[Apple TV+] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:04
Five days at memorial, nu 4 afleveringen gezien. Echt een heel aangrijpende serie! Aanrader (tot nu toe).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 23:21
Zojuist het slot van Silo gezien. Wow! Wat een serie. Wat een twist in de laatste 5 minuten!

Laat maar komen Season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:46
RicoK schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:04:
Zojuist het slot van Silo gezien. Wow! Wat een serie. Wat een twist in de laatste 5 minuten!

Ja, die twist aan het einde zag ik ook niet aankomen! Had bewust geen spoilers gelezen over seizoen 1 (en heb het boek ook niet gelezen) dus hoe de vork echt in de steel zat was voor mij ook een verrassing. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:38

Mr. Freeze

¡GO!

Waar ik echt naar uit kijk is Constellation, nu maar hopen dat de serie net zo goed is als de trailer doet beloven. Ik hou wel van series en films met een alternatieve realiteit. Een erfenis van een oude Voyager aflevering, Year of Hell.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
RicoK schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 00:04:

Ja, dat is echt super. Ik had wel boeken gelezen, dus wist wat ging komen, maar ook tijdens lezen had dat wauw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RicoK schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:53:
Naar het schijnt zal Napoleon zo'n beetje mid februari ook beschikbaar komen op ATV+ (bron)
Mid feb is nu 1 maart geworden.
https://www.msn.com/nl-nl...HIF?ocid=sapphireappshare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
De director's cut zou pas later komen begrijp ik uit dat bericht. Niet dat er officieel iets bekend is, kan zelfs zijn dat het nog een jaar duurt maar een verrassing kan altijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lindenberger
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:03
Mr. Freeze schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:28:
Waar ik echt naar uit kijk is Constellation, nu maar hopen dat de serie net zo goed is als de trailer doet beloven. Ik hou wel van series en films met een alternatieve realiteit. Een erfenis van een oude Voyager aflevering, Year of Hell.
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en ben een beetje ferm weggeblazen. :) Ik kom uit een diep bad met het bekijken van het volledige aanbod van For all Mankind met gelijkaardige acties (voornamelijk in het eerste seizoen van FaM), maar dit oogt nog ietwat anders. Benieuwd naar het verdere verloop van het verhaal. Noomi Rapace is echt geweldig en er speelt een acteur ook mee die we in al zijn nukkigheid nog kennen van Better call Saul. Zien wat dat geeft...

Vandaag staan de eerste 3 episodes erop, daarna iedere woensdag een nieuwe aflevering volgens https://www.imdb.com/titl.../episodes/?ref_=tt_ov_epl >:)

[ Voor 28% gewijzigd door Lindenberger op 21-02-2024 16:14 . Reden: Quote vergeten. ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn hier afgelopen weekend aan The New Look begonnen.
Leuke combinatie van oorlogsserie en Parijse modescene.

AppleTV+ is wat mij betreft echt het nieuwe HBO geworden.
Niet super veel aanbod, maar wel kwaliteit in vele genres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Haay schreef op dinsdag 13 februari 2024 @ 11:23:
[...]

Ja, die twist aan het einde zag ik ook niet aankomen! Had bewust geen spoilers gelezen over seizoen 1 (en heb het boek ook niet gelezen) dus hoe de vork echt in de steel zat was voor mij ook een verrassing. :)
Nou ik zag het eind echt van mijlen ver aankomen. Verder hoop ik wel op wat meer externe ontwikkelingen ipv "politiek in de silo". Wel Ok serie.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik heb deze week een trial abonnement genomen, met de intentie om een maandje te doen, maar heb 'm al gecancelled. Misschien kom ik er nog op terug, maar ik weet het niet.
Apple TV+ heeft vermoedelijk voor mij de meest interessante series op dit moment (films kijk ik bijna niet online, die zie ik in de bioscoop). Foundation was voor mij het interessants, de eerste afleveringen had ik een hele tijd terug al gezien via m'n broer, en ik wilde de rest wel zien.

Foundation
Begon tof, maar ik begon me gaandeweg steeds meer te ergeren aan dingen, en ik heb het idee dat de serie gaat verzanden in grote onzin. Die aflevering dat die rebellen Terminus aanvallen, en dat Emperial schip arriveert. Holy shit gasten, waar the fuck zijn jullie allemaal mee bezig. Ben gestop bij aflevering 6 geloof ik. Ik ga het seizoen afkijken, maar ik denk dat de kans groot is dat ik de serie niet ga afkijken.

Silo
Was tof. Ik zat te twijfelen om hem te kijken, in dit geval omdat ik overweeg de boeken te lezen. Toch seizoen 1 gekeken, en dit is op Apple TV me het meest bevallen tot nu toe. Maar misschien dat ik alsnog de boeken ga lezen.

Invasion.
Wow. Na 2 afleveringen had ik het idee alleen de proloog gezien te hebben. Na 3 afleveringen had ik het idee nog steeds alleen de proloog gezien te hebben, alleen daarbij met het gevoel dat het hele seizoen de proloog ging zijn. Ik had hier geen zin in, dus ik ben gestopt. Pacing is shit, editing is shit, en de characters zijn shit. Ik heb nog geen character gezien die wat mij betreft niet opgegeten mag worden door een alien.

Ik had nog interesse in o.a. For all mankind en Severance, dus die probeer ik nog zo lang de trial loopt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
Sméagol schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:26:

Ik had nog interesse in o.a. For all mankind en Severance, dus die probeer ik nog zo lang de trial loopt.
Severance was wel ok, For all mankind vond ik zeer goed, al heb ik het laatste seizoen nog niet helemaal gezien. Als je nog tijd over hebt, probeer ook Calls eens. Op de headset in het donker :) Is weer eens iets heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

sverzijl schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:43:
[...]

Severance was wel ok, For all mankind vond ik zeer goed, al heb ik het laatste seizoen nog niet helemaal gezien. Als je nog tijd over hebt, probeer ook Calls eens. Op de headset in het donker :) Is weer eens iets heel anders.
Koptelefoon in het donker is standaard mo bij mij ;). Ik ga een aflevering proberen, maar vermoed dat 't niks voor mij is. Door het gebrek aan beeld. Ik kan heel goed naar telefoongesprek films kijken, Locke en Den Skyldige zijn top films, maar daar zit nog steeds beeld bij. Ik doe niet aan podcasts omdat ik me dan laat afleiden door andere dingen, en vervolgens me niet kan focussen op de podcast zelf, ik vermoed dat hier hetzelfde gaat gebeuren. Maar ik laat het wel weten..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
Sméagol schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:54:
[...]

Koptelefoon in het donker is standaard mo bij mij ;). Ik ga een aflevering proberen, maar vermoed dat 't niks voor mij is. Door het gebrek aan beeld. Ik kan heel goed naar telefoongesprek films kijken, Locke en Den Skyldige zijn top films, maar daar zit nog steeds beeld bij. Ik doe niet aan podcasts omdat ik me dan laat afleiden door andere dingen, en vervolgens me niet kan focussen op de podcast zelf, ik vermoed dat hier hetzelfde gaat gebeuren. Maar ik laat het wel weten..
De eerste aflevering snap je pas na de laatste geloof ik (is al wel een hele tijd geleden voor mij, maar was weer eens iets heel anders. Podcasts hebben mij ook nooit kunnen boeien overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
Sméagol schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 19:26:

Severance is echt top! Er staat zo ontzettend veel moois op, bijv Slow Horses.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Je kunt weer twee maanden gratis Apple TV+ krijgen: https://redeem.services.apple/leo-kfm-emeia-2024.

Werkt als het goed is voor iedereen die geen lopend abonnement heeft. Je kunt eventueel direct weer opzeggen, de gratis periode blijft gewoon geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De eerste 3 afleveringen van IMDB: Constellation (TV Series 2024– ) zitten er op en kan niet wachten op de rest.

Weer heerlijk mysterieus en spannend.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
ChrisM schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:09:
[...]

Severance is echt top! Er staat zo ontzettend veel moois op, bijv Slow Horses.
Slow Horses is amazing. De naam doet het eer aan.. je komt er wat slow in.
Maar oh boy, als je er eenmaal in zit. _/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
TexMex schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:31:
Je kunt weer twee maanden gratis Apple TV+ krijgen: https://redeem.services.apple/messi-sp-emeia-2024.

Werkt als het goed is voor iedereen die geen lopend abonnement heeft. Je kunt eventueel direct weer opzeggen, de gratis periode blijft gewoon geldig.
Helaas, ik kreeg de melding: "Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe abonnees."
En ik ben momenteel gewoon betalend abonnee.
Rivanov schreef op maandag 26 februari 2024 @ 05:57:
Slow Horses is amazing. De naam doet het eer aan.. je komt er wat slow in.
Maar oh boy, als je er eenmaal in zit. _/-\o_
Helemaal mee eens! Laatst seizoen 1 opnieuw gekeken, dit keer samen met mijn vrouw. Ben erg benieuwd naar seizoen 3, maar eerst nog seizoen 2 opnieuw kijken met mijn vrouw er nu ook bij. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Haay op 26-02-2024 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Laatst online: 10-09 20:33
Apple TV+ (VS) heeft nu iTunes films in zijn dienst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tH8s1UqS4wJyHQd3RL0XYhRDA6o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GBIf2pbCdNbyXWC8qn0XGTyh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LRN4pGDVavTBQ6vVpZmtMqjMbtU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tSr8fmzIks00ykN6t4VHzS3g.png?f=fotoalbum_large

Nu tijdelijk tot 30 april. Ben benieuwd of dit voor NL accounts ook is en of dit voorproefje is op een toekomstige aanpak? Ook netjes in de 4K-DV versie, dus ben benieuwd.

Complete aanbod:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cQodxyn1_ojRwx_8zqN8INSH7SI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qewPfnZXxbv5NArLbcRafILJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIEU-KEtTI6DVhZtGBF8JzzuB2E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ohU6WHk45STmav8Zwzg9gHsC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door BiaggioLuciano op 02-03-2024 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Hier zie ik helaas nog niets van de films in de afbeelding hierboven in de Apple TV+ app, @BiaggioLuciano. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Laatst online: 08:26

PeaceNlove

Deugleuter

Greatsword schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:35:
De eerste 3 afleveringen van IMDB: Constellation (TV Series 2024– ) zitten er op en kan niet wachten op de rest.

Ik zit er nu 5 afleveringen in. Hardcore sci-fi is het niet, maar intrigerend is het wel, dus nu ben ik hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Laatst online: 10-09 20:33
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 18:54:
Apple TV+ (VS) heeft nu iTunes films in zijn dienst:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nu tijdelijk tot 30 april. Ben benieuwd of dit voor NL accounts ook is en of dit voorproefje is op een toekomstige aanpak? Ook netjes in de 4K-DV versie, dus ben benieuwd.

Complete aanbod:[Afbeelding]

[Afbeelding]
Interessante ontwikkeling: er zijn meer films toegevoegd en nu tot mei verlengd. Ik verwacht een complete wereldwijde bekendmaking bij de nieuwe Apple TV of WDC. The Godfather 1 & 2 zijn niet in de 4K kwaliteit. Noch John Wick 1 & 3… (2 dan weer wel).

[ Voor 3% gewijzigd door BiaggioLuciano op 01-04-2024 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Greatsword schreef op zondag 25 februari 2024 @ 22:35:

spoiler:
Heb je die kat gezien? Subtiel en tegelijkertijd ook niet subtiele hint zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

PeaceNlove schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 21:36:
[...]

spoiler:
Heb je die kat gezien? Subtiel en tegelijkertijd ook niet subtiele hint zeg
Over katten gesproken, Dark Matter is gisteren gestart. Na 2 afleveringen zeker benieuwd waar het naar toe gaat.

IMDB: Dark Matter (TV Series 2024– )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik sluit me helemaal aan bij @Greatsword
erg sterk begin, lekker sfeertje ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Net begonnen aan IMDB: Presumed Innocent (TV Mini Series 2024) en kan niet wachten op de volgende afleveringen.

Elke keer merk ik bij Apple TV+ series dat ik er zomaar geld voor over zou hebben om de rest van het seizoen in 1x te kunnen bekijken. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Greatsword schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 22:21:
Net begonnen aan IMDB: Presumed Innocent (TV Mini Series 2024) en kan niet wachten op de volgende afleveringen.

Elke keer merk ik bij Apple TV+ series dat ik er zomaar geld voor over zou hebben om de rest van het seizoen in 1x te kunnen bekijken. Hebben jullie dat ook?

[YouTube: Presumed Innocent — Official Trailer | Apple TV+]
Extra betalen, nee. Wachten doe ik vaak wel tot een serie compleet is en dan beginnen met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 12:36:
[...]

Extra betalen, nee. Wachten doe ik vaak wel tot een serie compleet is en dan beginnen met kijken.
Doe als bingkijker dit ook. Verzamel er dan meteen meerderen die ik dan in een maand ga afkijken en zeg dan weer op..... Op zich begrijp ik wel waarom men meestal één aflevering per week doet, maar er zijn ook series die men meteen in zijn geheel aanbiedt. [Niet specifiek Apple TV+] De serie Sweet Tooth bij Netlix heeft men seizoen alle afleveringen beschikbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Heerlijke plotwending in afleveringen 8 van Dark Matter. Om nog even aan te sluiten hierboven, het is zeker een serie waar je een seizoen in een keer van wilt bingen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mr. Freeze schreef op zaterdag 15 juni 2024 @ 12:36:
Ja, dat doe ik in principe ook. Hoewel dit gedrag dan juist wel weer vertekende cijfers richting de streaming bedrijven geeft, wanneer de kijkcijfers in de eerste week van een nieuwe serie dan tegenvallen dankzij het gedrag van het type kijkers zoals wij, die pas gaan kijken wanneer de hele serie beschikbaar is. :X

Krijg je dus gevallen dat een serie direct na één seizoen al weer gecancelled wordt omdat de kijkcijfers tegenvielen, terwijl sommige series pas na een tijdje beschikbaarheid groeien in populariteit doordat mensen kijken, enthousiast worden en tegen vrienden zeggen om die serie ook te gaan kijken.

Ik ben pas recentelijk aan For All Mankind begonnen op Apple TV+ en heb net seizoen 1 afgekeken. Interessante alternatieve werkelijkheid en boeiend om te kijken. Ben benieuwd hoe dat verder gaat in de seizoenen 2, 3 en 4. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:32
Hallo beste mede-tweakers,

Ik heb de 7 dagen trial genomen omdat ik nogal wat series zie staan die zowel ik als mijn vrouw willen kijken.
Nu heb ik al online en in dit topic gezocht maar klopt het dat je geen profielen kan maken?
Of kijk ik er gewoon overheen? ;)

Apple TV+ mag gedeeld worden binnen ons huishouden las ik, dus dan lijkt het mij logisch om ook verschillende profielen te hebben.

We kijken overigens via de Chrome browser op Windows PC's. (Win 10 en Win 11).
We hebben ook een Nvidia Shield (2019) maar daar moet ik het nog installeren.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:21
Vortigen schreef op maandag 24 juni 2024 @ 17:23:
Nu heb ik al online en in dit topic gezocht maar klopt het dat je geen profielen kan maken?
Of kijk ik er gewoon overheen? ;)
Klopt, je kijkt er niet overheen! ;)

Apple TV (dus niet de +) werkt met Apple ID, dus daar kan je switchen van users. Maar Apple TV+ heeft dit native NIET in de app zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door RigolleM op 24-06-2024 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:32
RigolleM schreef op maandag 24 juni 2024 @ 17:26:
[...]

Oh jee, ik was er al bang voor ...
Dat wordt goed afstemmen met elkaar dan ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
[...]

Apple TV (dus niet de +) werkt met Apple ID, dus daar kan je switchen van users. Maar Apple TV+ heeft dit native NIET in de app zitten.
Volgens mij kan het bij Apple TV+ ook soort van. Via Apple Family(?) kun je andere accounts linken die dan op jou abonnement meeliften. Dus je hebt dan geen profielen maar volledig eigen accounts die op hetzelfde abo zitten. Alleen... kun je dat Apple Family alleen beheren van op een Apple apparaat.

En dat was het moment dat ik maar weer eens mijn ooglapje heb opgezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
[...]

Inderdaad. Dus je stelt je profielen in op de Apple TV. En de (Apple) TV app switcht dan automatisch naar een ander gebruiker.
Je zou kunnen zeggen dat dat aparte profielen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Sunny is goed, heel er goed. Nu net aflevering drie gekeken en als ze dit niveau volhouden is dit wat mij betreft de beste serie van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14:12
3 maanden gratis icm een ps4 of ps5.

Activeren kan tot 22 september

https://www.playstation.c...le-tv-playstation-offers/

[ Voor 12% gewijzigd door Dagarkin op 18-07-2024 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Carl Hiaasen’s bad Monkey is de eerste serie waarbij ik altijd eerst de recap terugkijk. Super droogkomisch begin van een lekkere serie. Aanradertje vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:06
Nu 3 maanden gratis als je een LG smart tv hebt (tot 13 oktober)

https://www.lg.com/nl/webos-smart-tv/lg-streaming-week/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Semi offtopic? Maar dit werkt vast niet op een TV van 2016 die al jaren niet meer met internet verbonden is? Gezien "Gebruik de LG Streaming Week app op de LG TV" (of zouden ze die compatible hebben gemaakt met alle WebOS versies?). En mogelijk dat het dan ook nog eens gekoppeld is aan de LG app voor AppleTV+ waardoor ik ook verplicht via die route moet kijken (terwijl ik alles kijk via een NVidia Shield), als de AppleTV+ app uberhaupt beschikbaar is voor deze WebOS versie.

Edit:
Kleine lettertjes:
Apple TV+: Aanbod verloopt op 17 november 2024. Het aanbod is beschikbaar in de Apple TV-app voor de modellen LG 4K Smart TV en LG 8K Smart TV verschenen tussen 2018 en 2024, en de modellen StandbyME en StandbyME GO.

[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 10-09-2024 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
Top zelf activeer ik voor 22 september deze

Icm playstation https://www.playstation.c...le-tv-playstation-offers/ ook 3 maanden

Dan eind november deze van lg activeren, dan toch weer mooi een aantal maanden gratis apple tv.

Of weet iemand evt mocht ik ze beiden nu toevoegen, dat ze elkaar verlengen tot een half jaar.

• Haay
Dagarkin schreef op dinsdag 10 september 2024 @ 19:26:
Of weet iemand evt mocht ik ze beiden nu toevoegen, dat ze elkaar verlengen tot een half jaar.
In de <kleinere lettertjes> onder de LG aanbieding staat ook: Alleen geldig voor nieuwe en in aanmerking komende terugkerende abonnees van Apple TV+ in jouw regio. Maximaal één aanbod per tv en Apple ID. Dus werkt die aanbieding niet wanneer je al een lopend abonnement hebt (zoals ik), en ik verwacht ook een soort cool-down periode tussen twee gratis abonnementen. Kleine kans dat je het aansluitend kunt laten doorlopen!

• Dagarkin
Haay schreef op woensdag 11 september 2024 @ 08:55:
[...]

In de <kleinere lettertjes> onder de LG aanbieding staat ook: Alleen geldig voor nieuwe en in aanmerking komende terugkerende abonnees van Apple TV+ in jouw regio. Maximaal één aanbod per tv en Apple ID. Dus werkt die aanbieding niet wanneer je al een lopend abonnement hebt (zoals ik), en ik verwacht ook een soort cool-down periode tussen twee gratis abonnementen. Kleine kans dat je het aansluitend kunt laten doorlopen!
Ja vermoed idd dat ze dit ook hebben aangepast. Op reddit waren wel reacties van mensen waarbij het gelukt was, maar helaas van een paar jaar geleden. Ga het zelf in november proberen en laat wel weten of het doorloopt.

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:32

Rayzman

+31 Rayzman

Appletv+ lukte voor drie maanden, maar Apple Music kreeg ik maar twee maanden terwijl er op de LG pagina ook drie staat.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:49
Heb begrepen dat ik 3 maanden apple tv kan krijgen via Playstation. Ik doe dit dan ook via de Playstation en zie de 3 maanden verlenging staan. Alleen krijg ik op de laatste moment elke keer weer een foutmelding dat ITunes de verwerking op dat moment niet kan verwerken. Zo stom heb het zelfs ook op een andere.moment op een andere dagdeel geprobeerd. Iemand met een oplossing? Kan ik Apple hierover contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
@Nietdatikweet Serieus, hier helpen ze je met plezier mee. Bel Apple even: 0800 0201581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Not sure if serious or just joking......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
@Nietdatikweet Heb je slechte ervaringen met telefonisch Apple support? Hier niet.

[ Voor 12% gewijzigd door RoRoNL op 18-11-2024 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Hahah nee hoor je reactie kwam beetje sarcastisch over. Heb gebeld en het is geregeld middels een code via webdesk. Dankjewel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Apple TV is dit weekend gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Apple TV is hardware, TV is een app en Apple TV+ een dienst. Die laatste is gratis dit weekend. ;)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Apple TV+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:17
En wanneer begint het weekend bij Apple TV+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07

kingfriko

100 % BULLY

Witlof schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 21:12:
En wanneer begint het weekend bij Apple TV+?
Bij mij werkte het om 19:00 uur vandaag al .

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Klopt. Ik zit al de hele avond seizoen 2 van Silo te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Olga2000 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 00:23:
Klopt. Ik zit al de hele avond seizoen 2 van Silo te kijken.
Heb je alleen weinig aan, want er moeten nog 2 afleveringen uit komen :p

Ik "wil" hier an zich ook wel gebruik van maken, puur omdat het gratis is. Maar alles van ATV dat ik wil zien heb ik gezien (en dan niet op ATV, omdat het een waardeloze dienst is) behalve Silo dat nog bezig is. Dus effectief "heb ik niks te kijken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
RobertMe schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 08:44:
[...]

Heb je alleen weinig aan, want er moeten nog 2 afleveringen uit komen :p

Ik "wil" hier an zich ook wel gebruik van maken, puur omdat het gratis is. Maar alles van ATV dat ik wil zien heb ik gezien (en dan niet op ATV, omdat het een waardeloze dienst is) behalve Silo dat nog bezig is. Dus effectief "heb ik niks te kijken".
Ik wil nog tweede seizoen van Bad Sisters kijken. Silo zal ik afkijken als Severence volledig uitgezonden is. Dan neem ik abo voor een maandje. Maar nu hoef ik niet te wachten op begin van het seizoen. En later heb ik tijd voor andere series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Olga2000 schreef op zaterdag 4 januari 2025 @ 12:40:
[...]

Ik wil nog tweede seizoen van Bad Sisters kijken. Silo zal ik afkijken als Severence volledig uitgezonden is. Dan neem ik abo voor een maandje. Maar nu hoef ik niet te wachten op begin van het seizoen. En later heb ik tijd voor andere series.
Ah ja, als je toch al regelmatiger een abo afsluit maakt het niet zoveel uit.
Ikzelf heb in 2023 "geprobeerd" een abo af te sluiten, eerst met een Debit MasterCard van OpenBank, die werd geweigerd, maanden later met een Visa Debit kaart, die werd geweigerd, en toen uit pure ellende maar een Revolut account aangemaakt, en de virtuele kaart daarvan werd wel geaccepteerd. En vervolgens bleek dat profielen, voor meerdere personen in een huishouden dus, ook nog eens onmogelijk was (/werkt met Apple Family dat alleen met een Apple device is in te stellen) was ik er helemaal klaar mee. Eerste week van de trial maand het abo ook alweer direct opgezegd.

Intussen nu wel even Liaison opgezet, "want die is nergens anders te vinden". En gezien het maar een kwestie van inloggen is (/de app openen die nog geïnstalleerd en ingelogd was) is dat nog net te doen zeg maar. Maar betalen ga ik er niet meer voor. Andere diensten heb ik ook alleen HBO Max & SkyShowtime met de 50% lifetime korting, en de rest hop ik wat heen en weer. Maar Apple wilt blijkbaar letterlijk mijn geld niet, dus dan steek ik er ook geen moeite meer in.

Edit:
Heb met de app op Android TV (/Nvidia Shield) ook het idee dat elke keer als ik heb gekeken, naar het homescreen (van Android) ga en dan weer ga kijken dat het beeld niet 4K is. Sluit ik de app geforceerd af en start ik opnieuw is het beeld beduidend scherper. En toen ik het iets meer dan een jaar terug had had ik meen ik al dezelfde ervaring.

[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 04-01-2025 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
In de VS is het al mogelijk om Apple TV+ als kanaal binnen Amazon Prime te nemen. Ik hoop dat die optie op termijn ook naar Amazon Prime NL komt zodat we niet meer afhankelijk zijn van direct bij Apple afsluiten van een abonnement. Momenteel is mijn LG OLED TV de enige plek in huis waar ik, dankzij de Apple TV+ app op de TV, naar de films en series van Apple TV+ kan kijken. Wij zijn een Android huishouden en hebben dus verder alleen Android smartphones en tablets en Chromecasts. Wanneer Apple TV+ een kanaal op Prime wordt kun je ook gewoon de Prime app op je Android tablet starten en in dat kanaal naar Apple TV+ films en series kijken. Dat zou de dienst wel een stuk toegankelijker maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Liaison heb ik gezien. Ik vond het niet erg sterk. Maar Eva Green is een van mijn favoriete actrices. Ik verslinder alles met haar in hoofdrol. Bad Sisters seizoen 1 was echt super! Gisteren ook Wolfs gezien. Heel vermakelijke film.
Persoonlijk ben ik Apple gebruiker, dus iPad, iPhone en Apple TV zijn aanwezig. Tot nu toe keek ik bijna altijd gratis (mijn moeder kocht nieuwe iPad en ik kon met haar account 3 maanden gratis kijken). Jaar geleden nieuwe iPhone gekocht, ook 3 maanden gratis kijken. MacBook van mijn werk (een andere account) ook 3 maanden gratis kijken. Maar komende maanden zie ik zo’n gratis walhalla niet meer. Dus zou moeten voor een maandje abo nemen om een en andere af te kijken.
Verschillende profielen bij mij niet van toepassing: kids zijn het huis uit :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Olga2000 schreef op maandag 6 januari 2025 @ 12:43:
Liaison heb ik gezien. Ik vond het niet erg sterk. Maar Eva Green is een van mijn favoriete actrices.
Geez die keek me de hele serie depressief, en eigenlijk doet ze dat wat ik zo op IMDB zag op alle foto's / posters. Liaison keek an zich prima weg, maar geen hoogvlieger.

Gisteravond ook nog even de "verlengde trailer" van Tehran gekeken (zijnde de eerste aflevering). En die was toch wel heel interessant. Dus die heb ik intussen ergens anders vandaan gegoocheld zodat ik in een keer verder kan kijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Tehran is super! Alle seizoenen zijn heel sterk. Derde is net begonnen, maar niet bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
@Olga2000 Waar draait dat 3e seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:25
Hoe wisten jullie dat er een trial zou zijn?
Ik vind het zo bijzonder. In Amerika betaalt niemand want er zijn constant trials en in Europa moet niemand deze dienst omdat er nooit trials voor zijn.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
Israel's Kan public broadcaster.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
winwiz schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 14:52:
[...]

Israel's Kan public broadcaster.
Ooh :| Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wat ik zo'n beetje las is Tehran seizoen 3 ook uit-/afgesteld bij ATV i.v.m. de ontwikkelingen in die regio.

En dat terwijl nog wel elke aflevering begint met wat ik intussen de "South Park disclaimer" noem. "Fictie, elke overeenkomst met echte personen of gebeurtenissen is puur op toeval gebaseerd". Terwijl Israël en Iran gewoon echte landen zijn. En er ook wel wat politieke en militaire spanning tussen die landen is. Maar allemaal puur toeval dus dat Tehran daar ook over gaat :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Klopt. Van origine is Israëlische serie. En ik kan op een Russische piraten website kijken. Maar dat is in het Russisch. Mijn moedertaal dus geen probleem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
RobertMe schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 16:30:
Wat ik zo'n beetje las is Tehran seizoen 3 ook uit-/afgesteld bij ATV i.v.m. de ontwikkelingen in die regio.

En dat terwijl nog wel elke aflevering begint met wat ik intussen de "South Park disclaimer" noem. "Fictie, elke overeenkomst met echte personen of gebeurtenissen is puur op toeval gebaseerd". Terwijl Israël en Iran gewoon echte landen zijn. En er ook wel wat politieke en militaire spanning tussen die landen is. Maar allemaal puur toeval dus dat Tehran daar ook over gaat :+.
Klopt, al bedoelen ze vrij zeker personage’s. Dat niemand in het echte leven in de problemen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik heb nu de trial van Apple TV plus. Ik zie dat Rick and Morty erop staat maar dit lijkt gewoon een koppeling te zijn met de Prime-app? Moet ik dan eerst een abonnement nemen op Prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Deruxian schreef op zondag 12 januari 2025 @ 08:50:
Ik heb nu de trial van Apple TV plus. Ik zie dat Rick and Morty erop staat maar dit lijkt gewoon een koppeling te zijn met de Prime-app? Moet ik dan eerst een abonnement nemen op Prime?
Ja, Prime en HBO Max aanbevelingen verschijnen ook in de Apple TV+ app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mr. Freeze schreef op zondag 12 januari 2025 @ 09:40:
[...]

Ja, Prime en HBO Max aanbevelingen verschijnen ook in de Apple TV+ app.
Too good to be true dus😂
Dan maar even Prima, dat HBO vind ik best aan de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:54
Ik krijg zojuist een popup van Apple op mijn iPad voor 1 maand gratis Apple TV+, dus dacht activeer die maar even meteen. Maar dan krijg je bij activeren de melding dat het niet geldt voor NL. Apple, waarom stuur je me dan die popup?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Murderbot per 16 mei.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:24
Dat is in ieder geval niet de echte trailer, want deze is AI meuk met zelfs beelden uit andere sci-fi series/films :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:40
Bij de series die op Apple Tv kijk loopt de ondertiteling niet gelijk sinds een week of 2/3 , titels verschijnen 1a a2 seconden te laat.

Ik kijk via Ziggo, meer mensen dit probleem en wat is er an te doen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dagarkin

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

A.s. vrijdag de aankondiging van Vince Gilligan's nieuwe show. Titel is nog onbekend, enkel dat Rhea Seehorn (Better Call Saul) de lead is en dat het een drama/sci-fi genre heeft.

Echt zeer benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pluribus dus:

Vanaf 7 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjoo71
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-09 13:36
Ik heb (als bijna boomer) een vraag over apple tv+. Ik kijk bv silo en sluit af na het kijken van seizoen 1 afl x of seizoen 2 afl y.
Hoe kom je dan weer makkelijk bij 'kijk verder'? Ik heb het niet kunnen vinden.

We hebben apple tv met daarop de app apple tv+. Dus start tv op, dan kies je de apple tv app en dan zie je het aanbod.
Ik heb geen 'submenu' verder kijken.
Dus selecteer ik maar mijn serie die ik kijk en dan start ik een willekeurige aflevering op en dan zie je in het menu onderin beeld de optie verder kijken, dan zie je de eerstvolgende aflevering die je nog niet hebt gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Bartjoo71 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 12:57:
Ik heb (als bijna boomer) een vraag over apple tv+. Ik kijk bv silo en sluit af na het kijken van seizoen 1 afl x of seizoen 2 afl y.
Hoe kom je dan weer makkelijk bij 'kijk verder'? Ik heb het niet kunnen vinden.

We hebben apple tv met daarop de app apple tv+. Dus start tv op, dan kies je de apple tv app en dan zie je het aanbod.
Ik heb geen 'submenu' verder kijken.
Dus selecteer ik maar mijn serie die ik kijk en dan start ik een willekeurige aflevering op en dan zie je in het menu onderin beeld de optie verder kijken, dan zie je de eerstvolgende aflevering die je nog niet hebt gekeken.
Hier ook ATV+ op een Apple TV. Het eerste wat ik zie als ik de app open is "Kijk verder op Apple TV+", dus het is er gewoon. Mss moet je even aan de linkerkant (verborgen menu) Apple TV+ kiezen ipv Home.

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Het allereerste openingsshot doet al meteen weer ouderwets aan als BB/BCS. Prachtig herkenbaar, ik ben heel benieuwd!

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Weer een korte nieuwe teaser van Pluribus, nu met Rhea Seehorn. Ze rekken het lekker uit de komende maanden denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Wat een waardeloze app is dit toch (in ieder geval op Android). Vorige week proefperiode begonnen en ging het al vier keer mis met toevoegen betaalmethode en afronden transactie. Nu schiet hij telkens terug naar "start je gratis proefperiode" terwijl die al voorbij is en er al €10 van mijn creditcard is afgeschreven. Om mysterieuze reden werkt de app op de tv dan wel (na opnieuw inloggen via telefoon), maar vervolgens zit ik op de telefoon nog vast op het scherm met "start proefperiode". Dus nu kan ik niet kijken.

Voelt allemaal rete buggy aan voor een miljardenbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoNL
  • Niet online
@DennisCle Controleer goed of je met hetzelfde iCloud account waarmee je een Apple TV+ abonnement hebt afgesloten, bent ingelogd op je Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
RoRoNL schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:29:
@DennisCle Controleer goed of je met hetzelfde iCloud account waarmee je een Apple TV+ abonnement hebt afgesloten, bent ingelogd op je Android.
Ben ik zeker. Heb ook bij abonnement beheren gewoon actief staan, maar op het tv scherm staat de proefperiode en niet de series die ik kijk met 'verder kijken'. Ondertussen doet deze het op de tv nog wel gek genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:06
Mijn wachtwoord van mijn appletv+ was niet goed opgeslagen in mijn wachtwoord manager. Even een reset aanvragen. Maar ja, als je geen enkel apple device thuis hebt dan moet je minstens 10 dagen wachten voordat je een wachtwoord reset doet. Ik heb gewoon een betaald account op androidTV, maar ja, die Apple jongens willen dus eigenlijk perśe dat ik toch een i* apparaat moet hebben schijnbaar.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste