• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:07
Random feitje, interessante cijfers: het aantal community members op Reddit. Zegt natuurlijk zeker niet alles, maar in zekere zin is het een indicatie van gebruikers/geïnteresseerden die tussen platformen met elkaar kan worden vergeleken.

Xbox: 256k
XboxOne: 2,8m
XboxSeriesX: 434k

PlayStation: 475k
PS4: 4,1m
PS5: 979k

Stadia: 103k
GeforceNOW: 44,1k
LunaCloudGaming: 1,9k

Geen idee waar ik hiermee naartoe wil, maar leek me leuk om even te delen.

Edit: misschien kijk ik er over een maand of 3 nog eens naar, kijken hoe de cijfers zich ontwikkelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tuktop op 11-02-2021 15:26 ]

Lijkt mij best een grappige game: Hundred Days
https://stadiasource.com/...rrives-on-Stadia-This-May

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ze maken tegenwoordig van elke baan een simulator :) Je kan ook hamburgers bakken, een vuilniswagen besturen, zwerver zijn, huizenflipper.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Marzman schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:35:
[...]

Ze maken tegenwoordig van elke baan een simulator :) Je kan ook hamburgers bakken, een vuilniswagen besturen, zwerver zijn, huizenflipper.
Mooi toch! :D kan ik mn FOMO eens geruststellen

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:42:
[...]

Mooi toch! :D kan ik mn FOMO eens geruststellen
Ik heb verschillende van die spelletjes ook gespeeld, best ontspannend :)

/▌

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:13
Vanochtend dropte ineens het spelletje Little Nightmmares II als gratis voor Pro subscribers in de Stadia Store. Meteen maar even geclaimed. Lijkt me wel een aardig spelletje om tussendoor te spelen. :)
Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/9to5google.com/wp-content/uploads/sites/4/2021/02/little-nightmares-2.jpg

https://9to5google.com/20...dia-this-week-free-w-pro/

[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 12-02-2021 09:19 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001

greatgonzo

schit-te-rend!

wil een proefabbo opstarten.. Als ik het nu niet wil verlengen, kun je je afmelden tot de laatste dag?
Of minimaal een x aantal dagen van tevoren?

• Marzman
  • Niet online
greatgonzo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:40:
wil een proefabbo opstarten.. Als ik het nu niet wil verlengen, kun je je afmelden tot de laatste dag?
Wanneer je wilt (net als Netflix)

/▌

Veel plezier met je proefabbo! Wil je ons laten weten wat je er van vindt? :)

• ArcLight
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-04-2021
Ik dacht dat je zelfs meteen na het aangaan van het abonnement al kan opzeggen en het eindigt dan niet meteen, maar het blijft gewoon één maand lopen.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm, ziet er mooi uit! Hoop dat er meer van zulke spellen komen. Meer variatie is welkom, shooters en rpg's heb ik wel een beetje gezien. : :>

Lara Croft Temple of Osiris vond ik wel heel vermakelijk, echter wel lastig, loop nu vast op een plek waar ik niet verder kom. State share iemand? :+

Whatever.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Edit: Codes inmiddels gebruikt.

Voor de liefhebber (zelf al eens gebruik van gemaakt van eerdere acties):

3 maanden YouTube premium code:
GYY5GV6UXCOU

3 maanden Stadia pro code:
FCTAGRYJZ5A1S69D

Laat even weten wanneer je de codes hebt gebruikt. Dat scheelt weer een teleurstelling bij een ander :).

[ Voor 6% gewijzigd door P_E_T_E_R op 12-02-2021 12:04 ]

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01
P_E_T_E_R schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:44:

GYY5GV6UXCOU

FCTAGRYJZ5A1S69D

Laat even weten wanneer je de codes hebt gebruikt. Dat scheelt weer een teleurstelling bij een ander :).
Stadia code gebruikt, super bedankt!!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-01 17:52

Tim Schuhmacher

abasios

P_E_T_E_R schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:44:

GYY5GV6UXCOU

FCTAGRYJZ5A1S69D

deze gebruik ik, dank!

• ArcLight
Harmen schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:40:
[...]

Hmm, ziet er mooi uit! Hoop dat er meer van zulke spellen komen. Meer variatie is welkom, shooters en rpg's heb ik wel een beetje gezien. : :>

Lara Croft Temple of Osiris vond ik wel heel vermakelijk, echter wel lastig, loop nu vast op een plek waar ik niet verder kom. State share iemand? :+
Je moet eens op YouTube zoeken naar de naam van het level waarin je zit, dan vind je wel een filmpje waar het wordt voorgedaan. Heb ik bij dat spel ook een paar keer nodig gehad :D

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-01 18:08
Herax10NL schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 23:22:
[...]

Bij de vorige sale heb ik PGA Tour 2K21 gehaald (voor dezelfde prijs). Ondanks dat ik nog nooit een golf spel heb gespeeld, vind ik het heerlijk. Al is het maar om na een drukke dag even tot rust te komen, zeker een aanrader! :)
Was nooit zo van de golfspelletjes maar op een of andere manier ben ik aan deze haast verslaafd.

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-01 16:12
ArcLight schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Je moet eens op YouTube zoeken naar de naam van het level waarin je zit, dan vind je wel een filmpje waar het wordt voorgedaan. Heb ik bij dat spel ook een paar keer nodig gehad :D
Ja herkenbaar.. laat me raden je hebt de speer nodig :-)?

• justVR
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2024
Wat is Little Nightmares een fantastische game! Hele gave toevoeging op het aanbod van Stadia.

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

ArcLight schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Geprobeerd, maar blijft lastig. Je moet een bal dragen om verder te komen. Jammer dat je niet dingen kan slippen. Zie screenshot: https://stadia.google.com...ff-4149-a739-4aca5a5c8834

Whatever.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-01 07:17
Stadia Premiere Edition is weer in de aanbieding. Nu €74,95 in de Google Store.
KlaasjeNL schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:20:
Stadia Premiere Edition is weer in de aanbieding. Nu €74,95 in de Google Store.
Zo dat is best scherp geprijsd weer!
Hoe lang zullen ze dat de premier edition blijven noemen, op gegeven moment moet t toch wel de normal of standard edition ofzo worden?

• ArcLight
Harmen schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Geprobeerd, maar blijft lastig. Je moet een bal dragen om verder te komen. Jammer dat je niet dingen kan slippen. Zie screenshot: https://stadia.google.com...ff-4149-a739-4aca5a5c8834
Ik herinner me dit level niet exact.

Ik ga ervan uit dat je het volgende weet:
- je kan die gouden "sleutel" tussen de twee hekken uittrekken, waarna iets gebeurt (hekken gaan misschien open?)
- als je je blauwe staf gebruikt, duurt het veel langer voor de bal ontploft.

Ik denk dat je de bal voorbij de hekken moet krijgen, naar links. Mogelijk tot bij een afgesloten ingang, om daar te bal te laten ontploffen, zodat je door die ingang kan.
Je kan de bal ook verplaatsen (vooral optillen) door een bom onder de bal te leggen en deze bom te activeren.
Is er trouwens iemand hier die "the Avengers" heeft gespeeld? Zit alle films weer s terug te kijken en ben benieuwd of de game de moeite waard is, ook al valt t niet onder de mcu...

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Zo dat is best scherp geprijsd weer!
Hoe lang zullen ze dat de premier edition blijven noemen, op gegeven moment moet t toch wel de normal of standard edition ofzo worden?
Inderdaad. Ik vraag mij ook af of ze nu daadwerkelijk de oorspronkelijke voorraad aan het opmaken zijn of dat er nog steeds Première-controllers worden geproduceerd. Naast miin huidige 2 bundels en wasabi controller zou ik namelijk best wel nog zo'n pakketje willen bestellen, maar niet weer een witte. Zou mooi zijn als er nog eens wat andere kleuren uitkomen icm een CCU.

Daar komt bij: Bij de Cyberpunk-actie gold "zo lang de voorraad strekt". Daardoor was de bundel in veel landen al ruim voor de release van Cyberpunk uitverkocht waardoor veel gamers achter het net visten.

Nu vraag ik mij af of deze gamers juridisch ergens nog een poot hebben om op te staan. Voor Cyberpunk zelf geldt immers geen voorraad en blijkbaar is de voorraad Première-bundels ook nog niet op.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-01 15:33
Zolang de voorraad strekt kan ook zijn zolang de voorraad die ingeruimd is voor deze actie strekt. Natuurlijk gaan de witte controllers nooit op en cyberpunk ook niet maar de combinatie in die actie kon wel 'op'. Daarnaast, wie gaat die moeite nemen. Over 2 maanden is die game vast als pro deal voor 30 euro te krijgen

• KlaasjeNL
RaijRaij schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 08:35:
Zolang de voorraad strekt kan ook zijn zolang de voorraad die ingeruimd is voor deze actie strekt. Natuurlijk gaan de witte controllers nooit op en cyberpunk ook niet maar de combinatie in die actie kon wel 'op'. Daarnaast, wie gaat die moeite nemen. Over 2 maanden is die game vast als pro deal voor 30 euro te krijgen
De game als Pro Deal voor 30 euro of de game voor 60 euro + controller + CCU is toch wel een verschil.

Wat betreft de interpretatie van "zolang de voorraad strekt" ben ik gewoon benieuwd wat hier juridisch achter zit. Kun je de term gebruiken om klanten te verleiden jouw product zsm te kopen, om vervolgens de actie vroegtijdig te stoppen terwijl het product achter de schermen nog wel degelijk op voorraad is? Of moet men dan spreken van "zolang de voor deze actie gereserveerde voorraad strekt"?
KlaasjeNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:25:
[...]

De game als Pro Deal voor 30 euro of de game voor 60 euro + controller + CCU is toch wel een verschil.

Wat betreft de interpretatie van "zolang de voorraad strekt" ben ik gewoon benieuwd wat hier juridisch achter zit. Kun je de term gebruiken om klanten te verleiden jouw product zsm te kopen, om vervolgens de actie vroegtijdig te stoppen terwijl het product achter de schermen nog wel degelijk op voorraad is? Of moet men dan spreken van "zolang de voor deze actie gereserveerde voorraad strekt"?
Iedereen die de koop heeft kunnen maken heeft iig de deal binnengekregen. Google kennende (en de 80 pagina's aan voorwaarden die erbij zaten) zit t juridisch denk ik wel snor, zelden bij een actie zoveel terms that apply gezien haha.

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
Hierbij goed nieuws van het Stadia team:

02-12-2021 09:00 AM

We’re thrilled to continue bringing great games from some of the best developers for our players to experience within the Stadia store. Over the next few weeks and months, players can expect to see everything from action-filled RPGs to competitive co-op titles and nimble platformers. That includes Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition (Feb. 23), Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut (Feb. 23), It came from space and ate our brains (Mar. 2), FIFA 21 (Mar. 17), Kaze and the Wild Masks (Mar. 26), Judgment (Apr. 23), Killer Queen Black, Street Power Football, and Hellpoint.

These games represent just a sampling of the more than 100 games that will be added to the Stadia store for our players in 2021 to share, experience, and play with friends. See below for more details on each game, including features and other new info!

Zie:

https://community.stadia....undersGroupHubforum-board
Makie schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:39:
Hierbij goed nieuws van het Stadia team:

02-12-2021 09:00 AM

We’re thrilled to continue bringing great games from some of the best developers for our players to experience within the Stadia store. Over the next few weeks and months, players can expect to see everything from action-filled RPGs to competitive co-op titles and nimble platformers. That includes Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition (Feb. 23), Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut (Feb. 23), It came from space and ate our brains (Mar. 2), FIFA 21 (Mar. 17), Kaze and the Wild Masks (Mar. 26), Judgment (Apr. 23), Killer Queen Black, Street Power Football, and Hellpoint.

These games represent just a sampling of the more than 100 games that will be added to the Stadia store for our players in 2021 to share, experience, and play with friends. See below for more details on each game, including features and other new info!

Zie:

https://community.stadia....undersGroupHubforum-board
Goed nieuws dat ze weer iets meer langere termijn laten zien.
FIFA 21 en judgement ziet er goed uit, de rest voelt voor mij weer beetje als gemiddelde pro games: Indie games die qua graphics en stijl etc niet helemaal mijn ding lijken te zijn.
Maar er is altijd wat te klagen dus voor nu tof dat er weer iets gebeurt! :9

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 09:25:
[...]

Zolang de voorraad strekt bij een goed georganiseerde website met goed voorraadbeheer betekend gewoon dat de actie voor de einddatum kan stoppen. Je kunt dan ook geen game + controller + ccu meer bestellen.Iedereen die besteld heeft toen die aanbieding er stond heeft dat gekregen.

En ja tuurlijk kan dat, ze hebben gewoon een voorraad gereserveerd voor die actie en die kan op (ipv dat ze er een reclamebudget op tv tegenaan smijten).

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 13-02-2021 10:33 ]

/▌

• RoCoStr
  • Laatst online: 01-01 01:25
Update vanuit hier: pakketupgrade naar 250/25 heeft de streaming op zichzelf goed gedaan, maar de verdeling/stabiliteit is nog steeds om te huilen.

Net een uurtje Far Cry 5 gedaan op de tablet, terwijl Disney+ een 4k film aan het afspelen was op de tv. Vrouwlief zat lekker te browsen (pinterest etc.) en dan blijkt het toch niet lekker samen te gaan op de WiFi. Met enige regelmaat kakte de Stadia stream in en zat ik er naast; balen!

Nu leunen wij nog volledig op de ziggo Connect box (Compal) en ik vermoed dat deze de boel niet lekker kan verdelen. Zou een mesh systeem als de Deco M5 of M9 wel een gedegen verdeling kunnen handhaven? Ik wil dit topic niet kapen voor een thuisnetwerkdiscussie, maar ik zou graag wel een stabiele ervaring willen hebben, ook als het iets drukker is; al mag ik hopelijk het aangegeven verbruik niet echt als druk bestempelen!? Jullie ervaring waardeer ik daarin sterk.
RoCoStr schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:05:
Update vanuit hier: pakketupgrade naar 250/25 heeft de streaming op zichzelf goed gedaan, maar de verdeling/stabiliteit is nog steeds om te huilen.

Net een uurtje Far Cry 5 gedaan op de tablet, terwijl Disney+ een 4k film aan het afspelen was op de tv. Vrouwlief zat lekker te browsen (pinterest etc.) en dan blijkt het toch niet lekker samen te gaan op de WiFi. Met enige regelmaat kakte de Stadia stream in en zat ik er naast; balen!

Nu leunen wij nog volledig op de ziggo Connect box (Compal) en ik vermoed dat deze de boel niet lekker kan verdelen. Zou een mesh systeem als de Deco M5 of M9 wel een gedegen verdeling kunnen handhaven? Ik wil dit topic niet kapen voor een thuisnetwerkdiscussie, maar ik zou graag wel een stabiele ervaring willen hebben, ook als het iets drukker is; al mag ik hopelijk het aangegeven verbruik niet echt als druk bestempelen!? Jullie ervaring waardeer ik daarin sterk.
Ik zou Stadia altijd bedraad doen, tenzij het niet kan (zoals op mobiele devices). Wifi kan namelijk maar 1 verbinding tegelijk verwerken (dus meerdere streams tegelijk kan file veroorzaken: stotters en haperingen). Bedraad kan namelijk tegelijk lopen met andere verbindingen. Een mesh systeem is überhaupt aan te raden tegenwoordig. Ik heb zelf de google nest wifi met alleen maar routers (dus niet de losse ap), werkt in mijn systeem perfect, maar ik heb dan ook op elke verdieping een internetkabel getrokken waar de losse wifi router op zit. Mijn Ziggo modem staat in bridge modus en doet dus eigenlijk niks.
Met andere systemen heb ik geen ervaring, maar wel anderen die hier op t topic zitten weet ik!

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 13-02-2021 16:04 ]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:44
MU-MIMO router zou ook moeten werken lijkt mij?

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
RoCoStr schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 15:05:

Het lukt mij om met een 5Ghz verbinding een 4K Netflix stream te kijken, en Stadia op de laptop (1080). Merk wel dat bij aanvang van een aflevering Netflix de verbinding helemaal op slurpt.

Een gemiddeld huis is te groot voor slechts 1 AP. Liever meerdere laag vermogen 5Ghz kanaal gebruiken. Ikzelf gebruik twee Unifi AP en dat gaat best prima. Alsnog kan het verdelen van bandbreedte een uitdaging zijn. WiFi 6 kan zeker gaan helpen hierin. Let ook op dat oude apparaten op de Wifi de prestaties van alle apparaten beïnvloed. Misschien de netwerkkaart vervangen.

2*Unifi AP 6 Lite zou mijn suggestie zijn. Helaas is goede netwerkapparatuur kneiter duur. Wat dat betreft zet 5G je toch aan het denken, wifi is duur en niet echt heel betrouwbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door 12345j op 13-02-2021 17:55 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:56
Een van de problemen is dat het verkeer naar streaming diensten erg piekerig is, ze halen eens in de 5 a 10 seconde een nieuw blok data op volle snelheid op. Als je weet van welke server het vandaan komt, en je de mogelijk hebt om dit in te stellen op je router zou je daar wat traffic control op kunnen zetten.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-01 12:38
Ik ervaar de laatste weken sowieso steeds vaker haperingetjes. Weet niet of dat aan XS4ALL ligt of aan Stadia. Wel irritant. Voelt het meteen niet meer zo premium als in het begin.

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Ben wel een beetje klaar met wifi. Bedrade homeplugs gaat prima.

• KlaasjeNL
barrymossel schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 19:09:
Ik ervaar de laatste weken sowieso steeds vaker haperingetjes. Weet niet of dat aan XS4ALL ligt of aan Stadia. Wel irritant. Voelt het meteen niet meer zo premium als in het begin.
Hier dezelfde ervaring. Hoewel het niet heel erg aanwezig is, merk ik het wel als ik er wat meer op let. Het valt met name op als het geluid ook even blijft hangen. Voor mijn gevoel spelen de problemen sinds Cyberpunk, waardoor het mogelijk een stuk drukker is.
KlaasjeNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:22:
[...]

Hier dezelfde ervaring. Hoewel het niet heel erg aanwezig is, merk ik het wel als ik er wat meer op let. Het valt met name op als het geluid ook even blijft hangen. Voor mijn gevoel spelen de problemen sinds Cyberpunk, waardoor het mogelijk een stuk drukker is.
Ik ga er eens op letten, heb afgelopen weken vooral op m'n telefoon gespeeld, daar niks gemerkt vooralsnog..

• Tuktop
KlaasjeNL schreef op zondag 14 februari 2021 @ 09:22:
[...]

Hier (bedraad Ziggo 250/25) geen hiccups, ook niet sinds Cyberpunk. Zal er wel extra op gaan letten!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:27
Ik heb ook nergens last van. Speel op de Wifi, standaard Ziggo modem met Netgear Orbi router en satalite, met de CCU. Geen hiccups eigenlijk. Speel veel The Crew 2, Tombraider en Cyberpunk, dus misschien ben ik wel de reden dat jullie hiccups hebben. :+

• RoCoStr
  • Laatst online: 01-01 01:25
Bedankt voor de input! Moet mijn verwachting omtrent WiFi ook bijschaven dus. Gisterenavond op de CCU en tv (ethernet) geen enkel probleem, dat was weer genieten. Maar ik zou wel graag mijn mobile ervaring willen optimaliseren.

Mijn huidige connectbox heeft geen vorm van (laagdrempelig) traffic management, zelfs niet algemene QoS zag ik. Kan het hier en daar nog wel wat tweaken op andere manieren denk ik.

Hoewel wat "radicaal" wellicht, maar is het een oplossing als ik via een LAN poort van de connectbox een subnet opzet, specifiek voor stadia? Heb nog wel een oudere WLAN router liggen (N standaard geloof ik). Volgens mij heb ik dan een extreme vorm van traffic management toegepast; is het niet?

Noem ik de SSID gewoon DadiumArcedium :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@RoCoStr Als ik jou was zou ik de connectbox in bridge zetten en een eigen wifi router erachter plaatsen. Luxere routers hebben vaak wel qos opties. Heb hier een edgerouter x en 2 AC lite zenders. Werkt prima. (Ziggo 100/10)

Whatever.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:13
Voor Ziggo klanten, kijk eens op de randapparatuur shop van Ziggo. Daar kun je mesh-nodes van Deco bestellen met een fikse korting. Ik heb deze zomer een M4 set van 3 nodes daar aangeschaft en dat werkt vele malen beter dan de router die ze standaard leveren. Wel merk ik af en toe een hick up via de wifi maar dat is maar heel sporadisch. Via mijn bekabelde CCU is ervaring perfect en ervaar ik geen hickups.

- edit -
Zie zojuist dat M4 niet meer te koop is en de X20 enkel per stuk wordt aangeboden. Een set van 3 x X20 is bij diverse webshops goedkoper dan 3 losse bij ziggo. Als je er 1 of 2 nodig hebt ben je bij ziggo wel goedkoper uit.

[ Voor 20% gewijzigd door bakkerjangert op 14-02-2021 11:58 ]

• 12345j
Ervaren jullie werkelijk een voordeel met QoS? En zo ja, hoe staat deze dan ingesteld?

Over het algemeen lees ik juist dat geadviseerd wordt om geen QoS te gebruiken met Stadia.

Ik zou dus ook niet zo snel een router achter je Ziggo modem plaatsen, maar gewoon de router functie van de modem gebruiken, in combinatie met bedraade accespoints voor de WiFi.

[ Voor 33% gewijzigd door 12345j op 14-02-2021 12:06 ]

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
bakkerjangert schreef op zondag 14 februari 2021 @ 11:50:
Voor Ziggo klanten, kijk eens op de randapparatuur shop van Ziggo. Daar kun je mesh-nodes van Deco bestellen met een fikse korting. Ik heb deze zomer een M4 set van 3 nodes daar aangeschaft en dat werkt vele malen beter dan de router die ze standaard leveren. Wel merk ik af en toe een hick up via de wifi maar dat is maar heel sporadisch. Via mijn bekabelde CCU is ervaring perfect en ervaar ik geen hickups.

- edit -
Zie zojuist dat M4 niet meer te koop is en de X20 enkel per stuk wordt aangeboden. Een set van 3 x X20 is bij diverse webshops goedkoper dan 3 losse bij ziggo. Als je er 1 of 2 nodig hebt ben je bij ziggo wel goedkoper uit.
Lekker duur voor een apparaat van 99 euro bij ziggo voor een beetje meer wifi, providers hebben weer een verdienmodel op poten gezet om consumenten randapparatuur te verkopen met als slogan super wifi.

Goedkoopste en betere oplossing alles met vaste kabel verbinding door de hele woning kan me wel voorstellen dat het niet bij iedere woning even makkelijk gaat, maar waar een wil is is er ook een weg.

Maar ja kant en klare oplossingen vind ik mag je veel voor betalen. :*)

• 12345j
J.E. Weinor schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:15:
[...]

Goedkoopste en betere oplossing alles met vaste kabel verbinding door de hele woning
Ja, wie heeft er nu geen RJ45 aansluitpunt op de wc naast de wc rolhouder ;)

[ Voor 18% gewijzigd door 12345j op 14-02-2021 12:35 ]

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
12345j schreef op zondag 14 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Ja, wie heeft er nu geen RJ45 aansluitpunt op de wc naast de wc rolhouder ;)
Je gaat toch niet met je laptop of smartphone op de wc zitten :?

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
J.E. Weinor schreef op zondag 14 februari 2021 @ 14:50:
[...]

Je gaat toch niet met je laptop of smartphone op de wc zitten :?
Nee dat zouden wij nooit doen O-)

• Safri7879
Ondenkbaar...
Ik zit net de post op de frontpage te lezen over 100 games dit jaar. Welke AAA-games komen er dit jaar uit die we nog missen op Stadia? Ben even blanco wat er allemaal aankomt.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:02

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Meh. Ik heb me tot zaterdag prima vermaakt met Journey to the Savage Planet, maar zaterdagmiddag was mijn save game ineens weg. 11u 15m gespeeld en zowel de main game als de uitbreiding DL-C1 vrijwel klaar. Ontzettend leuke game maar echt no way dat ik overnieuw begin.

Contact opgenomen met de chat van Stadia, daar werd ik binnen een minuut te woord gestaan (!). De helpdeskmedewerkster meldde dat ze met haar supervisor moest overleggen om uit te zoeken of er een manier was om mijn cloud save te redden. Dat duurde een paar minuten en toen kreeg ik te horen dat dit een bekende klacht is bij dit spel, het is al eerder aan 505 Games gemeld en Stadia kan niks voor me doen behalve het nogmaals melden. En ik kon het maar het beste zelf bij 505 aankaarten, als iemand mijn cloud save kan terughalen dan zijn zij het.
Meteen gemeld natuurlijk maar tot nu toe nog niks van 505 gehoord (die zullen wel dicht zijn in het weekend).

Echt heel matig dit (niet van Stadia uiteraard maar de ervaring met het specifieke spel).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03
Ik mis vooral de FPS zoals COD titels. Als die er snel gaan komen dan hoef ik ook geen PS5 of XBOX X te hebben en ga ik volledig over op Stadia. Heb nu nog een Ps4 en stel nog steeds de next gen uit ...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Wat ik vooral heb bij Stadia en het "gebrek" aan AAA-games is dat ik meer indie/indie-like games ben gaan spelen. Sommige van die games doen niet onder voor AAA games

Waardoor ik grote games als een soort leuke bijkomstigheid zie

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 15-02-2021 10:55 ]

Jasphur schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:54:
Wat ik vooral heb bij Stadia en het "gebrek" aan AAA-games is dat ik meer indie/indie-like games ben gaan spelen. Sommige van die games doen niet onder voor AAA games

Waardoor ik grote games als een soort leuke bijkomstigheid zie
Ja daarmee wacht ik de grotere games ook af... maar nu lijkt het wel echt een indie-platform voor de bühne, dat vind ik wel weer zonde.
Als er van die 100 games 90 games zijn die ik in de winkel nooit zou kopen schiet het zijn doel voorbij vind ik. Ik zie Stadia als volwaardige vervanger van de consoles waar ik altijd op gegamed heb, dus ik wil dan ook keuze hebben tussen goede games en misschien af en toe een leuke indie-verrassing. Net zoals ik die weleens tussen de ps+ games had.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:43
Maar van alle games die uitkomen op Xbox en PS zijn toch ook maar een klein percentage de echte AAA games?

Het voelt voor mij een beetje alsof iedereen maar verwacht dat de Game Studio's oude games nu nog gaan om-porten naar Stadia (COD / GTA, Fallout worden veel genoemd).. Ik kan me voorstellen dat de Studio's dat niet doen, omdat daar niet meer de (grote) sales zitten.

Waarom zou je zo'n game nog een keer kopen (op Stadia), als je hem ergens anders al hebt.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03
Nee eensch maar er zijn natuurlijk al meert ports geweest van oudere games. Maar ik zou persoonlijk wel blij worden als de volgende COD (eind dit jaar) ook wordt aangekondigd voor Stadia. Dit zijn namelijk wel een van mijn main games die ik het meeste speel op de PS4.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Sahi_NL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:05:
Maar van alle games die uitkomen op Xbox en PS zijn toch ook maar een klein percentage de echte AAA games?

Het voelt voor mij een beetje alsof iedereen maar verwacht dat de Game Studio's oude games nu nog gaan om-porten naar Stadia (COD / GTA, Fallout worden veel genoemd).. Ik kan me voorstellen dat de Studio's dat niet doen, omdat daar niet meer de (grote) sales zitten.

Waarom zou je zo'n game nog een keer kopen (op Stadia), als je hem ergens anders al hebt.
Bij de ps5 en xbox S/X is het wel zeker dat die AAA's komen. Bij ons is dat (door de slechte communicatie en de onvoorspelbaarheid van nieuwe games) gewoon vooral hopen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik verwacht eigenlijk alle grote games komend jaar wel op stadia, maar eerlijk is eerlijk: voor de twijfelaar of Stadia zijn/haar platform kan zijn is dat een reden om (nog) niet in te stappen.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-01 13:35

lasharor

7 december 2004

Stadia zou voor mij wel echt nice zijn als ik FIFA kan spelen zonder dat ik moet investeren in een console of PC.

Als online dan ook nog een beetje werkt dan zou dat echt een uitkomst zijn.

Dus werd wel enthousiast van die aankondiging.

[ Voor 11% gewijzigd door lasharor op 15-02-2021 11:09 ]

• Tuktop
Ht87 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:09:
[...]

Bij de ps5 en xbox S/X is het wel zeker dat die AAA's komen. Bij ons is dat (door de slechte communicatie en de onvoorspelbaarheid van nieuwe games) gewoon vooral hopen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik verwacht eigenlijk alle grote games komend jaar wel op stadia, maar eerlijk is eerlijk: voor de twijfelaar of Stadia zijn/haar platform kan zijn is dat een reden om (nog) niet in te stappen.
Je hoeft ook niet echt 'in te stappen', omdat het gratis is.
Voor prospects zou ik zeggen: probeer het platform an sich met Destiny 2, en als het goed werkt koop je je volgende game erop mits beschikbaar. En verder ga je gewoon lekker door waar je mee bezig was op je PC/console/whatever. En als je het er voor over hebt omdat je favo spel lekker speelt op Stadia, kun je altijd nog zaken als een controller/CCU aanschaffen.

Moet trouwens zeggen dat ik mede door de Switch ook steeds meer indie games ben gaan spelen, en dat doe ik nu ook op Stadia.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lasharor schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:09:
Stadia zou voor mij wel echt nice zijn als ik FIFA kan spelen zonder dat ik moet investeren in een console of PC.

Als online dan ook nog een beetje werkt dan zou dat echt een uitkomst zijn.

Dus werd wel enthousiast van die aankondiging.
Online gaat wel een issue zijn, omdat FIFA geen crossplay heeft.
Ik ga 'm waarschijnlijk wel kopen voor m'n zoon als de prijs schappelijk is, want die speelt voornamelijk offline.
Tuktop schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:22:
[...]

Je hoeft ook niet echt 'in te stappen', omdat het gratis is.
Voor prospects zou ik zeggen: probeer het platform an sich met Destiny 2, en als het goed werkt koop je je volgende game erop mits beschikbaar. En verder ga je gewoon lekker door waar je mee bezig was op je PC/console/whatever. En als je het er voor over hebt omdat je favo spel lekker speelt op Stadia, kun je altijd nog zaken als een controller/CCU aanschaffen.

Moet trouwens zeggen dat ik mede door de Switch ook steeds meer indie games ben gaan spelen, en dat doe ik nu ook op Stadia.
Deels met je eens, maar als je het als vervanging ziet van je console wil je wel de tv-ervaring en tik je (mits niet in de aanbieding) 100 euro af voor een setje CCU + controller.
De reden dat ik dit vind is om dat de next-gen consoles zo slecht te verkrijgen zijn en ik Stadia mis als giga-vervanger hiervan. De CCU+controller is zo'n beetje de beste optie om voor weinig geld nieuwe games te spelen, maar dan moeten nieuwe gebruikers wel dat vertrouwen en vooruitzicht hebben dat het de moeite loont ;)
Ach het is ook zeiken om t zeiken misschien :9

[ Voor 17% gewijzigd door Ht87 op 15-02-2021 11:33 ]

Sahi_NL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:05:

Niet. Maar dat maakt Stadia niet meteen een slecht product. Ik zie deze discussie vaak voorbij komen als het over Stadia gaat. En vaak zijn de mensen die gamen op een PC met een flinke library van mening dat Stadia dit moet ondersteunen en mensen die van een console komen hebben zich er al lang bij neergelegd dat je soms games twee keer koopt (GTA 5 op PS3 en GTA 5 op de PS4)... Ik snap zelf ook wel dat een game twee keer kopen niet echt handig is, maar je hoeft het niet te doen :P

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ht87 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Deels met je eens, maar als je het als vervanging ziet van je console wil je wel de tv-ervaring en tik je (mits niet in de aanbieding) 100 euro af voor een setje CCU + controller.
Ik had reeds een Shield met controller, dus gewoon de Stadia app sideloaden en spelen.

• Tuktop
Ht87 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Ja klopt, vandaar dat ik zei dat je dat dan altijd nog kan doen. Met die 100,- euro ga je trouwens wel uit van het meest ongunstige scenario. Denk niet dat er heeeel veel mensen zijn die dat gekocht hebben, ten opzichte van de founders, Cyberpunk-deals en andere aanbiedingen. Of je had, zoals ik, al een CCU en hebt alleen een controller nodig (hoewel ik wel founder ben en ook de Cyberpunk-deal heb genomen, dus heb wat CCU's kunnen weggeven aan familie/vrienden). En in de toekomst komt er natuurlijk steeds meer support om Stadia native op je TV te kunnen spelen.

En als je zo'n controller hebt, kun je daarmee ook gelijk heel makkelijk al je spellen op je tablet/telefoon/PC spelen, dus dat is een leuke extra/toegevoegde waarde.

Zal me ook niets verbazen als er straks een nieuwe bundel komt met de nieuwe Chromecast, dat voegt ook veel toe aan je TV-ervaring/mogelijkheden, los van dat je er dan Stadia op kunt spelen.

• TimeWaster
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-01 23:26
Ik ben ook benieuwd waarom een nieuwtje als dit Tweakers wel haalt, terwijl het even tussendoor genoemd wordt in Google's blogpost. Veel van de toegevoegde (cloud exclusieve) features afgelopen maanden zijn in mijn optiek - vanwege het technische aspect - dan veel interessanter om te behandelen :P

[ Voor 7% gewijzigd door TimeWaster op 15-02-2021 11:49 ]

TimeWaster schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:47:
[...]

Ik ben ook benieuwd waarom een nieuwtje als dit Tweakers wel haalt, terwijl het even tussendoor genoemd wordt in Google's blogpost. Veel van de toegevoegde (cloud exclusieve) features afgelopen maanden zijn in mijn optiek - vanwege het technische aspect - dan veel interessanter om te behandelen :P
Er is een knopje "Tip de redactie" op de FP :D

• TimeWaster
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20-01 23:26
Jasphur schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:50:
[...]

Er is een knopje "Tip de redactie" op de FP :D
Die heb ik ook zeker gebruikt, maar tot nu toe nog zonder resultaat :/
Wellicht dat eens in de zoveel tijd een bundel van alle nieuwe toevoegingen interessanter is.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:43
Jasphur schreef op maandag 15 februari 2021 @ 11:29:
[...]

Niet. Maar dat maakt Stadia niet meteen een slecht product. Ik zie deze discussie vaak voorbij komen als het over Stadia gaat. En vaak zijn de mensen die gamen op een PC met een flinke library van mening dat Stadia dit moet ondersteunen en mensen die van een console komen hebben zich er al lang bij neergelegd dat je soms games twee keer koopt (GTA 5 op PS3 en GTA 5 op de PS4)... Ik snap zelf ook wel dat een game twee keer kopen niet echt handig is, maar je hoeft het niet te doen :P
Dat is dus ook precies wat ik bedoel. Daarom brengen de Studio's die oude games niet nu nog op Stadia uit.
Sahi_NL schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:15:
[...]

Dat is dus ook precies wat ik bedoel. Daarom brengen de Studio's die oude games niet nu nog op Stadia uit.
Wat ik erg dom vind van ze, want het is een mogelijkheid tot nog meer omzet. Ports naar Stadia zijn in theorie niet heel erg lastig, zeker niet als je al een PC versie van de game hebt. In dat opzicht verbaasd het mij dat Red Dead Redemption 2 wel op Stadia te vinden is en GTA 5 niet...

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:36:
[...]

Wat ik erg dom vind van ze, want het is een mogelijkheid tot nog meer omzet. Ports naar Stadia zijn in theorie niet heel erg lastig, zeker niet als je al een PC versie van de game hebt. In dat opzicht verbaasd het mij dat Red Dead Redemption 2 wel op Stadia te vinden is en GTA 5 niet...
Ik denk omdat ze voor GTAV minder geld kunnen vragen. Ik heb er destijds €53,99 euro voor betaald en GTA5 heb ik voor 0 euro op Epic.

/▌

Marzman schreef op maandag 15 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Ik denk omdat ze voor GTAV minder geld kunnen vragen. Ik heb er destijds €53,99 euro voor betaald en GTA5 heb ik voor 0 euro op Epic.
Ik had wel een gratis gta online op Stadia verwacht eigenlijk, slimme melkkoe. Tegen kleine vergoeding de hele game ofzo?
Welk bedrag Take2 of Rockstar er ook voor vraagt, er zullen vast genoeg mensen zijn die het kopen :)

Maar dat is een andere discussie. Ik mis de game persoonlijk overigens zelf helemaal niet op Stadia aangezien ik hem al helemaal grijs gespeeld heb op de PS4.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 22:09
Rockstar heeft wel zoiets gedaan met Red Dead Online op de PC, Playstation en Xbox door deze tijdelijk aan te bieden voor €5 i.p.v. de gebruikelijke €20 die deze versie normaal kost. Op Stadia is enkel de volledige versie van Red Dead Redemption 2 te krijgen dus single-player + online.

Op zich had ik RDR2 best nog een keer willen kopen op Stadia vanwege het gemak om tussendoor online wat daily challenges te kunnen doen. Wat mij echter tegenhoudt is dat de progressie van de PS4 niet meegenomen kan worden waardoor ik het verkregen geld, goud, roles en xp opnieuw moet grinden en daar heb ik geen trek in. Rockstar zou een voorbeeld kunnen nemen aan Destiny 2 of Ubisoft Connect want die maken het een stuk eenvoudiger om je progressie te delen tussen meerdere platformen. Overigens mag Ubisoft wel een keer werk maken van die hinderlijke bug (memory leak?) in de Ubisoft Connect-overlay die er voor zorgt na verloop van tijd de performance inzakt.

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-01 14:23
Toch even posten.

Wat en leuk spel is Orcs must die 3! nooit gedacht dat ik er zo lang lol mee zou hebben.

Eindelijk na maanden alle levels op 5 skull rift lord single player :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LqzciamhUSZapYP6W97f107awvw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KslJ8fW6o0aJf1JlsYASMpGh.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door The_Woesh op 16-02-2021 11:49 ]

Avondklok opgeheven door de rechter, gladheid trekt weg... Welk excuus moet ik dan gebruiken om lui op de bank te gamen vanavond tegen mijn vrouw...
Ht87 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:37:
Avondklok opgeheven door de rechter, gladheid trekt weg... Welk excuus moet ik dan gebruiken om lui op de bank te gamen vanavond tegen mijn vrouw...
Dat je anders op straat dingen gaat doen die eigenlijk niet door de beugel kunnen, dus op Stadia weerhoudt je daarvan

• Safri7879
Ht87 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:37:
Kalm aan, ze gaan al in hoger beroep ;)

• dfluonia
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Zijn er meer die sinds een aantal weken hebben dat een game (in mijn geval The Crew 2, maar dat speel ik ook het meest) begint te haperen, en vervolgens afsluit? Vaak na een halfuurtje probleemloos spelen. Aan mijn verbinding ligt het zover bekend niet..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpH_tngwZzFq4lyQM2MgjxFgwt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o8Or15HRBGypMPfqt3zY5zyg.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13clzrs5_ZPNkJb84_jQr9h3nJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cOQjBlyOTmW9DqNby5aYZFy6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door dfluonia op 16-02-2021 19:57 ]

dfluonia schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:55:
Zijn er meer die sinds een aantal weken hebben dat een game (in mijn geval The Crew 2, maar dat speel ik ook het meest) begint te haperen, en vervolgens afsluit? Vaak na een halfuurtje probleemloos spelen. Aan mijn verbinding ligt het zover bekend niet..[Afbeelding][Afbeelding]
Oh wat irritant, ik herken t zelf niet maar hoor wel van anderen dat er af en toe wat haperingen zijn, misschien even contact met google opnemen?

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
Nieuws van Stadia Team:

This Week on Stadia: Outriders is coming in April, get a pet in TESO, and save on big games

Outriders is coming April 1. Play it on Stadia and get instant access across your compatible screens the moment it’s available, with no waiting for in-game downloads, updates, or patches. Combining intense action with deep role-playing, Outriders is a brand new RPG-shooter from the masters of gunplay: People Can Fly. Play single-player or with up to two friends in co-op as you journey across the hostile planet of Enoch in this dark sci-fi epic.

Pre-order today on the Stadia store and start playing instantly at launch without waiting for downloads, updates, or patches.

Get a new pet in TESO

The Elder Scrolls Online: Blackwood is ready to pre-order on Stadia. Explore the diverse region of Blackwood, gain powerful allies with the new Companions system, and uncover the terrible schemes of Mehrunes Dagon, Daedric Prince of Destruction, 800 years before the events of The Elder Scrolls IV: Oblivion! Pick it up any time between now and March 17 and you’ll get a new pet, the Nightmare Bear Cub, available exclusively for those who pre-order Blackwood. Don’t wait… head to the Stadia store now. The Elder Scrolls Online: Blackwood hits Stadia June 1.

More to come...

In case you missed it, check out our recent blog post detailing nine new games headed to Stadia soon – including Judgment, Killer Queen Black, and more.

Special Stadia Pro member discounts

Stadia Pro subscribers can save this week with special Stadia store prices – click here to see all of today’s Stadia Pro deals.

Deals for everyone on the Stadia store

We’ve got sales on some of the biggest games on Stadia this week, including:

Trials Rising - Digital Gold Edition for $13.49 USD
Assassin's Creed Origins - DELUXE EDITION for $24.49 USD
Assassin's Creed Syndicate Gold Edition for $22.49 USD
Assassin's Creed Valhalla Gold Edition for $89.99 USD
Borderlands®3 for $19.79 USD
Borderlands®3: Super Deluxe Edition for $35.99 USD
Borderlands®3: Ultimate Edition for $49.99 USD
Borderlands®3: Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot for $9.89 USD
Borderlands®3: Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck for $9.89 USD
Borderlands®3: Bounty of Blood for $9.89 USD
Borderlands®3: Guns, Love, and Tentacles for $9.89 USD
Borderlands®3 Season Pass for $24.99 USD
Cyberpunk 2077 for $53.99 USD
DOOM for $9.99 USD
DOOM 64 for $2.49 USD
DOOM Eternal Standard Edition for $19.79 USD
DOOM Eternal Deluxe Edition for $29.69 USD
DOOM Eternal: The Ancient Gods - Part One (Standalone) for $15.99 USD
DOOM Eternal: The Ancient Gods - Part One (Add-On) for $15.99 USD
F1® 2020 for $26.99 USD
F1® 2020 Deluxe Schumacher Edition for $31.49 USD
Far Cry 5 Ultimate Edition for $35.99 USD
Far Cry® New Dawn Deluxe Edition for $22.49 USD
GRID for $10.49 USD
GRID Ultimate Edition for $13.49 USD
HITMAN - Game of The Year Edition for $20.99 USD
HITMAN 2 - Gold Edition for $34.99 USD
HITMAN 2 for $20.99 USD
HITMAN 2 for Expansion Pass for $15.99 USD
Immortals Fenyx Rising™ Gold Edition Stadia for $79.99 USD
Lara Croft and the Guardian of Light for $4.94 USD
Lara Croft and the Temple of Osiris for $2.99 USD
Madden NFL 21 for $29.99 USD
Madden NFL 21 Superstar Edition for $29.59 USD
Marvel's Avengers for $29.99 USD
Marvel's Avengers: Deluxe Edition for $39.99 USD
NBA 2K21 for $19.79 USD
NBA 2K21 Mamba Forever Edition for $79.99 USD
PGA TOUR 2K21 for $29.99 USD
PGA TOUR 2K21 Digital Deluxe for $34.99 USD
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration for $5.99 USD
Scott Pilgrim vs. The World™ - Complete Edition for $13.49 USD
Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition for $14.99 USD
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ for $24.79 USD
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ Deluxe Edition for $27.99 USD
The Crew 2 - Deluxe Edition for $23.99 USD
The Crew 2 - Gold Edition for $35.99 USD
The Division 2 - Warlords of New York Edition for $26.99 USD
The Division 2: Warlords of New York Ultimate Edition for $35.99 USD
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Gold Edition for $39.99 USD
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Ultimate Edition for $47.99 USD
Ghost Recon Breakpoint: Year 1 Pass for $25.99 USD
Ghost Recon Wildlands Ultimate Stadia Edition for $40.49 USD
Tomb Raider: Definitive Edition for $2.99 USD
UNO® Ultimate Edition for $8.24 USD
Valkyria Chronicles 4 Complete Edition for $33.49 USD
WWE 2K Battlegrounds for $19.99 USD
WWE 2K Battlegrounds Digital Deluxe Edition for $24.99 US
That’s everything today. Subscribe to Stadia’s YouTube, Twitter, Facebook, and Instagram for more updates, and see you on Stadia!

_______

By: Stadia Team

Bron: https://community.stadia....l-get-a-pet-in/ba-p/53837
Gisteren weer even gegamed op mn Playstation 4 pro.... ondanks dat hij best stil is was ik toch wel erg gewend aan de stilte van de Stadia "console" :P

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-01 15:47
Makie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 01:26:
Nieuws van Stadia Team:

This Week on Stadia: Outriders is coming in April, get a pet in TESO, and save on big games

Outriders is coming April 1. Play it on Stadia and get instant access across your compatible screens the moment it’s available, with no waiting for in-game downloads, updates, or patches. Combining intense action with deep role-playing, Outriders is a brand new RPG-shooter from the masters of gunplay: People Can Fly. Play single-player or with up to two friends in co-op as you journey across the hostile planet of Enoch in this dark sci-fi epic.

Pre-order today on the Stadia store and start playing instantly at launch without waiting for downloads, updates, or patches.

Get a new pet in TESO

The Elder Scrolls Online: Blackwood is ready to pre-order on Stadia. Explore the diverse region of Blackwood, gain powerful allies with the new Companions system, and uncover the terrible schemes of Mehrunes Dagon, Daedric Prince of Destruction, 800 years before the events of The Elder Scrolls IV: Oblivion! Pick it up any time between now and March 17 and you’ll get a new pet, the Nightmare Bear Cub, available exclusively for those who pre-order Blackwood. Don’t wait… head to the Stadia store now. The Elder Scrolls Online: Blackwood hits Stadia June 1.

More to come...

In case you missed it, check out our recent blog post detailing nine new games headed to Stadia soon – including Judgment, Killer Queen Black, and more.

Special Stadia Pro member discounts

Stadia Pro subscribers can save this week with special Stadia store prices – click here to see all of today’s Stadia Pro deals.

Deals for everyone on the Stadia store

We’ve got sales on some of the biggest games on Stadia this week, including:

Trials Rising - Digital Gold Edition for $13.49 USD
Assassin's Creed Origins - DELUXE EDITION for $24.49 USD
Assassin's Creed Syndicate Gold Edition for $22.49 USD
Assassin's Creed Valhalla Gold Edition for $89.99 USD
Borderlands®3 for $19.79 USD
Borderlands®3: Super Deluxe Edition for $35.99 USD
Borderlands®3: Ultimate Edition for $49.99 USD
Borderlands®3: Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot for $9.89 USD
Borderlands®3: Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck for $9.89 USD
Borderlands®3: Bounty of Blood for $9.89 USD
Borderlands®3: Guns, Love, and Tentacles for $9.89 USD
Borderlands®3 Season Pass for $24.99 USD
Cyberpunk 2077 for $53.99 USD
DOOM for $9.99 USD
DOOM 64 for $2.49 USD
DOOM Eternal Standard Edition for $19.79 USD
DOOM Eternal Deluxe Edition for $29.69 USD
DOOM Eternal: The Ancient Gods - Part One (Standalone) for $15.99 USD
DOOM Eternal: The Ancient Gods - Part One (Add-On) for $15.99 USD
F1® 2020 for $26.99 USD
F1® 2020 Deluxe Schumacher Edition for $31.49 USD
Far Cry 5 Ultimate Edition for $35.99 USD
Far Cry® New Dawn Deluxe Edition for $22.49 USD
GRID for $10.49 USD
GRID Ultimate Edition for $13.49 USD
HITMAN - Game of The Year Edition for $20.99 USD
HITMAN 2 - Gold Edition for $34.99 USD
HITMAN 2 for $20.99 USD
HITMAN 2 for Expansion Pass for $15.99 USD
Immortals Fenyx Rising™ Gold Edition Stadia for $79.99 USD
Lara Croft and the Guardian of Light for $4.94 USD
Lara Croft and the Temple of Osiris for $2.99 USD
Madden NFL 21 for $29.99 USD
Madden NFL 21 Superstar Edition for $29.59 USD
Marvel's Avengers for $29.99 USD
Marvel's Avengers: Deluxe Edition for $39.99 USD
NBA 2K21 for $19.79 USD
NBA 2K21 Mamba Forever Edition for $79.99 USD
PGA TOUR 2K21 for $29.99 USD
PGA TOUR 2K21 Digital Deluxe for $34.99 USD
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration for $5.99 USD
Scott Pilgrim vs. The World™ - Complete Edition for $13.49 USD
Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition for $14.99 USD
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ for $24.79 USD
STAR WARS Jedi: Fallen Order™ Deluxe Edition for $27.99 USD
The Division 2 - Warlords of New York Edition for $26.99 USD
The Division 2: Warlords of New York Ultimate Edition for $35.99 USD
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Gold Edition for $39.99 USD
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint - Ultimate Edition for $47.99 USD
Ghost Recon Breakpoint: Year 1 Pass for $25.99 USD
Ghost Recon Wildlands Ultimate Stadia Edition for $40.49 USD
Tomb Raider: Definitive Edition for $2.99 USD
UNO® Ultimate Edition for $8.24 USD
Valkyria Chronicles 4 Complete Edition for $33.49 USD
WWE 2K Battlegrounds for $19.99 USD
WWE 2K Battlegrounds Digital Deluxe Edition for $24.99 US
That’s everything today. Subscribe to Stadia’s YouTube, Twitter, Facebook, and Instagram for more updates, and see you on Stadia!

_______

By: Stadia Team

Beetje je de standaard sales van de laatste tijd. Zit te wachten tot dat valhalla wat goedkoper wordt.

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:33
Jasphur schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:54:
Gisteren weer even gegamed op mn Playstation 4 pro.... ondanks dat hij best stil is was ik toch wel erg gewend aan de stilte van de Stadia "console" :P
PS4 Pro stil? Dan heb je één van de goede lichting, of ik had een maandagochtend-PS4-Pro. Die van mij leek wel een stofzuiger.. |:(

En dan is Stadia echt zo'n verschil!
Ik had die tweede generatie van de Pro, de eerste Pro die ik had blies mn ramen eruit

Jasphur schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:54:
Hoe is je ervaring ten opzichte van Stadia als je t zo na een tijdje weer speelt? Merk je verschil in latency of algemene 'feel'?
Mwah eigenlijk niet veel. Maar heb alleen Wreckfest op de PS gespeeld gister. En dat is zo arcade dat je soms niet merkt of het lag of gewoon slechte gameplay is :)

Speel overigens Stadia bedraad op mn laptop met bedraad een PS controller. Ben nog op onderzoek naar een leuke OLED, als die er is komt er ook een CCU en Stadia controller dus dan heb ik een eerlijkere vergelijking met een PS denk ik

Jasphur schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:36:
Mwah eigenlijk niet veel. Maar heb alleen Wreckfest op de PS gespeeld gister. En dat is zo arcade dat je soms niet merkt of het lag of gewoon slechte gameplay is :)

Speel overigens Stadia bedraad op mn laptop met bedraad een PS controller. Ben nog op onderzoek naar een leuke OLED, als die er is komt er ook een CCU en Stadia controller dus dan heb ik een eerlijkere vergelijking met een PS denk ik
Misschien eind van het jaar met een LG oled met ingebouwde Stadia? :P
Nee, want heb die CCU ook voor andere dingen nodig dan Stadia :P

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Kan ik op een manier gratis Stadia uitproberen? Ik wil een triple A spel uitproberen inplaats van een indie spel die ik ook op mobiel kan draaien.

Geen zin om abonnement aan te sluiten om het te proberen.

[ Voor 17% gewijzigd door ThaddeusX op 17-02-2021 16:17 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-01 12:38
ThaddeusX schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:15:
Kan ik op een manier gratis Stadia uitproberen?
Ja. Pro spellen.
Ik wil een triple A spel uitproberen inplaats van een indie spel die ik ook op mobiel kan draaien.
Dan zul je moeten betalen. Eventueel binnen 2 uur speeltijd (max. 14 dagen) refunden.
Abonnement is niet nodig. Alleen het spel kopen.
ThaddeusX schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 16:15:
Kan ik op een manier gratis Stadia uitproberen? Ik wil een triple A spel uitproberen inplaats van een indie spel die ik ook op mobiel kan draaien.

Destiny 2 is gratis voor alle gebruikers. Als je een Gmail account aanmaakt kun je in een paar minuten gamen als t goed is! Als je andere games wil testen zul je toch een maandje gratis pro moeten nemen, daar zitten wel een paar grotere games tussen (f1 2020, Hitman etc), of een game moeten kopen.

Edit: zie nu dat @barrymossel al geantwoord had, maar m'n toevoeging van Destiny 2 kan misschien nog helpen!

[ Voor 10% gewijzigd door Ht87 op 17-02-2021 16:51 ]

Knip...

[ Voor 97% gewijzigd door Ht87 op 17-02-2021 16:50 ]

Vergeet niet dat je wel een "abbo" moet registreren. Deze kun je meteen weer opzeggen. Hier heb je wel een CC voor nodig als ik mij niet vergis. Je krijgt dan een maand gratis Pro. En volgens mij ook 10 euro korting op je eerste aankoop. Of was dat iets tijdelijks in december?

[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 17-02-2021 17:00 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:56
@ThaddeusX Er is ook nog een demo van Immortals Fenix Rising beschikbaar.

• Dtale
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-01 14:35
Makie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 01:26:
Nieuws van Stadia Team:

Vreemd deze zie ik niet in onze store? de overige trouwens wel..
ik zit al tijdje te wachten op the crew 2 want heb de vorige sale gemist.

Nou ja dan maar Grid aanschaffen voor 9euro ;)

edit: check net de link opnieuw en The crew is uit het lijstje gehaald :?

[ Voor 6% gewijzigd door Dtale op 17-02-2021 18:59 ]

• ArcLight
Dtale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:57:
[...]

Vreemd deze zie ik niet in onze store? de overige trouwens wel..
ik zit al tijdje te wachten op the crew 2 want heb de vorige sale gemist.

Nou ja dan maar Grid aanschaffen voor 9euro ;)

edit: check net de link opnieuw en The crew is uit het lijstje gehaald :?
Het was me ook al opgevallen dat ik die aanbieding niet kon terugvinden in de Store.
Hopelijk komt er binnenkort weer een sale zoals in november: https://stadiadb.app/deta...cbb6342c3bc0e58f71130b3fb

• 12345j
hcQd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 17:38:
@ThaddeusX Er is ook nog een demo van Immortals Fenix Rising beschikbaar.
Als die nog beschikbaar is zou ik daar mee beginnen. Goede demo.

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-01 16:08

S1W

Is hier ook iemand met een PS5 toevallig? Ik ben erg benieuwd of de PS5 'beter' is wbt graphics en performance ten opzichte van Stadia. Mijn Stadia pro/Cyberpunk op een nieuwe Qled TV is echt super, dus ben benieuwd hoe een PS5 te vergelijken is hiermee.
Pagina: 1 ... 99 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord