• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15:58
Haay schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:45:
Hier nog een oude PC gamer (ook categorie #Dadia) die FPS games echt niet met controller kan spelen. Ik heb CP een paar keer geprobeerd met de controller, maar als een vijand rond loopt te dansen krijg ik de cursor van m'n scope niet snel en precies op het doel gericht.

Gisteren even geprobeerd tegen Royce te vechten met controller, maar dat was hopeloos. Vanochtend met M&K op m'n PC, en no problemo. Betonnen pilaar tussen mij en Royce houden, z'n heavy blasts op het beton laten landen, en met m'n shotgun beetje bij beetje z'n health eraf paffen. No sweat. :)

Mooi dat CP nu in de browser ook scherp is! Gisteren zag het er, zelfs met Pro abonnement geactiveerd, in m'n Chrome browser nog onscherp uit. Maar nu ziet het er prima uit ook op de PC in m'n Chrome browser. Genieten! :D

Voor spelen op TV met de controller vind ik Submerged Hidden Depths bijvoorbeeld een prima game. Lekker relaxed, geen timed-acties te doen. En in 4K HDR ziet het er ook erg mooi uit. :)
Is er een workaround om toch met M+K op TV te spelen? Ziet er op tv stuk mooier uit dan op m'n laptop.

Fantastische uitvinding wel dat Stadia :)

PSN: Kidjuh

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03

-tom-562

Oliesjeik

Haay schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:45:
Hier nog een oude PC gamer (ook categorie #Dadia) die FPS games echt niet met controller kan spelen. Ik heb CP een paar keer geprobeerd met de controller, maar als een vijand rond loopt te dansen krijg ik de cursor van m'n scope niet snel en precies op het doel gericht.

Gisteren even geprobeerd tegen Royce te vechten met controller, maar dat was hopeloos. Vanochtend met M&K op m'n PC, en no problemo. Betonnen pilaar tussen mij en Royce houden, z'n heavy blasts op het beton laten landen, en met m'n shotgun beetje bij beetje z'n health eraf paffen. No sweat. :)

Mooi dat CP nu in de browser ook scherp is! Gisteren zag het er, zelfs met Pro abonnement geactiveerd, in m'n Chrome browser nog onscherp uit. Maar nu ziet het er prima uit ook op de PC in m'n Chrome browser. Genieten! :D

Voor spelen op TV met de controller vind ik Submerged Hidden Depths bijvoorbeeld een prima game. Lekker relaxed, geen timed-acties te doen. En in 4K HDR ziet het er ook erg mooi uit. :)
Hier ook een Dadia, met een controller gamen is gewoon wennen. Tot zo'n 9 jaar geleden moest ik er niks van hebben. Toen heb ik een Xbox 360 gekocht met Battlefield 3, en dat ging eigenlijk heel goed. Ok muis + tobo is makkelijker, maar het is een kwestie van wennen.
Overigens, hoezo vechten met Royce, als je de juiste dialoogopties had gekozen was het met 1 schot klaar geweest :+

Ik ga overigens de CC:U wel gebruiken om op TV te gamen. Stadia via de CC:TV is mij te omslachtig allemaal, ik wacht wel tot Google met een update o.i.d. komt. Dan maar 2 Chromecasts aan m'n 2 hangen :+

[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 16-12-2020 14:19 ]

Vaak bu'j te bang!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58
P_E_T_E_R schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:16:
Voor degenen die via de CCU op een televisie spelen: vergeet niet om je tv op ‘game mode’ te zetten. Kwam hier zelf na een maand pas achter, maar maakt voor mij wel degelijk verschil. In de ‘Google Home app’ staat overigens ook een optie om de tv automatisch in deze modus op te starten wanneer je Stadia opstart. (Google Home -> selecteer chromecast -> tandwiel/opties -> ‘gamemode automatisch inschakelen’.
Die laatste optie werkt alleen met specifieke TV's.
Zie dat Pacman vanaf morgen een paar dagen gratis te spelen is, dat vond ik in de demo best een grappige game voor snel tussendoor!

Ook wat nieuwe games (waaronder de oudere Assassin's Creed games)
Zie https://community.stadia....-Play-Days-are/ba-p/45476

• barrymossel
-tom-562 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:18:
[...]

Hier ook een Dadia, met een controller gamen is gewoon wennen. Tot zo'n 9 jaar geleden moest ik er niks van hebben. Toen heb ik een Xbox 360 gekocht met Battlefield 3, en dat ging eigenlijk heel goed. Ok muis + tobo is makkelijker, maar het is een kwestie van wennen.
Overigens, hoezo vechten met Royce, als je de juiste dialoogopties had gekozen was het met 1 schot klaar geweest :+

Ik ga overigens de CC:U wel gebruiken om op TV te gamen. Stadia via de CC:TV is mij te omslachtig allemaal, ik wacht wel tot Google met een update o.i.d. komt. Dan maar 2 Chromecasts aan m'n 2 hangen :+
spoiler:
Nou ja 1 schot? Ik heb me na 1 schot toch wel even een eind naar buiten moeten knallen...

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Origins, Syndicate en Unity draaien helaas op 30 fps en geen optie voor 60 fps met wellicht mindere graphics. Ubisoft, please...

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-01 21:56
Heb sinds gisterook de CCU en Stadia binnen. Uiteraard met de cyberpunk actie gekocht.

Ik vind de kwaliteit van gamen via Stadia erg goed. met 4k UHD en HDR ziet cyberpunk er gewoon fantastisch uit op onze TV. Daarnaast is het streamen via de CCU heel erg sterk en ondervind ik helemaal geen lag. Als het zo blijft ga ik misschien geeneens een ps5 meer kopen.

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-01 00:22
desimal90 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:23:
Heb sinds gisterook de CCU en Stadia binnen. Uiteraard met de cyberpunk actie gekocht.

Ik vind de kwaliteit van gamen via Stadia erg goed. met 4k UHD en HDR ziet cyberpunk er gewoon fantastisch uit op onze TV. Daarnaast is het streamen via de CCU heel erg sterk en ondervind ik helemaal geen lag. Als het zo blijft ga ik misschien geeneens een ps5 meer kopen.
Dit klinkt heel bekend. Ik heb de aanschaf van een PS5 ook maar op de lange baan geschoven na 1 avond Cyberpunk en 1 avond Division 2 via Stadia.

Ik wacht nu met heel veel plezier nog een jaartje (of 2?) tot de echte exclusives voor de PS komen waar ik iets mee heb (GoW, Last of Us, Ghost of Tsushima, Gran Turismo).
azazel1983 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:29:
[...]

Dit klinkt heel bekend. Ik heb de aanschaf van een PS5 ook maar op de lange baan geschoven na 1 avond Cyberpunk en 1 avond Division 2 via Stadia.

Ik wacht nu met heel veel plezier nog een jaartje (of 2?) tot de echte exclusives voor de PS komen waar ik iets mee heb (GoW, Last of Us, Ghost of Tsushima, Gran Turismo).
Even uit pure nieuwsgierigheid en ook licht filosofisch: koop je dan een PS5 puur voor die paar spellen? Ik mis ook de exclusives via stadia, maar zit nog erg te zoeken of ik t de aanschaf van honderden euro's waard vindt voor slechts een aantal games.. hoop nog altijd op heel goede exclusives voor Stadia!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-01 00:22
Ht87 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:46:
[...]

Even uit pure nieuwsgierigheid en ook licht filosofisch: koop je dan een PS5 puur voor die paar spellen? Ik mis ook de exclusives via stadia, maar zit nog erg te zoeken of ik t de aanschaf van honderden euro's waard vindt voor slechts een aantal games.. hoop nog altijd op heel goede exclusives voor Stadia!
Ja, ik vrees van wel inderdaad... En als hij er eenmaal staat dan neem ik ook natuurlijk wel wat goede deals mee die tijdens de levensduur van zo'n console voorbij komen dus dan maak ik er wel goed gebruik van (probeer het nu even goed te praten voor mezelf ;) ).

Maar zoals gezegd: als er dalijk nog een Fifa komt voor Stadia voor de sporadische potjes met vrienden op de bank dan is voor mij de drang om een PS5 te kopen wel even weg! :)

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:28
Jorick schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:42:
[...]

@tlpeter lief aankijken zodat hij je invite accepteert dan moet het goed komen ;)
Ik zie geen invite. Welk level ben je @KlaasjeNL

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:51
Ik heb net even met die controller zitten spelen.

Klopt het dat je in de android app het geluid via de controller verbinding niet kunt gebruiken?
Verder lijkt de controller het alleen maar voor game-controls te doen in de app, niet in de stadia menus. In een chrome browser werkt geluid en controls in het menu wel te werken zoals ik zou hopen.

Niet dat ik heel veel via m'n telefoon speel als het niet hoeft, maar wel opvallend.

In ieder geval een goede reden om op m'n chromebook gewoon de PWA te blijven gebruiken in plaats van de Android App proberen te installeren.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 14:28
tlpeter schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:58:
[...]

Ik kan inderdaad nog geen request sturen. Ben volgens mij level 12, maar moet die missie met dat recruiten nog doen.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Bij mij ontbreekt ook de optie om in een clan te komen in TD2.
Welke missie moet je spelen om dit te unlocken? Het lijkt nu ook alsof ik van the main story ben afgedwaald en willekeurig door de straten zwerf :p

Stadia / PSN : whenheco

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
-tom-562 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:18:
[...]

Mijn advies is om in het begin het jezelf gewoon niet te moeilijk te maken. Zet de difficulty wat lager en gebruik de AimAssist.

Het went echt, en voor spellen zoals Assassin's Creed of Tomb Raider is het mijn eerste keuze geworden. Ook Destiny is prima met controller.

• Katseviool
  • Laatst online: 05-12-2025
tlpeter schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:58:
[...]

Heb gisteren ook een invite gestuurd. Bluebyte met nog wat nummers. Ben level 30.

Wel mooi dat er nu meer mensen zijn die TD2 door Stadia oppakken. Blijf het echt een geweldige game vinden en je kan altijd snel even een missie doen zonder gelijk weer uren in zo'n game gezogen te worden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Katseviool op 16-12-2020 16:27 ]

• tlpeter
Katseviool schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:25:
[...]

Heb gisteren ook een invite gestuurd. Bluebyte met nog wat nummers. Ben level 30.
Die heb ik inderdaad gezien en geaccepteerd.

• Katseviool
tlpeter schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:26:
[...]

Top, leuk! :)

• Raznov
  • Laatst online: 16:25
12345j schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:22:
[...]

Mijn advies is om in het begin het jezelf gewoon niet te moeilijk te maken. Zet de difficulty wat lager en gebruik de AimAssist.

Het went echt, en voor spellen zoals Assassin's Creed of Tomb Raider is het mijn eerste keuze geworden. Ook Destiny is prima met controller.
Ik ha dit ook eerst bij mijn playstation. Maar ondanks dat ik Tomb Raider, The Witcher en zo ook een hele hoop andere games met een controller heb uitgespeeld (en lekker vind spelen!) lukt het vaak niet echt bij FPS. De frustratie dat ik net niet iemand goed raak óf het idee dat ik zelfs aim assist nodig heb waar ik bij de pc echt werkelijk mijn ogen niet voor open doe, wekt toch wat irritatie op. FPS speel ik dan ook gewoon lekker op een muis + tobo combi, maar ook daar is Stadia prima voor!

Strava & Untappd - Do not combine!

• madcon
De pookjes van een controller zijn even wennen bij een FPS.
Met name bij richten schiet je dan te ver door, waardoor je weer moet corrigeren.
Een muis zal ik altijd makkelijker vinden om mee te richten.
Maar als ik soms video's op youtube bekijk is het met veel oefening mogelijk om snel en accuraat te richten.
Je kunt altijd iets spelen met de sensitivity net als op de PC.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:00:
[...]

Ik kan inderdaad nog geen request sturen. Ben volgens mij level 12, maar moet die missie met dat recruiten nog doen.
madcon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:19:
Bij mij ontbreekt ook de optie om in een clan te komen in TD2.
Welke missie moet je spelen om dit te unlocken? Het lijkt nu ook alsof ik van the main story ben afgedwaald en willekeurig door de straten zwerf :p
Je moet v/d main story 'Viewpoint Museum mission' completen. Dan ontmoet je een NPC genaamd Grace Larson en dan next etc.

Steam/Epic: Deurstopper

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01 10:32
IOS PWA is online :)

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:38
Vind het bijna jammer dat ik geen iPhone heb om het op te testen :+ Wel nice dat het er eindelijk is!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:38
En de controller + CCU is bezorgd. Net ff getest op tv en het ziet er toch een stuk beter / scherper uit dan op de laptop zeg!

Cyberpunk ff gedaan en het is even wennen haha.. Ik ben er nog niet achter hoe ik een lift moet openen (dat handje) met de controller hahah...

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• barrymossel
Possible schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:29:
En de controller + CCU is bezorgd. Net ff getest op tv en het ziet er toch een stuk beter / scherper uit dan op de laptop zeg!

Cyberpunk ff gedaan en het is even wennen haha.. Ik ben er nog niet achter hoe ik een lift moet openen (dat handje) met de controller hahah...
X?

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:03

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

WoopWoop, afgelopen zaterdag de premiere editie besteld. Levering stond voor 21-22 december.
Zojuist een emailtje ontvangen dat hij verstuurd is met T&T code. (die nu nog niet werkt).
Levering staat nu op voor dec 17–18

• Possible
Alle knoppen geprobeerd maar niks deed het. Na herstart werkte het wel nadat ik weer op laptop had gespeeld.. super vaag

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-12-2025
Al enige dagen lees ik hier TD2 en ik weet nog steeds niet waar het voor staat.. Noob :)

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:02
verzenden schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:53:
Al enige dagen lees ik hier TD2 en ik weet nog steeds niet waar het voor staat.. Noob :)
The Division 2 ;)

• KlaasjeNL
verzenden schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:53:
Test Drive 2 :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A53-UbECqgvYQLrZhZPuts_Qmw4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1LK1wFnqCE0pZK9Jxr5NX9YS.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door KlaasjeNL op 16-12-2020 19:08 ]

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-01 08:33
JKratos schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:24:
[...]

Thanks voor de update. Haha ja herkenbaar, twijfelde ook of ik op zou nemen. Gisteravond rond half 10 gebeld. Wordt vandaag/vanavond weer gebeld (als het goed is) dus wellicht zometeen/nu weer om half 10.

Ik houd mijn pc bij de hand voor aantekenen. Gaan het meemaken.
Nou, uren aan wachtrij in de support chat, 2 telefoontjes en 3 codes verder is ook mijn premiere edition eindelijk onderweg! Als het meezit voor de kerst nog binnen :*)

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:05
Zo, dat werkt goed zeg op de chromecast ultra. Echt bijzonder. Ik wilde mij abonneren op Pro, maar krijg gelijk de melding dat m’n creditcard niet geverifieerd kan worden bij de bank. Hebben jullie wel eens die melding gehad?

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:25
Om iedereen op de hoogte te houden van de oplossing.

Mijn controller kreeg ik niet draadloos aangesloten. Connect, disconnect, connect, disconnect en oranje knipperen.

Definitief is het nog niet opgelost, maar het probleem is de upnp doorgaven. Blijkbaar blokkeren mijn Ubiquiti AP's deze.

Mocht iemand de problemen herkennen is dit iets om te onderzoeken.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:54
Ht87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:26:
[...]

Toen ik mijn vrouw aanmeldde via haar telefoon voor de gratis pro moest je ook een betaalmiddel toevoegen, dat ging eigenlijk heel goed via google play, maar zij had nog helemaal geen betaalmiddel toegevoegd dus kon ik uit alles kiezen (paysafecard, play store tegoed, Ideal, credit card). Weet niet of het ook te maken kan hebben met model telefoon of Androidversie? Vreemd! Laat even weten wat eruit komt bij google!
Via de livechat van Google support heb ik iets van 3 of 4 medewerkers gesproken die geen van allen wisten waar het aan lag. Uiteindelijk zei de laatste dat hij het door zou spelen naar een speciale afdeling en dat die mij via email zou contacten.
Dit is nog niet gebeurd maar ondertussen is het bij toeval wel opgelost! :)

Ik heb mijn Google account op mijn mobiel verwijderd - mobiel herstart - en weer toegevoegd.
Nu kan ik dus wel kiezen uit alle betaalmethoden die ik heb. Dus ook mijn Google play tegoed, Paypal en Creditcard.
(het verwijderen/toevoegen van mijn Google account kwam als suggestie hier op Tweakers omdat ik ineens geen apps meer kon downloaden. Blijkbaar was er iets mis met mijn account wat nu dus opgelost is)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-01 12:42

• barrymossel
Oooooh the memories!!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
Therach schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:15:
[...]

Nou, uren aan wachtrij in de support chat, 2 telefoontjes en 3 codes verder is ook mijn premiere edition eindelijk onderweg! Als het meezit voor de kerst nog binnen :*)
Kreeg je een nieuwe code alleen? Of moest je account ook omgezet worden?

Ubisoft Plus is wel weer fijn op Stadia US :*)

• madcon
De tijd dat ik nog uren achter de Amiga kon gamen met Test Drive en Lotus Esprit O-)

Streaming zal misschien de toekomst worden maar ik mis wel de tijd dat je ergens langs kon gaan met een bak lege diskettes en terug kwam met een stapel nieuwe games.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fr_q_Zf1K-DZdIICjmQy5Wgk2_4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2JsUimcHFXd9BM4029RjA9my.png?f=user_large

DHL heeft het druk en er stond bij levering 16/17 december. Dan maar nog met een ps4 controller spelen op de laptop ipv de Stadia controller en de CCU.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• wouterloedeman
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-01 17:48
Voor de mensen met TD2: In de Stadia store staan dus een aantal versies (basegame en twee bundels). Stel, ik haal de TD2 basegame. Is er dan later nog wel de optie om Warlords los aan te schaffen? Ik kan daarvoor zeker geen Uplay-currency gebruiken? Het is me een beetje onduidelijk hoe de store nou precies werkt in zulke gevallen.

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-01 08:33
MrBabiSpangang schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:45:
[...]

Kreeg je een nieuwe code alleen? Of moest je account ook omgezet worden?

Ubisoft Plus is wel weer fijn op Stadia US :*)
Beide! Maar dat ging dus in etapes en de derde code die ik kreeg werkte pas.

• madcon
wouterloedeman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:08:
Voor de mensen met TD2: In de Stadia store staan dus een aantal versies (basegame en twee bundels). Stel, ik haal de TD2 basegame. Is er dan later nog wel de optie om Warlords los aan te schaffen? Ik kan daarvoor zeker geen Uplay-currency gebruiken? Het is me een beetje onduidelijk hoe de store nou precies werkt in zulke gevallen.
Ik heb warlords later los bijgekocht. Deze moet ergens in de store staan als extension. Er zijn wel 3 a 4 verschillende versies dus even goed lezen welk je nodig hebt.

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:47
DoctorV64 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:06:
[Afbeelding]

DHL heeft het druk en er stond bij levering 16/17 december. Dan maar nog met een ps4 controller spelen op de laptop ipv de Stadia controller en de CCU.
Dan heb ik wel geluk gehad. Ik had levering 18-21 december, hij is vanmiddag bezorgd! _/-\o_ _/-\o_

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• Jorick
  • Laatst online: 10-01 19:54
Je kunt later de Warlords of New York expansion nog los kopen als add-on voor €29,99.

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

marcovandam schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:13:
[...]

Dan heb ik wel geluk gehad. Ik had levering 18-21 december, hij is vanmiddag bezorgd! _/-\o_ _/-\o_
Ik zou hem ook oorspronkelijk 18-21 december krijgen maar de verzending was gisterenavond met leveringsdatum 16-17 december. Ik vermaak me wel ook met andere game dingen vanavond. Warzone dan maar (als deze nou ook eens zou uitkomen voor Stadia).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Katseviool
Jorick schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:13:
[...]

Je kunt later de Warlords of New York expansion nog los kopen als add-on voor €29,99.
Is die Warlords of New York net zo groot als DC?

• KlaasjeNL
Iedere keer als ik TD2 zie staan, denk ik eerst een fractie aan Test Drive. En dan even schakelen naar het heden. 8)7

• wouterloedeman
Katseviool schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:18:
[...]

Is die Warlords of New York net zo groot als DC?
Warlords is qua formaat map kleiner, maar het introduceert ook gelijk Seasons en je kunt hoger dan level 30. Het aantal levelups is dan eigenlijk oneindig. In principe is Warlords een hele andere opzet. Deze samenvatting gaat wel erg kort door de bocht trouwens, maar het is niet zo dat je weer 60 uur unieke content erbij zult krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door wouterloedeman op 16-12-2020 20:22 ]

• KlaasjeNL
madcon schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:47:
[...]

De tijd dat ik nog uren achter de Amiga kon gamen met Test Drive en Lotus Esprit O-)

Streaming zal misschien de toekomst worden maar ik mis wel de tijd dat je ergens langs kon gaan met een bak lege diskettes en terug kwam met een stapel nieuwe games.
Haha, zo herkenbaar! Ik spreek zo nu en dan nog af met een jeugdvriend. Vorig jaar een raspberry pi meegenomen met retropie. Hele avond Lotus Esprit in spilt screen, Golden Axe en Double Dragon zitten spelen. Dan kan het er tegenwoordig allemaal nog zo gelikt uitzien en volgepropt zitten met opties; bij multiplayer games bepaalt niet de game maar het gezelschap hoeveel plezier je hebt.

• Katseviool
wouterloedeman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:21:
[...]

Warlords is qua formaat map kleiner, maar het introduceert ook gelijk Seasons en je kunt hoger dan level 30. Het aantal levelups is dan eigenlijk oneindig. In principe is Warlords een hele andere opzet. Deze samenvatting gaat wel erg kort door de bocht trouwens, maar het is niet zo dat je weer 60 uur unieke content erbij zult krijgen.
Thx! Klinkt wel goed. Even inlezen :)

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Vandaag bezorgd bij mij, chromecast geeft veel scherper beeld dan via de chrome browser

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Controller en CCU zijn geleverd. Aangesloten, werkt, mooi. CP2077 opgestart en vol goede moed geprobeerd.

1e poging, kijkend wat de knopjes doen schiet ik een willekeurige NPC door de bakkes, meteen politie om me heen, V dood. Jammer joh.

2e poging, gaat iets beter, ik loop wat rond, haal wapen tevoorschijn en stop 'm weer weg, spring een beetje. Right, sprinten is linker joystick indrukken, zo bedien ik de lift, zo gebruik ik de telefoon... Ah daar staat mijn auto. Linker joystick is sturen, rechts is dan gas geven? Nee, dat is alleen rondkijken. Ah linkerknop is gasge... BAM, agent die bij een patrouillewagen op de stoep staat doodgereden. Sorry... Andere agenten worden hostile, ik moet hier weg. Wat is achteruit? Oh zo... BAM, vliegt weer een agent door de lucht. Jezus wat stuurt dit kut. Derde agent gooit handgranaat, V dood.

Oooooookaaaaay, no, not gonna happen...

* SnoeiKoei loopt richting PC en start Chrome. :X :'(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:45
Afgelopen weekend een surround receiver gekocht op marktplaats voor in Dr mancave (okay, mijn vrouw noemt het gewoon kantoor) alles er op en er aan. Zondag getest met Stadia; werkte super!

Helaas nu al twee dagen dat ik geen 5.1 heb, omdat Stadia zegt; Unsupported device.
O+ O+
"Gelukkig" blijken meer mensen al een paar dagen geen 5.1 te hebben, dus ligt het niet aan mijn setup ;-). Zou Google wat features uitgeschakeld hebben om aan de demand te kunnen voldoen?

[ Voor 10% gewijzigd door Sahi_NL op 16-12-2020 20:50 ]

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:37

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sahi_NL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:44:
Afgelopen weekend een surround receiver gekocht op marktplaats voor in Dr mancave (okay, mijn vrouw noemt het gewoon kantoor) alles er op en er aan. Zondag getest met Stadia; werkte super!

Hellaas nu al twee dagen dat ik geen 5.1 heb, omdat Stadia zegt; Unsupported device.

"Gelukkig" Blikken meer mensen al een paar dagen geen 5.1 te hebben, dus ligt het niet aan mijn setup ;-)
Heb je wel Stadia Pro? Gratis versie ondersteunt sowieso geen 5.1

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:05
Heb nu ook Stadia geprobeerd op de iPad. Indrukwekkend hoor, topspellen gewoon spelen met een controller op de iPad, wat een systeem :)

• Sahi_NL
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:45:
[...]

Heb je wel Stadia Pro? Gratis versie ondersteunt sowieso geen 5.1
Zeker! Het werkte zondag ook prima. Het blijkt een probleem in de Chromecast, of een feature in Stadia te zijn die niet goed gaat.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Sahi_NL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:52:
[...]

Zeker! Het werkte zondag ook prima. Het blijkt een probleem in de Chromecast, of een feature in Stadia te zijn die niet goed gaat.
Heb mijn Chromecast ook aan mijn receiver hangen, en Stadia geeft ook aan dat 5.1 niet supported is, maar toch krijg ik 5.1 geluid gewoon (dus met Cyberpunk hoor ik echt waar de kogels vandaan komen etc)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Sahi_NL
Dan zet je receiver het pcm 2.0 signaal kunstmatig om in Surround (Bijvoorbeeld. Prologic II). Dit is dus geen echte surround vanuit je game.

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Wat is IOS PWA?

• wouterloedeman
Apple iOS Progressive Web App, de webapplicatie is deels op het toestel te installeren. Als je nu op je iOS-device naar stadia.google.com gaat (en de app aan het Homescherm toevoegt) kun je nu via je iOS-device spelen.

[ Voor 92% gewijzigd door wouterloedeman op 16-12-2020 21:17 ]

Verwijderd

Ik woon in Finland en hier duurt het wat langer om de gratis Stadia te ontvangen. Code kwam wel rond dezelfde dag.

Fun fact: ze worden verzonden uit Waalwijk.

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:47
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:13:
Ik woon in Finland en hier duurt het wat langer om de gratis Stadia te ontvangen. Code kwam wel rond dezelfde dag.

Fun fact: ze worden verzonden uit Waalwijk.
Wauw, die van mij ook, omgeving Gouda :) Ik kan me voorstellen dat het busje naar Finland wat langer onderweg is :)

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Verwijderd

marcovandam schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:22:
[...]

Wauw, die van mij ook, omgeving Gouda :) Ik kan me voorstellen dat het busje naar Finland wat langer onderweg is :)
Ik had verwacht dat hij hier ergens uit de scandinavische omgeving zou komen. Blijkbaar niet. Kan niet wachten om te testen, ik lees overal dat het veel scherper is dan in browser.

Ik draai het ook wel eens op mijn telefoon en dat ziet er al veel beter uit. Omdat het een dedicated app is? Ik weet t niet.

• tlpeter
Volgens mij kan dat wel.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:22
Voor de geïnteresseerden: ik heb zojuist een redelijk complexe scene van CP2077 in visual mode en in framerate mode gepixelcount. De reden voor een wat meer complexe scene is dat ik daarmee probeer de ondergrens van de dynamic resolution op te zoeken. Het kan dus zeker zo zijn dat er in wat meer simpele scenes een hogere resolutie wordt gehaald.

De twee screenshots naast elkaar:
https://cdn.knightlab.com...df-11eb-83c8-ebb5d6f907df

Bij de visual mode kwam ik uit op 1584P, op framerate mode was dat 864P.
(Native 4K is 2160P, we hebben het hier over het aantal verticale pixels).

Verder is het voornaamste zichtbare verschil zo te zien de toevoeging van ambient occlusion bij visual mode. Ambient occlusion is een soort zachte schaduw waar objecten op elkaar aansluiten, wat een realistischer beeld geeft. In dit plaatje is de werking van AO zichtbaar gemaakt:
https://docs.unity3d.com/...acedAmbientOcclusion2.png

In de texture resolution lijkt niet enorm veel verschil te zitten; wel is er bij framerate mode iets meer grain/korrel te zien, dat kan een truc zijn om low res iets meer high res te laten lijken (gebeurt in de fotografie nog al eens), maar het kan ook een gevolg zijn van een lager aantal passes in het berekenen van de lighting.

De resolutie van de schaduw is in visual mode beduidend hoger (goed te zien bij de schuine slagschaduw linksonder het bord "Secure your soul"), en ook lijken de lighting-effecten van met name de neon-verlichting daar een stuk mooier.

De UI blijft in beide gevallen uiteraard netjes native 4K.

Ben zeker geen expert op dit gebied, dus dit zijn my humble two cents :)

[ Voor 40% gewijzigd door Tuktop op 16-12-2020 21:47 ]

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Tuktop schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:34:
Voor de geïnteresseerden: ik heb zojuist een redelijk complexe scene van CP2077 in visual mode en in framerate mode gepixelcount. De reden voor een wat meer complexe scene is dat ik daarmee probeer de ondergrens van de dynamic resolution op te zoeken. Het kan dus zeker zo zijn dat er in wat meer simpele scenes een hogere resolutie wordt gehaald.

Verder is het voornaamste zichtbare verschil zo te zien de toevoeging van ambient occlusion bij visual mode. Ambient occlusion is een soort zachte schaduw waar objecten op elkaar aansluiten, wat een realistischer beeld geeft. In dit plaatje is de werking van AO zichtbaar gemaakt:

In de texture resolution lijkt niet enorm veel verschil te zitten; wel is er bij framerate mode iets meer grain/korrel te zien, dat kan een truc zijn om low res iets meer high res te laten lijken (gebeurt in de fotografie nog al eens), maar het kan ook een gevolg zijn van een lager aantal passes in het berekenen van de lighting.

Hoeveel FPS bij elk?

• Tuktop
Dat is weer een andere meting, kost meer tijd en heb ik niet zoveel zin in, sorry. Ik gok op een redelijke stabiele 30FPS op visual mode, en 40-60FPS op framerate mode.

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2025
Inrage schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:41:
[...]

Laat me weten als je een oplossing hebt. Ik zit ook bij KBC en heb dezelfde error. Ik heb in de bank app betalingen op internet al eens aan en af gezet en de regio ook aangepast van Europe naar World maar dat deed dus niks. Add blocker staat ook af.
Ik heb ondertussen 3 verschillende mastercards van KBC geprobeerd, maar allen geven ze een error. Google wilt dat ik contact opneem met de bank, maar daar had ik geen zin in. De kaarten werken namelijk op andere webshops zonder problemen, dus KBC zal allicht wel weer naar Google wijzen en dan is de cirkel rond.

Mijn uiteindelijke oplossing: een VISA kaart van ING :')

• Possible
Zijn er mensen die een tweede ccu hebben en de controller meenemen naar de andere tv? Zoals ik het begreep hoef je alleen die code even in te voeren om hem aan de juiste ccu te koppelen

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-01 12:42
Possible schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:18:
Zijn er mensen die een tweede ccu hebben en de controller meenemen naar de andere tv? Zoals ik het begreep hoef je alleen die code even in te voeren om hem aan de juiste ccu te koppelen
Ja en dat werkt super, ook om bijvoorbeeld even te switchen naar een ander apparaat.

Zet in de settings van de Chromecast de stadia link code aan zodat die altijd rechts boven in beeld staat. Zet de controller aan en wacht tot de 2e trilling en voer de code in en gamen maar :)

• 12345j
Possible schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:18:
Lijkt me wel, zo wissel je ook tussen CCU en laptop of telefoon. Maar niet geprobeerd. Zou niet weten waarom het niet zou werken, je kunt je stream zo ook naadloos overpakken.

Wel eerst je controller ontkoppelen bv door aanzetten en knop langer ingedrukt houden.

[ Voor 8% gewijzigd door 12345j op 16-12-2020 22:30 ]

• 12345j
Geniaal, als mede dadia herken ik dit erg goed. Doet me ook denken aan die kansloze Davilex spellen zoals A2 racer 2 😂 . En kijk eens waar we nu staan. Verbaas me nog regelmatig over de kwaliteit van huidige games, niet allen grafisch, maar ook hoe uitgebreid en groot spellen kunnen zijn, en vaak ook nog sirieus goede muziek....

• KlaasjeNL
tlpeter schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:26:
[...]

Ik heb nu ook een request gestuurd. Bleek dus dat die uitgebreide gezinsontwrichtende gamesessie van vanmorgen precies genoeg was om clans vrij te spelen. Kon terug in The Theater direct recruiten. 8)

• CyberMania
Tuktop schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:45:
[...]

Dat is weer een andere meting, kost meer tijd en heb ik niet zoveel zin in, sorry. Ik gok op een redelijke stabiele 30FPS op visual mode, en 40-60FPS op framerate mode.
Ja maar bij
visual mode is op 1584P, op framerate mode was dat 864P
Niet echt top prestaties.

• Pukson
  • Laatst online: 11-01 10:32
Tuktop schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:34:

De resolutie van de schaduw is in visual mode beduidend hoger (goed te zien bij de schuine slagschaduw linksonder het bord "Secure your soul"), en ook lijken de lighting-effecten van met name de neon-verlichting daar een stuk mooier.

Nice man! Met de nieuwe patch? Had namelijk echt het idee dat het scherper nu is. 864p op 60 fps is wel laag , zo ziet het er niet uit als je speelt. In mijn ervaring lijkt het met 60 fps mode nog steeds scherp.

Tof dat je dit gedaan hebt

• KingWoppo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-01 11:13
Jessed93 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:09:
[...]

Ik heb ondertussen 3 verschillende mastercards van KBC geprobeerd, maar allen geven ze een error. Google wilt dat ik contact opneem met de bank, maar daar had ik geen zin in. De kaarten werken namelijk op andere webshops zonder problemen, dus KBC zal allicht wel weer naar Google wijzen en dan is de cirkel rond.

Mijn uiteindelijke oplossing: een VISA kaart van ING :')
Ik heb het met de gratis creditcard van N26 gedaan. Eerst een fout (had payments abroad uitstaan in N26). Daarna ging het met deze kaart gewoon goed.

• Possible
Top om te horen. Nu nog eens een tweede ccu en controller op de kop tikken. Ik zie dat ze al weer veel op mp worden aangeboden...

Dus mocht iemand nog z’n ccu of controller willen verkopen voor een tweaker 😇

[ Voor 25% gewijzigd door Possible op 16-12-2020 23:10 ]

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-01 12:32
KingWoppo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:04:
[...]

Ik heb het met de gratis creditcard van N26 gedaan. Eerst een fout (had payments abroad uitstaan in N26). Daarna ging het met deze kaart gewoon goed.
Handig om te weten! Ik ben zelf op dit punt in mijn bestelling Revolut klant geworden btw.

• Tuktop
Pukson schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:56:
[...]

Nice man! Met de nieuwe patch? Had namelijk echt het idee dat het scherper nu is. 864p op 60 fps is wel laag , zo ziet het er niet uit als je speelt. In mijn ervaring lijkt het met 60 fps mode nog steeds scherp.

Tof dat je dit gedaan hebt
Dit is op 1.04 ja. Denk ook wel dat 864P de ondergrens is hoor. Als ik weer eens zin heb, zal ik een wat simpelere scene opzoeken en daar een pixelcount doen.

• 418O2
  • Laatst online: 11:30
@Tuktop heb je dit gedaan in de browserversie van stadia?

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Zo begint lekker druk te worden in deze topic.. Goed om te zien dat velen nu ook Stadia een kans geven door de Cyberpunk actie. 8)

Hier is ook de CCU + controller binnen! Nu in de gameroom en in de woonkamer Stadia. 8)

https://psnprofiles.com/leFibo

• Tuktop
418O2 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:06:
@Tuktop heb je dit gedaan in de browserversie van stadia?
Ja, maar dat is irrelevant omdat ik de screenshot-optie van Stadia gebruikte, en niet die van de PC.

• 418O2
  • Laatst online: 11:30
Tuktop schreef op donderdag 17 december 2020 @ 00:53:
[...]

Ja, maar dat is irrelevant omdat ik de screenshot-optie van Stadia gebruikte, en niet die van de PC.
Nou, dan heb je wel compressie lijkt me...

• Tuktop
418O2 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 01:02:
[...]

Nou, dan heb je wel compressie lijkt me...
Nee, met de screenshot-functie van Stadia krijg je het beeld direct uit de server/engine.

Er zit wel jpg-compressie overheen, maar die is vele malen minder destructief dan de compressie van de videostream.

• Zhankou
  • Laatst online: 23-05-2025
Vraagje! Spelen jullie op Visual of Performance mode met Cyberpunk 2077.
En dan 1080, 1440 of 4K stream. Ik speel via de Chromecast met een 1080p stream (zonder HDR want dat is PRO)

Ik heb de CCU aangesloten op mijn Acer Nitro 23.8 inch 1920x1080 monitor (1080p stream)
En vind persoonlijk de performance stream veel relaxter !
Daar staat dan wel tegenover dat ik geen "PRO" subscriptie gebruik, omdat ik toch geen 4K kan forcen via Chromecast.

Welke kwaliteit gebruiken jullie bij Cyberpunk 2077 en waarom ?

• TRK
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

Gisteren uiteindelijk ook Stadia gekocht na een lange tijd nadenken. Voornamelijk omdat Cyberpunk voor geen meter draait op de base PS4. Helaas de actie gemist maar gisteren even met mijn DS4 op de laptop en werkte echt beter dat ik had verwacht. Merkte eigenlijk niks van de input lag en kon eindelijk geniet van Cyberpunk (los van wat bugs). Nu nog even wachten totdat mijn premiere edition binnen is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door TRK op 17-12-2020 08:10 ]

• CyberMania
TRK schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:09:
Gisteren uiteindelijk ook Stadia gekocht na een lange tijd nadenken. Voornamelijk omdat Cyberpunk voor geen meter draait op de base PS4. Helaas de actie gemist maar gisteren even met mijn DS4 op de laptop en werkte echt beter dat ik had verwacht. Merkte eigenlijk niks van de input lag en kon eindelijk geniet van Cyberpunk (los van wat bugs). Nu nog even wachten totdat mijn premiere edition binnen is. :)
Alleen een CCU is voldoende he voor Stadia. Op Stadia kan je gewoon een Xbox of PS controller gebruiken (die fijner aanvoelen ook dan de Stadia Controller).

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:54
2e premiere edition is gisteren goed binnengekomen. Ideaal voor op de slaapkamer. Wat het nog perfecter maakt is de optie om geluid via de oordopjes te doen, kan de partner lekker rustig slapen.

• KlaasjeNL
CyberMania schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:12:
[...]

Alleen een CCU is voldoende he voor Stadia. Op Stadia kan je gewoon een Xbox of PS controller gebruiken (die fijner aanvoelen ook dan de Stadia Controller).
Zonder Stadia-controller heb je niets aan de CCU. ;)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 19:53
Gisteren lopen kloten met de Stadia
Ik verbind hem met de Chromecast Ultra.
10 seconden later begint de controller te trillen en verbreekt de verbinding..
Geen connectie meer te maken met de chromecast.

Ik denk ik reset de controller.
Koppel hem en 10 15 seconden later weer.

Ook de Chromecast uitgetrokken. (wat is dit een heethoofd best wel warm)
Deze reset gegeven alles opnieuw ingesteld.
( Wifi controle zit net een 2,5 m van het wifi punt af vol ontvangst)

Controle of er geen netflix getreamd wordt of niet niet het geval.

Maar de hele avond verbonden met de chromecast en hoppa weer uitvallen..
In de Stadia App kan geen verbinding maken met het scherm..

Uiteindelijk eens met de controller op de laptop geprobeerd met kabel geen probleem.
Chromecast getest door eens naar te streamen geen probleem.

Ik weet niet meer waar te zoeken. De accu is ook vol

PSN: McMillan0984

• CyberMania
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
[...]

Zonder Stadia-controller heb je niets aan de CCU. ;)
Waarom niet dan? Ik bedien de CCU gewoon vanaf mijn telefoon voor het casten van tv.

• Tuktop
CyberMania schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:23:
[...]

Waarom niet dan? Ik bedien de CCU gewoon vanaf mijn telefoon voor het casten van tv.
Je kunt geen DS4 of Xbox controller aansluiten op je CCU, enkel een Stadia controller.

• CyberMania
Tuktop schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:33:
[...]

Je kunt geen DS4 of Xbox controller aansluiten op je CCU, enkel een Stadia controller.
Ah ok dacht dat het kon.

• KlaasjeNL
Clavat schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:19:
Gisteren lopen kloten met de Stadia
Ik verbind hem met de Chromecast Ultra.
10 seconden later begint de controller te trillen en verbreekt de verbinding..
Geen connectie meer te maken met de chromecast.

Ik denk ik reset de controller.
Koppel hem en 10 15 seconden later weer.

Ook de Chromecast uitgetrokken. (wat is dit een heethoofd best wel warm)
Deze reset gegeven alles opnieuw ingesteld.
( Wifi controle zit net een 2,5 m van het wifi punt af vol ontvangst)

Controle of er geen netflix getreamd wordt of niet niet het geval.

Maar de hele avond verbonden met de chromecast en hoppa weer uitvallen..
In de Stadia App kan geen verbinding maken met het scherm..

Uiteindelijk eens met de controller op de laptop geprobeerd met kabel geen probleem.
Chromecast getest door eens naar te streamen geen probleem.

Ik weet niet meer waar te zoeken. De accu is ook vol
Het is uiteindelijk dus wel gelukt om de controller met de CCU te verbinden en Stadia ermee te gebruiken? Of helemaal niet?

• roberto_carlos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-02-2025
Het staat iedereen vrij om te vragen wat men wil.
Maar winst proberen maken op een -niet zo duidelijk gecommuniceerde- actie, dat vind ik echt walgelijk.

https://www.2dehands.be/a...premiere-edition-new.html

Shame on you!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
roberto_carlos schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:43:
Het staat iedereen vrij om te vragen wat men wil.
Maar winst proberen maken op een -niet zo duidelijk gecommuniceerde- actie, dat vind ik echt walgelijk.

https://www.2dehands.be/a...premiere-edition-new.html

Shame on you!
Tja, dat is de vraagprijs bij Google inderdaad weer (tenminste, gisteren nog. Toen keek ik daar toevallig naar).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• TRK
  • Laatst online: 08-12-2025

TRK

Tuktop schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:33:
[...]

Ah gelijk een antwoord op een vraag van mij beantwoord. Dus als je op je tv wilt spelen ben je eigenlijk "verplicht" de Stadia controller de gebruken?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
TRK schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:45:
[...]

Ah gelijk een antwoord op een vraag van mij beantwoord. Dus als je op je tv wilt spelen ben je eigenlijk "verplicht" de Stadia controller de gebruken?
Niet als je een nieuwe Chromecast hebt (of een Androidtv kastje), dan kun je de stadiaapp sideloaden en met bluetooth of usb een controller verbinden (denk ik, nog niet zelf geprobeerd :p )

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 17-12-2020 08:47 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• CyberMania
TRK schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:45:
[...]

Je hebt een stadia controller dus schijnbaar nodig, maar via tandem-mode kan je wel een PS of Xbox controller via usb koppelen aan de stadia-controller en zo toch spelen.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 19:53
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:41:
[...]

Het is uiteindelijk dus wel gelukt om de controller met de CCU te verbinden en Stadia ermee te gebruiken? Of helemaal niet?
Hij blijft maar voor max 15 sec gekoppeld.
Om dan de verbinding weer te verbreken.
Terwijl eergisteren er geen vuiltje aan de lucht bleek te zijn

PSN: McMillan0984

Pagina: 1 ... 81 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord