Olga2000 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:40:
[...]
Ik wil nog tweede seizoen van Bad Sisters kijken. Silo zal ik afkijken als Severence volledig uitgezonden is. Dan neem ik abo voor een maandje. Maar nu hoef ik niet te wachten op begin van het seizoen. En later heb ik tijd voor andere series.
Ah ja, als je toch al regelmatiger een abo afsluit maakt het niet zoveel uit.
Ikzelf heb in 2023 "geprobeerd" een abo af te sluiten, eerst met een Debit MasterCard van OpenBank, die werd geweigerd, maanden later met een Visa Debit kaart, die werd geweigerd, en toen uit pure ellende maar een Revolut account aangemaakt, en de virtuele kaart daarvan werd wel geaccepteerd. En vervolgens bleek dat profielen, voor meerdere personen in een huishouden dus, ook nog eens onmogelijk was (/werkt met Apple Family dat alleen met een Apple device is in te stellen) was ik er helemaal klaar mee. Eerste week van de trial maand het abo ook alweer direct opgezegd.
Intussen nu wel even Liaison opgezet, "want die is nergens anders te vinden". En gezien het maar een kwestie van inloggen is (/de app openen die nog geïnstalleerd en ingelogd was) is dat nog net te doen zeg maar. Maar betalen ga ik er niet meer voor.
Andere diensten heb ik ook alleen HBO Max & SkyShowtime met de 50% lifetime korting, en de rest hop ik wat heen en weer. Maar Apple wilt blijkbaar letterlijk mijn geld niet, dus dan steek ik er ook geen moeite meer in.
Edit:
Heb met de app op Android TV (/Nvidia Shield) ook het idee dat elke keer als ik heb gekeken, naar het homescreen (van Android) ga en dan weer ga kijken dat het beeld niet 4K is. Sluit ik de app geforceerd af en start ik opnieuw is het beeld beduidend scherper. En toen ik het iets meer dan een jaar terug had had ik meen ik al dezelfde ervaring.
[
Voor 10% gewijzigd door
RobertMe op 04-01-2025 13:14
]