Ze kan alleen de Apple TV+ originals gratis zien. Dat zijn er wel meer dan drie, trouwens. Zie https://www.apple.com/nl/...ds-greatest-storytellers/
[Voor 42% gewijzigd door Rallye op 07-01-2020 17:19]
[Voor 42% gewijzigd door Rallye op 07-01-2020 17:19]
Ah... Apple TV+ is dus maar een onderdeel van de AppleTV app... die betaalde zijn iTunes films. Ik zag het net al..(sorry totaal geen Apple kennis hierRallye schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 17:19:
Ze kan alleen de Apple TV+ originals gratis zien. Dat zijn er wel meer dan drie, trouwens. Zie https://www.apple.com/nl/...ds-greatest-storytellers/
Ze geven een jaar abbo nu gratis weg bij aankoop van een Apple device ... wat je zegt kan goed kloppenRallye schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:55:
https://www.totaaltv.nl/n...v-grootste-streamingflop/
Een kern van waarheid zit er wel in.....
Ik heb hetzelfde probleem op m'n tv. Opeens is er geen gewone Nederlandse ondertiteling meer. Alleen Engels en Nederlands voor doven/slechthorenden. Heb je dit al kunnen oplossen?rob079 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:38:
Iemand die dit ook heeft en een oplossing weet?
Ik volg The Morning Show en For All Mankind. Wanneer ik de nieuwe afleveringen op mijn Samsung TV wil bekijken (via AppleTV kastje) heb ik alleen Engelstalige ondertitels voor doven en slechthorenden. Maar kijk ik dezelfde aflevering op de iPad dan is er wél NL ondertiteling beschikbaar?
Dat doen ze al sinds het begin......R3M1 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:31:
[...]
Ze geven een jaar abbo nu gratis weg bij aankoop van een Apple device ... wat je zegt kan goed kloppen
Nee, helaas...ferrywijn schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:39:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem op m'n tv. Opeens is er geen gewone Nederlandse ondertiteling meer. Alleen Engels en Nederlands voor doven/slechthorenden. Heb je dit al kunnen oplossen?
Leuke update. Ga het volgenVirinR schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:47:
Volgende week (op vrijdag 17 januari) komt Little America uit, een anthology serie over immigranten in Amerika.
[YouTube: Little America — Official Trailer | Apple TV+]
Achter deze serie zitten een aantal bekende producenten (Kumail Nanjiani en Alan Yang). Ik was al fan van The Big Sick en Master of None dus ik ga deze serie zeker volgen.![]()
Daarnaast heeft Apple ook een trailer en releasedatum vrijgegeven voor de comedyserie Mythic Quest: Raven's Banquet. Dit lijkt Apple's eerste 'laugh-out-loud'-comedy te worden.
[YouTube: Mythic Quest: Raven’s Banquet — Official Trailer | Apple TV+]
In tegenstelling tot de meeste Apple TV+-series, worden alle afleveringen van zowel Little America en Mythic Quest in één keer uitgebracht à la Netflix (dus geen wekelijkse releases).
Daarnaast krijgen beide series een tweede seizoen (bron 1 en bron 2).
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben groot fan van Julia dus ik kan niet wachten om te zien wat Julia zal maken voor Apple.“I am thrilled about this new partnership with my friends at Apple,” said Louis-Dreyfus. “Also, many thanks and kudos to my representatives for structuring the deal in such a way that I am paid in AirPods.”
Even checken op bijvoorbeeld een willekeurig iOS apparaat bij Instellingen > Apple ID > Abonnementen.Theodor schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:01:
Wil vanavond apple TV+ gaan kijken heb ik geen abbo meer wat een onzin heb nog te goed tot december....
Op dit moment zou ik nog even wachten tot aanschaf van een Apple TV. Er komen steeds meer geruchten van een nieuwe Apple TV.cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:00:
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben... Maar qua reviews vind ik vooral reviews van november 2019, en die zijn op zijn zachtst gezegd niet super lovend. Is er in dat half jaar sinds de release al veel content bijgekomen? En zijn de series voor kinderen beschikbaar in het Nederlands (gedubd dus)?
Ik zou het graag als aanvulling op Netflix hebben (en ja ik weet dat ik voor €5/maand een abonnement neem, maar ik heb geen TV of device met Apple TV+ ondersteuning).
Je hebt een proefperiode van 7 dagen.cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:00:
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben...
Alsjeblieft. En geheel persoonlijk: See viel tegen: mooie plaatjes, maar slap verhaal. En For All Mankind werd na de eerste afleveringen erg goed, dit gold zeker ook voor The MorningShow; Probeer zeker de eerste 3 afleveringen en je hebt door waarom het zo goed is. (Als je van drama houd)cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:48:
Thx, zal dat eens zo proberen met een HDMI kabel naar Tv!
[Voor 20% gewijzigd door RoRoNL op 29-03-2020 12:33]
Ik kan me daarbij aansluiten. Zag er mooi uit, maar viel verder zwaar tegen.RoRoNL schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:56:
En geheel persoonlijk: See viel tegen: mooie plaatjes, maar slap verhaal.
Xbox Live: Miesjh NL
Yup. Aanrader!RoRoNL schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:39:
Ik ben nog niet begonnen aan Mythic quest, is dit een goede serie?
https://tv.apple.com/nl/s...1nfdfd5zlk05fo1bwwetzldy3
[Voor 5% gewijzigd door rimave op 29-03-2020 12:55]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Welke app is dat?Miesjh schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:53:
Ik kijk Apple TV via een app op de LG Oled C9. Heb wel Dolby Vision, maar alleen stereo geluid. Andere hier ook last van?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.
Apple Tv.
5.1 werk gelukkig weer.
Ik heb het ook sinds eind vorig jaar (nadat ik m'n nieuwe iPhone kocht kreeg ik het er bij) en ben toen meteen The Morning Show gaan kijken, wat ik een erg goede serie vond. Ook heb ik enkele afleveringen van Little America gezien. Maar verder heb ik eigenlijk nog niks kunnen vinden wat me boeide. Ik kijk af en toe of er wat interessants bijstaat, maar er is nog weinig wat me aanspreekt. Nu moet ik daar meteen bij toegeven dat ik redelijk kieskeurig ben, maar toch. Op bv. Netflix heb ik vaak binnen enkele minuten iets gevonden. Dat kan een serie, docu of film zijn.cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:00:
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben... Maar qua reviews vind ik vooral reviews van november 2019, en die zijn op zijn zachtst gezegd niet super lovend. Is er in dat half jaar sinds de release al veel content bijgekomen? En zijn de series voor kinderen beschikbaar in het Nederlands (gedubd dus)?
Ik zou het graag als aanvulling op Netflix hebben (en ja ik weet dat ik voor €5/maand een abonnement neem, maar ik heb geen TV of device met Apple TV+ ondersteuning).
[Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 09-04-2020 10:12]
Ik kan die niet vinden in de LG content store? Op welke tv en onder welke naam heb je die kunnen vinden dan?
[Voor 34% gewijzigd door kmf op 09-04-2020 10:21]
De Apple TV App is alleen beschikbaar voor de LG 2019 modellen.kmf schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:16:
[...]
Ik kan die niet vinden in de LG content store? Op welke tv en onder welke naam heb je die kunnen vinden dan?
Dat is een van de redenen dat ik Apple TV+ nauwelijks gebruikt. Ik heb enkel Mythic Quest uitgekeken op de iPad. Andere dingen zet ik liever tv op.
Ik mis bij AppleTV ook wat "easywatching" series. Netflix heeft daar een redelijke balans in.
Nja, da;s dan jammer. Ook schrijnend dat Disney, Amazon en netflix geen problemen heeft om tv-apps klaar te hebbenMiesjh schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
[...]
De Apple TV App is alleen beschikbaar voor de LG 2019 modellen.
https://www.icreatemagazi...le-tv-lg-televisies-2019/
[Voor 71% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2020 10:41]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja, ze moeten flink aan de bak. Tot eind dit jaar is het voor mij nog gratis. Maar tot nu toe heb ik nog geen gebruik gemaakt van ATV+.
Zo te zien beginnen ze in te zien dat Apple TV+ moet veranderen en in snelvaart vooruit moet.
Dit gaat over de AppleTV+ dienst hè. Als in “Netflix van Apple”Benga schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:07:
Ik kan bij deze MrMC aanraden als goedkoper alternatief voor Plex of Infuse. Speelt alles perfect af vanaf mijn Synology NAS. Interface is misschien minder strak, maar alle functionaliteit (die ik nodig heb) zit er wel in. Koste éénmalig €7,99.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha, het verkeerde topic. Het was me niet eens opgevallen.Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:50:
[...]
Dit gaat over de AppleTV+ dienst hè. Als in “Netflix van Apple”
Oh nee, sorry guys! 🧐Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:50:
[...]
Dit gaat over de AppleTV+ dienst hè. Als in “Netflix van Apple”
Je kan daarin dus ook je iTunes library bekijken. Super handig als je nog geen appel tv 4K hebt, want de beeldkwaliteit is fantastisch via die app!Miesjh schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
[...]
De Apple TV App is alleen beschikbaar voor de LG 2019 modellen.
https://www.icreatemagazi...le-tv-lg-televisies-2019/
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Ik heb al zeker geen 8 jaar Apple producten gehad of gebruikt maar toen de app beschikbaar kwam op mijn LG TV het toch even getest en bevalt erg goed! Ik heb geen abonnement genomen (nog genoeg Netflix en Prime series die ik wil zien) maar om films te huren is het echt perfect en bevalt het een stuk beter dan Google Play Movies of Pathe Thuis. Groot aanbod en het meerendeel is allemaal in 4K/HDR met 5.1 geluid te kijken voor dezelfde prijs. Ook best veel oudere klassiekers zijn er te vinden in goede kwaliteit.page404 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:16:
[...]
Je kan daarin dus ook je iTunes library bekijken. Super handig als je nog geen appel tv 4K hebt, want de beeldkwaliteit is fantastisch via die app!
[Voor 9% gewijzigd door VirinR op 29-05-2020 12:20]
Je zit niet in het juiste topic. Dit topic gaat over de Apple TV+ streaming dienst.oweyhhidd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:54:
Krijg hier enkele ideeën. Voor mij kijk ik meestal films op iTunes. Hier zou ik willen weten of iemand had geprobeerd iTunes M4V naar MP4 te converteren voor gebruik op andere apparaten onderweg? Ik wil ze onderweg laten spelen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Thanks. Ik neem waarschijnlijk ook een abonnement op AM. Ik wil heel graag (makkelijk) offline muziek op mijn Apple Watch hebben en daarnaast mooie integratie met Siri (handig met Carplay). En het gedoe van vandaag met de Facebook SDK wordt ik ook niet vrolijk van.Rallye schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:17:
Volgens mij gaat het bij de proefversie van Apple Music net zo.
Make lovecraft not warcraft. / Films 2022
Het zou me niks verbazen als dat na oktober / november gebeurt, op het moment dat de eerste gratis jaarabonnementen afgelopen zijn.VirinR schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:24:
Helaas heeft Apple nog niet bekend gemaakt wanneer het seizoen begint. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
[YouTube: For All Mankind — Season 2 Official Teaser | Apple TV+]
[Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 30-07-2020 11:15]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Deze week Servant gekeken, wat een topserie, ben erg benieuwd naar 2e seizoen.
Ik ben net begonnen, top serie idd 😉Mars18 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:54:
[...]
Deze week Servant gekeken, wat een topserie, ben erg benieuwd naar 2e seizoen.
Ja, kies in de TV-app voor het 'kanaal' Apple-TV+, alles dáárin is 'gratis.Kapotto schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:03:
Ik heb ook appletv+ op mijn LG, nu wil ik want content kijken maar zo wat alles is huren of kopen. Ik heb Ted lasso/the banker/greyhound gekeken.
Iemand nog tips om tussen het betaal oerwoud iets van ‘gratis’ interessante content te vinden?
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Wij de 1e aflevering van See, moet er nog wat inkomen.dinandus schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:58:
Gisteren 1e serie afleveringen van Tehran gekeken, beloofd mooie serie te worden, beetje a la Homeland
Yep, mooie serie, kan niet wachten tot de volgende aflevering 😱dinandus schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:58:
Gisteren 1e serie afleveringen van Tehran gekeken, beloofd mooie serie te worden, beetje a la Homeland
Dank je wel! Idd zeer spannend. Ik wist niet eens dat Apple met deze nieuwe serie kwam.dinandus schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:58:
Ja, die van mij per 1 januari. Ik ga ook haast maken.meesje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:17:
Net de trailer gezien van Tiny World. Ziet er indrukwekkend uit, Destijds ook wel vermaakt met de series van Planet Earth.
Ik heb nog niks gezien op ATV+, maar ik nog haast maken(proefabonnement loopt tot eind dit jaar):
- Greyhound
- Tehran
- Tiny World
Zijn er verder nog aanraders?
[Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 02-10-2020 18:25]
Ja, idd mijn fout. Ik keek even op MijnSerie.nl en daar stond dat alles in de zomer was uitgezonden. Blijkbaar in America? Dat had ik van Apple niet verwacht. Ik ging vanuit dat alles synchroon liep. Dat Apple overal in de wereld alles tegelijkertijd online zet.meesje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:28:
@Olga2000 Destijds vond ik de trailer van See er ook erg goed uit zien. Maar ja, dat is het 'nadeel' van trailers, die zien er allemaal goed uit.Ik voeg deze in ieder geval toe aan mijn lijst.
Wat betreft Tehran, IMDB geeft aan dat deze serie uit 8 afleveringen bestaat. Er staat er nu vier op, de vijfde aflevering verschijnt 9 oktober. Ik wacht nog even met kijken.
And We are Bacccckkkkk! 🤗@TheMorningShow @AppleTV https://t.co/dXkqz4f7Zn
— Reese Witherspoon (@ReeseW) 7 oktober 2020
‘The Morning Show’ To Resume Production On Season 2 With Steve Carell Returning To Apple Series https://t.co/FzWHvEzY6C
— Deadline Hollywood (@DEADLINE) 5 oktober 2020
Weinig verrassend vindt Apple die Google spullen maar rommel!Trasos schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:32:
Ik zie geen Android TV app en casten kan ook niet?
[Voor 11% gewijzigd door algalid op 08-10-2020 22:51]
Volgens mij niet. Ik zie 5 afleveringen nu van de totaal 8. Wordt wekelijks eentje toegevoegd.Olga2000 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:25:
[...]
Ja, die van mij per 1 januari. Ik ga ook haast maken.
Persoonlijk vond ik “See” best vermakkelijk. “Servant” schijnt ook goed te zijn.
Maar eerste “Tehran”. Alle afleveringen staan er op! Ik dacht alleen eerste, maar de hele serie is in de zomer uitgezonden. Cool!
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
3rd season, too. Guardian Shmardian. Not my best insult but you get it.
— Bill Lawrence (@VDOOZER) 6 oktober 2020
[Voor 37% gewijzigd door VirinR op 18-10-2020 10:02]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details