Ted Lasso dan? En ik heb ook genoten van Trying.R3M1 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 00:53:
Ga Apple TV opzeggen — geen internationale content — van de series was alleen de goodmorning show het kijken waard, de rest was gewoon niet mijn ding.
The servant, gebruikelijke shyamalan bullshit — waste of time
Mosquito coast, kon mij weinig schelen of de familie gevonden zou worden
Home before dark, kinderen als detectives … nah, kon ik ook niet inkomen
Tehran, een Mossad agent … couldn’t give a f.ck
Lisey’s story … ok’ish
Little America … waste of time
SEE, … ok’ish
Nee, Netflix staat nog steeds stijf bovenaan voor mij — content is meer gevarieerd.
Heb een paar afleveringen van Physical gezien en dat is toch ook net een andere serie dan je zou verwachten. Op een positieve manier.ChrisM schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 06:53:
[...]
Ted Lasso dan? En ik heb ook genoten van Trying.
Ik heb die trailer van Foundation gekeken en dacht: ik herken niks van de boeken van Asimov die ik heb gelezen. Kan wel kloppen, ik heb blijkbaar vooral de Robots boeken gelezen. Schijnbaar zitten die wel in het zelfde "universum" maar zijn nauwelijks gerelateerd.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
De mail die je wist dat zou komen. 

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Voor de prijs van anderhalf biertje op het terras lijkt mij het een no brainer
Apple May Be Interested in Acquiring A24 Film Studio
Dit zou ik wel een leuke zet vinden gezien A24 regelmatig goede titels dropt.
Jammer dat Apple laatst MGM niet heeft overgekocht. Dat zou gelijk een flinke boost aan de back-log zijn geweest.
Dit zou ik wel een leuke zet vinden gezien A24 regelmatig goede titels dropt.
Jammer dat Apple laatst MGM niet heeft overgekocht. Dat zou gelijk een flinke boost aan de back-log zijn geweest.
Sony geeft nu 6 maanden gratis Apple TV+ voor bestaande en nieuwe Apple TV+-abonnees als je een PlayStation 5 hebt: https://www.playstation.c...-trial-apple-tv-ps5-offer
Als je Apple One hebt, dan kan je niet gebruik maken van de actie.
[ Voor 23% gewijzigd door VirinR op 22-07-2021 16:56 ]
Ted Lasso is back!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar een aflevering staat online. Dacht dat de eerste twee online zouden staan vandaag.
Trakt info wellicht? Zo ja, dat is inmiddels aangepast naar één voor vandaag.Rivanov schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 09:54:
Maar een aflevering staat online. Dacht dat de eerste twee online zouden staan vandaag.
Testing, one, two ...
Inderdaad, daar stonden in eerste instantie twee afleveringen voor vandaag.hardware-lover schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:34:
[...]
Trakt info wellicht? Zo ja, dat is inmiddels aangepast naar één voor vandaag.
Zag het ook ja, was mij alleen niet duidelijk hoe het werkte als je nu al zo'n jaar gratis had via aankoop Apple product. Want ik zeg op zich geen nee tegen een half jaar extra als mijn jaar trial aan het eind van het jaar verloopt.VirinR schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:53:
Sony geeft nu 6 maanden gratis Apple TV+ voor bestaande en nieuwe Apple TV+-abonnees als je een PlayStation 5 hebt: https://www.playstation.c...-trial-apple-tv-ps5-offer
Als je de laatste versie van de Apple TV-app opent (versie 1.009 volgens mij), krijg je direct een melding of je 6 maanden gratis wilt toevoegen aan je huidige abonnement. Je moet natuurlijk wel ingelogd zijn maar het was recht toe, recht aan.Pompi schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:43:
[...]
Zag het ook ja, was mij alleen niet duidelijk hoe het werkte als je nu al zo'n jaar gratis had via aankoop Apple product. Want ik zeg op zich geen nee tegen een half jaar extra als mijn jaar trial aan het eind van het jaar verloopt.
In mijn geval ziet het er zo uit:
- Eerst een gratis jaarabonnement met twee keer verlenging (van 8 november 2019 tot 8 juli 2021)
- Betaalde verlenging van 50 euro voor een jaar (8 juli 2021 tot 8 juli 2022)
- 6 maanden gratis via de PlayStation 5 aanbieding (8 juli 2022 tot 8 januari 2023)
De komende tijd zit ik dus wel goed. De renew date is ook zichtbaar bij de abonnementsinstellingen op mijn iPhone dus het is goed gegaan.
[ Voor 5% gewijzigd door VirinR op 23-07-2021 14:56 ]
Coda
De film gaat over de 17-jarige Ruby die de enige is in haar familie die wel kan horen. Haar leven draait op het optreden als tolk voor haar ouders en het werken op de vissersboot van het gezin voordat ze naar school gaat.
Als ze naar de middelbare school gaat ontdekt ze haar talent voor zingen en voelt ze zich al snel aangetrokken tot haar duetpartner Miles. Aangemoedigd door hem en haar koordirigent om auditie te doen voor een prestigieuze muziekschool, komt ze in een spagaat terecht. Ze raakt verscheurd tussen de verplichtingen over haar familie en het najagen van haar eigen dromen.
De hoofdrol in de serie is voor Emilia Jones. Verder zijn er ook rollen voor onder andere Eugenio Derbez, Troy Kotsur en Ferdia Wlash-Peelo. Zoals je ziet zijn dit niet de meest bekende namen en is het voor hen dan ook een opstap. Over een aantal jaar zie je een aantal van hen waarschijnlijk terug in grotere titels.
De film gaat over de 17-jarige Ruby die de enige is in haar familie die wel kan horen. Haar leven draait op het optreden als tolk voor haar ouders en het werken op de vissersboot van het gezin voordat ze naar school gaat.
Als ze naar de middelbare school gaat ontdekt ze haar talent voor zingen en voelt ze zich al snel aangetrokken tot haar duetpartner Miles. Aangemoedigd door hem en haar koordirigent om auditie te doen voor een prestigieuze muziekschool, komt ze in een spagaat terecht. Ze raakt verscheurd tussen de verplichtingen over haar familie en het najagen van haar eigen dromen.
De hoofdrol in de serie is voor Emilia Jones. Verder zijn er ook rollen voor onder andere Eugenio Derbez, Troy Kotsur en Ferdia Wlash-Peelo. Zoals je ziet zijn dit niet de meest bekende namen en is het voor hen dan ook een opstap. Over een aantal jaar zie je een aantal van hen waarschijnlijk terug in grotere titels.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Aflevering 5 is briljant trouwens. Moest even een stiekem een traantje wegwerken in de slot scene. Roy Kent is voor mij een f*kking held aan het worden.
Die acteur heeft trouwens een podcast, die zeker de moeite waard is.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Home before dark is nu ook zonder abonnement te bekijken volgens https://www.onemorething....-home-before-dark-gratis/
XBL gamertag StayingPow3r
Eerste trailer voor The Problem with Jon Stewart is gisteren uitgebracht en er is nu bekend dat het programma op 30 september begint. Volgens de perspagina komt er om de week een nieuwe aflevering uit en er wordt ook een podcast uitgebracht die eveneens wordt gepresenteerd door Jon Stewart.
Dank voor de tip:)VirinR schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:53:
Had al sinds april dit jaar een gratis jaar Apple TV+ maar pas sinds vorige week wat echt zitten kijken. Het is het me zeker nog niet waard om er een betaald abo op te nemen (al is The Morning Show wel erg sterk en Ted Lasso wel aardig), maar dit betekent dat ik in ieder geval nog ruim een jaar gratis kan kijken vanaf nu. Zal af en toe toch eens kijken of er wat interessants bijkomt.
ThanksVirinR schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 16:53:
ik was aan het twijfelen om te verlengen na mijn gratis trial periode van een jaar die binnen 2 weken zou verlopen.
Aanbod is niet heel bijzonder maar wil Foundation een kans geven en het 2e seizoen van See.
Iemand Foundation al gezien ? Ik zie dat de reviews lovend zijn. Verwacht geen snelle actie SciFi, het is een "space opera" natuurlijk.Bobo221 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:34:
[...]
Thanks![]()
ik was aan het twijfelen om te verlengen na mijn gratis trial periode van een jaar die binnen 2 weken zou verlopen.
Aanbod is niet heel bijzonder maar wil Foundation een kans geven en het 2e seizoen van See.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Wat is Ted Lasso toch een geweldige serie. Een comedy zo oppervlakkig, hilarisch en tegelijkertijd met zoveel diepgang. Zeker dit nieuwe seizoen. De uitstekende cast en acteerwerk maken het helemaal af. Terecht dat deze serie vorige week zoveel Emmy’s heeft gewonnen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nieuw seizoen van The Morning Show is ook weer heerlijk!
Ik doe héél rustig aan met Apple TV+. Zulke goeie series, daar wil ik lang van genieten. Dus 1 aflevering per avond, niks geen bingen zoals bij Netflix. Loop nu tegen het einde van de eerste seizoenen van The Morning Show en For All Mankind, echt topseries. Daarna ga ik eens kijken bij The Mosquito Coast, en beginnen aan seizoen 2 van See
Excuses, verkeerd topic.
[ Voor 88% gewijzigd door meesje op 28-09-2021 20:07 ]
Er is een hele bijzondere, must-binge serie, waar ik heel snel doorheen gegaan ben: Calls
Heel bijzonder, hoorspel meets Winamp visualisations.
Heel bijzonder, hoorspel meets Winamp visualisations.
De afgelopen maanden aan een ware binge cruise begonnen op Apple TV+. Het verbaasde me hoeveel content ze er in relatief korte tijd al op hebben staan, zeker ook met de pandemie in het achterhoofd, en hoeveel content ze al gepland hebben in de nabije toekomst. En toch mooi anderhalf jaar gratis kijken met de 6 maanden erbij via de Playstation app, niet verkeerd!
Ik vond deze Wikipedia pagina erg handig om te zien wat er nu beschikbaar is, wat de status is (renewed of niet) en wat er in de toekomst nog aankomt: Wikipedia: List of Apple TV+ original programming
See, For All Mankind en The Morning Show die bij launch van het platform beschikbaar waren vind ik alledrie erg goed. Dickinson en Servant zijn vermakelijk en kijken wel lekker weg. Truth Be Told vond ik OK maar soms wat langdradig, hetzelfde geldt voor Home Before Dark maar ik ga het 2e seizoen wel een kans geven. Ted Lasso is een voltreffer; ultimate feel good show met leuke humor maar toch ook wel een serieus randje dat eraan hangt.
Intussen ook de eerste seizoenen gezien van:
Nu beginnen met de 2e seizoenen van bovengenoemde shows, daar ben ik nog wel even zoet mee
Ik vond deze Wikipedia pagina erg handig om te zien wat er nu beschikbaar is, wat de status is (renewed of niet) en wat er in de toekomst nog aankomt: Wikipedia: List of Apple TV+ original programming
See, For All Mankind en The Morning Show die bij launch van het platform beschikbaar waren vind ik alledrie erg goed. Dickinson en Servant zijn vermakelijk en kijken wel lekker weg. Truth Be Told vond ik OK maar soms wat langdradig, hetzelfde geldt voor Home Before Dark maar ik ga het 2e seizoen wel een kans geven. Ted Lasso is een voltreffer; ultimate feel good show met leuke humor maar toch ook wel een serieus randje dat eraan hangt.
Intussen ook de eerste seizoenen gezien van:
- Little Voice: Niet renewed maar werkte eigenlijk wel goed als enkel seizoen, over een jonge songwriter die struggelt met haar familie.
- Trying: Boven verwachting vermakelijk, leuke en droge Britse humor over een stel dat probeert te adopteren.
- Defending Jacob: Rechtszaak miniserie met Captain America
Zat goed in elkaar!
- The Mosquito Coast: Leuker dan verwacht! Vind de setting wel mooi en interessant, beetje een roadtrip gevoel ook wel.
- Little America: Opzichzelfstaande episodes over hoe migranten in Amerika proberen te settelen. Er zitten goede afleveringen tussen maar ook wat mindere.
- Mythic Quest: Wel aardig maar niet erg hoogstaande serie over een videogame ontwikkelaar, hoewel er wel een aantal sterke episodes inzitten. Wel leuk om Ashley Burch als actrice te zien (ze speelt o.a. Aloy in de Horizon games) en Ubisoft die de in-game beelden verzorgt.
- Foundation: Sci-fi serie gebaseerd op de boeken van Isaac Asimov met een flink budget en Jared Harris, dan heb je mijn interesse al gewekt
Goed maar iets minder dan ik had gehoopt.
- Physical: Jaren 80 serie met Rose Byrne die het probeert te maken als Aerobics lerares. Goed genoeg in elk geval om het 2e seizoen een kans te geven. Beetje donkere humor ook wel.
Nu beginnen met de 2e seizoenen van bovengenoemde shows, daar ben ik nog wel even zoet mee
BREAKING: Big announcement from Sir Anthony Hopkins and Jason Sudeikis (and Ron something) #MythicQuest is returning for Seasons 3 & 4 pic.twitter.com/OugCaIWwjv
— Apple TV (@AppleTV) 21 oktober 2021
Mythic Quest krijgt een derde en vierde seizoen
[ Voor 24% gewijzigd door VirinR op 21-10-2021 21:58 ]
Ja #meeto. Eerste indrukken zijn goed.JeyJey schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:19:
Invasion is sinds vandaag te zien. Erg benieuwd naar!
Twijfel alleen nog een beetje of ik het opspaar om te bingen of wekelijks ga kijken.
Bingen lijkt met een dergelijke show misschien de betere optie.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik moest even over een drempel heen om een hoorspel te gaan streamen. 'daar heb ik toch geen Apple TV+ voor?'. De 1e episode vond ik maar 'mwah', maar na aflevering 2 was ik helemaal hooked en heb ik alle 9 afleveringen in 1 ruk uitgekeken (nou ja, afgeluisterd vooral:) afgelopen nacht. In het pikkedonker, met koptelefoon op m'n iPhone, om het effect van de soms creepy serie nog wat te versterken.
Je hebt al redelijk snel door hoe het verhaal in elkaar steekt, maar dat is in dit geval niet erg. Ik werd er in ieder geval helemaal in meegezogen en dat gebeurt me niet zo vaak meer. Zeker een aanrader en smaakt naar meer.
Ted Lasso: "Rebecca" en "Roy" bespreken scènes uit seizoen 1 en 2
[ Voor 29% gewijzigd door Icelus op 22-10-2021 11:24 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Eerste 2 afleveringen van Invasion bekeken...
Ik heb zelden zo'n berg drama gedumpt zien worden, mijn god, en ze bleven maar scheppen met meer drama er boven op storten.
geen enkel vrolijke personage te vinden.
Als het leven echt allemaal zo'n drama was dan is het maar goed dat Aliens ze allemaal uitroeien
Ik geef het nog 1 aflevering, en dan moet er toch echt wel wat spannends gebeuren tussen al die drama
Ik heb zelden zo'n berg drama gedumpt zien worden, mijn god, en ze bleven maar scheppen met meer drama er boven op storten.
Als het leven echt allemaal zo'n drama was dan is het maar goed dat Aliens ze allemaal uitroeien
Ik geef het nog 1 aflevering, en dan moet er toch echt wel wat spannends gebeuren tussen al die drama

Ik heb aflevering 1 gezien nu, maar het lijkt een Roland Emmerich film amper in de 1e versnelling. Er gebeurd geen ruk in een uur.absrnd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:20:
Ook JASA ? Hebben de schrijvers goed opgelet… JAXA heet het.
Qua plaatjes en effects is het weer top, net als The Foundation, maar daar gebeurd nog wat elke aflvering. Hoewel dat voor mij ook vooral genieten is van de mooie beelden.
Volgens recensenten die het hele seizoen kregen zijn er uiteindelijk weinig aliens te zien in Invasion. Dan is het vele drama er mss te veel aan als je de hoofdbrok verwacht die maar niet komt.
Gisteren Finch gekeken. Mooie film met een Tom Hanks zoals we hem kennen. Is al wel de tweede Apple TV original met hem (eerst Greyhound, ook mooie film).
De afgelopen weken Schmigadoon! gekeken. De premise trok me niet echt maar was wel benieuwd naar Cecily Strong omdat ik haar SNL sketches wel altijd heel leuk vond.
Het is ontzettend zoetsappig en de setting heeft zo'n beetje alle zuurstokkleuren in het assortiment maar toch was het bij tijd en wijle wel vermakelijk. Het zijn maar 6 episodes van een half uur maar echt veel langer hoefde het van mij ook niet te duren. Betwijfel of het renewed wordt voor een 2e seizoen.
Ook begonnen met The Problem with Jon Stewart maar dat vind ik eigenlijk een beetje een vreemde news / talkshow. Ze halen zware onderwerpen aan maar er wordt in het begin nogal luchtig en grappig over gedaan en daarna duiken ze nooit echt diep in de materie, het blijft allemaal vrij oppervlakkig.
Het is ontzettend zoetsappig en de setting heeft zo'n beetje alle zuurstokkleuren in het assortiment maar toch was het bij tijd en wijle wel vermakelijk. Het zijn maar 6 episodes van een half uur maar echt veel langer hoefde het van mij ook niet te duren. Betwijfel of het renewed wordt voor een 2e seizoen.
Ook begonnen met The Problem with Jon Stewart maar dat vind ik eigenlijk een beetje een vreemde news / talkshow. Ze halen zware onderwerpen aan maar er wordt in het begin nogal luchtig en grappig over gedaan en daarna duiken ze nooit echt diep in de materie, het blijft allemaal vrij oppervlakkig.
Is dat niet een beetje zoals Zondag met Lubach?kazuka schreef op maandag 22 november 2021 @ 09:30:
Dit weekend zowat in één keer uitgekeken. Ik vond hem zeer onderhoudend. Wel vond ik aan het einde van het seizoen wat rare plottwists zitten.loekf2 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 12:15:
[...]
Iemand Foundation al gezien ? Ik zie dat de reviews lovend zijn. Verwacht geen snelle actie SciFi, het is een "space opera" natuurlijk.
spoiler: laatste aflevering
dat Salvor de dochter van Gaal was zagen we wel van ver aankomen. Maar dat ze er beide voor kiezen om 100 jaar in stases te gaan om elkaar op een uitgestorven planeet op te zoeken vond ik wat vergezocht. Hopelijk heeft dat nog een doel in de verhaallijn in seizoen 2.
Ik moet ook nog even uitzoeken hoeveel ze nu echt afwijken van de verhaallijn van de boeken. Het voelt als erg los gebaseerd op.
Foundation is echt zo vet! Maar er staan echt wel goede series op wat dat betreft. The Morning Show, Stephen Kings Lisey's Story en For All Mankind vond ik ook goed. Welke heb je zoal gekeken op Apple TV+?Bobo221 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 11:34:
[...]
Thanks![]()
Ik snap wat je bedoelt, het genre drama is sterk vertegenwoordig en hopelijk bied Apple binnenkort meer content aan zoals Foundation, Servant of The Morning Show.absrnd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 21:20:
The Morning Show… over drama gesproken…PVDK007 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:22:
[...]
Ik snap wat je bedoelt, het genre drama is sterk vertegenwoordig en hopelijk bied Apple binnenkort meer content aan zoals Foundation, Servant of The Morning Show.
Foundation is erg sterk, maar ik vind Invasion ook erg boeiend. Zit wel een mooie opbouw in en karakters worden mooi uitgediept… hiermee is het wat ‘trager’ dan de standaard ‘alien invasion sci-fi’, maar daar houd ik wel van.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gisteravond Swan Song gekeken.
Echt een prachtige film, goed verhaal en fantastisch acteerwerk.
Mooie futuristische setting. Ook de architectuur, verlichting en design zijn om van te smullen.
Wat mij betreft het beste op ATV+ tot nu toe.
Aanrader dus!
Echt een prachtige film, goed verhaal en fantastisch acteerwerk.
Mooie futuristische setting. Ook de architectuur, verlichting en design zijn om van te smullen.
Wat mij betreft het beste op ATV+ tot nu toe.
Aanrader dus!
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik vind dat stempeltje "Original" wel een vreemde vaak, net zoals Netflix dat regelmatig onterecht doet.page404 schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:44:
Gisteren Finch gekeken. Mooie film met een Tom Hanks zoals we hem kennen. Is al wel de tweede Apple TV original met hem (eerst Greyhound, ook mooie film).
Zowel Grayhound als finch waren gewoon bioscoop films, Toen dat door de pandemie lastig werd zijn ze alle twee (afzonderlijk) aan de hoogste bieder verkocht. Dat was in deze twee gevallen Apple, Tom Hanks was daar in het geval van Grayhound zelfs boos over.
Er is geen geld of bemoeienis geweest van Apple tijdens het maken van de films, dat zou wat mij betreft een dergelijke stempel pas rechtvaardigen.
[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 19-12-2021 22:58 ]
Foundation is ontzettend goed. Een van de beste syfy. Origineel boek heb ik nooit gelezen. Misschien daarom kan ik enorm van genieten.
Iemand enig idee wanneer No Time To Die in de Nederlandse winkel beschikbaar is voor aankoop?
Het is jammer dat je bijvoorbeeld hier https://www.justwatch.com/nl/movie/no-time-to-die geen hoogte krijgt van een release datum.
Het is jammer dat je bijvoorbeeld hier https://www.justwatch.com/nl/movie/no-time-to-die geen hoogte krijgt van een release datum.
Hier had uw reclame kunnen staan.
Een jaar? Dan val ik zeker onder nieuwe regelssambalbaj schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 01:06:
Op Apple tv net 1 jaar proef gehad (vervalt volgende week).
Vriendin heeft gisteren net het jaar geactiveerd op haar iPhone.
Hoe krijg ik haar trial nu ook op de Apple tv?
Net een mac gekocht en:
3 maanden gratis Apple TV+ bij je nieuwe apparaat
Je nieuwe apparaat of dat van een gezinslid is inclusief toegang tot Apple TV+ met exclusieve Apple Originals — nu 3 maanden gratis.*
Ontdek elke maand nieuwe Apple Originals.
Geniet van streaming zonder reclame, online of offline.
Deel met je gezin.**
Kijk Apple TV+ in de Apple TV-app. Die is al geïnstalleerd op iPhone, iPad, Apple TV en Mac. Je kunt ook kijken op smart-tv's, streamingapparaten en gameconsoles, of online op tv.apple.com.
| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
https://www.filmvandaag.nl/dvd-releases/2022Eiríkr schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 08:56:
Iemand enig idee wanneer No Time To Die in de Nederlandse winkel beschikbaar is voor aankoop?
Als ik deze lijst mag geloven, 15 februari 2022.
bol.com zegt 16 februari.
https://www.bol.com/nl/nl/s/?searchtext=no+time+to+die
Ik neem aan dat het rond die tijd ook wel op Apple TV verschijnt voor aankoop.
[ Voor 6% gewijzigd door josh-hill op 08-01-2022 12:50 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Ja, best leuke serie inderdaad. Heeft er voor gezorgd dat ik nog werkelijk naar AppleTV+ heb gekeken, voordat mijn jaar gratis afloopt.Olga2000 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 20:25:
Foundation is ontzettend goed. Een van de beste syfy. Origineel boek heb ik nooit gelezen. Misschien daarom kan ik enorm van genieten.
Docuserie Prehistoric Planet. Ziet er gaaf uit. Verschijnt 23 mei.
Mijn gratis jaar loopt deze week af, maar ik heb er nog een half jaar aan vast kunnen knopen middels de PS5 actie. Daarna zal ik het abo stopzetten omdat er te weinig content uitkomt. Misschien dat ik af en toe nog een maandje doe als er weer iets interessants op komt.PrimusIP schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:37:
[...]
Ja, best leuke serie inderdaad. Heeft er voor gezorgd dat ik nog werkelijk naar AppleTV+ heb gekeken, voordat mijn jaar gratis afloopt.
Hetgeen wat ik gekeken heb was wel erg goed (Ted Lasso, Morning Show, Foundation, Calls), maar simpelweg te weinig om daarvoor abonnee te blijven.
Is er nog iets wat ik zeker niet mag missen ?
[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 04-04-2022 11:47 ]
Ik moet zeggen dat er de afgelopen maanden weer goede nieuwe content bij is gekomen. Severance en Pachinko bevallen me tot nu toe erg goed.
Ptolemy Grey en The Shrink next Door is nog even afwachten maar hebben op zich wel een mooie cast met Samuel L Jackson, Will Ferell en Paul Rudd. Van Acapulco had ik weinig verwachtingen maar werd naarmate het seizoen vorderde stukken beter.
Ptolemy Grey en The Shrink next Door is nog even afwachten maar hebben op zich wel een mooie cast met Samuel L Jackson, Will Ferell en Paul Rudd. Van Acapulco had ik weinig verwachtingen maar werd naarmate het seizoen vorderde stukken beter.
Slow Horses ziet er ook veel belovend uit
Severance
Wat een plot. Ik ga niks zeggen, maar per aflevering wel een WTF moment

Wat een plot. Ik ga niks zeggen, maar per aflevering wel een WTF moment
For All Mankindsverzijl schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:46:
[...]
Mijn gratis jaar loopt deze week af, maar ik heb er nog een half jaar aan vast kunnen knopen middels de PS5 actie. Daarna zal ik het abo stopzetten omdat er te weinig content uitkomt. Misschien dat ik af en toe nog een maandje doe als er weer iets interessants op komt.
Hetgeen wat ik gekeken heb was wel erg goed (Ted Lasso, Morning Show, Foundation, Calls), maar simpelweg te weinig om daarvoor abonnee te blijven.
Is er nog iets wat ik zeker niet mag missen ?
Voor liefhebbers van Series als Planet Earth, Blue Planet etc nu Prehistoric Planet.
Niet te geloven zo mooi en realistisch, kan bijna niet geloven dat dit nep/CGI is.
Niet te geloven zo mooi en realistisch, kan bijna niet geloven dat dit nep/CGI is.
Zal wel al een keer gevraagd zijn. Maar hoe krijg ik bijschriften spraak geluiden en ods uit? Ik heb het gevonden bij de instelling maar hij is niet klikbaar om het te veranderen. Staat nu op aan maar wil het uit.
Vorige week Defending Jacob uitgekeken, boeiende serie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vergeten we hier Black Bird niet ? Een van de nieuwste toppers…
Ik vermaak mij de laatste tijd steeds beter met Apple TV+. Aanbod wordt langzaam aan steeds groter en de kwaliteit van de series blijft veelal gewoon hoog.
Ik vermaak mij de laatste tijd steeds beter met Apple TV+. Aanbod wordt langzaam aan steeds groter en de kwaliteit van de series blijft veelal gewoon hoog.
Eens, hier ook al besproken Buitenlandse TV Series 2021-2022Nol_NL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:27:
Apple TV+ heeft inderdaad vrij goede series. Het is dat ik abonnementen deel (Netflix, Disney, Viaplay) of dat het abo goedkoop is (Prime, HBO), maar een abo op alleen ATV+ zou voor ons gezin eigenlijk wel voldoende kunnen zijn. En dan af en toe een maandje een abo op de andere diensten voor enkele series.Nol_NL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:27:
[Video: title]
Net klaar met Pachinko, WeWork en Ptolemy Grey, dat waren mooie miniseries. Met name genoten van Pachinko, geeft je ook een inkijkje in de geschiedenis tussen Korea en Japan.
Apple strooit zo te zien ook met behoorlijk wat geld want de production values van vrijwel al hun series liggen op een erg hoog niveau. Qua hoeveelheid content is het inderdaad behoorlijk gegroeid het laatste jaar en de kwaliteit is over het algemeen erg goed. het zijn niet allemaal voltreffers maar er op een Netflix en Prime zit er toch ook wel veel tussen wat gewoon erg matig is.
Nu bezig met de laatste afleveringen van Servant, The Shrink Next Door, Severance (aanrader!) en Acapulco en daarna beginnen met Shining Girls, Prehistoric Planet, Blackbird en de nieuwe seizoenen van Trying en For All Mankind. Ik zit denk ik tot aan de feestdagen wel goed
Apple strooit zo te zien ook met behoorlijk wat geld want de production values van vrijwel al hun series liggen op een erg hoog niveau. Qua hoeveelheid content is het inderdaad behoorlijk gegroeid het laatste jaar en de kwaliteit is over het algemeen erg goed. het zijn niet allemaal voltreffers maar er op een Netflix en Prime zit er toch ook wel veel tussen wat gewoon erg matig is.
Nu bezig met de laatste afleveringen van Servant, The Shrink Next Door, Severance (aanrader!) en Acapulco en daarna beginnen met Shining Girls, Prehistoric Planet, Blackbird en de nieuwe seizoenen van Trying en For All Mankind. Ik zit denk ik tot aan de feestdagen wel goed
Ja kwaliteit over kwantiteit streaming dienst en dat bevalt hier ook erg goed.Nol_NL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:27:
Wij hebben Netflix, HBO, TV+ (In AppleOne), Prime Video, YouTube premium, NLZiet en soms Videoland maar grijpen steeds vaker naar alleen TV+ of HBO.
Best een gevaarlijke positie voor Netflix ook, dat zou hier als eerste opgezegd worden als ik het niet zou delen en dat hoor ik om mij heen ook best regelmatig de laatste tijd, de tijd dat je Netflix had en niet verder dacht ligt wel erg ver achter ons. De kwaliteit bij Netflix holt overigens ook achteruit.
Dan zou ik For All Mankind wat naar voren halen, dat is ook dit seizoen weer erg sterk.kazuka schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:25:
Net klaar met Pachinko, WeWork en Ptolemy Grey, dat waren mooie miniseries. Met name genoten van Pachinko, geeft je ook een inkijkje in de geschiedenis tussen Korea en Japan.
Was inderdaad een erg sterke miniserie. Maakt ook nog extra impact omdat dit een van Ray Liotta's laatste rollen was, vlak voordat hij overleed.Nol_NL schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 18:27:
De hoofdacteur deed me overigens de hele tijd denken aan de T1000 uit Terminator 2, hadden anderen dat ook?
/f/image/s6BspAss4eJXBB05BGhW3h9g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lX0lr6k6qhbXaWT8bbXl4HZq.png?f=fotoalbum_large)
Via groupon ( https://www.groupon.nl/deals/apple-tv-35 ) kan je 2 maanden gratis verlengen. Ik zat nog met een account gekoppeld met een family account, zegt apple ineens: Gratis t/m juni 2023.
Eind juli begonnen aan 'For All Mankind' en zojuist, samen met de missus, de 'season finale' van seizoen 3 gezien (S03E10) en damn, wat een serie zeg!
We kijken met smacht uit naar seizoen 4! *KUCH* 2023 *KUCH*
Apple TV+ verhoogt prijs naar €6,99 per maand of €69 per jaar
Ik vind deze 40% prijsverhoging moeilijk te slikken gezien het gebrek aan back catalog
. Is in één klap mijn duurste streamer geworden samen met Viaplay..
Ik vind deze 40% prijsverhoging moeilijk te slikken gezien het gebrek aan back catalog
Jeetje, dacht ik daar dat ik een nieuwsbericht had gemist blijkt dit een bericht te zijn van 3 weken geleden

Bedankt voor de update, voor deze serie op mijn watch list !Yonix schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 00:36:
[...]
We kijken met smacht uit naar seizoen 4! *KUCH* 2023 *KUCH*
Wacht ik nog even tot volgend jaar, met beginnen te kijken, vanaf S1E1
@Dagarkin, "Deze code is alleen geldig in de Store van Verenigde Staten"

Testing, one, two ...
Voor Europa is de link deze:
https://redeem.apple.com/emancipation-emeia
Geweldig zeg, dank je wel, weet je ook waar we die code aan te danken hebben?algalid schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:50:
Werkt dit ook met Apple One?algalid schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:50:
Mr. Freeze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:24:
[...]
Geweldig zeg, dank je wel, weet je ook waar we die code aan te danken hebben?
Vanwege deze nieuwe serie/film?Will Smith stars in Emancipation as an enslaved man on a journey to reunite with his family.
Werkt niet voor mensen die al een abo hebben.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Tsja, er komt elke week/maand wel iets nieuws op Apple TV+, laat ik net twee weken geleden Apple One stop hebben gezet omdat ik weer even Deezer ga gebruiken.Gunner schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:37:
[...]
[...]
Vanwege deze nieuwe serie/film?
Werkt niet voor mensen die al een abo hebben.
Will Smith sponsort de 2 maanden TV+ voor zijn nieuwe film Emancipation (dat ook in de URL te zien is als promo code):Mr. Freeze schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:24:
Geweldig zeg, dank je wel, weet je ook waar we die code aan te danken hebben?
https://www.instagram.com/reel/Cl6hn1lo6T8/
Dan ga we thuis daar vanavond eens lekker voor zitten, dank je wel Will Smith!!algalid schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:59:
[...]
Will Smith sponsort de 2 maanden TV+ voor zijn nieuwe film Emancipation (dat ook in de URL te zien is als promo code):
Thanks kan ik s3 van for all mankind even checken :-)algalid schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:50:
Die ga ik nu dan ook toch maar eens kijken (For all Mankind). Speciaal voor Will heb ik zijn film even snel doorgespoeld
Op 11 sept:
De shows zijn best goed, maar het aanbod is vrij dun bezaaid. Zonder echt mijn best te doen heb ik nu bijna alles afgekeken wat mij leuk leek op Apple TV+.
En die Emancipation link werkt niet voor huidige abonnees.
Op 11 december:Beste X,
Je hebt de volgende aanbieding geaccepteerd:
App Apple TV
Abonnement Apple TV+
Datum geaccepteerd 11-09-2022
Proefperiode 3 maanden gratis, vanaf 11-09-2022
Abonnementsprijs € 4,99/maand, vanaf 11-12-2022
Je abonnement wordt automatisch verlengd voor € 4,99/maand vanaf 11-12-2022 totdat het wordt opgezegd. Als je tijdens de gratis proefperiode van 3 maanden opzegt, verlies je onmiddellijk de toegang tot Apple TV+ en de resterende proefperiode. Je kunt deze proefperiode niet opnieuw activeren.
Op 12 december:Apple TV+ (Automatisch vernieuwen)
Apple TV+ (Automatisch vernieuwen) (Maandelijks)
Verlengt op 11-01-2023
Meld een probleem
€ 4,99
Inclusief btw op 21% € 0,87
Subtotaal € 4,12
Btw gerekend op 21% € 0,87
TOTAAL € 4,99
Lol.Prijsverhoging abonnement
Apple TV+
Apple TV+
Apple TV+ (1 maand)
Nieuw € 6,99 – Oud € 4,99
Begint op 11-01-2023
De shows zijn best goed, maar het aanbod is vrij dun bezaaid. Zonder echt mijn best te doen heb ik nu bijna alles afgekeken wat mij leuk leek op Apple TV+.
En die Emancipation link werkt niet voor huidige abonnees.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
That was well worth it. Wat een goeie serie is dat, For All Mankind! Eerste 2 seizoenen er al doorheen gejaagd inmiddels. Las wel dat seizoen 3 minder zou zijn (teveel soap), maar dat zien we snel.sverzijl schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:13:
Die ga ik nu dan ook toch maar eens kijken (For all Mankind). Speciaal voor Will heb ik zijn film even snel doorgespoeld
S03 kijk je ook zo weg, een aanrader!sverzijl schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:13:
[...]
That was well worth it. Wat een goeie serie is dat, For All Mankind! Eerste 2 seizoenen er al doorheen gejaagd inmiddels. Las wel dat seizoen 3 minder zou zijn (teveel soap), maar dat zien we snel.
Yup en dan nog season 1 van See (of hoe serie heet met land der blinden is de een oogige Koning) en je kunt je abonnement weer opzeggen. Dan heb je het wel zo'n beetje gezien.sverzijl schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:41:
[...]
Correct
En Severance ook. Goeie serie zeg.
Mja Severance. Door vrijwel iedereen alom geprezen. Ben er ook aan begonnen (to see what the fuss is all about), al een hele tijd geleden. Maar op een of andere manier “grijpt” het mij niet, dat ik maar door blijf kijken. Heb bijna S01 afgerond, maar dat heeft wat tijd gekost. Het “vage” is misschien minder aan mij besteedt.sverzijl schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:41:
[...]
Correct
En Severance ook. Goeie serie zeg.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 12-01-2023 06:29 ]
S01 van See was prachtig, maar ik ben me nu wel al een tijdje nog steeds door S02 aan het worstelen. Misschien moet ik er weer eens een keer opnieuw voor gaan zitten, maar ik vind deze niet lekker wegkijken.True schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:43:
Yup en dan nog season 1 van See (of hoe serie heet met land der blinden is de een oogige Koning) en je kunt je abonnement weer opzeggen. Dan heb je het wel zo'n beetje gezien.
Exact dat, S01 was echt compleet wat anders dan alle andere series van afgelopen jaren en daarom ook erg leuk. Maar S02 voelt alsof het een beetje uitgemolken wordt terwijl er m.i. juist nog veel ruimte is zonder uitmelken.RicoK schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:18:
[...]
S01 van See was prachtig, maar ik ben me nu wel al een tijdje nog steeds door S02 aan het worstelen. Misschien moet ik er weer eens een keer opnieuw voor gaan zitten, maar ik vind deze niet lekker wegkijken.
spoiler:
Laten we het spannend houden dus ontvoeren we maar iemand. 

@True Dat dus. En dan is er ook nog een S03.......
S03 was wel weer ok. En het is daarna afgelopen! Dus even doorzetten.
Maar wel eens: s01 was speciaal.
En severance: beste serie ooit, joh!!! Maar ja, wel even overgeven aan het vage. (Heb ik geen moeite mee.. I love it)
En severance: beste serie ooit, joh!!! Maar ja, wel even overgeven aan het vage. (Heb ik geen moeite mee.. I love it)
*Thumbs up* Dus dat ik S02 niet om door te komen vind, ligt niet aan mijChrisM schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:56:
Maar, oke, dus nog even doorzetten en dan S03. Als ik jouw reactie correct interpreteer, kijk ik daar dan naar uit
Haha onze face slapper is aan het uitdelen nou daar zeg ik geen nee tegenalgalid schreef op zondag 11 december 2022 @ 00:59:
[...]
Will Smith sponsort de 2 maanden TV+ voor zijn nieuwe film Emancipation (dat ook in de URL te zien is als promo code):
Staan wel wat toffe series op apple tv die ik is wel checken.
[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 12-01-2023 15:21 ]
Playstation 5
Sorry, kon het niet laten….Stylze schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:21:
Staan wel wat toffe series op apple tv die ik eens wil checken.
See inmiddels ook afgekeken net voordat gratis abo is afgelopen. Seizoen 2 was inderdaad wat minder. Veel stukken doorgespoeld. S03 was dan wel weer goed.ChrisM schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:56:
Shrinking staat nu ook op AppleTV+ wat ik erg leuk vind. Zelfde schrijvers/producers als Ted Lasso, maar ook de invloed van Scrubs / Cougar Town is goed te zien.
Jason Segel en Harrison Ford als de twee grote sterren: IMDB: Shrinking (TV Series 2023– )
Jason Segel en Harrison Ford als de twee grote sterren: IMDB: Shrinking (TV Series 2023– )
Ik heb me bijna door S02 door kunnen worstelen. Ik kijk uit naar S03.sverzijl schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 15:04:
See inmiddels ook afgekeken net voordat gratis abo is afgelopen. Seizoen 2 was inderdaad wat minder. Veel stukken doorgespoeld. S03 was dan wel weer goed.
NB De kijkervaring is wel beter geworden na de ingebruikneming van de HomePods 2023