• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
kbuntu schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:52:
Bij mij wordt de stadia controller als het goed is morgen geleverd, maar het trackingnummer van DHL werkt niet? Meer mensen dit probleem?
Ik zou zeggen, lees wat reacties die je voor gegaan zijn....

Heb net, omdat het weer kan, dat NBA spel geprobeerd en ik moet zeggen dat, zelfs zonder officiële stadia controller en via de pc gespeeld, zelfs zo'n snel spel prima tot z'n recht kwam. Geen input delay, goede GFX, erg vermakelijk.

• Daan8000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2025
kbuntu schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:52:
Bij mij wordt de stadia controller als het goed is morgen geleverd, maar het trackingnummer van DHL werkt niet? Meer mensen dit probleem?
Ja heb ik ook, vrijdag besteld, zaterdag verzonden en track en trace code gekregen maar die werkt niet. Verwachte levertijd volgens google is voor de 14de of 15de.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:48
DHL heeft het super druk, ze scannen pas een eerste keer (vanaf dat moment kunnen wij de pakketten volgen) als ze zeker weten dat het pakket de uitlevering in gaat.
Ik heb bij DHL gewerkt, de berg backlog kan best aanzienlijk groot worden deze periode.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 16:58

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Eerste indruk Stadia via de CU is erg positief.

Ik zit op de wifi maar de verbinding is al vele male beter dan via chrome browser.
Nu heb ik geen haperingen meer en mijn beeld is veel scherper.
Op dit moment zie ik geen reden om een kabel te trekken naar mijn TV.

Ik ben een Sony gamer vanaf het begin en dat merk ik nu :+
Ik moet behoorlijk wennen aan de knoppen, de "X" zit bij de playstation onder, en nu links

Maar als dat het enige is... dan heb ik een goeie keus gemaakt. Even een maandje testen en als alles nog steeds prima is, de playstation verkopen.

Meer dan ik dacht...

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 15:01
Gusev schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:26:
Wie doet er vanavond (~20:00) een potje The Division 2 co-op mee :) ?
Ik haak later aan, 2130 ong. Sta je in mn lijst?
streamnl schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:15:
Eerste indruk Stadia via de CU is erg positief.

Ik zit op de wifi maar de verbinding is al vele male beter dan via chrome browser.
Nu heb ik geen haperingen meer en mijn beeld is veel scherper.
Op dit moment zie ik geen reden om een kabel te trekken naar mijn TV.

Ik ben een Sony gamer vanaf het begin en dat merk ik nu :+
Ik moet behoorlijk wennen aan de knoppen, de "X" zit bij de playstation onder, en nu links

Maar als dat het enige is... dan heb ik een goeie keus gemaakt. Even een maandje testen en als alles nog steeds prima is, de playstation verkopen.
Haha je post is bijna 1 op 1 mijn eigen post bijna een jaar terug! Ik kan je zeggen, na een weekje is die x ineens raar als je een ps controller pakt :9
Waarschijnlijk heb je een goede 5 GHz wifi verbinding, dat wordt misschien moeilijker te handhaven met andere mensen in huis die bv een Netflix streamen via dezelfde wifi. Maar tof dat t zo goed werkt!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Komt vanzelf naar de EU. Is die $15,- bovenop de kosten van stadia plus? Werkt de gratis variant hier ook op, dus dat je dan enkel $15,- per maand kwijt bent voor Ubisoft?

Steam/Epic: Deurstopper

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 14:28
Gusev schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:26:
Wie doet er vanavond (~20:00) een potje The Division 2 co-op mee :) ?
Ik! Even kijken of ik 20.00 uur ga redden. Ligt er even aan hoe makkelijk de kinderen gaan slapen. Anders zal het niet veel later worden. #dadia

• barrymossel
Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:27:
[...]

Komt vanzelf naar de EU. Is die $15,- bovenop de kosten van stadia plus? Werkt de gratis variant hier ook op, dus dat je dan enkel $15,- per maand kwijt bent voor Ubisoft?
Vanzelf inderdaad. Ooit. Een keer... ;)

Is buiten de kosten van Pro inderdaad. Maar is ook gewoon mogelijk met de gratis variant.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 11:32
wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:33:
[...]

Ik heb Stadia nog niet binnen, maar uit nieuwsgierigheid vast: spelen jullie hier de basegame of Warlords? En welk level ongeveer?
Hier ook de base game, lvl. 5 B-)

• wouterloedeman
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 10-01 17:48
@Gusev @Deurstopper Weten jullie toevallig hoe dat zit met cross-play? Ik heb TD2 al voor PC via Uplay, moet ik de game dan gewoon weer via Stadia aanschaffen?

• Deurstopper
  • Niet online
wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:34:
@Gusev @Deurstopper Weten jullie toevallig hoe dat zit met cross-play? Ik heb TD2 al voor PC via Uplay, moet ik de game dan gewoon weer via Stadia aanschaffen?
Ja, helaas dan moet je 'm via stadia ook aanschaffen en dan syncen met je pc-account. Je kan ook gewoon via de PC blijven spelen. Ik kom bijna dagelijks +lvl900 PC spelers tegen.

Zie: https://support.ubisoft.com/en-US/Article/000064956

[ Voor 6% gewijzigd door Deurstopper op 14-12-2020 17:40 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-01 14:38
Nevermind, gevonden:)

[ Voor 85% gewijzigd door Possible op 14-12-2020 17:50 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• wouterloedeman
Thanks, dat is duidelijk! Op PC heb ik ook Warlords en vindt het een beetje te gortig om nog eens €50 neer te leggen. Aan de eerdere berichten in dit topic te zien heb ik net de aanbieding gemist vorige maand?

• Deurstopper
  • Niet online
wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:45:
Thanks, dat is duidelijk! Op PC heb ik ook Warlords en vindt het een beetje te gortig om nog eens €50 neer te leggen. Aan de eerdere berichten in dit topic te zien heb ik net de aanbieding gemist vorige maand?
Die komen idd vanzelf wel weer. Volgensmij was dv2 al 2 keer in de aanbieding geweest.

• Gusev
  • Laatst online: 12-01 11:32
Schmitzel schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:26:
[...]

Ik haak later aan, 2130 ong. Sta je in mn lijst?
Yup volgens mij wel. Jij bent 1 van de weinige die niet de Dino avatar heeft :+ (sorry jongens kon het niet laten :P )

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-01 20:20
Inrage schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:41:
[...]

Laat me weten als je een oplossing hebt. Ik zit ook bij KBC en heb dezelfde error. Ik heb in de bank app betalingen op internet al eens aan en af gezet en de regio ook aangepast van Europe naar World maar dat deed dus niks. Add blocker staat ook af.
Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij dit intussen kunnen oplossen?

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Possible
Ik weet niet precies nog hoe het werkt, maar ik heb de division 2 ook gekocht.

M’n username is possible #5692

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Helaas heb ik cursus vanavond tot 10 uur. Maar eventueel kan ik daarna nog een potje Division spelen (waarschijnlijk slaapt mijn vrouw dan inmiddels).

Met extra controller heb ik nu stadia altijd binnen handbereik.

Stadia / PSN : whenheco

• KlaasjeNL
Possible schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:52:

Voeg je username ook even toe aan de lijst je in de openingspost vindt.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Super Hot = Super Kort!

-O- -O- -O-

(ok, ok, hij was gratis)

• Schmitzel
Gusev schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:49:
[...]

Yup volgens mij wel. Jij bent 1 van de weinige die niet de Dino avatar heeft :+ (sorry jongens kon het niet laten :P )
Ik ben het vuurmannetje die een hotdog eet.... O-)

• Deurstopper
  • Niet online
Schmitzel schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:22:
[...]

Ik ben het vuurmannetje die een hotdog eet.... O-)
Kijk dat is handige info! Hier de blauwe triangel, meest makkelijke instrument :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:22
Sangroid schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:07:
Super Hot = Super Kort!

-O- -O- -O-

(ok, ok, hij was gratis)
Die moet je eigenlijk in VR spelen, daar is het min of meer voor gemaakt, dan is het echt heel gaaf

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

418O2 schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:01:
[...]

Die moet je eigenlijk in VR spelen, daar is het min of meer voor gemaakt, dan is het echt heel gaaf
Daar kende ik hem ook van, dus ik was wel benieuwd hoe dat op een "plat" scherm zou zijn!

Maar, ik kwam er net achter dat er toch nog wat meer actie te vinden was. Nadat ik tegen het credits-scherm had zitten staren. :+

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10-2025
CK3v1N schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:52:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Heb jij dit intussen kunnen oplossen?
Ondertussen contact gehad met KBC, die stuurden me verder naar Wordline, daar bleek alles in orde met m'n Mastercard. Ze zien ook de 0€ transactie zelfs (ook al zie ik die zelf niet bij m'n transacties). Dus het probleem moet bij Google liggen. Daar heb ik een ticket bij de helpdesk lopen, maar na 24uur nog geen antwoord gekregen... afwachten dus. Die hadden het vandaag vast extra druk door de outtage van enkele van hun services...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gisteren middag Cyberpunk gekocht, net code ontvangen.
Krijg het alleen niet voor elkaar om de code los in te voeren.

Als je namelijk nu voor 99,- de bundel koopt wordt hij 18 dec geleverd, doe je het via de link uit de mail dan is het 5 januari.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• KlaasjeNL
Possible schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:52:

Doe je nog mee? En even je privacy-settings aanpassen, want ik kan je niet inviten.

• streamnl
  • Niet online
Ht87 schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:26:
[...]

Haha je post is bijna 1 op 1 mijn eigen post bijna een jaar terug! Ik kan je zeggen, na een weekje is die x ineens raar als je een ps controller pakt :9
Waarschijnlijk heb je een goede 5 GHz wifi verbinding, dat wordt misschien moeilijker te handhaven met andere mensen in huis die bv een Netflix streamen via dezelfde wifi. Maar tof dat t zo goed werkt!
Ik mag niet klagen over mijn verbinding.
Fritzbox, twee AP en een repetoir.

En... 1 vrouw die zelden Netflix of iets dergelijks kijkt zonder mij.

Edit: @derest, veel plezier met de coop

[ Voor 3% gewijzigd door streamnl op 14-12-2020 20:16 ]

Meer dan ik dacht...

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
JDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
Kom maar door jongens, welke vinden we het (minst) mooist?
[Afbeelding]
Geniaal ik heb exact hetzelfde setje!
Als je het toch vraagt:
3: De witte is wel clean maar ik vindt het contrast met de zware knoppen te groot. Als die lichtgrijs waren dan was het top geweest. Ook benieuwd hoe UV bestendig hij is.
2: Wasabi is uniek, maar wel erg braaf.
3: Midnight Blue het meest fan van, erg stoer, Donkerblauw met oranje accent is gewoon een goede combi.

• Donstil
  • Niet online
DirtyBird schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:06:
Ik krijg de betaling niet bevestigd. In de ics app error (b00018). Als ik 2 stuks wil bestellen (waarbij de tweede geen 0 euro is) krijg ik de bevestiging wel in de ics app.
Net met ics gebeld, en die zeggen dat het probleem bij google zit :/

Weet iemand of ik nu daadwerkelijk contact met google moet zoeken of heb ik me laten afschepen door ics?
Heb je dit nog? Want ik had dit zojuist ook.

Dus Google Nest hub erbij besteld en direct geannuleerd :P
Omdat ze alle twee een andere datum hebben zijn het twee orders en kan dit gewoon.

• Daan8000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-07-2025
Daan8000 schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:56:
[...]

Ja heb ik ook, vrijdag besteld, zaterdag verzonden en track en trace code gekregen maar die werkt niet. Verwachte levertijd volgens google is voor de 14de of 15de.
Update, track & trace werkt nu en heeft net de eerste update gehad

• Donstil
  • Niet online
JDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
Kom maar door jongens, welke vinden we het (minst) mooist?
[Afbeelding]
Leuk, ik wilde die groene ook maar dat was helaas geen optie binnen de Cyberpunk bundel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0yMdg7OezHKThavLjWtuEL3wODs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zTILKjJq4gKbokNh6N6SfTor.png?f=fotoalbum_large

Vergeten jullie deze niet?

Verwijderd

En hoe doen we die?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:06
Uit mijn hoofd: op het openingsscherm de rechter schoudertoets indrukken, en dan de link volgen of de qr scannen.

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:35
Daan8000 schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:33:
[...]

Hmm.. hier nog niets..

Verwijderd

hcQd schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:52:
[...]

Uit mijn hoofd: op het openingsscherm de rechter schoudertoets indrukken, en dan de link volgen of de qr scannen.
Aha. Dan moet ik dus wel eerst die controller ontvangen? Of kan ik op mijn toetsenbord ook een "schouder"toets vinden? :+

• wouterloedeman
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:54:
[...]

Aha. Dan moet ik dus wel eerst die controller ontvangen? Of kan ik op mijn toetsenbord ook een "schouder"toets vinden? :+
Op toetsenbord is het volgens mij 3. Het staat er bij in ieder geval.

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb een ander probleem met ICS. Ik was niet op de hoogte van het ICS probleem en kreeg ook een technische storing in mijn app. Daarna had ik op cancel gedrukt in het ICS browser venster. Echter kreeg ik daarna opeens mijn bevestigingsmail met bezorging op 11-13 januari. Dit dus zonder het in mijn ICS app goed te keuren. Ik zie ook geen reservering van Google staan voor 0 euro. Iemand die dit ook heeft gehad en dat het goed is gegaan?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:05

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:58:
[...]

Op toetsenbord is het volgens mij 3. Het staat er bij in ieder geval.
Staat inderdaad rechts van het hoofdmenu vermeld.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Possible
KlaasjeNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:15:
[...]

Doe je nog mee? En even je privacy-settings aanpassen, want ik kan je niet inviten.
Niet gelukt helaas... kids deden moeilijk 😞

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:01
Sangroid schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:07:
Super Hot = Super Kort!

-O- -O- -O-

(ok, ok, hij was gratis)
Jaa die is leuk! Vergeet ook niet de sequel, bij elkaar is het wat minder kort :)

En als je voor alle achievements gaat dan duurt het 1e deel ook wel wat langer, dit jaar 25/25 achievements halen gaat je gegarandeerd niet meer lukken :+

[ Voor 23% gewijzigd door ikbenerniet op 14-12-2020 21:47 ]

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

ikbenerniet schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:44:
[...]

Jaa die is leuk! Vergeet ook niet de sequel, bij elkaar is het wat minder kort :)

En als je voor alle achievements gaat dan duurt het 1e deel ook wel wat langer, dit jaar 25/25 achievements halen gaat je gegarandeerd niet meer lukken :+
Ik ga mijn best doen! 8)

• Deurstopper
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G8qPWVqMYrpEvb_wB2o_pJoH0Iw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKxGW0HczAGsukMZyafmSqxG.jpg?f=fotoalbum_large

Hij ging weer lekker mannen, bedankt voor de co-op!

[ Voor 66% gewijzigd door Deurstopper op 14-12-2020 22:21 ]

• Schmitzel
Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Ging zeker goed! Tnx d:)b

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

DjVe

Hatsaflats!

De CCU en controller binnen. Waarbij ik CP2077 via de browser wat matig vond qua visuals (ook met VP9 plugin) is het met de CCU op 4K met HDR echt een plaatje. Wat een verschil!

Nu nog even wennen aan de controller :)

• CK3v1N
Inrage schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:14:
[...]

Ondertussen contact gehad met KBC, die stuurden me verder naar Wordline, daar bleek alles in orde met m'n Mastercard. Ze zien ook de 0€ transactie zelfs (ook al zie ik die zelf niet bij m'n transacties). Dus het probleem moet bij Google liggen. Daar heb ik een ticket bij de helpdesk lopen, maar na 24uur nog geen antwoord gekregen... afwachten dus. Die hadden het vandaag vast extra druk door de outtage van enkele van hun services...
Ik ben benieuwd. Zonder de Premiere Edition hoeft het voor mij niet. Al heb ik wrs al te lang Cyberpunk gedraaid 😂

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
Zou ik als ik de CCU binnenheb nog verbetering zien op 1080p@60 met cyberpunk ?
Via Chrome ziet het er nu uit als waar ik op hoopte voor een ps4pro maar wat het niet bleek te zijn, dus op zich ben ik wel tevreden :)

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-01 17:16
Ik had al een premiere edition gekocht, maar dit was toch wel een te goede deal om over te slaan. Was net op tijd gelukkig. Zaterdag besteld, vandaag verzonden.

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Inmiddels zie ik een update in de dhl tracker, dus verwacht morgen een levering

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
De servers van Google zullen het wel weer druk krijgen met al die screenshots van onze kersverse Stadia gebruikers die (zoals wij allemaal) moeten wennen aan de plek van de menu/opties knop

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-01 16:28
Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:20:
[Afbeelding]

Welke clan zitten jullie? Mijn collega's spelen niet meer dus daar ga ik uit.

• Schmitzel
tlpeter schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 05:39:
[...]

Welke clan zitten jullie? Mijn collega's spelen niet meer dus daar ga ik uit.
We hebben nog geen clan geloof ik, deden ff co-op op invite, clan opzetten is wel ff goed idee.. d:)b

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13
gisteren besteld: Levering jan 07–08. nog even wachten dus :)

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• Schmitzel
UBISOFT+ is ook live voor Stadia, echter alleen in US residents lees ik.

https://support.google.com/stadia/answer/10248037?hl=en

€ 14,99 gaat dat kosten om te linken aan je Stadia, kan je wel gelijk al hun nieuwe games spelen..

[ Voor 11% gewijzigd door Schmitzel op 15-12-2020 08:20 ]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-01 19:12
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:20:

€ 14,99 gaat dat kosten om te linken aan je Stadia, kan je wel gelijk al hun nieuwe games spelen..
Al hun games valt ook nog wel mee zijn er niet eens heel veel volgens mij. En inderdaad beetje jammer dat het alleen in US is.
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:20:

Op de Reddit zag ik dat een aantal Duitsers ook de koppeling konden maken met hun Duitse account. Ik vermoed dat dit snel breed wordt uitgerold.
Ik vind 15 euro nog wel aardig aan de prijs voor mij als casual gamer. Dan is t voordeliger om af en toe een Ubisoft game in de uitverkoop te kopen.

• Schmitzel
Ht87 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:23:
[...]

Op de Reddit zag ik dat een aantal Duitsers ook de koppeling konden maken met hun Duitse account. Ik vermoed dat dit snel breed wordt uitgerold.
Ik vind 15 euro nog wel aardig aan de prijs voor mij als casual gamer. Dan is t voordeliger om af en toe een Ubisoft game in de uitverkoop te kopen.
Exact mijn gedachte, helemaal als je ook al een pro abo hebt lopen voor Stadia, beter zo nu en dan een Ubisoft game in de uitverkoopbak kopen :X

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-01 00:53

artificial_sun

Mazda Rx7

Gisteren even wat Bomberman gespeeld, dat is toch ook wel lekker voor tussendoor. Ik kan alleen niet vinden of deze gratis blijft? Anders koop ik misschien de luxe versie voor een tientje.

Daarnaast lekker Baldurs Gate en wil ik starten met Cyberpunk, maar ik heb nog geen tijd gehad. En mijn Premiere edition staat nu op Parcel Missing...

Stadia was beter....

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:12

DjVe

Hatsaflats!

Even wat screenshots van in game materiaal op een 4K HDR scherm.

https://ibb.co/QcFzp3d
https://ibb.co/MkZmSr6
https://ibb.co/V3k9Ny2

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:24
Zijn de screenshots gecomprimeerd of ziet het er gewoon echt heel slecht uit? Lijkt wel 720P op 4K ofzo.

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het gaat hier nu heel druk worden, de actie van Google is echt geslaagd. Ik ben echt benieuwd of er ergens getallen zijn van aantallen Stadia gebruikers

Edit: 8)7 Whoops, natuurlijk Google niet MS, schijnbaar nog niet wakker.

[ Voor 22% gewijzigd door forzav op 15-12-2020 09:50 ]

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
Daan8000 schreef op maandag 14 december 2020 @ 20:33:
[...]

Hier ook, alleen gaat er blijkbaar iets mis bij het sorteren bij DHL

'BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING' ;(

Bij de Engelstalige DHL-site staat er zelfs 'parcel missing'

[ Voor 8% gewijzigd door Speculaes op 15-12-2020 08:53 ]

• 418O2
forzav schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:49:
Het gaat hier nu heel druk worden, de actie van MS is echt geslaagd. Ik ben echt benieuwd of er ergens getallen zijn van aantallen Stadia gebruikers
MS?

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 12-01 13:51
Raziel schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:41:
Ik had al een premiere edition gekocht, maar dit was toch wel een te goede deal om over te slaan. Was net op tijd gelukkig. Zaterdag besteld, vandaag verzonden.
Potver, ik heb vrijdag besteld en die van mij is nog niet verzonden. Niet eerlijk! :$

Ben wel blij dat ik nog op tijd was, ik heb een tijd zitten twijfelen, en zelfs een reminder op de 16e gezet van "nu moet je wel besloten hebben, want de actie loopt af", maar gelukkig heb ik daar niet op kunnen wachten.

Gister toch maar weer voor Tomb Raider gekozen, m'n chromebook gaf aan dat de verbinding niet goed was, ik dacht eerst dat het kwam door videostreams op andere schermen, maar even vliegtuigmodus aan en uit en alles was weer goed. Dat heb ik bij m'n Mi Box ook al wel eens gezien, beetje raar, maar snel opgelost.

• Deurstopper
  • Niet online

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:48
[...]

Dit. Voor 179 euro per jaar kun je als casual gamer (zoals ook deze dadia) beter eens een game die je echt wilt spelen in de aanbieding kopen of zelfs volle mep.

Maar begrijp ik nu dan goed dat de hele catalogus van U+ beschikbaar komt op Stadia, dus ook als losse verkoop? Of is dat laatste niet het geval en gaat het alleen als je een abo neemt?

• JaMaaT
  • Laatst online: 11-01 18:47
Heb gisteren mijn spulletje ontvangen. Maar met controller is wel erg wennen zeg. Het meest gaat prima met een snelle schietactie leg ik direct het loodje omdat ik niet snel genoeg ben. Dat zal wel even wennen zijn...

• Deurstopper
  • Niet online
RobNemoo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:01:
[...]

Dit. Voor 179 euro per jaar kun je als casual gamer (zoals ook deze dadia) beter eens een game die je echt wilt spelen in de aanbieding kopen of zelfs volle mep.

Maar begrijp ik nu dan goed dat de hele catalogus van U+ beschikbaar komt op Stadia, dus ook als losse verkoop? Of is dat laatste niet het geval en gaat het alleen als je een abo neemt?
Hier haal je wel een interessant punt aan.
Gaan Ubisoft games nog in de aanbieding komen bij Stadia..? Door de komst van U+ is het natuurlijk veel interessanter om gamers een abonnement aan te bieden dan een game in één keer te betalen (met korting..)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
JaMaaT schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:06:
Heb gisteren mijn spulletje ontvangen. Maar met controller is wel erg wennen zeg. Het meest gaat prima met een snelle schietactie leg ik direct het loodje omdat ik niet snel genoeg ben. Dat zal wel even wennen zijn...
Ik ben ook meer van de toetsenbord en muis, moet je auto-aim niet aanzetten voor een controller?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JDFS
  • Niet online
[...]

Eens: ik heb Odyssey's Ultimate Edition gekocht voor EUR 33 gekocht - ik verwacht met deze game nog wel 200+ uur zoet te zijn, ik heb deze inmiddels verspreid over drie maanden gespeeld.

Ik heb wel Valhalla Ultimate Edition voor EUR 110 gekocht omdat die me leuk leek. Inmiddels zit daar zo'n 160 uur in; iets minder dan een Euro per uur aan speelplezier. Hier zitten straks dus ook de uitbreidingen bij, die verspreid over 2021 beschikbaar komen. Al met al verwacht ik nog wel maanden bezig te zijn om dit spel volledig uit te spelen (plus dus de DLC).

Valhalla speel ik nu dus twee maanden, als ik Ubisoft+ had gehad was ik nu zo'n EUR 60 kwijt geweest. Scheelt toch zo'n 70 piek. Maar ik kan het nu dus wel mooi op mijn eigen tempo doen, zonder dat het een 'moetje' wordt om de EUR 15 per maand er maar uit te halen. Het 10-tje dat standaard naar Google gaat is al onderdeel van mijn vaste lasten omdat ik graag het platform sponsor en erachter sta als console voor mijn casual gamegedrag :)
[...]

Ik denk dat dit een beetje wishful thinking is, alhoewel ik graag zie dat mijn tegendeel bewezen wordt. Het zou mij geweldig lijken om Sam Fisher te kunnen besturen in Chaos Theory of Pandora Tomorrow...

In ieder geval komen nog drie AC (Unity, Syndicate en Origins) naar Stadia, dat is alles wat Ubisoft bekend heeft gemaakt. Far Cry en GR:Wildlands staan volgens mij al op Stadia?

[ Voor 19% gewijzigd door JDFS op 15-12-2020 09:17 ]

• Marzman
  • Niet online
[...]
Ik neem aan dat games die speelbaar zijn in hun abonnement op Stadia ook verkocht gaan worden op Stadia. Of dat alle games gaan zijn is wat anders :)

/▌

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-01 10:38
Marzman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:17:
[...]

Ik neem aan dat games die speelbaar zijn in hun abonnement op Stadia ook verkocht gaan worden op Stadia. Of dat alle games gaan zijn is wat anders :)
Dat inderdaad... Stond eerder al ergens, dat je inderdaad elke ubisoft game die op stadia staat kan spelen. Je kan ook de pc games spelen. Daarom is het als je stadia only speelt nu relatief duur omdat er een stuk minder ubisoft games op stadia staan.

Ik zie het eerder als leuke toevoeging voor als ik ooit klaar ben met Cyberpunk, dat ik even een maandje Uplay neem en dan aan de hand daarvan kan bepalen of ik een game van hun in de aanbieding ga kopen :P

• RoFlame
Deurstopper is Google slaaf :D

• 418O2
@JDFS als je 160 uur in 2 maanden speelt ben je geen casual gamer meer ;)

• JDFS
  • Niet online
@418O2 haha touché... Ik heb het zelf niet eens door 8)7

Ben ik dan nog wel een casual gamer als ik zeg dat ik ook alleen in RDR2 zoveel uur erop heb zitten :P ?

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/9a/2d/f5/9a2df59be95afd1f89fc03c4f8373b90.jpg

• CK3v1N
Inrage schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:14:
[...]

Even een update. Heb het opgelost met een Revolut account en virtuele CC. Het is wat klooien maar Premiere Edition is wel besteld. Levering 6/7 januari.

• Marzman
  • Niet online
JDFS schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:11:
@418O2 haha touché... Ik heb het zelf niet eens door 8)7

Ben ik dan nog wel een casual gamer als ik zeg dat ik ook alleen in RDR2 zoveel uur erop heb zitten :P ?

[Afbeelding]
Dat is bij mij ook de enige game die ik veel gespeeld heb op Stadia :) En ik zie mezelf ook als casual gamer.

/▌

• barrymossel
Hier ook aardig wat gespeeld als "casual gamer", maar dan wel verdeeld over een heel jaar nu. Eerst RDR2, toen Odyssey, klein beetje The Division 2, RDR2 nog een keer. En nu begonnen aan Cyberpunk.

Denk dat ik zo maar eens even verder ga (kinderen - voor de laatste keer de komende tijd - op school en lunchen bij hun tante, vrouw naar school, papa geen zin in werk).

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:18
Zo, gister de Premiere Edition ontvangen en geinstalleerd, eerste indruk is zeer positief!

In een mum van tijd aangesloten en werkend, controller ligt prima in de hand (vind het zwaardere gewicht wel lekker) en Cyberpunk loopt echt verbazingwekkend lekker via de CCU!

Ik ben er na 3 uur Cyberpunk alleen nog niet helemaal uit of het nou echt mijn type game is... De komende weken de aanbiedingen maar even in de gaten houden om wat meer games te testen.
Voor mij staat wel vast dat Stadia een meer dan prima oplossing is om de komende tijd op te gamen.

Zijn er nog bepaalde titels die, meer dan andere games, erg fijn draaien in Stadia?
Ik zie The division 2 in ieder geval al een aantal keer langs komen hier.

• tlpeter
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:40:
[...]

We hebben nog geen clan geloof ik, deden ff co-op op invite, clan opzetten is wel ff goed idee.. d:)b
Laat maar weten welke.

• JaMaaT
  • Laatst online: 11-01 18:47
Marzman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:08:
[...]

Ik ben ook meer van de toetsenbord en muis, moet je auto-aim niet aanzetten voor een controller?
Geen idee, wist niet dat het bestond überhaupt. Vanavond thuis is even kijken.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-01 16:59

DirtyBird

Praktiserend denker

Zijn er mensen die stadia+ of stadia enhanced extensions gebruiken in chrome? Bij mij zijn de opties grijs en kan ik dus geen instellingen wijzigen. Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren en uiteraard chrome opnieuw opgestart, maar het maakt geen verschil.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• KlaasjeNL
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:40:
[...]

Ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik ben een #Dadia en dan is het lastig om heel vaak of heel regelmatig te gamen, wat bij een clan wel enigszins gewenst is. Ik heb gisteravond zitten denken of we een apart topic zouden kunnen aanmaken waarin je met elkaar kan afspreken, maar mogelijk zijn hier bepaalde tools voor die handiger werken?

• Schmitzel
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:42:
[...]

Ik weet niet hoe het met de rest hier zit, maar ik ben een #Dadia en dan is het lastig om heel vaak of heel regelmatig te gamen, wat bij een clan wel enigszins gewenst is. Ik heb gisteravond zitten denken of we een apart topic zouden kunnen aanmaken waarin je met elkaar kan afspreken, maar mogelijk zijn hier bepaalde tools voor die handiger werken?
Het moet ook geen 'moetje' worden, clan wellicht handig om elkaar snel te vinden oid, of gewoon voor de leuk..

• KlaasjeNL
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:45:
[...]

Het moet ook geen 'moetje' worden, clan wellicht handig om elkaar snel te vinden oid, of gewoon voor de leuk..
Ik ben voor hoor. Bij een clan krijg ik alleen altijd het gevoel van een redelijk gesloten gemeenschap, terwijl ik nu het mooie van onze "community" vind dat in feite iedereen welkom is. Maar misschien geven we dan een andere lading aan het woord "Clan".

Ik doe in elk geval wel mee. Heb het plezier in co-oppen weer helemaal teruggevonden met Stadia. :D

• wouterloedeman
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:48:
[...]

Ik ben voor hoor. Bij een clan krijg ik alleen altijd het gevoel van een redelijk gesloten gemeenschap, terwijl ik nu het mooie van onze "community" vind dat in feite iedereen welkom is. Maar misschien geven we dan een andere lading aan het woord "Clan".

Ik doe in elk geval wel mee. Heb het plezier in co-oppen weer helemaal teruggevonden met Stadia. :D
Mijn ervaring met TD2 op pc is dat de meeste clans erg casual zijn. Het maakt het wel makkelijker om te zien wie online is, waar diegene mee bezig is en te joinen/invites. Ook kun je met z’n allen werken aan goals voor een Weekly Cache met wat items.

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-01 17:43
[...]

Dit dus! Helemaal eens.
Wil graag af en toe een rondje spelen...maar idd geen clan. Dan komen er ook weer allerlei regels en verplichtingen bij. Dan schiet het z'n doel weer een beetje voorbij.

• Schmitzel
versc049 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:02:
[...]

Dit dus! Helemaal eens.
Wil graag af en toe een rondje spelen...maar idd geen clan. Dan komen er ook weer allerlei regels en verplichtingen bij. Dan schiet het z'n doel weer een beetje voorbij.
Casual-Dadia-Tweakers-Part-time-Clan

• tlpeter
[...]

Je kunt spelen wanneer je wilt en verbinden met iemand die bezig is. Ik zou er zo aan meedoen.

• KlaasjeNL
Schmitzel schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:05:
[...]

Casual-Dadia-Tweakers-Part-time-Clan
Niet-dadia's zijn ook welkom toch? Kan alleen nog lastig worden om @JDFS toe te laten. Het aantal uren dat hij zit te gamen is niet meer casual te noemen. >:)

• Deurstopper
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:42:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhHXWX5CwXw7Y6VTotdeL_8xCZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1vYRMObwJhvcyHO9wtytZ0Uz.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hier ook wel aan zitten denken, maar aan de andere kant. Iemand is online, speelt hetzelfde spel in je vriendenlijst, uitnodigen.. en als die persoon geen zin heeft of liever solo gaat.
Misschien is een division2 clan toch handiger qua uitnodigen, dan kunnen PC-gamers ook makkelijker joinen?

• tlpeter
Deurstopper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:07:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb hier ook wel aan zitten denken, maar aan de andere kant. Iemand is online, speelt hetzelfde spel in je vriendenlijst, uitnodigen.. en als die persoon geen zin heeft of liever solo gaat.
Misschien is een division2 clan toch handiger qua uitnodigen, dan kunnen PC-gamers ook makkelijker joinen?
Ja dat kan.

• KlaasjeNL
[...]

[Afbeelding]

Kun je dan zo'n clan aanmaken in TD2? Kwam er gisteren ook pas achter dat ik perks kon verdelen... :F

• RoFlame
[...]

[Afbeelding]

Enige wat ik merkte met klaasje is dat de voice chat via de game zelf niet zo lekker ging. Ging via party-voice-chat een heel stuk beter.

Maar als de clan er is, en er zit niks met Dadia in de naam (No Dadia (yet?) here :+), dan join ik sowieso

• Marzman
  • Niet online
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:13:
[...]
Maar als de clan er is, en er zit niks met Dadia in de naam (No Dadia (yet?) here :+), dan join ik sowieso
Nadia?

/▌

• KlaasjeNL
RoFlame schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:13:
[...]

Enige wat ik merkte met klaasje is dat de voice chat via de game zelf niet zo lekker ging. Ging via party-voice-chat een heel stuk beter.
Klopt, gisteravond ook party-voice gebruikt. Werkt perfect. Via TD2 ging het wat moeizaam, al weet ik niet of dat direct aan TD2 lag.

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:14
Hebben jullie bij het gebruik van voice-chat via Stadia geen last van het feit dat je zowel voice-chat als ook het geluid van het spel wat je speelt via je headset krijgt? Ik heb vaker dat ik de persoon niet meer kan verstaan door het geluid van het spel zelf.

Zou zelf graag zien dat ik ervoor kan kiezen om het geluid van het spel af te spelen op mijn TV en voice-chat via de aangesloten headset.
Pagina: 1 ... 78 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord