Hitman 1 & 2 zijn voor veel mensen wel te delen, Hitman 3 voor sommige anderen ook, maar voor de meeste (nog) niet. Reddit discussie erover. Stadia support zegt trouwens wel te kijken naar het delen van Hitman 3.RobNemoo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:57:
State play niet specifiek, maar family share werkt niet voor Hitman 1 en 2. Zijn beide als DLC aangemerkt voor de 'portal' World of Assassination en DLC kun je niet sharen.
Het delen van DLC/add-on werkt erg wisselvalling, mogelijk dat daarom nu gezegd word dat delen van add-ons officieel niet ondersteund wordt, terwijl er "vroeger" anders vermeld stond.
In mijn ervaring zijn de meeste deals op Stadia net wat duurder dan dat je ze voor PC kan vinden, maar mogelijk komt dat ook doordat er meer storefronts op PC zijn. Stadiadb.app laat de prijzen van games zijn, en hoeveel ze kosten in de afgelopen sales. (Die site is niet goed geüpdatet voor de huidige sale, zie ik nujhesse schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 08:16:
Ik ben stadia aan het overwegen maar zit nog met een paar vragen waar ik nog niet aan uit kom:
- wat kost een game nu bij stadia ?
:strip_exif()/f/image/RzR8RSHHmUnoooGNH74sCmak.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hfnQiToPKdnupfds6F8ZgBMk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iOKe2kYJsx0xyAlUox7kKaRn.jpg?f=fotoalbum_large)