

[ Voor 19% gewijzigd door Mapje op 26-11-2024 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Waarom werkt Netflix niet? Het is toch een Android ontvanger? Netflix heeft een Android app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mapje
dolopfriet schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:12:
Waarom werkt Netflix niet? Het is toch een Android ontvanger? Netflix heeft een Android app
Waarom kan ik Netflix niet vinden op de Smart-box?

De Smart-Box ondersteunt het gebruik van Netflix niet. Voor het gebruik van Netflix maak je gebruik van andere apparaten waar Netflix wel beschikbaar op is.

Het staat op de pagina zelf

Veelgestelde vragen over de DELTA Smart-box

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mapje schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:22:
[...]

De Smart-Box ondersteunt het gebruik van Netflix niet. Voor het gebruik van Netflix maak je gebruik van andere apparaten waar Netflix wel beschikbaar op is.

Het is dan wel een FAQ, maar answers staan er niet. Als de vraag was "Kan ik er Netflix op kijken" dan klopt het antwoord dat je quote. Maar de vraag die ze er zelf hebben gezet is "Waarom geen Netflix?" en dan antwoorden "Nee, geen Netflix" is geen antwoord op hun eigen gestelde vraag.

Daarnaast vraag ik mij dan af, werken andere populaire (internationale) streaming apps wel? Hoe zit het met Amazon Video? HBO Max? Disney+? Geen Netflix op een Android box komt gewoon over alsof het ding de certificering mist, net zoals goedkope Chinese doosjes de juiste certificering missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Ik begrijp er nog niets van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
kaanmijo schreef op woensdag 20 november 2024 @ 13:31:
Ik snap er helemaal niets meer van. Vorig jaar is hier een Delta glasvezel aansluiting gemaakt, aangesloten in de meterkast en toen doorgetest en alles was oke. 15 oktober heb ik mijn Ziggo abonnement opgezegd per 1 december omdat Delta wel een hele scherpe aanbieding had; 2 jaar lang 1gbit + tv voor 40 euro per maand. Tijdens het bestellen als datum "niet voor 20 november" opgegeven. Ik vond dit toen al een heel vreemde benaming, maar niet over nagedacht verder.

Tot vandaag niets gehoord. Vandaag zat er een bevestigingsmail in de mailbox. Daarin staat dat de ingangsdatum van mijn contract 4 december is (????). Dit is tijdens het hele bestelproces NERGENS benoemd, anders had ik Ziggo wel later laten aflopen. Volgens de klantenservice chat komt dit omdat de glasvezel nog niet is aangesloten (lijkt met sterk aangezien ik ze het heb zien testen) en "we raden altijd aan om het pakket pas op te zeggen wanneer u onze spullen binnen heeft". Dus of je even een maand lang extra wil betalen voor een aansluiting die je niet gebruikt.

Daarnaast zeiden ze dat de datum die ik opgegeven heb een "wensdatum" is, omdat zij geen beloftes kunnen doen over datums. Wat is dit in hemelsnaam voor proces en bedrijf? Zit ik nu gewoon 3 dagen zonder internet, omdat zij zich niet houden aan een datum die ik zelf heb aangegeven?
Als je iemand kent die ook Ziggo heeft kun je wellicht je modem nog even laten hangen en Ziggo Hotspots gebruiken om die paar dagen te overbruggen. Als je een beetje creatief bent met een Raspberry Pi kun je die verbinding zelfs delen via je router. Zo ben ik een dagje zonder internet toch nog doorgekomen via hotspot van de buren.

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tothier
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 01-09 21:40
coob schreef op maandag 25 november 2024 @ 18:41:
Ik ben vandaag (weer) over van Caiway naar Delta.
Moet zeggen dat het opnieuw probleemloos ging zonder downtime.
Oude modem van Caiway eraf, nieuwe eraan en na een kwartiertje weer online!
Mooi weer 24 mnd 1Gbit + tv voor 35€ 40€p/m.
Jammer dat Caiway verdwijnt. >:)
Heb jij 24 maanden korting via Delta? Op welke manier heb je dat geregeld? Ik zie alleen 2 jaar 16 maanden korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
avdl72 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 07:02:
Een dag na mijn vorige bericht werd ik dan toch gebeld door een Delta 3e lijns medewerker.
Hij legde netjes waarom het niet lukte om TV te activeren.

Het blijkt dat het automatische proces controleert of er een Delta modem is aangesloten.
En aangezien ik een eigen modem gebruik liep het proces niet verder.
Wat een bizar verhaal... :X

Als zo'n TV kastje gewoon bij de juiste Delta Servers kan komen dan hoort het toch gewoon te werken :?
Mapje schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:22:

Ik zou dan ook denken aan dit :
RobertMe schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 17:45:
Geen Netflix op een Android box komt gewoon over alsof het ding de certificering mist, net zoals goedkope Chinese doosjes de juiste certificering missen.
Hoog W-T-F ?!?! gehalte in ieder geval -O-
Tothier schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 18:32:
Heb jij 24 maanden korting via Delta? Op welke manier heb je dat geregeld? Ik zie alleen 2 jaar 16 maanden korting
Was een speciale aanbieding met allerlei voorwaardes eraan gekoppeld : € 30 of € 35 en dan 24 maanden lang gewoon :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mapje
[...]

Het is dan wel een FAQ, maar answers staan er niet. Als de vraag was "Kan ik er Netflix op kijken" dan klopt het antwoord dat je quote. Maar de vraag die ze er zelf hebben gezet is "Waarom geen Netflix?" en dan antwoorden "Nee, geen Netflix" is geen antwoord op hun eigen gestelde vraag.

Daarnaast vraag ik mij dan af, werken andere populaire (internationale) streaming apps wel? Hoe zit het met Amazon Video? HBO Max? Disney+? Geen Netflix op een Android box komt gewoon over alsof het ding de certificering mist, net zoals goedkope Chinese doosjes de juiste certificering missen.
Dat kun je op de foto zien maar je hebt gelijk vwb de certificering, dat verhaal geloof ik ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jcONiT7AsQHrMkHW4g83afoQrI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MqG0FPgMpqHNwL1MvqFsS0Ff.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Tja, hier is uitleg nodig. Delta heeft wel een box die het kan en mag ondersteunen wanneer ik de specs zie.

*knip*. Mooi verhaal, maar ik mis de bron.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 27-11-2024 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Je doet je abonnees in ieder geval enorm tekort

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coob
[...]

Een paar maanden geleden kon je 24 maanden korting krijgen.
Ik heb dit toen via de chat met Delta geregeld.
Bleek dat het in mijn regio niet mogelijk was.
Heb behoorlijk moeten lullen om het voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Het lijkt me helaas een zeer matig televisie ontvangertje van Delta. Als het Netflix niet aan kan is het niet veel soeps…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rfbroek
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik snap niet dat iedereen zich zo blind staart op dat nieuwe ontvangertje. Als er gewoon te weinig mee mogelijk is kan je toch zelf een goed streaming apparaat naar keuze kopen, en desnoods daarop ook de app van Delta draaien?

Ik wilde het niet maar kreeg nou eenmaal gratis TV bij mijn 2 jarige glasvezel abbo, maar de antieke ontvanger (ja die met infrarood 8)7) zit gewoon nog steeds in de doos. De app gebruik ik zelden en vind ik onhandig, maar als het echt moet het is te doen.

Bij Delta heb ik sowieso altijd de indruk gehad dat die op TV gebied een jaar of 10 op Ziggo achterlopen. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• coob
rfbroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 04:13:
Ik snap niet dat iedereen zich zo blind staart op dat nieuwe ontvangertje. Als er gewoon te weinig mee mogelijk is kan je toch zelf een goed streaming apparaat naar keuze kopen, en desnoods daarop ook de app van Delta draaien?

Ik wilde het niet maar kreeg nou eenmaal gratis TV bij mijn 2 jarige glasvezel abbo, maar de antieke ontvanger (ja die met infrarood 8)7) zit gewoon nog steeds in de doos. De app gebruik ik zelden en vind ik onhandig, maar als het echt moet het is te doen.

Bij Delta heb ik sowieso altijd de indruk gehad dat die op TV gebied een jaar of 10 op Ziggo achterlopen. :O
Daarom gebruik ik ook een Nvidia Shield tv pro met daarop alle apps.
En tv kijken doe ik via een iptv abo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dolopfriet
Maar het is toch een grote blamage van Delta dat zo'n " gloednieuwe" box, vanaf de lancering al zo gehandicapt is.

Ik begrijp niet dat je je klanten hiermee opzadelt, temeer omdat Netflix de meest bekeken streaming service is in Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
dolopfriet schreef op woensdag 27 november 2024 @ 11:15:
Ik begrijp niet dat je je klanten hiermee opzadelt, temeer omdat Netflix de meest bekeken streaming service is in Nederland.
Je hoeft niet bij Delta te blijven als het je niet bevalt. Je kan het flexpakket elke maand wijzigen.
Bovendien is Delta niet verplicht om alle apps te ondersteunen. Verder is het in ieder geval beter dan die antieke ontvangers.

1 van de oplossingen staat zelfs een paar posts hierboven.
Dat moet voor jou als doorgewinterde Tweaker/expert/kenner/virtuoos/techneut/specialist toch een peulenschil zijn om op oplossen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rfbroek schreef op woensdag 27 november 2024 @ 12:35:
[...]

Je hoeft niet bij Delta te blijven als het je niet bevalt. Je kan het flexpakket elke maand wijzigen.
Bovendien is Delta niet verplicht om alle apps te ondersteunen. Verder is het in ieder geval beter dan die antieke ontvangers.

1 van de oplossingen staat zelfs een paar posts hierboven.
Dat moet voor jou als doorgewinterde Tweaker/expert/kenner/virtuoos/techneut/specialist toch een peulenschil zijn om op oplossen? :)
Inderdaad. Alleen maar elk puntje van ongenoegen benadrukken zonder oplossingen… ga dan weg bij Delta.
Genoeg andere keuzes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Ik vind de term " dan dan maar weg " zo 'n dooddoener.
Daarmee worden problemen niet opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dolopfriet schreef op woensdag 27 november 2024 @ 13:53:
Ik vind de term " dan dan maar weg " zo 'n dooddoener.
Daarmee worden problemen niet opgelost.
Inderdaad. Maar wie de schoen past..

De kleine probleempjes die jij aankaart worden ook niet opgelost als je geen enkele oplossing aandraagt. Tweakers; je weet wel… een forum voor mensen die om de beperkingen heen met tweaks het toch naar de zin hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:37

Case_C

[Team Carrack]

[...]
Even via de chat kan je er om vragen. De standaard verlengkorting van €5,- vond ik vrij belachelijk, zeker met die welkomspakketten van 40eu voor 1gb. Toen kon er toch €10,- per maand vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:15
coob schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:09:
[...]

Een paar maanden geleden kon je 24 maanden korting krijgen.
Ik heb dit toen via de chat met Delta geregeld.
Bleek dat het in mijn regio niet mogelijk was.
Heb behoorlijk moeten lullen om het voor elkaar te krijgen.
Bij ons bieden ze inderdaad 24 maanden 1Gb voor 40 euro aan. Ik ben er voor gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Nu online
Net gebeld met Delta om op te zeggen vanwege die prijsverhoging.

Ze deden mij het aanbod om mijn abonnement op te zeggen na de 8 maanden korting en dan gelijk een nieuw abonnement voor 1 jaar te starten met 12 maanden korting. Kortom nu heb ik dus 20 maanden 15 euro korting, dat is 300 euro en kun je toch een hoop leuke dingen van doen.

Odido is goedkoper, maar ik lees weinig goede verhalen over Odido op het Delta netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Is Odido op de andere netwerken beter ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
Mapje schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 09:39:
Er is nu een pagina van de nieuwe DELTA Smart-box verschenen

https://www.delta.nl/televisie/delta-smart-box/

Maar helaas geen ondersteuning voor Netflix
Netflix kan er gewoon op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
Waar kan Netflix gewoon op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
dolopfriet schreef op woensdag 27 november 2024 @ 20:59:
Is Odido op de andere netwerken beter ?
Het is allemaal één pot nat min of meer en op dit moment is er zelfs blijkbaar iets vreemds aan de hand bij de klanten die via KPN WBA zijn aangesloten...

Dus op dit moment is het een beetje 50/50 tussen ODF en Delta maar ook daar was er laatst nog rare packetloss bij sommigen dus YMMV en zo... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:51
Ik heb Odido via Delta Fiber en heb totaal geen problemen met de verbinding. Het is precies hetzelfde als via Delta/Caiway.

Echter heeft het Odido netwerk in z'n algemeenheid meer storingen (onafhankelijk van de belichter/lokale netwerk), dus daarom keer ik zelf aan het einde van dit contract weer terug naar Delta, maar dat heeft dus niet te maken met of Odido via Delta, KPN, ODF of een ander netwerk loopt.

• Ilankroon
  • Registratie: Augustus 2002
Ilankroon schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:20:
[...]

Hmm En ook niet via Google Play te downloaden?
Ik denk het niet; immers waarom zou Delta dan melden dat je een ander device moet gebruiken voor Netflix?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolopfriet
Het is in ieder geval erg lastig voor de Delta klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapje
Je kunt uiteraard altijd Netflix casten vanaf je telefoon/tablet/pc of laptop naar de DELTA Smart-box

Dus met een beetje kunst en vliegwerk kun je er omheen werken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
Ach waarom zou je in oplossingen denken als je ook klagen kan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
Ik heb nu Delta 1G Fiber wat op 6 Jan afloopt.
Ik kan geen gebruik maken van hun Black Friday aanbieding + Cashback omdat ik geen nieuwe klant ben.
Zojuist contact gehad kreeg een deal voor 2jaar 1G fiber voor 47e. (dus 10e korting), omdat mijn abbo op 6 jan afloopt is dit gebaseerd op 2025 prijzen.

Nu kan ik naar Odido overstappen en abbo op 28 dec (huidige tarieven) starten en dan betaal ik voor 2 jaar 42,50 per maand.

Nu vraag ik me af of ik ook een nieuw Delta 1G abbo kan afsluiten op mijn vriendin haar naam (andere achternaam, zelfde adres) en dat eerder starten (dit jaar op huidige tarieven) dan dat mijn huidige abbo afloopt. Dan zou ik namelijk maar 42,19 met BF + cashback betalen. Of wordt dit niet als nieuwe klant gezien? Dit zou mij namelijk openieuw model configgen (poorten, fixed IP op MAC, etc) besparen.

[ Voor 5% gewijzigd door The Source op 28-11-2024 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Source schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:56:
Ik kan geen gebruik maken van hun Black Friday aanbieding + Cashback omdat ik geen nieuwe klant ben.
Zojuist contact gehad kreeg een deal voor 2jaar 1G fiber voor 47e. (dus 10e korting), omdat mijn abbo op 6 jan afloopt is dit gebaseerd op 2025 prijzen.

Nu kan ik naar Odido overstappen en abbo op 28 dec (huidige tarieven) starten en dan betaal ik voor 2 jaar 42,50 per maand.

Nu vraag ik me af of ik ook een nieuw Delta 1G abbo kan afsluiten op mijn vriendin haar naam (andere achternaam, zelfde adres) en dat eerder starten (dit jaar op huidige tarieven) dan dat mijn huidige abbo afloopt. Dan zou ik namelijk maar 42,19 met BF + cashback betalen. Of wordt dit niet als nieuwe klant gezien? Dit zou mij namelijk openieuw model configgen (poorten, fixed IP op MAC, etc) besparen.
Hoe denk je twee abonnementen op 1 aansluiting te realiseren? Na elkaar ok., maar niet tegelijkertijd.

• Houtenklaas
  • Laatst online: 08:45
nero355 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 23:39:
[...]

Het is allemaal één pot nat min of meer en op dit moment is er zelfs blijkbaar iets vreemds aan de hand bij de klanten die via KPN WBA zijn aangesloten...
Tikkie offtopic, maar wat is er dan met KPN WBA klanten voor vreemds? Linkje wellicht?

• The Source
ernstoud schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:06:
[...]

Hoe denk je twee abonnementen op 1 aansluiting te realiseren? Na elkaar ok., maar niet tegelijkertijd.
Oude modem eraf, nieuwe eraan en nieuwe activeren en gebruiken.
Zou ook met bv ook mogelijk moeten zijn als ik overstap naar Odido, niet. Dus dan lijkt me dat ook mogelijk bij Delta of maak ik een denk fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houtenklaas
  • Laatst online: 08:45
ernstoud schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:06:
[...]

@The Source
"Ik ga helaas binnenkort verhuizen naar een huis waar Delta niet levert en ik wil mijn abonnement opzeggen per 26 december." En vervolgens Odido even aanschieten. En dan zit je wellicht enkele dagen zonder, maar dat lost de hotspot op de telefoon wel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Houtenklaas schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:14:
[...]

@The Source
"Ik ga helaas binnenkort verhuizen naar een huis waar Delta niet levert en ik wil mijn abonnement opzeggen per 26 december." En vervolgens Odido even aanschieten. En dan zit je wellicht enkele dagen zonder, maar dat lost de hotspot op de telefoon wel op.
Je zou zelfs Odido Klik & Klaar kunnen afnemen voor de overbrugging.

Maar ja, in de categorie "ik verhuis en zeg op" en "ik ga hier wonen" zou dat gewoon moeten kunnen zolang de datums niet overlappen. En als je (veel?) geluk hebt kun je de begindatum van nieuwe op de einddatum van oude zetten.

Dit is in ieder geval een praktijk die in het Ziggo topic vaker voor komt. Abonnement "op eigen naam" opzeggen en op naam van partner nieuw abo afsluiten met nieuwe klanten korting. En dat is dan zelfs bij dezelfde ISP en niet andere ISP over dezelfde infrastructuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Source schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:13:
[...]

Oude modem eraf, nieuwe eraan en nieuwe activeren en gebruiken.
Zou ook met bv ook mogelijk moeten zijn als ik overstap naar Odido, niet. Dus dan lijkt me dat ook mogelijk bij Delta of maak ik een denk fout?
Je kunt de nieuwe niet activeren zolang de oude nog loopt.

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:15
The Source schreef op donderdag 28 november 2024 @ 17:56:

Persoonlijk vind ik het aanbod niet verkeerd.
Als je daarvoor kiest, hoef je niiet opnieuw te configgen e.d. en hou je alles bij het oude. Geeft ook rust. (Maar is geen antwoord op je vraag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
Houtenklaas schreef op donderdag 28 november 2024 @ 18:10:
Tikkie offtopic, maar wat is er dan met KPN WBA klanten voor vreemds? Linkje wellicht?
Zie : [Odido Glasvezel] Ervaringen & Discussie :)

Dit is een Search linkje !!

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 28-11-2024 21:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
Berpie74 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:27:
[...]

Persoonlijk vind ik het aanbod niet verkeerd.
Als je daarvoor kiest, hoef je niiet opnieuw te configgen e.d. en hou je alles bij het oude. Geeft ook rust. (Maar is geen antwoord op je vraag)
Nog even zitten rekenen.
Overstappen naar Odido 1000 geeft mij bij een 2 jaar contract bijna 170 euro voordeel (incl cashbacks, etc), zo'n 7 euro per maand.

Ik ga nog vragen of ze mijn 47,50 per maand scherper kunnen stellen, anders wordt het 2 jaar Odido.
Waarom leg ik het 2 jaar vast? De trend onder internet providers is elk jaar de prijzen te verhogen, dus ik als er elk jaar 2,50 per maand bij komt dan kom ik nog beter uit. Nog even in het Odido topic checken hoe ex delta klanten denken over het netwerk en het modem :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Source op 28-11-2024 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
The Source schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:12:
[...]

Nog even zitten rekenen.
Overstappen naar Odido 1000 geeft mij bij een 2 jaar contract bijna 170 euro voordeel (incl cashbacks, etc), zo'n 7 euro per maand.

Ik ga nog vragen of ze mijn 47,50 per maand scherper kunnen stellen, anders wordt het 2 jaar Odido.
Waarom leg ik het 2 jaar vast? De trend onder internet providers is elk jaar de prijzen te verhogen, dus ik als er elk jaar 2,50 per maand bij komt dan kom ik nog beter uit. Nog even in het Odido topic checken hoe ex delta klanten denken over het netwerk en het modem :)
Ik zou dan wel even de kleine lettertjes lezen. Prijsverhogingen mogen vast binnen de contract termijn. Je gaat akkoord voor 2 jaar klant te zijn, zij gaan niet akkoord met 2 jaar dezelfde prijs. Vroeger stond dacht echter niet op en was het "contractbreuk" en kon je kosteloos opzeggen. Tegenwoordig staat in de AV dat ze jaarlijks de prijzen indexeren en dat zolang de verhoging maximaal het CBS inflatiecijfer is je niet kunt opzeggen en je dus "akkoord" geeft op die prijsverhogingen bij het aangaan van het contract.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Source
RobertMe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:18:
[...]

Ik zou dan wel even de kleine lettertjes lezen. Prijsverhogingen mogen vast binnen de contract termijn. Je gaat akkoord voor 2 jaar klant te zijn, zij gaan niet akkoord met 2 jaar dezelfde prijs. Vroeger stond dacht echter niet op en was het "contractbreuk" en kon je kosteloos opzeggen. Tegenwoordig staat in de AV dat ze jaarlijks de prijzen indexeren en dat zolang de verhoging maximaal het CBS inflatiecijfer is je niet kunt opzeggen en je dus "akkoord" geeft op die prijsverhogingen bij het aangaan van het contract.
Mijn huidige delta contract (afgesloten met BF in 2023, gestart in Jan 2024, loopt af in Jan 2025) had daar geen last van. Ik heb retentie een tegenvoorstel gedaan.

Maar goed punt :)
Ik ga me even verdiepen in de Odido prijs verhogingen de afgelopen jaren.
Ik kan eventueel ook de snelheid terug schroeven, 1000 is wat overdreven, maar ja, ik kom van chello met 100 upload, dus dan wil je ook een keer genieten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
The Source schreef op donderdag 28 november 2024 @ 23:30:
ik kom van Chello met 100 upload, dus dan wil je ook een keer genieten :)
U bent oud meneer :P :+

/Superflauw, maar kon het niet laten... :$ O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

Ik geloof dat Crossposting in de 25 jaar dat ik hier kom nooit gewenst is geweest, desalniettemin wil ik eventjes de aandacht vestigen op dit specifieke configuratie probleem.

Waarbij Delta Netwerk in wezen niets fout deed, maar Delta de Provider wijst naar respectievelijk de verkoper van de modem en/of monteurs die dan wel eventjes willen dat ik alles op 'hun manier' (consumenten config kortom) moet doen...

Grrr... Dit bedrijfsmatig onderscheid is tevens iets wat ik als Zakelijke klant niet voor mijn kiezen wil krijgen. Ik snap best dat ik nu eenmaal gekozen heb voor iets moeilijker doen met mijn eigen Bridge modem.....

Maar in dit geval leverde Provider Delta mijn Deco X20 - waar op het oog (en in werkelijkheid dus ook nu) niets mee mis is verder, maar zat ik wel met een flink snelheidsverlies telkens... Tja.

Gelukkig willen de computers wel het hele internet googlen voor mij en kwam Gemini uiteindelijk met de gouden tip:
Zet QoS UIT op je Delta geleverde Deco's (of zet het nooit aan.. in HT&K-setups..)

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:43
Zijn er hier meer mensen die reclame krijgen van Pricewise op het mailadres die alleen delta heeft? Het lijkt er op dat ze mail adressen hebben door verkocht of gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6_aEsgez_Mf-kFlEizAvxjv6So=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i827vumwKGq0F8CsRKLwdADB.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SkullboyNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:38:
Zijn er hier meer mensen die reclame krijgen van Pricewise op het mailadres die alleen delta heeft? Het lijkt er op dat ze mail adressen hebben door verkocht of gegeven.

[Afbeelding]
Geen idee. Zodra mijn oog valt op Black Friday dan druk ik op delete. Wordt er gek van.

In het privacy reglement (https://www.delta.nl/medi...lta-privacyverklaring.pdf) wordt Pricewise BV genoemd als partij waarmee gegevens gedeeld worden. Dus juridisch zit dit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
SkullboyNL schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:38:

[Afbeelding]
De volgende keer zoiets doen met je e-mail adres : skullboynl+delta@emailprovider.nl
Alles achter de + is tagging en kan je invullen wat je wilt : Zelfs dingen als +t-mobile die dus weer een streepje bevat, maar wordt genegeerd, want alles achter de + is één geheel !! ;)

Of een aparte alias ervoor maken natuurlijk : delta@eigendomein.nl die vervolgens naar skullboynl@eigendomein.nl gaat :)

Ik doe dit zoveel mogelijk om (hopelijk) eventuele e-mail leaks te kunnen spotten bij webshops en allerlei andere diensten :Y)

/EDIT :

Bij nader inzien was bovenstaande al van toepassing en ben ik gewoon weer eens super kippig geweest... :>

[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 29-11-2024 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
nero355 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 17:54:
[...]

De volgende keer zoiets doen met je e-mail adres : skullboynl+delta@emailprovider.nl
Dat is precies wat hij gedaan had. Vandaar dat hij weet dat “het lek” bij Delta zit.

Kijk goed links boven in het plaatje in zijn post: alwin+delta@…

Pagina: 1 ... 103 ... 125 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.