• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:22
JeroenC87 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:35:
Hebben jullie bij het gebruik van voice-chat via Stadia geen last van het feit dat je zowel voice-chat als ook het geluid van het spel wat je speelt via je headset krijgt? Ik heb vaker dat ik de persoon niet meer kan verstaan door het geluid van het spel zelf.

Zou zelf graag zien dat ik ervoor kan kiezen om het geluid van het spel af te spelen op mijn TV en voice-chat via de aangesloten headset.
Dit kan (helaas nog) niet. Je kunt wel in de Stadia Audio settings het Game Volume lager zetten dan het Voice Volume, zodat voice het over het algemeen beter verstaanbaar is.

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Deurstopper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:07:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb hier ook wel aan zitten denken, maar aan de andere kant. Iemand is online, speelt hetzelfde spel in je vriendenlijst, uitnodigen.. en als die persoon geen zin heeft of liever solo gaat.
Misschien is een division2 clan toch handiger qua uitnodigen, dan kunnen PC-gamers ook makkelijker joinen?
Kan je als pc gamer een Stadia game joinen? :) Ik heb The Division 2 wel op pc maar (nog) niet op Stadia, dat zou dan wel heel nice zijn >:)
DirtyBird schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:41:
Zijn er mensen die stadia+ of stadia enhanced extensions gebruiken in chrome? Bij mij zijn de opties grijs en kan ik dus geen instellingen wijzigen. Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren en uiteraard chrome opnieuw opgestart, maar het maakt geen verschil.
Bij mij zijn de opties ook grijs, maar ik kan het wel aanpassen. Heb je wel Stadia Pro, anders heeft het sowieso niet zo heel veel zin? :)
Kan je eventueel een screenshot toevoegen?

Why so serious?

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:38
Bobbreede schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:42:
[...]

Kan je als pc gamer een Stadia game joinen? :) Ik heb The Division 2 wel op pc maar (nog) niet op Stadia, dat zou dan wel heel nice zijn >:)
Niet elke game, maar The Division 2 heeft als een van de weinige (is het niet gewoon de enige?) crossplay met PC

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 14:28
[...]

Edit: @RoFlame was me voor. :+

[ Voor 12% gewijzigd door KlaasjeNL op 15-12-2020 11:44 ]

• KlaasjeNL
JeroenC87 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:35:
Hebben jullie bij het gebruik van voice-chat via Stadia geen last van het feit dat je zowel voice-chat als ook het geluid van het spel wat je speelt via je headset krijgt? Ik heb vaker dat ik de persoon niet meer kan verstaan door het geluid van het spel zelf.

Zou zelf graag zien dat ik ervoor kan kiezen om het geluid van het spel af te spelen op mijn TV en voice-chat via de aangesloten headset.
Zoals hierboven al is gezegd, kun je het geluid van de game lager zetten. Ik zet hem zelf ook heel laag. Als je dan met een afgesloten headset speelt, hoor je in feite alles nog, maar komt het geluid van medespelers veel beter door, ook tijdens vuurgevechten.

Ik was zelf eerder ook op zoek naar een optie om het geluid over de tv te laten lopen en alleen voicechat via de headset te laten lopen. Zo speelde ik vroeger ook altijd op Xbox Live. Maar het probleem is dat je steeds onderling gezeur krijgt over tv's die te hard staan. Ik vind het nu dus wel prima zoals het is.

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:38
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:44:
[...]

Niet elke game, maar The Division 2 heeft als een van de weinige (is het niet gewoon de enige?) crossplay met PC
Destiny 2 ook volgens mij

• Xilion
  • Laatst online: 15:38
Dat is waar ik het dus ook mee vergelijk, voorheen speelde ik op die manier op de PS4 (waarbij je ook alleen een enkel oordopje in hebt voor voice-chat. Gebruik nu zelf WhatsApp om te bellen met iemand tijdens het gamen, maar misschien moet ik het nog maar eens proberen via Stadia zelf.

• Bobbreede
  • Laatst online: 22-12-2025
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:44:
[...]

Thnx, wist ik dus niet. Nou dan kan ik de volgende keer ook mee doen ;)

Why so serious?

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:28
[...]

[...]

Bij mij zijn de opties ook grijs, maar ik kan het wel aanpassen. Heb je wel Stadia Pro, anders heeft het sowieso niet zo heel veel zin? :)
Kan je eventueel een screenshot toevoegen?
Ja dat kan, cross-platform met PC spelers.
Ik ben over een jaar ook wel benieuwd naar de multiplayer van Cyberpunk, ook wel tof om iig een aantal man te hebben om online mee te gaan. Ik ben verder niet zo'n grote online speler (meer van de goede kwalitatieve single player), maar als ik casual-dadia-parttime-style af en toe mee kan doen vind ik wel tof!

• Tuktop
Nog niet, komt in 2021.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Aangezien mijn leerlingen vandaag niet naar school mogen komen, had ik dus wat tijd om even enkele uurtjes te gamen. >:)

Als Stadia zich elke dag zo gedraagt als vandaag, dan ben ik compleet om.

Wij hebben alleen een TV aan de muur hangen en verder niets eronder. Wij streamen alles. Van Netflix tot aan Ziggo. De TV hangt voor een WCD, dus je ziet geen kabels lopen.
En wat is Stadia dan ideaal.

Ik hoef niet meer de console naar beneden te halen, niet eerst een update van een uur te installeren, na het gamen alles opruimen (want lelijke kabels en console). _/-\o_

Het enige wat ik graag aangepast zie worden, is dat je niet je gsm/tablet/whatsoever moet gebruiken om te beginnen met gamen. Ik had dit liever ook via de joystick gedaan.

Meer dan ik dacht...

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-01 21:45
streamnl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:14:
Aangezien mijn leerlingen vandaag niet naar school mogen komen, had ik dus wat tijd om even enkele uurtjes te gamen. >:)

Wij hebben alleen een TV aan de muur hangen en verder niets eronder. Wij streamen alles. Van Netflix tot aan Ziggo. De TV hangt voor een WCD, dus je ziet geen kabels lopen.

Ik hoef niet meer de console naar beneden te halen, niet eerst een update van een uur te installeren, na het gamen alles opruimen (want lelijke kabels en console). _/-\o_

Het enige wat ik graag aangepast zie worden, is dat je niet je gsm/tablet/whatsoever moet gebruiken om te beginnen met gamen. Ik had dit liever ook via de joystick gedaan.
Dat laatste kan wel met de Stadia controller toch? Als je die koppelt aan je Stadia account en selecteert met welke TV en Chromecast je speelt, lijkt dat wel te werken en start die gewoon op door op de fysieke Stadia-knop te drukken.

Ik heb zonet de Premiere Edition ook ontvangen en aangesloten. Ziet er indrukwekkend uit allemaal. Speelde Cyberpunk al via de browser, nu in 4K op de TV, benieuwd hoe de ervaring daarmee is als ik wat langer gespeeld heb.
streamnl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:14:

Goed nieuws! Als je de stadia controller verbonden hebt met de ccu en je zet m de volgende keer aan hoef je alleen maar even te wachten en dan start Stadia automatisch op via de ccu!

• streamnl
  • Niet online
Moment, dat ga ik even checken.
Thanks alvast

Edit:
Jullie hebben helemaal gelijk d:)b
Ik moest inderdaad mijn account koppelen in de app.

Als ik nu de joystick aanzet, gaat mijn TV uit zijn stand-by modus en stadia wordt opgestart!
Helemaal perfect!
Nogmaals bedankt!

[ Voor 73% gewijzigd door streamnl op 15-12-2020 12:29 ]

Meer dan ik dacht...

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:32
Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Hij ging weer lekker mannen, bedankt voor de co-op!
Ziet er goed uit! Heb voorafgaand nog wat lopen kletsen met @KlaasjeNL, maar kon er daarna niet meer bij zijn... :Z

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
CK3v1N schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:13:
[...]

Even een update. Heb het opgelost met een Revolut account en virtuele CC. Het is wat klooien maar Premiere Edition is wel besteld. Levering 6/7 januari.
Bedankt,
We hebben uw Google Store-bestelling ontvangen en sturen spoedig meer informatie naar...
Merci voor de tip! Nu vind ik het wel een beetje sketchy om m'n persoonlijke gegevens in een app te proppen waar ik tot nu toe nog nooit van gehoord had (Revolut)... Jaren aan een stuk zeg in tegen m'n huisgenoten en familie om voorzichtig te zijn en dan doe ik hetzelf gewoon om een controllertje en een chromecast te bemachtigen zonder weken met die verdomde helpdesks te moeten omgaan... Maar goed, ik denk dat ik die account nu direct terug kan opzeggen nu, of misschien toch wachten tot de levering echt onderweg is.

Bij de bestelling stond de levering trouwens op 6-8 januari, maar de mail die ik erna kreeg spreekt over 22-23 december :) Fingers crossed :D

[ Voor 7% gewijzigd door Inrage op 15-12-2020 12:52 ]

• roberto_carlos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-02-2025
Verkocht!

Enkele maanden geleden Hitman gespeeld met mijn maand gratis Stadia PRO, verliep redelijk goed.
Toen besloten om tot eindejaar te wachten voor eventuele acties van Google.
Bleek dat even een goede call te zijn, zeg.

Zaterdag Cyberpunk gekocht, maar meteen gemerkt dat ik echt ongelooflijk veel lag had.
Na de FAQs op Reddit, Tweakers, etc te volgen was het al wat beter maar toch nog niet zoals mijn eerste ervaring.
Toen heb ik even CCleaner geïnstalleerd (kende ik nog van vroeger) en mijn startup protocol bekeken. Alles wat overbodig was eruit gezwierd, caches gecleard,...
Volgens mij waren Plex en een antivirus die ik had lopen voor het werk de grote boosdoeners.

Nu zit ik lekker Cyberpunk te knallen met Stadia Enhanced en een PS4 controller. Hopelijk komt de Premiere Edition nog onder de kerstboom te liggen. Daarna even kijken of we Stadia PRO overwegen. Misschien nog iemand zoeken met een Chromebook van na 06/2017? :)

Enjoy everyone! De toekomst is van ons. :D

• Schmitzel
  • Laatst online: 15:01
Een clan bij TD2 kan je pas opzetten of joinen als je Grace Larson gerekruteerd hebt in de Theather Settlement. En dat kan pas als je voldoende missies in dat gebied hebt gedaan.

Dus voorlopig, voor mij, nog ff op de huidige manier, wat trouwens prima werkt!

• tlpeter
Ik heb de clan "Dadia" aangemaakt. Zoek hem op en dan laat ik je toe.

• KlaasjeNL
tlpeter schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:32:
Top. _/-\o_ Zit er nog een limiet aan het aantal leden in een clan?

En "Dadia" was gewoon beschikbaar? Of kunnen er meerdere clans met die naam zijn?

Voeg ook even je username toe aan de lijst. Linkje staat in de openingspost van dit topic

[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 15-12-2020 14:07 ]

• Schmitzel
  • Laatst online: 15:01
Zodra ik kan zal ik joinen _/-\o_

#dadia

• tlpeter
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:03:
[...]

Top. _/-\o_ Zit er nog een limiet aan het aantal leden in een clan?

En "Dadia" was gewoon beschikbaar? Of kunnen er meerdere clans met die naam zijn?

Voeg ook even je username toe aan de lijst. Linkje staat in de openingspost van dit topic
Je kunt er met 50 in. Voorlopig genoeg denk ik.

• TomF
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:22
Zijn er meer mensen die afgelopen vrijdag de premiere versie hebben besteld maar nog steeds niet verzonden is? (afleverdatum voor 18-21dec)

• KlaasjeNL
Gusev schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:38:
[...]

Ziet er goed uit! Heb voorafgaand nog wat lopen kletsen met @KlaasjeNL, maar kon er daarna niet meer bij zijn... :Z
Het leven van een #Dadia... Volgende keer beter! Uiteindelijk prima vermaakt met @Deurstopper en @Schmitzel en op de valreep nog even lopen knallen met @madcon toen bleek dat mijn vrouw wat later thuis zou zijn dan verwacht.

In het potje met @Deurstopper en @Schmitzel zelfs maar 1 keer dood gegaan, net als zijzelf. Dus wellicht lag het de vorige keer niet aan mij, maar toch aan @RoFlame 8) .

[ Voor 16% gewijzigd door KlaasjeNL op 15-12-2020 14:28 ]

• RoFlame
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:25:
[...]

Het leven van een #Dadia... Volgende keer beter! Uiteindelijk prima vermaakt met @Deurstopper en @Schmitzel en op de valreep nog even lopen knallen met @madcon toen bleek dat mijn vrouw wat later thuis zou zijn dan verwacht.

In het potje met @Deurstopper en @Schmitzel zelfs maar 1 keer dood gegaan, net als zijzelf. Dus wellicht lag het de vorige keer niet aan mij, maar toch aan @RoFlame 8) .
_/-\o_

Ik schuif de blame dan toch door naar The Division die de omhoog schaling van jullie level niet ver genoeg had opgetrokken :+

• RoFlame
Ik tel mn huisdieren ook maar als kind, dan voel ik me wel aangesproken :+ kan je ergens op een site joinen of moet het ingame? :P

• ydr
  • Laatst online: 06-01 06:47

ydr

TomF schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:23:
Zijn er meer mensen die afgelopen vrijdag de premiere versie hebben besteld maar nog steeds niet verzonden is? (afleverdatum voor 18-21dec)
Zou pas zorgen maken wanneer die niet binnen is na de 21ste ;)

• tlpeter
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:32:
[...]

Ik tel mn huisdieren ook maar als kind, dan voel ik me wel aangesproken :+ kan je ergens op een site joinen of moet het ingame? :P
Je moet binnen Division 2 zoeken naar de clan en dan joinen. Staat niet open dus ik moet je dan wel effe toelaten. Voor je het weet zit het vol met mafkezen :9

• RoFlame
tlpeter schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:35:
[...]

Je moet binnen Division 2 zoeken naar de clan en dan joinen. Staat niet open dus ik moet je dan wel effe toelaten. Voor je het weet zit het vol met mafkezen :9
Dan ga ik nu weer even genieten van het gemak van stadia... Even snel starten in de browser om de clan te joinen :P

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:03

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Ik heb hem zaterdag besteld, afleverdatum voor 21-22 dec. Maar staat nog steeds op de status;
Je kunt je bestelling annuleren of het verzendadres wijzigen totdat je bestelling naar ons magazijn wordt gestuurd voor verpakking. Dit duurt gewoonlijk een uur, maar kan langer duren.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:32:
[...]

Ja, Dadia is een combinatie van dieren en stadia d:)b

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• tlpeter
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:37:
[...]

Dan ga ik nu weer even genieten van het gemak van stadia... Even snel starten in de browser om de clan te joinen :P
Toegevoegd. Voor de rest, zet effe je naam hier neer zodat ik weet wie wie is.

• Firehawk86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Patrock schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:41:
[...]

Ik heb hem zaterdag besteld, afleverdatum voor 21-22 dec. Maar staat nog steeds op de status;

[...]
Ik ook zaterdag, bij mij staat het voor 24–28 dec

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:05
Ja is zaterdag verzonden, stond voor levering gisteren of vandaag. Maar is vannacht op de route tussen Zaltbommel en Eindhoven opeens verdwenen. Missing parcel volgens DHL...

Maar Google verzendt redelijk rap!

• Electronaut
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:24
Setje ook hier zojuist geleverd!

Ideaal als 2e set voor in de mancave. :9

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:09

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Pff na wat gezeik op Twitter is het eindelijk gelukt om mijn betaling te approven.. Telefonische klantenservice van ICS is drama, die van Twitter gelukkig wel goed.

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
Ja ik, mail is net binnen dat het verzonden is!!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-01 08:33
JKratos schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:52:
[...]

Exact hetzelfde verhaal hier. Gisteren ook na een paar uur wachten 30 min met iemand op de chat gezeten. Ook hier stond het account op US settings, joost mag weten waarom. Ook hier om laten zetten naar NL account. Wordt einde middag gebeld (hoop ik).

Ik vroeg ook direct om een nieuwe/andere code of andere settings/bevoegdheden op de huidige, maar dat kon indd niet helaas. Hopelijk straks meer info.
Tijd voor weer een update. Zojuist gebeld door Google (toch wel een beetje spannend om een telefoontje vanuit de Filipijnen op te nemen..), maar werd goed te woord gestaan. De code werd telefonisch aan mij doorgegeven, niet heel praktisch aangezien het een vrij lange code is. Helaas werkte deze niet en moet hij dit gaan uitzoeken. Morgen weer een poging 8)7

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:39
Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Hij ging weer lekker mannen, bedankt voor de co-op!
Welk spel is dit?

• Tuktop
The Division 2.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-01 10:04
Is de enige shop voor stadia de stadia shop zelf? Of kan je ook via ubisoft of via een andere store key's oid kopen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Tuktop
Melantrix schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:46:
Is de enige shop voor stadia de stadia shop zelf? Of kan je ook via ubisoft of via een andere store key's oid kopen?
Vooralsnog niet, hoewel Ubisoft+ er wel aan zit te komen (in de US wordt het nu uitgerold), daarmee krijg je voor 15 dollar/maand toegang tot Ubisoft-spellen.

Er zijn wel regelmatig (erg) goede aanbiedingen in de Stadia store, dus houd die in de gaten.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:58
Melantrix schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:46:
Alles via Stadia.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Zwaai zwaai, check op store.google levert op dat die van mij ook nog niet is verzonden. #dadia met te veel gaming hobbies, telt het ook mee als de kinderen gewoon meegamen :P

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• streamnl
  • Niet online
En iemand die pas 40 is geworden, zonder kids...
Mag ie ook gewoon bij de #dadia ? :+

spoiler:
Als ik de berichten lees, ben ik lang niet zo ver om in een clan te kunnen. Ik zit nog in de "intro"
Waarschijnlijk als ik eenmaal zo ver ben met mijn "gameuren per maand", is er al lang een deeltje 4

Meer dan ik dacht...

• tlpeter
Bij division (ubisoft) heb ik ook wel eens via hun credits gekocht voor iets. Kan beide dus.

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 13:51
Toen je dit postte nog wel, maar nét het mailtje gehad dat ie verzonden was. Afleverdatum in díé mail is 17-18 dec trouwens *O* .

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
tlpeter schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:35:
[...]

Agent 'NoNumbersNeeded' probeert de clan te joinen :Y

Steam/Epic: Deurstopper

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:45
Het lijkt mij ook leuk om een keer wat samen te spelen, maar zijn er ook liefhebbers om tegen elkaar te racen (F1 of The Crew 2 bijvoorbeeld), of een ander spel dan TD2? #Dadia (waarmee ik ook maar aan wil geven, dat ik alles behalve goed ben ;))

[ Voor 16% gewijzigd door Sahi_NL op 15-12-2020 16:24 ]

• tlpeter
Deurstopper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:14:
[...]

Agent 'NoNumbersNeeded' probeert de clan te joinen :Y
Ik heb het gezien en toegevoegd.

• Deurstopper
  • Niet online
streamnl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:03:
En iemand die pas 40 is geworden, zonder kids...
Mag ie ook gewoon bij de #dadia ? :+

Als ik de berichten lees, ben ik lang niet zo ver om in een clan te kunnen. Ik zit nog in de "intro"
Waarschijnlijk als ik eenmaal zo ver ben met mijn "gameuren per maand", is er al lang een deeltje 4
Gewoon joinen, dat is het mooie aan de 'Dadia-stijl' :D hier, je speelt 10 minuten, een half uur, uur of uren.. en niemand daar wat van vind, gewoon lekker spelen en leaven wanneer je wilt.

• Deurstopper
  • Niet online
Sahi_NL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:23:
Het lijkt mij ook leuk om een keer wat samen te spelen, maar zijn er ook liefhebbers om tegen elkaar te racen (F1 of The Crew 2 bijvoorbeeld), of een ander spel dan TD2? #Dadia (waarmee ik ook maar aan wil geven, dat ik alles behalve goed ben ;))
The Crew 2 heb ik ook en speel het zo nu en dan samen met Trials etc. Genoeg Dadia's die deze games ook bezitten, het beperkt zich wat mij betreft niet tot TD2 :)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
Beste,

Bedankt dat je contact met Google support hebt opgenomen.

Wat vervelend dat je dit probleem ondervindt. Hartelijk dank om je probleem zo duidelijk te beschrijven.

Ik heb je betalingsprofiel bekeken en ik zie geen problemen in verband met je profiel of betaalmethoden.

Ik help je graag verder met het oplossen van je probleem, maar ik ben specialist op het gebied van Google Play. Voor hulp bij je vraag raad ik je aan om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van Stadia via het contactformulier. Zie hier meer informatie over de verschillende opties om contact op te nemen met Stadia.

Je kunt ook informatie zoeken over jouw probleem in het Helpcentrum van Stadia, of het Stadia Helpforum bezoeken. Onze community van Google-gebruikers is zeer deskundig en wil altijd graag helpen.

Het spijt mij dat ik je moet doorverwijzen. Ik vind het jammer dat ik je hierbij niet verder kan helpen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben in verband met een ander probleem, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Binnen 48 uur na onze laatste interactie ontvang je een korte enquête per e-mail. We zijn benieuwd naar je feedback over onze interactie vandaag en je ervaringen in het algemeen met het supportteam van Google.

Met vriendelijke groet,
Zina
Team Google Support
Eindelijk antwoord gekregen van de Google support :D De Stadia Premiere Edition email die je krijgt brengt je dus duidelijk naar de Google.store.com, maar de support daar kan je blijkbaar niet helpen... Die zegt ook van 'Google Play' te zijn, terwijl ik m'n ticket wel degelijk bij Google Pay had geopend... allemaal heel vreemd....

Ondertussen heb ik het dus met een Revolut CC opgelost. Maar zij die de issue nog hebben met de CC die niet werkt kunnen mssn dus via deze link een Stadia medewerker te pakken krijgen die het voor hen kan oplossen.

https://support.google.com/stadia/gethelp?fl=1

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22

DoctorV64

Cosmopoliet

;) Krijg net de verzendmail binnen

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb inmiddels de eerste minuten cyberpunk op mijn nieuwe Chromecast op 4K mogen spelen en dat ziet er toch wel lekker uit.

Echter, zijn mijn ogen te oud, zit ik te ver van mijn tv (meter of 2,3) of zijn de letters tijdens het spel gewoon erg klein?

Tijdens de dreamdance scene staan er rechtsonder de controls, maar die waren niet of nauwelijks te lezen.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VcwhJEq27CDuoL_QykyC-PlcKkE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dyfe2UmIyIOt66NmCyE8hfUO.png?f=fotoalbum_large

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-01 14:03
Fly-guy schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:44:
Heb inmiddels de eerste minuten cyberpunk op mijn nieuwe Chromecast op 4K mogen spelen en dat ziet er toch wel lekker uit.

Echter, zijn mijn ogen te oud, zit ik te ver van mijn tv (meter of 2,3) of zijn de letters tijdens het spel gewoon erg klein?

Tijdens de dreamdance scene staan er rechtsonder de controls, maar die waren niet of nauwelijks te lezen.
Ik heb hetzelfde met Fallen Order, de controls zijn nauwelijks te lezen. Misschien een Stadia-brede setting?

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
DoctorV64 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 17:19:
[...]

;) Krijg net de verzendmail binnen
Kreeg van iemand die ook een stadia Primaire editie had besteld tijdens de cyberpunk actie en kwam toevallig ter sprake over dit onderwerp.
hij gaf mij de onderstaande gegevens door een aantal dingen zijn wegelaten wegens privacy.
hij gaf aan ook nog geen berichtgeving te hebben ontvangen wanneer het werd verzonden.
En alleen maar deze onderstaande gegevens te hebben ontvangen datum berichtgeving en verwachte verzending staat vermeld.

op eerdere post te lezen dat er al sneller werd verzonden dan de verwachte datum van 18-21 december.

De tekst onder de bestelling bevestigd een vreemde gang van zaken hebben de andere ook een soort van deze tekst ook op de bestelling staan.
De bataling is wel afgerond volgens cc visa neem ik aan, ik zelf heb geen ervaringen er mee wegens cc betaling.

Bestelling bevestigd
We gaan aan de slag met je bestelling. Er wordt een tijdelijke inhouding op je account toegepast voor deze bestelling, maar de kosten voor een artikel worden pas echt afgeschreven nadat het is verzonden. Je ontvangt dan een e-mail om de verzending te bevestigen.

Je kunt je bestellingsgegevens op elk gewenst moment controleren op updates.

Vrachtwagen U kunt uw bestelling annuleren of het verzendadres wijzigen totdat de bestelling naar ons magazijn wordt gestuurd voor verpakking. Dit duurt gewoonlijk een uur, maar kan langer duren.
Bestelnummer
GS.0880-9279-3815
BESTELLING BEWERKEN
Besteld
december 11, 2020, 11:17 PM
Besteld via Verzendadres
Google Commerce Ltd
Gordon House, Barrow Street
Dublin 4
Ierland
NL
Nederland
Betaalmethode
Visa ••••
Verzendkosten € 0,00
Korting - € 99,99
Geschatte btw € 0,00
Totaal € 0,00

Verzending 1 Levering dec 18–21
Stadia Premiere Edition (duidelijk wit)
Stadia Premiere Edition (duidelijk wit)
€ 99,99
Aantal: 1

• streamnl
  • Niet online
Deurstopper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:47:
[...]

Gewoon joinen, dat is het mooie aan de 'Dadia-stijl' :D hier, je speelt 10 minuten, een half uur, uur of uren.. en niemand daar wat van vind, gewoon lekker spelen en leaven wanneer je wilt.
Ik zal morgen (mits ik tijd heb) kijken hoe ver ik kom met de proloog.
Zodra ik kan joined... meld ik me

Meer dan ik dacht...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ga vanavond via de chromecast en met controller Stadia proberen op mijn LG oled. Mijn premiere edition zou oorspronkelijk pas tussen 17-18 december worden bezorgd maar ik kreeg gisteren al de verzending met track en trace en vandaag de DHL bezorger op de stoep.

Kijken of Stadia pro voor mij het verschil maakt. Op de pc vond ik het al fijn gamen. Maar ik ben toch echt voor de betere sessies bankhangen gewend :P

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ties86 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:48:
[...]

Ik heb hetzelfde met Fallen Order, de controls zijn nauwelijks te lezen. Misschien een Stadia-brede setting?
Heb hetzelfde met Hitman, speel op een 43" tv. Heb nog geen optie gevonden om het te vergroten. Icoontjes zijn iets van 3x3cm.

Whatever.

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Hebben meer mensen problemen met Cyberpunk opstarten? Ik blijf hangen in het 1e laadscherm.

Overigens ook vandaag verzendmail gehad. Besteld 11 dec, verzonden 15 dec, levering 16 of 17 dec.

• Gusev
Volgens Google is het afhankelijk van je game of je bijv. de font size kan vergroten:

https://support.google.com/stadia/answer/9575065?hl=en

Ik zie bij Cyberpunk 2077 bijv. het volgende staan in de omschrijving in de Stadia store:

"aanpasbare tekstgrootte voor dialoog"

Dit is dan wel voor de cut scenes, maar je moet dus én iets in de device settings aanpassen voor je specifieke device én je moet het geluk hebben dat de game iets ondersteund van ui elementen groter maken.

Op reddit ook tientallen posts over dat het fijn zou zijn om het gewoon Stadia wide in te kunnen stellen.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:41
willem100 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:18:
Hebben meer mensen problemen met Cyberpunk opstarten? Ik blijf hangen in het 1e laadscherm.

Overigens ook vandaag verzendmail gehad. Besteld 11 dec, verzonden 15 dec, levering 16 of 17 dec.
Zelfde probleem hier ineenkeer. Op al mijn apparaten werkt Cyberpunk 2077 niet, terwijl andere games wel gelijk starten.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• KlaasjeNL
streamnl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 18:58:
[...]

Ik zal morgen (mits ik tijd heb) kijken hoe ver ik kom met de proloog.
Zodra ik kan joined... meld ik me
Volgens mij kun je altijd joinen. Ook als je nog in de proloog zit. Mogelijk kun je zelf geen uitnodigingen versturen, maar we kunnen jou dan wel uitnodigingen.

Het spel an sich heb je snel genoeg door. Bovendien gaat levelen in co-op ook vrij snel. In 2 sessies ging ik van 3 naar 10.

Bovendien speel ik zelf ook niet heel veel, speel ik andere spellen tussendoor en moest ik tijdens de co-op gisteravond ook een paar keer vragen "op welke knop ik ook alweer moest drukken om..." ;)

• willem100

willem100

Op de Reddit Stadia group geven ook een aantal gebruikers hetzelfde probleem aan: Cyberpunk niet kunnen opstarten, andere games wel. Maar even afwachten maar, zal wel weer gefixed worden.

• KlaasjeNL
Sahi_NL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:23:
Ik heb de Crew 2. Vind het ook wel leuk om eens met wat tweakers/Dadia's te gaan cruisen dus stuur gerust een uitnodiging als ik online ben (of als ik niet online ben).

• divk
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:16
Ik heb de Stadia Premiere Edition action op 12 december gekocht.
Op deze december via de mail de code gehad om deze te bestellen.
Maar als ik op de link druk gaat het fout ik moet mijn credit card gegevens invullen.
Maar ik heb geen credit card. En ik heb dit al betaald via ideal.
Ik heb 2 uur contact gehad via de chat. Maar helaas konden ze het niet oplossen.
Daarna heb ik een mail gestuurd en een case nummer gekregen. Maar daarna blijf het stil.
Nu weet ik dat er een grote storing is geweest.
Zijn er meer mensen met dit probleem?

• KlaasjeNL
willem100 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:28:
Op de Reddit Stadia group geven ook een aantal gebruikers hetzelfde probleem aan: Cyberpunk niet kunnen opstarten, andere games wel. Maar even afwachten maar, zal wel weer gefixed worden.
Kan er wellicht mee te maken hebben dat Cyberpunk een update krijgt. Normaal gesproken zullen ze dat gefaseerd doen zodat je gewoon via een andere server speelt... Tot er meer vraag dan aanbod is.

Het zou mij niets verbazen als Google flink aan het opschalen is sinds het succes van Cyberpunk.

• DenZon
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
Kan misschien iemand mij helpen met de resolutie. Ik heb sinds vandaag Stadia Pro proefperiode gestart en ik speel op een 1440p scherm. Als ik nu een game opstart zoals sniper elite 4 dan ziet het er een beetje blurry uit. In de instellingen van stadia staat 1080p geactiveerd. Verder zitten er ook de opties 720p en 4k tussen. Maar geen 1440p. En 4k kan ik ook niet selecteren. Ik heb net een extensie gedownload en nu kan ik wel 4k kiezen. Echter wanneer ik deze activeer en een spel opstart ziet het er hetzelfde uit als wat ik eerst had. Als ik dan de instellingen bekijk staat stadia gewoon op 1080p.

Ik hoop dat iemand mij hierin kan ondersteunen. Alvast bedankt

Groet Dennis

• Gusev
DenZon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:34:
Kan misschien iemand mij helpen met de resolutie. Ik heb sinds vandaag Stadia Pro proefperiode gestart en ik speel op een 1440p scherm. Als ik nu een game opstart zoals sniper elite 4 dan ziet het er een beetje blurry uit. In de instellingen van stadia staat 1080p geactiveerd. Verder zitten er ook de opties 720p en 4k tussen. Maar geen 1440p. En 4k kan ik ook niet selecteren. Ik heb net een extensie gedownload en nu kan ik wel 4k kiezen. Echter wanneer ik deze activeer en een spel opstart ziet het er hetzelfde uit als wat ik eerst had. Als ik dan de instellingen bekijk staat stadia gewoon op 1080p.

Ik hoop dat iemand mij hierin kan ondersteunen. Alvast bedankt

Groet Dennis
Stadia Enhanced extension installeren in Edge of Chrome en dan daar de resolutie forceren op 2K (1440p).

Edit: iets te snel gelezen. Welke extensie heb je zelf geprobeerd? En waar zie je dat het spel nog op 1080p draait? In de monitor van de betreffende extensie?

[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 15-12-2020 19:42 ]

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Gusev schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:40:
[...]

Stadia Enhanced extension installeren in Edge of Chrome en dan daar de resolutie forceren op 2K (1440p).
Wist niet dat dit mogelijk was. Tot nu toe gespeeld met zwarte balken links en rechts op werk pc. Mogelijk zijn er andere schermen die 1080p uitrekken waardoor het blurry wordt?

Stadia / PSN : whenheco

• DenZon
Gusev schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:40:
[...]

Edit: iets te snel gelezen. Welke extensie heb je zelf geprobeerd? En waar zie je dat het spel nog op 1080p draait? In de monitor van de betreffende extensie?
Bedankt voor uw reactie. Ik heb precies deze extensie gedownload maar als ik dan bij instellingen kijk en 4k aanklik dan zie ik geen vinkje ofzo. Als ik dan bijvoorbeeld even op privacy settings druken terug op prestatie om te kijken of de instellingen nog op 4k staan staan de instellingen op 1080p weer.

• Gusev
madcon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:42:
[...]

Wist niet dat dit mogelijk was. Tot nu toe gespeeld met zwarte balken links en rechts op werk pc. Mogelijk zijn er andere schermen die 1080p uitrekken waardoor het blurry wordt?
Ik speel zeer sporadisch op een iMac 27” met 1440p resolutie en dan is het forceren een must naar mijn mening.

Het liefste speel ik echter zonder plug-ins en speel dan ook vaak in een incognito browser zonder plug-in, dat “schijnt” het beste te zijn, kan het niet onderbouwen, had het eens gelezen op Reddit :P

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Heb me Stadia setje ook binnen! Binnen 5 dagen since release. Wow.

• willem100

willem100

[@DenZon]

Je moet in de Stadia hoofdpagina zijn. Waar het menu met Home, Pro, Games staat, niet op de extentie zelf klikken.
Op het v pijltje klikken naast de controler rechts bovenin het scherm, daar kan je de resolutie aanpassen (ik gebruik Stadia Enhanced extention voor Chrome). Let op dat je ingame ook nog voor graphics kiest ivp hoge frame rate.

• roberto_carlos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-02-2025
DenZon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:43:
[...]

Bedankt voor uw reactie. Ik heb precies deze extensie gedownload maar als ik dan bij instellingen kijk en 4k aanklik dan zie ik geen vinkje ofzo. Als ik dan bijvoorbeeld even op privacy settings druken terug op prestatie om te kijken of de instellingen nog op 4k staan staan de instellingen op 1080p weer.
Je moet even op het pijltje naast de controller klikken rechtsboven.
Vervolgens onder STREAM op 'Native' klikken tot je die 2K 1440p krijgt.
Als het goed is moet je het zo wel vinden.

Optie daarboven kan je op VP9 zetten while you're at it.

Edit: Het topic gaat zo hard dat ik een aantal seconden te laat was. Nu zal je het wel vinden :)

[ Voor 6% gewijzigd door roberto_carlos op 15-12-2020 19:47 ]

• DenZon
@Gusev

Ja heel raar. Hij slaat het gewoon niet op als ik 4k aan heb gezet. Ik hoef maar even een andere instelling naar voren te halen en 1080p is weer geactiveerd.

• DenZon
@willem100

Ahh kijk ik zie nu wel wat ja. Ik heb nu VP9 aan staan net als 1440p. Maar ik moet zeggen dat als ik gewoon op mijn avatar druk en dan stadia-instellingen, prestaties, daar 1080p staat. Het lijkt erop dat Sniper Elite 4 niet mooier is dan eerst. Ik zie dus twee verschillende instellingen. Instellingen onder dat v'tje en instellingen als je op je avatar drukt rechts boven in.

• Gusev
DenZon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:47:
@Gusev

Ja heel raar. Hij slaat het gewoon niet op als ik 4k aan heb gezet. Ik hoef maar even een andere instelling naar voren te halen en 1080p is weer geactiveerd.
Pas je het wel echt aan zoals in de voorgaande twee berichten?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D6C8z-qU_0wdGtVO6BywDfkGXKw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GPFNimhmekkHZSXBMHhm8uCa.png?f=user_large
DenZon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:55:
@willem100

Ahh kijk ik zie nu wel wat ja. Ik heb nu VP9 aan staan net als 1440p. Maar ik moet zeggen dat als ik gewoon op mijn avatar druk en dan stadia-instellingen, prestaties, daar 1080p staat. Het lijkt erop dat Sniper Elite 4 niet mooier is dan eerst. Ik zie dus twee verschillende instellingen. Instellingen onder dat v'tje en instellingen als je op je avatar drukt rechts boven in.
Juist nu zit je goed. De stadia instellingen > prestaties is de "officiele" weg en die is afhankelijk of je een Pro abonnement hebt en of je device het volgens Google "ondersteund". Vandaar dat sommige uitwijken naar plugins, dat is de onofficiele weg.

Sniper Elite 4 weet ik verder niet wat de resolutie vanuit de ontwikkelaar is.

[ Voor 44% gewijzigd door Gusev op 15-12-2020 19:58 ]

• DenZon
@Gusev

Ja precies dit zie ik inderdaad. Dat blijft ook zo staan. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCi_ZRWs0zFV6lwXDoetlzi4wL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nUhglQYXWHfoJPDrzwvainjI.png?f=fotoalbum_large

• DenZon
@Gusev

Dit zijn die andere instellingen dus zodra je op je avatar drukt.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:38
Vanmiddag ook mail gekregen dat de controller en CCU zijn verzonden! Dus hopelijk donderdag of vrijdag in huis zodat we eindelijk op televisie kunnen spelen!

@KlaasjeNL Als het goed is moet je mij nu wel een uitnodiging kunnen sturen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Possible op 15-12-2020 20:04 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• DenZon
[quote]Gusev schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:56:
[...]

[Afbeelding]

Ja precies dit heb ik nu ook staan maar dus onder die andere stadia instellingen onder prestaties staat er gewoon 1080p. Ik gebruik de extensie en heb een ps4 controller in mijn pc gestopt. Staat hij bij jullie ook op 1080 p en onder het vinkje op 1440p? Die combinatie?

Groet!

• willem100

willem100

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5ZDEdUHCtzhpi-V0uDY8-iVh4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ia39xcnPff5gccGm4Hnggp9x.png?f=fotoalbum_large

Ik heb de optie om 4K te kiezen

• KlaasjeNL
Possible schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:02:
Vanmiddag ook mail gekregen dat de controller en CCU zijn verzonden! Dus hopelijk donderdag of vrijdag in huis zodat we eindelijk op televisie kunnen spelen!

@KlaasjeNL Als het goed is moet je mij nu wel een uitnodiging kunnen sturen ;)
Ik zag dat je een oude uitnodiging alsnog hebt geaccepteerd?

Dat sociale gedeelte kan nog wel een upgrade gebruiken. Nu kun je bijvoorbeeld niet zien of een request nog pending is. En je kan geen pseudoniem aan usernames toevoegen. En zo zijn er nog wel wat dingetjes die verbeterd kunnen worden.

• Sahi_NL
Heb je wel Stadia Pro @DenZon Anders gaat 't niet werken

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:38
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:08:
[...]

Ik zag dat je een oude uitnodiging alsnog hebt geaccepteerd?

Dat sociale gedeelte kan nog wel een upgrade gebruiken. Nu kun je bijvoorbeeld niet zien of een request nog pending is. En je kan geen pseudoniem aan usernames toevoegen. En zo zijn er nog wel wat dingetjes die verbeterd kunnen worden.
Deze heb ik inderdaad geaccepteerd. Maar ik krijg geen melding / popup ofzo

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DenZon schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 20:04:
[quote]Gusev schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:56:
[...]

[Afbeelding]

Ja precies dit heb ik nu ook staan maar dus onder die andere stadia instellingen onder prestaties staat er gewoon 1080p. Ik gebruik de extensie en heb een ps4 controller in mijn pc gestopt. Staat hij bij jullie ook op 1080 p en onder het vinkje op 1440p? Die combinatie?

Groet!
Het lijkt erop dat je geen stadia pro hebt.. Dan ben je gelimiteerd tot 1080p

• DenZon

• Sahi_NL
Dit is heel vreemd.. Kun je wel de Pro games claimen?

[edit: Lijkt me wel, want je hebt hitman en Sniper Elite]

[ Voor 36% gewijzigd door Sahi_NL op 15-12-2020 20:29 ]

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Weet dat Cyberpunk een eigen thread heeft, maar vind dat dit meer Stadia aangaat: ze hebben nu ook voor de Stadia versie 1.4 ge-update.

En ik weet niet of het aan mijn geheugen ligt (had het spel een paar dagen niet gespeeld), maar ik vind het er echt een klap beter uit zien! Zie nu pas hoe gedetailleerd de omgevingen zijn en kan het ook echt meer waarderen. Voorheen verdween alles na 20m afstand in een soort blursoep (alsof ik mijn lenzen niet in had), maar alles is een stuk scherper.
Ook lijkt het wat soepeler te spelen en struikel ik minder over de bugs.

Nogmaals: kan een perceptie dingetje zijn, maar had gewoon een plezierig uurtje gamen achter de rug met CP2077.

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-12-2025
Iemand anders ook problemen met het opstarten van cyberpunk momenteel? Blijft bij mij op het gele start scherm hangen.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-01 15:31
Labbers schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:14:
Iemand anders ook problemen met het opstarten van cyberpunk momenteel? Blijft bij mij op het gele start scherm hangen.
Je was me net voor :9

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Ze zijn er mee bezig (helaas).

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-01 11:08
Therach schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:29:
[...]

Tijd voor weer een update. Zojuist gebeld door Google (toch wel een beetje spannend om een telefoontje vanuit de Filipijnen op te nemen..), maar werd goed te woord gestaan. De code werd telefonisch aan mij doorgegeven, niet heel praktisch aangezien het een vrij lange code is. Helaas werkte deze niet en moet hij dit gaan uitzoeken. Morgen weer een poging 8)7
Thanks voor de update. Haha ja herkenbaar, twijfelde ook of ik op zou nemen. Gisteravond rond half 10 gebeld. Wordt vandaag/vanavond weer gebeld (als het goed is) dus wellicht zometeen/nu weer om half 10.

Ik houd mijn pc bij de hand voor aantekenen. Gaan het meemaken.

[ Voor 0% gewijzigd door JKratos op 16-12-2020 13:33 . Reden: typo ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-01 12:00

T-8one

take it easy, take a sisi

Yup, hier ook.
Goed om te weten dat het niet aan mij ligt.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:03

-tom-562

Oliesjeik

Ben ik dus niet de enige. Ook Monster Jam blijft hangen

Vaak bu'j te bang!

• Electronaut
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:24
https://9to5google.com/20...ge-taking-out-some-games/

:| :/

[ Voor 5% gewijzigd door Electronaut op 15-12-2020 21:32 ]

Pagina: 1 ... 79 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord