Hier ook de mail gehad.
Mijn betaalde jaar abo wordt nu ook tot eind februari 2021 gratis verlengt.
Mooie verassing.
Tehran was weer enerverend vanavond, aftellen tot de slotaflevering. .....
Mooie verassing.
Tehran was weer enerverend vanavond, aftellen tot de slotaflevering. .....
Ik heb geen mail gehad maar ook mijn gratis abonnement is verlengd.
Ik had eerst een week proef, daarna €5 betaald voor de eerste maand. Tijdens die maand heeft mijn moeder haar iPhone gekocht met een jaar gratis Apple TV+.
De verlengdatum was eerst 8 december 2020, nu is dat 8 februari 2021 dus ik krijg twee maanden gratis.
Overigens was het ook op de FP, maar de PlayStation 4 en PlayStation 5 krijgen de Apple TV-app. Daarnaast is de app in ontwikkeling voor de Xbox.
Ik had eerst een week proef, daarna €5 betaald voor de eerste maand. Tijdens die maand heeft mijn moeder haar iPhone gekocht met een jaar gratis Apple TV+.
De verlengdatum was eerst 8 december 2020, nu is dat 8 februari 2021 dus ik krijg twee maanden gratis.
Overigens was het ook op de FP, maar de PlayStation 4 en PlayStation 5 krijgen de Apple TV-app. Daarnaast is de app in ontwikkeling voor de Xbox.
Ik heb nog een Apple TV van de 3de generatie en kan via een gratis gekregen Apple TV+ abo films zien maar kan geen Nederlandse ondertiteling selecteren, enkel Nederlandse ondertiteling voor doven en slechthorenden, heel vervelend.
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Heeft iemand hiervoor een oplossing?
Gisteren is er bekend gemaakt dat Jon Stewart een actualiteitenprogramma gaat presenteren op Apple TV+.
Volgens Deadline komen er meerdere seizoenen van het programma:
Volgens Deadline komen er meerdere seizoenen van het programma:
Het programma komt naar verwachting in 2021 uit.The multiple season, one-hour, single-issue series, hosted and executive produced by Stewart, will explore topics that are currently part of the national conversation and his advocacy work. Each season of the series will be further explored in a companion podcast.
[Voor 4% gewijzigd door VirinR op 28-10-2020 13:40]
Zijn er meer mensen die geen Apple TV+ kunnen kijken vanuit de browser? Ik ga het denk ik maar snel opzeggen, want het werkt zo verschrikkelijk waardeloos. Ik moet vanuit de browser kijken, omdat Apple het vertikt uit te brengen op een Android TV en ook geen Chromecast wil ondersteunen. Zonder native app is het dus niet te kijken op je televisie (tenzij je een dure Apple TV 4 koopt).
Vanuit de browser heb je al geen fatsoenlijke zoekfunctie, maar nu stopt de weergave ook na een paar seconden. Heb andere browsers gebruikt, cookies gereset, maar ik geef het maar op met Apple TV+. Meer mensen dit probleem?
Vanuit de browser heb je al geen fatsoenlijke zoekfunctie, maar nu stopt de weergave ook na een paar seconden. Heb andere browsers gebruikt, cookies gereset, maar ik geef het maar op met Apple TV+. Meer mensen dit probleem?
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Je kunt ook Apple TV kijken met een Fire TV stick, of een oude ATV3.
[Voor 63% gewijzigd door Rallye op 30-10-2020 19:34]
Heb een nieuwe iPhone en dus AppleTV+ voor een jaar.
Nu heb ik op de Instelling pagina van de iPhone wel 10 keer geklikt op ‘Een jaar gratis Apple TV+‘ en ook elke keer zegt de app dat het gelukt is, maar de activeer button blijft bij maar bij Instellingen staan en gaat niet weg.
Ook onthoud Apple TV+ niet waar ik gebleven was. Heel irritant! Ook zie ik Apple TV niet tussen mijn abonnementen staan.
Nu heb ik op de Instelling pagina van de iPhone wel 10 keer geklikt op ‘Een jaar gratis Apple TV+‘ en ook elke keer zegt de app dat het gelukt is, maar de activeer button blijft bij maar bij Instellingen staan en gaat niet weg.
Ook onthoud Apple TV+ niet waar ik gebleven was. Heel irritant! Ook zie ik Apple TV niet tussen mijn abonnementen staan.
Niemand? Of heb ik gewoon pech?Morfang schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 04:18:
Ik heb een jaar gratis proef-abbo op Apple+. Ik heb als betaalmethode PayPal. Ik kan via de app gewoon kijken, maar als ik op de browser een film wil starten (want via Chrome browser casten naar tv) dan moet ik opeens creditcard gegevens invoeren....
Iemand enig idee waarom dit is en of hier een way around is?
Vanmorgen in De Telegraaf las ik dat de laatste Bond-film 'No time to die', die eigenlijk al vorig jaar rond deze tijd had moeten zijn uitgekomen, mogelijk niet eens meer in de bioscoop gaat uitkomen en dat, zo zou er worden gefluisterd, zowel Netflix als Apple op het vinkentouw zouden zitten om MGM zo ver te krijgen de film niet via de bios, maar via hén te verspreiden.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...84/haalt-bond-nog-de-bios
Laat maar komen!
Bron: https://www.telegraaf.nl/...84/haalt-bond-nog-de-bios
Laat maar komen!
De Apple TV-app is sinds vandaag beschikbaar op de PS4 en PS5. Daarnaast is de app al een paar dagen te downloaden voor de Xbox One en Xbox Series X|S.
Apple TV app is now available on Xbox consoles. Here's a quick look at the UI https://t.co/S79dQucaye pic.twitter.com/2Q72ydUulT
— Tom Warren (@tomwarren) 9 november 2020
Weinig aanbod maar wat er staat vind ik eigenlijk wel goed.
Heb genoten van Tehran, See was goed en Ted Lasso vermakelijk.
Defending Jacob fascineert mij ook prima, kijken doe ik op de iPad en via de Xbox.
Heb genoten van Tehran, See was goed en Ted Lasso vermakelijk.
Defending Jacob fascineert mij ook prima, kijken doe ik op de iPad en via de Xbox.
Wel een beetje flauw dat je maar met één device per familie Apple TV+ een jaar gratis krijgt. Dit jaar in ons huishouden drie nieuwe iPhone SE’s en een nieuwe iPad. Maar dat ene jaar hoort bij mijn iPhone 8 van vorig jaar.......
Gewoon per telefoon een jaar gratis was een leuke bonus geweest. Nu voegt het mij te weinig toe......
Gewoon per telefoon een jaar gratis was een leuke bonus geweest. Nu voegt het mij te weinig toe......
Ik heb Tehran ook gezien, een aangename spionagethriller maar ook niet baanbrekend. Ik had er iets meer van verwacht, het hoofdpersonage schuimt verschillende locaties af maar ik vind het niet erg spannend.
Nog even Ted Lasso erdoor jagen en dan nog eens bekijken in 2023 of later of ze er iets van gaan maken, maar ik vrees dat TV+ eerder een schuchtere poging blijft.
Nog even Ted Lasso erdoor jagen en dan nog eens bekijken in 2023 of later of ze er iets van gaan maken, maar ik vrees dat TV+ eerder een schuchtere poging blijft.
De Apple TV+ abonnementen die tot later dan 1 februari verlengd waren, krijgen een extra verlenging tot 1 juli 2021 volgens 9to5mac.
https://9to5mac.com/2021/...e-access-until-july-2021/
Officieel is het vanwege productievertragingen, dus nieuwe seizoenen van bestaande series zullen pas later op het scherm te zien zijn. Ik vrees er wel voor dat Foundation extra vertraging heeft opgelopen (of ternauwernood kerst van 2021 zal verschijnen).
De mails met de verlenging zouden de komende weken verzonden worden (aangezien 1 februari al binnen 2 weken is verwacht ik het ergens eind volgende week al).
Officieel is het vanwege productievertragingen, dus nieuwe seizoenen van bestaande series zullen pas later op het scherm te zien zijn. Ik vrees er wel voor dat Foundation extra vertraging heeft opgelopen (of ternauwernood kerst van 2021 zal verschijnen).
De mails met de verlenging zouden de komende weken verzonden worden (aangezien 1 februari al binnen 2 weken is verwacht ik het ergens eind volgende week al).
Ben benieuwd. Ted Lasso was erg leuk.
Servant seizoen 1 was ook tof. Nu komt seizoen 2
Servant seizoen 1 was ook tof. Nu komt seizoen 2
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wij zullen zien. Voorlopig geen mail gehad.algalid schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:13:
De Apple TV+ abonnementen die tot later dan 1 februari verlengd waren, krijgen een extra verlenging tot 1 juli 2021 volgens 9to5mac.
Mijn abonnement is verlengd tot 8 juli 2021, dit was eerst 8 februari 2021.algalid schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:13:
Nog geen mail gehad maar het staat wel bij de facturatie periode van het abonnement.
Overigens heeft Apple wel al aangekondigd in dit nieuwsbericht dat de volgende series dit jaar nog uitkomen:
Dickinson S2 en Servant S2 worden nu uitgebracht met elke week een nieuwe aflevering.Looking ahead to early 2021, customers can enjoy second seasons of Apple Originals “Dickinson,” “Servant,” and “For All Mankind,” as well as new series “Losing Alice,” and highly anticipated films “Palmer” and “Cherry,” and the documentary, “Billie Eilish: The World’s A Little Blurry.” Throughout the year, Apple TV+ will also premiere new stories from the world’s biggest storytellers, including “The Mosquito Coast,” “Lisey’s Story,” “Foundation,” “Schmigadoon!,” “Severance,” and “Pachinko,” as well as new seasons of returning favorites like “The Morning Show” and “See.”
For All Mankind S2 gaat op 19 februari beginnen. Losing Alice, een Israelische thrillerserie, begint morgen (22 januari). Palmer (een dramafilm met Justin Timberlake) komt op 29 januari uit en Cherry (een misdaaddramafilm met Tom Holland) komt op 12 maart uit. De Billie Eilish docu komt op op 26 februari en The Snoopy Show begint op 5 februari.
Van wat we nu weten komen er dus nog zes nieuwe series uit en twee series komen later dit jaar terug met een S2. Ik ben in ieder geval blij dat The Morning Show dit jaar nog terugkeert.

Ik zie ook dat mijn abo is verlengt tot 8 juli. Ik heb ook geen e-mail gehad. Maar dat maakt niet uit. Ik kijk uit naar See S02 en Tehran S02. Even kijken of Losing Alice net zo goed is als Tehran.
Mijn ATV+ verloopt, na (de eerste) verlenging, (nog) op 25-02-21. Ik kijk uit naar een extra verlenging
.

De mijne liep tot begin feb. Is nu verlengd tot begin juli. Geeft me wat meer tijd om Tehran te kijken.RicoK schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:02:
Mijn ATV+ verloopt, na (de eerste) verlenging, (nog) op 25-02-21. Ik kijk uit naar een extra verlenging.
Ah, Tehran, topserie! 👍🏻meesje schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:34:
Geeft me wat meer tijd om Tehran te kijken.
Cool, hier zat ik al maanden op te wachten. Staat alles er op, of is dit ook wekelijks? Dan neem ik even een maandabonnementje.VirinR schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:00:
[..]
Losing Alice, een Israelische thrillerserie, begint morgen (22 januari).
[..]
Make lovecraft not warcraft. / Films 2022
De eerste 3 afleveringen staan erop en vrijdag komt de vierde aflevering. Er zijn 8 afleveringen dus als je een maandabo wilt dan moet je nog even wachtenSméagol schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 18:35:
[...]
Cool, hier zat ik al maanden op te wachten. Staat alles er op, of is dit ook wekelijks? Dan neem ik even een maandabonnementje.

Heb vandaag een nieuwe Ipad air gekocht bij cooblue. Ik krijg dat jaar gratis niet voor elkaar. Ik kan een week op proef nemen. Vreemd
[Voor 18% gewijzigd door angelico66 op 30-01-2021 08:38]
Volgens mij slechts abonnees van het eerste uur krijgen steeds verlenging. Dat is als je einde 2019 bepaalde producten gekocht had en Apple TV+ voor eind januari 2020 geactiveerd had. In mijn geval was het iPhone. Ik had ergens eind december/ begin januari geactiveerd.angelico66 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 22:27:
Heb vandaag een nieuwe Ipad air gekocht bij cooblue. Ik krijg dat jaar gratis niet voor elkaar. Ik kan een week op proef nemen. Vreemd
Daarna nooit meer zo’n actie geweest.
Bij aankoop van een Ipad krijg je een jaar Apple TV. Ik heb nog nooit Apple TV gehad. Dus zou ik een jaar moeten krijgen toch?
[Voor 5% gewijzigd door angelico66 op 30-01-2021 14:00]
CoolBlue heeft het als opmerking bij de Apple producten staan die in aanmerking komen. Als het niet lukt met registreren dan zou @angelico66 bij CoolBlue na moeten vragen hoe het precies zit?Olga2000 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:37:
[...]
Volgens mij slechts abonnees van het eerste uur krijgen steeds verlenging. Dat is als je einde 2019 bepaalde producten gekocht had en Apple TV+ voor eind januari 2020 geactiveerd had. In mijn geval was het iPhone. Ik had ergens eind december/ begin januari geactiveerd.
Daarna nooit meer zo’n actie geweest.
https://www.coolblue.nl/advies/apple-tv+-in-gebruik.html
Apple TV+ activeren op iPhone, iPad en iPod
Om Apple TV+ op iOS apparaten te activeren, volg je de onderstaande stappen. Het abonnement activeer je binnen 3 maanden na aankoop van jouw apparaat.
Open de Apple TV app op je apparaat.
Kies voor 'Nu kijken'.
Nu verschijnt automatisch het aanbod in beeld.
Volg de stappen en vul een geldige betaalmethode in. Het eerste jaar wordt nog niets in rekening gebracht. Je kijkt nu een jaar lang series en films via Apple TV+.
[Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 30-01-2021 14:44]
Testing, one, two ...
Bij mij staat een week op proef, ik heb Apple al gecontacteerd
En?angelico66 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:16:
Bij mij staat een week op proef, ik heb Apple al gecontacteerd
Testing, one, two ...
Yep Apple heeft het in orde gemaakt, heb een code in moeten voeren.
Ook staat de AppleTV+ app nu in de laatste updates van de Sony Android TV’s.VirinR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:18:
De Apple TV-app is sinds vandaag beschikbaar op de PS4 en PS5. Daarnaast is de app al een paar dagen te downloaden voor de Xbox One en Xbox Series X|S.
[Embed]
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Hmm, verwarrend en volgens mij is dit bericht niet juist. De Apple TV App is er nu voor Google TV, maar de dienst, ATV+, staat hier los van.
Het een staat toch niet los van het ander? Het artikel geeft in de eerste zin aan dat de ATV app inclusief de ATV+ dienst nu beschikbaar is voor Google TV.RicoK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:30:
[...]
Hmm, verwarrend en volgens mij is dit bericht niet juist. De Apple TV App is er nu voor Google TV, maar de dienst, ATV+, staat hier los van.
Lees het even hier na? https://play.google.com/s...le.atve.androidtv.appletvRicoK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:30:
[...]
Testing, one, two ...
De verwarring is naar mijn idee, dat de ATV App beschikbaar is gekomen en dus de 'mogelijkheid' voor ATV+. Voor ATV+ zal de gebruiker dan wel een dienst moeten gaan afnemen. Het is dus maar de vraag of de gebruiker ATV+ zal gaan gebruiken. Dit is aan hem/haar.
Gisteren heeft Apple aardig wat aankondigingen gedaan omtrent nieuwe series en terugkerende series voor deze lente en zomer:
Zelf had ik niet verwacht dat we zo snel Ted Lasso S2 zouden krijgen, zeker gezien productie pas een maand geleden is begonnen. Ook ben ik erg benieuwd naar The Morning Show S2, Central Park S2, Mythic Quest S2 en Lisey's Story.
Enige wat ik mis is Trying S2.
En even wat trailers:Coming Soon:
Coming February 26: Billie Eilish: The World’s A Little Blurry (film)
Coming March 21: Cherry (film)
Coming Spring 2021: Ghostwriter part 2 of the second season
Coming May 7: Mythic’s Quest season 2
Summer 2021:
Central Park season two
Home Before Dark season two
Lisey’s Story
Mr. Corman
Ted Lasso season two
Home Before Dark season two
The Morning Show season two
Truth Be Told season two
Physical
Fall 2021:
Foundation
See season two
Zelf had ik niet verwacht dat we zo snel Ted Lasso S2 zouden krijgen, zeker gezien productie pas een maand geleden is begonnen. Ook ben ik erg benieuwd naar The Morning Show S2, Central Park S2, Mythic Quest S2 en Lisey's Story.
Enige wat ik mis is Trying S2.
Sorry als dit hier al gevraagd was maar is er een manier om tv+ te casten met 4k kwaliteit zonder de Apple tv te moeten aankopen?
Casten kan niet (naar ‘oude’ Chromecast).crazyheinz schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 11:35:
Sorry als dit hier al gevraagd was maar is er een manier om tv+ te casten met 4k kwaliteit zonder de Apple tv te moeten aankopen?
Wel is de ATV app beschikbaar voor de nieuwe Chromecast met google TV (nieuws: Apple TV-app is beschikbaar voor Chromecast met Google TV).
Wat de beeldkwaliteit is indien je gebruik maakt van AirPlay durf ik niet te zeggen.
Airplay is altijd max 1080p op dit moment afaik.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Gisteravond de film Cherrie gekeken, deze is al beschikbaar.
Goede story, en beeld technisch en soundtechnisch, zoals te verwachten bij Apple TV+ van uitmuntende kwaliteit. Vooral het hoofdstuk wat in Irak afspeelt zit je echt midden in de actie tussen alle granaatinslagen en beschietingen. (Gebruik een Atmos 5.1.4 opstelling)
Goede story, en beeld technisch en soundtechnisch, zoals te verwachten bij Apple TV+ van uitmuntende kwaliteit. Vooral het hoofdstuk wat in Irak afspeelt zit je echt midden in de actie tussen alle granaatinslagen en beschietingen. (Gebruik een Atmos 5.1.4 opstelling)
Amen. Het atmos geluid tijdens de Irak oorlog was inderdaad weer de moeite waard.dinandus schreef op zondag 14 maart 2021 @ 10:19:
Gisteravond de film Cherrie gekeken, deze is al beschikbaar.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Ik heb dit probleem ook, iemand een oplossing?danplo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:15:
Ik gebruik met veel plezier de Apple TV app op mijn LG C8 Oled tv, maar ik krijg steeds als ik een film of serie opstart de Nederlandse O.D.S. subs in beeld? Ik kan het nergens in de instellingen veranderen, dus nu moet ik bij elke keer opstarten van een film of serie de subs van Nederlands ODS naar Nederlands veranderen. Kan ik dit ergens aanpassen?
Oplossing: In de instellingen van de TV staat onder Toegankelijkheid ook een setting ondertiteling als je die uitzet kiest hij automatisch de gewone Nederlandse ondertiteling in appleTV+ App.danplo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:15:
Ik gebruik met veel plezier de Apple TV app op mijn LG C8 Oled tv, maar ik krijg steeds als ik een film of serie opstart de Nederlandse O.D.S. subs in beeld? Ik kan het nergens in de instellingen veranderen, dus nu moet ik bij elke keer opstarten van een film of serie de subs van Nederlands ODS naar Nederlands veranderen. Kan ik dit ergens aanpassen?
Goed gevonden! Werkt super.rwin64 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 15:48:
[...]
Oplossing: In de instellingen van de TV staat onder Toegankelijkheid ook een setting ondertiteling als je die uitzet kiest hij automatisch de gewone Nederlandse ondertiteling in appleTV+ App.
Hier maak je ons erg blij mee.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Voor de mensen waarbij er bepaalde tekst in het Engels en de andere tekst in het Nederlands werd getoond: log uit via de instellingen van de app en log dan opnieuw in. Nu wordt alle tekst weergegeven in het Nederlands.
Bij mij was het namelijk zo dat titels van afleveringen, beschrijvingen en andere tekst in het Engels werd getoond terwijl de menuknoppen (Nu kijken, Apple TV+, Films, Bibliotheek) en bepaalde banners wel in het Nederlands werden getoond. Ik heb het dus niet over de ondertiteling maar over de app zelf.
Ik heb het probleem alleen gehad op mijn Mac en LG TV maar niet op mijn iPhone en iPad.
Bij mij was het namelijk zo dat titels van afleveringen, beschrijvingen en andere tekst in het Engels werd getoond terwijl de menuknoppen (Nu kijken, Apple TV+, Films, Bibliotheek) en bepaalde banners wel in het Nederlands werden getoond. Ik heb het dus niet over de ondertiteling maar over de app zelf.
Ik heb het probleem alleen gehad op mijn Mac en LG TV maar niet op mijn iPhone en iPad.
Nu de meeste trials een betaald abonnement zullen worden is het tijd om even te kijken wat er op korte termijn uitkomt en wat er al is uitgebracht:
Op 25 juni komt de docu Fathom uit, over walvissen.
Ik zal mijn abonnement verlengen met een jaar zodat ik twee maanden korting heb. De series die Apple heeft uitgebracht zijn erg goed en in mijn ogen beter dan wat Netflix de laatste tijd zelf heeft uitgebracht. Daarnaast zijn er genoeg series waarvan ik direct het volgende seizoen wil zien
Drama
- De seizoensfinale van Servant S2 werd op 19 maart uitgebracht
- De seizoensfinale van For All Mankind S2 kwam vorige week uit (aanrader!)
- De eerste twee afleveringen van The Mosquito Coast, met Justin Theroux, werden afgelopen vrijdag uitgebracht
- Lisey's Story, een miniserie met Julianne Moore geschreven door Stephen King, begint op 4 juni.
- Home Before Dark S2 begint op 11 juni.
- The Morning Show S2, Truth Be Told S2 komen in 'mid-2021' uit terwijl See S2 in 'late 2021' wordt uitgebracht.
Comedy
- De seizoensfinale van Dickinson S2 werd op 26 februari al uitgebracht
- Op 16 april is er een tweede speciale aflevering van Mythic Quest uitgebracht (te vinden bij het eerste seizoen). Het tweede seizoen begint op 7 februari met dit keer wekelijkse afleveringen.
- Het tweede seizoen van de Britse serie Trying begint op 21 mei.
- Seizoen 2 van Ted Lesso begint op 23 juli
- Op 18 juni begint de serie Physical met Rose Byrne
- Op 18 juli begint de musicalserie Schmigadoon!
- Ten slotte begint het tweede seizoen van animatieserie Central Park op 25 juni.
Natuurdocu's
Van zowel Tiny World en Earth At Night In Living Color is er een tweede seizoen verschenen op Earth Day. Daarnaast is The Year Earth Changed die dag uitgebracht (een docufilm over de invloed van COVID op dierenwelzijn).Op 25 juni komt de docu Fathom uit, over walvissen.
Docuseries
Er komen twee muziek docuseries uit namelijk:- 1971: The Year That Music Changed Everything op 21 mei
- Watch the Sound with Mark Ronson op 30 juli
Ik zal mijn abonnement verlengen met een jaar zodat ik twee maanden korting heb. De series die Apple heeft uitgebracht zijn erg goed en in mijn ogen beter dan wat Netflix de laatste tijd zelf heeft uitgebracht. Daarnaast zijn er genoeg series waarvan ik direct het volgende seizoen wil zien

[Voor 14% gewijzigd door VirinR op 02-05-2021 16:50]
Vandaag ook de 7 dagen trial geactiveerd, gewoon lekker op m'n LG CX. Eerste ep. Ted Lasso gekeken, dat smaakt naar meer. Nu Greyhound aan 't kijken, echt een goede film. Tehran is next. Heb door 't aanbod zitten bladeren, en hoewel niet heel ruim, maar als ik 't hier zo lees zit 't met de kwaliteit wel goed. Zeer waarschijnlijk dat ik een jaarabonnement ga nemen voor die 5 tientjes.
Mooie post, heb nog genoeg te kijken op Apple TVVirinR schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:37:
Nu de meeste trials een betaald abonnement zullen worden is het tijd om even te kijken wat er op korte termijn uitkomt en wat er al is uitgebracht:Drama
- De seizoensfinale van Servant S2 werd op 19 maart uitgebracht
- De seizoensfinale van For All Mankind S2 kwam vorige week uit (aanrader!)
- De eerste twee afleveringen van The Mosquito Coast, met Justin Theroux, werden afgelopen vrijdag uitgebracht
[YouTube: The Mosquito Coast — Official Trailer | Apple TV+]- Lisey's Story, een miniserie met Julianne Moore geschreven door Stephen King, begint op 4 juni.
- Home Before Dark S2 begint op 11 juni.
- The Morning Show S2, Truth Be Told S2 komen in 'mid-2021' uit terwijl See S2 in 'late 2021' wordt uitgebracht.
Comedy
- De seizoensfinale van Dickinson S2 werd op 26 februari al uitgebracht
- Op 16 april is er een tweede speciale aflevering van Mythic Quest uitgebracht (te vinden bij het eerste seizoen). Het tweede seizoen begint op 7 februari met dit keer wekelijkse afleveringen.
[YouTube: Mythic Quest — Season 2 Trailer | Apple TV+]- Het tweede seizoen van de Britse serie Trying begint op 21 mei.
- Seizoen 2 van Ted Lesso begint op 23 juli
[YouTube: Ted Lasso — Season 2 Teaser | Apple TV+]- Op 18 juni begint de serie Physical met Rose Byrne
[YouTube: Physical — Official Teaser | Apple TV+]- Op 18 juli begint de musicalserie Schmigadoon!
- Ten slotte begint het tweede seizoen van animatieserie Central Park op 25 juni.
Natuurdocu's
Van zowel Tiny World en Earth At Night In Living Color is er een tweede seizoen verschenen op Earth Day. Daarnaast is The Year Earth Changed die dag uitgebracht (een docufilm over de invloed van COVID op dierenwelzijn).
Op 25 juni komt de docu Fathom uit, over walvissen.Docuseries
Er komen twee muziek docuseries uit namelijk:Daarnaast zal Jon Stewart een nieuw programma presenteren namelijk The Problem with Jon Stewart. Dit programma zal in 'late 2021' beginnen en uit meerdere seizoenen bestaan (dus waarschijnlijk meerdere jaren).
- 1971: The Year That Music Changed Everything op 21 mei
- Watch the Sound with Mark Ronson op 30 juli
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Helaas is zoeken in de AppleTV+ app lastig, veel films en series moet je toch voor betalen en heel veel films heeft Apple zelf nog niet.
Deze films onlangs gekeken en die zijn wel goed.
Deze films onlangs gekeken en die zijn wel goed.
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
@HereIsTom Net even gecheckt (ik heb alleen nog maar naar Tehran gekeken), maar je kunt inderdaad niet zoeken in het alleen het ATV+ aanbod. Het enige dat je kunt doen is bladeren (via ‘originals’). Tenminste ik zie de zoekoptie (voor alleen atv+ aanbod) niet.
Wat ik trouwens bijzonder vind, is dat als ik zoek op ‘marvel’ het aanbod van Disney+ wordt getoond, terwijl ik de integratie van D+ met de atv app uit heb staan.
Wat ik trouwens bijzonder vind, is dat als ik zoek op ‘marvel’ het aanbod van Disney+ wordt getoond, terwijl ik de integratie van D+ met de atv app uit heb staan.
Heb de afgelopen dagen diverse content bekeken, en de kwaliteit van de ATV+ streams zijn toch echt wel een klap beter dan die van bijv. Netflix en Disney. Indrukwekkend.
Ik had begrepen dat er een hogere bitrate gebruikt wordt?
Ik had begrepen dat er een hogere bitrate gebruikt wordt?
Vandaag begint het tweede seizoen van Mythic Quest: Raven's Banquet, S02E01 staat inmiddels online.
[Voor 20% gewijzigd door Donstil op 07-05-2021 09:12]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Season 2 van Mythic Quest is echt top.
En Mosquito Coast is ook echt een aanrader! Wordt iedere episode beter en beter IMO.
En Mosquito Coast is ook echt een aanrader! Wordt iedere episode beter en beter IMO.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Nieuwe serie van Stephen King: Lisey's Story
https://delagarde.nl/lise...am-verdwijnen-in-de-manie
https://delagarde.nl/lise...am-verdwijnen-in-de-manie
Apple TV applicatie inclusief Apple TV+ nu beschikbaar voor AndroidTV
De Apple TV-app voor het Android TV-besturingssysteem is sinds 1 juni 2021 te downloaden.
Alle Android TV's vanaf versie 8 Oreo worden ondersteund, dus alle TV's vanaf 2016 (met uitzondering van TV's met FullHD resolutie, die alleen Android TV 7 Nougat hebben). Verder worden Dolby Vision en Dolby Atmos vanaf 2019 ondersteund.
De applicatie is te vinden in de Google Play Store;
https://play.google.com/s...le.atve.androidtv.appletv
De Apple TV-app voor het Android TV-besturingssysteem is sinds 1 juni 2021 te downloaden.
Alle Android TV's vanaf versie 8 Oreo worden ondersteund, dus alle TV's vanaf 2016 (met uitzondering van TV's met FullHD resolutie, die alleen Android TV 7 Nougat hebben). Verder worden Dolby Vision en Dolby Atmos vanaf 2019 ondersteund.
De applicatie is te vinden in de Google Play Store;
https://play.google.com/s...le.atve.androidtv.appletv
Zeker iets om naar uit te kijken. Ik beschouw AppleTV+ écht als de creme de la creme onder de streamingsdiensten. De content is vrij gering als je het afzet tegen Netflix of Prime enz. maar wát ze uitbrengen is over het algemeen echt van zeer hoge kwaliteit.
Gratis week genomen om Ted Lasso te kijken en heb gelijk Mythic Quest meegepakt die nog leuker bleek én afgelopen weekend de film Greyhound gezien die wel aardig was.
Zal in de toekomst zeker af en toe eens een maand abonnement nemen om zulke series te kijken, inderdaad van goede kwaliteit!
Invasion ziet er ook goed uit!
Zal in de toekomst zeker af en toe eens een maand abonnement nemen om zulke series te kijken, inderdaad van goede kwaliteit!

Invasion ziet er ook goed uit!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Voor mij is dat eigenlijk hbo (max) maar Apple TV+ heeft zeker de fundamenten gelegd om daar over een jaartje of 20 bij in de buurt te komen ;-)DutchOwnage schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:24:
Zeker iets om naar uit te kijken. Ik beschouw AppleTV+ écht als de creme de la creme onder de streamingsdiensten. De content is vrij gering als je het afzet tegen Netflix of Prime enz. maar wát ze uitbrengen is over het algemeen echt van zeer hoge kwaliteit.
Het is me net even allemaal te correct en netjes voor voorlopig.
XBL gamertag StayingPow3r
Dan raad ik je aan om de film Cherry te kijken die er ook op staat. ipv correct en netjes, is het rouw en redelijk realistisch. Niet perfect, wel goed.Mr. Freeze schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 20:23:
[...]
...
Het is me net even allemaal te correct en netjes voor voorlopig.
IMDB: Cherry (2021)
Ga ik zeker doen, hij stond al in mijn kijklijst. Maar toch bedankt voor de tip.RoRoNL schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 00:53:
[...]
Dan raad ik je aan om de film Cherry te kijken die er ook op staat. ipv correct en netjes, is het rouw en redelijk realistisch. Niet perfect, wel goed.
IMDB: Cherry (2021)
En als jij beschikking hebt over hbo, Mare of easttown. https://www.imdb.com/title/tt10155688/
[Voor 4% gewijzigd door Mr. Freeze op 11-06-2021 13:19]
XBL gamertag StayingPow3r
Het lijkt me deel 2 van het eerste seizoen, het is een mooie voortzetting. De komende weken verwacht ik nog meer trailers.
Ik zit vol in See. Topserie. Ben blij met het vervolg in augustus.
Home Before Dark Season 2. Yesssss.
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Gaaf zeg! Op dit moment alleen nog naar Tehran gekeken, maar ik denk dat ATV+ wel een blijvertje gaat worden.algalid schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:33:
[YouTube: SEE — Season 2 Official Teaser | Apple TV+]
Het lijkt me deel 2 van het eerste seizoen, het is een mooie voortzetting. De komende weken verwacht ik nog meer trailers.
Top..algalid schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 18:33:
[YouTube: SEE — Season 2 Official Teaser | Apple TV+]
Ik kan haast niet wachten, vond season 1 echt goed
Ik blijf het apart vinden dat een bedrijf als Apple hun trailers niet in 4K post. Anyhow

https://www.cordcuttersne...r-free-before-the-change/
De actie m.b.t. 1 jaar gratis Apple Tv+ na aankoop van een Apple device, loopt op 1 juli a.s. af.
Daarna krijg je nog wel een gratis periode van 3 maanden.
Dus mocht je dit nog niet geactiveerd hebben, óf nog van plan zijn een Apple device te kopen en gebruik willen maken van een jaar gratis Apple Tv+, dan kan dit nu nog, maar je moet wel snel zijn
De actie m.b.t. 1 jaar gratis Apple Tv+ na aankoop van een Apple device, loopt op 1 juli a.s. af.
Daarna krijg je nog wel een gratis periode van 3 maanden.
Dus mocht je dit nog niet geactiveerd hebben, óf nog van plan zijn een Apple device te kopen en gebruik willen maken van een jaar gratis Apple Tv+, dan kan dit nu nog, maar je moet wel snel zijn

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Dank je. Ik heb al bijna 1,5 jaar Apple TV. Ik zal die misschien af en toe activeren, maar niet voortdurend houden. Ik heb zo’n idee dat er geen derde verlenging komt. Men bij Apple heeft besloten dat het tijd is om geld te gaan verdienen. Als je weer een device koopt, krijg je zeker niet nog een keer jaarabonnement (met activatiecode voor eind juni)?
Net een nieuw Apple device gekocht. Hoe hou ik deze buiten mijn gezin en kan ik een nieuwe user Apple ID aanmaken om de 1 jaar Apple TV+ te activeren?
En kan ik later, nadat de 1 jaar trial ingegaan is, alsnog besluiten de nieuwe user Apple ID toch nog toegang te geven tot mijn gezin, nadat het gezin zijn aplleTV+ heeft opgezegd (wat per direct ingaat)? Of wordt de 1 jaar trial dan alsnog stopgezet?
Ingewikkeld…
En kan ik later, nadat de 1 jaar trial ingegaan is, alsnog besluiten de nieuwe user Apple ID toch nog toegang te geven tot mijn gezin, nadat het gezin zijn aplleTV+ heeft opgezegd (wat per direct ingaat)? Of wordt de 1 jaar trial dan alsnog stopgezet?
Ingewikkeld…
Jep. Ik ook. Maar de content is dusdanig goed momenteel dat ik nu ook wíl betalen.
Dus dat hebben ze gewoon heel slim gedaan.
Dus dat hebben ze gewoon heel slim gedaan.

Hier nog geen mail. De content is inderdaad erg goed, maar voor mij is het in ieder geval genoeg om af en toe een maandje af te nemen.
Same here, ik heb een nieuw ID aangemaakt en die blijft inderdaad buiten het gezin. Ga ook niet testen of ik hem alsnog het gezin in kan trekken want apple kennende gaat dat hem niet worden.mv_ak schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:24:
Net een nieuw Apple device gekocht. Hoe hou ik deze buiten mijn gezin en kan ik een nieuwe user Apple ID aanmaken om de 1 jaar Apple TV+ te activeren?
Ingewikkeld…
Vraag me alleen nog even af als ik op een ander device bestaand device ook een nieuw account maak en die dan in een gezin stop met eerste nieuwe account of het dan ook goed gaat. Neem aan dat de link zit op account en niet op device niveau mbt gezin.
Dus nieuwe appletv 4k 2021 met nieuw account en daar appleTV+ 1 jaar trail op activeren. Dan oude apple tv 2017 voorzien van nieuw acocunt en deze samen met de nieuwe appletv in een gezin stoppen en dan dus beide nog een jaar free trail. Of zo dat mis gaan omdat het 2017 device al onderdeel is geweest van een ander gezin.
[Voor 29% gewijzigd door Dracula op 24-06-2021 11:13]
Beste Rick,meesje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:03:
Hier nog geen mail. De content is inderdaad erg goed, maar voor mij is het in ieder geval genoeg om af en toe een maandje af te nemen.
We hopen dat je plezier hebt aan je gratis toegang tot Apple TV+. Vanaf 01-07-2021 wordt je abonnement automatisch verlengd voor € 4,99/maand.
Apple TV+ heeft de best beoordeelde originals van alle streamingdiensten* en er zijn nieuwe seizoenen van bekroonde favorieten in aantocht, zoals:
- Ted Lasso: Critics Choice Award-winnende komedie met in de hoofdrol Jason Sudeikis – seizoen 2 gaat in première op 23 juli
- The Morning Show: Emmy Award®-winnende drama met in de hoofdrollen Jennifer Aniston en Reese Witherspoon – seizoen 2 gaat in première op 17 september
- See: dystopisch drama met in de hoofdrol Jason Momoa – seizoen 2 gaat in première op 27 augustus
- Truth Be Told: NAACP® Image Award-winnaar met in de hoofdrollen Octavia Spencer en Kate Hudson – seizoen 2 gaat in première op 20 augustus
- De Snoopy show: nieuwe avonturen met ’s werelds meest iconische hond – nieuwe afleveringen op 9 juli
- Mr. Corman: met in de hoofdrol Emmy Award®-winnaar Joseph Gordon-Levitt – serie gaat in première op 6 augustus
- Foundation: gebaseerd op Isaac Asimovs bekroonde roman – serie gaat in première in september
- The Problem With Jon Stewart: de langverwachte terugkeer naar tv van de late-night-ster – serie gaat in première in september
- The Shrink Next Door: met in de hoofdrollen Will Ferrell en Paul Rudd – serie gaat op 12 november in première
- Greyhound: Oscar-genomineerde film met in de hoofdrol Tom Hanks – kun je nu streamen
Apple TV+ is volledig reclamevrij en je abonnement kan worden gedeeld door zes gezinsleden.
Om te voorkomen dat je moet betalen, moet je ten minste één dag voor elke verlengdatum opzeggen. Voor meer informatie of om op te zeggen, bekijk je je abonnementsgegevens.
Veel kijkplezier,
Het team van Apple TV+
Nice, bedankt voor het delen.Rivanov schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Beste Rick,
We hopen dat je plezier hebt aan je gratis toegang tot Apple TV+. Vanaf 01-07-2021 wordt je abonnement automatisch verlengd voor € 4,99/maand.
Apple TV+ heeft de best beoordeelde originals van alle streamingdiensten* en er zijn nieuwe seizoenen van bekroonde favorieten in aantocht, zoals:En er komt nog veel meer, waaronder langverwachte nieuwe drama's, komedies, kinderprogramma's en enkele van de grootste films in streaming:
- Ted Lasso: Critics Choice Award-winnende komedie met in de hoofdrol Jason Sudeikis – seizoen 2 gaat in première op 23 juli
- The Morning Show: Emmy Award®-winnende drama met in de hoofdrollen Jennifer Aniston en Reese Witherspoon – seizoen 2 gaat in première op 17 september
- See: dystopisch drama met in de hoofdrol Jason Momoa – seizoen 2 gaat in première op 27 augustus
- Truth Be Told: NAACP® Image Award-winnaar met in de hoofdrollen Octavia Spencer en Kate Hudson – seizoen 2 gaat in première op 20 augustus
- De Snoopy show: nieuwe avonturen met ’s werelds meest iconische hond – nieuwe afleveringen op 9 juli
Bekijk ze allemaal in de Apple TV‑app, die beschikbaar is op je iPhone, iPad, Mac, Apple TV 4K en HD, Roku, Amazon Fire TV en Chromecast met Google TV, evenals Samsung, LG, Sony, Android en Vizio smart-tv's, PlayStation®, Xbox en op tv.apple.com.
- Mr. Corman: met in de hoofdrol Emmy Award®-winnaar Joseph Gordon-Levitt – serie gaat in première op 6 augustus
- Foundation: gebaseerd op Isaac Asimovs bekroonde roman – serie gaat in première in september
- The Problem With Jon Stewart: de langverwachte terugkeer naar tv van de late-night-ster – serie gaat in première in september
- The Shrink Next Door: met in de hoofdrollen Will Ferrell en Paul Rudd – serie gaat op 12 november in première
- Greyhound: Oscar-genomineerde film met in de hoofdrol Tom Hanks – kun je nu streamen
Apple TV+ is volledig reclamevrij en je abonnement kan worden gedeeld door zes gezinsleden.
Om te voorkomen dat je moet betalen, moet je ten minste één dag voor elke verlengdatum opzeggen. Voor meer informatie of om op te zeggen, bekijk je je abonnementsgegevens.
Veel kijkplezier,
Het team van Apple TV+
Ik heb nog geen mail ontvangen maar mijn abonnement zal pas op 8 juli verlengd worden.
Dat Foundation en The Problem with Jon Stewart in september beginnen, was nog niet bekend dus dat is nieuwe informatie.
Net ook even gekeken. Bij mij wordt er per 3 juli verlengd. Dus zal eerdaags ook wel de mail ontvangen.VirinR schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Nice, bedankt voor het delen.
Ik heb nog geen mail ontvangen maar mijn abonnement zal pas op 8 juli verlengd worden.
Dat Foundation en The Problem with Jon Stewart in september beginnen, was nog niet bekend dus dat is nieuwe informatie.
Wel een stelletje boeven: als je nu je proefabonnement stop zet, verlies je gelijk de resterende dagen. Dan maar op 2 juli.

01/07 verloopt mijn Apple TV+ abo en gisteren mail ontvangen, onmiddellijk afgesloten, dacht dat ik de rest nog kon opgebruiken, niet dus... abo staat als verlopenmeesje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:02:
[...]
Net ook even gekeken. Bij mij wordt er per 3 juli verlengd. Dus zal eerdaags ook wel de mail ontvangen.
Wel een stelletje boeven: als je nu je proefabonnement stop zet, verlies je gelijk de resterende dagen. Dan maar op 2 juli.Alhoewel hoe vaak ga ik nu naar ATV+ kijken. De afgelopen 1,5 jaar alleen Tehran gezien.

Ik enkel Tehran en Morning Show, dus niet dat ik het ga missen...

Iets te snel doorgeklikt.RigolleM schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:36:
[...]
01/07 verloopt mijn Apple TV+ abo en gisteren mail ontvangen, onmiddellijk afgesloten, dacht dat ik de rest nog kon opgebruiken, niet dus... abo staat als verlopen![]()

Mosquito Coast is een aanrader. En persoonlijk vond ik See ook gaaf, al zijn daar meningen over verdeeld.RigolleM schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:36:
[...]
01/07 verloopt mijn Apple TV+ abo en gisteren mail ontvangen, onmiddellijk afgesloten, dacht dat ik de rest nog kon opgebruiken, niet dus... abo staat als verlopen![]()
SEE vonden wij ook mooi, net als Defending Jacob, Servant, Home before dark enz.Olga2000 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Mosquito Coast is een aanrader. En persoonlijk vond ik See ook gaaf, al zijn daar meningen over verdeeld.
Ik kijk nu Home before Dark. Ja, niet realistisch, maar verschrikkelijk verslavend. Je wilt gewoon dat zulke kids aarde rond lopen.HereIsTom schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:53:
[...]
SEE vonden wij ook mooi, net als Defending Jacob, Servant, Home before dark enz.
Deze docuserie is echt een aanrader. Niet alleen voor muziekliefhebbers, maar ook voor hen die geïnteresseerd zijn in geschiedenis, politiek en maatschappelijke kwesties.VirinR schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:37:
- 1971: The Year That Music Changed Everything
Ik wist het wel maar niet zo gedetailleerd, maar er was begin jaren ‘70 van alles gaande op het gebied van oorlogen, raciale kwesties, vrouwenrechten, LGBT+kwesties etc. en die achtergronden worden ook mooi weergegeven in de docu, uiteraard aan de hand van de muziek van die tijd. En damn, wat is er toen een hoop prachtige muziek uitgekomen!
Misschien toch maar mijn ATV+ abonnement door laten lopen. Op 24 september verschijnt Foundation. Trailer ziet er goed uit.
Ik zoek en zoek maar kan niet vinden hoe ik ondertitels aanzet op AppleTv voor PS4? Ik zie geen opties om het aan te zetten, wel de stijl te veranderen
Het zal wel naarboven klikken/swipen zijn zoals altijd bij Apple.
Op 24 september komen eerste drie afleveringen beschikbaar. Op 1 oktober aflevering 4. Ik zie mijzelf op 1 oktober weer abo nemen.meesje schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:09:
Misschien toch maar mijn ATV+ abonnement door laten lopen. Op 24 september verschijnt Foundation. Trailer ziet er goed uit.
...
Goed idee! Straks abonnement stop zetten. Naast voetbal kijk ik nu vooral naar PrimeVideo.Olga2000 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Op 24 september komen eerste drie afleveringen beschikbaar. Op 1 oktober aflevering 4. Ik zie mijzelf op 1 oktober weer abo nemen.
Het is de app op de PS4 daar valt niets te “swipen” … nog steeds geen ondertitels.Rayzman schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:10:
Het zal wel naarboven klikken/swipen zijn zoals altijd bij Apple.
Ga Apple TV opzeggen — geen internationale content — van de series was alleen de goodmorning show het kijken waard, de rest was gewoon niet mijn ding.
The servant, gebruikelijke shyamalan bullshit — waste of time
Mosquito coast, kon mij weinig schelen of de familie gevonden zou worden
Home before dark, kinderen als detectives … nah, kon ik ook niet inkomen
Tehran, een Mossad agent … couldn’t give a f.ck
Lisey’s story … ok’ish
Little America … waste of time
SEE, … ok’ish
Nee, Netflix staat nog steeds stijf bovenaan voor mij — content is meer gevarieerd.
The servant, gebruikelijke shyamalan bullshit — waste of time
Mosquito coast, kon mij weinig schelen of de familie gevonden zou worden
Home before dark, kinderen als detectives … nah, kon ik ook niet inkomen
Tehran, een Mossad agent … couldn’t give a f.ck
Lisey’s story … ok’ish
Little America … waste of time
SEE, … ok’ish
Nee, Netflix staat nog steeds stijf bovenaan voor mij — content is meer gevarieerd.
Op Apple tv net 1 jaar proef gehad (vervalt volgende week).
Vriendin heeft gisteren net het jaar geactiveerd op haar iPhone.
Hoe krijg ik haar trial nu ook op de Apple tv?
Vriendin heeft gisteren net het jaar geactiveerd op haar iPhone.
Hoe krijg ik haar trial nu ook op de Apple tv?
Haar Apple ID instellen op de Apple TV.