[Apple TV+] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42
kazuka schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 13:04:
Zojuist de eerste 2 episodes gezien van Pluribus. Dit is er eentje hoor, de eerste aflevering was echt ontzettend freaky. Meer X-Files dan Breaking Bad maar je ziet wel dat dit een Vince Gilligan show is, plus een gevulde portemonnee van Apple dus hoge production values.
Ik ga kijken als alles er op staat. Ben heel benieuwd!

Leuke review: https://www.theguardian.c...creators-tv-show-apple-tv

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
kazuka schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 13:04:
Zojuist de eerste 2 episodes gezien van Pluribus. Dit is er eentje hoor, de eerste aflevering was echt ontzettend freaky. Meer X-Files dan Breaking Bad maar je ziet wel dat dit een Vince Gilligan show is, plus een gevulde portemonnee van Apple dus hoge production values.
Ik wordt er nog niet echt warm van, wel wat WTF momenten maar thats it. Ook niet zo'n groot Breaking Bad / Better Call Saul fan overigens. Voor nu zou ik het dus een 6,5 geven, even kijken waar het naar toe gaat. Het worden blijkbaar sowieso minimaal 2 seizoenen.

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Greatsword schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:29:
[...]

Ik wordt er nog niet echt warm van, wel wat WTF momenten maar thats it. Ook niet zo'n groot Breaking Bad / Better Call Saul fan overigens. Voor nu zou ik het dus een 6,5 geven, even kijken waar het naar toe gaat. Het worden blijkbaar sowieso minimaal 2 seizoenen.
Wij hebben het ook gisteren bekeken, was verrassend, creatief, absurd etc, maar of het heel goed was?
Daar waren we nog niet over uit en moet denk ik nog blijken uit komende afleveringen van het seizoen.
Het is wel heel apart, ziet er prachtig uit, maar het lijkt mij typisch een serie die veel mensen bereikt die het òf fantastisch vinden òf mensen waarvoor het net even een brug te ver is om er van te genieten.
Een polariserende serie en ik weet nog niet wat ons oordeel zal zijn :|

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:42
RoRoNL schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:56:
[...]

Wij hebben het ook gisteren bekeken, was verrassend, creatief, absurd etc, maar of het heel goed was?
Daar waren we nog niet over uit en moet denk ik nog blijken uit komende afleveringen van het seizoen.
Het is wel heel apart, ziet er prachtig uit, maar het lijkt mij typisch een serie die veel mensen bereikt die het òf fantastisch vinden òf mensen waarvoor het net even een brug te ver is om er van te genieten.
Een polariserende serie en ik weet nog niet wat ons oordeel zal zijn :|
Das ook wel een beetje zoals Better Call Saul. Daar moest je ook echt van houden... ik vond het geweldig!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
ChrisM schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:35:
[...]

Das ook wel een beetje zoals Better Call Saul. Daar moest je ook echt van houden... ik vond het geweldig!
Dat klopt helemaal, gelukkig zijn we niet afgehaakt de eerste seizoenen, het laatste seizoen van BCS was inderdaad geweldig, dus bij deze schrijver loont een beetje volhouden.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Overspark schreef op woensdag 5 november 2025 @ 10:04:
Was Invasion ooit goed dan? Slow Horses laatste seizoen is prima. Zoals altijd niet bijster realistisch maar wel zeer vermakelijk. En over een paar dagen komt Pluribus die veel hype heeft, ben benieuwd.
Inderdaad. Invasion is nooit goed geweest. Het heeft alleen productiewaarde, maar de rest ontbreekt volledig.

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste