rwbk schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:13:
[...]

Dit is bedraad heb ook geen idee wat ik nog meer kan doen om toch 4k te krijgen
Hmmm misschien minder goede ping?
Heb je bij de instellingen van de ccu via google home optimalisatie voor stadia aanstaan? Kan ook schelen misschien?
Anders even contact met google opnemen, zij hebben best goede support begrijp ik en de mega drukte na de cyberpunkactie zal inmiddels wel zijn afgenomen?

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-01 11:17
Deurstopper schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:15:
[...]

Zit ook bij T-mobile, maar ben uiteindelijk van hun Draytek-modem afgestapt omdat QOS e.d. niet in te stellen was. Toen overgegaan naar een ER4 met de SFP direct op de FTU en alles werkt perfect!

Werkt QOS wel op een zyxel?
Ik heb thuis de zyxel van T-mobile. Zo lang ik de enige ben die thuis gebruik maakt het internet thuis, gaat Stadia prima op 4k.

Ik heb niets extra's ingesteld op mijn modem behalve het wifi wachtwoord

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-01 11:17
rwbk schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:22:
[...]

Volgens mij heb je daar een admin Login voor nodig en dat staat tmobile niet toe. De qos bedoel ik dan.
Ik kan gewoon inloggen als admin op mijn T-mobile router. Ik zal vanavond even zoeken of ik iets kan instellen voor QoS. Tot nu toe werkt alles prima, dus ik heb niet gekeken naar de instellingen.

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 14:48
Sinds een paar weken nu ook de stadia in bezit. Dankzij de cyberpunk deal.
Ik twijfel om Just Dance 2020 te kopen voor mijn dochter van 8, fanatieke danser. Ze kent Just Dance van de wii en de Ps3. Dan heb je een camera bij de tv staan.
Iemand hier ervaring hoe Just Dance op de stadia zich verhoudt tot Just Dance op wii/ps3? Is de gameplay voor een 8 jarige vergelijkbaar?

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
Ht87 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:37:
[...]

Hmmm misschien minder goede ping?
Heb je bij de instellingen van de ccu via google home optimalisatie voor stadia aanstaan? Kan ook schelen misschien?
Anders even contact met google opnemen, zij hebben best goede support begrijp ik en de mega drukte na de cyberpunkactie zal inmiddels wel zijn afgenomen?
Die gaming mode staat aan. Ping is 8

Die call for backup bij TD2 is waardeloos. Ik kom niet verder bij een stuk in mijn uppie. Maar er reageert ook niemand op de backup request. Zelfde als matchmaking.

[ Voor 15% gewijzigd door rwbk op 31-12-2020 14:18 ]

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
rwbk schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:34:
Zijn er mensen online die even kunnen helpen met een missie in TD2?
Ik weet niet of het nog nut heeft... maar ik kan over 30 min online zijn.
(En ik weet niet of je mij als “hulp” kan bestempelen :+)

Meer dan ik dacht...

• rwbk
streamnl schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:39:
[...]

Ik weet niet of het nog nut heeft... maar ik kan over 30 min online zijn.
(En ik weet niet of je mij als “hulp” kan bestempelen :+)
Haha toch bedankt. Ik moet zo naar mijn werk toe helaas.

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:01
rwbk schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:14:
[...]

Die gaming mode staat aan. Ping is 8

Die call for backup bij TD2 is waardeloos. Ik kom niet verder bij een stuk in mijn uppie. Maar er reageert ook niemand op de backup request. Zelfde als matchmaking.
Persoonlijk vind ik dat er meer mensen reageren op "call for backup" dan matchmaking.... daar heb ik werkelijk waar nog nooit iemand mee gevonden 8)7

MTB Trail Traffic

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
rwbk schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:34:
Zijn er mensen online die even kunnen helpen met een missie in TD2?
Kan je misschien wel helpen? Ben lvl 30.
Maar dan mag jij mij ook gaan helpen met een stronghold ;)

Steam/Epic: Deurstopper

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
-LA- schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:19:
[...]

Persoonlijk vind ik dat er meer mensen reageren op "call for backup" dan matchmaking.... daar heb ik werkelijk waar nog nooit iemand mee gevonden 8)7
Ik zie dat laptopje weleens staan met 'matchmaking' maar dat is het zelfde als backup? Dacht dat het een soort PVP was

Steam/Epic: Deurstopper

• rwbk
Deurstopper schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:38:
[...]

Kan je misschien wel helpen? Ben lvl 30.
Maar dan mag jij mij ook gaan helpen met een stronghold ;)
Andere x help ik je wel mee! Hoop morgen weer te kunnen spelen

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Timminator schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:59:
Sinds een paar weken nu ook de stadia in bezit. Dankzij de cyberpunk deal.
Ik twijfel om Just Dance 2020 te kopen voor mijn dochter van 8, fanatieke danser. Ze kent Just Dance van de wii en de Ps3. Dan heb je een camera bij de tv staan.
Iemand hier ervaring hoe Just Dance op de stadia zich verhoudt tot Just Dance op wii/ps3? Is de gameplay voor een 8 jarige vergelijkbaar?
Heb het hier voor de dochters ook aangeschaft. Heb het spel daarvoor nooit gespeeld op een console, maar vind het via Stadia toch niet ideaal. Je werkt met een smartphone waar de Just Dance app op geïnstalleerd staat. De kinderen moeten dan elk een gsm met de app geïnstalleerd vasthouden tijdens het dansen. In deze tijden van enorme smartphones is dit toch niet handig en ik heb de hele tijd schrik dat mijn gsm door de woonkamer gaat vliegen...

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-01 22:18
nightraver23 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:20:
[...]

Heb het hier voor de dochters ook aangeschaft. Heb het spel daarvoor nooit gespeeld op een console, maar vind het via Stadia toch niet ideaal. Je werkt met een smartphone waar de Just Dance app op geïnstalleerd staat. De kinderen moeten dan elk een gsm met de app geïnstalleerd vasthouden tijdens het dansen. In deze tijden van enorme smartphones is dit toch niet handig en ik heb de hele tijd schrik dat mijn gsm door de woonkamer gaat vliegen...
Hier dezelfde ervaring. Technisch gezien werkt het top, wordt ook veel plezier aan beleefd!
Ben voor de kleine handjes van m'n 6 jaar oude dochter wel blij met de 'kleine' iPhone 8 van mijn werk, m'n privé telefoon is voor haar echt nog te groot.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 08:08
streamnl schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:29:
Ik hoop dat morgen f12020 gratis is. Dat zal metee een spel zijn waarin je kan zien hoe goed de Stadia is met de framedrops e.d.
Het staat al vast dat F1 2020 morgen gratis is. ;) Eerder dit jaar is hij eens een weekend gratis te spelen geweest en dat ging helemaal probleemloos.

• streamnl
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 21:33:
[...]

Het staat al vast dat F1 2020 morgen gratis is. ;) Eerder dit jaar is hij eens een weekend gratis te spelen geweest en dat ging helemaal probleemloos.
Mooi zo.
Dan ga ik mijn vrouw nu al langzaamaan laten wennen aan het idee wat ik morgen ga doen op 1 januari ;)
spoiler:
(Mits zij er mee eens is natuurlijk :+)

Happy new year *O*

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 31-12-2020 21:43 ]

Meer dan ik dacht...

• KlaasjeNL
Gelukkig nieuwjaar, Stadians/Dadia's! 🥳
KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 02:35:
Gelukkig nieuwjaar, Stadians/Dadia's! 🥳
Beste wensen idd! Op naar nieuwe games claimen en spelen!

• streamnl
  • Niet online
Ook namens mij een gezond 2021.

Dat we (ondanks onze “verplichtingen”) nog vele mooie games mogen spelen.

Meer dan ik dacht...

• KlaasjeNL
Was volgens mij niet aangekondigd, maar El Hijo - A Wild West Tale is ook gratis te claimen, naast Ary, F1, Hotline Miami en Figment.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Claimen!!

Er zit voor mij deze maand denk ik weinig bijzonders tussen. Het race spel doet me niets en de rest lijkt erg op het jonger publiek gericht. Nu vind ik het helemaal OK om af en toe een dergelijk spel te spelen, maar ik heb nog zo veel kindvriendelijke single player spellen dat ik niet weet of ik hier aantoe kom.

Of vergis ik me en zit er wel een juweeltje tussen? dat is dan ook wel weer het leuke aan PRO, ik speel spelen die ik anders niet snel zou kopen.

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
Hotline Miami is wel een leuke game en zeker niet voor kinderen.

• KlaasjeNL
Hotline Miami is inderdaad zeker geen game voor kinderen. Overige games zien er misschien wat kleurrijk uit, maar zijn daardoor niet minder geschikt voor volwassenen.

• streamnl
  • Niet online
Toch wel ideaal Stadia.
Op de iPhone alvast een profiel aangemaakt en “mijn gamenaam” geclaimed. (Mocht dat nodig zijn...)

Vanmiddag racen en kijken of dat een beetje werkt met een controller. Toch jammer dat er nog geen stuurtje bestaat die werkt op de CCU. Ik wil niet via een laptop ofzo werken want als ik spullen moet pakken om te kunnen gamen, had ik de PlayStation niet verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uZxvxHev4gTDZ--18UZjRa11M9A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oeOXcL9RD3MOcGchTSr6rWIP.png?f=fotoalbum_large

Binnenkort een datum prikken om samen te racen? Spreken we een circuit af (Zandvoort??) zodat iedereen op die baan flink kan oefenen.

Meer dan ik dacht...

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
12345j schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 09:41:
Claimen!!

Er zit voor mij deze maand denk ik weinig bijzonders tussen. Het race spel doet me niets en de rest lijkt erg op het jonger publiek gericht. Nu vind ik het helemaal OK om af en toe een dergelijk spel te spelen, maar ik heb nog zo veel kindvriendelijke single player spellen dat ik niet weet of ik hier aantoe kom.

Of vergis ik me en zit er wel een juweeltje tussen? dat is dan ook wel weer het leuke aan PRO, ik speel spelen die ik anders niet snel zou kopen.
Panzer Dragoon is ook wel aardig (gratis te claimen).
streamnl schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:17:
Toch wel ideaal Stadia.
Op de iPhone alvast een profiel aangemaakt en “mijn gamenaam” geclaimed. (Mocht dat nodig zijn...)

Vanmiddag racen en kijken of dat een beetje werkt met een controller. Toch jammer dat er nog geen stuurtje bestaat die werkt op de CCU. Ik wil niet via een laptop ofzo werken want als ik spullen moet pakken om te kunnen gamen, had ik de PlayStation niet verkocht.

[Afbeelding]

Binnenkort een datum prikken om samen te racen? Spreken we een circuit af (Zandvoort??) zodat iedereen op die baan flink kan oefenen.
Leuk, Zandvoort is met momenten een lastige baan! Tof om te doen. Hoe gaat t online eigenlijk met alle assists die aanstaan? Moet iedereen dan helemaal zonder assists spelen? Want dan moet ik idd wel ff oefenen haha

• streamnl
  • Niet online
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Leuk, Zandvoort is met momenten een lastige baan! Tof om te doen. Hoe gaat t online eigenlijk met alle assists die aanstaan? Moet iedereen dan helemaal zonder assists spelen? Want dan moet ik idd wel ff oefenen haha
Ik heb serieus geen idee. Dit wordt de eerste keer dat ik een F1 spel ga spelen.
Vanmiddag weet ik iets meer.
Ik zal ook waarschijnlijk flink moeten oefenen. Maar het lijkt me wel leuk om een Tweakers competitie te doen als dat mogelijk is.
En Zandvoort is voor iedereen een nieuwe baan.
(Als die erop staat, wat ik wel verwacht)

Meer dan ik dacht...

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De Lara Crofts zijn ook in de aanbieding. Zonder pro voor 2.99. Net een video gekeken van de Temple of Osiris en daar lijkt me niet zo veel aan. Klopt het dat dit een ander soort spel is dan bijvoorbeeld Definitive Edition?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Overigens: achter mijn game name staat een getal met een hash ervoor. Betekend dit dat er meerdere Stadia gebruikers dezelfde nickname kunnen hebben maar dan met een ander getal er achter?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:30:
Overigens: achter mijn game name staat een getal met een hash ervoor. Betekend dit dat er meerdere Stadia gebruikers dezelfde nickname kunnen hebben maar dan met een ander getal er achter?
Ik denk het, maar of het er zo veel zijn :p

Ik ben Marzman#2410

/▌

@Marzman nou het viel mij op toen ik een vriend zocht. Ik zag zijn nickname meerdere keren voorbij komen maar met andere hash getallen :P opzich wel goed maar zo krijg je natuurlijk geen unieke namen meer haha

• KlaasjeNL
Marzman schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:25:
De Lara Crofts zijn ook in de aanbieding. Zonder pro voor 2.99. Net een video gekeken van de Temple of Osiris en daar lijkt me niet zo veel aan. Klopt het dat dit een ander soort spel is dan bijvoorbeeld Definitive Edition?
Temple of Osiris en Guardian of Light zijn inderdaad heel ander soort games dan de "reguliere" Tombraiders. Ook niet helemaal mijn ding, maar wel geinig dat ze over multiplayer beschikken. Als ik mij niet vergis werden ze oorspronkelijk ontwikkeld voor mobiele telefoons.

• streamnl
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:30:
Is dat niet gewoon jouw stadia nummer?
Ik heet in F1 Rafiki maar mijn stadia naam is Streamnl en daar staat een nummer erbij.
Die staat in elk spel achter je naam.

Meer dan ik dacht...

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03
F1 2020 nu voor pro gebruikers te claimen. Jammer geen crossplay
Ongetwijfeld dat het mn Stadia nummer is. Alleen wel vreemd dan, dat die vriend die eerder Stadia had dan ik, een hoger nummer heeft :P

streamnl schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:24:
[...]

Ik heb serieus geen idee. Dit wordt de eerste keer dat ik een F1 spel ga spelen.
Vanmiddag weet ik iets meer.
Ik zal ook waarschijnlijk flink moeten oefenen. Maar het lijkt me wel leuk om een Tweakers competitie te doen als dat mogelijk is.
En Zandvoort is voor iedereen een nieuwe baan.
(Als die erop staat, wat ik wel verwacht)
Ik heb een heel seizoen in career mode gedaan, Zandvoort zit er zeker in. Maar zonder assists is het lastig hoor, zeker als af en toe gamer haha!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-01 21:31
Die getallen achter je naam geeft dacht ik aan dat je Premiere gebruiker bent.
Volgens mij hebben de Founders abonnees geen getal achter hun naam staan.
Note: If you aren't a Founder's Edition subscriber, numbers will always appear after your Stadia Name. They cannot be removed.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:29
F1 speelt wel aardig met de Stadia controller. In ieder geval beter als GRID vindt ik.

• KlaasjeNL
mregeling schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:06:
Die getallen achter je naam geeft dacht ik aan dat je Premiere gebruiker bent.
Volgens mij hebben de Founders abonnees geen getal achter hun naam staan.

[...]
Niet zozeer dat je een Premiere gebruiker bent, maar meer dat je geen Founder bent. Founders zijn allemaal te herkennen aan de sterretjes achter de naam. Alle andere gebruikers (Premiere, losse controller, geen controller etc.) krijgen een willekeurig nummer achter de naam.

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 10:57:
[...]

Ik heb een heel seizoen in career mode gedaan, Zandvoort zit er zeker in. Maar zonder assists is het lastig hoor, zeker als af en toe gamer haha!
Ik moet inderdaad flink zoeken naar de juiste instellingen. Probeer alle assists uit te zetten, maar vond vooral de gevoeligheid van de besturing een probleem. Vlieg van links naar rechts over de baan, neem de bochten vierkant... Heb nu de lineariteit opgekrikt naar 40. De rest allemaal op 0. En dan is het wel te doen.

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01 14:48
Crawl NL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:06:
F1 speelt wel aardig met de Stadia controller. In ieder geval beter als GRID vindt ik.
Dat klinkt goed. GRID vind ik lastig met de controller. Kom niet soepel door de bochten er mee en een beetje hoog eindigen in een race lukt me alleen met heel lomp racen.
Dadia... dus ik weet niet wanneer ik tijd krijg om F1 te proberen. Ben benieuwd, laatste F1 game was op mijn pentium II denk ik, 20 jaar geleden ofzo.
KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Ik moet inderdaad flink zoeken naar de juiste instellingen. Probeer alle assists uit te zetten, maar vond vooral de gevoeligheid van de besturing een probleem. Vlieg van links naar rechts over de baan, neem de bochten vierkant... Heb nu de lineariteit opgekrikt naar 40. De rest allemaal op 0. En dan is het wel te doen.
Ik zou echt met veel assists beginnen en dan elke race iets eraf halen totdat het een beetje knokken wordt met de ai rijders. Door het ai niveau omhoog te krikken krijg je dan al snel leuke races.
Volgens de online community zou je met je eigen team in het eerste seizoen middenmoot niveau uitslagen moeten halen, zo kun je de moeilijkheid een beetje aftesten, hielp voor mij iig!

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:44:
[...]

Ik denk dat je echt een stuurtje nodig hebt om snel en ook precies te kunnen sturen.

/▌

• streamnl
  • Niet online
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Ik zou echt met veel assists beginnen en dan elke race iets eraf halen totdat het een beetje knokken wordt met de ai rijders. Door het ai niveau omhoog te krikken krijg je dan al snel leuke races.
Volgens de online community zou je met je eigen team in het eerste seizoen middenmoot niveau uitslagen moeten halen, zo kun je de moeilijkheid een beetje aftesten, hielp voor mij iig!
Bedankt voor de tip. Hier heb ik iets aan.
Heb je andere nuttige tips voor een beginner met F1? De game dan hé. Volgens mij geeft mijn usericoon wel aan dat ik niet helemaal vreemd met F1 ben :+

Ik heb nu al zin om straks te beginnen met de game. Lang geleden dat ik dit gevoel heb voor een game.

Meer dan ik dacht...

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Ik heb eigenlijk altijd sims en semi-sims gespeeld met stuurtjes, dus assists gaan tegen mijn principes in. :+ Met de linearity een stukje omhoog is het aardig te doen, maar realistisch is het allemaal niet. (Dat waren de vorige F1-games met stuurtje ook niet) Vond het eigenlijk altijd draken van games. Ook als arcade-racers vond ik het ook nooit lekker rijden.

Maar het is gratis, Stadia is mijn enige overgebleven platform en ik heb wel zin om met wat tweakers te spelen, dus probeer er wat tijd in te steken om te wennen. Vanmorgen na een half uurtje al redelijk nette rondjes kunnen rijden.

• KlaasjeNL
Marzman schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:02:
[...]

Ik denk dat je echt een stuurtje nodig hebt om snel en ook precies te kunnen sturen.
Dat werkt inderdaad altijd beter, maar ik heb in het verleden ook altijd op redelijk hoog niveau spellen als Project Gotham Racing en DTM Racedriver 2 met een controller gespeeld. Dus het moet wel te doen zijn met wat oefening.

• KlaasjeNL
Timminator schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Dat klinkt goed. GRID vind ik lastig met de controller. Kom niet soepel door de bochten er mee en een beetje hoog eindigen in een race lukt me alleen met heel lomp racen.
Dadia... dus ik weet niet wanneer ik tijd krijg om F1 te proberen. Ben benieuwd, laatste F1 game was op mijn pentium II denk ik, 20 jaar geleden ofzo.
Als je GRID al lastig vond, denk ik persoonlijk niet dat je blij gaat worden van F1 2020. Bij GRID lukt het mij juist best aardig om ronde bochten te rijden, apexen strak aan te snijden etc. In F1 2020 stuur ik of te scherp, of de auto stuur juist nauwelijks in. Zit hem vermoedelijk in de downforce die op lage snelheid een stuk minder is, maar het omslagpunt van veel downforce op hoge snelheid naar weinig downforce op lage snelheid voelt behoorlijk abrupt, waardoor het inschatten van een bocht erg lastig is. Althans, met assists uit.

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:48:
[...]

Dat werkt inderdaad altijd beter, maar ik heb in het verleden ook altijd op redelijk hoog niveau spellen als Project Gotham Racing en DTM Racedriver 2 met een controller gespeeld. Dus het moet wel te doen zijn met wat oefening.
Ik speel zelf Grid met het toetsenbord op Stadia, dat gaat ook nog best redelijk, in het verleden heb ik Live For Speed gespeeld (volgens mij leeft dat niet echt meer omdat de ontwikkeling te traag gaat, ze werken nog steeds aan de Scirocco die zou in het spel komen samen met de introductie van die auto, wat was dat 2006/2008 :p ) en daar had je toch echt een stuurtje voor nodig. Al haalden sommige mensen ook hele goede resultaten met de muis (dan heb je ook precisie en snelheid. Bij een controller moet je toch een beetje kiezen tussen die twee denk ik vanwege het korte links/rechts bereik).

Ik heb helaas geen stuurtje meer. Dat heb ik weg gedaan toen mijn vrouw kwam (spijt van ;) ), maar het werkt ook niet op Stadia.

[ Voor 18% gewijzigd door Marzman op 01-01-2021 13:05 ]

/▌

KlaasjeNL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Ik heb eigenlijk altijd sims en semi-sims gespeeld met stuurtjes, dus assists gaan tegen mijn principes in. :+ Met de linearity een stukje omhoog is het aardig te doen, maar realistisch is het allemaal niet. (Dat waren de vorige F1-games met stuurtje ook niet) Vond het eigenlijk altijd draken van games. Ook als arcade-racers vond ik het ook nooit lekker rijden.

Maar het is gratis, Stadia is mijn enige overgebleven platform en ik heb wel zin om met wat tweakers te spelen, dus probeer er wat tijd in te steken om te wennen. Vanmorgen na een half uurtje al redelijk nette rondjes kunnen rijden.
Haha ja dan snap ik je weerzin van assists, maar ik denk dat F1 voor mij het tweede racespel ooit was haha! Overigens vond ik de modus om een eigen team te hebben en te leiden best vermakelijk!
Iemand Hotline Miami al eens gespeeld? Erg benieuwd wat ik daarvan moet verwachten..

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:19
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:17:
[...]

Haha ja dan snap ik je weerzin van assists, maar ik denk dat F1 voor mij het tweede racespel ooit was haha! Overigens vond ik de modus om een eigen team te hebben en te leiden best vermakelijk!
Iemand Hotline Miami al eens gespeeld? Erg benieuwd wat ik daarvan moet verwachten..
Hotline al eens gekocht op Stadia. Valt mij erg tegen. Had op gta 1 achtige gameplay gehoopt. Maar daar komt Hotline niet bij in de buurt. De gameplay is mij veel en veel te snel, niet te doen zelfs.

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Dit was een goed jaar op Stadia, met mijn huidige backlog heb ik hier volgend jaar ook nog genoeg gameplezier te beleven :)

Mijn game overzicht:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QoNbl3a.png

Mijn favoriet dit jaar: Super Bomberman R Online
Beste Couch Coop: Human Fall Flat
moeilijkste spel: Spitlings
Leukste puzzels: Kine
Grootste verrassing: Monster Boy (een stuk mooier/leuker dan ik verwacht had)
ikbenerniet schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:11:
Dit was een goed jaar op Stadia, met mijn huidige backlog heb ik hier volgend jaar ook nog genoeg gameplezier te beleven :)

Mijn game overzicht:

[Afbeelding]

Ik ben onder de indruk van je drive om alle achievements te te scoren haha! Zit behoorlijk wat tijd in gok ik!

• Amdwarrior

Mijn game overzicht:

[Afbeelding]

Assassin's Creed ultily is die wat?

• Marzman
  • Niet online
Mijn favoriet was RDR2, voor de volle mep gekocht. Daarna Grid, replay waarde ligt hoger in een racegame.

Verder heb ik vooral op Gforce Now gespeeld (ook via de webclient).

Misschien dat ik de Tombraider spellen nog koop voor zes januari (de normale)

/▌

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:26:
[...]

Ik ben onder de indruk van je drive om alle achievements te te scoren haha! Zit behoorlijk wat tijd in gok ik!
Dat verschilt enorm per spel, maar soms is het best een leuke uitdaging :)
Amdwarrior schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:10:
[...]

Assassin's Creed ultily is die wat?
Ik ga zelf voor de release order van de AC games, alles na AC Brotherhood had ik nog niet gespeeld. De parkour en stealth in AC Unity werkt wel goed. De historische setting in een open world game is ook erg goed, maar dat hebben alle AC games volgens mij wel goed voor elkaar. Het is wel wat gedateerd (originele release in 2014), het is wat persoonlijk hoe je dat vind. Unity heeft wel een hele hoop side missions en collectables...

• streamnl
  • Niet online
Race na 1 minuut al herstart en de commentaar op Engels gezet..

Daarna de race 4X opnieuw begonnen omdat ik telkens de grindbak in reed. Daarna alle hulpdingetjes aangezet en dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LcaVQNyvioq67KGWyZvcfPHkLEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HnnyUx8yA9CoTQBGXjNa8hdY.png?f=fotoalbum_large

Volgende race gaat de “remhulp” eraf. Nog niet die pijlen op de wegdek met de ideale wegligging en hoe hard je moet rijden. Ik meen dat ik de vorm van het circuits kon, dat viel behoorlijk tegen als je zelf rijdt

Meer dan ik dacht...

• Crawl NL
Hmm, vanochtend draaide F1 lekker, nu is het een drama. Niet te spelen zo. Zal wel druk zijn.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Nice.

Beste sfeer en graphics : Tomb Raider Shadow of Darkness
Leukste PRO verrassing : SteamWorld Quest
Beter op Stadia dan een ander platform : Baldur's Gate 3
Eervolle vermelding : Lost Words beyond the page.

• Marzman
  • Niet online
streamnl schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:04:
Race na 1 minuut al herstart en de commentaar op Engels gezet..

Daarna de race 4X opnieuw begonnen omdat ik telkens de grindbak in reed. Daarna alle hulpdingetjes aangezet en dan:
[Afbeelding]

Volgende race gaat de “remhulp” eraf. Nog niet die pijlen op de wegdek met de ideale wegligging en hoe hard je moet rijden. Ik meen dat ik de vorm van het circuits kon, dat viel behoorlijk tegen als je zelf rijdt
Ik zou bij het oefenen de racelijn aan laten staan en dan kan het tijdens de race misschien uit. Dan weet je waar de rempunten zijn. Zelfs Max zit uren op simulators ;)

/▌

• streamnl
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:32:
[...]

Ik zou bij het oefenen de racelijn aan laten staan en dan kan het tijdens de race misschien uit. Dan weet je waar de rempunten zijn. Zelfs Max zit uren op simulators ;)
I know, I know.
Ik laat ook alles aanstaan (op het remmen na) bij mijn eerste carrière

Maar was ik degenen die een Tweakers wedstrijdje had voorgesteld. Ik heb wel enkele maanden nodig om zonder al die hulpjes te rijden.
Wat is dat moeilijk. Leuk maar moeilijk.
Dan is Dark Souls ineens een stuk gemakkelijker :')

Meer dan ik dacht...

• Amdwarrior
ikbenerniet schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 15:38:
[...]

Dat verschilt enorm per spel, maar soms is het best een leuke uitdaging :)

[...]

Ik ga zelf voor de release order van de AC games, alles na AC Brotherhood had ik nog niet gespeeld. De parkour en stealth in AC Unity werkt wel goed. De historische setting in een open world game is ook erg goed, maar dat hebben alle AC games volgens mij wel goed voor elkaar. Het is wel wat gedateerd (originele release in 2014), het is wat persoonlijk hoe je dat vind. Unity heeft wel een hele hoop side missions en collectables...
Twijfel tussen die en opvolger in Londen. Welke raad je aan? Heb 2 en 1 ooit gedaan 2 was leuk 1 na een tijdje saai

• KlaasjeNL
Crawl NL schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:05:
Hmm, vanochtend draaide F1 lekker, nu is het een drama. Niet te spelen zo. Zal wel druk zijn.
Komt door mij. Was tot in den treure time trials op Zandvoort aan het rijden. Kom nu tot 1:16, maar het blijft "zwabberen". Heb nooit het gevoel de auto helemaal onder controle te hebben.

In andere racegames lukt het vaak om ronden te perfectioneren. Bepaalde secties heb je dan onder de knie en links en rechts schaaf je steeds wat bij. Soms iets over de limiet, maar steeds het gevoel hebben zelf te falen als het mis gaat. Bij dit spel voelt het echter steeds als een loterij. Ik maak steeds fouten op verschillende plekken en dat frustreert. :|

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 16:51
Net weer even AC Odysee aangezet. Ik blijf de stadia grapics toch matig vinden, en ik had net ook erg veel lag dat het gewoon niet speelbaar was. Nee het ligt niet aan mijn internet lijntje.

• Amdwarrior
Dacuuu schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:11:
Net weer even AC Odysee aangezet. Ik blijf de stadia grapics toch matig vinden, en ik had net ook erg veel lag dat het gewoon niet speelbaar was. Nee het ligt niet aan mijn internet lijntje.
Via pc Chrome browser toevallig?

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Er schijnt een bug te zijn in Ubisoft spellen.

https://www.reddit.com/r/...r_over_time_until_reboot/

Geen idee of dat hetzelfde is.
Toch is vaak de praktijk dat het meer te maken heeft met de infrastructuur buiten de google servers, dan dat het rondom stadia niet werkt, anders zou namelijk iedereen problemen ervaren en dat is niet zo. Wel irritant om lag te hebben. Het verbaast me wel dat je de graphics van Odyssey niet goed vindt, die vind ik juist op stadia erg goed. Ik speel m wel bedraad via de ccu, kan zomaar schelen. Overigens vind ik het wel slecht van google dat de Chrome spelers zoveel verschillende ervaringen hebben, daar zou toch een tweakje vanuit google mogelijk moeten zijn toch?

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-01 19:49
Voor het eerst in twee weken Stadia weer eens aangeslingerd, Cyperpunk blijft een vreemde game, lastige controls, veel schieten om iemand te doden, voor mij onduidelijk en vrij donker. En de kers op de appeltaart is Youfone, die een onstabiele verbinding levert van eventjes vloeiend 4k naar lags en sd kwaliteit.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 16:51
Amdwarrior schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:16:
[...]

Via pc Chrome browser toevallig?
Ja dat klopt, ik gebruik eigenijk geen andere browser. Welke browser is aan te raden?
Fly-guy schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:19:
[...]

Er schijnt een bug te zijn in Ubisoft spellen.

https://www.reddit.com/r/...r_over_time_until_reboot/

Geen idee of dat hetzelfde is.
Nee dat niet, het is echt slechte verbinding lag..
Ht87 schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:20:
[...]

Toch is vaak de praktijk dat het meer te maken heeft met de infrastructuur buiten de google servers, dan dat het rondom stadia niet werkt, anders zou namelijk iedereen problemen ervaren en dat is niet zo. Wel irritant om lag te hebben. Het verbaast me wel dat je de graphics van Odyssey niet goed vindt, die vind ik juist op stadia erg goed. Ik speel m wel bedraad via de ccu, kan zomaar schelen. Overigens vind ik het wel slecht van google dat de Chrome spelers zoveel verschillende ervaringen hebben, daar zou toch een tweakje vanuit google mogelijk moeten zijn toch?
Infra hier is prima, heb ik zowat nooit problemen mee. De graphics zien er in de youtube filmpjes beter uit :9 zo ook het menu, je ziet de compressie er hard in komen..
Dacuuu schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:34:
[...]

Ja dat klopt, ik gebruik eigenijk geen andere browser. Welke browser is aan te raden?

[...]

Nee dat niet, het is echt slechte verbinding lag..

[...]

Infra hier is prima, heb ik zowat nooit problemen mee. De graphics zien er in de youtube filmpjes beter uit :9 zo ook het menu, je ziet de compressie er hard in komen..
Je zou deze extensie eens kunnen gebruiken, heet stadia enhanced https://chrome.google.com...hfnkjmelifgmbmjlphdfncbfg
Vaak is het zo (simpel gezegd) dat een bepaalde afstelling van Chrome op je pc/laptop ervoor zorgt dat je niet de beste kwaliteit krijgt. Deze extensie lost dat op.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01 18:18
Zijn er meer mensen die ook last hebben van contactverlies van de controller (met CCU) tijdens het spelen van Assassin's Creed Odyssey?
Om de kwartier/half uur slaat de controller ff op hol, character doet dan een eigen wil, en een paar seconden later heeft de controller geen verbinding meer.

Ik heb hier eigenlijk geen last van met andere games als Cyberpunk of Red Dead 2.
Tuurlijk is het daar wel eens een keertje gebeurt in die paar weken tijd, maar met Assassin's Creed is het structureel lijkt het?

Kan het aan de game liggen?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er zijn weer twee Pro games te claimen, Figment en Ary

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

Nicap

Tsssk....

Welke versie van de stadia apk gebruiken jullie op de shield? Ik heb hier de versie van 21 december gedaan, maar dat werkt niet. Heb een trial gedaan, maar zodra ik op het eerste scherm op continue druk crashed de app. Op een shield pro 2019.

• KlaasjeNL
Exocet schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 19:16:
Er zijn weer twee Pro games te claimen, Figment en Ary
Vergeet F1 2020, El Hijo en Hotline Miami niet. Totaal dus 5 games.

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:09
Is het 10 Euro tegoed die je gratis kreeg bij je 1e aankoop in Pro komen te vervallen?

• Marzman
  • Niet online
Even gechecked, tot 31 december was die geldig. Maar ik had die in augustus al opgemaakt :)

https://9to5google.com/20...-stadia-coupon-promotion/

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 01-01-2021 20:52 ]

/▌

• Nicap
  • Registratie: September 2000

Nicap

Tsssk....

Ben de trial nu uit en nu lukt het wel om verder te komen met de stadia app op de shield. Ik had 3 games geclaimd, waaronder F1 2020. Als ik die game selecteer krijg ik een scherm waarin staat:
Find a way to play
To play on TV, set up chromecast ultra.

Ik kan op done klikken, maar dan gaat ie weer naar het overzicht met games.

Ik gebruik als controller die van Xiaomi. Die werkt met GeForce now wel.

Wie weet raad?

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-01 22:18
Vanavond een paar uur aan de slag gegaan met F1 2020 en wat draait dat lekker zeg op Stadia!

Kan me van F1 2019 op de PS4 steeds een goede kop koffie kon zetten tijdens de laadschermen maar dat zit er hier niet in!

Nu nog een beetje leren rijden (zeker circuits als Vietnam en Baku blijf ik lastig vinden) en dan ben ik helemaal in voor wat Tweakers-races!

• rwbk
azazel1983 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 00:23:
Vanavond een paar uur aan de slag gegaan met F1 2020 en wat draait dat lekker zeg op Stadia!

Kan me van F1 2019 op de PS4 steeds een goede kop koffie kon zetten tijdens de laadschermen maar dat zit er hier niet in!

Nu nog een beetje leren rijden (zeker circuits als Vietnam en Baku blijf ik lastig vinden) en dan ben ik helemaal in voor wat Tweakers-races!
Kreeg gisteren een invite van een vriend van mij om even een race samen te gaan doen. Ik accepteer de invite en zit binnen een seconde in de lobby. Ik had het spel nog niet opgestart.

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Ik pakte net even de Ipad erbij, en dat werkt ook wel super nice.

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-01 17:43
Taarmen schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:24:
Voor het eerst in twee weken Stadia weer eens aangeslingerd, Cyperpunk blijft een vreemde game, lastige controls, veel schieten om iemand te doden, voor mij onduidelijk en vrij donker. En de kers op de appeltaart is Youfone, die een onstabiele verbinding levert van eventjes vloeiend 4k naar lags en sd kwaliteit.
Dat vond ik ook van Cyberpunk, maar als je nog even doorzet (en wat websites over Cyberpunk leest en/of wat Youtube kijkt) wordt het duidelijker en blijkt Cyperpunk echt een top game te zijn.
Zie het een beetje als een album (CD/LP) die pas na een keer of 15 luisteren goed aan het worden is :)

Aan Youfone kan ik niets doen......

• Amdwarrior
Cyberpunk vannacht op smartphone gedaan en eerste gedeelte is inderdaad saai daarna wordt het heel vet.

Moet mijn tv nog wel upgraden wat die is bij mij remmende factor (kan amper tekst lezen in Cyberpunk :')

• Crawl NL
Zhankou schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 09:03:
Ik pakte net even de Ipad erbij, en dat werkt ook wel super nice.
Ik speel alleen via de iPad 12.9. F1 2020 draait weer super smooth 👍

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:41

Mavamaarten

Omdat het kan!

Taarmen schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:24:
Ik heb enkel op PC gespeeld en niet met een controller, maar met de juiste character upgrades en wapens heb je niet meer dan een paar goeie schoten nodig. Maar goed, daar is een cyberpunk topic voor.

Android developer & dürüm-liefhebber

• streamnl
  • Niet online
F12020 speelt veel soepeler dan ik had verwacht op de Stadia. Geen haperingen, geen frameworks, het werkt gewoon goed.

Nu nog mijn skills omhoog gooien.
Zelfs Latifi is 15 seconden sneller en HAM met een 1:32 als snelste tijd...

Gameplay 20% en (op het remmen na) alle hulp aan.

Meer dan ik dacht...

• Zhankou
Crawl NL schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 11:29:
[...]

Ik speel alleen via de iPad 12.9. F1 2020 draait weer super smooth 👍
Chromebook 15 inch hier.

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Moet zeggen dat F1 2020 inderdaad lekker loopt. Is even wennen zelfs op het makkelijkst was het in het begin moeilijk voor mij, maar dat gaat nu al beter. Remhulp staat bij mij ook uit.

• Zhankou
Ik heb Falen order ook maar aangeschaft.
Kan het op de xbox series s spelen, maar dan is het 30 fps.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-01 19:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Weet iemand of je gratis pro spellen kunt blijven spelen als je addons aanschaft nadat je pro laat verlopen?
Je komt dan een beetje in grijs gebied tussen gratis en betaald.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• KlaasjeNL
DirtyBird schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:49:
Weet iemand of je gratis pro spellen kunt blijven spelen als je addons aanschaft nadat je pro laat verlopen?
Je komt dan een beetje in grijs gebied tussen gratis en betaald.
Nee, dan kun je de spellen niet meer spelen. Zie het als een uitbreiding die je op elk ander platform aanschaft; zonder het basisspel heb je daar niets aan.
Zhankou schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 18:50:
Ik heb Falen order ook maar aangeschaft.
Kan het op de xbox series s spelen, maar dan is het 30 fps.
Tof dat je allebei hebt! Hoe verhoudt de Stadia versie zich tot de series s? Is het Los van de fps beetje vergelijkbaar op graphics gebied en laadtijden etc?

• Zhankou
Ht87 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:38:
[...]

Tof dat je allebei hebt! Hoe verhoudt de Stadia versie zich tot de series s? Is het Los van de fps beetje vergelijkbaar op graphics gebied en laadtijden etc?
Beetje gelijk op denk ik.
Alleen het spel is korrelig op de series S, omdat hij nog de resolutie van de standaard Xbox heeft. Dus in die zin, is de Stadia versie stuk beter.

De series X heeft wel een performance mode, en 4k graphics, en die zal dan ook wel stuk smoother zijn.

• rwbk
Nvm opgelost

[ Voor 116% gewijzigd door rwbk op 03-01-2021 13:04 ]

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 11:25
Goedendag. Ik wil graag een Google Stadia kopen. Waar kan ik dat het beste doen en is er een actie? Zoeken gaat niet echt snel ivb buitenland traag internet.

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
babbi schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:53:
Goedendag. Ik wil graag een Google Stadia kopen. Waar kan ik dat het beste doen en is er een actie? Zoeken gaat niet echt snel ivb buitenland traag internet.
In de Google store. Op het moment de CCU + controller voor 80 ipv 100.
https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 16:45

MeNTaL_TO

The future is not set

babbi schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:53:
Ga je het ook daar gebruiken? Want bij traag internet kan je dat beter niet doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 11:25
MeNTaL_TO schreef op zondag 3 januari 2021 @ 14:55:
[...]

Ga je het ook daar gebruiken? Want bij traag internet kan je dat beter niet doen.
Nee heb thuis 1Gbit verbinding.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
Firehawk86 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 13:57:
[...]

In de Google store. Op het moment de CCU + controller voor 80 ipv 100.
https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl
Of via Marktplaats/tweakers V&A, was recent een aktie waarbij de de CCU+controller bij een game kreeg (voorlopig verwacht ik niet gelijke akties, was de eerste sinds launch). Veel Stadia gebruikers hebben dus een dubbele set en die gaan op marktplaats voor wat minder dan de Google vraagprijs :9

• rwbk
F1 2020 speelt wel lekker zeg! Af en toe wel even een hick up. Wat vervelend is. Maar dit mag de pret niet drukken.
Alle assists op traction controll na staan uit. Rijd heerlijk, maar wat is dat Vietnam toch een draak van een circuit.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
rwbk schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:48:
F1 2020 speelt wel lekker zeg! Af en toe wel even een hick up. Wat vervelend is. Maar dit mag de pret niet drukken.
Alle assists op traction controll na staan uit. Rijd heerlijk, maar wat is dat Vietnam toch een draak van een circuit.
Vietnam en Monaco vond ik allebei een draak van een circuit. Barcelona/Zandvoort heb ik van genoten. Ik kan alleen met geen mogelijkheid mijn hoofdsponsor of tweede rijder opnieuw instellen. Ik weet nu hoe het voor Red Bull moet voelen dat alleen Max vaak de punten binnen sleept. Ik eindig geregeld op het podium, maar mijn tweede rijder niet. Wil dus graag dat aanpassen maar dat lukt me niet.

Net zoals de hoofdsponsor. Rij vaak fastest lap en/of tig rondjes eerste. Koos mijn hoofdsponsor nog iets te voorzichtig uit.

• rwbk
Joosie200 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:02:
[...]

Vietnam en Monaco vond ik allebei een draak van een circuit. Barcelona/Zandvoort heb ik van genoten. Ik kan alleen met geen mogelijkheid mijn hoofdsponsor of tweede rijder opnieuw instellen. Ik weet nu hoe het voor Red Bull moet voelen dat alleen Max vaak de punten binnen sleept. Ik eindig geregeld op het podium, maar mijn tweede rijder niet. Wil dus graag dat aanpassen maar dat lukt me niet.

Net zoals de hoofdsponsor. Rij vaak fastest lap en/of tig rondjes eerste. Koos mijn hoofdsponsor nog iets te voorzichtig uit.
Dat probleem heb ik ook. De eerste race reed ik belabberd. Moest even wennen denk ik. De 2e race won ik met dank aan de safety car waardoor ik weer dichtbij de kopgroep zat.
Safety car staat standaard uit. Moet je eerst nog even aanzetten.

• shineonu
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik ben al zo’n 6 uren tijdsritten aan het doen in F1 op circuit Australië. Ik vind het wel erg pittig, maar ik heb dan ook nog nooit een F1-game gespeeld of een F1-wedstrijd gezien, ik weet ook helemaal niks hierover. Ik vermaak me er wel uitstekend mee. Ik heb alleen het automatisch schakelen en de trajectlijn in de bochten aanstaan. Ik ben dus regelmatig aan het spinnen over de baan. Mijn snelste tijd is 1:28.

De coureurscarriere heb ik even geprobeerd maar die wereld is mij compleet onbekend en vooral racen met andere wagens op de baan vind ik nog niet te doen. Ik botst constant tegen iedereen aan haha.

Erg leuk spel, ik vind het sturen met het pookje van de controller wel lastig. Ik weet niet of die nou komt omdat zo’n pookje niet heel nauwkeurig is of toch door de input delay/lag.
Pagina: 1 ... 89 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord