Toon posts:

[Apple TV+] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:13
Ze kan alleen de Apple TV+ originals gratis zien. Dat zijn er wel meer dan drie, trouwens. Zie https://www.apple.com/nl/...ds-greatest-storytellers/

[Voor 42% gewijzigd door Rallye op 07-01-2020 17:19]

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:26

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Rallye schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 17:19:
Ze kan alleen de Apple TV+ originals gratis zien. Dat zijn er wel meer dan drie, trouwens. Zie https://www.apple.com/nl/...ds-greatest-storytellers/
Ah... Apple TV+ is dus maar een onderdeel van de AppleTV app... die betaalde zijn iTunes films. Ik zag het net al..(sorry totaal geen Apple kennis hier :X )

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-03 23:09
Ze geven een jaar abbo nu gratis weg bij aankoop van een Apple device ... wat je zegt kan goed kloppen

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-03 11:03
rob079 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:38:
Iemand die dit ook heeft en een oplossing weet?
Ik volg The Morning Show en For All Mankind. Wanneer ik de nieuwe afleveringen op mijn Samsung TV wil bekijken (via AppleTV kastje) heb ik alleen Engelstalige ondertitels voor doven en slechthorenden. Maar kijk ik dezelfde aflevering op de iPad dan is er wél NL ondertiteling beschikbaar?
Ik heb hetzelfde probleem op m'n tv. Opeens is er geen gewone Nederlandse ondertiteling meer. Alleen Engels en Nederlands voor doven/slechthorenden. Heb je dit al kunnen oplossen?

• Rallye
R3M1 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:31:
[...]

Ze geven een jaar abbo nu gratis weg bij aankoop van een Apple device ... wat je zegt kan goed kloppen
Dat doen ze al sinds het begin......

• rob079
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:21
ferrywijn schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem op m'n tv. Opeens is er geen gewone Nederlandse ondertiteling meer. Alleen Engels en Nederlands voor doven/slechthorenden. Heb je dit al kunnen oplossen?
Nee, helaas... :|

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-03 16:37
Volgende week (op vrijdag 17 januari) komt Little America uit, een anthology serie over immigranten in Amerika.

Achter deze serie zitten een aantal bekende producenten (Kumail Nanjiani en Alan Yang). Ik was al fan van The Big Sick en Master of None dus ik ga deze serie zeker volgen. :)

Daarnaast heeft Apple ook een trailer en releasedatum vrijgegeven voor de comedyserie Mythic Quest: Raven's Banquet. Dit lijkt Apple's eerste 'laugh-out-loud'-comedy te worden.

In tegenstelling tot de meeste Apple TV+-series, worden alle afleveringen van zowel Little America en Mythic Quest in één keer uitgebracht à la Netflix (dus geen wekelijkse releases).
Daarnaast krijgen beide series een tweede seizoen (bron 1 en bron 2).

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-03 15:30
(jarig!)
VirinR schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:47:
Volgende week (op vrijdag 17 januari) komt Little America uit, een anthology serie over immigranten in Amerika.
[YouTube: Little America — Official Trailer | Apple TV+]
Achter deze serie zitten een aantal bekende producenten (Kumail Nanjiani en Alan Yang). Ik was al fan van The Big Sick en Master of None dus ik ga deze serie zeker volgen. :)

Daarnaast heeft Apple ook een trailer en releasedatum vrijgegeven voor de comedyserie Mythic Quest: Raven's Banquet. Dit lijkt Apple's eerste 'laugh-out-loud'-comedy te worden.
[YouTube: Mythic Quest: Raven’s Banquet — Official Trailer | Apple TV+]

In tegenstelling tot de meeste Apple TV+-series, worden alle afleveringen van zowel Little America en Mythic Quest in één keer uitgebracht à la Netflix (dus geen wekelijkse releases).
Daarnaast krijgen beide series een tweede seizoen (bron 1 en bron 2).
Leuke update. Ga het volgen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• VirinR
Nog een leuke toevoeging aan Apple TV+ op de lange termijn: Julia Louis-Dreyfus heeft een deal gesloten met Apple waardoor zij series gaat produceren en hierin zal spelen.

Aldus Julia:
“I am thrilled about this new partnership with my friends at Apple,” said Louis-Dreyfus. “Also, many thanks and kudos to my representatives for structuring the deal in such a way that I am paid in AirPods.”
Ik ben groot fan van Julia dus ik kan niet wachten om te zien wat Julia zal maken voor Apple.

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:21
Sinds gisteren de eigenaar van een iPhone 11 Pro Max, nieuw en in seal, bij een Used Products winkel.
Nu heb ik daarom dus ook een jaar lang de beschikking Apple TV+. Ben benieuwd. Op mijn ATV 4K even snel door het aanbod heen gelopen. Dit lijkt wel (nog) wat tegen te vallen. Ben wel heel benieuwd naar See.

• Rallye
See is de enige serie die ik totnutoe op Apple TV+ heb gekeken. Ik moet zeggen dat het er prachtig uitzag. Het verhaal blijf ik vrij vlak en schematisch vinden.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
Wil vanavond apple TV+ gaan kijken heb ik geen abbo meer wat een onzin heb nog te goed tot december....

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:12
Heb je het abonnement soms geannuleerd?

• Rallye
Of nog niet geactiveerd?

• RicoK
Theodor schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 20:01:
Wil vanavond apple TV+ gaan kijken heb ik geen abbo meer wat een onzin heb nog te goed tot december....
Even checken op bijvoorbeeld een willekeurig iOS apparaat bij Instellingen > Apple ID > Abonnementen.
Staat hier je abonnement (nog) tussen wat je hebt of had op Apple TV+?

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-03 15:03
Idd klopt er stond een email adres tussen iets van aaaaaaaa dat eruit gehaald en het werkte weer.

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:11
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben... Maar qua reviews vind ik vooral reviews van november 2019, en die zijn op zijn zachtst gezegd niet super lovend. Is er in dat half jaar sinds de release al veel content bijgekomen? En zijn de series voor kinderen beschikbaar in het Nederlands (gedubd dus)?
Ik zou het graag als aanvulling op Netflix hebben (en ja ik weet dat ik voor €5/maand een abonnement neem, maar ik heb geen TV of device met Apple TV+ ondersteuning).

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:34
cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:00:
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben... Maar qua reviews vind ik vooral reviews van november 2019, en die zijn op zijn zachtst gezegd niet super lovend. Is er in dat half jaar sinds de release al veel content bijgekomen? En zijn de series voor kinderen beschikbaar in het Nederlands (gedubd dus)?
Ik zou het graag als aanvulling op Netflix hebben (en ja ik weet dat ik voor €5/maand een abonnement neem, maar ik heb geen TV of device met Apple TV+ ondersteuning).
Op dit moment zou ik nog even wachten tot aanschaf van een Apple TV. Er komen steeds meer geruchten van een nieuwe Apple TV.
Laatste stand van zaken: https://www.iculture.nl/n...-meer-opslag-kindermodus/

• RoRoNL
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Hallo, ik twijfel om een Apple TV 4K te kopen om zo gratis 1 jaar Apple TV+ te hebben...
Je hebt een proefperiode van 7 dagen.
Je hebt geen Apple apparaat nodig; je zou die eerste week via een browser gewoon online kunnen proberen.
Zie https://tv.apple.com

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:11
Thx, zal dat eens zo proberen met een HDMI kabel naar Tv!

• RoRoNL
  • Niet online
cocico schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:48:
Thx, zal dat eens zo proberen met een HDMI kabel naar Tv!
Alsjeblieft. En geheel persoonlijk: See viel tegen: mooie plaatjes, maar slap verhaal. En For All Mankind werd na de eerste afleveringen erg goed, dit gold zeker ook voor The MorningShow; Probeer zeker de eerste 3 afleveringen en je hebt door waarom het zo goed is. (Als je van drama houd)

Aanvulling: Dickinson was ook erg goed, eerst denk je, wat een slechte onzin voor pubers, maar alles is geheel ironisch en vol dubbele lagen, kijk erdoor heen en zie dat ze een te gekke tijd moeten hebben gehad tijdens de opnames. :)

[Voor 20% gewijzigd door RoRoNL op 29-03-2020 12:33]

• RicoK
RoRoNL schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 20:56:
En geheel persoonlijk: See viel tegen: mooie plaatjes, maar slap verhaal.
Ik kan me daarbij aansluiten. Zag er mooi uit, maar viel verder zwaar tegen.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:40

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ik kijk Apple TV via een app op de LG Oled C9. Heb wel Dolby Vision, maar alleen stereo geluid. Andere hier ook last van?

• RoRoNL
  • Niet online
Ik ben nog niet begonnen aan Mythic quest, is dit een goede serie?

https://tv.apple.com/nl/s...1nfdfd5zlk05fo1bwwetzldy3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:46
RoRoNL schreef op zondag 29 maart 2020 @ 12:39:
Ik ben nog niet begonnen aan Mythic quest, is dit een goede serie?

https://tv.apple.com/nl/s...1nfdfd5zlk05fo1bwwetzldy3
Yup. Aanrader! _/-\o_
Vooral Charlotte Nicdao is een genot om naar te kijken. :)
Heeeerlijk dat Australische accent.

Verder is The Banker ook een erg goede film. _/-\o_

Dickinson viel me ook niets tegen. Erg leuke serie.

[Voor 5% gewijzigd door rimave op 29-03-2020 12:55]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Rallye
@Miesjh Ik kijk via de app op een Samsung QE65Q90, maar bij mij zegt Sonos gewoon Dolby Digital 5.1.

• dewcode
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-04-2020

dewcode

fassar

awseome

fsf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Miesjh schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 23:53:
Ik kijk Apple TV via een app op de LG Oled C9. Heb wel Dolby Vision, maar alleen stereo geluid. Andere hier ook last van?
Welke app is dat?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

Apple Tv.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miesjh

Miesjh

5.1 werk gelukkig weer.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het ook sinds eind vorig jaar (nadat ik m'n nieuwe iPhone kocht kreeg ik het er bij) en ben toen meteen The Morning Show gaan kijken, wat ik een erg goede serie vond. Ook heb ik enkele afleveringen van Little America gezien. Maar verder heb ik eigenlijk nog niks kunnen vinden wat me boeide. Ik kijk af en toe of er wat interessants bijstaat, maar er is nog weinig wat me aanspreekt. Nu moet ik daar meteen bij toegeven dat ik redelijk kieskeurig ben, maar toch. Op bv. Netflix heb ik vaak binnen enkele minuten iets gevonden. Dat kan een serie, docu of film zijn.

Bij Apple TV+ is het aanbod nog een stuk kariger. Ze moeten dus echt nog wel met meer content gaan komen om het voor mij interessant genoeg te maken om m'n abo voort te zetten.

Daarnaast vind ik het nog steeds een enorm gemis dat je niet de intro's van series kan skippen, zoals je dat bij Netflix wel kan.

Ik las dat er 17 april een nieuwe docu komt "Home Docuseries".. over bijzondere huizen. Weet niet of dat nu echt de must-see wordt, maar ik ga wel even kijken iig.

Hier staan overigens nog meer beschrijvingen van de nog komende series/films.

[Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 09-04-2020 10:12]

• kmf
  • Niet online
Ik kan die niet vinden in de LG content store? Op welke tv en onder welke naam heb je die kunnen vinden dan?

Dat is een van de redenen dat ik Apple TV+ nauwelijks gebruikt. Ik heb enkel Mythic Quest uitgekeken op de iPad. Andere dingen zet ik liever tv op.

Ik mis bij AppleTV ook wat "easywatching" series. Netflix heeft daar een redelijke balans in.

[Voor 34% gewijzigd door kmf op 09-04-2020 10:21]

• Miesjh

Miesjh

kmf schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:16:
[...]

Ik kan die niet vinden in de LG content store? Op welke tv en onder welke naam heb je die kunnen vinden dan?

Dat is een van de redenen dat ik Apple TV+ nauwelijks gebruikt. Ik heb enkel Mythic Quest uitgekeken op de iPad. Andere dingen zet ik liever tv op.

Ik mis bij AppleTV ook wat "easywatching" series. Netflix heeft daar een redelijke balans in.
De Apple TV App is alleen beschikbaar voor de LG 2019 modellen.
https://www.icreatemagazi...le-tv-lg-televisies-2019/

• kmf
  • Niet online
Miesjh schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
[...]

Nja, da;s dan jammer. Ook schrijnend dat Disney, Amazon en netflix geen problemen heeft om tv-apps klaar te hebben :|

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
De nieuwe serie Home before dark in 2 avonden uit gekeken. Aflevering 1 koste wat moeite maar 2 t/m 10 was erg boeiend en ik kan niet wachten op S2. Echt een lekkere (positieve) serie met leuke twists. Aanrader!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:08
Apple TV+ biedt een tijd 8 series en films gratis aan:
https://www.onemorething....s-films-tijdelijk-gratis/

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:40

alienfruit

the alien you never expected

*knip* Dit heeft niets met de streamingsdienst Apple TV+ te maken.

[Voor 71% gewijzigd door Yorinn op 18-04-2020 10:41]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online
Vandaag begonnen aan de Engelse comedyserie ‘Trying’ en meteen drie afleveringen achter elkaar gekeken.
Het is een luchtige serie over een stel met kinderwens in hun 30s. Ik denk dat de serie dan ook vooral leuk (en eventueel herkenbaar) is voor mensen in dezelfde levensfase en eventueel iets daarna. Soms zijn de grappige gebeurtenissen voorspelbaar, maar andere keren zag ik de situaties niet aankomen.

Wat mij betreft een aanrader!

Een grote vooruitgang van Apple TV+ (Ten minste, dat viel me nu ineens op) is dat je nu niet meer de volledige credits hoeft af te kijken. Na een seconde of 5 in de credits komt er een 10sec. afteltimer waarna de volgende aflevering begint. Dit was een van m’n ergernissen aan de werking van Apple TV+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
(jarig!)
Mythic Quest: Raven’s Banquet:

Seizoen 1 helemaal afgekeken, moest er even in komen, en echt gelachen heb ik niet eigenlijk. Maar verhaal was wel leuk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
Ja, ze moeten flink aan de bak. Tot eind dit jaar is het voor mij nog gratis. Maar tot nu toe heb ik nog geen gebruik gemaakt van ATV+.
Sowieso vind ik allemaal te veel (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Disney+, AppleTV+). Elke dienst heeft wel z'n pareltjes. Alle diensten tegelijk vind ik geen doen, en binnen een gezin continu wisselen van dienst vind ik ook geen optie. Ik hou het voorlopig wel alleen bij Netflix.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VirinR
Deze vrijdag komt er een speciale aflevering van Mythic Quest uit, namelijk Mythic Quest: Quarantine.
Net als de Parks & Rec special is deze aflevering vanuit huis gefilmd met iPhones.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 16:09
meesje schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:19:
[...]

Ja, ze moeten flink aan de bak.
Zo te zien beginnen ze in te zien dat Apple TV+ moet veranderen en in snelvaart vooruit moet.
Apple TV+ inks $70 million deal to premiere upcoming Tom Hanks film ‘Greyhound’

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-03 22:26
Ik kan bij deze MrMC aanraden als goedkoper alternatief voor Plex of Infuse. Speelt alles perfect af vanaf mijn Synology NAS. Interface is misschien minder strak, maar alle functionaliteit (die ik nodig heb) zit er wel in. Koste éénmalig €7,99.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Benga schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:07:
Ik kan bij deze MrMC aanraden als goedkoper alternatief voor Plex of Infuse. Speelt alles perfect af vanaf mijn Synology NAS. Interface is misschien minder strak, maar alle functionaliteit (die ik nodig heb) zit er wel in. Koste éénmalig €7,99.
Dit gaat over de AppleTV+ dienst hè. Als in “Netflix van Apple” ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• meesje
Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:50:
[...]

Haha, het verkeerde topic. Het was me niet eens opgevallen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-03 22:26
Donstil schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 20:50:
[...]

Oh nee, sorry guys! 🧐

Acties:
  • +1Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:26

page404

Website says no

Miesjh schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:23:
[...]

Je kan daarin dus ook je iTunes library bekijken. Super handig als je nog geen appel tv 4K hebt, want de beeldkwaliteit is fantastisch via die app!

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18
page404 schreef op zondag 24 mei 2020 @ 07:16:
[...]

Je kan daarin dus ook je iTunes library bekijken. Super handig als je nog geen appel tv 4K hebt, want de beeldkwaliteit is fantastisch via die app!
Ik heb al zeker geen 8 jaar Apple producten gehad of gebruikt maar toen de app beschikbaar kwam op mijn LG TV het toch even getest en bevalt erg goed! Ik heb geen abonnement genomen (nog genoeg Netflix en Prime series die ik wil zien) maar om films te huren is het echt perfect en bevalt het een stuk beter dan Google Play Movies of Pathe Thuis. Groot aanbod en het meerendeel is allemaal in 4K/HDR met 5.1 geluid te kijken voor dezelfde prijs. Ook best veel oudere klassiekers zijn er te vinden in goede kwaliteit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• VirinR
Deze week zijn er aardig wat nieuwsberichten omtrent Apple TV+:
  • De nieuwe Martin Scorcese-film met Leonardo DiCaprio en Robert De Niro wordt een co-productie tussen Apple TV+ en Paramount. De film zal eerst in de bioscoop verschijnen maar wordt wel geadverteerd als een Apple Original film.
  • Gal Gadot zal Hedy Lamarr spelen in een nieuwe Apple TV+-miniserie
  • Fraggle Rock komt terug van weggeweest. Er komt een reboot en de oude afleveringen komen ook naar Apple TV+. In de VS zijn de oude afleveringen al beschikbaar, hier in Nederland nog niet.
  • Ridley Scott gaat de komende jaren series maken voor Apple TV+, als onderdeel van zijn nieuwe deal met Apple
  • En uiteraard het nieuws dat de nieuwe Tom Hanks-film 'Greyhounds' binnenkort via Apple TV+ uitkomt.
Daarnaast zijn vandaag zowel de laatste aflevering van Defending Jacob als de eerste twee afleveringen van Central Park uitgebracht.
Ik heb de twee afleveringen van Central Park gezien. Veel comedy, veel musicalnummers en Stanley Tucci doet het verbazingwekkend goed in deze animatieserie.

[Voor 9% gewijzigd door VirinR op 29-05-2020 12:20]

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:52
Mijn LG (4K) is in 18 gekocht maar ik heb de app nog niet. Eerder was in het nieuws dat het in de loop van 2020 zou komen voor iets oudere LG's. Heeft iemand al wat meer hierover gelezen? Andere on demand-diensten zijn wel beschikbaar op de LG. Ik zit nu te twijfelen of ik dus moet wachten tot de app op de LG of dat ik rondkijk voor een Apple TV 4K.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• meesje
oweyhhidd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:54:
Krijg hier enkele ideeën. Voor mij kijk ik meestal films op iTunes. Hier zou ik willen weten of iemand had geprobeerd iTunes M4V naar MP4 te converteren voor gebruik op andere apparaten onderweg? Ik wil ze onderweg laten spelen.
Je zit niet in het juiste topic. Dit topic gaat over de Apple TV+ streaming dienst.

• meesje
Klopt het dat je je Apple TV+ niet voortijdig kunt stopzetten zodanig dat het doorloopt tot einde 1e jaar?
Onder abonnementen kan ik dit abonnement annuleren, maar in kleine lettertjes wordt aangegeven dat je onmiddellijk geen toegang hebt tot ATV+ en het resterende van het proefjaar.
Ik vind dit een beetje sneaky. Normaliter kun je een abonnement voortijdig stop zetten en blijft tot einde doorlopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@meesje Klopt, gewoon een reminder in je agenda zetten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroen O
Volgens mij is dat alleen bij proefabonnementen dat het abonnement gelijk stopt wanneer je het opzegt.

Als ik bij Apple Music en Apple Arcade kijk, staat daar bij dat als ik opzeg, ik nog tot het einde van de termijn toegang heb. Bij alle overige abonnementen trouwens ook.

• Rallye
Volgens mij gaat het bij de proefversie van Apple Music net zo.

• meesje
Rallye schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:17:
Volgens mij gaat het bij de proefversie van Apple Music net zo.
Thanks. Ik neem waarschijnlijk ook een abonnement op AM. Ik wil heel graag (makkelijk) offline muziek op mijn Apple Watch hebben en daarnaast mooie integratie met Siri (handig met Carplay). En het gedoe van vandaag met de Facebook SDK wordt ik ook niet vrolijk van.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-03 23:14

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zal dit maar even hier posten:

Ik zag een tijdje terug hier de pilot van:

En ik ben benieuwd hoe het verder gaat! Op 't moment dat ik 't zag was er niks bekend over hoe en wat en waar te zien ('t was de première zelfs), maar een tijdje terug was bekend dat Apple TV+ (helaas) de wereldwijde rechten had aangekocht. Verschijnt later dit jaar als het goed is, maar zo ver ik weet is er nog geen concrete datum bekend.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2022

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RicoK
Dit weekend Greyhound gezien en ik moet zeggen wat een heerlijk wegkijkende film. Aanrader. Sowieso is Tom Hanks een van mijn helden. De film is spannend en met gevoel gemaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:39
Wat @RicoK zegt...
De film zou wellicht nog beter zijn met scènes uit de Uboot. Nu blijven de ‘krauts’ toch op afstand en ondanks dat bij de eerste boot de ‘souls’ nog genoemd worden is het verder wat eenzijdig perspectief.

• RicoK
@PeaceNlove Ik begrijp wat je bedoelt, ik was en ben ook wel erg nieuwsgierig, maar wordt een verhaal niet spannend(er) gemaakt bij een ‘vijand zonder gezicht’?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• meesje
@RicoK @PeaceNlove Mochten jullie verder op deze film ingaan, vergeet dan niet gebruik te maken van spoilertags. ;)

• Gitarist
  • Niet online
Vorige week begonnen aan Little Voice.
Een "charmante" serie over een jonge Bess (ergens in de 20) die droomt van een carrière als singer-songwriter. Tegen de setting van New York maakt zij gaandeweg allerlei dingen mee in de relationele en familiaire sfeer.

Ik vind het een aardige serie. Niets meer en niets minder. Alle vinkjes qua diversiteit (geslacht, huidskleur, seksuele voorkeur) worden afgevinkt, wat natuurlijk op zich positief is. Alleen voelt het op de een of andere manier een beetje als een moetje.
Daarnaast is de serie ook nog eens erg keurig, zeer weinig gevloek en (vooralsnog, nu vier afleveringen gezien) geen drugsgebruik en weinig drank.

Het verhaal an sich is goed te volgen, de personages zijn redelijk goed uitgewerkt maar ik heb er (vooralsnog) geen scherp randje aan kunnen ontdekken. Geen diepere laag. En dat is meteen het minpunt.

Het lijkt alsof de schrijvers en/of Apple een serie hebben willen schrijven waar iedereen zich wel in een personage kan herkennen, zonder iemand te willen beledigen. En daarmee wordt het ook meteen een klein beetje slap.

Ik zeg niet dat ik dat graag wil, naar vuilgebekte tierende mensen kijken, maar dit is allemaal wel heel netjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• VirinR
Tijdens Comic-Con heeft Apple de trailer voor het tweede seizoen van For All Mankind uitgebracht. Helaas heeft Apple nog niet bekend gemaakt wanneer het seizoen begint. Ik kijk er in ieder geval naar uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeroen O
VirinR schreef op zondag 26 juli 2020 @ 17:24:
Helaas heeft Apple nog niet bekend gemaakt wanneer het seizoen begint. Ik kijk er in ieder geval naar uit.
[YouTube: For All Mankind — Season 2 Official Teaser | Apple TV+]
Het zou me niks verbazen als dat na oktober / november gebeurt, op het moment dat de eerste gratis jaarabonnementen afgelopen zijn.

• backupdevice
  • Laatst online: 19:33
Ben benieuwd hoeveel mensen een abbo gaan afnemen . Wij hebben ook een gratis versie maar ik vind het dermate mager dat ik 100% zeker hier niet ga verlengen

[Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 30-07-2020 11:15]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• meesje
@backupdevice Autocorrectie? :)

• Mars18
(jarig!)
Deze week Servant gekeken, wat een topserie, ben erg benieuwd naar 2e seizoen.

• Rallye
Nu bezig met Defending Jakob. In principe een mooie serie, de beeldstijl lijkt op The Handmaid’s tale (veel grijs, donker, zelfde soort wijk waar de hoofdpersonen wonen). Wel ergerlijk dat de hoofdpersonen zo ongeveer alles fout doen wat maar kan. Dat haalt de geloofwaardigheid onderuit. Ik ben echter wel benieuwd hoe het afloopt.

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-03 16:16
Mars18 schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 13:54:
[...]

Deze week Servant gekeken, wat een topserie, ben erg benieuwd naar 2e seizoen.
Ik ben net begonnen, top serie idd 😉

• algalid
Nu het gratis jaar bijna afloopt probeer ik de series er wat door te jagen. Alles is gelikt en met topgeluid maar de vernieuwing zit er hier toch niet in. Nu er ongeveer 10 producties extra te zien zijn valt alles nog in de categorie "ok mwah, geen must-see". Elke serie heeft wel een aantal "storende" elementen zoals anderen hier opmerken, het lijkt allemaal wat op design by committee.

Mss komt er nog een maandje voor Foundation, maar ik neem aan dat het dan al laat 2021 zal zijn.

Overigens is de wekelijkse release als strategie een doffe suf gebleken. Waar je bij GoT elke week speculaties en social media buzz had is er bij de TV+ series enkel de vraag "Is het voorbij? Hoeveel episodes zijn er?" En voor de rest windstilte.

• chulin
@algalid
100% met je eens.
Alles ziet er goed uit maar ik ga niet betalen voor zo weinig content, wellicht in de toekomst als Apple TV + groter wordt

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
Wij zijn bij met Ted Lasso en hebben allebei weinig met voetbal maar hier kunnen we echt om lachen. Amerikaanse football coach komt aan in Engeland en gaat daar een Premier League team coachen.

Voor ons toch zeker wel een 7/10 als je tegen Engelse humor kan :P

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:52
Ik heb een jaar gratis proef-abbo op Apple+. Ik heb als betaalmethode PayPal. Ik kan via de app gewoon kijken, maar als ik op de browser een film wil starten (want via Chrome browser casten naar tv) dan moet ik opeens creditcard gegevens invoeren....

Iemand enig idee waarom dit is en of hier een way around is?

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Ik heb ook appletv+ op mijn LG, nu wil ik want content kijken maar zo wat alles is huren of kopen. Ik heb Ted lasso/the banker/greyhound gekeken.

Iemand nog tips om tussen het betaal oerwoud iets van ‘gratis’ interessante content te vinden?

• RoRoNL
  • Niet online
Kapotto schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:03:
Ik heb ook appletv+ op mijn LG, nu wil ik want content kijken maar zo wat alles is huren of kopen. Ik heb Ted lasso/the banker/greyhound gekeken.

Iemand nog tips om tussen het betaal oerwoud iets van ‘gratis’ interessante content te vinden?
Ja, kies in de TV-app voor het 'kanaal' Apple-TV+, alles dáárin is 'gratis.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 16:17

danplo

The Force is strong with me

Ik gebruik met veel plezier de Apple TV app op mijn LG C8 Oled tv, maar ik krijg steeds als ik een film of serie opstart de Nederlandse O.D.S. subs in beeld? Ik kan het nergens in de instellingen veranderen, dus nu moet ik bij elke keer opstarten van een film of serie de subs van Nederlands ODS naar Nederlands veranderen. Kan ik dit ergens aanpassen?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

• Cees02
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09-2020
Vandaag voor het eerst appletv+ gestreamd naar mijn LG C9 via airplay. De ondertiteling staat helaas niet in onder aan en in het midden, maar helemaal links van het scherm. Heeft iemand hiervoor ook een oplossing?

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:05
Gisteren 1e serie afleveringen van Tehran gekeken, beloofd mooie serie te worden, beetje a la Homeland

• Mars18
(jarig!)
dinandus schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:58:
Gisteren 1e serie afleveringen van Tehran gekeken, beloofd mooie serie te worden, beetje a la Homeland
Wij de 1e aflevering van See, moet er nog wat inkomen.

• chulin
Yep, mooie serie, kan niet wachten tot de volgende aflevering 😱

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-03 10:11
Dank je wel! Idd zeer spannend. Ik wist niet eens dat Apple met deze nieuwe serie kwam.
Ik zat op het puntje van mijn stoel...

• meesje
Net de trailer gezien van Tiny World. Ziet er indrukwekkend uit, Destijds ook wel vermaakt met de series van Planet Earth.
Ik heb nog niks gezien op ATV+, maar ik nog haast maken ;) (proefabonnement loopt tot eind dit jaar):
- Greyhound
- Tehran
- Tiny World
Zijn er verder nog aanraders?

• Olga2000
meesje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:17:
Net de trailer gezien van Tiny World. Ziet er indrukwekkend uit, Destijds ook wel vermaakt met de series van Planet Earth.
Ik heb nog niks gezien op ATV+, maar ik nog haast maken ;) (proefabonnement loopt tot eind dit jaar):
- Greyhound
- Tehran
- Tiny World
Zijn er verder nog aanraders?
Ja, die van mij per 1 januari. Ik ga ook haast maken.

Persoonlijk vond ik “See” best vermakkelijk. “Servant” schijnt ook goed te zijn.
Maar eerste “Tehran”. Alle afleveringen staan er op! Ik dacht alleen eerste, maar de hele serie is in de zomer uitgezonden. Cool!

• meesje
@Olga2000 Destijds vond ik de trailer van See er ook erg goed uit zien. Maar ja, dat is het 'nadeel' van trailers, die zien er allemaal goed uit. ;) Ik voeg deze in ieder geval toe aan mijn lijst.
Wat betreft Tehran, IMDB geeft aan dat deze serie uit 8 afleveringen bestaat. Er staat er nu vier op, de vijfde aflevering verschijnt 9 oktober. Ik wacht nog even met kijken.

• RoRoNL
  • Niet online
Als 'leidraad";
Apple TV+ publiceert bij 'wekelijkse' series altijd de eerste 3 afleveringen en dan iedere week op een vaste dag de opvolgende afleveringen.
Daarnaast zijn er ook nieuwe series die bij release geheel compleet beschikbaar zijn.

[Voor 5% gewijzigd door RoRoNL op 02-10-2020 18:25]

• Olga2000
meesje schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:28:
@Olga2000 Destijds vond ik de trailer van See er ook erg goed uit zien. Maar ja, dat is het 'nadeel' van trailers, die zien er allemaal goed uit. ;) Ik voeg deze in ieder geval toe aan mijn lijst.
Wat betreft Tehran, IMDB geeft aan dat deze serie uit 8 afleveringen bestaat. Er staat er nu vier op, de vijfde aflevering verschijnt 9 oktober. Ik wacht nog even met kijken.
Ja, idd mijn fout. Ik keek even op MijnSerie.nl en daar stond dat alles in de zomer was uitgezonden. Blijkbaar in America? Dat had ik van Apple niet verwacht. Ik ging vanuit dat alles synchroon liep. Dat Apple overal in de wereld alles tegelijkertijd online zet.

Tehran heeft mij echt te pakken. Maar vierde aflevering eindigt zonder klifhanger. Ik wacht totdat de rest van afleveringen beschikbaar is.

• VirinR

The Morning Show gaat weer verder met de opnames van seizoen twee. Daarnaast zal Steve Carrell terugkeren in zijn rol als Mitch Kessler, hij zou deze rol oorspronkelijk voor maar één seizoen spelen.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het tweede seizoen. De scripts zijn herschreven zodat Corona onderdeel is van het tweede seizoen en hopelijk krijgt Billy Crudup meer scenes nu hij een Emmy Award heeft gewonnen voor zijn rol.

• algalid
Apple TV+ verlengt het gratis jaar met 3 maanden. Ik neem aan dat het aantal kijkers beperkt is dus zoveel geld gaan ze er niet mee verliezen (nouja, die dure content is op zich al een cashburn, dus da's mss wel erg creatief gerekend).

https://www.theverge.com/...d-february-2021-streaming

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb nu ook een jaar gratis Apple tv+ gekregen bij mijn nieuwe iPad. Ik heb voor de rest geen Apple producten. Hoe kan ik dit nu het makkelijkste kijken op mijn tv (Sony A1)? Ik zie geen Android TV app en casten kan ook niet?

• algalid
Trasos schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 22:32:
Ik zie geen Android TV app en casten kan ook niet?
Weinig verrassend vindt Apple die Google spullen maar rommel!

Je zal het dus moeten hebben van een recente TV met app (Samsung en LG 2018 modellen of recenter), een Firestick of uiteraard het Apple TV bakje. Je kan mss proberen om de site tv.apple.com te gebruiken maar de beeldkwaliteit is niet ideaal.

[Voor 11% gewijzigd door algalid op 08-10-2020 22:51]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:30
Olga2000 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:25:
[...]

Ja, die van mij per 1 januari. Ik ga ook haast maken.

Persoonlijk vond ik “See” best vermakkelijk. “Servant” schijnt ook goed te zijn.
Maar eerste “Tehran”. Alle afleveringen staan er op! Ik dacht alleen eerste, maar de hele serie is in de zomer uitgezonden. Cool!
Volgens mij niet. Ik zie 5 afleveringen nu van de totaal 8. Wordt wekelijks eentje toegevoegd.

Is wel een goeie serie trouwens.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• VirinR
In de VS heeft Apple emails gestuurd naar Apple TV+-abonnees die nu een jaar lang gratis kijken. Deze trial wordt met drie maanden verlengd dus tot en met februari kunnen deze mensen gratis naar Apple TV+ kijken.
Zelf heb ik de email nog niet gehad, maar op Reddit zijn er meer mensen die deze email nog niet hebben ontvangen.

Volgens de email kunnen we de tweede seizoen van For All Mankind, Servant en Dickinson verwachten. Van Dickinson is in ieder geval bekend dat de eerste drie afleveringen op 8 januari 2021 verschijnen met daarna elke week een nieuwe aflevering. Ook zal Dickinson een derde seizoen krijgen.
En Ted Lasso krijgt ook een derde seizoen :)

[Voor 37% gewijzigd door VirinR op 18-10-2020 10:02]

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wist niet dat er een topic over Apple TV bestond. Ik had het eigenlijk kunnen weten ;)

Tot nu toe is Tehran is de eerste serie die ik ook echt goed vond.
En van de film vond ik Greyhound goed.

Maar ik snap niet de de aanbod zo gering blijft bij Apple. Als ze een echte concurrentie willen worden, zal het aanbod flink omhoog moeten gaan.

Meer dan ik dacht...

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:16
Zojuist een mail van Apple dat mijn gratis jaar TV+ verlengt is tot februari. 👍

• meesje
Hier idem. Het liep tot begin januari. Heb ik weer twee maanden extra om Tehran en Greyhound te kijken.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Copy, same here! Verlengd tot februari. Ik vind het raar, maar prima!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-03 10:30
Hier ook. Er zal wel iets achter zitten. Misschien brengt Apple de Apple One-bundel(s) tegen eind dit jaar uit terwijl wij lekker gratis naar TV+ kijken.

Zo hoopt Apple dat we na 15 maanden gratis TV+ te kijken, een bundel nemen....

Anyway, ik vind het best wel leuk! De ontknoping van Tehran wilde ik sowieso voor geen geld missen.

• chulin
Hier loopt mijn abbo tot volgende week, nog steeds geen mail gehad maar ik zou graag de ontknoping van Teheran willen zien, top serie 😉. Verder zie ik ( voorlopig) niks bijzonder om te betalen voor Apple TV+
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee