Krijg het in Chrome en in IE niet aan de praat. begint al goed. Ik krijg niets afgespeeld.
Persé een creditcard nodig om de proefperiode te activeren 

[Voor 34% gewijzigd door W00fer op 02-11-2019 18:27]
Dat dacht ik dus ook maar kreeg opeens via de app de mogelijkheid om mijn paypal eraan te koppelen.W00fer schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:25:
Daarna kon ik de proefperiode van een jaar starten
same here, krijg het niet werkend met een browserShifra schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:36:
Krijg het in Chrome en in IE niet aan de praat. begint al goed. Ik krijg niets afgespeeld.
Hier gratis abbo kunnen accepteren via de iphone 11 pro die ik aangeschaft heb. Helaas werkt het niet op de chromebook via https://tv.apple.com/nl/
Eerste 10sec aan credits van de serie SEE en daarna niets meer. Op chrome en Firefox. Allebei no go.
Spijtig dat ze dit niet eerst goed testen.
Hopen dat er snel een oplossing komt. TV via de shield werkt ook niet en om nou alleen hiervoor een AppleTV te kopen..
Eerste 10sec aan credits van de serie SEE en daarna niets meer. Op chrome en Firefox. Allebei no go.
Spijtig dat ze dit niet eerst goed testen.
Hopen dat er snel een oplossing komt. TV via de shield werkt ook niet en om nou alleen hiervoor een AppleTV te kopen..
[Voor 17% gewijzigd door Workaholic op 02-11-2019 18:53]
Ik krijg het aan de praat in Windows 10 met Chrome 78, Firefox 70 en Edge 44. Maar de website is verre van goed, het crasht geregeld. Er is wel een rare feature waarbij je een "resume episode" ziet als je pauzeert in de app maar als je pauzeert op de website onthoudt hij niets...
Ik verwacht dat er regelmatig updates komen tot december. De app is veel meer polished hoewel deze uiteraard al stoelde op bestaande code van Apple TV (en iTunes). Enkel de content is nieuw.
Ik vraag me ook af of Apple er serieus over denkt om iedereen te lokken met hun aanbod of dat het in de eerste plaats een extra is voor mensen die een Apple toestel hebben. Zo is ook Prime Video een mooie extra voor gratis verzending hoewel Amazon er toch voor opteert om elk mediatoestel toe te laten waar Netflix op zit...
Ik verwacht dat er regelmatig updates komen tot december. De app is veel meer polished hoewel deze uiteraard al stoelde op bestaande code van Apple TV (en iTunes). Enkel de content is nieuw.
Ik vraag me ook af of Apple er serieus over denkt om iedereen te lokken met hun aanbod of dat het in de eerste plaats een extra is voor mensen die een Apple toestel hebben. Zo is ook Prime Video een mooie extra voor gratis verzending hoewel Amazon er toch voor opteert om elk mediatoestel toe te laten waar Netflix op zit...
[Voor 25% gewijzigd door algalid op 02-11-2019 19:10]
Het kan zijn dat ik iets mis/niet goed begrijp, maar ik vind de lancering van Apple tv Plus behoorlijk knullig. Ik heb geen Apple TV 4k kastje, wel een iphone en Ipad. Proefabbo nu en ik wil (met name For All Mankind) kijken op m'n LG Oled B6. Geen ondersteuning voor airplay (want geen model uit 2019), en nu dus geen mogelijkheid om deze serie te kijken op groot scherm in 4K. Er is namelijk ook geen app voor LG-tv's uitgebracht (in tegenstelling tot een Netflix en Disney+ app).
Met name gezien het karige aanbod waarmee wordt gestart, en geen mogelijkheid om het aanbod te kijken op mijn huidige tv (zonder aanschaf van een apple TV kastje), haak ik dus nu al af. Kan me voorstellen dat ik niet de enige zal zijn.
Met name gezien het karige aanbod waarmee wordt gestart, en geen mogelijkheid om het aanbod te kijken op mijn huidige tv (zonder aanschaf van een apple TV kastje), haak ik dus nu al af. Kan me voorstellen dat ik niet de enige zal zijn.
LG App komt als ik 't goed begrijp later. Maar zelfs dan kan ik een AppleTV 4K van harte aanraden. Is veel fijner in gebruik dan de ingebouwde LG meuk (zeg ik als een OLED C8-eigenaar.) Krijg je trouwens ook meteen een jaar gratis bij.Bryanbabel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:40:
[Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 02-11-2019 20:05]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Tja, een app op iOS. Ik snap niet dat er geen Android app is net zoals Apple Music.ronnym schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:34:
[...]
Dat dacht ik dus ook maar kreeg opeens via de app de mogelijkheid om mijn paypal eraan te koppelen.
Daarna kon ik de proefperiode van een jaar starten
JustWatch heeft ondersteuning toegevoegd voor Apple TV+.
Ik gebruik deze website om te bekijken wat nieuw is op Netflix, Amazon Prime Video en Disney+ gezien nieuwe content niet direct naar voren komt.
Dit betekent ook dat Trakt kan laten zien of een serie op Apple TV+ beschikbaar is. Trakt en JustWatch kunnen je dan direct naar de serie/film leiden door de Apple TV-app te openen of door de bijbehorende website te openen.
Ik gebruik deze website om te bekijken wat nieuw is op Netflix, Amazon Prime Video en Disney+ gezien nieuwe content niet direct naar voren komt.
Dit betekent ook dat Trakt kan laten zien of een serie op Apple TV+ beschikbaar is. Trakt en JustWatch kunnen je dan direct naar de serie/film leiden door de Apple TV-app te openen of door de bijbehorende website te openen.
Bij mij vraagt de site om een credit card terwijl ik een jaar gratis heb,moet inloggen met mijn apple id en dan werkt het nog niet.W00fer schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:25:
Op de apple tv geen probleem....vreemd

Niet altijd up to date, lopen soms beetje achter, denk omdat ze vanuit de US werken.VirinR schreef op zondag 3 november 2019 @ 08:43:
JustWatch heeft ondersteuning toegevoegd voor Apple TV+.
Ik gebruik deze site ook:
https://nieuwdezeweek.nl/netflix/
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Een nieuwe film met Samuel L Jackson
Ik had gedacht dat de dienst wat populairder ging zijn maar denk dat enkel een handvol mensen hun gratis abonnement al geactiveerd hebben. Mss brengt het winterseizoen wat meer populariteit als er meer content is.
Ik had gedacht dat de dienst wat populairder ging zijn maar denk dat enkel een handvol mensen hun gratis abonnement al geactiveerd hebben. Mss brengt het winterseizoen wat meer populariteit als er meer content is.
Apple TV+ lijkt in ieder geval wel hoge bitrates aan te bieden: https://www.flatpanelshd....iewtopic.php?f=31&t=12779
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
Stephen King is fan van The Morning Show

THE MORNING SHOW: Instantly involving, characters you care about, professionally made, acted with elan. What's not to like?
— Stephen King (@StephenKing) 4 november 2019
Ik ook. Kan met geen enkele browser op mijn Windows 10 pc een serie of film kijken. Zwart scherm met onderaan in het midden een play button. Geen reactie niks.gnauw schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 18:51:
[...]
same here, krijg het niet werkend met een browser
edit: Ik probeerde net de nieuwe beta (last build) van Micrsoft Edge en kan de serie "See" hierop wel gewoon afsprelen. Weird.
[Voor 16% gewijzigd door Tasminos op 06-11-2019 21:26. Reden: Edge browser werkt wel]
Ik heb apple TV+ wel werkend op mijn iPhone X(PayPal als betaalmethode), maar in de safari browser van mijn MacBook Pro wordt er steeds om mijn CC gevraagd als ik via http://tv.apple.com Apple TV+ wil kijken.
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Iemand die hier een oplossing voor weet?
Erg weinig mogelijkheden om op fatsoenlijke kwaliteit Apple TV+ te kijken. Heb een LG C8 staan (model uit 2018) en een Nvidia Shield 2017. Beide hebben ingebouwde Google Chromecast functionalitteit. Niets van dit wordt ondersteund. Enige manier is via een browser kijken (zonder 5.1 geluid). Ze schreeuwen hier om illegaal downloaden.
Dan ben je de enigste die hem in een browser werkend krijgt???Robbio85 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:45:
Erg weinig mogelijkheden om op fatsoenlijke kwaliteit Apple TV+ te kijken. Heb een LG C8 staan (model uit 2018) en een Nvidia Shield 2017. Beide hebben ingebouwde Google Chromecast functionalitteit. Niets van dit wordt ondersteund. Enige manier is via een browser kijken (zonder 5.1 geluid). Ze schreeuwen hier om illegaal downloaden.
Oh nee, nog niet eens geprobeerd. Ik heb alleen even gekeken wat de mogelijkheden waren binnen mijn setup om überhaubt Apple TV+ te bekijken in 4k HDR en met 5.1 geluid. Die zijn er dus niet 

Mijn setup is een apple tv 4 en dat wil wel werken....
I heb de 7 dagen gratis proefperiode aangevraagd. Ik kan wel kijken (Firefox/Win7 x64) maar steeds na ongeveer 15 minuten wordt het scherm zwart en moet ik de pagina verversen om weer te kunnen kijken. En aangezien Apple TV+ niet onthoudt waar je bent gebleven moet ik dus ik weer opzoeken vanaf waar ik verder moet kijken. Ze hebben ook niet veel aanbod dat de moeite waard is om te kijken. Dus na afloop van de proefperiode ga ik hier niet voor betalen.
Same here. Na 15 minuten op zwart en opnieuw zoeken waar ik was gebleven.-(paulvdb schreef op donderdag 7 november 2019 @ 09:38:
I heb de 7 dagen gratis proefperiode aangevraagd. Ik kan wel kijken (Firefox/Win7 x64) maar steeds na ongeveer 15 minuten wordt het scherm zwart en moet ik de pagina verversen om weer te kunnen kijken. En aangezien Apple TV+ niet onthoudt waar je bent gebleven moet ik dus ik weer opzoeken vanaf waar ik verder moet kijken. Ze hebben ook niet veel aanbod dat de moeite waard is om te kijken. Dus na afloop van de proefperiode ga ik hier niet voor betalen.
@paulvdb Ondertussen onthoudt de website versie waar je bent indien het niet crasht. Wel sneu dat ze niet eerst het crash probleem oplossen. Ik denk dat de testgroep Windows redelijk klein en onzichtbaar is in het Apple dev team.
Mensen die enkel 7 dagen proef hebben wegens geen nieuw device: ik zou persoonlijk tot begin 2020 wachten voor meer afleveringen en stabielere website. Ook zijn de apps stilletjes aan het verschijnen hoewel Android afwezig blijft, tot nader bericht.
Mensen die enkel 7 dagen proef hebben wegens geen nieuw device: ik zou persoonlijk tot begin 2020 wachten voor meer afleveringen en stabielere website. Ook zijn de apps stilletjes aan het verschijnen hoewel Android afwezig blijft, tot nader bericht.
Goed dat de website nog wel verder wordt ontwikkeld. Mijn ervaringen waren van zondag. Morgen komt er een nieuwe aflevering van For All Mankind. Dan zal ik eens kijken of het inmiddels beter werkt. Niet dat ik dan ga betalen voor die ene aflevering per week. Dat zal ik weer overwegen als alle afleveringen beschikbaar zijn.
Snap nog steeds niet waarom ik niet met edge die series kan kijken,heb een apple tv en een jaar gratis.
Moet inloggen met mijn apple id en dan komen ze met een cc betaling.
Erg vreemd.
Moet inloggen met mijn apple id en dan komen ze met een cc betaling.
Erg vreemd.
De CC betaling is gewoon een extra check in het systeem.
Deze check was er ook gewoon bij de aanmelding van het proef abbo.
Vandaag is bij me het jaarbedrag gewoon van mijn iTunes tegoed afgeboekt.
En ze hebben graag de gegevensverwerking als over een jaar je gratis abo verloopt.
Deze check was er ook gewoon bij de aanmelding van het proef abbo.
Vandaag is bij me het jaarbedrag gewoon van mijn iTunes tegoed afgeboekt.
En ze hebben graag de gegevensverwerking als over een jaar je gratis abo verloopt.
Heb geen credit card dus dan houd het op,kan alleen via iTunes betalen.
Heb er ook extra geld opgezet,anders ging het feest voor een jaar gratis niet door.
Heb er ook extra geld opgezet,anders ging het feest voor een jaar gratis niet door.
Ook hier niet werkend te krijgen in de browser, heb geen CC. Iemand al een workaround gevonden?
(1 jaar abbo gereactiveerd met paypal in IOS)
(1 jaar abbo gereactiveerd met paypal in IOS)
Bij mij werkt het op een windows 10 machine met Firefox, niet met Chrome, dan blijft het beeld zwart. Ik heb ook geen search optie en kan precies enkel de Apple TV exclusives streamen.... Kan ook niet my channels kiezen, zeer beperkte GUI ... ?
Iemand meer geluk?
Iemand meer geluk?
@Benga De TV-site is er enkel voor TV+ shows dus er zijn daar geen kanalen etc. De functionaliteit is ook enorm beperkt omdat het geen hoofdbekommernis is. Ik denk dat we al blij mogen zijn dat het bestaat.
En voor de credit card problemen op de site kan het mogelijk in de toekomst verbeteren met andere betaalmethodes maar vrees ervoor.
En voor de credit card problemen op de site kan het mogelijk in de toekomst verbeteren met andere betaalmethodes maar vrees ervoor.
Heb jij toevallig creditcard gegevens ingevuld? Daar loopt hij bij mij vast.Benga schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:16:
Bij mij werkt het op een windows 10 machine met Firefox, niet met Chrome, dan blijft het beeld zwart. Ik heb ook geen search optie en kan precies enkel de Apple TV exclusives streamen.... Kan ook niet my channels kiezen, zeer beperkte GUI ... ?
Iemand meer geluk?
Ik moest enkel onze CVC code bevestigen... was ook zo ooit bij een Spotify proefperiode dacht ik.Limitted schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 20:19:
[...]
Heb jij toevallig creditcard gegevens ingevuld? Daar loopt hij bij mij vast.
Maar helaas, ook firefox knalt er uit na een kwartier streaming ... de eerste episode van ‘for all mankind‘ gezien en dat smaakt naar meer! Maar zonder een hardware Apple TV is het platform gewoon triestig. Onwerkbaar eindelijk.
Iemand die de app met Amazon sticks of Roku streamers gebruikt?
Zonder Apple hardware is Apple TV+ afnemen gewoon zinloos. Het is dat ik de dienst gratis kreeg bij aanschaf nieuwe Iphone. Ik zou er geen stuiver voor hebben uitgegeven.
Zelfde mening hier. Mss kopen op Black friday als ie hopelijk 150€ staat 🤓UncleSam schreef op zondag 10 november 2019 @ 10:17:
Zonder Apple hardware is Apple TV+ afnemen gewoon zinloos. Het is dat ik de dienst gratis kreeg bij aanschaf nieuwe Iphone. Ik zou er geen stuiver voor hebben uitgegeven.
Zelfde setup hier, kansloos idd.Robbio85 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:45:
XXXVI
Je weet hoe het werkt met de firma apple die willen alles in eigen hand houden en dus geen apple tv iphone oid hier in huis
Ze leren eerst maar eens hoe je garantie moet geven en hoe je klantvriendelijk moet zijn .
"Beautiful Clean Coal"
Ik vind het vooral heel arrogant, afgezien van het feit dat het aanbod (lees: aantal content) om te janken is, maar om dan ook nog -al dan niet bewust- potentiële abonnees zónder Apple device het nakijken te geven ("jammer joh!"), getuigt niet van klantvriendelijkheid noch van professionaliteit.
De kwaliteit van het aanbod (van wat ik her en der zo lees, het wordt mij praktisch onmogelijk gemaakt om dit zelf te mogen ondervinden) lijkt prima te zijn, maar hiermee ben je er natuurlijk nog niet. De Apple database hoeft zich wat mij betreft echt niet te meten met een Netflix of Disney+, maar ik vind het van de zotte dat Apple met dit beschamende aantal content dit een streamingdienst durven te noemen...
De kwaliteit van het aanbod (van wat ik her en der zo lees, het wordt mij praktisch onmogelijk gemaakt om dit zelf te mogen ondervinden) lijkt prima te zijn, maar hiermee ben je er natuurlijk nog niet. De Apple database hoeft zich wat mij betreft echt niet te meten met een Netflix of Disney+, maar ik vind het van de zotte dat Apple met dit beschamende aantal content dit een streamingdienst durven te noemen...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Euh als er één computer/telefoonfabrikant is die goed omgaat met garantie is 't Apple hoor. Lijkt me dat je een beetje out-of-touch bent.leekers schreef op maandag 11 november 2019 @ 06:18:
[...]
Ze leren eerst maar eens hoe je garantie moet geven en hoe je klantvriendelijk moet zijn .
En ze maken een TV app voor verschillende apparaten die niet van hen zelf zijn plus een web player, dus je kunt niet zeggen dat 't op non-Apple apparaten onmogelijk is om te kijken.
Ik vind het echt een rampzalig ding eigenlijk. Krijg duimpijn als ik alleen maar aan die afstandbediening denk.CyBeR schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:03:
[...]
LG App komt als ik 't goed begrijp later. Maar zelfs dan kan ik een AppleTV 4K van harte aanraden. Is veel fijner in gebruik dan de ingebouwde LG meuk (zeg ik als een OLED C8-eigenaar.) Krijg je trouwens ook meteen een jaar gratis bij.
Service en garantie is benden alle peil heel internet staat er vol van maar ik geen apple voor mij ik ga geen bedrag betalen en dan in een browser kijkenCyBeR schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:50:
[...]
Euh als er één computer/telefoonfabrikant is die goed omgaat met garantie is 't Apple hoor. Lijkt me dat je een beetje out-of-touch bent.
"Beautiful Clean Coal"
Dan gebruik je je TV afstandsbediening via CEC?giantgiantus schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:36:
[...]
Ik vind het echt een rampzalig ding eigenlijk. Krijg duimpijn als ik alleen maar aan die afstandbediening denk.
Ok prima maar wat doe je hier dan?leekers schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 06:11:
[...]
Service en garantie is benden alle peil heel internet staat er vol van maar ik geen apple voor mij ik ga geen bedrag betalen en dan in een browser kijken
De bevestiging zoeken dat apple tv zijn geld niet waard is en op jouw vragen antwoord gevenCyBeR schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 08:23:
[...]
Dan gebruik je je TV afstandsbediening via CEC?
[...]
Ok prima maar wat doe je hier dan?
"Beautiful Clean Coal"
Ik heb me een apple tv 4 aangeschaft,en geloof me ik heb al wat mediaspelers versleten.
Deze speler werkt perfect geen geleuter zoals wegvallende vebindingen,4k hdr afspelen super wat met andriod vaak een probleem was.
Dat ik er een jaar tv+ bij kreeg is een meevaller,nog niet veel content maar dat komt wel.
Gewoon stabiel kastje en werkt als een trein.
Deze speler werkt perfect geen geleuter zoals wegvallende vebindingen,4k hdr afspelen super wat met andriod vaak een probleem was.
Dat ik er een jaar tv+ bij kreeg is een meevaller,nog niet veel content maar dat komt wel.
Gewoon stabiel kastje en werkt als een trein.
Ik zal er even een positief verhaal bij zetten dan. Het scherm van mijn macBook begon na bijna 4 jaar een deel van zijn coating te verliezen. Ben er terug mee naar de winkel gegaan en het scherm is gratis vervangen door een nieuw omdat er een uitgebreide garantie was en dit probleem blijkbaar vaker voorkwam.leekers schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 06:11:
[...]
Service en garantie is benden alle peil heel internet staat er vol van maar ik geen apple voor mij ik ga geen bedrag betalen en dan in een browser kijken
On topic: ik ben wel benieuwd naar The Morning Show, dus ik overweeg wel om de dienst één maand uit te proberen zodra deze show afgerond is ;-)
Welke streaming diensten zijn momenteel (in Nederland) gekoppeld aan de Apple TV+ app? Op Disney+ en Netflix heb ik een abonnement en zijn gekoppeld, maar hoe zit het met Videoland en Prime Video? Zijn er ook ontwikkelingen om bijvoorbeeld Nederlandse kabelboeren te koppelen aan Apple TV+ app? Denk aan Ziggo’s HBO content.
Netflix ? Nee, echt niet zichtbaar in de TV app. Het is alleen AppleTV+ en iTunes hier. In de US wel anderen, maar je blijft een kabel abonnement nodig hebben om (streaming) kanalen van zenders te valideren.MadDogMcCree schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 00:53:
Welke streaming diensten zijn momenteel (in Nederland) gekoppeld aan de Apple TV+ app? Op Disney+ en Netflix heb ik een abonnement en zijn gekoppeld, maar hoe zit het met Videoland en Prime Video? Zijn er ook ontwikkelingen om bijvoorbeeld Nederlandse kabelboeren te koppelen aan Apple TV+ app? Denk aan Ziggo’s HBO content.
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Hier hetzelfde. Los van het gebrek aan content hoor ik ook helemaal niemand in mijn vrienden/kennissenkring over Apple +. zelfs een aantal die-hard serie/film liefhebbers. Vrij kansloze lancering in mijn ogen.
Netflix en Disney+ wordt bij mij toch echt gekoppeld, screencap via mijn iPad (en een Nederlands account);loekf2 schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 06:54:
[...]
Netflix ? Nee, echt niet zichtbaar in de TV app. Het is alleen AppleTV+ en iTunes hier. In de US wel anderen, maar je blijft een kabel abonnement nodig hebben om (streaming) kanalen van zenders te valideren.
Uiteraard worden de betreffende apps wel geopend bij het starten van de films, maar de Apple TV+ app filtert toch echt net Nederlandse Netflix en Disney+ aanbod.
Ja je hebt gelijk, maar alleen jammer dat ze dan Netflix en Disney+ niet als aparte channel implementeren.MadDogMcCree schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:07:
[...]
Netflix en Disney+ wordt bij mij toch echt gekoppeld, screencap via mijn iPad (en een Nederlands account);
Uiteraard worden de betreffende apps wel geopend bij het starten van de films, maar de Apple TV+ app filtert toch echt net Nederlandse Netflix en Disney+ aanbod.
PS: Amazon Prime Video content wordt ook gelinked. Bv. als ik op Jack Ryan zoek zie ik een link naar Prime Video.
Het valt mij op dat de LG OLED 2019 schermen geen 4K content kan afspelen wanneer ik gebruik maak van de AirPlay 2 stream functie. Dit is alleen met TV+ zo... andere hier ook last van?
Is de 4e en 5e aflevering van See bij jullie gewoon in DV met DA?
Zag verschillende meldingen dat de 4e aflevering gewoonlijk in DV is maar de 5e aflevering slechts in HDR (10). Vreemd, want volgens mijn OLED was het wel degelijk in DV.
De geluidsbelevenis in Atmos was op einde van de 4e en ook bij begin van de 5e erg indrukwekkend waar het de energie centrale betrof, alsof hier ook de boel op instorten stond.
Mag dan nog wel niet heel veel content beschikbaar zin bij ze, maar wat er is overtuigd zekers.
Zag verschillende meldingen dat de 4e aflevering gewoonlijk in DV is maar de 5e aflevering slechts in HDR (10). Vreemd, want volgens mijn OLED was het wel degelijk in DV.
De geluidsbelevenis in Atmos was op einde van de 4e en ook bij begin van de 5e erg indrukwekkend waar het de energie centrale betrof, alsof hier ook de boel op instorten stond.
Mag dan nog wel niet heel veel content beschikbaar zin bij ze, maar wat er is overtuigd zekers.
Ik heb net ook in de Apple TV Discussietopic aangegeven, maar ik doe het ook hier vanwege de overlap:
Apple TV Channels is nu in Nederland beschikbaar!

Via de TV-app kan je een abonnement afsluiten op STARZ Play voor 4,99 per maand en dan krijg je toegang tot series van STARZ en aantal andere series. Daarnaast zijn er aardig wat films beschikbaar.
Ik ga in ieder geval naar Party Down, The Act, Catch-22 kijken
(The Act en Catch-22 stonden al op mijn lijstje maar dit maakt het toch wat makkelijker
)

Via de TV-app kan je een abonnement afsluiten op STARZ Play voor 4,99 per maand en dan krijg je toegang tot series van STARZ en aantal andere series. Daarnaast zijn er aardig wat films beschikbaar.
(The Act en Catch-22 stonden al op mijn lijstje maar dit maakt het toch wat makkelijker

Interessant, wat dacht je ook van bv Castle Rock ?VirinR schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:21:
Ik heb net ook in de Apple TV Discussietopic aangegeven, maar ik doe het ook hier vanwege de overlap:
[Afbeelding: Starz Play]
(The Act en Catch-22 stonden al op mijn lijstje maar dit maakt het toch wat makkelijker)
Met See ben ik pas bij aflevering 3 maar gister bij de laatst beschikbare aflevering van The Morning Show (5) had ik ook ineens HDR i.p.v. Dolby Vision. De eerste vier afleveringen waren gewoon Dolby Vision. Ik kijk op een LG C8 via Apple TV 4K.dinandus schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:41:
Is de 4e en 5e aflevering van See bij jullie gewoon in DV met DA?
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Never mind.. al opgelost.
Ik had gewoon support voor Chromecast verwacht ondanks dat Apple een concurrent is van Google. Disney heeft dit ook gewoon.
Misschien komt deze feature nog wel?
Ik had gewoon support voor Chromecast verwacht ondanks dat Apple een concurrent is van Google. Disney heeft dit ook gewoon.
Misschien komt deze feature nog wel?
[Voor 160% gewijzigd door Benn1e op 22-11-2019 12:11]
Ja, op AppleTV is ineens Dolby Vision zoek, hier ook alles nu HDR10. Zie meer mensen klagen op Twitter. Gekke is dat ik op een iPad Pro wel DV zie, althans het logo.Bart schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:21:
[...]
Met See ben ik pas bij aflevering 3 maar gister bij de laatst beschikbare aflevering van The Morning Show (5) had ik ook ineens HDR i.p.v. Dolby Vision. De eerste vier afleveringen waren gewoon Dolby Vision. Ik kijk op een LG C8 via Apple TV 4K.
Gisteravond laatst aflevering van See geen DV maar HDR (LG C9 / ATV 4K)Bart schreef op woensdag 20 november 2019 @ 10:21:
[...]
Met See ben ik pas bij aflevering 3 maar gister bij de laatst beschikbare aflevering van The Morning Show (5) had ik ook ineens HDR i.p.v. Dolby Vision. De eerste vier afleveringen waren gewoon Dolby Vision. Ik kijk op een LG C8 via Apple TV 4K.
Sinds gisteren begonnen aan The Morning Show.
Leuke serie tot dusver, maar ik wil eigenlijk even klagen over Apple TV+ zélf: ik vind het vervelend dat je niet -net zoals bij Netflix- het intro kan skippen en dat je bij het einde ook niet meteen wordt gevraagd of je de volgende aflevering wilt kijken. Dat laatste gebeurt pas 10 seconden voor de aftiteling klaar is.
Alle respect voor de intro en iedereen die heeft meegewerkt (aftiteling), maar dat hoef ik eigenlijk maar 1x te zien. Ik hou dus erg van de doorskipfunctie van Netflix en hoop dat dat ook mogelijk wordt in Apple TV+.
Ik kijken overigens via een Apple TV 4K.
Leuke serie tot dusver, maar ik wil eigenlijk even klagen over Apple TV+ zélf: ik vind het vervelend dat je niet -net zoals bij Netflix- het intro kan skippen en dat je bij het einde ook niet meteen wordt gevraagd of je de volgende aflevering wilt kijken. Dat laatste gebeurt pas 10 seconden voor de aftiteling klaar is.
Alle respect voor de intro en iedereen die heeft meegewerkt (aftiteling), maar dat hoef ik eigenlijk maar 1x te zien. Ik hou dus erg van de doorskipfunctie van Netflix en hoop dat dat ook mogelijk wordt in Apple TV+.
Ik kijken overigens via een Apple TV 4K.
Idd wou ik ook graag,en een aparte app voor tv+...
Vandaag een nieuwe Ipad besteld, ga direct het jaar Apple + activeren.
For All Mankind
The Morning Show
See
Servant
Heb er al zin in
For All Mankind
The Morning Show
See
Servant
Heb er al zin in
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hello, heb een iPad gekocht recent en daar zat een jaar gratis Apple+ bij dus en meteen geactiveerd. Maar zie ik nou iets over het hoofd? Als ik in de AppleTV app het kanaal AppleTv+ ga zie ik een aanbod van in totaal 6 of 7 series en een enkele docu. Dan doorklikken op De Sterren van Apple+ zie ik wel wat films maar die zijn allemaal betaald.
Ik ga er even vanuit dat ik helemaal misklik want 4,99 per maand lijkt me wat overdreven voor een aanbod dat letterlijk op 1 hand te tellen is?
Ik ga er even vanuit dat ik helemaal misklik want 4,99 per maand lijkt me wat overdreven voor een aanbod dat letterlijk op 1 hand te tellen is?
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Het gaat enkel over de minder dan 10 series en films die Apple zelf heeft bekostigd die inbegrepen zijn in het TV+ abonnement. Daarom dat er zo weinig mensen in deze topic zijn, het aanbod is mager en ik denk eigenlijk niet dat er veel geïnteresseerden zijn zelfs met het gratis jaarabonnement.armageddon_2k1 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:00:
Ik weet dat het verwarrend is omdat Disney+ de oude catalogus combineert met nieuwe content zoals Mandalorian voor een zeer vergelijkbare prijs, maar zo heeft Apple beslist. Alle andere content is betalend bij hen, ook het "kanaal" Starz moet je betalen.
Ah... bedankt. Wauw, wat een tegenvaller, gelukkig dat het gratis is. Ik heb Apple best hoog zitten, maar hier hebben ze nog een inhaalslagje te maken. 60 euro per jaar is gewoon teveel voor zulke content, en zeker niet concurrerend.
Er komt nog genoeg aan andersarmageddon_2k1 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 09:19:
Ah... bedankt. Wauw, wat een tegenvaller, gelukkig dat het gratis is. Ik heb Apple best hoog zitten, maar hier hebben ze nog een inhaalslagje te maken. 60 euro per jaar is gewoon teveel voor zulke content, en zeker niet concurrerend.
Wikipedia: List of original programs distributed by Apple TV+
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja dus. Daar heb ik nu niet zoveel aan. Als na 2 jaar het aanbod zo karig is zie ik het niet snel veranderen.
Vandaag is de serie Servant uit gekomen en volgende week Truth be told en de film Hala. Maar binnen 2 jaar staan daar geen 150 series. Enkel Netflix releaset elke week 5 nieuwe producties en nog een lijst van externe series/films, daar doet Apple niet aan mee.
Vandaag op mijn Samsung TV de Plus app geprobeerd. Net als eerder deze week op de Fire TV krijg ik geen ondertitels. Op mijn iPad wel. Doe ik iets fout?
Nieuwe iPad gekocht en daar een jaar gratis TV+ gekregen. Wat een waardeloze user interface. Echt niet doorheen te komen. Na 5 minuten nog niet echt door wat er nou op staat. Zelfs gratis niet echt de moeite waard op deze manier.
Over paar maanden weer eens kijken.
Over paar maanden weer eens kijken.
Die nieuwe horror/mysterie serie Servant op AppleTV+, van Night Shyamalan, vreemd maar erg goed moet ik zeggen na 2 van de drie afleveringen.
Kan iemand mij vertellen wanneer apple tv+ van de bankrekening/Apple tegoed afgeschreven word?
Kan het nergens vinden nl
Kan het nergens vinden nl

[Voor 5% gewijzigd door Audione0 op 05-12-2019 19:05]
Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt
Bij je account kun je bij abonnementen zien wanneer een abonnement verlengt wordt. Op deze dag wordt er doorgaans afgeschreven en anders op de dagen erna.
Daarom moet je altijd uiterlijk 1 dag voor de verlengingsdatum opzeggen.
Om een voorbeeld te geven: bij mij wordt Apple TV+ verlengt op 31-10-2020 (ik heb een gratis jaar). Als ik niet op uiterlijk 30-10-2020 opzeg, wordt het abonnement op 31-10-2020 verlengt en op of net na deze dag het bedrag afgeschreven. Dit herhaalt zich vervolgens iedere maand of jaar, afhankelijk van de abonnementsperiode die je hebt ingesteld.
Daarom moet je altijd uiterlijk 1 dag voor de verlengingsdatum opzeggen.
Om een voorbeeld te geven: bij mij wordt Apple TV+ verlengt op 31-10-2020 (ik heb een gratis jaar). Als ik niet op uiterlijk 30-10-2020 opzeg, wordt het abonnement op 31-10-2020 verlengt en op of net na deze dag het bedrag afgeschreven. Dit herhaalt zich vervolgens iedere maand of jaar, afhankelijk van de abonnementsperiode die je hebt ingesteld.
Apple heeft het Dolby Vision knopje weer gevonden, want op mijn AppleTV 4K is alles weer in Dolby Vision ipv de HDR10 zoals de afgelopen weken.
Gevonden! Je drukt op de onderste helft van de ring van de Samsung-TV. Dan verschijnt boven in het scherm van de TV de keuze welke ondertitel je wilt.Rallye schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:58:
Vandaag op mijn Samsung TV de Plus app geprobeerd. Net als eerder deze week op de Fire TV krijg ik geen ondertitels. Op mijn iPad wel. Doe ik iets fout?
Ik vind het maar een vreemde serie,gebeurt erg weinig in...loekf2 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:35:
Die nieuwe horror/mysterie serie Servant op AppleTV+, van Night Shyamalan, vreemd maar erg goed moet ik zeggen na 2 van de drie afleveringen.

Heb mijn jaar Apple TV+ geactiveerd, en heb een vraag.
Kan je beheren in de app Apple TV dat je niet zomaar films kan aankopen of huren. Met kinderen op de zelfde iPad lijkt me dat niet heel handig.
Kan je beheren in de app Apple TV dat je niet zomaar films kan aankopen of huren. Met kinderen op de zelfde iPad lijkt me dat niet heel handig.
Er zijn enkele beperkingen onder "ouderlijk toezicht" maar ik weet niet of je specifiek aankopen van films kunt beperken.
https://support.apple.com/nl-nl/HT200198
https://support.apple.com/nl-nl/HT200198
Zijn er meer mensen met een storing? Ik zat te kijken, op pauze gezet om uurtje later verder te kijken en nu kan ik overal alleen nog maar de teksten zien, nergens een play knop of wat dan ook.
Iemand in de familie heeft zo’n jaar gratis geactiveerd en die moet ‘t nog wel doen maar wil eventueel omzetten naar betaalde dienst (want, riant salaris en betaal graag te veel. Yolo) maar ik kan dat nergens in de app vinden?
Iemand in de familie heeft zo’n jaar gratis geactiveerd en die moet ‘t nog wel doen maar wil eventueel omzetten naar betaalde dienst (want, riant salaris en betaal graag te veel. Yolo) maar ik kan dat nergens in de app vinden?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik vind het navigeren in zowel de App op de Mac als in de browser niet erg fijn.
Ik had helemaal niet door dat er al weer nieuwe aflveringen waren doordat de interface er gewoon zo knullig uit ziet. blijkbaar moet je met pijltje naar rechts om te zien dat er weer nieuwe aflveringen zijn.
The morning show vind ik tot nu toe erg sterk en wordt ook steeds spannender.
Servent is lekker mysterieus, dus blijf ik ook wel volgen.
Ik had helemaal niet door dat er al weer nieuwe aflveringen waren doordat de interface er gewoon zo knullig uit ziet. blijkbaar moet je met pijltje naar rechts om te zien dat er weer nieuwe aflveringen zijn.
The morning show vind ik tot nu toe erg sterk en wordt ook steeds spannender.
Servent is lekker mysterieus, dus blijf ik ook wel volgen.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
De hele app werkt bij mij niet meer. Ik kan geen enkel programma starten.... nergens een foutmelding. Restart maakt niet uit. Volgens Apple Support via Twitter kan het zijn dat ik mn limiet bereikt had van hoeveel kon ik kon kijken van mijn jaar gratis Apple TV+. Welk limiet?
Hmmm ik wil prima betalen, maar hoe dan? Zie nergens een optie.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:02:
De hele app werkt bij mij niet meer. Ik kan geen enkel programma starten.... nergens een foutmelding. Restart maakt niet uit. Volgens Apple Support via Twitter kan het zijn dat ik mn limiet bereikt had van hoeveel kon ik kon kijken van mijn jaar gratis Apple TV+. Welk limiet?
Maar ik ben dus niet de enigste...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik kan niet eens films aanschaffen als ik zou willen. En Apple heeft natuurlijk nergens een overzicht of een service down is of iets dergelijks....
Edit: Apple Support is experiencing issues at the moment...
Edit: Apple Support is experiencing issues at the moment...
[Voor 17% gewijzigd door armageddon_2k1 op 10-12-2019 20:15]
Tuurlijk wel. https://www.apple.com/nl/support/systemstatus/
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021
Hier werkt Apple TV+ ook niet. Krijg geen enkele serie gestart.
Er is ook een iOS tvOS etc. Update beschikbaar dus servers overbelast?
Er is ook een iOS tvOS etc. Update beschikbaar dus servers overbelast?
--iRacing Profiel-- --Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
Alles groen. Al een hele tijd. Right...
Ik krijg al een 3 dagen De melding “materiaal is niet beschikbaar” (Gebruik alleen de app op mijn ipad).
[Voor 15% gewijzigd door harryvos op 12-12-2019 08:12]
Die laatste aflevering van For All Mankind was prima, maar raad aan toch even ook de scene na de aftiteling te kijken.
Kwam ineens een Sea Dragon raket uit het water:
Wikipedia: Sea Dragon (rocket)
Time jump naar 1983 trouwens. Het idee van die raket was uit 1982.
Ook nucleaire aandrijving ? Hoorde iets over plutonium...
Kwam ineens een Sea Dragon raket uit het water:
Wikipedia: Sea Dragon (rocket)
Time jump naar 1983 trouwens. Het idee van die raket was uit 1982.
Ook nucleaire aandrijving ? Hoorde iets over plutonium...
Iemand die dit ook heeft en een oplossing weet?
Ik volg The Morning Show en For All Mankind. Wanneer ik de nieuwe afleveringen op mijn Samsung TV wil bekijken (via AppleTV kastje) heb ik alleen Engelstalige ondertitels voor doven en slechthorenden. Maar kijk ik dezelfde aflevering op de iPad dan is er wél NL ondertiteling beschikbaar?
Ik volg The Morning Show en For All Mankind. Wanneer ik de nieuwe afleveringen op mijn Samsung TV wil bekijken (via AppleTV kastje) heb ik alleen Engelstalige ondertitels voor doven en slechthorenden. Maar kijk ik dezelfde aflevering op de iPad dan is er wél NL ondertiteling beschikbaar?
Ik volg beide series (heb The Morning Show al helemaal gezien) en heb automatisch NL ondertiteling. Wellicht even kijken bij de ondertiteling-instellingen?rob079 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:38:
https://www.iculture.nl/t...-ondertiteling-aanpassen/rob079 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:38:
Kan aan mij liggen maar in de series vind ik geen verder kijken optie.
Dus als ik aan het kijken ben en op de pauze toets druk, en stop met kijken en de box afsluit en weer aanzet kan ik alleen vanaf het begin kijken.
En zelf bijhouden welke afl ik aan het kijken was.....
Dus als ik aan het kijken ben en op de pauze toets druk, en stop met kijken en de box afsluit en weer aanzet kan ik alleen vanaf het begin kijken.
En zelf bijhouden welke afl ik aan het kijken was.....
opgelost
[Voor 148% gewijzigd door Theodor op 31-12-2019 10:46]
Ja, er zit zeker een kern van waarheid in, maar om het direct een flop te noemen gaat mij ook wat ver.
Ja, er is (nog) een gebrek aan content, maar dat zal echt wel aan gewerkt worden. Laat de James Bond collectie maar komen. Die wil ik best wel weer eens zien. Het eerste jaar kijk ik toch gratis.
Inhoudelijk heb ik nog niet zoveel gezien. Tot nu toe alleen "For all mankind" wat ik best een vermakelijke serie vond.
Of het echt een flop wordt of niet zullen we rond november gaan zien, als de eerste gratis jaarabonnementen af gaan lopen. Dan zal er wel voldoende content moeten zijn om een nieuw (betaald) abonnement te rechtvaardigen.
Ja, er is (nog) een gebrek aan content, maar dat zal echt wel aan gewerkt worden. Laat de James Bond collectie maar komen. Die wil ik best wel weer eens zien. Het eerste jaar kijk ik toch gratis.
Inhoudelijk heb ik nog niet zoveel gezien. Tot nu toe alleen "For all mankind" wat ik best een vermakelijke serie vond.
Of het echt een flop wordt of niet zullen we rond november gaan zien, als de eerste gratis jaarabonnementen af gaan lopen. Dan zal er wel voldoende content moeten zijn om een nieuw (betaald) abonnement te rechtvaardigen.
Apple zal het wss optimistisch benaderen en met de Netflix metric (minstens 2 minuten aanzetten) zullen er wel 50 miljoen "kijkers" zijn die het geprobeerd hebben.
Aangezien er vele Amerikanen zijn die via hun provider de mogelijkheid hebben om elke 2 jaar een nieuwe iPhone aan te kopen zullen de meeste gezinnen doorlopend geabonneerd zijn zonder te betalen, het zal voorlopig nog kunnen groeien tot er 50 shows zijn.
Ik vind het wel opvallend dat Amazon Prime shows veel populairder zijn op iMDB (70,000 (Jack Ryan) tot 120,000 ratings voor 1 seizoen The Boys) tov Apple TV+ (1000 (Servant) tot 25.000 (See) ratings). Ik vrees dat tot nu toe niemand zelfs maar de moeite neemt om het aan te zetten, ook al zijn er ongeveer 100-150 miljoen potentiële gratis jaarabo's.
Aangezien er vele Amerikanen zijn die via hun provider de mogelijkheid hebben om elke 2 jaar een nieuwe iPhone aan te kopen zullen de meeste gezinnen doorlopend geabonneerd zijn zonder te betalen, het zal voorlopig nog kunnen groeien tot er 50 shows zijn.
Ik vind het wel opvallend dat Amazon Prime shows veel populairder zijn op iMDB (70,000 (Jack Ryan) tot 120,000 ratings voor 1 seizoen The Boys) tov Apple TV+ (1000 (Servant) tot 25.000 (See) ratings). Ik vrees dat tot nu toe niemand zelfs maar de moeite neemt om het aan te zetten, ook al zijn er ongeveer 100-150 miljoen potentiële gratis jaarabo's.
Ik kan hem ook nog activeren maar had even gegoogeld naar de content. Zie eigenlijk niets voorbij komen waarvan ik denk: “laat ik het eens activeren en ervoor gaan zitten” (laat staan er voor te betalen als ik geen proefperiode zou hebben).
Maar goed, we kennen inmiddels ook Netflix, Videoland, Ziggo movies en series, Disney+, Apple+, en zo zijn er vast nog meer.
Wij zijn tevreden met Netflix en zal hem vast activeren deze maand, in de hoop dat er veel content bij komt in 2020
Maar goed, we kennen inmiddels ook Netflix, Videoland, Ziggo movies en series, Disney+, Apple+, en zo zijn er vast nog meer.
Wij zijn tevreden met Netflix en zal hem vast activeren deze maand, in de hoop dat er veel content bij komt in 2020

Wij vermaken ons prima met ‘See’. Serie is leuker dan ik had verwacht, aparte verhaal. Goede, geloofwaardige gevechtsscenes.
Ik moet zeggen dat de Morning Show echt wel een topreeks is, hopelijk krijgt ie toch wel een groter publiek ondanks de weinige Apple TV+ abonnees
Mijn dochter heeft een nieuwe XR waarbij ze ook een jaar gratis heeft.
Ze had geen betaalmethode aan haar Apple ID, dus die heb ik er aangehangen op afstand via iTunes.
Vervolgens kon ze verder op haar iPhone en staat nu ook op de website van AppleTV+ dat haar huidige abonnementsvorm een jaar gratis betreft.
Maar ze zegt (ik kan het even niet zien, omdat ze niet thuis is) dat maar 3 dingen gratis kan zien en bij de rest staat huren of kopen. ??
Ze is al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd in de AppleTV+ app, maar dat heeft niks geholpen.
Is er ergens iets wat ik over het hoofd zie?
Ze had geen betaalmethode aan haar Apple ID, dus die heb ik er aangehangen op afstand via iTunes.
Vervolgens kon ze verder op haar iPhone en staat nu ook op de website van AppleTV+ dat haar huidige abonnementsvorm een jaar gratis betreft.
Maar ze zegt (ik kan het even niet zien, omdat ze niet thuis is) dat maar 3 dingen gratis kan zien en bij de rest staat huren of kopen. ??
Ze is al uitgelogd en weer opnieuw ingelogd in de AppleTV+ app, maar dat heeft niks geholpen.
Is er ergens iets wat ik over het hoofd zie?