• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-04 09:37
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:41:
[...]

Zegt denk ik niet zoveel. De actie wordt gewoon nog aangeboden. Verschil zit hem erin dat Cyberpunk direct beschikbaar is, terwijl ik en velen met mij hem reserveerden. In de reservering wordt de actie wel genoemd, maar toen Cyberpunk gisteren speelbaar werd, kreeg ik weer een bevestiging waar niets in stond over de actie. Vermoedelijk krijg je nu eem soortgelijke bevestiging van je bestelling en mis je dus het stukje met de actie, maar voldoe je wel gewoon aan de voorwaarden.

Edit: zie je dit staan in de Stadia-app als je Cyberpunk in de winkel selecteert?

[Afbeelding]
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:41:
[...]

:o yes! Ja, staat er bij vermeld. Bedankt voor de input!

Zegt denk ik niet zoveel. De actie wordt gewoon nog aangeboden. Verschil zit hem erin dat Cyberpunk direct beschikbaar is, terwijl ik en velen met mij hem reserveerden. In de reservering wordt de actie wel genoemd, maar toen Cyberpunk gisteren speelbaar werd, kreeg ik weer een bevestiging waar niets in stond over de actie. Vermoedelijk krijg je nu eem soortgelijke bevestiging van je bestelling en mis je dus het stukje met de actie, maar voldoe je wel gewoon aan de voorwaarden.

Edit: zie je dit staan in de Stadia-app als je Cyberpunk in de winkel selecteert?

[Afbeelding]

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 17:09
Hier ook net Stadia besteld om een keer te proberen of dit bevalt. Heb hem besteld door in de app Cyberpunk te kopen en dan staat er idd dat je de Premiere Edition erbij krijgt. Ook nog geen bevestigingsmail gehad over levering etc. Misschien maar even een paar dagen geduld hebben dus? Geld is al wel afgeschreven zag ik net.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aG4WvtZBtTJkzPDzmXc7QY3ed0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lcaVk8wwqWkrEWfEGOASuC5x.jpg?f=fotoalbum_large
Die meme en vooral dat die meme überhaupt bestaat, zegt genoeg :F

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-04 11:07
Mail is hier binnen! En inderdaad levering 16-17, hopen dat-ie eerder binnenkomt. Fijn, ben benieuwd hoe goed het allemaal werkt

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:28
Holdem_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:53:
Hier ook net Stadia besteld om een keer te proberen of dit bevalt. Heb hem besteld door in de app Cyberpunk te kopen en dan staat er idd dat je de Premiere Edition erbij krijgt. Ook nog geen bevestigingsmail gehad over levering etc. Misschien maar even een paar dagen geduld hebben dus? Geld is al wel afgeschreven zag ik net.
Vanochtend cyber punk gekocht en net de mail gehad. Het komt echt wel.

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13:08
Therach schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:30:
Ik zie dat mensen €60,- betaald hebben voor Cyberpunk, terwijl bij mij alles op dollar staat op Stadia (en dus effectief €50,- betaald heb). Heel raar want alles in mijn account staat op NL en ik woon ook in NL. In bijvoorbeeld de Google store zie ik wel gewoon euro’s. Hebben meer mensen dit? Vraag mij af of dit effect heeft op de pre-order actie..
Toevallig gratis proef maand afgenomen, dan krijg je ook 10 euro korting.

Dit zelf ook gedaan en zou de actie niet ongedaan maken.

https://community.stadia....miere/ba-p/39684#comments
How to get Stadia Premiere Edition if you buy on or after December 10 (while supplies last)

If you’d rather wait until the game comes out, just buy Cyberpunk 2077 for $59.99 USD (€59.99) in the Stadia store December 10 through December 17 (while supplies last), then follow steps 3-4 above. If you’re a Stadia Pro subscriber and this is your first purchase in the Stadia store, you can also save $10 on the game when you purchase Cyberpunk 2077 this way.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-04 10:52
Ik heb nu ook net Cyberpunk gekocht met de Stadia Premiere Edition, maar ik zie dat ik wel die 10 euro korting heb gekregen en heb nu "maar" 50 euro betaald.
Ik dacht dat je die 10 euro korting hiervoor niet mocht gebruiken..maar ik kon het ook niet aan of uitzetten ofzo?
Ging mij meer om de Premiere Edition dan om Cyberpunk..dus hoop dat het goed komt..

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Mail is hier ook binnen en meteen besteld. Eergisteren cyberpunk gekocht, gisteren krap een uurtje gespeeld

Vaak bu'j te bang!

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-04 15:33
Daejji schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:52:
Ik heb nu ook net Cyberpunk gekocht met de Stadia Premiere Edition, maar ik zie dat ik wel die 10 euro korting heb gekregen en heb nu "maar" 50 euro betaald.
Ik dacht dat je die 10 euro korting hiervoor niet mocht gebruiken..maar ik kon het ook niet aan of uitzetten ofzo?
Ging mij meer om de Premiere Edition dan om Cyberpunk..dus hoop dat het goed komt..
Preorder mocht niet met de korting, game kopen na launch wel. Moet goed komen dus :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:22
7 December cyberpunk besteld (na preorder en cancel), net code binnen en besteld

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 15:06
Voor mensen die de logica proberen te ontdekken van de verzending/mails

28-11-2020 14-23 besteld
28-11-2020 20:00 Stadia Pro geactiveerd
10-12-2020 00:59 CP2077 beschikbaar
10-12-2020 23:50 PE code gekregen
11-12-2020 07:00 Code verzilverd
11-12-2020 16:17 Verzend bevestiging.

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-04 10:52
RoFlame schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:56:
[...]

Preorder mocht niet met de korting, game kopen na launch wel. Moet goed komen dus :)
Maar heb ik dan wel alsnog recht op de Chromecast Ultra met controller neem ik aan? Nou ja.. wacht het ff af.. thx

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:20
Dagarkin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:49:
[...]

[...]
Nee dat is het niet helaas. Inmiddels mijn code ontvangen en hij werkt dus inderdaad niet omdat ie ‘niet werkt in dit land’. Inmiddels in de wacht bij Google support om te vragen hoe dit komt. 500 wachtende voor mij 8)7

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:09
Net ook de bevestigingscode gekregen!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dagarkin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 19:49:
[...]

[...]
Ik heb gisteren eerst stadia pro 1mnd geactiveerd, de €10 coupon toegepast op Cyberpunk en €50 afgerekend. Om 19u50 ontving ik de code voor de chromecast ultra en duidelijk wit controller }:O met verzending rond 16 tot 17 december.

Het werkt dus gewoon. En Cyberpunk heb ik vandaag via Stadia gespeeld op de pc. Werkt prima

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:37:
[...]

Waarschijnlijk sta je dan bekend als wanbetaler. Mijn pakket is namelijk al onderweg. >:)

Maar het kan nog bonter: Google dat bepaalde betaalopties uitsluit om te voorkomen dat bepaalde klanten zonder CC helemaal geen bestelling kunnen plaatsen. Of wel kunnen bestellen met PayPal, maar vervolgens alsnog een CC nodig hebben om de code in te lossen. Stelletje sadisten daar bij Google...
En zelfs de wanbetaler krijgt er 1-tje! :P

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:15
Ik heb ook de bevestigingscode gekregen en heb zojuist besteld. Levering voor 18-21 december. De levertijd loopt dus vrij snel naar achter hoe later je besteld. Heeft voor mij geen haast, mooi dat ik hem waarschijnlijk nog voor de Kerst ontvang, had bij bestelling gerekend op januari

• hosnor101
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-02 13:58
Mijn geklaag van vanmiddag heeft geholpen, code vanavond ontvangen en na enig gedoe met de ICS app de bestelling kunnen afronden :-D

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 14:35
Uiteindelijk dus gewoon even geduld hebben. Volgens mij is al meermaals aangegeven dat Google genoeg voorraad heeft. Dus geen zorgen :)

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:42

swv

Hier ook code ontvangen en leverdatum voor 18-21 dec. Goeie deal. Wil het wel eens op de tv proberen ipv op mijn MacBook :)

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:19
Sjurm schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:21:
Ik heb ook de bevestigingscode gekregen en heb zojuist besteld. Levering voor 18-21 december. De levertijd loopt dus vrij snel naar achter hoe later je besteld. Heeft voor mij geen haast, mooi dat ik hem waarschijnlijk nog voor de Kerst ontvang, had bij bestelling gerekend op januari
Gisteren de code al gekregen kan hem niet activeren zonder CC.

Als er geen andere oplossing is *knip* annuleer en verwijder alles van de account en ga mijn geld terug vorderen voor de cyberpunk betaling.
Ik wacht nog even af op de mail van Google waar mee zij komen.

De weg via een cc betaling nemen wij niet en willen wij niet einde discussie >:)

De jongboys van mij hebben maar pech in mijn geval een ps4 of 5 wordt ook niet aangeschaft.

Zag stadia als een mooie toevoeging voor mijn jongboys maar op deze manier hoeft het voor ons niet, voor mij persoonlijk hoeft stadia niet daar doe ik het niet voor, games spelen doe ik al ruim 20 jaar niet meer die tijd is voor mij geweest. en persoonlijk kan het mij ook niet boeien, ik doe het alleen voor de jongboys.

Zo denk ik er over en wat anderen willen mag ieder voor zich zelf bepalen, ik ben dan maar een zeikerd in dit geval maar daar kijk ik met een gerust hart overheen >:)

Wat de uitkomst van google ook mag zijn laat ik het wel even melden.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2020 13:03 ]

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Code ook vanavond binnen gekregen, Cyberpunk 10 dec gekocht. Levering 18-21 dec.

Ik lees hier dat mensen ook op een Ipad spelen. Heb de Stadia app geinstalleerd maar die pakt geen controller. Er staat ook bij dat het niet werkt op IOS. Youtube laat wat filmpjes zien van mensen die in de chrome browser de desktopversie van de stadia site forceren maar dat werkt ook niet. Ik blijf de melding krijgen dat ik Chrome moet gebruiken terwijl ik in Chrome de desktopversie van de stadia site heb openstaan.
Is er nog iets anders dat ik kan proberen om Stadia op een Ipad pro te kunnen gebruiken of moet ik wachten tot er officiele support is?

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21
hosnor101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:32:
Mijn geklaag van vanmiddag heeft geholpen, code vanavond ontvangen en na enig gedoe met de ICS app de bestelling kunnen afronden :-D
Hier ook vanmiddag de mail gekregen, rond 19.00 bevestiging en betaling 0 euro.
Maar ook gedoe met de anwb/visa card, verificatie werkte niet. Het blijkt dat er vorige week een nieuw systeem geintroduceerd is, geen communicatie over gehad en werkt dus ook niet goed. 8)7 8)7

Na bellen is dat uitgeschakeld en met een wachtwoord kunnen bevestigen.
In die tijd de levering van 17-18 naar 18-21 december gegaan :(

Maar zoals gezegd, nog wel voor de kerst! :P

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• swv

swv

willem100 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:05:
Code ook vanavond binnen gekregen, Cyberpunk 10 dec gekocht. Levering 18-21 dec.

Ik lees hier dat mensen ook op een Ipad spelen. Heb de Stadia app geinstalleerd maar die pakt geen controller. Er staat ook bij dat het niet werkt op IOS. Youtube laat wat filmpjes zien van mensen die in de chrome browser de desktopversie van de stadia site forceren maar dat werkt ook niet. Ik blijf de melding krijgen dat ik Chrome moet gebruiken terwijl ik in Chrome de desktopversie van de stadia site heb openstaan.
Is er nog iets anders dat ik kan proberen om Stadia op een Ipad pro te kunnen gebruiken of moet ik wachten tot er officiele support is?
Wachten op Safari ondersteuning (dus vanuit de browser) zou denk ik de voorkeur hebben. Daarvan start de beta nog deze maand. Diegenen die hem nu al op de iPad spelen hebben Stadium browser geïnstalleerd. Dat is een onofficiële methode maar werkt wel. Zelf geen ervaring mee hoor.
J.E. Weinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:51:
[...]

Gisteren de code al gekregen kan hem niet activeren zonder CC.

Als er geen andere oplossing is geef ik de code gratis weg, annuleer en verwijder alles van de account en ga mijn geld terug vorderen voor de cyberpunk betaling.
Ik wacht nog even af op de mail van Google waar mee zij komen.

De weg via een cc betaling nemen wij niet en willen wij niet einde discussie >:)

De jongboys van mij hebben maar pech in mijn geval een ps4 of 5 wordt ook niet aangeschaft.

Zag stadia als een mooie toevoeging voor mijn jongboys maar op deze manier hoeft het voor ons niet, voor mij persoonlijk hoeft stadia niet daar doe ik het niet voor, games spelen doe ik al ruim 20 jaar niet meer die tijd is voor mij geweest. en persoonlijk kan het mij ook niet boeien, ik doe het alleen voor de jongboys.

Zo denk ik er over en wat anderen willen mag ieder voor zich zelf bepalen, ik ben dan maar een zeikerd in dit geval maar daar kijk ik met een gerust hart overheen >:)

Wat de uitkomst van google ook mag zijn laat ik het wel even melden.
Als ik t zo hoor en ook je laatste berichten lees denk ik dat je er beter mee kan kappen idd. Al twijfel ik af en toe ook of je met opzet de boel een beetje wil opnaaien. Van beide scenario's wordt niemand vrolijk toch?

Overigens mooie tweet van stadia:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaw1CyInjRR5ocBOduhNdONGKms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ASSgasEO2HZ6NBxdklcVpEuX.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

marcovandam schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:17:
[...]

Hier ook vanmiddag de mail gekregen, rond 19.00 bevestiging en betaling 0 euro.
Maar ook gedoe met de anwb/visa card, verificatie werkte niet. Het blijkt dat er vorige week een nieuw systeem geintroduceerd is, geen communicatie over gehad en werkt dus ook niet goed. 8)7 8)7

Na bellen is dat uitgeschakeld en met een wachtwoord kunnen bevestigen.
In die tijd de levering van 17-18 naar 18-21 december gegaan :(

Maar zoals gezegd, nog wel voor de kerst! :P
Zojuist ook besteld - voor mij was het zelfs 22-28Dec. Wellicht langere levertijd naar Finland, weet niet of het centraal verzonden wordt.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
willem100 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:05:

Stadium downloaden. Check Reddit of ergens in dit topic wat je precies moet instellen. Werkt flawless bij mij en benadert ‘native’ als in via de CCU.

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-04 12:21
---Klaag modus aan---

Wat is er gebeurt met dit topic?

Geklaag over wel of geen CC.
Welkom in de nieuwe wereld, een CC is niets nieuws of engs.

Vragen naar wanneer er iets wordt verzonden en of het goed is besteld.
Kijk naar de vele vragen en antwoorden die al zijn gesteld en wacht rustig af, of vraag het anders aan Google. Hier krijg je die antwoorden niet.

Vele posts over wanneer je je controller en / CCU verwacht.
Niet om onbeleefd te zijn maar niet iedereen is geïnteresseerd in wanneer je je controller precies verwacht.

Ieder z'n ding maar ik mis de sfeer van dit topic van een weekje geleden :-(

Ik hoop dat we weer snel terug naar 'normaal' kunnen,

---Klaag modus uit---

Verwijderd

*knip*

[ Voor 139% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2020 15:15 ]

versc049 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:27:
---Klaag modus aan---

Kijk naar de vele vragen en antwoorden die al zijn gesteld en wacht rustig af, of vraag het anders aan Google. Hier krijg je die antwoorden niet.

Niet om onbeleefd te zijn maar niet iedereen is geïnteresseerd wanneer je je controller verwacht.

---Klaag modus uit---
Misschien een FAQ toevoegen aan de beginpost?

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
---Klaag modus aan---

Niet om onbeleefd te zijn maar niet iedereen is geïnteresseerd wanneer je je controller verwacht.

---Klaag modus uit---
Ik snap het wel. Lang niet iedereen in Nederland heeft een creditcard. Dus dat is best wel balen als dat ineens noodzakelijk is voor de deal waar je op hoopte.

Je tip om het aan google te vragen is mooi, maar daar staan al heel de dag 500 mensen in de wacht.

Een FAQ zou wel kunnen helpen. Ook voor alle vragen over prestatie problemen.

• Pukson
Let wel op dat als je Cyberpunk refund je geen recht hebt op de Premier, ze mogen dan eisen dat je her terugstuurt of het geld vorderen. Let dus op als je dit overneemt, de code wordt dan gekoppeld aan jouw adres omday het daar wordt toegezonden

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-04 07:39
Zeror (topicstarter) een bericht gestuurd of ik een bijdrage kan leveren, ook voor de eventuele FAQ. Want dit begint inderdaad irritant te worden. 8)7

Ohja, mail ontvangen, 17-18 december levering! :+

Why so serious?

Verwijderd

Pukson schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:46:
[...]

Let wel op dat als je Cyberpunk refund je geen recht hebt op de Premier, ze mogen dan eisen dat je her terugstuurt of het geld vorderen. Let dus op als je dit overneemt, de code wordt dan gekoppeld aan jouw adres omday het daar wordt toegezonden
Ik heb hem een DM gestuurd met een aanbod om mijn (revolut, wegwerp) cc te gebruiken voor zijn Stadia. We zijn hier toch voornamelijk om elkaar te helpen.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Mag ik even de party pooper zijn en stellen dat het er maar erg matig uit ziet. Als ik de netwerk test doe dan zegt ie dat ik 4K aankan. M'n PC monitor is wel maar 1920x1200 dus het speelt HD met zwarte balkjes maar zo ziet het er helemaal niet uit. Af en toe lijkt het op 1080p te springen (vooral de tekst en UI wordt dan wat 'crisper' maar 90% van de tijd zit ik op een blurry mess te kijken, dat zal dan 720p of lager zijn zeker... De draw distance is ook echt bizar laag, ik weer amper op wat ik aan het schieten ben.

Kwa input lag valt het allemaal goed mee. Toch een pluspuntje dan...

Is dit omdat ik het in chrome browser speel en zal het met een chromecast een stuk beter zijn ofzo?
Of mssn omdat erg veel mensen dit tegelijk spelen?

Hiervoor had ik al BG3 early access gespeeld en dat zag er wel netjes 1080p uit...

• swv

swv

---Klaag modus aan---

---Klaag modus uit---
Bobbreede schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:48:
Zeror (topicstarter) een bericht gestuurd of ik een bijdrage kan leveren, ook voor de eventuele FAQ. Want dit begint inderdaad irritant te worden. 8)7

Ohja, mail ontvangen, 17-18 december levering! :+
Bekijk het positief! Deze Cyberpunkactie zorgt voor een boost aan Stadia gebruikers en dus ook aan ervaringen en gezelligheid in dit topic op de langere termijn! Ja er zijn wat probleempjes of ongeduldige lui (komt wellicht voort uit enthousiasme?) maar dat is vast omdat gisteren en vandaag de release van Cyberpunk en de uitlevering van de codes op gang is gekomen. Met een week zal de storm wel weer gaan liggen als de lading Premiere Editions zijn bezorgd en kunnen we nóg meer ervaringen delen :)

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:57:
Mag ik even de party pooper zijn en stellen dat het er maar erg matig uit ziet. Als ik de netwerk test doe dan zegt ie dat ik 4K aankan. M'n PC monitor is wel maar 1920x1200 dus het speelt HD met zwarte balkjes maar zo ziet het er helemaal niet uit. Af en toe lijkt het op 1080p te springen (vooral de tekst en UI wordt dan wat 'crisper' maar 90% van de tijd zit ik op een blurry mess te kijken, dat zal dan 720p of lager zijn zeker... De draw distance is ook echt bizar laag, ik weer amper op wat ik aan het schieten ben.

Is dit omdat ik het in chrome browser speel en zal het met een chromecast een stuk beter zijn ofzo?

Hiervoor had ik al BG3 early access gespeeld en dat zag er wel netjes 1080p uit...
Sterk afhankelijk van je netwerksnelheid, responsetijd en decode-ondersteuning.

Bij mij werkt het op PC's met VP9 ondersteuning een stuk beter (scherper beeld). Daarnaast lijkt het ook aan drukte op de server te liggen. Soms heb ik bagger beeld, afsluiten en weer opstarten en het is beter.

• Pukson

VP9 forceren kan wonderen doen, maar weet niet of je dat al gedaan hebt. Zo ziet het er bij mij uit. En kan echt genieten van de hoge gebouwen in de verte en hoe het er allemaal uit ziet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHq7MoSArC5dUF0H7cn_TxcQitQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lb7FG1sgIyyxIDO1mPwtx6Lu.jpg?f=fotoalbum_large

Merk zelf ook een redelijk verschil met de CCU of de Google TV chromecast. CCU is dan echt wel scherper.

[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 11-12-2020 22:18 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-04 11:44
Modbreak:Kunnen de nieuwelingen in het topic de zoekfunctie gebruiken, en de vaste bezoekers wat vriendelijker en geduldiger?? Ik ga straks even kijken wat er weg kan / in de topicwaarschuwing kan worden opgenomen. ik ben zelf ook aan het Cyberpunken, ja! B)

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 11-12-2020 22:15 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-04 11:07
JDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:25:
[...]

Stadium downloaden. Check Reddit of ergens in dit topic wat je precies moet instellen. Werkt flawless bij mij en benadert ‘native’ als in via de CCU.
Ik probeerde dat net met de steam controller (enige dat ik had liggen), maar dat ging helemaal niet. Gaat dat met de stadia controller wel goed?

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Niet lullig bedoeld maar ik vind het zeer fijn dat ik de datum steeds meer zie opschuiven wanneer alles geleverd wordt in de reacties.

Dit geeft voor mij toch wel aan dat ze rekening houden met levertijden. En niet dat ze alles op 14 of 15 dec (mijn datum inde mail) willen leveren en daarna zeggen :”sorry door de drukte duurt het wat langer “.

(En voor degene die een patroon zoeken... ik heb de game nog niet geopend)

Meer dan ik dacht...

• versc049
swv schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:59:
[...]

[...]

....Deze Cyberpunkactie zorgt voor een boost aan Stadia gebruikers...
Dat is inderdaad wel te zien.
Ik ben best wel benieuwd hoeveel nieuwe gebruikers (in een percentage) dit Stadia oplevert. Dat het impact heeft is wel duidelijk.
Kan me zo voorstellen dat de beheerders bij Stadia een zware 24 uur achter de rug hebben....

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/opJCI3HDHKcKfIzjZhwpoQLiEZ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/flz6qCPm72hT7IAKw2OPJJMK.jpg?f=fotoalbum_large

oke 49 euro + een chromecast en controller kon het niet laten liggen.
leuk voor in de slaapkamer naast mijn ps5 en pc

[ Voor 5% gewijzigd door Ruudox op 11-12-2020 22:59 ]

---Klaag modus aan---

Niet om onbeleefd te zijn maar niet iedereen is geïnteresseerd in wanneer je je controller precies verwacht.

---Klaag modus uit---
Ik denk dat hier tot een week geleden voornamelijk liefhebbers en Dadia's zaten die samen een hobby/interesse deelden. En deze week werd dit topic vooral overspoeld door "profiteurs" die enkel gebruik wilden maken van de actie met Cyberpunk, geen fluit geven om de community en dit topic net zo eenvoudig weer de rug toekeren.

Die gezelligheid komt vanzelf wel weer terug. :) Mogelijk/hopelijk/waarschijnlijk met flink wat nieuwe liefhebbers.

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:07
Vraagje hier voor de meer ervaring stadia spelers;
Ik heb verhalen gehoord dat games via CCU lekkerder speelt dan via een browser. Klopt dit? En heeft dit ook nog te maken met stadia controller gebruiken of alternatieve opties?

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:35
Geen nieuwe deals erbij vandaag zo te zien.

• Safri7879
  • Laatst online: 16-04 15:52
Gelukkig, eindelijk geen nieuwe deals. Even rust :)

• barrymossel
*knip* niet zo op de man

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2020 12:56 ]

• versc049
Ryst schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:03:
Vraagje hier voor de meer ervaring stadia spelers;
Ik heb verhalen gehoord dat games via CCU lekkerder speelt dan via een browser. Klopt dit? En heeft dit ook nog te maken met stadia controller gebruiken of alternatieve opties?
Mijn ervaring is dat het voornamelijk afhangt of je via WIFI of via een bedrade verbinding speelt. Een verbinding aan een draadje speelt in mijn situatie vaak wat beter.

CCU of een browser...? Dat ligt denk ik een beetje aan je eigen apparatuur.
Hier staat een mooie 55 inch oled. Gamen daarop is gewoon fijner en mooier dan in een browser op een laptop scherm. Maar sec qua prestatie ontloopt het elkaar volgens mij niet zoveel.

• barrymossel
versc049 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:19:
[...]

Mijn ervaring is dat het voornamelijk afhangt of je via WIFI of via een bedrade verbinding speelt. Een verbinding aan een draadje speelt in mijn situatie vaak wat beter.

Hier staat een mooie 55 inch oled. Gamen daarop is gewoon fijner en mooier dan in een browser op een laptop scherm. Maar sec qua prestatie ontloopt het elkaar volgens mij niet zoveel.
In theorie zal de stadia controller wel invloed hebben als je dat stukje extra latency op zou kunnen merken.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Misschien ben ik blind hoor, maar tot wanneer loopt de Stadia aanbieding?

Er staat wel ergens op de site tot 1-12-20, maar dat lijkt me niet te kloppen :?

En is het echt veel beter dan de consoles? (PS5 of Xsx?)

• barrymossel
poor Leno schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:29:
Misschien ben ik blind hoor, maar tot wanneer loopt de Stadia aanbieding?

Er staat wel ergens op de site tot 1-12-20, maar dat lijkt me niet te kloppen :?

En is het echt veel beter dan de consoles? (PS5 of Xsx?)
Volgens mij 17 dec.

En nee, niet "beter" dan een next-gen console op dit moment. In de toekomst wel. Een server is te upgraden, door Google in dit geval. Een console kun je tegen betaling upgraden. Wanneer de PS6 uitkomt.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
barrymossel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:31:
[...]

Volgens mij 17 dec.

En nee, niet "beter" dan een next-gen console op dit moment. In de toekomst wel. Een server is te upgraden, door Google in dit geval. Een console kun je tegen betaling upgraden. Wanneer de PS6 uitkomt.
Nouja, de PS5 versie is nu (zonder de next gen patch) ongeveer hetzelfde als de PS4Pro versie, maar dan 60 fps.. en best wel 'kaal' in die zin, aangezien er nog geen Quality mode is..

Wat is ongeveer de PC waar je Stadia mee kunt vergelijken? (Nu)

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:20
versc049 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:19:
[...]

https://imgur.com/a/tIKkBkc dit is mijn beeld als ik de muis beweeg in chrome, wat mij betreft onspeelbaar lelijk. Op een 1440p scherm met RTX 2060 en prima ryzen processor. Vandaag de permier edition mail gekregen, dus dat wordt afwachten tot die binnenkomt om daarna op mn 55gx te spelen :9~

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 16:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik heb vanmiddag ook de premiere editie besteld. De mail laat nog even op zich wachten, maar tot die tijd speel ik via chrome met een xbox controller. Mijn bevindingen tot nu toe:

- Graphics zijn zeer underwhelming. Ik denk dat ik dit er op mijn 1050ti ook nog wel uit gekregen had.
- Framerate is prima, niet gemonitored o.i.d., maar voelt vloeiend
- Teksten zijn zeer wazig, met name de kleine teksten in de inventory etc zijn bijna onleesbaar
- De in-beeld interface wisselt de hele tijd tussen controller en kbm, geen idee of ik de controller in de opties
kan prioriteren ofzo.
- Ook lijken sommige controls niet te werken. Als ik in een auto zit staat er dat de D-pad rechts de camera
zou moeten wisselen, maar dit werkt niet. Weet niet of dit een stadia- of een cyberpunk issue is.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

kwondoo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:51:
[...]

https://imgur.com/a/tIKkBkc dit is mijn beeld als ik de muis beweeg in chrome, wat mij betreft onspeelbaar lelijk. Op een 1440p scherm met RTX 2060 en prima ryzen processor. Vandaag de permier edition mail gekregen, dus dat wordt afwachten tot die binnenkomt om daarna op mn 55gx te spelen :9~
Dat ziet er inderdaad niet uit. Hier op een CCU ziet het er juist heel scherp uit.
DirtyBird schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:18:
Ik heb vanmiddag ook de premiere editie besteld. De mail laat nog even op zich wachten, maar tot die tijd speel ik via chrome met een xbox controller. Mijn bevindingen tot nu toe:

- Graphics zijn zeer underwhelming. Ik denk dat ik dit er op mijn 1050ti ook nog wel uit gekregen had.
- Teksten zijn zeer wazig, met name de kleine teksten in de inventory etc zijn bijna onleesbaar
- De in-beeld interface wisselt de hele tijd tussen controller en kbm, geen idee of ik de controller in de opties
kan prioriteren ofzo.
- Ook lijken sommige controls niet te werken. Als ik in een auto zit staat er dat de D-pad rechts de camera
zou moeten wisselen, maar dit werkt niet. Weet niet of dit een stadia- of een cyberpunk issue is.
Ik speel op een CCU en zit op +/- 4 meter van een 65" 4k-tv. Teksten zijn prima leesbaar. Ik herken mij ook niet in die tegenvallende graphics, maar als ik de meeste negatieve commentaren lees, is dat bijna altijd wanneer in een browser wordt gespeeld ipv via een CCU.

As we speak ook even dat wisselen van de camera in de auto getest en dat werkt hier gewoon zonder problemen.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

KlaasjeNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:19:
[...]

Dat ziet er inderdaad niet uit. Hier op een CCU ziet het er juist heel scherp uit.
Dan hou ik mn hoop op de CCU. Ik moet misschien sowieso even een nieuwe game starten, want ik begon als nomad met het idee niet meteen de stad in te duiken, maar begreep niet helemaal dat ik dan de eerste missie even moet laten voor wat het is :+

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

poor Leno schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:39:
[...]

Nouja, de PS5 versie is nu (zonder de next gen patch) ongeveer hetzelfde als de PS4Pro versie, maar dan 60 fps.. en best wel 'kaal' in die zin, aangezien er nog geen Quality mode is..

Wat is ongeveer de PC waar je Stadia mee kunt vergelijken? (Nu)
Ik heb geen game-pc, dus kan ze zelf niet naast elkaar vergelijken. Afgelopen week nog wel bij mijn broer wat games bekeken op zijn nieuwe game-pc met ultra-settings. Als ik dan een schatting moet maken, denk ik aan een pc oo medium tot high settings.

Maar dan zit je dus echt kritisch te kijken ipv de game gewoon te beleven. Laat je die hele pc-discussie over settings etc. aan je voorbij gaan, dan ziet het er gewoon erg goed uit. Belichting, textures, framerate zijn allemaal van een dusdanig niveau dat je tijdens het spelen nooit zult denken: jeetje, dat ziet er lelijk uit.

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Hier ook vanavond de code binnen gekregen en direct de Première Edition besteld. Levering voor 21 december. 😙 Vandaag weer aantal uren gespeeld en nog steeds geen echte bugs gezien. Maybe I'm just lucky, maar speelt heerlijk via CCU. 😎

https://psnprofiles.com/leFibo

Ik zou alle 'nieuwe stadians' de tip geven om de subreddit van stadia een beetje te bekijken. Check vooral de faq's en tips/tricks.
Via https://www.reddit.com/r/Stadia/ te vinden. Heeft mij een jaar geleden behoorlijk wegwijs gemaakt!

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 12-12-2020 08:15 ]

• Zhankou
  • Laatst online: 23-05-2025
Mijn bestelling staat nog steeds op bevestigd, leverdatum voor 16-17zl dec, maar nog niet verzonden.hmmm...

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-03 14:35
Wellicht al eens vermeld hier, maar toch nog even voor de zekerheid. Ik speel via een chromecast icm Stadia controller op een 4K lcd tv. De tv heeft een helderheid van max. 400 nits en ondersteunt (net aan) HDR. Doordat ik Stadia pro heb kan ik dus in 4K met HDR gamen.

Gisterenavond heb ik verschillende games, waaronder Red Dead Redemption 2, Star Wars en uiteraard Cyberpunk, eens gespeeld met HDR uit (4K wel gewoon aan) en ik heb het idee dat dit een veel mooier beeld geeft (zowel vloeiender als scherper) dan met HDR aan.

Mocht je dus gamen met een vergelijkbare setup kan het de moeite waard zijn om HDR eens uit te zetten. Ben benieuwd naar de meningen van degenen die dit proberen/ geprobeerd hebben :)

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:23
PeterB92 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:05:
Wellicht al eens vermeld hier, maar toch nog even voor de zekerheid. Ik speel via een chromecast icm Stadia controller op een 4K lcd tv. De tv heeft een helderheid van max. 400 nits en ondersteunt (net aan) HDR. Doordat ik Stadia pro heb kan ik dus in 4K met HDR gamen.

Gisterenavond heb ik verschillende games, waaronder Red Dead Redemption 2, Star Wars en uiteraard Cyberpunk, eens gespeeld met HDR uit (4K wel gewoon aan) en ik heb het idee dat dit een veel mooier beeld geeft (zowel vloeiender als scherper) dan met HDR aan.

Mocht je dus gamen met een vergelijkbare setup kan het de moeite waard zijn om HDR eens uit te zetten. Ben benieuwd naar de meningen van degenen die dit proberen/ geprobeerd hebben :)
Je bent zo te zien niet de enige, 'experts' delen die mening:

nieuws: 'Cyberpunk 2077 is beter in sdr te spelen door slechte hdr-implementa...

• tlpeter
---Klaag modus aan---

---Klaag modus uit---
Inderdaad, cyberpunk maakt het er niet gezelliger op maar zeker wel veel drukker.
De nieuwere stadia gebruikers moeten nog even wennen denk ik.
Dit wordt mijn vierde controller en derde ccu. Het was een aanbieding die ik niet kon laten liggen. De lever datum klopt bijna altijd. De vorige aanbieding was next day delivery.

• tlpeter
Zhankou schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:05:
Mijn bestelling staat nog steeds op bevestigd, leverdatum voor 16-17zl dec, maar nog niet verzonden.hmmm...
Het is nu de twaalfde. De spullen komen gewoon uit Nederland dus het wordt 15 december verzonden. Misschien wel eerder.

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
DirtyBird schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:18:

kan prioriteren ofzo.
Hoeveel Mbit is je internetverbinding en ondersteunt je videkoaart VP9 hardwarematig?

• Zhankou
tlpeter schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:19:
[...]

Het is nu de twaalfde. De spullen komen gewoon uit Nederland dus het wordt 15 december verzonden. Misschien wel eerder.
Ik heb het al twee keer eerder besteld, dus weet hoe het gaat.
Echter is de verzending dan wel al gedaan in de status.

Nu kan ik nog steeds van alles aanpassen of annuleren, en dat vind ik wel vreemd.

• CyberMania
Zhankou schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:28:
[...]

Ik heb het al twee keer eerder besteld, dus weet hoe het gaat.
Echter is de verzending dan wel al gedaan in de status.

Nu kan ik nog steeds van alles aanpassen of annuleren, en dat vind ik wel vreemd.
Het is weekend, gun de medewerkers ook hun vrije tijd. Maandag als het weekend voorbij is zal er vast een verzendstatusupdate volgen.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberMania op 12-12-2020 07:32 ]

• Zhankou
CyberMania schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:32:
[...]

Het is weekend, gun de medewerkers ook hun vrije tijd. Maandag als het weekend voorbij is zal er vast een verzendstatusupdate volgen.
Dit was de status al van gisterochtend 06 30 :)

Maar goed, zal wel goedkomen.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

CyberMania schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:27:
[...]

Hoeveel Mbit is je internetverbinding en ondersteunt je videkoaart VP9 hardwarematig?
Ik heb een 200/200 glasvezel bekabeld naar de pc, dus dat lijkt me het issue niet. VP9 zegt me niks, zal vandaag eens kijken.

• CyberMania
[...]

Ik zie dat je de H264 codec gebruikt (screenshot) waarom niet VP9 als ik vragen mag.

• saidoze
  • Laatst online: 26-02 18:36
Nog iemand problemen met het aankopen van de premiere edition met de korting?

Ik moet 0eur betalen, maar de mastercard wordt telkens geweigerd (terwijl ik wel het spel gekocht heb vorige week...en dat mijn mastercard wel nog geldig is)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gisteren heb ik een lange sessie Cyberpunk gespeeld via Stadia. Pc bedraad aangesloten, ingelogd via chrome browser icm bedraad aangesloten xbox one controller. Ik ben benieuwd naar de speelsessie op mijn LG oled 65 inch B9 icm de chromecast. Dacht nog even: zou ik niet gewoon vanuit de stadia app op de mobiel het spel kunnen casten naar de LG.. dat wil wel via YouTube gezien webos die app standaard aan boord heeft. Maar de tv heeft niet chrome als standaard browser. Moet maar eens kijken of ik die via de LG store erop kan knallen. Want waarom gamen op een 1080p lcd scherm als je een 4k oled scherm hebt..

Ik merk wel bugs in game (Jackie die dwars door dichte liftdeuren heenloopt, out of ammo schreeuwt en doorschiet lol) maar weinig van lag door stadia oid. Dus tot zover is mijn stadia ervaring positief. Het is voor mij de beste manier om Cyberpunk te kunnen spelen atm bij gebrek aan een rtx 2000/3000 of 6800 kaart. En ik vind het GTA meets Watch Dogs meets Matrix vibe wel nice.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022

Waarom je deze problemen hebt weet ik niet. Maar met de Chromecast ga je wel een beter resultaat krijgen ja.

Het zou best kunnen dat het aan de belasting van Stadia ligt? Want ik zie meer van dit soort berichten de laatste paar dagen.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-04 13:45
Ik krijg wel het gevoel dat Stadia met Cyberpunk een hit is. Wat goed nieuws is, want dat kan de markt voor cloudgaming echt gaan openen. Een vriend van mij heeft nu ook de premiere edition besteld, terwijl hij een hardcore playstation fan is, puur om ook Cyberpunk te kunnen spelen. Als Sony te lang op zich laat wachten en Stadia blijft doortimmeren, kan het zomaar zijn dat die hele PS er niet gaat komen.

• Pukson
De premier set wordt maandag hier geleverd, aldus DHL, ligt al in een cityhub. Had nooit verwacht zo snel.

[ Voor 13% gewijzigd door Pukson op 12-12-2020 10:08 ]

• swv

swv

kbuntu schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:35:
Ik krijg wel het gevoel dat Stadia met Cyberpunk een hit is. Wat goed nieuws is, want dat kan de markt voor cloudgaming echt gaan openen. Een vriend van mij heeft nu ook de premiere edition besteld, terwijl hij een hardcore playstation fan is, puur om ook Cyberpunk te kunnen spelen. Als Sony te lang op zich laat wachten en Stadia blijft doortimmeren, kan het zomaar zijn dat die hele PS er niet gaat komen.
Bedoel je met het leveren van PS5’s? Want met Cloudgaming doen ze al een aantal jaar ervaring op (PS Now).

Ik heb Stadia nog nu voor er bij. Vorige week bijvoorbeeld heb ik voor het eerst buiten de deur gegamed met Xbox Game Streaming. Dus Xbox Series X + iPhone op 5G. Vond ik ook wel lachen, je eigen cloudserver runnen. Thuis speel je in de hoogste kwaliteit, en buiten de deur game je verder in natuurlijk wat lagere kwaliteit. Werkte ook goed moet ik zeggen.

Wat bovenstaande betreft wacht ik nog ongeduldig af hoe het zal zijn als de iOS Safari ondersteuning er officieel is voor Stadia. En daarna is het zien hoe Stadia zich zal ontvouwen. De boost aan gebruikers nu zal er ongetwijfeld voor zorgen dat de interesse in het platform groeit (ook bij game uitgevers denk ik dan) en dan zou Stadia zo de standaard van de toekomst kunnen zijn. Want de Infra staat als het huis. Dat heeft Google wel laten zien. Is mijn Xbox mijn laatste console?

En dan nog iets: Als Ubisoft+ is gearriveerd wordt het nog aantrekkelijker om Stadia te proberen, want dat zou je dan zonder meerkosten kunnen doen. Dan kan de pc gamer buiten de deur verder gamen met zijn spel.
swv schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:50:
[...]

Bedoel je met het leveren van PS5’s? Want met Cloudgaming doen ze al een aantal jaar ervaring op (PS Now).

Ik heb Stadia nog nu voor er bij. Vorige week bijvoorbeeld heb ik voor het eerst buiten de deur gegamed met Xbox Game Streaming. Dus Xbox Series X + iPhone op 5G. Vond ik ook wel lachen, je eigen cloudserver runnen. Thuis speel je in de hoogste kwaliteit, en buiten de deur game je verder in natuurlijk wat lagere kwaliteit. Werkte ook goed moet ik zeggen.

Wat bovenstaande betreft wacht ik nog ongeduldig af hoe het zal zijn als de iOS Safari ondersteuning er officieel is voor Stadia. En daarna is het zien hoe Stadia zich zal ontvouwen. De boost aan gebruikers nu zal er ongetwijfeld voor zorgen dat de interesse in het platform groeit (ook bij game uitgevers denk ik dan) en dan zou Stadia zo de standaard van de toekomst kunnen zijn. Want de Infra staat als het huis. Dat heeft Google wel laten zien. Is mijn Xbox mijn laatste console?

En dan nog iets: Als Ubisoft+ is gearriveerd wordt het nog aantrekkelijker om Stadia te proberen, want dat zou je dan zonder meerkosten kunnen doen. Dan kan de pc gamer buiten de deur verder gamen met zijn spel.
Ik denk dat Microsoft de enige serieuze toekomstige concurrent is van Stadia op cloudgaming gebied, zeker met hun game library. Amazon lijkt me nog wat ver weg en PS now vind ik kwalitatief echt veel minder dan Stadia. Ik kijk wel uit naar de 2e CCU, dan is op klein scherm op m'n kantoortje gamen helemaal ideaal, zeker gezien het verdere huis helemaal baby en peuterproof is haha. Om dan in de eerste 10 minuten schaamhaar voor m'n personage uit te zoeken op groot beeld is dan ook een beetje dubieus ;)

• Pukson
Vraagje aan iedereen die last heeft van wazig beeld. Hebben jullie ook Pro of free?

Want met Pro kan je door de 4K optie een hogere bitrate krijgen. Dat kan misschien verklaren waarom het voor sommige wel scherp is.

Ben benieuwd

CCU op 5Ghz wifi
4K oled scherm
Visual mode

Echt alles is scherp en zelf vind ik het er super uitzien. Soms heb ik zelf het idee dat ik HFR aan heb staan, en dan check ik echt even de settings maar staat die op Visual.

• Pukson
[...]

Zie dat je al een plugin hebt, forceer VP9 eens. Als ik je screenshot zie vind ik het er niet onspeelbaar lelijk uitzien.

Zelf pro en als ik de plugin gebruik icm VP9 gebruik ik ongeveer 20-30mbits per sec. Jij hebt 10. Dat zou dus mijn verhaal hierboven kunnen verklaren

[ Voor 12% gewijzigd door Pukson op 12-12-2020 10:06 ]

Pukson schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:03:
Vraagje aan iedereen die last heeft van wazig beeld. Hebben jullie ook Pro of free?

Want met Pro kan je door de 4K optie een hogere bitrate krijgen. Dat kan misschien verklaren waarom het voor sommige wel scherp is.

Ben benieuwd

CCU op 5Ghz wifi
4K oled scherm
Visual mode

Echt alles is scherp en zelf vind ik het er super uitzien. Soms heb ik zelf het idee dat ik HFR aan heb staan, en dan check ik echt even de settings maar staat die op Visual.
Hier is het ook scherp, zelfs als ik mijn neus op het scherm druk. CCU bedraag op een 4k LCD in visual mode. (Motion blur en chromatic aberration uit)
Joosie200 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:29:
Gisteren heb ik een lange sessie Cyberpunk gespeeld via Stadia. Pc bedraad aangesloten, ingelogd via chrome browser icm bedraad aangesloten xbox one controller. Ik ben benieuwd naar de speelsessie op mijn LG oled 65 inch B9 icm de chromecast. Dacht nog even: zou ik niet gewoon vanuit de stadia app op de mobiel het spel kunnen casten naar de LG.. dat wil wel via YouTube gezien webos die app standaard aan boord heeft. Maar de tv heeft niet chrome als standaard browser. Moet maar eens kijken of ik die via de LG store erop kan knallen. Want waarom gamen op een 1080p lcd scherm als je een 4k oled scherm hebt..

Ik merk wel bugs in game (Jackie die dwars door dichte liftdeuren heenloopt, out of ammo schreeuwt en doorschiet lol) maar weinig van lag door stadia oid. Dus tot zover is mijn stadia ervaring positief. Het is voor mij de beste manier om Cyberpunk te kunnen spelen atm bij gebrek aan een rtx 2000/3000 of 6800 kaart. En ik vind het GTA meets Watch Dogs meets Matrix vibe wel nice.
Dat casten gaat niet werken. En als je het al aan de gang krijgt, ga je niet blij worden van de input lag.

• marcovandam
  • Laatst online: 15:21
saidoze schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:10:
Nog iemand problemen met het aankopen van de premiere edition met de korting?

Ik moet 0eur betalen, maar de mastercard wordt telkens geweigerd (terwijl ik wel het spel gekocht heb vorige week...en dat mijn mastercard wel nog geldig is)
Er is een probleem met valideren van de betaling via de app, hangt het daar bij jou ook op?
Ik heb de helpdesk gebeld, die hebben de app uitgeschakeld waarna ik een 3ds wachtwoord kon aanmaken en daarmee valideren.
Maar dat was een ANWB visa kaart.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-04 19:20
CyberMania schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:38:
[...]

Ik zie dat je de H264 codec gebruikt (screenshot) waarom niet VP9 als ik vragen mag.
Omdat ik die niet aan de praat krijg op mijn game pc... Al uren aan gespendeerd :( ook in edge chromium niet mooi.

En als ik dan op me werklaptop open, en Chrome://gpu check, staat wel alles op groen. Terwijl m'n game pc ook VP9 ondersteunt. Maar ook daar is het beeld te wazig imo.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-04 21:06
Ht87 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:01:
[...]

Ik denk dat Microsoft de enige serieuze toekomstige concurrent is van Stadia op cloudgaming gebied, zeker met hun game library. Amazon lijkt me nog wat ver weg en PS now vind ik kwalitatief echt veel minder dan Stadia. Ik kijk wel uit naar de 2e CCU, dan is op klein scherm op m'n kantoortje gamen helemaal ideaal, zeker gezien het verdere huis helemaal baby en peuterproof is haha. Om dan in de eerste 10 minuten schaamhaar voor m'n personage uit te zoeken op groot beeld is dan ook een beetje dubieus ;)
Ik heb zelf PS Now, Xbox Game Pass Ultimate en Stadia. Qua kwaliteit springt Stadia er met kop en schouders bovenuit. PS Now is een wazige boel als je het spel niet download (heb geen PS meer, dus kan alleen streamen). Game aanbod daarentegen op PS Now is wel echt top of the line. Zelfde geldt voor Xbox Game Pass Ultimate game streaming. Gister bijv Batman Arkham Knight even gespeeld.

Maar het gemak van Stadia is toch hetgeen waardoor ik daar nu blijf hangen en zodra de andere twee abonnementen zijn afgelopen ga ik ze (denk ik) niet meer verlengen :) .

Ps. leuk detail, al het bovenstaande speel ik zonder "consoles" :+

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Vandaag de verzend bevestiging voor een levering op 14/ 15 december.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:13

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hier ook de code voor Première Edition binnen en ingevuld. Nice.
Ik heb mijn gratis maand Pro ook geactiveerd en via de Chrome-extensie The Stadia+ forceer ik nu 4k VP9 beeld op mijn 1440p monitor. Alles ziet er nu veel beter uit, met motion blur en chromatic abberation uit.

Kan iemand me trouwens vertellen hoe je die ricochet gebruikt bij de wapens die via muren enzo kunnen schieten? Moet je daar een perk voor activeren? Wat moet je tijdens combat doen om het te laten gebeuren? Ik speel met muis en tobo.

[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-12-2020 11:06 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:45
Ik dacht het goed te lezen hoe CP2077 en de CCU + controller te claimen; maar kennelijk toch een stap gemist?

Gezocht op de aanbieding; aangemeld voor Stadia en CP2077 gekocht. Had ik niet eerst moeten kopen en een aanbiedingsmail afwachten?

Op 500/500 ff gespeeld bekabeld via de browser, maar beeld leek super wazig.

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:30
Therach schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:04:
[...]

Nee dat is het niet helaas. Inmiddels mijn code ontvangen en hij werkt dus inderdaad niet omdat ie ‘niet werkt in dit land’. Inmiddels in de wacht bij Google support om te vragen hoe dit komt. 500 wachtende voor mij 8)7
Idem ook. Ook netjes de code in de mail gekregen, maar ook hier de melding dat hier niet geldig is in het betreffende land. |:( Geen waarom of wat ik fout doe.

Ondertussen al aan de beurt geweest @Therach ? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JKratos op 12-12-2020 11:21 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

• Zhankou
Jaaaaa, 14-15 dec wordt hij geleverd. Hij is dus verzonden. Awesome.

• saidoze
  • Laatst online: 26-02 18:36
marcovandam schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:21:
[...]

Er is een probleem met valideren van de betaling via de app, hangt het daar bij jou ook op?
Ik heb de helpdesk gebeld, die hebben de app uitgeschakeld waarna ik een 3ds wachtwoord kon aanmaken en daarmee valideren.
Maar dat was een ANWB visa kaart.
Ik heb net gebeld met Wordline (mastercard), die meldden me dat ik eerst een betaling in de supermarkt moet doen, om de kaart te activeren.
Nog nooit voorgehad...

• Zhankou
Straks hang ik de CCU aan me Acer Nitro 144 hz full hd HDR monitor, en ga ik Cyberpunkeeeeen. Woot.

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-04 16:37
Jammer, geen nieuwe deals van +/- €10. Heb de afgelopen tijd toch stiekem paar games gekocht :) nu nog de tijd gaan vinden om ze allemaal daadwerkelijk ook te kunnen spelen #dadia

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-04 18:29
Nog iemand Jedi Fallen Order gekocht? Lijkt wel wat op Tomb Raider, maar vind de setting veel leuker. Maar ligt het aan mij of is dit spel enorm moeilijk? Heb het respawn scherm al honderden keren gezien, standaard vijanden (die grote mollen) vormen al een uitdaging. Dat parry'en krijg ik moeilijk onder de knie, vooral als de vijanden met drie tegelijk komen terwijl er twee storm troopers op afstand aan het schieten zijn en een rocket trooper in de verte staat... Hoor ook wel tot de doelgroep #dadia en mijn laatste game ervaring was op de x360...

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-01 14:03
nightraver23 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:08:
Nog iemand Jedi Fallen Order gekocht? Lijkt wel wat op Tomb Raider, maar vind de setting veel leuker. Maar ligt het aan mij of is dit spel enorm moeilijk? Heb het respawn scherm al honderden keren gezien, standaard vijanden (die grote mollen) vormen al een uitdaging. Dat parry'en krijg ik moeilijk onder de knie, vooral als de vijanden met drie tegelijk komen terwijl er twee storm troopers op afstand aan het schieten zijn en een rocket trooper in de verte staat... Hoor ook wel tot de doelgroep #dadia en mijn laatste game ervaring was op de x360...
Haha, klinkt heel herkenbaar. Ook lang niet gegamed en moet inderdaad wennen aan de controls, maar de moeilijkheid op Jedi Knight vind ik nog meevallen.

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ook voor de cyberpunk aanbieding gegaan. Gisteren op mijn laptop zitten spelen. Ongelooflijk dat dat nu kan op batterij, zonder dat het klinkt alsof hij op gaat stijgen, met prima (wat mij betreft) beeldkwaliteiten minimale haperingen zelfs via WiFi. Benieuwd hoe lang de gratis variant blijft bestaan, dat kan eigenlijk niet uit lijkt me.

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-04 07:39
nightraver23 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:08:
Ik speel zelf op de makkelijkste moeilijkheidsgraad. Zo speel je meer voor het verhaal en minder voor de combat, ik vind het makkelijk. Op welke moeilijkheidsgraad speel jij? Wellicht dat je daar nog iets in aan kunt passen? :)

Ik speel tnt op pc met tobo en muis

Why so serious?

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Opgelost

[ Voor 98% gewijzigd door NenF2018 op 12-12-2020 12:55 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord