![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 16-03-2025 22:47 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nintendo Labo VR makes me sick to use. Almost instantly. Worse for me than early Google Cardboard. I do not recommend that parents subject their kids to this. I'll have more at Ars after I better determine what's going on. For now, my head+stomach are doing somersaults.
— Sam Machkovech☂️ (@samred) 13 april 2019
Update: removing my Switch's screen protector made a huge difference. Makes sense. Labo VR headset's lenses magnify anything on the screen. I wonder why Nintendo didn't offer a warning about screen protectors in the instructions. Ah well. Fuller impressions to come at Ars soon.
— Sam Machkovech☂️ (@samred) 13 april 2019
[ Voor 52% gewijzigd door RayNbow op 13-04-2019 08:29 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je hebt ‘m zojuist aan mij verkocht, meneer!Edmin schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:47:
Zo. Vandaag heeft de Big Ben screen protector mijn Switch gered. Dochterlief had hem in de auto laten liggen en moeders zet er een kinderzitje op. Dikme scheur in het scherm en dochterlief in paniek. Gelukkig bleek uiteindelijk alleen de screen protector op twee plekken gescheurd / gebarsten. Die heeft zijn geld dus opgeleverd
Something under the bed is drooling
Misschien snap ik het niet hoor, maar heb je geen screen protector?Rossi46 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 12:29:
Ik ben nog altijd als de dood dat het scherm van mijn Switch krassen krijgt als ik deze in de docking station stop. Momenteel heb ik een klein plastic zakje over de dockingstation, maar dat ziet er natuurlijk niet uit.
Ik ben dan ook op zoek naar een nette oplossing, een sleeve/hoes voor de voorkant van het dockingstation. Echter, als ik er op zoek vind ik ze amper. Amazon.de heeft ze blijkbaar gehad, maar die zijn niet meer verkrijgbaar. Bol.com heeft wel wat, maar die vragen er veel geld voor en dan hebben ze altijd zo'n opzichtig printje.
Hoe doen jullie dit? Gebruiken jullie zo'n sleeve? En waar hebben jullie die toen gekocht?
Anoniem: 604938
Bij sommige mensen krast dat dock dus meer dan "een minuscuul krasje dat je niet eens ziet". Zelf heb ik nergens last van, ook niet de joy-con drift, maar toch genoeg verhalen van mensen dat het een design-flaw genoemd mag worden. Screen-protector en sokje erbij en voor 15 euro hoef je je er niet meer druk over te maken.giantgiantus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:05:
Wat maken mensen een punt van een krasje. Geniet gewoon van die console. Het is echt niet zon duur apparaat en als je zo voorzichtig moet zijn verpest je beetje eigen plezier.
Ik vraag me altijd af of jullie ook zo bang zijn als je je kleding in de was doet. Je hebt toch vaak ongeveer een switch aan waarde aan je lijf hangen. Elke keer dat je dat in de was doet slijt het wel harder dan een minuscuul krasje dat je niet eens ziet.
En is je toch al niet zo helder scherm nog minder helder. Is een beetje als een iphone kopen van 1000€ en er dan een hoesje om heen doen en een plastic velletje er op plakken. De logica ontgaat me volledig. Je koopt een switch niet voor het leven ofzo.Anoniem: 604938 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 07:33:
[...]
Bij sommige mensen krast dat dock dus meer dan "een minuscuul krasje dat je niet eens ziet". Zelf heb ik nergens last van, ook niet de joy-con drift, maar toch genoeg verhalen van mensen dat het een design-flaw genoemd mag worden. Screen-protector en sokje erbij en voor 15 euro hoef je je er niet meer druk over te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Tarin op 01-07-2019 11:45 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Zowel Overcooked als Snipperclips zijn top! En soms nog beter als er wat bij gedronken wordt.Tarin schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:43:
Ik vond het wel jammer te merken dat de meegeleverde Joy-Con-houder ze niet ook direct opladen kan, daar hadden ze best direct het laad-ding mee kunnen leveren, dus die heb ik er net maar apart bij besteld.
Nu nog wachten op het tasje en de screen protector die onderweg zijn, dan durf ik hem ook daadwerkelijk mee te nemen.. tot die tijd ga ik met m'n vrouw de multiplayer-games uitproberen, we spelen graag co-op (hebben beide New Super Mario Bros'en en New Super Luigi Bros U helemaal doorgespeeld, dus het is niet zo interessant die nog een keer aan te schaffen). Hopelijk zijn Overcooked en Snipperclips leuk.
[ Voor 49% gewijzigd door Mr Silver op 25-08-2019 19:40 ]
Precies dit. Ik heb mijn switch vanaf release en mijn scherm heeft nergens een kras. Gewoon opletten met het docken.giantgiantus schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 08:52:
Ik heb ook mijn switch verwisseld. Toch grappig dat mensen allemaal priegelen met screen protectors. Bij het omwisselen hebben ze het scherm amper gekeurd en sowiso na 2 jaar intensief gebruik zaten er geen vervelende krassen op.
Blijft mij een raadsel waarom allemaal mensen toch de beeldkwaliteit verslechteren door extra schermpjes erop te plakken...
Ieder zijn keus natuurlijk maar met een scherm dat al krast bij level 3 op een hardness test i.p.v. lvl 6 bij telefoons dan plak ik er toch liever 1 op.The Chosen One schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 17:24:
Ik gebruik er wel gewoon geen.(zodra ik er 1 koop)
Heb nog nooit een screen protecter gebruikt. Telefoons niet, iPads niet, Kindles niet, Vita niet, GBA/DS/3DS niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 09-10-2019 17:47 ]
En het probleem van plastic is dat het krast bij een scheet en je kan het scherm niet lamineren wat ook al een oudbollig concept is.
En het nadeel is dat het A ) weer iets is wat extra kost bij Nintendo hoewel Bluetooth gewoon is ingebouwd in de console en B ) dan krijg je het probleem zoals wired headphones by smartphones zonder 3.5mm aka altijd zien dat je die adapter bij hebt en niet kwijt raakt.Voordeel van een aparte adapter is dat je een kunt kiezen die aptX Low Latency ondersteunt (iets wat zeldzaam is)
[ Voor 10% gewijzigd door Katmi op 16-10-2019 23:30 ]
Mee eens. Ik denk ook dat we vooral niet moeten vergeten dat we hier op Tweakers zitten. Het aandeel gebruikers dat bluetooth oortjes op zijn Switch wil aansluiten is hier uiteraard enorm uitvergroot, want ik weet zeker dat dit bij de overgrote meerderheid van de Switch-gebruikers in totaal geen enkel issue is.Emmavdv schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 07:07:
Ik zie het probleem van de hardware allemaal niet zo hoor. Ja, misschien zijn een aantal zaken wat ouderwets, maar niemand wil 700 euro (wat een beetje high end smartphone tegenwoordig wel kost) betalen voor een game console. Dan kun je niet anders verwachten dan dat er concessies gedaan worden. En het gaat er toch om dat de leuke spellen er prima op draaien? Dat is wat mij betreft in ieder geval gelukt. Dat mijn scherm dan van plastic is kijk ik echt wel door heen.
Ga eens wat vaker met het OV. Als je je in het OV begeeft zie je namelijk heel veel verschillende soorten mensen maar wat daar heel erg opvalt is de enorme hoeveelheid mensen die draadloze oordopjes of koptelefoons gebruiken. Met name scholieren en studenten die veelvuldig met die AirPods in hun oren rondlopen. Stuk handiger om die te gebruiken dan ook nog eens dat bedrade setje mee te moeten nemenSeal64 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:00:
Mee eens. Ik denk ook dat we vooral niet moeten vergeten dat we hier op Tweakers zitten. Het aandeel gebruikers dat bluetooth oortjes op zijn Switch wil aansluiten is hier uiteraard enorm uitvergroot, want ik weet zeker dat dit bij de overgrote meerderheid van de Switch-gebruikers in totaal geen enkel issue is.
Dit soort argumenten worden veelvuldig gebruikt zonder dat men zich realiseert wat voor ongelooflijk slecht argument het is. Alles kan stuk, het moet gewoon net in een verkeerde hoek vallen. Dat is echter niet de reden waarom mensen dat plastic een issue vinden. Ze gebruiken bij smartphones, horloges e.d. niet voor niets glas ipv plastic: glas is een stuk krasvaster dan plastic. Dat dock schijnt bij velen nogal te krassen en dat is door het gebruik van plastic net een stukje erger dan met glas. Daar komt dan ook die wens voor glas ipv plastic vandaan (je zou ook gewoon het krassen kunnen oplossen...).Oftewel, de Switch moet ook bestand zijn tegen valpartijen. Van mij mag jij je iPhone $$ met prachtig glazen scherm best eens op de plavuizen laten ketsen, maar ik denk dat er van je scherm weinig heel blijft, met of zonder screen protector. Nintendo's spul kan daar veel beter tegen, onder meer door dat plastic scherm.
Waarom moet het per se aptX LL zijn? aptX en zelfs SBC kan ook prima.RayNbow schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 08:29:
Hoeveel apparaten ken jij met ingebouwde aptX LL support?
Je bedoelt dezelfde vraag die men stelde toen de eerste muizen en gamecontrollers op bluetooth over gingen?
Waarom zou zoiets meteen 800 euro moeten kosten? Je ziet bij heel veel budget spul dat daar ook al dit soort features in zitten. In geval van bluetooth zijn er geen additionele kosten voor hardware omdat bluetooth standaard in de Switch en Switch Lite zit (iets met draadloze controllers...). Bluetooth kent diverse profielen die er voor zorgen dat je bijv. alleen maar koptelefoons kunt aansluiten of juist alleen maar een carkit. Je hoeft dus niet alle bluetooth profielen te ondersteunen.Dhrax schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 10:27:
Technisch is het geen enkel probleem om die zaken aan te pakken. Probleem is dat er bijzonder weinig consumenten zijn die 800 EUR voor een console willen uitgeven.
Check even of de boel goed is gekalibreerd, dat helpt ook aanzienlijk.Turfschipper schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:12:
Alleen met de switch kan ik weer helemaal opnieuw beginnen. Snap die motion besturing ook nog niet. Nouja... ik snap het wel alleen mijn motoriek nog niet haha.
Ik heb monster boy geïmporteerd, maar ben niet van plan dat weg te doen. Vind die spellen veel te leuk.martin_v_z schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:40:
Ja die lijkt mij ook wel leuk. Zelfde mechanisme toch? Ik heb hem al in mijn wenslijstje staan in de shop, ik wacht even tot er een keer een leuke aanbieding komt. Het nadeel van digitale games kopen is toch dat je ze niet na het uitspelen weer kan verkopen dus ik koop digitale games alleen als ze echt voor een leuke prijs te koop zijn.
Volgens mij is Shantae half genie hero ook een beetje een soort gelijk spel, die heb ik zelf nog niet gespeeld maar de trailer ziet er ook wel goed uit.
Zie signature!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Uiteraard krijg je enkel de accessoires op de foto en niet de joy cons / pro controller / whatever echte hardware er op de foto staat.Maduth schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:36:
Ben ik toch weer even met wat vragen. Advies genomen en ga wel in Europa bestellen en op amazon.de vind ik deze deal. Lijkt me good to be true. Klopt dat?
https://www.amazon.de/dp/...tch&qid=1580326363&sr=8-6
EDIT: of staan die controller er gewoon bij voor de sier/info?
Zoals @Katmi ook zei, de joy cons zitten er niet bij. Het volgende zit in deze bundelMaduth schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:36:
Ben ik toch weer even met wat vragen. Advies genomen en ga wel in Europa bestellen en op amazon.de vind ik deze deal. Lijkt me good to be true. Klopt dat?
https://www.amazon.de/dp/...tch&qid=1580326363&sr=8-6
EDIT: of staan die controller er gewoon bij voor de sier/info?
Nintendo Switch cases includes Switch Carrying Case & Tablet Stand Case.
Nintendo Switch Screen Protectors includes twin pack of tempered glass screen protectors.
Nintendo Switch Racing Wheels includes two wheels.
Nintendo Switch Joycon Grips includes two grips.
Joycon & Pro-controller Charge Station to help you charge your controllers when not in use.
Compact PlayStand supports multiple angles to suit your personal preference & comfort while playing in tablet mode.
Switch Grip Case for a more comfortable handheld gaming experience.
Cartridge Case for Nintendo Switch Games.
Switch USB Cable, Spare earphones & Stylus.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Welke heb je gevonden? Ik zie genoeg screen protectors op bol.com met 20, 50 of zelfs 200 reviews.Koldur schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:47:
Ik heb mijn nieuwe Switch geen screen protector gegeven, wil dat nu toch doen, welke in Nederland snel leverbare zouden jullie aanraden? Niet te duur, maar wel goed, dus als het daardoor iets meer kost, geen punt.
Ik heb al wat gevonden, maar reviews zijn karig en wil graag ervaringen horen met de protectors, vandaar mijn vraag hier.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ja, maar mijn ervaring met Bol reviews is dat deze niet echt betrouwbaar zijn. Helaas is dat in deze tijd maar al te vaak gedaan door betaalde mensen. Heel triest, maar dat is de wereld waar we nu in leven.g0tanks schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:59:
[...]
Welke heb je gevonden? Ik zie genoeg screen protectors op bol.com met 20, 50 of zelfs 200 reviews.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Omdat er een hoop Nintendo liefhebbers zijn zonder WiiU, waaronder ikzelfGynnad schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:37:
[...]
Maar hij is al op de Wii U geweest, waarom nog een keer doen, dat zie ik niet zo zitten. Vanuit gebruiksgemak zou teleurstellend zijn voor de Nintendo liefhebbers, aangezien die hem al op de WiiU hebben gespeeld.
zijn laatste zin verwijst overigens naar de mensen op Twitter die nu zitten te harrassen omdat er niks aangekondigd isNintendo has planned on March 26 for a long time. I'm still confident because it would be a dick move to the other devs in the Direct who are relying on that marketing if Nintendo postponed now.
— Grubb (@JeffGrubb) 26 maart 2020
But either way this is miserable. I'm never doing this again even if it works out.
[ Voor 15% gewijzigd door JackAvery op 26-03-2020 11:56 ]
Ik heb zelf de Bigben Screen Protector Tempered Glass (9H Gehard Glas) - Nintendo Switch gekocht bij Bol.com. Nu voor €10,99, toen voor €9,99. Deze heeft 194 beoordelingen, gemiddelde 4 uit 5 sterren.Koldur schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 11:00:
[...]
Ja, maar mijn ervaring met Bol reviews is dat deze niet echt betrouwbaar zijn. Helaas is dat in deze tijd maar al te vaak gedaan door betaalde mensen. Heel triest, maar dat is de wereld waar we nu in leven.
Dat hebben ze tegenwoordig aangepakt. Mijn neefje heeft laatst een nieuwe Switch gekocht en daar zit veel meer speling tussen het scherm van de Switch en de dock.Gim schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:52:
[...]
Ik heb zelf de Bigben Screen Protector Tempered Glass (9H Gehard Glas) - Nintendo Switch gekocht bij Bol.com. Nu voor €10,99, toen voor €9,99. Deze heeft 194 beoordelingen, gemiddelde 4 uit 5 sterren.
Is deze goed? Geen idee, ik heb hem vooral gekocht omdat een ander die ook kocht. De Switch zal toch vooral in de docking gebruikt worden en ik wil dan ook vooral dat het scherm in die docking niet krasjes of zo kan krijgen van de docking.
Dan had ik nu ook geen Switch gehad
[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 09-05-2020 08:15 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik vind een screenprotector wel aan te raden. Heb op mijn vorige Switch deze een paar jaar naar volle tevredenheid gebruikt. Op mijn nieuwe Switch gebruik ik deze (NL)en de gevoeligheid van het touchscreen lijkt ietsjes beter te zijn. (Maar kan ook toeval zijn of aan de nieuwe Switch liggen.)Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:10:
[...]
Gebruike jullie trouwens een Screen protector? Ik hik er wat tegen aan omdat ik de beeldkwaliteit niet wil verminderen met een screenprotector maar aan de andere kant wil ik ook geen krassen op het scherm.
We gebruiken de Switch vooral binnenshuis en in de toekomst wellicht tijdens langere autoritje (case is besteld). Maar ik lees van die horror verhalen over krassen door de dock, neem aan dat het nieuwe model daar evengoed last van heeft?
Vanaf het begin meteen gedaan. Geen idee of de beeldkwaliteit minder is dan. Ik weet niet beter.Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:10:
[...]
Gebruike jullie trouwens een Screen protector? Ik hik er wat tegen aan omdat ik de beeldkwaliteit niet wil verminderen met een screenprotector maar aan de andere kant wil ik ook geen krassen op het scherm.
We gebruiken de Switch vooral binnenshuis en in de toekomst wellicht tijdens langere autoritje (case is besteld). Maar ik lees van die horror verhalen over krassen door de dock, neem aan dat het nieuwe model daar evengoed last van heeft?
Zie signature!
Gebruik deze; https://www.amazon.de/-/n...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:10:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 09-05-2020 09:45 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik gebruik zelf de screen protector van Orzly. Goede kwaliteit, sluit goed aan, en ik vond m zelf niet moeilijk om op te plakken. De Amfilm hierboven vermeld is misschien nog iets eenvoudiger om te appliceren, maar tijdens de launchperiode was die moeilijk in Europa te verkrijgen. Een goede screenprotector gaat sowieso de beeldkwaliteit van je scherm niet verpesten.Chaoss schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 08:10:
[...]
Dit is een bekend probleem, gelukkig kan je het repareren. Als ie nog in garantie is, kan je m naar Nintendo opsturen. Mocht dat niet zo zijn, zijn er ook een aantal opties om dit zelf op te lossen. Zie deze post JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen"Unknown Alien schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:00:
Vervelende is dat de joy con uitzichzelf bewegen. Hij stuurt naar beneden. Erg irritant. Ik moet ze eruit halen en met de pro controller spellen.
Jammer, maar verder een leuke console
Zoals hierboven al aangegeven... SD kaart is zeker nodig op den duur. Als je nog een 64gb kaartje hebt liggen dan zou ik die gebruiken, anders gewoon een 128gb kopen, ze zijn nu vrij goedkoop.nielsvv schreef op woensdag 5 augustus 2020 @ 08:02:
Ik ga me straks ook een Switch (lite) gaan halen. Ben eigenlijk een die-hard pc gamer, maar verveel me er de laatste tijd wat op. Heb nog eens zin om een Nintendo game te spelen en misschien heb ik ook gewoon zin in iets nieuws. Is geleden van toen de 3ds uitkwam dat ik nog een Nintendo heb gehad. Is tot op heden nog steeds mijn favoriete portable van Nintendo. Misschien wat raar dat een man van 33 op een Switch speelt?
Wil de Switch voornamelijk gaan gebruiken op de camping, dus spelen zonder een internet verbinding. Zag dat er ook lege doosjes van games verkocht worden waarbij je de game moet downloaden. Ik ben zelf vrij gehecht aan fysieke media, dus deze sla ik zeker over.
Wil als eerste game Luigi's Mansion 3 kopen. Is het verstandig om onmiddellijk een sd kaart erbij te kopen als ik geen games online wil kopen (daar heb ik mijn pc al voor)? Of is het intern geheugen echt te klein?
Iemand een suggestie voor een goede case?
Burp
Ik zou wel beginnen met een volwaardige titel voor de Switch. Mario Odyssey of Mario Anniversary zijn een mooie om mee te beginnen inderdaad. Al denk ik dat Odyssey leuker is om mee te beginnen.Wii4all schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:40:
Switch is binnen gelijk op black friday met wat extra's besteld
Glass screen protector Het duo pack wat hier genoemd was
Toch maar een geheugen kaartje
En de pro controller (leek me beter als een extra joycon setje
Qua spellen {voor mijn zoon leeftijd 8} zag ik dat als je een online abbo hebt dat je wat basis snes en nes games krijgt dat lijkt me wel beter/goedkoper/leuker? Want in het begin heb je toch bijna geen spellen en om alles los te kopen ik noem een
Mario kart
Pokémon
Mario anniversary {dat zijn 3 games ineen toch)
Ben je ook weer bijna 150 euro kwijt
Op marktplaats zijn dat ook de eerste spellen die wg zijn natuurlijk
Hebben jullie nog een tip wat dat betreft?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
All Around Gamer!
Er zijn een paar games die gratis in de Eshop zijn, Waaronder Pinball FX3, ik meen 3 of 4 kasten gratis en de rest kun je zelf uitbreiden.Wii4all schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:40:
Switch fortnite editie is binnen
Gelijk op black friday wat extra's besteld
Qua spellen {voor mijn zoon leeftijd 8} zag ik dat als je een online abbo hebt dat je wat basis snes en nes games krijgt dat lijkt me wel beter/goedkoper/leuker? Want in het begin heb je toch bijna geen spellen en om alles los te kopen ik noem een
Mario kart
Pokémon
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik zou niet op Marktplaats kijken, staat heel veel 2e hands spul hier op Tweakers te koopWii4all schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:40:
Mario kart
Pokémon
Ik zou Odyssey halen, desnoods tweedehands. Dochter speelde het toen ze 6 was en ze hebben zich er 2 jaar mee vermaakt. Soms coop soms alleen. Er is genoeg te doen zonder de moeilijke stukken, lekker in de levels rondneuzen en dingen ontdekken. Wat mij betreft veel speelbaarder voor jonge kinderen dan de andere zaken die je noemt (nes en SNES games zijn best pittig). En spel is zo goed dat als de kids in bed zijn je zelf nog wat leveltjes doet, zodat er daarna weer meer te ontdekken is.Wii4all schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:40:
Mario kart
Pokémon
Denk het algemene verhaal:JB schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:45:
Iemand die me kan helpen of is er niet veel zinnigs over te zeggen? Mijn zoontje is nu 6 en word in februari 7 jaar. Zitten erover te denken om hem een Switch kado te doen maar;
- wat heb ik nodig behalve een 2e controller?
- is het ecosysteem al op het eind van zijn latijn?
- aanbiedingen achterhaalt na de feestdagen?
- andere tips?
Qua prijs blijft het allemaal zo rond die 350-400 euro begrijp ik voor een revised 2019 model? Of mis ik nog iets? Zie dat de prijzen per dag wel iets veranderen maar echte drops lijkt me niet?sderooij schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:51:
[...]
Denk het algemene verhaal:
* screen protector, case
* Nog niet aan het einde van zijn latijn
* 2e hands spellen op V&A, kan je veel geld schelen
* geen andere tips.
Mijn boefje is liev!
All Around Gamer!
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zie signature!
Normaal gesproken ja maar de Switch scherm is meer plastic dan bijv glas zoals van je telefoon. Kan in principe sneller krassen. En een normale goede screenprotector kun je er gewoon weer afhalen.menne schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:02:
Ik heb bij mijn case van Nintendo ook een screen protector gekregen. De nut en noodzaak van een screen protector ontbreekt mij een beetje. Het beschermt je daadwerkelijk scherm, maar op de protector zelf komen dan vervolgens toch gewoon de krassen? En zo'n protector kun je er toch ook niet meer afhalen? Voor de ervaring is het dan toch hetzelfde, of de eventuele kras nou op die protector zit of op het scherm zelf?
Of is het meer bedoeld als je hem stoot waarbij normaliter het scherm/pixels zelf kapot zouden gaan, waarbij een protector dit voorkomt? Wat is jullie ervaring met zo'n protector?
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 17-04-2021 11:23 ]
Thanks, op jullie advies en van de vrouw heb ik maar 1 pro controller erbij besteld.Transportman schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:12:
[...]
Ik speel vaak met de Pro controller, maar laatst speelde ik een van de oude (S)NES games, en die speelde ik toch liever met de joycons vanwege de D-pad die ik daar iets prettiger vond zitten. Bij de Pro controller zit die namelijk best ver naar het midden voor mijn gevoel, terwijl die op de joy con een stuk dichter bij je duim zit.
Wat anderen dan ook zeggen, schaf er niet gelijk 4 aan, maar probeer het eerst met 1 (of 2), bevalt het kan je er altijd nog extra aanschaffen.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Geen idee of dat veranderd is met het 2019 model. Maar mijn Switch vertoond geen krassen en ik gebruik geen screen protector. Maar wordt inderdaad vaak gemeld, iedereen raad een screenprotector aan, maar lijkt in de praktijk mee te vallen.MetalSonic schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:46:
Hopelijk is het nieuwe dockingstation ook vriendelijker voor de Switch. las dat de oude makkelijk krassen maakte omdat het niet helemaal vlekkeloos klikt/ in schuift
Zie signature!
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4Muncher schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:28:
Zo de tweedehands Switch is binnen. Bedankt voor alle tips en adviezen! Hopelijk mag ik jullie nog 1x om hulp vragen. Wat is een goede screen protector voor dit apparaat? Moet ik er maar wel ff op gaan doen voordat hij in gebruik word genomen. Zie ze
voorbij komen van 8 euro en van 30+. Ben er totaal niet bekend mee.
Bedankt! Ik heb die amfilm screen protectors besteld.The Chosen One schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:35:
[...]
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Zie 1 of 2 posts van mij.
Zie signature!
Is dit nog “specialer” dan toen? Zijn er nu niet meer gaming/platform opties?RayNbow schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:49:
De Switch doet iets wat tot nu toe alleen de Famicom gelukt is:
[Twitter]
[ Voor 28% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2021 08:37 ]
Daar verschillen de meningen over, in mijn geval veroorzaakt het dock van het Switch 2019 model geen krassen. Ik gebruik geen screen protector. Maar standaard raadt iedereen een screen protector aan.Bulletdodger schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:35:
Ik meen dat in het verleden het dock van de Nintendo Switch krassen veroorzaakte als je deze niet goed in het dock plaatste. Is dat met nieuwere versies van de Switch toen opgelost?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
In dit topic is die specifieke third-party controller al meerdere keren voorbij gekomen onder verschillende namen. Kan je ff geen tips geven over de beste zoekterm ervoor. Vaak koopt men die op AliExpress. Zelf geen ervaring mee.renzo4000 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:02:
Ik heb de OLED versie in pre-order staan bij BOL en ben ook al naarstig op zoek naar accessoires voor dit model aangezien deze qua afmetingen toch iets afwijkt. Helaas is er nog maar weinig te vinden. Het wordt onze eerste Switch die voornamelijk (denk ik) door onze kinderen van 4 en 6 zal worden gebruikt. Wat ik in ieder geval nodig heb zijn:
- Screen protector (tempered glass)
- Een goede gripcase zoals bovengenoemde https://skullnco.com/coll...pcase-for-nintendo-switch
- Opbergcase/etui (die zijn natuurlijk nu vaak ook al passend)
Daarnaast wil ik nog twee extra controllers. De pro versie is natuurlijk de beste (?) maar wil daar eigenlijk ook weer niet €120 voor neerleggen. Ik lees goede reviews over deze:
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1PC9UGPV6EBXM&psc=1
Iemand daar toevallig ervaring mee?
Qua spellen wil ik beginnen met (uiteraard) Mario Kart 8 deluxe en Mario Odyssey. Misschien nog een spelletje erbij. Iemand goede tips voor 4 en 6 jaar? Luigi Mansion 3? Mario Party? Animal Crossing?
die grip van skull heb ik ook; bevalt me stuk beter dan 'zonder grip' (minder last van 'kramp') heb vrij grote handenrenzo4000 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:02:
Ik heb de OLED versie in pre-order staan bij BOL en ben ook al naarstig op zoek naar accessoires voor dit model aangezien deze qua afmetingen toch iets afwijkt. Helaas is er nog maar weinig te vinden. Het wordt onze eerste Switch die voornamelijk (denk ik) door onze kinderen van 4 en 6 zal worden gebruikt. Wat ik in ieder geval nodig heb zijn:
- Screen protector (tempered glass)
- Een goede gripcase zoals bovengenoemde https://skullnco.com/coll...pcase-for-nintendo-switch
Daarnaast wil ik nog twee extra controllers. De pro versie is natuurlijk de beste (?) maar wil daar eigenlijk ook weer niet €120 voor neerleggen. Ik lees goede reviews over deze:
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A1PC9UGPV6EBXM&psc=1
Iemand daar toevallig ervaring mee?
Qua spellen wil ik beginnen met (uiteraard) Mario Kart 8 deluxe en Mario Odyssey. Misschien nog een spelletje erbij. Iemand goede tips voor 4 en 6 jaar? Luigi Mansion 3? Mario Party? Animal Crossing?
Ik heb zelf de originele Nintendo hoes, ik ga er vanuit dat die ook gewoon gaat passen met de Switch OLED, het verschil is maar 3 mm en die extra ruimte lijkt er wel te zijn.renzo4000 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:02:
Ik denk dat ik wel een nieuwe glazen screenprotector ga bestellen, vooral als je alweer zoveel geld gaat bestedenL23 schreef op zondag 19 september 2021 @ 16:56:
@sderooij Bij de standaard Nintendo case verwacht ik dat het wel past. Ik verwacht dat de OLED case ook gewoon dezelfde afmetingen heeft, alleen zitten daar twee plastic screen protectors bij, zowel voor het standaard model als het OLED model. En anders maar een paar mm afvijlen
Ik heb er al minstens 10 verschillende gezien, dus, ja...?DoubleDutch schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:20:
Zijn er al screen protectors voor de nieuwe Oled model?
Zie signature!
Interessant over die “anti-scattering adhesive film”. Wat als je die eraf haalt m.b.t. de garantie en hoe zit het dan met screen protectors erop doen? Als je die er later dan weer afhaalt, neem je gelijk die standaard “anti-scattering adhesive film” ook mee eraf gok ik zomaar.JackAvery schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 06:41:
[...]
The Verge heeft blijkbaar Nintendo on record / heeft een quote uit de handleiding o.i.d. hierover dat het ook met zekerheid weggaf:
[The company also says that the display features an “anti-scattering adhesive film”, which it says not to remove; though after several days with the device I admit I didn’t even notice there was a film on the screen.]
Voor zover ik begrijp zit die film heel vaak standaard geappliceerd op glazen smartphone schermen en lijkt normaal deel van het scherm. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit makkelijk te verwijderen is of dat je hiermee problemen gaat krijgen om een screen protector te appliceren.Koldur schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Interessant over die “anti-scattering adhesive film”. Wat als je die eraf haalt m.b.t. de garantie en hoe zit het dan met screen protectors erop doen? Als je die er later dan weer afhaalt, neem je gelijk die standaard “anti-scattering adhesive film” ook mee eraf gok ik zomaar.
Grappig dat hier nog niet echt op ingegaan is bij The Verge en andere review/tech sites.
Why do shards of glass from broken touch screens stay put?
Even if a smartphone’s tempered glass touch screen smashes as a result of being dropped or bashed against something, the glass almost always remains in place, meaning the chance of injury from scattered shards of glass is minimal. This is because most smartphone touch screens are protected by DIC’s antiscattering adhesive film.
[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 07-10-2021 14:10 ]
Ik las er dus teveel in haha, dacht dat er al een soort pre applied screen protector op zat.JackAvery schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Voor zover ik begrijp zit die film heel vaak standaard geappliceerd op glazen smartphone schermen en lijkt normaal deel van het scherm. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit makkelijk te verwijderen is of dat je hiermee problemen gaat krijgen om een screen protector te appliceren.
Zie bvb de film van DIC:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Ashwani op 09-10-2021 10:33 ]
deze kwam ik toevallig nog tegen deze week:Tiimbo1991 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:41:
Iemand toevallig al een goeie screen protector voor de oled gezien?
Dus minimaal 10 screen protectorsSir_Lion schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 12:33:
En Zack van JerryRigEverything heeft een vid gemaakt over de durability van de Switch Oled...
YouTube: Is the new OLED Nintendo Switch made from METAL?! - Durability Test!
Scratches at level 3, deeper grooves at level 4 op de plastic layer.
ik vroeg het omdat hier komende week de oled versie in huis komt maar bij game mania / coolblue heb ik nog geen screen protector kunnen vinden....Tomba schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:40:
[...]
Ik heb het nieuwe model en geen krassen. Wel vind ik het scherm een vingerafdruk magneet en staat ie imo erg wiebelig in het dock.
https://www.nintendolife....n-durability-scratch-testjoey82 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:44:
[...]
ik vroeg het omdat hier komende week de oled versie in huis komt maar bij game mania / coolblue heb ik nog geen screen protector kunnen vinden....
[ Voor 30% gewijzigd door Koldur op 30-10-2021 17:17 ]
Ja, omdat de protector die er standaard op zit een glass protector is die zorgt dat het glas niet versplinterd.als je de switch laat vallen.Het voorkomt echter niet dat er mogelijk krassen op het scherm komen. Plus je kan de originele ook niet verwisselen voor een andere indien je er krassen op krijgt.MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:41:
Vraag voor de Switch Oled eigenaren. Hebben jullie op de al geinstalleerde screen protector nog een eigen protector bevestigd? Zoja waarom?
hoi
Ja, omdat iedereen hier het aanbeveeltMetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:41:
Vraag voor de Switch Oled eigenaren. Hebben jullie op de al geinstalleerde screen protector nog een eigen protector bevestigd? Zoja waarom?
Denk je dat deze goed Bekijk Screen Protector voor Nintendo Switch Oled Screenprotector Glas - Accessoires Beschermglas Screen Protector op:L23 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:25:
[...]
Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon. 1 keer overnieuw moeten doen, maar met 4 stuks ruim voldoende. Er zit ook een raampje bij die je om de Switch doet en dan leg je de screenprotector er zo in. lucht bellen kan je altijd weg duwen, nooit problemen mee gehad.
Wel zelfde soort glas (9H), maar je krijgt maar 1 protector en geen raampje en duurder dan de Ivoler op Amazon.MetalSonic schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:27:
[...]
Denk je dat deze goed Bekijk Screen Protector voor Nintendo Switch Oled Screenprotector Glas - Accessoires Beschermglas Screen Protector op:
https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Tech now screen protector
Nintendo Switch OLED Carrying Case & Screen Protector. Maar ik zou voornamelijk kijken wat jezelf handig lijkt, wat je er allemaal in wil opbergen. de Originele hoes is prima maar er zijn mogelijk betere opties.Farabi schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:32:
Is er een originele hoes voor de switch oled? Welke is de goedkoopste?
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 15-01-2022 10:34 ]
Die heb ik ook, echt een toppertje en voor een goeie prijs.Timothy3000 schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 10:34:
Ik heb deze. Erg blij mee.
https://www.gamemania.nl/...ing-case-screen-protector
Wellicht dat hij in andere winkels nog wel beschikbaar is.
Something under the bed is drooling
Ik merk geen verschil.menne schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 17:44:
Zie je er nou nog iets van zo’n (ivoler) screen protector? Staat iets van 96% transparant en 99% licht doorlatend of iets dergelijks. Is er een noemenswaardig negatief of positief visueel effect?
Toevallig zelfde vraag ook gesteld hier. Heb Oled versie platoon gehaald. Moet zeggen pracht ding.XPS15 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:56:
De oudste hier thuis (6 jaar) wil graag een Nintendo switch. Nu zitten we te denken om die aan Sinterklaas te vragen 😉
Stiekem vind ik het zelf waarschijnlijk ook erg leuk, ben opgegroeid met de snes en N64.
Nu vraag ik mij af wat verstandig is om aan te schaffen. De oled versie is de mooiste maar is de lite misschien beter te bedienen door kleine handjes of maakt dat niet veel verschil? Welke accessoires zijn aan te raden om direct aan te schaffen zit te denken aan een (fake) pro controller, grip, case, screenprotector. Is dat zinvol of raden jullie wat anders aan?
[ Voor 6% gewijzigd door Offens1490 op 19-10-2022 08:15 ]
AnimeAdicted
Hoe bedoel je? De gewone Switch met 6,2 inch LCD scherm is nog steeds te koop.Offens1490 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:13:
Zijn alle oledscherm tot nu? Bedoel dan met name productie 2021/2022.
Ik heb zelf de Ivoler 4 stuks voor de Switch OLED besteld op Amazon.Heb jij bepaalde merk mbt screen protector?
[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 19-10-2022 10:32 ]
Ik begrijp de rest van je post niet helemaal maar ik heb goede ervaringen met protectors van ORZLY en AmFilm.Offens1490 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:13:
[...]
Heb jij bepaalde merk mbt screen protector?
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 19-10-2022 11:29 ]
Ik denk dat alle tempered glass screen protectors van dezelfde fabriek uit China komen.Wom schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:25:
Sinds afgelopen weekend hebben we een Switch OLED in huis. Mag ik even mijn complimenten geven aan de startpost? Alle vragen die ik had werden daar eigenlijk beantwoord. In ieder geval nu op zoek naar een goede screenprotector, wat mijn 5-jarige (die de hoofdgebruiker zal worden) is niet zo heel voorzichting er mee gok ik.
Ik heb deze toevallig een paar weken geleden gekocht, ik heb hopelijk niet meer dan 1 screen protector nodig maar dat frame wat erbij zit is wel ideaal om de protector goed uit te lijnen.Ike. schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:47:
[...]
Ik denk dat alle tempered glass screen protectors van dezelfde fabriek uit China komen.
bijvoorbeeld:
https://www.amazon.nl/-/e...2CMLFC&colid=15WLZUHS9IUJ
Super bedankt man.JackAvery schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:09:
[...]
Dit is gelukkig allemaal niet nodig. Jullie moeten bevriend zijn door friend codes uit te wisselen en elkaar dus als vrienden toe te voegen op systeemniveau. Dan open je in Mario Kart Online Play -> Kies je de optie Vrienden, en dan maak je een kamer aan. Iedereen op je vriendenlijst kan dan in die kamer joinen. De andere persoon doet hetzelfde, maar i.p.v. een lobby te maken kiest ze gewoon de kamer die ze wilt joinen waar vrienden in zitten.
Een Pro Controller wellicht? Maar verder ben je qua games wel even zoet zo te zien.Gatygun schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:58:
[...]
Super bedankt man.
Heb de oled witte besteld met een lading spelen.
Mario kart 8 deluxe
mario party
mario odyssey
mario bowser 3D
Luigi mansion 3
Zelda breath of the wild
Zelda tears of the world
1 jaar internet verbinding en screen protector + hardcase
Iemand nog een goed idee omtrent iets wat je erbij kan kopen of niet
Screen protector is geen probleem, heeft geen invloed op een OLED scherm of welk scherm dan ook, beschermt mogelijk wel tegen krassen.Gatygun schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:34:
Bedankt allemaal heb de controller ook maar gelijk eventjes besteld mocht het niet bevallen dan heb ik het in iedergeval al vast.
De switch en spellen zijn al gearriveerd, buiten de nieuwe zelda omdat die nog niet uit is.
[Afbeelding]
Nog eventjes wat vraagjes, ik heb een screen protector besteld, maar is dat wel een goed idee op een oled scherm? of gewoon zo laten?
Ook de vrfaag met zelda breath of the wild, er zijn dlc's zo te zien, als ik die koop word die data op de cartridge geschreven of moet je altijd je account eraan gekoppeld houden i.v.m toekomstig door verkoop.
Nice! Maar waar ga je de tijd vandaan halen?Gatygun schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:34:
Bedankt allemaal heb de controller ook maar gelijk eventjes besteld mocht het niet bevallen dan heb ik het in iedergeval al vast.
De switch en spellen zijn al gearriveerd, buiten de nieuwe zelda omdat die nog niet uit is.
[Afbeelding]
Nog eventjes wat vraagjes, ik heb een screen protector besteld, maar is dat wel een goed idee op een oled scherm? of gewoon zo laten?
Ook de vrfaag met zelda breath of the wild, er zijn dlc's zo te zien, als ik die koop word die data op de cartridge geschreven of moet je altijd je account eraan gekoppeld houden i.v.m toekomstig door verkoop.
Dat is een hele mooie collectie, meeste daarvan heb ik in de library. Deel je nog eens hoe je Luigi's Mansion 3 vind/ vond?Gatygun schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 12:34:
[Afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq