Vaak bu'j te bang!
Op het moment van bestellen liep de actie nog, dus je krijgt hem gewoon.remcoXP schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:13:
ik heb cyberpunk gekocht omdat ik dacht hiermee een stadia en controler te kunnen bemachtigen.
Ik heb betaald en onderstaande bevestiging gekregen:
Stadia
13 december 2020 06:32:17 PST
Artikel Aantal Prijs
Cyberpunk 2077 1 € 59,99
Stadia-promotie 1 (€ 10,00)
Inclusief Btw (21%) € 8,68
Totaal€ 49,99
Begrijp ik nu goed dat ik hiermee geen recht heb op een chromecast+controler?
Dat laatste heb ik ook, Xbox buttons on-screen, maar met een DualShock3 spelen. Dacht dat dat laatste kwam omdat die controller eigenlijk niet wordt ondersteund.Fly-guy schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:20:
[...]
Bij mij ook.
Heb gisteren de Nvidia shield controller aangesloten op de pc en dat werkt ook prima met stadia.
Ze zeggen dat het mogelijk niet (goed) werkt, maar ik heb geen afwijkingen gemerkt.
Wel grappig dat in het spel zelf een Xbox controller getoond werd bij het overzicht van de button mapping.
Ach ja, deze week ergens de Premiere Edition binnen, dus dan is dat verleden tijd.
Genieten
Zeker weten, heb alles nu wel aardig doorKlaasjeNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:13:
[...]
Je bedoelt dat we binnenkort weer gaan co-oppen?
Moet zeggen, heb binnenkort de beschikking over de witte joystick en mis dan eigenlijk alleen de zwarte en de transparante (die laatste is dus alleen voor Stadia medewerkers volgens mij). Speel eigenlijk alleen nog maar met Wasabi; wat een mooie kleur is dat zeg. Vroeger was ik nooit van de gekke (pastel)kleurtjes, maar Google heeft me overgehaald.KlaasjeNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:12:
[...]
Wat ik opmerkelijk vindt: De Founders Edition was vorig jaar te bestellen "zolang de voorraad strekt". Vond dat donkerblauwe zelf niet mooi, dus heb dat aan mij voorbij laten gaan. Nog voor de release van Stadia kwam toen de Premiere Edition. Ook weer "zolang de voorraad strekt". Wit stond mij wel aan (staat mooi op de salontafel), dus direct besteld en voor de release van Stadia binnen ontvangen.
Vervolgens bleef de Premiere Edition nog heel lang beschikbaar, maar steeds "zolang de voorraad strekt".
En nu met Cyberpunk draaien ze ogenschijnlijk de hele voorraad erdoorheen. Maar... in de Google Store is de Premiere Edition gewoon nog beschikbaar voor €99.![]()
Blijkbaar is er gewoon voldoende voorraad, dus hadden ze beter een vaste einddatum aan de actie kunnen plakken i.p.v. "zolang de voorraad strekt".
Daarbij lijkt het mij sowieso handig om de hele Premiere Edition terug te trekken/niet meer te produceren en ook in de pers te communiceren dat hij is uitverkocht, om dan in januari een nieuwe kleur te lanceren om weer wat fuzz te creëren. Bijvoorbeeld de Chromecast with Google TV samen met Stadia-controller uit te brengen (mits Stadia wordt ondersteund). En die controller dan in de kleuren van de Chromecast with Google TV uit te brengen (snow, sky en sunrise).
Wellicht een tip voor "Stadians" die online spelen, maar geen dedicated headset hebben en daar ook niet veel geld aan willen uitgeven: Ik heb na flink wat zoeken/reviews lezen/vergelijken 2 weken geleden zelf een Turtle Beach Ear Force Recon 50P (50X is hetzelfde in het groen) gekocht voor 2 tientjes. Zit prettig, goed geluid en een goed verstaanbare microfoon. Bovendien is het snoer relatief kort. Daardoor minder geschikt voor een pc, maar des te geschikter om in de Stadia-controller te pluggen. Eerder gebruikte ik een telefoonheadsetje, maar dit werkt echt wel een stukje prettiger en is ook goed betaalbaar.Schmitzel schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:31:
[...]
Zeker weten, heb alles nu wel aardig door
Hier ook een witte en een wasabi. Die laatste is mijn go-to-controller.JDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:43:
[...]
Moet zeggen, heb binnenkort de beschikking over de witte joystick en mis dan eigenlijk alleen de zwarte en de transparante (die laatste is dus alleen voor Stadia medewerkers volgens mij). Speel eigenlijk alleen nog maar met Wasabi; wat een mooie kleur is dat zeg. Vroeger was ik nooit van de gekke (pastel)kleurtjes, maar Google heeft me overgehaald.
Ik heb straks twee witte... Eigenlijk gemiste kans om met de premiere edition ook verschillende kleuren te doenKlaasjeNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:46:
[...]
Hier ook een witte en een wasabi. Die laatste is mijn go-to-controller.
Ja ik heb straks ook twee witte. Had gehoopt dat ik nog een ander kleurtje mocht kiezen. Ach gratis speelgoed, dan maar 2 witteRoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
[...]
Ik heb straks twee witte... Eigenlijk gemiste kans om met de premiere edition ook verschillende kleuren te doen
Als ik weer eens ben vergeten ben op te laden, heb ik nu "dezelfde" controller
[ Voor 9% gewijzigd door FidOo op 14-12-2020 10:57 ]
Net met ics gebeld, en die zeggen dat het probleem bij google zit
Weet iemand of ik nu daadwerkelijk contact met google moet zoeken of heb ik me laten afschepen door ics?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bij mij hebben ze eerst de ICS App gedeactiveerd, waarna je weer 'ouderwets' via 3d secure (wachtwoord en sms) een betaling moet goedkeuren. Daarna kun je de app weer installeren en je creditcard activeren op de ICS AppDirtyBird schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:06:
Ik krijg de betaling niet bevestigd. In de ics app error (b00018). Als ik 2 stuks wil bestellen (waarbij de tweede geen 0 euro is) krijg ik de bevestiging wel in de ics app.
Net met ics gebeld, en die zeggen dat het probleem bij google zit
Weet iemand of ik nu daadwerkelijk contact met google moet zoeken of heb ik me laten afschepen door ics?
Ik ga t een keer testen! Ook kun je via de google home app bij de instellingen van de ccu gamemodus aanzetten, dan kiest hij automatisch de beste instelling voor je tv.Gusev schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:18:
Kunnen we misschien een apart leveringen topic krijgen? (welkom bij de club allemaal)
Mijn vraag over de CCU icm een Samsung TV is helaas ondergesneeuwd, maar heeft iemand toevallig deze combi? Zo ja, zie mijn vraag: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65198058
[...]
Maar speel je dan ook in 4K, of speel je het in 1080P op een 4K monitor?Herax10NL schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:12:
[...]
Hmm, ik speel op een 1440p monitor maar hij wil geen 4K forcen. Ik had ergens gelezen dat dit wel mogelijk zou moeten zijn...
Edit: nu forced 'ie 4K wel maar geeft Stadia aan dat mijn verbinding niet snel genoeg is voor 4K. Grappig, want ik zit op een 500Mbps+ verbinding volgens Stadia (wat ook klopt).
Edit 2: Een reload verhelpt de problemen, geduld is een schone zaak...
Ja die heb ik ook aanstaan en heb Game Modus en Game Motion Plus allemaal op Auto staan.Ht87 schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:17:
[...]
Ik ga t een keer testen! Ook kun je via de google home app bij de instellingen van de ccu gamemodus aanzetten, dan kiest hij automatisch de beste instelling voor je tv.
[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 14-12-2020 14:12 ]
4K op een 1440p monitor, althans Stadia geeft aan dat het 4K is en de beeldkwaliteit is dermate goed dat ik het ook op 4K zou schatten.dehardstyler schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:23:
[...]
Maar speel je dan ook in 4K, of speel je het in 1080P op een 4K monitor?
En dan heb je dus geen Stadia Pro meer nodig? Dit zou echt fantastisch zijn, ik ga het gelijk testen.Herax10NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:35:
[...]
4K op een 1440p monitor, althans Stadia geeft aan dat het 4K is en de beeldkwaliteit is dermate goed dat ik het ook op 4K zou schatten.
Jawel, ik heb de proefperiode van Stadia Pro. Ik weet niet hoe het zit zonder Stadia Pro, ik vermoed dat het dan niet werkt.dehardstyler schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:37:
[...]
En dan heb je dus geen Stadia Pro meer nodig? Dit zou echt fantastisch zijn, ik ga het gelijk testen.
Klopt, bij mij kon ik ook pas 4K afdwingen zodra ik mijn gratis maand Pro had geactiveerd. Daarvoor zag alles er wat blurry uit, want 1080p op een 1440p scherm.Herax10NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:37:
[...]
Jawel, ik heb de proefperiode van Stadia Pro. Ik weet niet hoe het zit zonder Stadia Pro, ik vermoed dat het dan niet werkt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Je hebt gelijk, als ik hem op 4K forceer, dan krijg ik 720P zonder Stadia Pro.Herax10NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:37:
[...]
Jawel, ik heb de proefperiode van Stadia Pro. Ik weet niet hoe het zit zonder Stadia Pro, ik vermoed dat het dan niet werkt.
Je kunt met de Chrome extensie natuurlijk niet forceren dat Google in de Stadia servers jouw rendering op 4K uitstuurt, terwijl je niet voor Pro betaalt.dehardstyler schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:37:
En dan heb je dus geen Stadia Pro meer nodig? Dit zou echt fantastisch zijn, ik ga het gelijk testen.
Er zijn wel eens gekkere dingen gelukt.Haay schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:44:
[...]
Je kunt met de Chrome extensie natuurlijk niet forceren dat Google in de Stadia servers jouw rendering op 4K uitstuurt, terwijl je niet voor Pro betaalt.
Als je een verloop stukje hebt kun je je eigen controller (een PS4 of Xbox controller) die je gewend bent bekabeld aansluiten op de stadiacontroller. Je kunt dan de stadia controller naast je neerleggen en met je eigen controller besturen. Maar ik moet zeggen, als je de stadia controller gewend bent en je pakt weer een andere op voelt het als speelgoed haharwbk schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:33:
Heb het net even aangesloten kijk er straks weer verder naar. Met de controller aansluiten was even wat gestuntel maar dit is uiteindelijk gelukt. Ziet er beter uit op de CCU dan op mijn pc! Maar ik moet echt even wennen aan de controller.
zo te zien breder dan alleen stadia: alle google services liggen er uit hier
Jep , hier ook..RoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:59:
Karma: Bij mn collega's opscheppen dat Stadia goed werkt, ik wil tijdens mn lunch even gamen, klapt hij er uit![]()
zo te zien breder dan alleen stadia: alle google services liggen er uit hier
Cyberpunk actie liep dus blijkbaar toch wel goed genoeg om hem nu vroegtijdig te beeindigen.
[ Voor 33% gewijzigd door Raznov op 14-12-2020 13:27 ]
haha ik helemaal blij dat ik van de msft store mijn geld terug heb, CP77 gekocht op stadia, aansluiten op mijn tv, even pro aan zetten en boem alles plat
Haha ik wou net gaan spelen. En het werkte allemaal maar niet. Nu weet ik waarom
Ah dus het is jouw schuld dat heel google down ligt, je was net die ene stadia speler waardoor het platform het niet meer aan konrwbk schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:08:
[...]
Haha ik wou net gaan spelen. En het werkte allemaal maar niet. Nu weet ik waarom
Ik hoor dat er een redelijke lag op de stadia controller zit ten opzichte van een xbox of ps controller op je pc. Ervaren jullie dat ook zo?Ht87 schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:58:
[...]
Als je een verloop stukje hebt kun je je eigen controller (een PS4 of Xbox controller) die je gewend bent bekabeld aansluiten op de stadiacontroller. Je kunt dan de stadia controller naast je neerleggen en met je eigen controller besturen. Maar ik moet zeggen, als je de stadia controller gewend bent en je pakt weer een andere op voelt het als speelgoed haha
Ik geloof van wel idd. Sorry YouTube is dan ook mijn schuld?RoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:10:
[...]
Ah dus het is jouw schuld dat heel google down ligt, je was net die ene stadia speler waardoor het platform het niet meer aan kon
Schijnt in de authenticatie laag te liggen bij Google, dus jarwbk schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:13:
[...]
Ik geloof van wel idd. Sorry YouTube is dan ook mijn schuld?
Nee ervaar ik zeker niet... Voelt gewoon hetzelfde naar mijn idee.janus_freggel schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:13:
[...]
Ik hoor dat er een redelijke lag op de stadia controller zit ten opzichte van een xbox of ps controller op je pc. Ervaren jullie dat ook zo?
Misschien zijn ze wel bezig met een upgrade van Stadia naar de 2e generatie
Ja, en de opwarming van de aarde is ook versneld door die servercrash. Dat is ook jouw schuldrwbk schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:13:
[...]
Ik geloof van wel idd. Sorry YouTube is dan ook mijn schuld?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Bij deze mijn welgemeende excuses aan @rwbk dat ik hem zondebok heb gemaakt in dit topicMarzman schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:28:
[...]
Ja, en de opwarming van de aarde is ook versneld door die servercrash. Dat is ook jouw schuld
Why so serious?
Jemig wist niet dat ik tot de elite behoorde 😂Marzman schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:28:
[...]
Ja, en de opwarming van de aarde is ook versneld door die servercrash. Dat is ook jouw schuld
Ook nog even Destiny 2 met de controller geprobeerd. Maar man man man, als je muis + keyboard gewend bent is een shooter spelen met controller echt niet fijn!
Zojuist dit ontvangenJDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:25:
[...]
Geen idee; ik hoop voor jou dat ze die van jou sneller in de bus doen dan die van mij, aangezien ik al een CCU heb. Hopelijk kan je begin volgende week aan de slag
Ben aan het 'werk'. Dus even snel de controller 'aangesloten' op m'n P20 Pro en Cyberpunk opgestart.
Werkt goed! Maar zoals hierboven al werd aangegeven.. als je alleen maar Muis + TB gebruikt is dit wel even wennen
Ik vind het mooi beetje humor in het topicRoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:35:
[...]
Bij deze mijn welgemeende excuses aan @rwbk dat ik hem zondebok heb gemaakt in dit topic
Ga maar weer kijken of het weer werkt
[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 14-12-2020 14:14 ]
Meestal gaat het sneller, maar ik heb geen idee wat de lockdown daar nu voor een invloed op gaat hebben.Patrock schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:15:
Klopt de indicatie op de google store pagina een beetje qua levertijd? Afgelopen zaterdag de code voor de PE kunnen gebruiken. En staat nog steeds op dat ik de bestelling aan kan passen, met een ongeveer bezorgdatum van voor 21-22 december.
Juist niet, de controller van Stadia verbind je met wifi en maakt dus in de cloud verbinding met je spel. Hij gaat dus niet eerst naar je device en dan pas naar de cloud en terug. Hierdoor geen merkbare lag. Anders zou bv een game als F1 of een Shooter niet speelbaar zijn.janus_freggel schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:13:
[...]
Ik hoor dat er een redelijke lag op de stadia controller zit ten opzichte van een xbox of ps controller op je pc. Ervaren jullie dat ook zo?
Nou, toch maar vast een update.JKratos schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:12:
[...]
Gistermiddag ook in de wacht gestaan, plek 60 en ben er toen uitgegooid![]()
Nu Google support maar gemaild. Hopelijk een nieuwe/aangepaste promocode en ook voordat het spul op is.
Op Twitter zijn ze zwaar actief en snel, maar reageren ze niet op mij![]()
Zaterdag was ik na 7 uur wachten eindelijk door de queue heen. Ben toen goed geholpen, en het probleem was dat mijn Stadia account op US ingesteld stond. Geen idee waarom, want mijn hele Google account staat op NL. De support medewerker heeft mijn account omgezet waarna ik alles in euro's zag in de Stadia store.
Ze konden mij niet gelijk van een nieuwe code voorzien, want dat moest aangevraagd worden. Zondag zouden ze mijn bellen met een update maar helaas is dat niet gebeurd.
Vanmorgen opnieuw in de queue gegaan, en 6 uur later was ik weer aan de buurt. De status van de code aanvraag is gecheckt maar er is nog geen vooruitgang. Morgen bellen ze mij weer (hopelijk deze keer echt, de beste man verzekerde mij dat hij zou bellen) met een update.
Dus de hulp van support is prima, maar zodra het gesprek gesloten wordt kun je momenteel gewoon in een wachtrij van 6 tot 8 uur gaan staan en hopen dat je je window niet mist.
Ik ben toch wel fan van die founders controller, maar ben bang dat je die niet meer zomaar kan krijgenJDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
Kom maar door jongens, welke vinden we het (minst) mooist?
[Afbeelding]
Zojuist wel mn 2e premiere setje binnengekregen
Stond bij mij op 'bezorgen voor 14-15 december' en hij is net binnen.Patrock schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:15:
Klopt de indicatie op de google store pagina een beetje qua levertijd? Afgelopen zaterdag de code voor de PE kunnen gebruiken. En staat nog steeds op dat ik de bestelling aan kan passen, met een ongeveer bezorgdatum van voor 21-22 december.
Lijkt vooralsnog redelijk te kloppen dus
Dat gestreepte onderlaken.. kan echt nietJDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
[Afbeelding]
Steam/Epic: Deurstopper
Ssst, komt nog uit m'n studententijdDeurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:35:
[...]
Dat gestreepte onderlaken.. kan echt niet
Overigens ludieke meme toen Google net down was van reddit gehaald:
[ Voor 22% gewijzigd door JDFS op 14-12-2020 14:37 ]
Heb m'n founders bewust in de verpakking gelaten en nog een première besteld. Die founders was toen al supersnel uitverkocht.RoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:33:
[...]
Ik ben toch wel fan van die founders controller, maar ben bang dat je die niet meer zomaar kan krijgen
Zojuist wel mn 2e premiere setje binnengekregen
Wasabi ziet er ook wel goed uit!
Geen idee wat de prio is bij ICS, maar bij mijn werkgever lijken we wel iets sneller te handelen bij een "niet kunnen betalen" probleem
Had de founders geen last van harde randjes bij de triggers/shoulder buttons?JDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:38:
@Deurstopper daar twijfelde ik toen ook nog heel erg om, om inderdaad een extra controller te halen en de Founder's ongemoeid te laten. Ach, FOMO op dat moment en heb er geen spijt van
Zie nog genoeg founders op eBay verschijnen, dus hij is nog wel te bestellen voor een redelijke prijs.
Wel jammer dat mensen ze ook voor op Marktplaats hebben gehaald. En er dan €80 voor vragen
Nou, ik zag in de DHL tracking dat het vrijdag verzonden was, zaterdag bij DHL in het sorteer centrum, en vandaag op "out for delivery". Maar die status heeft het nog steeds, terwijl het dus al bezorgd is vanochtend.Speculaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:35:
Hadden de mensen die hem vandaag binnenkrijgen wel een werkende track and trace? Ik krijg bij DHL een foutmelding.
Wat vind je van deze? Moet je wel bij google werkenJDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
[Afbeelding]
Wauw, er is natuurlijk altijd baas boven baasDeurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:47:
[...]
Wat vind je van deze? Moet je wel bij google werken[Afbeelding]
Je kan ff bij @rachidfinge proberenAzure schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:49:
[...]
Wauw, er is natuurlijk altijd baas boven baas
Exact hetzelfde verhaal hier. Gisteren ook na een paar uur wachten 30 min met iemand op de chat gezeten. Ook hier stond het account op US settings, joost mag weten waarom. Ook hier om laten zetten naar NL account. Wordt einde middag gebeld (hoop ik).Therach schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:20:
[...]
Nou, toch maar vast een update.
Zaterdag was ik na 7 uur wachten eindelijk door de queue heen. Ben toen goed geholpen, en het probleem was dat mijn Stadia account op US ingesteld stond. Geen idee waarom, want mijn hele Google account staat op NL. De support medewerker heeft mijn account omgezet waarna ik alles in euro's zag in de Stadia store.
Ze konden mij niet gelijk van een nieuwe code voorzien, want dat moest aangevraagd worden. Zondag zouden ze mijn bellen met een update maar helaas is dat niet gebeurd.
Vanmorgen opnieuw in de queue gegaan, en 6 uur later was ik weer aan de buurt. De status van de code aanvraag is gecheckt maar er is nog geen vooruitgang. Morgen bellen ze mij weer (hopelijk deze keer echt, de beste man verzekerde mij dat hij zou bellen) met een update.
Dus de hulp van support is prima, maar zodra het gesprek gesloten wordt kun je momenteel gewoon in een wachtrij van 6 tot 8 uur gaan staan en hopen dat je je window niet mist.
Ik vroeg ook direct om een nieuwe/andere code of andere settings/bevoegdheden op de huidige, maar dat kon indd niet helaas. Hopelijk straks meer info.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Ja, verdorie. Gisteren een account aangemaakt voor de actie, net vandaag Cyberpunk afgerekend lees ik hier dat de actie vervroegd is afgelopen.Framoes schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:43:
Zie net dat ik toch iets te lang heb gewacht en de actie nu voorbij is. Iemand op de hoogte van evt komende acties? Of heeft Google haar doel gehaald en een X aantal sets in huiskamers gekregen?
Wel jammer dat mensen ze ook voor op Marktplaats hebben gehaald. En er dan €80 voor vragen
Deze vind ik zo 'Cyberpunk' bij gebrek aan een betere omschrijving. Ik zou deze echt koesteren en poetsen en waarschijnlijk niet eens gebruiken, haha...Deurstopper schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:47:
[...]
Wat vind je van deze? Moet je wel bij google werken[Afbeelding]
Sowieso vind ik het wel iets hebben om transparante gear te hebben. Wat dat betreft vond ik deze Xbox controller ook echt heel mooi:
Wait wut....? Dat is juist de hele reden dat ik dat spel gekocht heb.Labbers schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:53:
[...]
Ja, verdorie. Gisteren een account aangemaakt voor de actie, net vandaag Cyberpunk afgerekend lees ik hier dat de actie vervroegd is afgelopen.
Bedoel jij het probleem met verificatie? Bij mij was het probleem dat de verificatie popup geblokkeerd werd, en daardoor de verificatie faalde. In Edge lukte het wel gewoon omdat ik daar geen popup blocker heb, wellicht dat dit bij jou het ook oplost?DutchHammer schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:37:
Nog steeds heeft ICS een probleem met €0,00 betalingen.
Geen idee wat de prio is bij ICS, maar bij mijn werkgever lijken we wel iets sneller te handelen bij een "niet kunnen betalen" probleem
En net melding dat hij is verzonden. Gaat wel snel dus418O2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:56:
7 December cyberpunk besteld (na preorder en cancel), net code binnen en besteld
Nee het probleem bij approval.. Je moet de transactie in je ICS app approven en dat gaat niet goed bij 0,00 betalingen.Fist schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:58:
[...]
Bedoel jij het probleem met verificatie? Bij mij was het probleem dat de verificatie popup geblokkeerd werd, en daardoor de verificatie faalde. In Edge lukte het wel gewoon omdat ik daar geen popup blocker heb, wellicht dat dit bij jou het ook oplost?
Dit heb ik ook gehad vrijdag.DutchHammer schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:06:
[...]
Nee het probleem bij approval.. Je moet de transactie in je ICS app approven en dat gaat niet goed bij 0,00 betalingen.
``
Hier ook vanmiddag de mail gekregen, rond 19.00 bevestiging en betaling 0 euro.
Maar ook gedoe met de anwb/visa card, verificatie werkte niet. Het blijkt dat er vorige week een nieuw systeem geintroduceerd is, geen communicatie over gehad en werkt dus ook niet goed.
Na bellen is dat uitgeschakeld en met een wachtwoord kunnen bevestigen``
Dus even ICS helpdesk bellen, vragen of ze de app uitschakelen en dan een 3DS wachtwoord instellen.
Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW
Thnx, heb het via Twitter gevraagd kunnen meer mensen zien dat ze dus een workaround hebben ;-).marcovandam schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:12:
[...]
Dit heb ik ook gehad vrijdag.
``
Hier ook vanmiddag de mail gekregen, rond 19.00 bevestiging en betaling 0 euro.
Maar ook gedoe met de anwb/visa card, verificatie werkte niet. Het blijkt dat er vorige week een nieuw systeem geintroduceerd is, geen communicatie over gehad en werkt dus ook niet goed.![]()
Na bellen is dat uitgeschakeld en met een wachtwoord kunnen bevestigen``
Dus even ICS helpdesk bellen, vragen of ze de app uitschakelen en dan een 3DS wachtwoord instellen.
Ik heb de track and trace code die ik van google kreeg gekopieerd en ingevoerd bij de Nederlandse DHL site, kreeg toen wel een datum en tijdspad (vandaag dusSpeculaes schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:35:
Hadden de mensen die hem vandaag binnenkrijgen wel een werkende track and trace? Ik krijg bij DHL een foutmelding.
dhlparcel.nl bedoel je dan? Werkt hier nog steeds niet.Ht87 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:25:
[...]
Ik heb de track and trace code die ik van google kreeg gekopieerd en ingevoerd bij de Nederlandse DHL site, kreeg toen wel een datum en tijdspad (vandaag dus)
Die gebruikte ik idd, misschien geluk gehad in mijn geval dan..wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:28:
[...]
dhlparcel.nl bedoel je dan? Werkt hier nog steeds niet.
Werkt bij mij ook niet, vrijdagavond besteld.wouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:28:
[...]
dhlparcel.nl bedoel je dan? Werkt hier nog steeds niet.
Hier ook, zaterdagochtend verzonden maar track en tracé code werkt niet. Volgens Google zou ie vandaag of morgen moeten komen maar betwijfel dat.MarcoC schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:37:
[...]
Werkt bij mij ook niet, vrijdagavond besteld.
Code werkt ook niet op dhlparcel.nl
DHL gebruikt verschillende codes.
Die van DHL express werkt niet omdat er een aantal letters voor staan.
edit:
Deze link werkt voor mijn track and trace:
https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
[ Voor 22% gewijzigd door madcon op 14-12-2020 15:47 ]
Stadia / PSN : whenheco
Founders het minst (beetje saai), Wasabi met afstand het mooist (pastelkleurtjes zijn hip). Clearly white mooi neutraal in de meeste interieurs. Hopelijk (eigenlijk hoop ik het niet omdat het mij weer geld gaat kosten) komt er nog een controller in Sunrise (net als de "zalmroze" nieuwe chromecast). Die kleur is zo lelijk dat ik hem mooi vind.JDFS schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
[Afbeelding]
Ik heb alle mogelijkheden op onderstaande pagina geprobeerd. Helaas werkt de code overal niet, ook niet op jou link.madcon schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:45:
Vullen jullie de track and trace code in op de jusite DHL site?
DHL gebruikt verschillende codes.
Die van DHL express werkt niet omdat er een aantal letters voor staan.
edit:
Deze link werkt voor mijn track and trace:
https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren/id-labels.html
Hier hetzelfde. Vrijdagavond besteld en zaterdag "verzonden". Ik ga er vanuit dat hij vanavond wordt opgehaald door DHL en gaat werken. Denk dat hij dan morgen wordt geleverd.tomk94 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:42:
[...]
Hier ook, zaterdagochtend verzonden maar track en tracé code werkt niet. Volgens Google zou ie vandaag of morgen moeten komen maar betwijfel dat.
Code werkt ook niet op dhlparcel.nl
Mogelijk wordt jouw code van vanavond acties en kun je hem daarna volgen.tomk94 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:48:
[...]
Ik heb alle mogelijkheden op onderstaande pagina geprobeerd. Helaas werkt de code overal niet, ook niet op jou link.
https://www.dhl.com/nl-nl/home/traceren/id-labels.html
Aan de voorletters JVGL zou het om een tracking code van DHL Parcel moeten gaan.
Overigens stond er in mijn e-mail van Stadia ook een snelkoppeing waarmee ik mijn pakje kon volgen.
Stadia / PSN : whenheco
Ik hoop eigenlijk op een cyberpunk stijl controllerKlaasjeNL schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:48:
[...]
Founders het minst (beetje saai), Wasabi met afstand het mooist (pastelkleurtjes zijn hip). Clearly white mooi neutraal in de meeste interieurs. Hopelijk (eigenlijk hoop ik het niet omdat het mij weer geld gaat kosten) komt er nog een controller in Sunrise (net als de "zalmroze" nieuwe chromecast). Die kleur is zo lelijk dat ik hem mooi vind.
Kun je wel vergeten. Google is niet zo van de hippe kleurtjes die inspelen op de actualiteiten.RoFlame schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:55:
[...]
Ik hoop eigenlijk op een cyberpunk stijl controller
Het had wel erg leuk geweest om specifiek bij deze actie inderdaad een cyberpunk versie weg te geven, maar ja.
Of iig je een kleur laten kiezen.. Die mint groen voldoet aan de waf hier :-)Fly-guy schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:57:
[...]
Kun je wel vergeten. Google is niet zo van de hippe kleurtjes die inspelen op de actualiteiten.
Het had wel erg leuk geweest om specifiek bij deze actie inderdaad een cyberpunk versie weg te geven, maar ja.
Ook heb ik aangegeven dat de halve wereld ongeveer zon gratis controller krijgt de komende dagen en het dus wel handig is om een melding in het systeem te zetten dat er toch een bug in zit, dit vertikte ze...
Ik heb Stadia nog niet binnen, maar uit nieuwsgierigheid vast: spelen jullie hier de basegame of Warlords? En welk level ongeveer?Gusev schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:26:
Wie doet er vanavond (~20:00) een potje The Division 2 co-op mee?
Lvl12, basegame agentwouterloedeman schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:33:
[...]
Ik heb Stadia nog niet binnen, maar uit nieuwsgierigheid vast: spelen jullie hier de basegame of Warlords? En welk level ongeveer?
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/i4mlPbPxq1qE2o3zNYqhj5mC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mmAIVOMF3fEYXqRFqZ6Hmqhe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HdLEG9tso1EVEGIkM02lxjf8.jpg?f=fotoalbum_large)