Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:56
Ik heb Apple TV+ nu bijna 3 maanden omdat het als gratis bonus meekwam met een product, en over een week lopen die 3 gratis maanden af.

Ik heb voor het eerst bij een streaming service waarvan ik eigenlijk maar een paar dingen kijk dat ik denk '...misschien moet ik die €7 komende maand toch ook maar ophoesten ervoor'. Want de series die Apple TV+ heeft, vind ik wel retegoed.

Momenteel ben ik Shrinking en Hello Tomorrow aan het kijken, en dat zijn beide series die nog nieuwe afleveringen krijgen, waar ik heel benieuwd naar ben. Andere goede series die alleen op Apple TV+ te zien zijn vind ik: Ted Lasso (ook binnenkort nieuwe afleveringen), For All Mankind, en Severance.

Voor de rest vind ik het aanbod aardig mager, maar dat ik überhaupt meer dan een paar euro over heb om 2-3 series te kunnen blijven volgen zegt wel genoeg over de kwaliteit van die series voor mij :P

The devil is in the details.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
@Hahn Het aanbod is ook technisch zeer goed: hoge bitrate en atmos geluid. Zo’n hoge bitrate biedt geen enkele andere dienst aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:56
meesje schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:39:
@Hahn Het aanbod is ook technisch zeer goed: hoge bitrate en atmos geluid. Zo’n hoge bitrate biedt geen enkele andere dienst aan.
Dat kan me dan weer bijzonder weinig boeien, daar heb ik niet meer geld voor over. Ik vind Netflix, Prime Video en HBO Max ook allemaal goed genoeg qua beeld- en geluidskwaliteit :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:51
Zag een trailer voor Silo. Heb de trilogie gelezen. Heel goed post-apocalyptisch science fiction verhaal.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:26

PeaceNlove

Deugleuter

Ik ben begonnen aan Hello Tomorrow! Heerlijk sfeertje en kijkt makkelijk weg. Prima serie om een aflevering van te kijken na een lange werkdag, maar het is niet perse een must see denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:51
Vanaf vandaag Ted Lasso S03!

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 18:25
Leuk, hele seizoen in 1x? Heb geen zin om steeds een week te moeten wachten op een volgende aflevering. Dat is zo jaren '90...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

josh-hill schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:33:
Zag een trailer voor Silo. Heb de trilogie gelezen. Heel goed post-apocalyptisch science fiction verhaal.

[YouTube: Silo — Official Teaser | Apple TV+]
Oeh, Rebecca Ferguson! Vond haar in Dune erg goed. En meer sci-fi is altijd goed, zeker als Apple er wat geld tegenaan gooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mv_ak schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:44:
[...]

Leuk, hele seizoen in 1x? Heb geen zin om steeds een week te moeten wachten op een volgende aflevering. Dat is zo jaren '90...
Helaas niet. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CirclDigital
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 24-04-2023
Wellicht aardig om te weten, op Pepper een link om (weer) 3maanden gratis te kunnen kijken ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
Dit nieuwe seizoen is tot nu toe zeer teleurstellend vind ik.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
CirclDigital schreef op woensdag 5 april 2023 @ 11:35:
Wellicht aardig om te weten, op Pepper een link om (weer) 3maanden gratis te kunnen kijken ......
Ik vond alleen een oude (2022) link van Coolblue voor 3 maanden, maar hij werkte wel. Tnx :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
Eerste 2 afleveringen van Silo nu te zien. Trailer zit er interessant uit.

Alhoewel het vast heel anders zal zijn deed het me een klein beetje denken aan de Syfy serie Ascension uit 2014, waarbij de 100 jaar durende ruimtereis in deep space met een grote raket/spaceship uiteindelijk niet meer dan een simulatie bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 23:21
Ik ben ook geïnteresseerd in Silo en staat hoog boven in mijn Watchlist. Maar ik wacht wel even tot alle afleveringen langs geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09 18:25
RicoK schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:00:
Ik ben ook geïnteresseerd in Silo en staat hoog boven in mijn Watchlist. Maar ik wacht wel even tot alle afleveringen langs geweest zijn.
Zo doe ik het ook, tegen de tijd dat een serie compleet is een proefabonnement, en dan alles in een maandje kijken. Elke woensdag een nieuwe aflevering, dat is zooo jaren '90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
mv_ak schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:04:
[...]

Zo doe ik het ook, tegen de tijd dat een serie compleet is een proefabonnement, en dan alles in een maandje kijken. Elke woensdag een nieuwe aflevering, dat is zooo jaren '90.
Dat. Maar ook een logo links of rechtsboven op het scherm. Idem voor reclame. We bewegen daar allemaal weer langzaam heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Een grauwe dystopie, Silo geeft het goed weer. De cinematografie in een claustrofobische setting vind ik goed gedaan, je ziet vooral een lange shot ver naar beneden in de silo.

De hamvraag is uiteraard: wat is er nu buiten de silo? Ik denk dat dat de rode draad blijft doorheen het seizoen en waarom kan je beter niet buiten?

Persoonlijk vraag ik me af hoe die silo zo lang kan blijven draaien, ik denk dat daar toch een massieve industriële machine voor nodig is. Maar de serie zal zich wss niet bezig houden met de logistieke problemen.

Enneuh, waarom geen ruitenwisser voor de camera? :+ (het is natuurlijk een plot device, maar na al die decennia moet je daar toch achter komen)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

PatrickC schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 16:17:
[...]

Dit nieuwe seizoen is tot nu toe zeer teleurstellend vind ik.
Maar met aflevering 6 (sunflowers) gaat het team van Lasso naar Amsterdam om tegen Ajax te voetballen, waarna een uur lang verschillende verhaallijnen uitgewerkt worden en ieder karakter meer smoel krijgt. Beste aflevering van de serie en gratis een uur city-promotie voor Amsterdam. En het prachtige uitlachen van Roy..

Ik vind dit soort afleveringen, net zoals Beard after hours van seizoen 2 eigenlijk de reden om TV te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Delerium schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:03:
[...]

Maar met aflevering 6 (sunflowers) gaat het team van Lasso naar Amsterdam om tegen Ajax te voetballen, waarna een uur lang verschillende verhaallijnen uitgewerkt worden en ieder karakter meer smoel krijgt. Beste aflevering van de serie en gratis een uur city-promotie voor Amsterdam. En het prachtige uitlachen van Roy..

Ik vind dit soort afleveringen, net zoals Beard after hours van seizoen 2 eigenlijk de reden om TV te kijken.
Die aflevering moet ik nog kijken… maar het beloofd veel goeds! >:) Die Beard after hours was inderdaad één van de beste afleveringen van de vorige seizoenen. :Y

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:38

Mr. Freeze

¡GO!

Op de slaapkamer gebruik ik nog een Apple TV 3 (2012) De Nederlandse ondertiteling is enkel beschikbaar in de slechthorende versie, is dat bij andere gebruikers ook? Een andere Apple TV kopen is ook wel zonde want het meeste wat ik nodig heb zit al in de kpn ontvanger die er naast staat, het is enkel voor Apple TV+ op een full HD tv.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Delerium schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:03:
[...]

Volgens mij hebben we tegelijkertijd gekeken. Wat een prachtige aflevering. Extra speciaal omdat het in Nederland afspeelt. Minimaal gelijkwaardig aan Beard After Hours.

spoiler: “Aflevering Sunflowers”
Hoe de f… spreekt Beard ineens Nederlands. Twee keer teruggespoeld. Dit lijkt me niet mogelijk door goed te oefenen. Zoveel correcte G’s.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik begreep dat de schrijvers/acteurs 10 jaar in Amsterdam hebben gewoond. De stad is niet toevallig gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:22
Mr. Freeze schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 09:26:
Op de slaapkamer gebruik ik nog een Apple TV 3 (2012) De Nederlandse ondertiteling is enkel beschikbaar in de slechthorende versie, is dat bij andere gebruikers ook? Een andere Apple TV kopen is ook wel zonde want het meeste wat ik nodig heb zit al in de kpn ontvanger die er naast staat, het is enkel voor Apple TV+ op een full HD tv.
Ik dacht dat dit het ook het geval was bij de Android apps, maar dat kon je echt uitzetten onder toegankelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Verkeerde topic

[ Voor 89% gewijzigd door matthijst op 31-05-2023 08:06 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Zojuist de laatste aflevering van Silo gekeken. Fantastisch verhaal, kan niet wachten op het volgende seizoen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21

Major_ton

Shoot!

PeaceNlove schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:25:
Zojuist de laatste aflevering van Silo gekeken. Fantastisch verhaal, kan niet wachten op het volgende seizoen _/-\o_
Ik heb ook mega genoten van Silo en zit dus ook met smart te wachten op seizoen 2. Ik heb begrepen dat ze al bezig zijn met filmen, dus het wachten kan nog wel eens meevallen. In de tussentijd ben ik gisteren begonnen met Foundation. De pilot vond ik erg goed en visueel was het enorm smullen in 4K Dolby Vision op de 77" OLED d:)b Vanavond weer verder kijken.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:03
In de drie maanden Apple ook Ted Lasso gekeken. Ik vond het echt een hele leuke serie, lekker ongeloofwaardig maar heel veel leuke dingen erin. Aanrader en ook seizoen 3 vond ik top.

LOETKE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb spijt dat ik te vroeg ben begonnen aan The crowded room. Binge waardig en het duurt nog twee weken voor de laatste aflevering. Aanrader, maar pas aan beginnen als alle afleveringen er zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Hijack. Perfect in mijn straatje, maar helaas ook begonnen en daarna pas erachter gekomen dat er nog afleveringen uit moeten komen.

Silo ook aan begonnen maar daar kon ik niet echt inkomen, dus na 15 minuten afgezet (ik heb altijd snel het gevoel of het wat voor mij is of niet ). Maar na de lovende reacties hier wil ik het toch nog een kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Zit inmiddels in aflevering 3 van Silo. Deze serie had mij wel direct te pakken.
Erg benieuwd naar de rest van het seizoen. Heeft iemand nog tips van vergelijkbare series (qua sfeer dan, de setting is redelijk uniek lijkt me).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
@Racierox Dan mag je zeker For all mankind niet missen, ook op Apple TV+ en mijn inziens nog veel beter dan Silo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

RoRoNL schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 11:50:
@Racierox Dan mag je zeker For all mankind niet missen, ook op Apple TV+ en mijn inziens nog veel beter dan Silo.
Hmm, zo had ik For all mankind helemaal niet op de radar. Toch maar eens een kans geven.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
@FirePuma142 Ja, zeker doen. Ook omdat in de serie er gespeeld wordt met realistische andere mogelijke scenario's dan juist hoe het in de geschiedenis is gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
For All Mankind is wel een totaal andere serie, dus onder de noemer "nog tips van vergelijkbare serie" valt hij niet maar los van dat is het wel echt de moeite waard inderdaad.

Naar mijn mening het beste wat er nu op TV+ staat .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Major_ton schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:28:
[...]

Ik heb ook mega genoten van Silo en zit dus ook met smart te wachten op seizoen 2. Ik heb begrepen dat ze al bezig zijn met filmen, dus het wachten kan nog wel eens meevallen.
Daar zou ik niet te veel op rekenen. De serie wordt niet in de v.s. geschoten dus dat scheelt iets maar met de schrijvers en acteursstaking kan het nog wel eens een tijd duren voor we verder kunnen kijken.

De productie ligt nu in ieder geval al bijna een maand stil begreep ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Nu in het juiste topic (eerder geplaatst in Apple TV topic).

In november Godzilla serie op ATV+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
@meesje Nice! Ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-09 20:33
Ik ga er hopelijk spoiler vrij in, maar kan niet wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan de hoeveelheid interactie die nodig is voordat je eindelijk de remote kan wegleggen:

1. drukt op “speel af”
2. krijgt een trailer voorgeschoteld van een andere serie - klik op “Sla over”
3. krijgt een recap aangeboden- klik op “Sla over”
4. krijgt de intro te zien - klik op “Sla over”
5. Eindelijk de remote wegleggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Lijkt erop dat Masters of the Air daadwerkelijk een releasedatum heeft: 26 januari 2024. Kijk echt al jaren uit op dit "vervolg" in de serie van Band of Brothers en The Pacific.
https://www.instagram.com...05-42b1-92b0-2cf2cdd84270

Kwam overigens in mijn zoektocht naar een officiele trailer ook deze tegen:
YouTube: Napoleon — Official Trailer 2 | Apple TV+

[ Voor 12% gewijzigd door Tortelli op 19-10-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Ik heb onlangs een abonnement op Apple TV+ genomen maar nu wil ik het delen met mijn 2 broers hoe doe ik dit ik kan namelijk nergens een App vinden voor Android Telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

pronkje schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:46:
Ik heb onlangs een abonnement op Apple TV+ genomen maar nu wil ik het delen met mijn 2 broers hoe doe ik dit ik kan namelijk nergens een App vinden voor Android Telefoon.
https://tv.apple.com/nl

https://support.apple.com...e/tvplus/apdc0cb7ad64/web

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 20-10-2023 19:52 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:52
Bobo221 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:19:
Ben ik de enige die zich mateloos ergert aan de hoeveelheid interactie die nodig is voordat je eindelijk de remote kan wegleggen:

1. drukt op “speel af”
Denk het wel. Denk dat gemiddelde persoon zich niet zo snel ergert aan wat minuscule futiliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Laatst online: 12:04
Bobo221 schreef op woensdag 20 september 2023 @ 22:19:

1. drukt op “speel af”
Je moet gaan binge-watchen, joh! Dan heb je dat niet. Dan ga je na de 1e aflevering, meteen naar stap 4, goed moment om even naar de wc te rennen of wat te drinken pakken. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 10:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Ai, gaat me weer 10 euro kosten per maand.
Masters of the Air trailer uitgekomen vandaag. Release op 27 jan 24'

[ Voor 5% gewijzigd door Dynazap op 09-11-2023 21:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb hem opgezegd, disney+ gaat er ook uit, ik shop weer even bij Netflix, Videoland,en NPO plus

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Iets wat me is opgevallen bij Silo en nu ook weer bij Invasion (seizoen 2), waarom is het beeld over het algemeen zo donker? Beide series zijn Dolby Vision, maar ik vind het beeld erg donker op mijn LG C2 OLED. Ik heb het even opgezocht en dit wordt erg veel gemeld. Nu kan ik het me bij Silo nog voorstellen, want die speelt zich bijna helemaal binnen af in een omgeving zonder direct buitenlicht, maar dat is bij Invasion niet zo.

Na de absurde prijsverhoging van Disney+, welke ik hierdoor direct heb opgezegd, ga ik hetzelfde doen voor Apple TV+. Het begon met nog geen €5 per maand en wordt nu al het dubbele. We zien een steeds grotere versnippering van content en ondertussen ook prijsverhogingen bij de meeste streaming services. Ze lijken te willen profiteren van dat alles zo veel duurder wordt, dus de klant zal dit ook wel pikken. Dus niet… in mijn geval. Ik ga Disney+ en Apple TV+ wel af een toe een maandje ‘bingen’.

[ Voor 36% gewijzigd door PatrickC op 10-12-2023 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:06
@PatrickC welke DV instelling gebruik je? Mischien even switsen naar een andere DV instelling op je tv?

[ Voor 4% gewijzigd door dinandus op 10-12-2023 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@dinandus Ik kijk via de Apple TV+ app op de LG TV. Beeldmodus springt automatisch naar Dolby Vision met mudus Cinema Home (Gebruikersinstellingen). Helderheid en contrast staan beide op 100 voor deze instelling en zwartniveau op 50 en maximale helderheid op Hoog. Maar het donkere beeld heb ik dan ook alleen bij die 2 Apple TV+ series.

[ Voor 38% gewijzigd door PatrickC op 10-12-2023 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:12
Beste , ik heb gisteren voor het eerst gekeken naar het aanbod van Apple TV
Ik begrijp niet dat je hier voor over de honderd euro per jaar voor gaat betalen .
Ik vond een handvol films die ik misschien het kijken waard vind maar die kan ik op Blu-ray aanschaffen .
Maar dit is uiteraard mijn mening en ik wil niemand zijn plezier afnemen .

Mvg Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:38

Mr. Freeze

¡GO!

Hansw1 schreef op maandag 11 december 2023 @ 17:17:
Ik begrijp niet dat je hier voor over de honderd euro per jaar voor gaat betalen .
Ik vond een handvol films die ik misschien het kijken waard vind maar die kan ik op Blu-ray aanschaffen .

Mvg Hans
Heb je Severance al gezien? Alleen al die serie zou me 100€ waard zijn, nouja kindoff ;-)

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mvg Hans
Ja zo valt alles wel onderuit te halen. Blu-Ray is geen Streaming dus lekker (on)handig.

Het zijn vooral series die ik kijk op Apple TV+, naast het eerder besproken Silo en Severance vond ik het 1ste seizoen van The Morning show ook erg goed, Swagger, The Crowded Room, Black Bird, Echo 3, Slow Horses, We Crashed.

De beste/mooist film vond ik: Swan Song.

Verder is er vaak een aanbieding voor "X" maanden gratis, dan kan je mooi alles bingewatchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Mvg Hans
Dan zeg je na het kijken van de films die je aanspreken toch weer op? Ik neem af en toe een maandje Netflix om te bingen en dan weer een aantal maanden niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online

Mvg Hans
Het is prima om je persoonlijke mening te ventileren, maar ik vraag me bij dergelijke opmerkingen af van wat wil je er mee bereiken. Over smaak hoef je niet te discussiëren. Als ik kijk naar IMDb krijgt menig ATV+ aanbod vrij hoge beoordelingen, maar het moet nog steeds je genre zijn. Voor de genres die ik leuk vind, is er voor mij bij ATV+ genoeg content. Als ik bv de trailer zie van Monarch, word ik daar wel enthousiast van.
Wat overigens niet subjectief is, is dat de technische kwaliteit van de ATV+ content zeer goed is: hoge bitrate en alles Atmos. Volgens mij de beste kwaliteit van alle streaming diensten.
Wat hiervoor ook al gezegd wordt, is dat (door de diverse prijsstijgingen) het toch prima is om af en toe een maandje af te sluiten? Netflix en ATV+ (deze laatste als onderdeel van One) zijn mijn basis diensten, ik maak ook gebruik van Apple Music. De rest is of wordt in de toekomst af en toe voor een maandje een abo afsluiten. Bv HBO voor nieuw seizoen van House of Dragons of The Last of Us. Of een maandje D+ bij nieuwe Star Wars series. Ik vind dit wel prima, ik hoef niet perse direct te kijken als het net uit is. Sowieso wacht ik liever tot de gehele serie beschikbaar is. En als je een beetje geluk hebt, kun je gebruik maken van een aanbieding zoals laatst met D+.
Prime heb ik nu overigens voor een jaar afgesloten. Niet alleen vanwege de streaming dienst, maar ook vanwege het altijd gratis verzenden waar we regelmatig gebruik van maken. Als het straks weer duurder wordt, gaat deze dienst ook alleen nog maar voor een enkel maandje afgesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste , het kan zijn dat mijn verwachtingen te hoog zijn na het lezen van recensies over streamingdiensten Mijn persoonlijke keuze is beperkt omdat ik alleen van films, documentaires houd die zoveel mogelijk op ware gebeurtenis zijn gebaseerd .
Dus liefdesstory s , vallen al af voor mij ( Die films kun je voor 0,50 ct bij de kringloop kopen ).
Mijn vrouw heeft alleen The Queen gekeken op Netflix verder niets .
Voordeel van een blu ray film vind ik dat ik kan kijken op elk willekeurig moment in een goede beeld/ geluidskwaliteit . Ik heb ook een gratis abonnement van PRIME gehad en het klinkt misschien erg negatief maar ik kon daar geen enkele film vinden naar mijn interesse
Mijn smaak is : GET BACK Beatles documentaire
Napoleon film ( alhoewel daar ook een loopje met de geschiedenis wordt genomen )..
Mvg Hans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Hansw1 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:26:
Beste , het kan zijn dat mijn verwachtingen te hoog zijn na het lezen van recensies over streamingdiensten Mijn persoonlijke keuze is beperkt omdat ik alleen van films, documentaires houd die zoveel mogelijk op ware gebeurtenis zijn gebaseerd .
Dus liefdesstory s , vallen al af voor mij ( Die films kun je voor 0,50 ct bij de kringloop kopen ).
Mijn vrouw heeft alleen The Queen gekeken op Netflix verder niets .
Voordeel van een blu ray film vind ik dat ik kan kijken op elk willekeurig moment in een goede beeld/ geluidskwaliteit . Ik heb ook een gratis abonnement van PRIME gehad en het klinkt misschien erg negatief maar ik kon daar geen enkele film vinden naar mijn interesse
Mijn smaak is : GET BACK Beatles documentaire
Napoleon film ( alhoewel daar ook een loopje met de geschiedenis wordt genomen )..
Mvg Hans
Als ik je reacties zo lees, vraag ik me af of überhaupt een streaming dienst (welke dan ook) wat voor je is. Ik neig om te zeggen dat je het beste bij koop materiaal kunt houden. Wat overigens ook helemaal prima is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hansw1 schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:26:
Voordeel van een blu ray film vind ik dat ik kan kijken op elk willekeurig moment in een goede beeld/ geluidskwaliteit .
Er zit ook gewoon een Store (winkel) functie in hé, dus daar kan je nu bijvoorbeeld al Oppenheimer en Killers of the Flower Moon kopen in 4K Dolby Vision etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vDf67c8Y5WyHN8IbT6eCtRDNglc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pPrWr1OeHcDpY8vhZ7sD5p5k.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Ik kon het niet langer volhouden…. Vanavond begonnen met Monarch Legacy of Monsters. Wat een gave serie zeg!!!

Een ding vond en vind ik wel gek, de ott is geel. Bij andere ATV+ content is de ott gewoon wit, maar bij Monarch dus geel. Wel gek en vreemd, maar doet verder niets af aan het spektakel, want dat is het.

Edit: gek op de tweede ATV in huis, een ATV 4K van een vorige gen waarop ik net watchtvOS 17.2 heb geïnstalleerd is de ott wel weer wit.

[ Voor 17% gewijzigd door RicoK op 12-12-2023 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Greatsword schreef op maandag 11 december 2023 @ 20:43:
[...]

Er zit ook gewoon een Store (winkel) functie in hé, dus daar kan je nu bijvoorbeeld al Oppenheimer en Killers of the Flower Moon kopen in 4K Dolby Vision etc.

[Afbeelding]
Digitaal een film kopen is geen garantie dat je die ook kunt blijven kijken in de toekomst. Dat hebben we recent nog gezien bij Sony, die de licentie rechten op Discovery films/series niet meer had en kopers hiervan zijn deze aankopen nu kwijt.
https://www.playstation.com/en-us/legal/psvideocontent/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
PatrickC schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:56:
[...]

Digitaal een film kopen is geen garantie dat je die ook kunt blijven kijken in de toekomst. Dat hebben we recent nog gezien bij Sony, die de licentie rechten op Discovery films/series niet meer had en kopers hiervan zijn deze aankopen nu kwijt.
https://www.playstation.com/en-us/legal/psvideocontent/
Bij Apple kun je via iTunes een kopie van je film downloaden die je altijd kunt blijven kijken

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RicoK schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:43:
Edit: gek op de tweede ATV in huis, een ATV 4K van een vorige gen waarop ik net watchOS 17.2 heb geïnstalleerd is de ott wel weer wit.
Dit zijn de echte tweakers. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
@meesje Hahahaha, ik zie het. Het was laat gisteravond. 8)7
Ik heb het gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hansw1
Beste, ik ben mij nog even aan het orienteren welk aanbod de streaming providers bieden .
Nu had ik Videoland over het hoofd gezien en zie dat zij 3 abonnementen aanbieden .
Zijn die in praktijk gelijk qua mogelijkheden ( muv de goedkoopste met reclame .) .

Mvg Hans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Hansw1 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:37:
Beste, ik ben mij nog even aan het orienteren welk aanbod de streaming providers bieden .
Nu had ik Videoland over het hoofd gezien en zie dat zij 3 abonnementen aanbieden .
Zijn die in praktijk gelijk qua mogelijkheden ( muv de goedkoopste met reclame .) .

Mvg Hans
Dit is het Apple TV+ topic.
Stel je vraag aub in Het Videoland Topic

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Voor de liefhebber, twee maanden gratis Apple TV+ via https://redeem.services.apple/en-gb/markwahlberg-emeia. Klikken op 'Accept Now'.

Ik kwam dit tegen op Pepper. Werkt als het goed is voor iedereen die geen lopend abonnement heeft. Je kunt eventueel direct weer opzeggen, de gratis periode blijft gewoon geldig.

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 15-12-2023 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Laatst online: 10-09 18:07
TexMex schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 12:57:
Voor de liefhebber, twee maanden gratis Apple TV+ via https://redeem.services.apple/en-gb/markwahlberg-emeia. Klikken op 'Accept Now'.

Ik kwam dit tegen op Pepper. Werkt als het goed is voor iedereen die geen lopend abonnement heeft. Je kunt eventueel direct weer opzeggen, de gratis periode blijft gewoon geldig.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Klopt het dat het voor een Apple hater niet Apple gebruiker onmogelijk is om Apple TV+ te delen in een gezin? Of beter gezegd: ik kan de app wel op meerdere apparaten in een huishouden installeren en inloggen, maar het is niet mogelijk om meerdere profielen aan te maken? En daarmee dus eigen kijklijsten / verder kijken etc.
De enige optie die ik zo'n beetje kan vinden (online) is met meerdere AppleIDs werken, en vervolgens Family Sharing inzetten. Dat klinkt al niet heel erg nice voor alleen een streaming dienst binnen 1 huishouden. Maar vervolgens kom ik ook tegen dat dat hele Family Sharing alleen maar is in te stellen van op Mac / iOS / iPadOS?! En als ik überhaupt al op de website naar mijn AppleID wil (appleid.apple.com) dan moet er meteen maar 2FA per SMS / telefoongesprek worden ingesteld (lees: opgeven telefoonnummer)?! En dan heb ik nog steeds geen garantie dat ik family sharing kan instellen (afgaande op "het internet" is het dan nog steeds een "Nee").

Ik wil best voor content betalen door tussen de streaming diensten te hoppen periodiek. Maar Apple maakt het wel heel erg verleidelijk om weer andere routes te bewandelen.

Om nog maar te zwijgen over de ervaring tot nu toe. Geen betaalmogelijkheid via iDeal maar alleen "kaart". Eerder dit jaar werd de MasterCard van OpenBank geweigerd omdat die "uit Spanje is". Intussen heb ik een Visa card van Rabobank. Dan komen ze tijdens setup aanzetten met "Europese regelgeving verplicht ons de betaling te autoriseren", nouja, dat kan, maar is die mededeling relevant? Na autoriseren bij Rabobank krijg ik bij Apple heel mooi "An unknown error occurred. Try again later". Vervolgens maar een Revolut account aangemaakt, vul ik de gegevens daarvan in, geen melding omtrent "Europese regelgeving verplicht ons de betaling te autoriseren", dus nu ben ik ineens geen Europeaan meer? En wordt er zelfs/dus ook geen autorisatie gevraagd?! Intussen heb ik beide kaarten onder het account staan, maar geen idee waarvan ze gaan factureren. En vervolgens dan met instellen op (meerdere) apparaten de conclusie dat profielen ook al teveel gevraagd is? En de oplossing met losse AppleIDs gekoppeld via "Family sharing" (wat an zich nog wel te volgen/begrijpen is, voorkomt ook delen account gegevens) alleen maar is in te stellen via Apple hardware?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
RicoK schreef op maandag 11 december 2023 @ 23:43:
Ik kon het niet langer volhouden…. Vanavond begonnen met Monarch Legacy of Monsters. Wat een gave serie zeg!!!

Een ding vond en vind ik wel gek, de ott is geel. Bij andere ATV+ content is de ott gewoon wit, maar bij Monarch dus geel. Wel gek en vreemd, maar doet verder niets af aan het spektakel, want dat is het.

Edit: gek op de tweede ATV in huis, een ATV 4K van een vorige gen waarop ik net watchtvOS 17.2 heb geïnstalleerd is de ott wel weer wit.
Die gele ondertitels heb ik ook bij een aantal specifieke series (Monarch, Extrapolations) en alleen op mijn Samsung TV, ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe, het gebrek aan profielen is idd het grootste manko aan AppleTV+ app.

Al vraag ik mij wel af of ze het misschien niet anders regelen met die app. Ik bedoel, ik zie van alles van mijzelf, onder "volgende", en ik vraag mij af of dit bij de andere gebruikers van dezelfde account (niet family), ook hetzelfde te zien is. Dus dat er misschien lokaal (op het apparaat zelf), iets wordt bijgehouden vwb kijkgedrag.

Ga ik vanavond achterkomen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 14:10
hardware-lover schreef op zondag 24 december 2023 @ 11:48:
@RobertMe, het gebrek aan profielen is idd het grootste manko aan AppleTV+ app.

Al vraag ik mij wel af of ze het misschien niet anders regelen met die app. Ik bedoel, ik zie van alles van mijzelf, onder "volgende", en ik vraag mij af of dit bij de andere gebruikers van dezelfde account (niet family), ook hetzelfde te zien is. Dus dat er misschien lokaal (op het apparaat zelf), iets wordt bijgehouden vwb kijkgedrag.

Ga ik vanavond achterkomen.
Hoef je niet te proberen, is gekoppeld op account, niet op apparaat. Dat heb ik al gezien.

Abo / trial overigens ook weer op gezegd. Als Apple het zo moeilijk (/onmogelijk) wil maken voor niet Apple gebruikers dan ga ik er ook geen moeite in steken. Is ook meteen de eerste keer in denk meer dan 5 jaar dat ik weer via alternatieve bronnen ga kijken. Hell, ik heb zelfs crappy SkyShowtime met 1080p max en vaak maar stereo geluid :X.
En wat ook een irritante ATV+ bug is is dat vaak, op mijn Nvidia Shield, die een lage kwaliteit stream pakt, zonder HDR en duidelijk geen 4K. App geforceerd afsluiten en weer opstarten en dan pakt die wel 4K+HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat laatste, dat heb ik eigenlijk nooit. Maar ik gebruik mijn beide Shields al even niet meer als hoofd media speler, dus mogelijk is het apparaat gerelateerd.

Testing, one, two ...

• RicoK
hv08 schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:51:
Die gele ondertitels heb ik ook bij een aantal specifieke series (Monarch, Extrapolations) en alleen op mijn Samsung TV, ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit komt :)
Hehehe, ik ben er uit!

Ik had een fijne stijl voor de ott’s ingeschakeld voor de ATV in de woonkamer, maar van alle streamingdiensten zijn de ott’s voor ATV+ geel en die van Netflix ook afwijkend. Alle andere diensten geven wel mijn stijl weer. De ATV op de slaapkamer gaf weer wel alle ott’s correct weer.
Wat bleek nu? Voor elke afzonderlijke instelling kun je aangeven of de video of de ingestelde ott voorrang heeft. Bij mij stonden enkele afzonderlijke instellingen op ‘geef voorrang aan de video’. Nu ik elke instelling op de stijl heb gezet is de ott weer overal hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

Smoonshine

Feyenoord!!

En ook volledig terecht die column. Persoonlijk vind ik dat Apple TV+ misschien wel de beste is van alle streamingservices. Er zit eigenlijk geen slechte content tussen (of het allemaal interessant voor je is, is wat anders) en ook technisch gezien is het wel echt het paradepaardje onder de diensten.

Ik kan zelf niet wachten op Masters of the Air en ik zag dat we vanaf 12 januari Killers of the Flower Moon kunnen gaan kijken.

uhm...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Smoonshine schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:40:
En ook volledig terecht die column. Persoonlijk vind ik dat Apple TV+ misschien wel de beste is van alle streamingservices. Er zit eigenlijk geen slechte content tussen (of het allemaal interessant voor je is, is wat anders) en ook technisch gezien is het wel echt het paradepaardje onder de diensten.

Ik kan zelf niet wachten op Masters of the Air en ik zag dat we vanaf 12 januari Killers of the Flower Moon kunnen gaan kijken.
De laatste was me helemaal ontgaan. Film van bijna 3,5 uur… Sterke cast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Vanaf morgen een nieuwe serie: Criminal Record
https://www.bnnvara.nl/de...noir-met-uitstekende-cast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Naar het schijnt zal Napoleon zo'n beetje mid februari ook beschikbaar komen op ATV+ (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RicoK schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:53:
Naar het schijnt zal Napoleon zo'n beetje mid februari ook beschikbaar komen op ATV+ (bron)
Ik ben benieuwd. Op dit moment kun je de film voor 15 euro huren of voor 20 kopen. We wachten wel even. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 11:46
Ik meld me ook maar eens in dit topic. :) Heb in het verleden al eens 3 maanden gratis Apple TV+ gehad via m'n LG TV (promo) en ben nu dankzij de 2 maanden gratis promo sinds half december weer actief aan het kijken. Maar het aanbod wordt nu inmiddels wel dusdanig goed en uitgebreid dat ik serieus overweeg om het abonnement vast te houden na afloop van de gratis maanden.

Wat ik allemaal al gekeken heb op Apple TV+ en behoorlijk van genoten heb:
- Severance (serie)
- Emancipation (film)
- Hijack (serie)
- Foundation (serie)
- Ghosted (film)
- Silo (serie)
- Slow Horses (serie)

Wat ik nog in mijn te kijken lijstje heb staan:
- Slow Horses (nieuwste seizoen)
- For All Mankind (serie)
- Invasion (serie)
- Monarch: Legacy of Monsters (serie)
- Masters of the Air (serie)
- Criminal Record (serie)
- Echo 3 (serie)
- Tetris (film)
- The Last Days of Ptolemy Grey

Oftewel, ik heb voorlopig nog genoeg te kijken en dat maakt een abonnement houden het wel waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Laatst online: 09-09 21:36
Hijack vond ik persoonlijk niet zo goed. Monarch: Legacy of Monsters is bijna kinderachtig. Slow Horces en Severnce zijn in mijn ogen meesterwerken. For All Mankind vond ik ook vrij goed. Foundation is af en toe vaag, maar wel erg goed.

Aanbod is nogal wisselend vind ik. Voor mij niet echt beter dan welke andere streamingdienst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philo Melos
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
En wat te denken van Echo3 Echt ongelofelijk slecht. Leek wel Nederlands drama uit de 80-er jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Laatst online: 09-09 12:06
Olga2000 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:39:
Hijack vond ik persoonlijk niet zo goed. Monarch: Legacy of Monsters is bijna kinderachtig. Slow Horces en Severnce zijn in mijn ogen meesterwerken. For All Mankind vond ik ook vrij goed. Foundation is af en toe vaag, maar wel erg goed.

Aanbod is nogal wisselend vind ik. Voor mij niet echt beter dan welke andere streamingdienst ook.
Severance is inderdaad een topper, Slow Horses staat nog op mijn watchlist.
For All Mankind is goed, maar het is bijna vervelend dat er al zoveel afleveringen zijn. Ik kom er nog niet zo snel door.
Verder vond ik Silo enorm goed en in een totaal ander genre Shrinking en Platonic ook.

Voor mij persoonlijk op dit moment wel het beste aanbod, maar het blijft altijd subjectief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Olga2000 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:39:
....Monarch: Legacy of Monsters is bijna kinderachtig. ....
Ja, ben ik ergens wel met je eens. Maar als Godzilla-fan was dit wel gewoon een must-see voor mij. En ik vond het wel te pruimen, maar niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Heb ook prima genoten van Monarch. Niet de beste of meest memorabele serie ooit, maar zeer zeker het kijken wel waard. We zijn nu met Silo begonnen die we tot nu toe ook erg goed vinden.

Denk dat mijn persoonlijke favoriet wel Five Days at Memorial is. Sprak in eerste instantie niet zo aan, maar heeft een diepe indruk achtergelaten.

uhm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zie dat de telegraaf erg positief is over Masters of the Air!
https://www.telegraaf.nl/...evaarlijk-als-in-de-lucht (helaas achter paywall)
4,5 sterren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Foundation seizoen 2 net in twee weken afgekeken.

Vond m weer erg sterk en het verhaal compacter dan in s1.
Jammer dat het nu weer tot 2025 of 2026 wachten is op seizoen 3.

Ook nog bezig met The Morning Show, blijft ook leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door sambalbaj op 25-01-2024 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
Tortelli schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:33:
4,5 sterren
Achter paywall?? Hoezo, met ATV+ kun je deze toch gewoon kijken? Maar, je bedoelt Telegraaf Premium om het artikel te kunnen lezen ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Laatst online: 09-09 21:36
Racierox schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:42:
[...]

Severance is inderdaad een topper, Slow Horses staat nog op mijn watchlist.
For All Mankind is goed, maar het is bijna vervelend dat er al zoveel afleveringen zijn. Ik kom er nog niet zo snel door.
Verder vond ik Silo enorm goed en in een totaal ander genre Shrinking en Platonic ook.

Voor mij persoonlijk op dit moment wel het beste aanbod, maar het blijft altijd subjectief natuurlijk.
Op dit moment heeft Disney + voor mij het beste aanbod. Ik kijk dagelijks. Veel super leuke series. Bv The Artful Dodger. Apple TV+ is gewoon magertjes. Leuke series kan je in een maandje inhalen. Je hoeft niet een jaarabonnement te nemen. Uiteraard ook persoonlijk en subjectief.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Olga2000 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:30:
[...]

Op dit moment heeft Disney + voor mij het beste aanbod. Ik kijk dagelijks. Veel super leuke series. Bv The Artful Dodger. Apple TV+ is gewoon magertjes. Leuke series kan je in een maandje inhalen. Je hoeft niet een jaarabonnement te nemen. Uiteraard ook persoonlijk en subjectief.
Het is inderdaad erg subjectief. Ik ben bezig het aantal streaming diensten terug te brengen. Als eerst SkyShowTime opgezegd. Daarna HBO. De eerstvolgende gaat D+ worden. Ik denk dat PrimeVideo daarna aan de beurt is, duurt nog wel even, jaarabonnement net ingegaan. Ik maak ook wel regelmatig gebruik van het Prime voordeel.
Uiteindelijk denk ik dat Netflix en Apple TV+ overblijven. Apple TV+ zit bij ons in het Apple One abonnement. En biedt voor mij meer dan genoeg content. Alleen ATV+ zou voor mij eigenlijk al kunnen volstaan. Op reguliere tv vind ik het ook wel leuk om naar voetbal te kijken of talkshows. Netflix deel ik met anderen, maar deze dienst alleen zou in principe ook meer dan voldoende zijn. Sommigen vind het te weinig aanbod, maar bij mij groeit de kijklijst enorm snel. :)
En stel dat ik t.z.t. toch graag die ene Star Wars serie of Marvel film dan spaar ik dat op en neem ik wel een keer een maandabonnement. Idem voor bv HBO. Ik kan heus wel even wachten. Een goede serie of film is na een jaar nog steeds goed. :)
O ja. In principe gaat het niet eens om het geld. Bv HBO 4 euro en SST 3,50, maar het levert me wel kijkstress op. Klinkt heel suf, maar kijklijsten die alleen maar langer worden vind ik geen fijn gevoel. En daarnaast is alleen maar voor mij. De rest van het gezin kijkt of geen tv of heeft voornamelijk interesse in YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 13:48
Gisteren de eerste episode Masters of the Air gekeken. Het viel mij niet erg mee eerlijk gezegd. Komt denk ik door alle jonge en voor mij totaal onbekende acteurs, ik heb er nog geen feeling mee. Mis wel een Tom Hanks bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 13:48
meesje schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:52:
[...]

Het is inderdaad erg subjectief. Ik ben bezig het aantal streaming diensten terug te brengen. Als eerst SkyShowTime opgezegd. Daarna HBO. De eerstvolgende gaat D+ worden. Ik denk dat PrimeVideo daarna aan de beurt is, duurt nog wel even, jaarabonnement net ingegaan. Ik maak ook wel regelmatig gebruik van het Prime voordeel.
Uiteindelijk denk ik dat Netflix en Apple TV+ overblijven. Apple TV+ zit bij ons in het Apple One abonnement. En biedt voor mij meer dan genoeg content. Alleen ATV+ zou voor mij eigenlijk al kunnen volstaan. Op reguliere tv vind ik het ook wel leuk om naar voetbal te kijken of talkshows. Netflix deel ik met anderen, maar deze dienst alleen zou in principe ook meer dan voldoende zijn. Sommigen vind het te weinig aanbod, maar bij mij groeit de kijklijst enorm snel. :)
En stel dat ik t.z.t. toch graag die ene Star Wars serie of Marvel film dan spaar ik dat op en neem ik wel een keer een maandabonnement. Idem voor bv HBO. Ik kan heus wel even wachten. Een goede serie of film is na een jaar nog steeds goed. :)
O ja. In principe gaat het niet eens om het geld. Bv HBO 4 euro en SST 3,50, maar het levert me wel kijkstress op. Klinkt heel suf, maar kijklijsten die alleen maar langer worden vind ik geen fijn gevoel. En daarnaast is alleen maar voor mij. De rest van het gezin kijkt of geen tv of heeft voornamelijk interesse in YouTube.
Idem. Ik heb nu Netflix(volle mep 15,99), AppleTV+, Prime, Disney, HBO en SST. Disney stopt over een paar dagen, kijk er echt te weinig naar. HBO vindt ik nog te doen voor 3,99 en ik zit midden in een aantal series. SST heb ik gratis bij Ziggo maar anders was ie er ook uitgegaan en Prime tja, moet er nog even over nadenken of ik die 4,99 het waard blijft vinden.

Netflix en AppleTV+ zijn voor mij no-brainers, die blijven gegarandeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:32
DutchOwnage schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 10:21:
Gisteren de eerste episode Masters of the Air gekeken. Het viel mij niet erg mee eerlijk gezegd. Komt denk ik door alle jonge en voor mij totaal onbekende acteurs, ik heb er nog geen feeling mee. Mis wel een Tom Hanks bijvoorbeeld.
Band of Brothers, toch wel de grote broer van Masters of the Air, is juist zó ontzettend goed omdat er (toentertijd) alleen maar onbekende acteurs in speelden. Dat maakte het (voor mij) juist heel authentiek doordat er niet alleen maar gevestigde Hollywood-sterren in zulke oorlogsverhalen spelen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 20:22
Tortelli schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 19:33:
4,5 sterren
Dat bevestigt weer het beeld dat de Telegraaf een krant is met totale wansmaak.

Wat een gedrocht van een serie tot nu toe. De CGI ziet er werkelijk niet uit, alsof ik naar een slechte B-film/computergame zit te kijken. De dialogen zijn ook om te huilen evenals het acteerwerk. Voor mij nu al de mislukking van 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:06
Ja de Freggles zijn er !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:50

Player1S

Probably out in the dark

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:57:
[...]

Band of Brothers, toch wel de grote broer van Masters of the Air, is juist zó ontzettend goed omdat er (toentertijd) alleen maar onbekende acteurs in speelden. Dat maakte het (voor mij) juist heel authentiek doordat er niet alleen maar gevestigde Hollywood-sterren in zulke oorlogsverhalen spelen.
Inderdaad.

Net even de eerste 2 afleveringen gekeken. Diegene die Curtis speelde herkende ik toevallig van Chernobyl.

Vind het op zich goed tot nu toe maar wat ik hier mis en eigenlijk ook bij The Pacific is de eerste aflevering zoals in Band of Brothers. Je krijgt daar echt het kameraadschap gevoel.

Met de Pacific en ook tot nu toe deze weer lijkt het alsof ze teveel verhaal in te weinig afleveringen willen stoppen waardoor bepaalde stukken gerushed lijken.

Een heel mooi voorbeeld uit de Pacific is de aflevering in Australie. Lijkt paar weken te zijn in de serie maar als je het boek leest waar het op gebaseerd is hebben ze daar maanden gezeten.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:25
Is het nog mogelijk om langer dan de standaard 7 dagen Apple TV te proberen?
Ik herinner me acties dat je 2-3 maanden kon proberen, maar die lijken allemaal verlopen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ample Energy schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:28:
Is het nog mogelijk om langer dan de standaard 7 dagen Apple TV te proberen?
Ik herinner me acties dat je 2-3 maanden kon proberen, maar die lijken allemaal verlopen.
Een nieuwe iPhone of iPad kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

PatrickC schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:46:
[...]

En dan wel met nieuw Apple id en binnen 14 dagen terugsturen WKOA :+

Slow horses S3 is overigens wel weer genieten zeg.
En Masters of the Air is goed, maar niet zo goed als Band of Brothers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:25
PatrickC schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:46:
[...]

Don’t threaten me with a good time :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste