https://community.stadia....plus-new-games/ba-p/47623
What to do
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Nog bedankt voor deze uitleg @barrymossel ik kan bevestigen dat het werktbarrymossel schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:45:
Voor degene die graag nu alvast Ubisoft+ op Stadia gebruikt:[Afbeelding]
- VPN op US
- Nieuw Ubisoft account
- Ubisoft+ aanschaffen met US gegevens
- https://plus.ubisoft.com/en-us/cloudgaming
- Doorklikken naar Stadia (ik heb het in een verse browser gedaan en een nieuw stadia account aangemaakt)
- Daarna nog wat stappen die voor zich spreken (en anders linken via https://stadia.google.com/ubisoftplus/linkaccount
Hoppa. VPN uitgezet en Valhalla start gewoon op.
---edit---
Disclaimer: YMMV
Ik heb alleen per abuis mijn bestaande stadia account gekoppeld met mijn nieuwe Amerikaanse Ubisoft account maar dat werkt dus ook. Ben wel benieuwd of/hoe ik tzt mijn Nederlandse Ubisoft account nog kan koppelen.
Maar opzich werkt dit dus ook.
Klein voordeeltje: in Euro's betaal ik nu 12 euro nogwat per maand voor Ubisoft+ ipv de 14,95
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Steam/Epic: Deurstopper
ik zou zeggen fenyx rising, maar twijfel over stadia of pc, vanwege de meerprijs.soufyanbreda schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:15:
Zal ik gaan voor fenyx rising of ac valhalla boys?
de gratis geclaimde games niet, maar de aangeschafte welSempy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:09:
Games aangeschaft met Pro-korting en voucher kan je toch ook blijven spelen als je geen Pro meer hebt?
Check de settings van je Philips. Bij de mijne moest ik UHD activeren. En kon alleen in hdmi 1 en 2. Dus check dat even.remcoXP schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:27:
Ik heb mijn ccu in de philips puk 7150/12. Hdmi 3 geprikt. Nu heb ik ook een pro abbo maar blijft stadia aangeven dat ik niet 4k compatible ben. Ik heb hem op mijn gigabit aansluiting gezet.
What to do
Mm de sales. Twijfelde al tijdje over Valhalla maar ook Fenyx. Dan maar allebei of eerst CP2077 uitspelen, gaat ook nog wel wat tijd in zitten
[ Voor 14% gewijzigd door Pukson op 22-12-2020 19:28 ]
Top, nu nog kiezen tussen GRID of Division 2 als gratis game.Ruudox schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:20:
[...]
de gratis geclaimde games niet, maar de aangeschafte wel
En en? Moet niet moeilijk zijn toch?Sempy schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:28:
[...]
Top, nu nog kiezen tussen GRID of Division 2 als gratis game.
nietorigineel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:17:
Ligt het aan mij of kan je niet zoeken in de stadia store? En dat voor een onderdeel van Google...
/f/image/RfmP6JpsV67ds8FY4JE5osXs.png?f=fotoalbum_large)
?
PSN: Kidjuh
Hmm vraag me af nu uplay+ naar Stadia gaat gaan dan alle games van uplay verdwijnen van Geforce Now?Vortigen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:01:
[...]
Nog bedankt voor deze uitleg @barrymossel ik kan bevestigen dat het werkt
Ik heb alleen per abuis mijn bestaande stadia account gekoppeld met mijn nieuwe Amerikaanse Ubisoft account maar dat werkt dus ook. Ben wel benieuwd of/hoe ik tzt mijn Nederlandse Ubisoft account nog kan koppelen.
Maar opzich werkt dit dus ook.
Klein voordeeltje: in Euro's betaal ik nu 12 euro nogwat per maand voor Ubisoft+ ipv de 14,95
Verwijderd
Oh. Ook prima. Die paar euro maken me niet zoveel uit. Gaat me meer om het statement. Betaal veel Google diensten. Die 100 piek is dan ook geen ramp.Sahi_NL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:49:
[...]
Je begrijpt dat je een CC moest koppelen bij de 'aanschaf' van de premiere editie voor precies dit soort gevallen?
Als je de game refund, heeft Google het recht om de premiere editie op je Creditcard te belasten.
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Als je minder dan 2 uur gespeeld hebt kan je refunden en opnieuw kopen.-LA- schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:41:
O heerlijk, gisteren The Division gekocht.... vandaag in de sale
refund misschien nog? spuit11..-LA- schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:41:
O heerlijk, gisteren The Division gekocht.... vandaag in de sale
[ Voor 4% gewijzigd door Deurstopper op 22-12-2020 20:56 ]
Nou ik heb vakantie dus er zitten al aardig wat uurtjes innightraver23 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:56:
[...]
Als je minder dan 2 uur gespeeld hebt kan je refunden en opnieuw kopen.
Is een Pro-game geweest, dus zullen er genoeg zijn die hem hebben. Ik heb hem even getest, snapte er niks van en daarna nooit meer aangeraakt. 😅Deurstopper schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 19:11:
Dead By Daylight €10,- zijn er hier die dit spel al hebben? Lijkt me wel grappig, echter hoe staat het met de multiplayer aantallen, of is dit spel ook standalone te spelen?
Journey across the magnificent world of Valdi! Ary and the Secret of Seasons is an award-winning adventure game following a young girl named Aryelle, or Ary, as she journeys across the great world of Valdi. By becoming the Guardian of Winter, Ary gains the ability to manipulate the seasons around her. Ary will learn to control the seasons and use them to defeat enemies, overcome obstacles, and solve complex puzzles on her adventure across Valdi.
Figment costs $19.99, though the musical journey is currently on discount for $11.99:
Figment is an action-adventure game that invites you to explore a unique surreal universe filled with music, humor and multi layered narrative. Join Dusty and his ever-optimistic friend, Piper, on an adventure through the different sides of the mind seeking to restore the courage that’s been lost.
F1 2020 is the most expensive game being offered in this batch at $59.99, currently $29.99:
F1® 2020 allows you to create your F1® team for the very first time and race alongside the official teams and drivers. Alternatively, challenge your friends in new split-screen with casual race options for more relaxed racing. Compete on 22 circuits, with current and classic content.
The $9.99 Hotline Miami top-down shooter rounds out the list:
Hotline Miami is a high-octane action game overflowing with raw brutality, hard-boiled gunplay and skull crushing close combat. Set in an alternative 1989 Miami, you will assume the role of a mysterious antihero on a murderous rampage against the shady underworld at the behest of voices on your answering machine. Soon you’ll find yourself struggling to get a grip of what is going on and why you are prone to these acts of violence.
This month sees six games leave the Pro subscription on New Year’s Eve: Celeste, Dead by Daylight, Embr, GYLT, Risk of Rain 2, and Rock of Ages III.
Whatever.
Ik dacht al, ben ik nou gekke henkie. Zowel op android telefoon als op chrome geen zoekfunctie.Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:30:
[...]
Doe je dat echter in het Engels, zit je ineens in het scroll-tot-je-het-gevonden-hebt festijn. Dat probleem heb ik dus ook.
Ik heb er nog geen logica achter kunnen vinden. Geen search beschikbaar...
[Afbeelding]
Ja dat klopt. Op mijn telefoon in de app kan ik ook niet zoeken. Op mijn pc in de browser wel.nietorigineel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 20:17:
Ligt het aan mij of kan je niet zoeken in de stadia store? En dat voor een onderdeel van Google...
Er is nog steeds zo veel negatief nieuws over Stadia ik snap er echt niks van.
Deze gast bijvoorbeeld: YouTube: Worst Ever: Stadia Is Still Broken! - Rerez
Verwijderd
Ik heb de video niet bekeken maar Stadia heeft natuurlijk nog wel wat minpunten.jhvanweerd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:57:
Wat een aanbiedingenleuke kerst thuis zo haha. Zeer tevreden met de pro. Denk ook voor niet 4K gebruikers zeker de moeite waard.
Zoals je hierboven kan zien - geen search in de engelstalige store? Whut?
Service is ook minimaal. Ook de enige service die ik ken die geen refunds voor CP aanbiedt (buiten de standaard 2h)
Voordelen ook wel in grote getalen - geen dure hardware nodig, kan (bijna) overal spelen, etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2020 22:10 ]
Vind het vooral veel ongefundeerde haat voor iets nieuws.
Alsof de PlayStation store zo lekker werkt op de ps4 haha. Die doet het vaak helemaal niet.
Wat ik ook begrijp is dat er toch vele landen relatief traag internet hebben met een data limiet. Gelukkig waar ik woon geen last van en heb het goedkoopste abonnement. 250mbps voor nog geen 15€ per maand.
Afwijkende mening is goed voor views hèjhvanweerd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:57:
Wat een aanbiedingenleuke kerst thuis zo haha. Zeer tevreden met de pro. Denk ook voor niet 4K gebruikers zeker de moeite waard.
De service is echt ronduit slecht. Ik probeer contact te krijgen met de juiste service afdeling om zo mijn huisnummer toe te laten voegen aan mijn pakketje omdat DHL 'm niet kan bezorgen. Ik had op een gegeven moment zelfs chat contact met de Pixel Hardware afdelingVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:07:
[...]
Service is ook minimaal. Ook de enige service die ik ken die geen refunds voor CP aanbiedt (buiten de standaard 2h)
Het gamen zelf gaat wel perfect!
Of het moet zijn dat ik nog wel een beetje overdonderd ben door de game zelf. Nog geen gevoel van controle zeg maar. Zal wel komen, is iig een sfeervolle wereld die neergezet is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Daarnaast zie ik een aantal tweakers die hun CP icm PE annuleren. Zelf ben ik nog op zoek naar een controller en CCU setje (aka de PE), dus mocht je het kwijt willen voor de €60 (cyberpunk heb je dan gratis), stuur me een PM!
Je kan een Chromecast zelf niet forceren om met een 5ghz-netwerk verbinding te laten maken. Als je thuis een 2.4ghz- en een 5ghz-netwerk hebt, moet je zorgen dat beide een andere SSID (naam) hebben. Vervolgens kun je de Chromecast dan met het 5ghz-netwerk verbinding laten maken.Wom schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:44:
De CCU wil maar niet op 5Ghz hier, maar moet bekennen dat de performance van Cyberpunk al heel erg goed is. Deze avond twee keer gehad dat de input even leek te hangen, maar verder geen enkele klacht.
Of het moet zijn dat ik nog wel een beetje overdonderd ben door de game zelf. Nog geen gevoel van controle zeg maar. Zal wel komen, is iig een sfeervolle wereld die neergezet is.
Voor mij was dit ooit de reden om Google Wifi binnen een week te retourneren. Er was geen mogelijkheid om voor beide netwerken een aparte SSID aan te maken.
Grote kans ook dat die haperingen door gebruik van het 2.4ghz-netwerk komen. Meest ideaal is om een utp-kabel op de adapter van de Chromecast aan te sluiten.
In eerste instantie de chromecast ultra enkel bedraad aangesloten. kon er via de computer wel naar casten, maar niet via de telefoon (iphone). vervolgens hele setup opnieuw gedaan met mijn 5Ghz netwerk. kreeg de chromecast wel aan de praat. maar moest de hele 2.4 Ghz band inschakelen om stadia een de chromecast te koppelen via de stadia app. Die zag anders de chromecast niet. Normaal gesproken heb ik vanuit mijn afkeer aan 2.4 Ghz de band uitgeschakeld. Maar voor de setup moest deze aanstaan. Ook met de iphone, of met bluestacks kon ik anders niet koppelen van mijn stadia account naar de chromecast.KlaasjeNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:11:
[...]
Je kan een Chromecast zelf niet forceren om met een 5ghz-netwerk verbinding te laten maken. Als je thuis een 2.4ghz- en een 5ghz-netwerk hebt, moet je zorgen dat beide een andere SSID (naam) hebben. Vervolgens kun je de Chromecast dan met het 5ghz-netwerk verbinding laten maken.
Voor mij was dit ooit de reden om Google Wifi binnen een week te retourneren. Er was geen mogelijkheid om voor beide netwerken een aparte SSID aan te maken.
Grote kans ook dat die haperingen door gebruik van het 2.4ghz-netwerk komen. Meest ideaal is om een utp-kabel op de adapter van de Chromecast aan te sluiten.
Er is überhaupt nog geen officiële zoekfunctie in de store (wat inderdaad een beetje pijnlijk is); op Chrome heb je zeer waarschijnlijk de Stadia+ of Stadia enhanced extensie geïnstalleerd, die de zoekfunctie toevoegt.Firehawk86 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 21:56:
[...]
Ja dat klopt. Op mijn telefoon in de app kan ik ook niet zoeken. Op mijn pc in de browser wel.
Yesh! Dat was ik.Zhankou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 18:20:
Ik lees net dat F1 2020 met Pro gratis wordt in januari. Iemand wilde deze titel toch?
Had hem bijna gekocht. Maar toch eerst even hier gekeken. Maar goed ook. Toch weer 35 euro bespaard. Hij is nu ook on sale namelijk
heb in mijn browser inderdaad de extensie Stadia Enhanced. Wist niet dat hij ook zoiets basics als een zoek functie had toegevoegd. Is dit zo moeilijk voor Google zelf om toe te voegen?Tuktop schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:12:
[...]
Er is überhaupt nog geen officiële zoekfunctie in de store (wat inderdaad een beetje pijnlijk is); op Chrome heb je zeer waarschijnlijk de Stadia+ of Stadia enhanced extensie geïnstalleerd, die de zoekfunctie toevoegt.
Me2, ben ook zeer happy met dit nieuws 😉rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 00:14:
[...]
Yesh! Dat was ik.
Had hem bijna gekocht. Maar toch eerst even hier gekeken. Maar goed ook. Toch weer 35 euro bespaard. Hij is nu ook on sale namelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2020 06:15 ]
Ze zetten een paar hele goeie games gratis in de store voor de PRO
Men wilt zo’n spel spelen (zoals ik F12020), ik betaal 10euro pm, maar als ik dan stop met het abonnement, dan is de game niet meer speelbaar.
Of ik moet het spel met korting kopen, dan blijft het speelbaar.
Slim, heel slim
Ik kan nergens de flag : Choose ANGLE vinden.Tuktop schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:45:
[...]
Verdomd! Dat scheelt daadwerkelijk iets. Ik ontvang 'by default' al de 4K VP9 stream, dus de vergelijking hieronder gaat puur om het verschil van de ANGLE graphics backend flag.
Heb natuurlijk even zelf de proef op de som genomen en een juxtapose gemaakt van twee screenshots van het menu van Cyberpunk 2077:
https://cdn.knightlab.com...53-11eb-83c8-ebb5d6f907df
Links is met "Choose ANGLE graphics backend" op D3D9, rechts is default (D3D11).
Ik heb wel een Pentium quadcore en UHD 605.
Misschien zit het daar in ?
Als ik 1080P stream doe op de Chromebook, is het beeld inderdaad een klein beetje wazig.
Draai ik een 1440P of 4K stream, is alles haarscherp (op 1080P scherm).
Ik weet niet of dat nog iets scheelt.
Wel heb ik in de rechteronderhoek, een vage schaduw van de toetsen als ik bijv in de auto zit (gas geven, camera switchen) deze knoppen.
[ Voor 23% gewijzigd door Zhankou op 23-12-2020 07:57 ]
Wellicht ten overvloede; als je een game eenmaal geclaimed hebt kun je deze altijd blijven spelen, ook als deze uit de Pro-lijst verdwijnt (mits je een Pro-subscriptie hebt uiteraard); als je te laat bent met claimen heb je pech en zal je de game moeten kopen om te kunnen spelen.
Noot: Destiny 2 (basis versie) en Super Bomberman R Online zijn inmiddels Free to Play voor iedereen; hier heb je dus geen Pro abbonement meer voor nodig om te kunnen spelen.
Geen probleem dacht ik, ik speel gewoon verder op pc met toetsenbord en muis. Maar dan blijkt weer dat PUBG ook op pc alleen maar met een controller te spelen is 😭
Helaas ja, de enige game Stadia waarbij dit zo is. Een besluit van de developer, iets met matchmaking.StinkyPanda schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:06:
Gisteren voor de eerste keer PUBG gespeeld op de ccu met stadia controller maar ik kan er maar niet aan wennen om een shooter te spelen met de controller aangezien ik voorheen altijd op pc heb gespeeld.
Geen probleem dacht ik, ik speel gewoon verder op pc met toetsenbord en muis. Maar dan blijkt weer dat PUBG ook op pc alleen maar met een controller te spelen is 😭
Twijfel of The Division 2. Aangezien ik die op de PS4 al een heel stuk had gespeeld. Weet ik niet of ik zin heb om dat allemaal opnieuw te gaan doen.
Ik twijfel juist omdat ik (nog?) geen pro account heb.rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:37:
Nu is f1 2020 in de aanbieding. Ga ik hem niet kopen omdat hij 1 January gratis is...
Twijfel of The Division 2. Aangezien ik die op de PS4 al een heel stuk had gespeeld. Weet ik niet of ik zin heb om dat allemaal opnieuw te gaan doen.
Koop ik hem met korting, dan blijft het spel speelbaar.
Word ik een Pro member, dan moet ik dat blijven om het spel te spelen.
Ik wacht daarna wel totdat hij weer in de aanbieding is. Of ik ga 2021 spelen die dan ooit uit komt. Wil hem vooral spelen voordat het nieuwe seizoen start.streamnl schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:45:
[...]
Ik twijfel juist omdat ik (nog?) geen pro account heb.
Die korting heb ik al gebruikt een maand geleden geloof ik.
Je kan nu overigens PRO uitproberen zonder betalings gegevens toe te voegen. En je kan dan ook een half uur een game uit proberen. Tevens kan je de pro games ook claimen en spelen.
Daarom heb ik hem nu met korting gekocht, blijft de game speelbaar 😉streamnl schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:45:
[...]
Ik twijfel juist omdat ik (nog?) geen pro account heb.
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2020 08:59 ]
Is dat die 10 euro korting die je krijgt als je pro lid wordt? Of is er weer een nieuwe korting?Albert020 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:52:
[...]
Daarom heb ik hem nu met korting gekocht, kan ik hem altijd blijven spelen 😉
Nee, meer dan 10 euro korting,rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:58:
[...]
Is dat die 10 euro korting die je krijgt als je pro lid wordt? Of is er weer een nieuwe korting?
F1 2020 € 69,99
Korting 1 (€ 35,00)
Inclusief Btw (21%) € 6,07
Totaal€ 34,99
[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 23-12-2020 09:06 ]
Ja eergisteren contact gehad met iemand van Google Support van NL's team en die zou het doorzetten ook , maar vanaf toen nog niks verder gehoord..Herax10NL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:48:
[...]
Heb je ondertussen al wat gehoord van Google?
Ik heb veel contact gehad met DHL, maar de simpele taak van het toevoegen van een huisnummer is voor hun te veel werk...
Ik had ook nog een extra Controller "wasabi" Besteld , en deze DHL bezorger was zo netjes dat hij mij belde om te vragen welk huisummer hij moest zijn omdat dat er niet opstond , wat een held
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Oh zo! Sorry had je verkeerd begrepen. Dacht dat je korting had gekregen op de al bestaande kortingsprijs.Albert020 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:03:
[...]
Nee, nu dus,
F1 2020 € 69,99
Korting 1 (€ 35,00)
Inclusief Btw (21%) € 6,07
Totaal€ 34,99
Volgens mij zou die10 euro korting er ook nog af gaan als je daar voor in aanmerking komt. Ik heb voor GRID Ultimate wel korting op korting gekregen en per saldo €1,23 betaald. Zou niet weten waarom dat voor F1 2020 anders zou zijn.rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:07:
[...]
Oh zo! Sorry had je verkeerd begrepen. Dacht dat je korting had gekregen op de al bestaande kortingsprijs.
Ik weet niet anders dat F1 2020 34,99 euro korting heeft, staat er ook ?Sempy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:16:
[...]
Volgens mij zou die10 euro korting er ook nog af gaan als je daar voor in aanmerking komt. Ik heb voor GRID Ultimate wel korting op korting gekregen en per saldo €1,23 betaald. Zou niet weten waarom dat voor F1 2020 anders zou zijn.
De vraag was volgens mij of de €10 tegoed voor Stadia Pro er dan ook nog vanaf ging. Kan het zelf niet controleren aangezien ik mijn coupon verbruikt heb, maar dan zou het 24,99 worden.Albert020 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:20:
[...]
Ik weet niet anders dat F1 2020 34,99 euro korting heeft, staat er ook ?
Ahh, ja die had ik dus al verbruikt, vandaar....Sempy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:26:
[...]
De vraag was volgens mij of de €10 tegoed voor Stadia Pro er dan ook nog vanaf ging. Kan het zelf niet controleren aangezien ik mijn coupon verbruikt heb, maar dan zou het 24,99 worden.
Je zou de CCU sowieso verbinding kunnen laten maken via 5ghz. Als de controller vervolgens niet gevonden wordt bij de eerste installatie ligt dat vermoedelijk aan de telefoon en zou je het met een andere telefoon kunnen proberen. Eenmaal geïnstalleerd zou alles gewoon moeten werken. Ook met de iPhone.Patrock schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 23:22:
[...]
In eerste instantie de chromecast ultra enkel bedraad aangesloten. kon er via de computer wel naar casten, maar niet via de telefoon (iphone). vervolgens hele setup opnieuw gedaan met mijn 5Ghz netwerk. kreeg de chromecast wel aan de praat. maar moest de hele 2.4 Ghz band inschakelen om stadia een de chromecast te koppelen via de stadia app. Die zag anders de chromecast niet. Normaal gesproken heb ik vanuit mijn afkeer aan 2.4 Ghz de band uitgeschakeld. Maar voor de setup moest deze aanstaan. Ook met de iphone, of met bluestacks kon ik anders niet koppelen van mijn stadia account naar de chromecast.
Ik heb een PRO account uitgeprobeerd toen farming simulator te claimen valt.rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 08:48:
[...]
Ik wacht daarna wel totdat hij weer in de aanbieding is. Of ik ga 2021 spelen die dan ooit uit komt. Wil hem vooral spelen voordat het nieuwe seizoen start.
Die korting heb ik al gebruikt een maand geleden geloof ik.
Je kan nu overigens PRO uitproberen zonder betalings gegevens toe te voegen. En je kan dan ook een half uur een game uit proberen. Tevens kan je de pro games ook claimen en spelen.
1 januari, precies een jaar geleden. Helaas mag ik niet nog een keer een PRO account uitproberen.
Mijn reden dat ik nog geen racespel koop, is dat ik (nog) geen stuurtje kan gebruiken. Dat is naar mijn mening toch wel veel fijner rijden dan via een joystick of via een toetsenbord
En ik snap je helemaal dat je wilt spelen voor het nieuwe seizoen. Weet je wie niet wacht op een nieuwe F1 deel maar gewoon deeltje 2020 blijft rijden???
Is het wat? Twijfel ook op 'm te kopenSchmitzel schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:09:
TD2 warlords aangeschaft 👍
Die flag is niet beschikbaar op Chromebooks denk ik, hier twee stuks, op geen van beide te vinden. Wel op een Windows laptop in de Chrome-browser.Zhankou schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:35:
[...]
Ik kan nergens de flag : Choose ANGLE vinden.
Ik heb wel een Pentium quadcore en UHD 605.
Misschien zit het daar in ?
Als ik 1080P stream doe op de Chromebook, is het beeld inderdaad een klein beetje wazig.
Draai ik een 1440P of 4K stream, is alles haarscherp (op 1080P scherm).
Ik weet niet of dat nog iets scheelt.
Wel heb ik in de rechteronderhoek, een vage schaduw van de toetsen als ik bijv in de auto zit (gas geven, camera switchen) deze knoppen.
Ow, dat verklaart een heleboel.xabre16v schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:17:
[...]
Die flag is niet beschikbaar op Chromebooks denk ik, hier twee stuks, op geen van beide te vinden. Wel op een Windows laptop in de Chrome-browser.
Als ik Stream forced dan heb ik wel veel scherper beeld.
Het gaat hier om de koppeling tussen stadia account (connect to chromecast) en de CCU.KlaasjeNL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 09:41:
[...]
Je zou de CCU sowieso verbinding kunnen laten maken via 5ghz. Als de controller vervolgens niet gevonden wordt bij de eerste installatie ligt dat vermoedelijk aan de telefoon en zou je het met een andere telefoon kunnen proberen. Eenmaal geïnstalleerd zou alles gewoon moeten werken. Ook met de iPhone.
ik MOEST de 2.4 ghz band inschakelen om die koppeling te kunnen maken.
De rest werkte goed zonder 5ghz wifi, of op 5ghz wifi.
iPad, iPhone en zelfs android via bluestacks. werkte allemaal niet. ( na het inschakelen van de 2.4 band direct beschikbaar in alle apps)
Ik heb WiFi omdat het niet praktisch is om een telefoon bedraad aan internet te hangen thuis. en Amazon echo's ook niet bedraad kunnen. De rest is allemaal fysiek aangesloten.
Dan zend ik het liefst ook alleen de 5ghz band uit.
Geen idee nog, wel leuk om door te levellen als de base game klaar isDeurstopper schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:04:
[...]
Is het wat? Twijfel ook op 'm te kopen
Ja base game is echt top, moet ook nog aan Warlords beginnenSchmitzel schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:36:
[...]
Geen idee nog, wel leuk om door te levellen als de base game klaar is
Let wel op dat het vierde seizoen inmiddels al begonnen is, om aan het seizoen te beginnen moet je LVL40 zijn en de main campaign in NY doorlopen hebben. Seasons zijn wel erg rondom FOMO ontworpen, dus veel tijdelijke ongein.Deurstopper schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:04:
[...]
Is het wat? Twijfel ook op 'm te kopen
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat het plan voor WoNY na februari (het einde van seizoen 4) is.
Ik heb al lang besloten dat ik voor die €10 per maand gewoon lekker Pro abonnee blijf.streamnl schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:34:
Toch doen ze dit slim.
Men wilt zo’n spel spelen (zoals ik F12020), ik betaal 10euro pm, maar als ik dan stop met het abonnement, dan is de game niet meer speelbaar.
Slim, heel slim
En dan ook nog eens het verschil tussen Pro op 4K met HDR en Basic op 1080p.
Logisch ook, want die flag geeft de optie tussen Direct3D versie rendering op Windows PCs. Op een Chromebook zijn geen Windows grafische drivers geïnstalleerd.xabre16v schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:17:
Die flag is niet beschikbaar op Chromebooks denk ik, hier twee stuks, op geen van beide te vinden. Wel op een Windows laptop in de Chrome-browser.
[ Voor 19% gewijzigd door Haay op 23-12-2020 10:48 ]
Als je voor minder dan 120 euro per jaar aan spellen koopt kun je het beter niet doen (tenzij je 4k en hdr wil). Ik koop zelf gewoon af en toe een spel in een aanbieding als het me leuk lijkt (maar ik gebruik ook niet alleen Stadia, ik heb ook Gforce Now en ook nog een account bij Maximum Settings voor een clooud pc). Als je F1 meer dan drie maanden wilt spelen en verder niks koopt wat ook in pro zit ben je goedkoper uit het gewoon te kopen.streamnl schreef op woensdag 23 december 2020 @ 07:34:
Toch doen ze dit slim.
Slim, heel slim
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je kunt altijd matchmaking gebruiken. Of de clan joinen (dadia) en afspraken om te spelen.rwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:33:
Wordt TD2 veel gespeeld? Als in als ik nu begin zijn er dan veel mensen online die dezelfde missies doen? Want solo deze game spelen is echt niet leuk. Bedoel dan niet zozeer tweakers. Maar gewoon overall
Alright!tlpeter schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:36:
[...]
Je kunt altijd matchmaking gebruiken. Of de clan joinen (dadia) en afspraken om te spelen.
Ben alleen geen dadia:O
Matchmaking voor de basegame verloopt erg matig (vindt ik de afgelopen dagen dat ik het probeerde). Clan joinen en daar afspreken werkt denk ik het beste. De meeste spelers zijn bezig in de endgame van Warlords, gok ik.tlpeter schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:36:
[...]
Je kunt altijd matchmaking gebruiken. Of de clan joinen (dadia) en afspraken om te spelen.
Ik ben wel echt om !
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Ja, dat heb ik dus ook. Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar hoe dit zo goed kan werken. De enige haperingen die ik zie zijn volgens mij de game zelf en niet de stream.Rebel8319 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:55:
Heb gisteren The DIvision 2 gekocht , en ben wel verbaasd hoe mooi het eruit ziet spelend op 4k en goed de game speelt via de CCU , ik merk niks van enige latancy in de controller.
Ik ben wel echt om !
:fill(white):strip_exif()/f/image/x7g4hzorC6Zn8vQRqm2ISAVt.png?f=user_large)
Zoals iemand op Reddit al zei:
The Premium Edition is free to all Stadia Base players, and the Deluxe Edition is free to all Pro users.
Even if you've already claimed the game free via Pro, it's worth getting it again now so that it's a 'bought' game in your library that won't disappear if your Pro subscription ever lapses.
[ Voor 38% gewijzigd door Haay op 23-12-2020 12:17 ]
Wat @tlpeter al zei gewoon ingame vragen om hulp (call for backup). Er komt altijd wel iemand joinen. Andersom is ook weleens leuk om te doen 'Answer the call' Soms zijn ze nogal laat met hulp vragen en dan is het al een complete chaosrwbk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:33:
Wordt TD2 veel gespeeld? Als in als ik nu begin zijn er dan veel mensen online die dezelfde missies doen? Want solo deze game spelen is echt niet leuk. Bedoel dan niet zozeer tweakers. Maar gewoon overall
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 23-12-2020 13:27 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Inmiddels is dat issue inderdaad verholpen. In het Stadia menu zie ik nu wel onder de verbinding dat 5.1 "Aan" staat, dus de setup wordt nu wel correct herkend. Echter mijn receiver zegt nog steeds PCM 2.0 te ontvangen. Ik neem aan dat Cyberpunk wel 5.1 ondersteunt op Stadia?Sahi_NL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:40:
[...]
Stadia heeft deze week wat problemen gehad met 5.1. Toen ik daarstraks probeerde werkte het weer wel (let op, hij schakelt pas naar 5.1 als je een game opent).
Ook benieuwd naar ja, kun je daar ook een 5.1 achtige opstelling mee maken? Of 5.0 oid?Jasphur schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:09:
Zijn er hier mensen met Stadia via CCU spelen en met Nest speakers als speakers hebben?
Iemand enig idee hoe je dat doet? (Ik ben namelijk heel erg van plan m'n Pro op te zeggen zodra het geld gaat kosten, speel toch op een kleine HD TV).Haay schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:16:
...
Even if you've already claimed the game free via Pro, it's worth getting it again now so that it's a 'bought' game in your library that won't disappear if your Pro subscription ever lapses.
Als ik er nu op klik zegt ie hoedanook "claimed", en "spelen". Geen optie om 'm nog te "kopen" voor nul euro.
---
Nevermind, via browser doen in plaats van de app...
[ Voor 5% gewijzigd door MaffeMaarten op 23-12-2020 13:32 ]
Kwam dit nog tegen trouwens. Dus misschien moeten we nog even geduld hebben. https://www.androidpolice...er-integration-is-coming/Ht87 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:21:
[...]
Ook benieuwd naar ja, kun je daar ook een 5.1 achtige opstelling mee maken? Of 5.0 oid?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe heb je het aangesloten? ARC ondersteunt namelijk het 5.1 signaal van Stadia niet.Goku33 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:20:
[...]
Inmiddels is dat issue inderdaad verholpen. In het Stadia menu zie ik nu wel onder de verbinding dat 5.1 "Aan" staat, dus de setup wordt nu wel correct herkend. Echter mijn receiver zegt nog steeds PCM 2.0 te ontvangen. Ik neem aan dat Cyberpunk wel 5.1 ondersteunt op Stadia?
Ik heb nu CCU - Receiver - TV
Dat werkt goed.
CCU - TV - Receiver gaat niet werken helaas
Ik draai inderdaad op CCU (bekabeld netwerk) - Receiver (via hdmi input 6) - TV (via hdmi out 1).Sahi_NL schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:11:
[...]
Hoe heb je het aangesloten? ARC ondersteunt namelijk het 5.1 signaal van Stadia niet.
Ik heb nu CCU - Receiver - TV
Dat werkt goed.
CCU - TV - Receiver gaat niet werken helaas
Dan ga ik toch maar weer eens kijken of ik niet iets in de settings van mijn receiver moet doen om een 5.1 PCM signaal ook als zodanig te laten herkennen.
Klopt. Heb deze bij release gekocht en werkt echt super.Goku33 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:50:
Net trouwens met de 10 euro korting op de eerste aankoop Doom Eternal voor €9,79 gescoord. Nette deal! Mijn eerste indruk is dat zelfs een supersnelle shooter als dit prima speelbaar is op Stadia.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Arcade. Heb het gisteren en vandaag gespeeld.T-8one schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:11:
Is Grid meer een simulatie racer of arcade racer?
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/llgIJj4ePB0NB6FWIalKr6RR.jpg?f=fotoalbum_large)