Ht87 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 08:23:
[...]
Op de Reddit zag ik dat een aantal Duitsers ook de koppeling konden maken met hun Duitse account. Ik vermoed dat dit snel breed wordt uitgerold.
Ik vind 15 euro nog wel aardig aan de prijs voor mij als casual gamer. Dan is t voordeliger om af en toe een Ubisoft game in de uitverkoop te kopen.
Eens: ik heb Odyssey's Ultimate Edition gekocht voor EUR 33 gekocht - ik verwacht met deze game nog wel 200+ uur zoet te zijn, ik heb deze inmiddels verspreid over drie maanden gespeeld.
Ik heb wel Valhalla Ultimate Edition voor EUR 110 gekocht omdat die me leuk leek. Inmiddels zit daar zo'n 160 uur in; iets minder dan een Euro per uur aan speelplezier. Hier zitten straks dus ook de uitbreidingen bij, die verspreid over 2021 beschikbaar komen. Al met al verwacht ik nog wel maanden bezig te zijn om dit spel volledig uit te spelen (plus dus de DLC).
Valhalla speel ik nu dus twee maanden, als ik Ubisoft+ had gehad was ik nu zo'n EUR 60 kwijt geweest. Scheelt toch zo'n 70 piek. Maar ik kan het nu dus wel mooi op mijn eigen tempo doen, zonder dat het een 'moetje' wordt om de EUR 15 per maand er maar uit te halen. Het 10-tje dat standaard naar Google gaat is al onderdeel van mijn vaste lasten omdat ik graag het platform sponsor en erachter sta als console voor mijn casual gamegedrag

Ik denk dat dit een beetje wishful thinking is, alhoewel ik graag zie dat mijn tegendeel bewezen wordt. Het zou mij geweldig lijken om Sam Fisher te kunnen besturen in Chaos Theory of Pandora Tomorrow...
In ieder geval komen nog drie AC (Unity, Syndicate en Origins) naar Stadia, dat is alles wat Ubisoft bekend heeft gemaakt. Far Cry en GR:Wildlands staan volgens mij al op Stadia?
[
Voor 19% gewijzigd door
JDFS op 15-12-2020 09:17
]