Is er een workaround om toch met M+K op TV te spelen? Ziet er op tv stuk mooier uit dan op m'n laptop.Haay schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:45:
Hier nog een oude PC gamer (ook categorie #Dadia) die FPS games echt niet met controller kan spelen. Ik heb CP een paar keer geprobeerd met de controller, maar als een vijand rond loopt te dansen krijg ik de cursor van m'n scope niet snel en precies op het doel gericht.
Gisteren even geprobeerd tegen Royce te vechten met controller, maar dat was hopeloos. Vanochtend met M&K op m'n PC, en no problemo. Betonnen pilaar tussen mij en Royce houden, z'n heavy blasts op het beton laten landen, en met m'n shotgun beetje bij beetje z'n health eraf paffen. No sweat.![]()
Mooi dat CP nu in de browser ook scherp is! Gisteren zag het er, zelfs met Pro abonnement geactiveerd, in m'n Chrome browser nog onscherp uit. Maar nu ziet het er prima uit ook op de PC in m'n Chrome browser. Genieten!
Voor spelen op TV met de controller vind ik Submerged Hidden Depths bijvoorbeeld een prima game. Lekker relaxed, geen timed-acties te doen. En in 4K HDR ziet het er ook erg mooi uit.
Fantastische uitvinding wel dat Stadia
PSN: Kidjuh
:fill(white):strip_exif()/f/image/2JsUimcHFXd9BM4029RjA9my.png?f=user_large)