• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-01 21:48
Hier ook een zeer tevreden Stadia gebruiker. Dat ik dit nog mag meemaken, gamen op console niveau op een device (in dit geval een iPad 12.9) waar geen hardware aan is gekoppeld. Ik, richting 60+ heb alles wel zo’n beetje meegemaakt op game gebied en vind dit een nieuwe grootte stap m.b.t. gaming. De PS en de XBox gaan nu nog als warme broodjes maar dit zou zo maar eens de laatste generatie kunnen zijn.

Ik lees veel problemen met Cyberpunk maar heb die gelukkig niet aangeschaft. Ik vermaak me kostelijk met RDR2 (tijden van Bonanza herleven). Ik zit nu op 17% van de story mode en de game draait als een tierelier.
Ik ben benieuwd wat 2021 gaat brengen.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:30:
Nou, de refund gaat lekker!

"sorry, you have played more than 2 hours, you can see the refund policy here: (link naar je mag 2 uur spelen of een brief sturen, waar ik vanochtend ook was). HOPE YOU UNDERSTAND!"

Terug bij af! Ik mag een brief naar Ierland sturen. Bedankt Google, voor de middeleeuwse service.

[Afbeelding]

wat heb ik toch een s-hekel aan dit soort service. Negatieve reviews here i come
Ik vind het vervelend voor je, maar nu weten we het wel. Je vindt het allemaal niets, prima. Maar om nou elke scheet in je proces van het retourneren met ons te delen...

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-01 12:52
J.E. Weinor schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 00:50:
Mijn cyberpunk actie aankoop inmiddels teruggevorderd gekregen op mijn Pay pal rekening vrij snel de terug betaling, wegens verplichte cc betreft de premium code gratis controller en CCU.
Inmiddels mijn account van stadia ook verwijdert en app van de smartphone.

Da laatste berichten te hebben gelezen heb ik niet veel gemist.

Van google nog steeds geen mail ontvangen betreft cc waardeloos dat google in dit opzicht, op zich al een gedrocht van een bedrijf met omslachtig gedoe en kromme voorwaarden.
En nu hop, snel uit dit topic! ;)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kecin schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:45:
[...]

Jezus, kreeg gelijk een refund. WTF?!
[Afbeelding]

*Heb dus de Chromecast en controller wel, lol.
Die mag je dus gaan terugsturen.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Exocet schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:10:
[...]

Die mag je dus gaan terugsturen.
Laat ze maar een DHL bon sturen. Heb het doosje nog wel. Ik heb met Google geen medelijden.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Om ook wat positiviteit toe te voegen.

Ik was ook nogal sceptisch. Had de cyberpunk deal gekocht en in de tijd dat ik op mijn controller en CCU moest wachten had ik stadia op mijn MacBook Air getest. Dit werkte voor geen meter mede omdat mijn MacBook Air geen stabiele WiFi heeft. Gisteren de CCU en controller binnen gekregen en ben serieus onder de indruk. Alles draait stabiel zonder haperingen. Kwa graphics heb ik ook niks te klagen (ben de graphics van de Switch gewend) en Cyberpunk is tot dusver gewoon een goeie game. Enig minpuntje dat het connecten van de controller een hit or miss is.

Voor de klagers, wat wil je ook voor 50 euro voor cyberpunk inclusief controller en CCU wetende dat ze cyberpunk waarschijnlijk ook nog verder gaan patchen. Geval voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Veel plezier met de aankoop van een RTX 3080 met alles erop en eraan. Ik vermaak me er prima mee en hoop op een goede christmas sale. Ik ben in ieder geval om.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:54
Kungfukip schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:16:
Had de cyberpunk deal gekocht en in de tijd dat ik op mijn controller en CCU moest wachten had ik stadia op mijn MacBook Air getest. Dit werkte voor geen meter mede omdat mijn MacBook Air geen stabiele WiFi heeft.
Ik had ook altijd problemen met de verbinding op m’n MacBook, elke paar minuten een lag spike. Bij mij hielp het om de locatie voorziening uit te zetten, deze blokkeert periodiek je verbinding. Misschien werkt dat voor jou ook

Study everything, You'll find something you can use

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:08
Ik loop in het spel Orcs must die tegen een probleem aan, of eigenlijk überhaupt in Stadia.

De groepschat functie werkt niet. Ik kan een vriend niet horen en andersom. Ik heb reguliere oordopjes + microfoon (zo'n telefoonsetje) in m'n controller gedaan en hij werkte met een goede headset. Maar op geen enkele manier konden we elkaar verstaan.

Niet op het moment dat ik speelde via de iPad en ook niet via de CCU. Wat gaat er.mis?

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Mijn ervaring CP was in het eerste uurtje prima maar wel al paar kleine bugs tegen gekomen. Prima (niet echt maar het is wat het is), ik wacht even op een paar patches. Vermaak me ondertussen enorm goed met AC Unity (nog zo'n release bugfest destijds). Met de 10€ korting voor nog geen kopje koffie gekocht :)

Ik ben het met @Crawl NL eens, het is echt idioot hoe rap de techniek gaat. Van vouwbare floppies naar "hey een spel, klik, speelt spel" zonder dat je daar hardware voor nodig hebt. Echt bizar.

[ Voor 3% gewijzigd door H-Alien op 22-12-2020 08:26 ]

www.simsport-racing.com

Ht87 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 02:48:
Blijkbaar is er ook een doelgroep die niet geschikt is voor Stadia.
Even weer iets om vrolijkere gedachtes aan te wakkeren: zou er nog een dikke kerststal komen?
Haha! Autocorrect in de nacht.... Kerstacties!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:02
Ik vermaak me ook prima met Stadia! Sinds het begin gespeeld met Grid, NBA2K20. Daarna NBA2K21, Tomb Raider gekocht in de aanbiedingen en nu de CP2077 gebruikt om toch eens een controller te krijgen. Daarmee ben ik eigenlijk alleen maar meer fanboy van Stadia geworden. Ik moet zeggen dat ik van een PS3 kom en dus grafisch wellicht geen hele hoge standaard heb, maar ik vind het prachtig uitzien.

De negatievelingen hier kunnen die mening echt niet veranderen, maar ik vind het wel jammer dat mensen die niet tevreden zijn maar keer op keer met hetzelfde riedeltje komen zeiken. Als je het niks vindt mag je dat best komen melden, maar blijf daarna gewoon lekker weg. Ik vond het positieve van GoT altijd zo prettig, dat is tegenwoordig een beetje aan het weg ebben helaas.

Enige probleem dat ik heb is dat ik blijkbaar zo enthousiast was dat nu de vrouw ook Stadia heeft genomen (met een maandje gratis Pro) en ik dus de controller al regelmatig kwijt ben. :D

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:26
@RobNemoo Check marktplaats, daar worden die premium edities mega veel aangeboden (wel weer voor veel te veel geld uiteraard :')

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:47

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Stadia bevalt hier ook erg goed. Altijd wel even lekker om snel een spelletje te spelen zonder minuten te hoeven wachten. :) Af en toe wel wat moeite met de spellen, AC Origins en Lara Croft zijn van tijd tot tijd best wel pittig. :+ Heb niet altijd geduld.

Het zou ook mooi zijn dat je in de toekomst demo's kan spelen. Nu de 2de controller binnen is wil ik graag af en toe met mijn dochter (9) spelen. Twijfel nog tussen Get Packed, Cake Bash en Just Shapes en Beats.
Hopelijk komen er komende tijd nog meer party games. :)

Whatever.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Harmen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:43:
Stadia bevalt hier ook erg goed. Altijd wel even lekker om snel een spelletje te spelen zonder minuten te hoeven wachten. :) Af en toe wel wat moeite met de spellen, AC Origins en Lara Croft zijn van tijd tot tijd best wel pittig. :+ Heb niet altijd geduld.

Het zou ook mooi zijn dat je in de toekomst demo's kan spelen. Nu de 2de controller binnen is wil ik graag af en toe met mijn dochter (9) spelen. Twijfel nog tussen Get Packed, Cake Bash en Just Shapes en Beats.
Die demo's worden af en toe al gegeven voor een x-tijd zoals Immortals Fenyx Rising. Was wel grappig om te spelen, maar niet mijn type spel.
Het gemak van klikken -> spelen i.p.v. klikken -> installeren -> updaten -> spelen is i.c.m. de snellere laadtijden het meest ideale aan cloudgaming. 8)
Tevens kan je die 4 games ook gewoon proberen en als je onder de 2 uur speeltijd blijft, gewoon refunden.

Zou er vandaag nog een nieuwe prijzenaktie komen?

Steam/Epic: Deurstopper

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Deurstopper Refunden is een goede optie idd. Hik vaak tegen de prijs aan voor een partygame. ;)

Whatever.

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59

Heb zelf tweemaal de cyberpunk deal aangekocht om wat extra controllers te hebben om met de kinderen te spelen. Zowel Get Packed als Cake Bash aangekocht. Beide leuke games en aanraders om met de dochters te spelen! Je bent er wel snel doorheen en ik mis inderdaad ook wat aanbod in dit genre op Stadia.

Edit: Gylt vind ik trouwens ook een aanrader voor die leeftijd. Is wel single player...

[ Voor 4% gewijzigd door nightraver23 op 22-12-2020 09:31 ]

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:18
Crawl NL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:55:
...Ik vermaak me kostelijk met RDR2 (tijden van Bonanza herleven). Ik zit nu op 17% van de story mode en de game draait als een tierelier.
...
Haha, dat moet je hem eigenlijk in het Duits spelen. Hände hoch, cowboy!

Get Packed is echt een aanrader!!

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:35
Ht87 schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:20:
[...]

Je kunt je favo controller verbinden met de stadia controller, dan kun je je oude controller gebruiken op de ccu. Je hebt alleen even een verloopstukje nodig. Schijnt erg goed te werken, heb t alleen zelf niet geprobeerd nog.
Weet je toevallig iets meer over hoe dit werkt; is een verloopstukje dan USB-C (Stadia controller) naar USB-C (Switch Pro controller)?

Mijn Switch controller werkt wel direct via de bijgeleverde USB-kabel aangesloten op m'n laptop (en Stadia in de browser), ben benieuwd of dat ook op de Chromecast kan.

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:10
Kungfukip schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:16:
Voor de klagers, wat wil je ook voor 50 euro voor cyberpunk inclusief controller en CCU wetende dat ze cyberpunk waarschijnlijk ook nog verder gaan patchen. Geval voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Veel plezier met de aankoop van een RTX 3080 met alles erop en eraan. Ik vermaak me er prima mee en hoop op een goede christmas sale. Ik ben in ieder geval om.
Dat dus precies! Mensen moeten het op dit moment niet gaan vergelijken met de graphics van een PS5 of RTX3080, dat kan je gewoon niet verwachten voor het geld. Want het kost echt geen drol allemaal, al helemaal met die cyberpunk actie... En om nou te zeiken om wat bugs en dan over de refund policy die gewoon duidelijk is, ik snap het niet...

Ja er zitten duidelijk flink wat bugs in de game en wat dat betreft had het uitgesteld mogen worden, maar het is echt een geweldige game en hij draait inderdaad top op Stadia. Heb er zelf nu 33 uur in zitten en ben genoeg tegen gekomen, maar laat ik mij daardoor het verhaal en de sfeer van de game verpesten? Nee zeker niet, en ik ga helemaal niet Google de schuld geven van een goede actie er omheen :+
Slickk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:13:
[...]

Weet je toevallig iets meer over hoe dit werkt; is een verloopstukje dan USB-C (Stadia controller) naar USB-C (Switch Pro controller)?

Mijn Switch controller werkt wel direct via de bijgeleverde USB-kabel aangesloten op m'n laptop (en Stadia in de browser), ben benieuwd of dat ook op de Chromecast kan.
Ik had t destijds via deze link: https://9to5google.com/20...a-controller-tandem-mode/
Laat even weten of t werkt!

• RoFlame
Slickk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:13:
[...]

De switch controller staat helaas nog niet in het ondersteunde lijstje: https://support.google.com/stadia/answer/10043273
Hoeveel mensen hier met Stadia hebben een tweede controller?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• barrymossel
Jasphur schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:21:
Hoeveel mensen hier met Stadia hebben een tweede controller?
Ik heb er drie en ben de enige in huis die speelt. Iedere verdieping eentje.

• Slickk
Ht87 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:17:
[...]

Ik had t destijds via deze link: https://9to5google.com/20...a-controller-tandem-mode/
Laat even weten of t werkt!
Ik zat al te zoeken maar wist niet precies waar ik op moest gaan zoeken. Grappige naam voor deze functionaliteit.
RoFlame schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:20:
[...]

De switch controller staat helaas nog niet in het ondersteunde lijstje: https://support.google.com/stadia/answer/10043273
...En dit is precies de pagina die ik zocht, thanks! Netjes dat ze vooral de Xbox Accessibility Controller ondersteunen. Die schijnt best goed te zijn voor mensen met een lichamelijke beperking omdat je er weer allerlei andere input op aan kunt sluiten.

Switch Pro controller staat er inderdaad nog niet tussen, ga alsnog vanmiddag even proberen.

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:18

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

RoFlame schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:16:
[...]

Dat dus precies! Mensen moeten het op dit moment niet gaan vergelijken met de graphics van een PS5 of RTX3080, dat kan je gewoon niet verwachten voor het geld. Want het kost echt geen drol allemaal, al helemaal met die cyberpunk actie... En om nou te zeiken om wat bugs en dan over de refund policy die gewoon duidelijk is, ik snap het niet...

Ja er zitten duidelijk flink wat bugs in de game en wat dat betreft had het uitgesteld mogen worden, maar het is echt een geweldige game en hij draait inderdaad top op Stadia. Heb er zelf nu 33 uur in zitten en ben genoeg tegen gekomen, maar laat ik mij daardoor het verhaal en de sfeer van de game verpesten? Nee zeker niet, en ik ga helemaal niet Google de schuld geven van een goede actie er omheen :+
Vooral als je de HDR settings in het menu een beetje gaat tweaken, ziet het er echt prachtig uit. Standaard was dit bij mij rond de 500 nits max. Staat nu op 1500 en echt heerlijke kleuren.

• ngc4565
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 11-10-2025
Ht87 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:28:
[...]

Haha! Autocorrect in de nacht.... Kerstacties!
Ik hoop op een leuke deal voor RDR2! Enig idee wanneer Google doorgaans nieuwe promoties aankondigt?

• RoFlame
Patrock schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:25:
[...]

Vooral als je de HDR settings in het menu een beetje gaat tweaken, ziet het er echt prachtig uit. Standaard was dit bij mij rond de 500 nits max. Staat nu op 1500 en echt heerlijke kleuren.
Ik draai nu nog op HDR uit omdat de implementatie nog niet lekker is/was. Volgens mij is in een patch dat wel beter nu, maar heb het niet opnieuw getest. Van het weekend maar even doen :)

Ook is patch 1.05 nu op stadia gezet, die lost ook al best wel wat bugs op. nog 95% te gaan :+

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-01 20:43

CerandoX.nl

Vides

Zou de Stadia-bundel met de nieuwe Chromecast wel willen, duurt wel lang voordat ze die aangekondigden.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 08:33
CerandoX.nl schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:38:
Zou de Stadia-bundel met de nieuwe Chromecast wel willen, duurt wel lang voordat ze die aangekondigden.
Deze actie is net een week afgelopen? :P

edit: Je kunt de Stadia controller met de Chromecast Ultra alsnog kopen voor €99 in de Google Store.

[ Voor 16% gewijzigd door dehardstyler op 22-12-2020 09:39 ]

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

dehardstyler schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:38:
[...]

Deze actie is net een week afgelopen? :P
Dat was toch gewoon de oude Chromecast Ultra?

Bedoel deze: reviews: Chromecast met Google TV (2020) - Castdongel met mediahub-aspiraties

[ Voor 32% gewijzigd door CerandoX.nl op 22-12-2020 09:40 ]

• JackP
  • Registratie: December 2012
Ga lekker vloggen man, youtube kanaaltje en spuwen maar! Misschien zijn daar meer finnen te vinden die na meer dan 2 uur spelen CB2077 willen retouneren en vind je wat wederhoor.

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06-2025

H-Alien

aka Schenk

Zie net dat de "dead kings" add-on voor AC unity €0,00 kost. Hoort misschien bij de base game aanbieding maar was me nog niet eerder opgevallen dus leuke verrassing :)

www.simsport-racing.com

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-01 08:33
Dat heb ik helemaal gemist dat er een nieuwe aan kwam. Ik heb niks gezegd. :)

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-01 14:03
Geen idee of ze ooit zo'n bundel gaan aankondigen. Google TV is marketing-technisch een ander product en biedt meer functies dan je voor Stadia nodig hebt.

Maar zeker, zo'n bundel zou absoluut een verbetering zijn, mochten ze het uitbrengen.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:16

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Die ondersteunt officieel nog geen Stadia voor zover ik weet. Je schijnt Stadia er wel op aan de praat te krijgen maar niet zo makkelijk als de Ultra.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:12
Verhip kom er nu pas achter dat die chromecast ultra bundle dus niet met Google tv is..... dacht er fijn Kodi op te draaien op de speelkamer🤪

• CerandoX.nl

CerandoX.nl

Vides

SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:47:
[...]

Die ondersteunt officieel nog geen Stadia voor zover ik weet. Je schijnt Stadia er wel op aan de praat te krijgen maar niet zo makkelijk als de Ultra.
Ik neem aan dat dit wel het geval is wanneer er een bundel komt, even afwachten dan maar. Heb ook een TV met Chromecast build-in en Android TV, misschien gewoon via een APK installeren anders en een controller kopen.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Naast Cyberpunk heb ik nu ook Celeste klaar staan om te spelen. Twee totaal verschillende games, had Celeste nog niet eerder gespeeld. Geeft meteen een trip down memorylane toen ik begon op de super Nintendo. En nu allerhande gamesystemen heb: Steam, PS5, Switch en Stadia.

De combo: ccu en controller werkt ideaal zolang er geen hiccups zijn. Soms zit ik net in een game: verbinding kwijt met de controller. Wel irritant als je in Cyberpunk net in een shootout bent beland :+

Verwijderd

Pardon jongens, hoewel ik nog steeds super gefrustreerd ben met Google's return-policy, liep mijn frustratie gisteren een beetje de spuigaten uit :+

mea culpa

• Slickk
Joosie200 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:56:
Naast Cyberpunk heb ik nu ook Celeste klaar staan om te spelen. Twee totaal verschillende games, had Celeste nog niet eerder gespeeld. Geeft meteen een trip down memorylane toen ik begon op de super Nintendo. En nu allerhande gamesystemen heb: Steam, PS5, Switch en Stadia.

De combo: ccu en controller werkt ideaal zolang er geen hiccups zijn. Soms zit ik net in een game: verbinding kwijt met de controller. Wel irritant als je in Cyberpunk net in een shootout bent beland :+
De stijl doet er inderdaad echt aan denken en het side-scrolling idee ook wel. Het is voor mij de beste 2D platformer die ik ooit gespeeld heb. Het spel kan frustrerend zijn, maar je komt steeds een stukje verder. Goeie platformskills zijn wel handig, maar na een tijdje spelen word je vanzelf wel beter qua timing en hoe alles werkt.

Ik ben wel benieuwd of je dan iets gaat merken qua latency/lag met Stadia, dat kan bij zo'n game wel funest zijn.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:04

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:57:
Pardon jongens, hoewel ik nog steeds super gefrustreerd ben met Google's return-policy, liep mijn frustratie gisteren een beetje de spuigaten uit :+

mea culpa
Ik zou nog wel een extra cc ultra en controller willen hoor. 40 piek doen? ;)

PSN & XBL: Denkoyugo

ngc4565 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:30:
[...]

Ik hoop op een leuke deal voor RDR2! Enig idee wanneer Google doorgaans nieuwe promoties aankondigt?
Ik zou op dinsdagen (vandaag dus :)) even http://community.stadia.com in de gaten houden!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Nog iemand problemen om TD2 te spelen? Gisteravond werkte het, maar vandaag krijg ik bij het verbinden een foutcode "Mike_01 - The Division 2 services are not available at this time".

Verwijderd

Denko schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:02:
[...]

Ik zou nog wel een extra cc ultra en controller willen hoor. 40 piek doen? ;)
Die moet als alles goed gaat terug naar Google, sorry!

• Deurstopper
  • Niet online
nightraver23 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:11:
Nog iemand problemen om TD2 te spelen? Gisteravond werkte het, maar vandaag krijg ik bij het verbinden een foutcode "Mike_01 - The Division 2 services are not available at this time".
Same here, zelfde melding.. :)
En ja, dit is dus het nadeel van cloud-gaming. In dit geval Ubisoft-zijdig, maar goed, lokaal op een console heb je dit niet.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:59
Patrock schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:25:
[...]

Speaking of which, weet iemand toevallig een resource waarin dit soort waardes per TV in een database staan of iets dergelijks? Mijn TV kan HDR (hoewel niet al te best), maar ik heb geen idee welke waardes ik moet aanhouden bij het kalibreren in CP2077. Kan natuurlijk ook gevoel, maar een uitgangspunt zou fijn zijn.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:28
nightraver23 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:11:
Tussen half tien en half een wordt er gepatched op dinsdag, altijd.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Deurstopper schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:15:
[...]

Same here, zelfde melding.. :)
En ja, dit is dus het nadeel van cloud-gaming. In dit geval Ubisoft-zijdig, maar goed, lokaal op een console heb je dit niet.
Gforce Now had ook problemen gisteren (200 wachtende voor me met founder). Misschien komt het door Cyberpunk, of door de kerstvakantie en Corona.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
burnedhardware schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:10:
[...]

Zit je nu te trollen?
Heb inmiddels vele uren in CP zitten en een paar keer last van dat ik niet kan reloaden (ff spel herstarten en weer verder) en heel veel kleine bugjes vooral lijken die half door objecten heenzakken, maar nog niets schokkends of frustrerends.

Edit: sorry, maar net als degene hierboven heb ik me per ongeluk ook bijzonder vermaakt met stadia :+

Edit2: speel nu een jaar met de founders edition en heb RDR / ACO en CP gekocht. Af en toe zit er een juweeltje bij de pro games, maar ik moet toegeven dat ik de helft van de pro games nog niet eens heb geprobeerd :D
Die niet herladen bug kan je ook tijdens het spelen oplossen. Heeft te maken met een grenade ofzoiets, dus als je die knop indrukt. Kan je weer herladen

Nieuwe pro game te claimen
https://stadia.google.com...3485495ba71d15041c44f0d4p

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 22-12-2020 10:33 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:04

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:14:
[...]

Die moet als alles goed gaat terug naar Google, sorry!
Zonde, het was al een topdeal als heel cyberpunk er niet bij zat.

PSN & XBL: Denkoyugo

• JackP
Denko schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:35:
[...]

Had ook met winst op marktplaats kunnen staan, voor 75 euro raak je hem zeker kwijt :) Zal wel een principieel dingetje zijn...

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Inmiddels al 10 Stadia PE's te koop:
pricewatch: Google Stadia Controller

Heb voor 30 euro een controller overgenomen, nieuw in doos. Vind ik acceptabel, jammer dat er altijd mensen willen profiteren. 8)7
@JackP 69 euro voor CP en PE is een koopje, de PE los verkopen voor de hoofdprijs kan ik niet bij, wellicht dat men op marktplaats daar in trapt. :+

Graag nu weer ontopic! >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Harmen op 22-12-2020 11:12 ]

Whatever.

• JackP
Harmen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:43:
Inmiddels al 10 Stadia PE's te koop:
pricewatch: Google Stadia Controller

Heb voor 30 euro een controller overgenomen, nieuw in doos. Vind ik acceptabel, jammer dat er altijd mensen willen profiteren. 8)7
Jij mag wel een 2e hands nieuwe controller kopen voor goedkoop maar andere mensen mogen daar geen voordeel bij hebben!

Bedoel je zoiets?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:58
Denko schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:35:
Het was zo'n goede topdeal dat ik mijn broer, die geen interesse in Stadia heeft en voor zichzelf en z'n twee zoons al een PS5 gekocht heeft, heb overgehaald om Cyberpunk + controller + CCU te bestellen. Vervolgens heb ik hem die €60 terugbetaald, zodat ik de controller + CCU krijg, en hij Cyberpunk dus gratis op Stadia heeft. Daarmee heb ik voor €60 een tweede controller en tweede CCU in huis. Kan ik ook nog eens een local-coop game met één van m'n kinderen op de TV spelen. :)

• JackP

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
Weer een leuke verassing van Stadia:

Een nieuwe PRO GAME (free):

Cthulhu Saves Christmas

• wouterloedeman
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-01 17:48
Nvm, ik moet leren lezen.

[ Voor 95% gewijzigd door wouterloedeman op 22-12-2020 11:11 ]

• rwbk
Controller was ineens leeg. Stopt gelijk het hele spel das wel een beetje zuur.

• Deurstopper
  • Niet online
wouterloedeman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:10:
[...]

Dat is onzin, Ubisoft heeft dit gewoon elke week voor TD2 op elk platform. Heeft meer te maken met het MMO-karakter van het spel.
Was ook niet op de hoogte van dit wekelijkse onderhoud.. Mea culpa etiam.. :+

• shineonu
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:10:
Controller was ineens leeg. Stopt gelijk het hele spel das wel een beetje zuur.
Sluit het spel dan ook echt af? Of stopt de stream dan alleen? Alsnog wel irritant natuurlijk, ik vind dat de batterij wel snel leeg gaat en de triggers ook erg gevoelig trouwens.

• rwbk
shineonu schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:14:
[...]

Sluit het spel dan ook echt af? Of stopt de stream dan alleen? Alsnog wel irritant natuurlijk, ik vind dat de batterij wel snel leeg gaat en de triggers ook erg gevoelig trouwens.
Spel stopt/liep vast. Dus denk ik stop de kabel erin. Maar ik kon niet laden en spelen tegelijk?
En het wordt niet aangegegeven dat hij bijna leeg is.

[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 22-12-2020 11:21 ]

• Marzman
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:21:
[...]

Spel stopt/liep vast. Dus denk ik stop de kabel erin. Maar ik kon niet laden en spelen tegelijk?
Dat is raar, in het begin moest je spelen via usb op de pc toch?

/▌

• Tuktop
[...]

Dit zou anders moeten gaan: controller raakt leeg > er verschijnt een popup dat je een controller moet connecten met koppelcode > als dat gedaan is, gaat het spel verder.

En ook zou je al ladend moeten kunnen doorspelen.

Er is dus iets misgegaan; als zoiets nog eens gebeurt, zou ik een contact opnemen met support of in elk geval feedback geven via de Stadia app.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:02
[...]

Ik kreeg gisteren een melding dat de controller nog 10% was. Daar CP2077 op pauze gezet, kabel erin, en toen kon ik gewoon verder spelen.

• barrymossel
Tuktop schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:27:
[...]

Dit zou anders moeten gaan: controller raakt leeg > er verschijnt een popup dat je een controller moet connecten met koppelcode > als dat gedaan is, gaat het spel verder.

Er is dus iets misgegaan; als zoiets nog eens gebeurt, zou ik een contact opnemen met support of in elk geval feedback geven via de Stadia app.
Inderdaad en je krijgt (minimaal) twee waarschuwingen vooraf.

• rwbk
Tuktop schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:27:
[...]

Heb eerlijk geen melding gezien of gehad. Hopelijk komt het niet meer voor.
Marzman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 11:25:
[...]

Dat is raar, in het begin moest je spelen via usb op de pc toch?
Ja klopt

• Fusterclucker
  • Laatst online: 31-07-2025
Hoe hebben jullie de HDR bij Cyberpunk op de CCU ingesteld? Ik lees her en der dat je beter HDR uit kunt zetten bij Cyberpunk, alleen kan dit volgens mij in de Stadia versie in-game niet. Mijn tv pakt altijd de HDR settings, ook al vink ik HDR uit in Stadia zelf.
Ik denk dus dat je gedwongen wordt in HDR te spelen, maar ik vind het lastig om de juiste settings te vinden.

• barrymossel
Fusterclucker schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:19:
Hoe hebben jullie de HDR bij Cyberpunk op de CCU ingesteld? Ik lees her en der dat je beter HDR uit kunt zetten bij Cyberpunk, alleen kan dit volgens mij in de Stadia versie in-game niet. Mijn tv pakt altijd de HDR settings, ook al vink ik HDR uit in Stadia zelf.
Ik denk dus dat je gedwongen wordt in HDR te spelen, maar ik vind het lastig om de juiste settings te vinden.
Iemand had het volgens mij over 1500 nits. Even zoeken in het topic.
Kwam deze tegen op facebook. Ik speel zelf via de CCU, maar mogelijk handig voor mensen die via een pc spelen en wazig beeld ervaren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcbJnh99j40Fh0VlYccIiEpS0eA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XcZsWRM6LUkfJQ0mgVqxUeSB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLOvp6fTbFI0dFYoImvFF89GOxo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6ZXkWe3wn4EQ37roglZTm9ZB.png?f=fotoalbum_large

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:17
Kecin schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:11:
[...]

Laat ze maar een DHL bon sturen. Heb het doosje nog wel. Ik heb met Google geen medelijden.
Je begrijpt dat je een CC moest koppelen bij de 'aanschaf' van de premiere editie voor precies dit soort gevallen?

Als je de game refund, heeft Google het recht om de premiere editie op je Creditcard te belasten.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-01 09:15
Sahi_NL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:49:
[...]

Je begrijpt dat je een CC moest koppelen bij de 'aanschaf' van de premiere editie voor precies dit soort gevallen?

Als je de game refund, heeft Google het recht om de premiere editie op je Creditcard te belasten.
Als u Cyberpunk 2077 terugstuurt voor een terugbetaling, is de Aanbieding niet langer geldig. U moet dan uw Stadia Premiere Edition terugsturen of de volledige prijs voor de Stadia Premiere Edition betalen. Als u uw Stadia Premiere Edition moet terugsturen, krijgt u een e-mail met retourinstructies op het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw Stadia-account. De retourkosten worden niet in rekening gebracht.
Je krijgt nog wel eerst een mail met instructies, maar inderdaad. En de prijs van de Premiere Edition is €99,99

Edit: bron

[ Voor 5% gewijzigd door Sjurm op 22-12-2020 13:28 ]

• Marzman
  • Niet online
Sjurm schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:10:
[...]

[...]

Je krijgt nog wel eerst een mail met instructies, maar inderdaad. En de prijs van de Premiere Edition is €99,99
Ik neem aan dat niemand die de Premiere Edition wil houden een refund vraagt. Dat zou raar zijn (game inleveren en 45 euro bijbetalen :') )

/▌

Marzman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ik neem aan dat niemand die de Premiere Edition wil houden een refund vraagt. Dat zou raar zijn (game inleveren en 45 euro bijbetalen :') )
Ik heb gekkere dingen gelezen hier hoor :o :+
Schmitzel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:58:
Weer een leuke verassing van Stadia:

Een nieuwe PRO GAME (free):

Cthulhu Saves Christmas

Even een filmpje gecheckt. Stijltje staat mij wel aan, maar ik heb echt een bloedhekel aan random encounters. Erg jammer. Deze gaat in het archief van geclaimde Pro-games die ik waarschijnlijk nooit zal spelen.

• Tuktop
KlaasjeNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:35:
Kwam deze tegen op facebook. Ik speel zelf via de CCU, maar mogelijk handig voor mensen die via een pc spelen en wazig beeld ervaren.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Verdomd! Dat scheelt daadwerkelijk iets. Ik ontvang 'by default' al de 4K VP9 stream, dus de vergelijking hieronder gaat puur om het verschil van de ANGLE graphics backend flag.

Heb natuurlijk even zelf de proef op de som genomen en een juxtapose gemaakt van twee screenshots van het menu van Cyberpunk 2077:
https://cdn.knightlab.com...53-11eb-83c8-ebb5d6f907df
Links is met "Choose ANGLE graphics backend" op D3D9, rechts is default (D3D11).

[ Voor 7% gewijzigd door Tuktop op 22-12-2020 13:54 ]

• barrymossel
Marzman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:18:
[...]

Dan ben je wel echt een harde hoor, met je principes...

• rwbk
Ik hoop dat F1 binnenkort een keer voor een leuke prijs komt. Die games zijn altijd erg leuk maar zijn voor mij geen 70 euro waard.

• Marzman
  • Niet online
rwbk schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:48:
Ik hoop dat F1 binnenkort een keer voor een leuke prijs komt. Die games zijn altijd erg leuk maar zijn voor mij geen 70 euro waard.
Waarschijnlijk als 2021 komt of bijna komt.

Is dat spel een beetje te spelen op Stadia? Het lijkt me een spel waar je een stuurtje voor nodig hebt (en dat heb je niet voor stadia).

/▌

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-01 21:48
Kerstman is vroeg dit jaar. Hij stond net voor de deur met een mooi zwarte Stadia controller.

• rwbk
Marzman schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:51:
[...]

Is dat spel een beetje te spelen op Stadia? Het lijkt me een spel waar je een stuurtje voor nodig hebt (en dat heb je niet voor stadia).
op de ps4 was het ook goed te spelen met controller

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:17
tlpeter schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:32:
Ik heb de clan "Dadia" aangemaakt. Zoek hem op en dan laat ik je toe.
Voor de kerstvakantie The Division 2 aangeschaft.... merk dat het wel fun is om in teamverband te spelen dus bij deze heb ik ook een request gedaan bij "Dadia" (hoewel ik geen dad ben :+ )

Stadia username is: Lampy#3969

MTB Trail Traffic

[...]

Speel t met veel plezier met de controller op de ccu!

• Deurstopper
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:31:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Om maar even een snelle greep uit mijn al-naar-tweakers-geuploade bugs te geven
Wat is dat in die eerste afbeelding? Voelt hij hoe warm het wapen is? ;)

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Tuktop schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:45:
[...]

Verdomd! Dat scheelt daadwerkelijk iets. Ik ontvang 'by default' al de 4K VP9 stream, dus de vergelijking hieronder gaat puur om het verschil van de ANGLE graphics backend flag.

Heb natuurlijk even zelf de proef op de som genomen en een juxtapose gemaakt van twee screenshots van het menu van Cyberpunk 2077:
https://cdn.knightlab.com...53-11eb-83c8-ebb5d6f907df
Links is met "Choose ANGLE graphics backend" op D3D9, rechts is default (D3D11).
Woot, dat is hot !

Vanavond is even op de Chromebook checken !
EDIT:
@Tuktop force jij die 4K stream ook op een 1080P screen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Zhankou op 22-12-2020 14:52 ]

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Zhankou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:44:
[...]

Woot, dat is hot !

EDIT:
Dit even gecheckt.
In het begin was CP2077 nog beetje wazig en zag je nog wat "blokjes" in de stream. Ook met vp9 enabled.
Heb nu die chrome flag op D3D9 gezet en is nu echt super scherp.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:17
[...]

Beter dan GRID wat mij betreft.

• Zhankou
Firehawk86 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:56:
[...]

Dit even gecheckt.
In het begin was CP2077 nog beetje wazig en zag je nog wat "blokjes" in de stream. Ook met vp9 enabled.
Dat DX9 beter oogt, bizar. Ben nu echt benieuwd.

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-wyEjLaFY7xotbvaKoB9S2H2oY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K4vI1k7CAOMtKlv48joUe0MM.png?f=fotoalbum_large

Kom inderdaad wel wat bugs tegen nu ook een wrak wat in de lucht hangt. :D

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20

-tom-562

Oliesjeik

Firehawk86 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:56:
[...]

Dit even gecheckt.
Klinkt hoopvol. Hoe langer ik speel hoe meer ik mij begon te ergeren aan die 'waas', ook al was dat al een stuk minder met VP9

Vaak bu'j te bang!

• Patrock
  • Laatst online: 18:18

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

barrymossel schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:22:
[...]

Iemand had het volgens mij over 1500 nits. Even zoeken in het topic.
Ik begon over de 1500 nits, maar heb gewoon in het menu, op het pookje, en daar wat random waarden omhoog gegooid tot het er een beetje uitziet.

Helaas niet zo simpel als op de xbox dat je de max en min bepaald door zwart en wit contrast. Maar standaard stond dit erg laag.

• Tuktop
Zhankou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:44:
[...]

Woot, dat is hot !

EDIT:
Nee, ik heb een 4K-scherm aan m'n PC hangen dus ik hoef niks te forcen.

• Zhankou
Tuktop schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:37:
[...]

Nee, ik heb een 4K-scherm aan m'n PC hangen dus ik hoef niks te forcen.
Okiedo.

Ik gebruik deze Chromebook;
pricewatch: Acer Chromebook 315 CB315-3HT-P6T9

Maar vindt het nog steeds lastig te bepalen of een 1440P of 4K stream beter beeld geeft dan een 1080P stream op 1080P screen.
Firehawk86 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:10:
[Afbeelding]

Kom inderdaad wel wat bugs tegen nu ook een wrak wat in de lucht hangt. :D
Nu klagen we er nog allemaal over. Tot we over 57 jaar brandende auto's in de lucht zien hangen en spijt hebben van alle bakken shit die we over CDPR hebben gegooid. :+

• McReal09
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-12-2025
Hallo allen.

Hier ook een Stadia gebruiker van (bijna) het eerste uur(dec 2019). Ik ben meer een #olddadia. Al vanaf het MSX tijdperk een fanatieke gamer. Eerst de MSX, Commodore, Amiga, Atari en daarna de PC. Dus eerst de joysticks dan de kb+m en nu controller(is wel wennen). Op PC voornamelijk HL, UT, C&C, AoE, MoH, CoD en heel veel Day of Defeat.

Toen kwam de bekende Game-Lockdown, huisje boompje kindje en carriere. Dus door geld- en tijdgebrek moest ik het gamen laten schieten. Maar de kindjes werden groot en dus kwam eerst alle nintendo prut in huis en later de PS3. Mijn zoon heeft ondertussen de PS4 op de kamer staan en die kwam in de vakantie periode beneden te staan dus ik moest er ook aan geloven. Aangezien ik een FPshooter ben kon ik echt niet wennen aan de controller. Eerst heb ik het een tijdje links laten liggen tot hij mij het spel RDR2 liet zien. Die moest ik spelen. Eerst op de PS4 maar aangezien ik daarvoor steeds op zijn kamer zat was het niet te doen.

Ik hoorde van Stadia en van de mogelijkheden om op meerdere apparaten te spelen en van de lage kosten. Eerst een maand de kat uit de boom kijken en de reviews bekeken. Die waren niet goed maar toen ik er dieper in dook en reviews ging filteren heb ik de gok gewaagd. En absoluut geen spijt. De controller kan ik steeds meer aan wennen. Blijf wel voorstander van kb+m voor online. Weinig last hickups, eigenlijk alleen op de laptop via wifi. En via de CCU gaat het altijd goed. Ik heb een half jaar pro gehad, veel geclaimd maar nooit gespeeld. Alleen de gekochte spellen gespeeld. RDR2, AC:O, AC:V en sinds ik hier lees op dat men veel TD2 coop spelen die ook aangekocht. Echt.....Wat een geweldige uitvinding

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:02:
[...]

Nu klagen we er nog allemaal over. Tot we over 57 jaar brandende auto's in de lucht zien hangen en spijt hebben van alle bakken shit die we over CDPR hebben gegooid. :+
Vliegende wrakken in een sciencefiction verhaal, moet kunnen inderdaad :+

/▌

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:15
Rebel8319 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:53:
[...]

Bijzonder ja .. Ja hier hetzelfde , was doorgezet naar het NL Team , dat was zaterdag en ik wacht nog op antwoord ..

Vind het wel slecht voor zo'n mega bedrijf dat ze zo slecht zijn te bereiken en dat het zolang duurt dat ze uberhaupt ergens op reageren.
Heb je ondertussen al wat gehoord van Google?
Ik heb veel contact gehad met DHL, maar de simpele taak van het toevoegen van een huisnummer is voor hun te veel werk... 8)7
McReal09 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:22:
Hallo allen.

Hier ook een Stadia gebruiker van (bijna) het eerste uur(dec 2019). Ik ben meer een #olddadia. Al vanaf het MSX tijdperk een fanatieke gamer. Eerst de MSX, Commodore, Amiga, Atari en daarna de PC. Dus eerst de joysticks dan de kb+m en nu controller(is wel wennen). Op PC voornamelijk HL, UT, C&C, AoE, MoH, CoD en heel veel Day of Defeat.

Toen kwam de bekende Game-Lockdown, huisje boompje kindje en carriere. Dus door geld- en tijdgebrek moest ik het gamen laten schieten. Maar de kindjes werden groot en dus kwam eerst alle nintendo prut in huis en later de PS3. Mijn zoon heeft ondertussen de PS4 op de kamer staan en die kwam in de vakantie periode beneden te staan dus ik moest er ook aan geloven. Aangezien ik een FPshooter ben kon ik echt niet wennen aan de controller. Eerst heb ik het een tijdje links laten liggen tot hij mij het spel RDR2 liet zien. Die moest ik spelen. Eerst op de PS4 maar aangezien ik daarvoor steeds op zijn kamer zat was het niet te doen.

Ik hoorde van Stadia en van de mogelijkheden om op meerdere apparaten te spelen en van de lage kosten. Eerst een maand de kat uit de boom kijken en de reviews bekeken. Die waren niet goed maar toen ik er dieper in dook en reviews ging filteren heb ik de gok gewaagd. En absoluut geen spijt. De controller kan ik steeds meer aan wennen. Blijf wel voorstander van kb+m voor online. Weinig last hickups, eigenlijk alleen op de laptop via wifi. En via de CCU gaat het altijd goed. Ik heb een half jaar pro gehad, veel geclaimd maar nooit gespeeld. Alleen de gekochte spellen gespeeld. RDR2, AC:O, AC:V en sinds ik hier lees op dat men veel TD2 coop spelen die ook aangekocht. Echt.....Wat een geweldige uitvinding
Welkom! Even benieuwd welke Atari je gebruikte. Hier gingen wij van een Atari 2600 naar een Commodore Vic20 naar een Atari 1040STe. Ook de weg bewandeld van joysticks naar kb+m naar controller (al zaten tussen die laatste 2 nog analoge (flight-)sticks. Elke controller is anders (vooral die van de N64), maar overal is aan te wennen. :)

• Tuktop
Zhankou schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 15:45:
[...]

Okiedo.

Ik gebruik deze Chromebook;
pricewatch: Acer Chromebook 315 CB315-3HT-P6T9

Maar vindt het nog steeds lastig te bepalen of een 1440P of 4K stream beter beeld geeft dan een 1080P stream op 1080P screen.
Je zou op OS-level screenshots kunnen nemen om goed te vergelijken..

• McReal09
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-12-2025
KlaasjeNL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:58:
[...]

Welkom! Even benieuwd welke Atari je gebruikte. Hier gingen wij van een Atari 2600 naar een Commodore Vic20 naar een Atari 1040STe. Ook de weg bewandeld van joysticks naar kb+m naar controller (al zaten tussen die laatste 2 nog analoge (flight-)sticks. Elke controller is anders (vooral die van de N64), maar overal is aan te wennen. :)
Hier de Atari 1040. Idd alles went alleen niet meer zo snel als vroeger. Ik vond de Arcade joystick echt de beste.
Pagina: 1 ... 85 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord