• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-01 11:32
Ben ik weer, erg drukke periode, maar vooropgesteld gefeliciteerd @Ht87! Als ‘s nachts het flesje aan het opwarmen is, kan je even gauw een paar minuten gamen #noupdates :P .

Wat zal ik doen mensen? Ook Cyberpunk kopen? Is het (los van techniek) de moeite waard?

• nick2104
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-01 13:47
Zojuist Cyberpunk besteld op Stadia, met ik hoop de premiere edition. Klopt je nergens kan zien dat je in aanmerking komt voor de actie met gratis premiere edition?

Dus dat het eerste moment pas is als je de 'beroemde' mail met de inwisselcode krijgt?

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-01 08:34
Roerdomp schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:24:
[...]

Hier hetzelfde. Het lijkt wel alsof er iets met 1440p is? Ik heb ook een 1440p monitor en het ziet er behoorlijk blurry uit allemaal in de character creator. Op mijn MacBook Pro leek het scherper.
Zoals ik al eerder schreef:
Bobbreede schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:05:
Logisch dat ik maar max 1080p heb, ik heb de 'high framerate mode' gekozen. Zie net op YouTube dat dat 1080p 60 fps is in tegenstelling tot de 'visuals' mode. Die is 4k 30 fps.
Er is dus geen 1440p mode ;)
Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
Code hier ook geclaimd na de tip om de game even 2 uur aan te zetten. Net opnieuw papa geworden deze week, dus nog geen kans om echt te testen, maar zo te horen goede keuzes tussen framerate en visuals!
Gefeliciteerd! :*)

Why so serious?

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-01 15:59
Met al die Cyberpunk berichten heb ik behoorlijk het gevoel dat ik de boot mis, maar bij het zien van de game trailers heb ik echt niet het idee dat dit een game voor mij is.. Blijkbaar ben ik een van de weinigen ;-)

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
Iemand een idee hoe je de Stadia Premiere kan claimen zonder creditcard?
Ik heb Cyberpunk gekocht en wil nu de controller en Chromecast Ultra claimen, maar je moet een creditcrad invullen, ook al kost het niks.

• Schmitzel
  • Laatst online: 13:21
Buffalo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:28:
Ik heb Cyberpunk gekocht en wil nu de controller en Chromecast Ultra claimen, maar je moet een creditcrad invullen, ook al kost het niks.
ff pre-paid CC aanmaken

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:52
Niet.
kepler schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:58:
[...]

Gefeliciteerd! Ik ben ook opnieuw vader geworden deze week, maar heb gewoon de code gekregen zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebben :D
Ook niks hoeven te doen met mijn CC, maar zit wel standaard gekoppeld aan mijn Google account.
Ook gefeliciteerd!
Gusev schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
Ben ik weer, erg drukke periode, maar vooropgesteld gefeliciteerd @Ht87! Als ‘s nachts het flesje aan het opwarmen is, kan je even gauw een paar minuten gamen #noupdates :P .

Wat zal ik doen mensen? Ook Cyberpunk kopen? Is het (los van techniek) de moeite waard?
Kun je doen, maar ik sta nog steeds open voor een potje knallen in TD2. Dus stuur me gerust een uitnodiging als je mij Cyberpunk ziet spelen. ;)

• Bobbreede
  • Laatst online: 13-01 08:34
Lees het topic eens door ;)

Why so serious?

• Gusev
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:34:
[...]

Kun je doen, maar ik sta nog steeds open voor een potje knallen in TD2. Dus stuur me gerust een uitnodiging als je mij Cyberpunk ziet spelen. ;)
Is goed! Vind het samen met Tweakers nog steeds het leukste spel wat ik de afgelopen tijd heb gespeeld op verschillende platformen. Met de nadruk op samen :) .

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-01 22:18
Gusev schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:43:
[...]

Is goed! Vind het samen met Tweakers nog steeds het leukste spel wat ik de afgelopen tijd heb gespeeld op verschillende platformen. Met de nadruk op samen :) .
Zodra de CCU en controller binnen zijn ga ik ook gelijk voor TD2.
Ben er nog niet helemaal uit of Cyberpunk het echt is voor mij maar TD2 lijkt me, zeker met af en toe een leuke co-op, erg tof!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Er staat een review op de frontpage :) Je kan er in 20 uur doorheen of je kan het veel langer maken en alle sidemissies spelen (hetzelfde als met GTA en dergelijke denk ik).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021

Reviews lezen en zelf beslissen?

• rwbk
  • Laatst online: 06:59
Kan er niet bij de quickreply een header komen met een stuk over hoe dat claimen in zijn werk gaat? Want elke pagina 3 berichten over hoe moet dit, ik heb nog geen mail is een beetje overdreven?

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Sahi_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:19:
Met al die Cyberpunk berichten heb ik behoorlijk het gevoel dat ik de boot mis, maar bij het zien van de game trailers heb ik echt niet het idee dat dit een game voor mij is.. Blijkbaar ben ik een van de weinigen ;-)
Nee hoor! Dat is namelijk precies wat een hype is. Veel mensen fokken elkaar op, spel is jaren in ontwikkeling, veel mensen fan van The Witcher.

Het is een prima spel, maar doet niet heel veel bijzonders. Omdat je bij Stadia gratis controller en CCU erbij krijgt is het voor bijna iedere Stadia speler een prima te verantwoorden aankoop.
Gusev schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:43:
[...]

Helemaal mee eens. Al weet ik niet of het alleen aan TD2 ligt. Ik denk dat ik ook weer weet waarom ik vroeger zoveel zat te cooppen met een headset op. Ik heb vanacht echt wel plezier gehad met Cyberpunk, maar "samen" een spelletje spelen is toch een stuk gezelliger.

• Marzman
  • Niet online
Sahi_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:19:
De speelwereld is ook niet echt mijn ding denk ik (ben ook geen fan van the witcher). Misschien dat ik het nog wel ooit koop als het in een aanbieding komt omdat ik games met een verhaal wel leuk vind en open wereldgames op zich ook. Ik wil ook de Chromecast niet uit die aanbieding :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 11-12-2020 12:06 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:54:
[...]

Er staat een review op de frontpage :) Je kan er in 20 uur doorheen of je kan het veel langer maken en alle sidemissies spelen (hetzelfde als met GTA en dergelijke denk ik).
Een betere review van IGN:

Opvallend wat mij betreft: je kunt er snel doorheen, maar als je zij-missies doet, heeft dat kennelijk invloed op je main story.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
[...]

Als je er in 20 uur doorheen wil moet je echt rushen, dan doe je de game echt tekort

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:13
Ik ben zo slecht in gamen dat ik echt wel langer nodig ga hebben dan 20 uur. En ik doe de side--missies er graag bij, dus ik vermaak me voorlopig wel.

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 05:52
nick2104 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:17:
Zojuist Cyberpunk besteld op Stadia, met ik hoop de premiere edition. Klopt je nergens kan zien dat je in aanmerking komt voor de actie met gratis premiere edition?

Dus dat het eerste moment pas is als je de 'beroemde' mail met de inwisselcode krijgt?
Ik heb op 27nov besteld en begin nu ook te twijfelen/zenuwachtig te worden. Zie nergens in de reservering van destijds een vermelding van de premiere edition... Maar goed, dat gevoel komt waarschijnlijk ook vooral omdat ik nog niet de bestelcode mail heb ontvangen en ik zo snel mogelijk de CCU + controller wil hebben. Op PC en niet 4k vind ik het er gewoon bagger slecht uit zien, dus hoop dat ik snel de 4k op de tv kan gaan proberen! #zinin

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:48
Toch maar eens Stadia geprobeerd om Cyberpunk te spelen.
Werkt erg makkelijk en snel! Jammer alleen dat de game er gigantisch blurry uitziet...

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
superbassie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:41:
Toch maar eens Stadia geprobeerd om Cyberpunk te spelen.
Werkt erg makkelijk en snel! Jammer alleen dat de game er gigantisch blurry uitziet...
Chromatic Abbration en motion blur moet je uitzetten

• Raznov
  • Laatst online: 10:29
Ik kan mij in zowel die review van IGN als die van Tweakers vinden.
Nu ergens 2,5 uur er op zitten op de PS4 Pro, en een uurtje of 1,5 op Stadia (niet Pro, op een Chromebook en telefoon).
De PS4 zie ik iets meer bugs op ten opzichte van Stadia, maar echt veel scheelt het niet. Wat betreft performance weinig problemen te zien tot op heden bij Stadia, alhoewel hij op mijn telefoon nog wel wat haperingen heeft zo nu en dan. Eigenlijk heel erg te spreken over Stadia in dit geval. De PS4 heeft wel nog mijn voorkeur, want het ziet er nog net even lekkerder uit (en dat is voor mij ook de reden dat ik (nog) niet naar Stadia Pro toe ga), maar het blijft toch weer lekkerder om als je net even een half uurtje pauze hebt van je werk, om Stadia aan te slingeren en gewoon ouderwets een prachtige FPS te spelen met muis en toetsenbord combi.
Het blijft wel moeilijk met die reviews, eigenlijk net als bij The Witcher 3 toen (Power Unlimited's Wouter 88 verhaal). Door de bugs is het soms gewoon wat minder fijn, en daar is de puntaftrek terecht. Maar misschien is het zo dat we over een half jaar terugkijken op de Tweakers review en zeggen "Wat een belachelijk gedoe zeg, een 7,5 voor een van de beste spellen ooit!". Alleen CDPR kan dat laten blijken.
Tot nu toe zeer tevreden over Stadia, en hopelijk over een weekje mijn controller en CCU binnen.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:43
Ik had ook extreem last van blur, bij mij kwam het door de schaling van windows. Heb normaal 125% op mijn 4K scherm maar daardoor snapte de browser er helemaal niets van. Terug gezet op 100% en het was heel scherp ineens.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Philip Ross schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:55:
Ik had ook extreem last van blur, bij mij kwam het door de schaling van windows. Heb normaal 125% op mijn 4K scherm maar daardoor snapte de browser er helemaal niets van. Terug gezet op 100% en het was heel scherp ineens.
Ik heb dus ook die blur. Maar speel dan 4K op een 3440x1440p scherm. Ik kan de resolutie niet anders krijgen. Doe ik iets fout?

Ook hier nog geen e-mail ontvangen voor de controller+chromecast.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:43
Kecin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:57:
[...]

Ik heb dus ook die blur. Maar speel dan 4K op een 3440x1440p scherm. Ik kan de resolutie niet anders krijgen. Doe ik iets fout?

Ook hier nog geen e-mail ontvangen voor de controller+chromecast.
Dat kan ik zo niet zeggen. Ik had eht zelf ingesteld op 1080p op een 4k scherm. Bij mij was het echt de UI schaling die de browser probeerde toe te passen waardoor het kwam.

Overigens gisteren nacht wel mijn code gekregen, vanochtend gebruikt en bezorging zou 16/17 december moeten gebeuren.

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:48
418O2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:52:
[...]

Chromatic Abbration en motion blur moet je uitzetten
Thanks! Vanmiddag even proberen.

• rwbk
Amdwarrior schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:04:
Meer mensen met Cyberpunk dat je ineens wapens niet kan herladen en animaties van herladen gewoon op hol slaan ?
Dat wapens niet herladen had ik gisteren ook heel vervelend. Moest mij zelf dood laten gaan helaas :(

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-01 20:30
Via de app op je telefoon kan je hem wel kopen via paypal!

Vandaag ook de set maar gekocht met Cyberpunk en stadia etc.
Stadia al meteen even geprobeerd in mijn browser, is even wennen met beeldscherm snelheid.
Maar denk dat het prima te doen is! Paar gratis pro spellen geprobeerd en speelt goed.

Hoorde dat het via Chromecast Ultra het beste speelt?

• Exocet
  • Niet online
Heb nog wel moeite om het stealth aan te pakken, kom al snel in gunfights terecht die ik liever wil ontlopen. Zijn hier nog tips voor?

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Amdwarrior schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:04:
Meer mensen met Cyberpunk dat je ineens wapens niet kan herladen en animaties van herladen gewoon op hol slaan ?
Heb wel gehad dat de animatie van het reloaden niet speelde, maar het wapen wel ammo erbij kreeg.
Zojuist Cyberpunk opgestart op een CCU, maar geen 4k. Verbinding is "uitstekend" en er staat een melding dat ik de game opnieuw moet opstarten voor 4k. Na 3 keer opnieuw opstarten heb ik dan eindelijk 4k. Maar bij 5.1 surround sound geeft hij nog steeds aan dat het niet wordt ondersteund. Gisteravond/vannacht wel gewoon op 5.1 kunnen spelen. Toch wel merkbaar dat Stadia er wat nieuwe gebruikers bij heeft.

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-01 10:38
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:41:
Zojuist Cyberpunk opgestart op een CCU, maar geen 4k. Verbinding is "uitstekend" en er staat een melding dat ik de game opnieuw moet opstarten voor 4k. Na 3 keer opnieuw opstarten heb ik dan eindelijk 4k. Maar bij 5.1 surround sound geeft hij nog steeds aan dat het niet wordt ondersteund. Gisteravond/vannacht wel gewoon op 5.1 kunnen spelen. Toch wel merkbaar dat Stadia er wat nieuwe gebruikers bij heeft.
Bij mij geeft 5.1 helaas nooit gewerkt :/ moet ik nog eens naar kijken of ik het kan fixen... Met de PS4 via HDMI over m'n tv gaat het wel.
RoFlame schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:46:
[...]

Bij mij geeft 5.1 helaas nooit gewerkt :/ moet ik nog eens naar kijken of ik het kan fixen... Met de PS4 via HDMI over m'n tv gaat het wel.
Lijkt een beetje hit or mis. Vannacht werkte het dus wel. Eerder nooit echt op gelet. HDR wordt nu overigens ook niet herkend. Gaat dus niet helemaal geweldig.

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-01 13:22
Op MacBook draait hij dus inderdaad beter dan op mijn 34 inch. 21/9 scherm, heel raar.

Overigens ook op 25 november al besteld maar nog geen code ontvangen helaas. Wacht denk ik op CCU want vindt via de browser nu te matig.

• Gusev
[...]

Ja toevallig gezien. Mijn go to site is altijd howlongtobeat.com bij nieuwe spellen haha. Het is voor mij een belangrijk argument om een game wel of niet te kopen. Te lang kan ik mijn aandacht niet bij houden, hoe vet het spel ook is, als je zo weinig tijd hebt om te gamen.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-01 09:07

Denko

|{ing Øf ßlitz

Nou, hier ook maar over voor de CP2077 aanbieding. Heb al eerder een maand gehad, dus ik vind het concept toppie. Nu hopen dat de controller/ccu snel verzonden worden.

PSN & XBL: Denkoyugo

• rwbk
Denko schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:18:
Nou, hier ook maar over voor de CP2077 aanbieding. Heb al eerder een maand gehad, dus ik vind het concept toppie. Nu hopen dat de controller/ccu snel verzonden worden.
vannacht de code gehad, vannochtend ingevoerd volgens google moet hij de 15 of 16e al binnen zijn :O

• hosnor101
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-12-2025
rwbk schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:21:
[...]

vannacht de code gehad, vannochtend ingevoerd volgens google moet hij de 15 of 16e al binnen zijn :O
Wel redelijk frustrerend om te lezen dat er massaal codes worden uitgedeeld, maar mijn e-mailadres nog niet aan de beurt is geweest :'(

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Zojuist email ontvangen dat mijn Stadia Première editie is verzonden! Gaat lekker rap dus.

Stadia / PSN : whenheco

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:10
Me 2 :)

• Exocet
  • Niet online
madcon schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:38:
Zojuist email ontvangen dat mijn Stadia Première editie is verzonden! Gaat lekker rap dus.
Hier inderdaad ook de mail gehad dat ie verzonden is. Hopelijk begin van volgende week binnen.

• Rawnie
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 31-10-2021
Heb wel een promotiecode ontvangen, maar kan die helaas niet redeemen omdat ik geen creditcard heb. Heb het zelfs via Bunq geprobeerd, maar tevergeefs..

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 13-01 12:28
hosnor101 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:37:
[...]

Wel redelijk frustrerend om te lezen dat er massaal codes worden uitgedeeld, maar mijn e-mailadres nog niet aan de beurt is geweest :'(
Klopt, ik ben ook m'n mail als een gek aan het refreshen.

Zolang de "ik heb de mail gehad" mailtjes worden gedoogd: willen jullie eerbij zetten wanneer je ge(pre-)ordered hebt? Ik heb namelijk pas gister het spel gekocht, en ik denk dat ze die volgorde aan zullen houden.

Het lijkt er ook op dat de mailtjes bij iedereen die het heeft gespecificeerd 's nachts zijn gekomen. Dus de mail verversen is misschien niet echt een nuttige bezigheid.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-01 16:05
Terwijl 15/16 als eerste datum werd meegegeven? Dat is fijn om te horen zeg! Hopen dat Google hier ook snel de code gaat doorsturen...

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:43

DjVe

Hatsaflats!

Rawnie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:41:
Heb wel een promotiecode ontvangen, maar kan die helaas niet redeemen omdat ik geen creditcard heb. Heb het zelfs via Bunq geprobeerd, maar tevergeefs..
Bunq reispas aanvragen. Kan á la minuut en deze wordt geaccepteerd.

• Rawnie
MaffeMaarten schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:45:
[...]

Zolang de "ik heb de mail gehad" mailtjes worden gedoogd: willen jullie eerbij zetten wanneer je ge(pre-)ordered hebt? Ik heb namelijk pas gister het spel gekocht, en ik denk dat ze die volgorde aan zullen houden.

Het lijkt er ook op dat de mailtjes bij iedereen die het heeft gespecificeerd 's nachts zijn gekomen. Dus de mail verversen is misschien niet echt een nuttige bezigheid.
Ik heb de Pre-order op 1 december gedaan, en gisternacht om 23:51 kreeg ik mijn promotiecode. Heb het spel ondertussen niet gespeeld sinds hij beschikbaar is op mijn Stadia account

• Rawnie
DjVe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:45:
[...]

Bunq reispas aanvragen. Kan á la minuut en deze wordt geaccepteerd.
Dit heb ik dus gedaan, werd niet geaccepteerd

• Speculaes
Rawnie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:47:
[...]

Ik heb de Pre-order op 1 december gedaan, en gisternacht om 23:51 kreeg ik mijn promotiecode. Heb het spel ondertussen niet gespeeld sinds hij beschikbaar is op mijn Stadia account
Dan gaan de mailtjes niet op volgorde, ik heb op 26/11 de reservering gedaan, daar ook een bevestiging van gekregen. Wel kreeg ik gisteren pas het mailtje met Bedankt, u heeft een aankoop gedaan

• iRob
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-01 16:39
Lijkt erop dat de promo code's volledig willekeurig verstuurd worden.

Ik heb een pre-order gedaan op 26 november en nog geen promo code ontvangen, alleen bevestiging van aankoop op lanceerdatum.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:43

DjVe

Hatsaflats!

Rawnie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:48:
[...]

Dit heb ik dus gedaan, werd niet geaccepteerd
Dat is vreemd, want ik heb dit wel zo voor elkaar gekregen.

• Rawnie
DjVe schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:51:
[...]

Dat is vreemd, want ik heb dit wel zo voor elkaar gekregen.
Staat de status van de bestelling bij jou op Besteld of op Nog niet verzonden?
Mijn eerste was geannuleerd, de andere poging nog op Besteld (heb dus geen idee of deze wel door gaat)

• azazel1983
Zulke berichten zijn killing voor m'n f5-toets.....
Ik weet dat het geen zak helpt (net als die 2 uur 'spelen' van gister) maar zit toch als een gek te drukken.

Wat is dat toch met nwe hardware en dat kleine jongtje dat omhoog komt..... |:(

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Speculaes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:49:
[...]

Dan gaan de mailtjes niet op volgorde, ik heb op 26/11 de reservering gedaan, daar ook een bevestiging van gekregen. Wel kreeg ik gisteren pas het mailtje met Bedankt, u heeft een aankoop gedaan
Gaat inderdaad niet op volgorde van bestellen zo te zien. Ik heb tot nu toe alleen een mailtje van Stadia gekregen bij het bestellen (20 nov) en gisteren 1 dat het bedrag van de preorder werd afgeschreven, maar nog geen code.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Roerdomp
  • Laatst online: 11-01 16:14
azazel1983 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:54:
[...]

Zulke berichten zijn killing voor m'n f5-toets.....
Ik weet dat het geen zak helpt (net als die 2 uur 'spelen' van gister) maar zit toch als een gek te drukken.

Wat is dat toch met nwe hardware en dat kleine jongtje dat omhoog komt..... |:(
Hahaha, zo herkenbaar.
Ik kan echt niet wachten, ik wil eindelijk Cyberpunk kunnen spelen maar wacht nog op de CCU en controller, want ik krijg het met bestaande hardware helaas niet goed aan de praat.
Zou zo fijn zijn als het dit weekend nog komt, maar ik reken maar op volgende week.

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
Heb ook de code ontvangen maar zonder de cc gegevens ingevuld de betaling is ook niet te wijzigen in de link van de mail.
Mijn google Pay staat alleen op PayPal betaling in de account en geen cc, cyberpunk ook betaald met PayPal prima verlopen

Ik wacht even af of ik nog een bevestiging krijg via mail of de (betaling) bestelling is doorgekomen is of niet zonder de cc gegevens van wanneer het wordt verzonden.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:06
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:55:
Gaat inderdaad niet op volgorde van bestellen zo te zien. Ik heb tot nu toe alleen een mailtje van Stadia gekregen bij het bestellen (20 nov) en gisteren 1 dat het bedrag van de preorder werd afgeschreven, maar nog geen code.
Ik had CP op 21 november gepreordered. Vroeg in de nacht van 10 december (na middernacht) werd het preorder bedrag afgeschreven. En gisteravond vlak voor middernacht kreeg ik email met bestelcode voor de Premium set.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

MaffeMaarten schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:45:
[...]

Vriend van me kreeg vannacht de code en had 2 dagen later de pre-order geplaatst. Lijkt dus vrij random te wezen.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• nick2104
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-01 13:47
Speculaes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:49:
[...]

Kon je ook in je eerste bevestiging iets zien dat je de Chromecast en controller erbij zou krijgen? Ik zie in mijn eerste mail alleen nog staan dat ik Cyberpunk heb gekocht, verder niets. Ik vind het wel spannend wat daarvoor heb ik het eigenlijk gekocht :P

• Speculaes
nick2104 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:22:
[...]

Kon je ook in je eerste bevestiging iets zien dat je de Chromecast en controller erbij zou krijgen? Ik zie in mijn eerste mail alleen nog staan dat ik Cyberpunk heb gekocht, verder niets. Ik vind het wel spannend wat daarvoor heb ik het eigenlijk gekocht :P
Nee stond er niet bij, maar daar zijn ze vrij duidelijk over geweest op de website, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Het is nu gewoon een fijne waiting game, net als met de PlayStation 5

• azazel1983
nick2104 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:22:
[...]

In mijn bevestiging (4-12) stond ook niets van de Chromecast actie dus dat zal wel goed zitten
Hier ook. Had Cyberpunk op 15 oktober gereserveerd. Afgelopen nacht (10-12) om 23.51 uur mailtje met code. Om 0.33 uur besteld en volgens de bezorgstatus levering vóór 15-16 december. Vandaag om 13.51 uur bevestiging dat mijn bestelling is verzonden met levering vóór 14-15 december.

Mijn ervaring met eerdere bestellingen in de Google Store (Premiere Edition, Wasabi Controller, Chromecast etc.) is dat je het pakket dan vaak de volgende dag al thuis hebt, dus morgen de Nest Hello maar in de gaten houden.

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Ik heb geen melding van verzending gehad. Wel bestel bevestiging.

• Workingtitle
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-01 13:22
Heb Google gemaild en de codes worden vanaf 17 december verstuurd geven ze aan. Je hebt dan tot 16 januari de tijd om de materialen te claimen. Na bestellen heb je ze binnen 1-3 binnen, voorraad is voldoende daar hoeven we niet bang voor te zijn. Verder geven ze ook aan dat ze gewoon tot de 17e ook de actie laten staan omdat voorraad geen probleem is.

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11-2025
Ryst schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:37:
[...]

Via de app op je telefoon kan je hem wel kopen via paypal!

Vandaag ook de set maar gekocht met Cyberpunk en stadia etc.
Stadia al meteen even geprobeerd in mijn browser, is even wennen met beeldscherm snelheid.
Maar denk dat het prima te doen is! Paar gratis pro spellen geprobeerd en speelt goed.

Hoorde dat het via Chromecast Ultra het beste speelt?
Welke app dan? Stadia zelf, Play Store?

• Gusev
Zijn hier toevallig Tweakers die de CCU icm een Samsung 4K TV gebruiken? Zo ja, hebben jullie dan naast het activeren van Game Mode ook Game Motion Plus geactiveerd? Let op dit is een andere stand dan Auto Motion Plus.

Game Motion Plus schijnt heel positief te werken bij 30fps games.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Bestelling is onderweg! Toch wel apart dit luxeprobleem dat ik iets krijg en niet heel de dag PostNL/DHL aan het spammen ben voor een nieuwe update van mijn track and trace code... What a time to be alive om zoiets gratis te krijgen en wellicht te bewaren voor onderweg/ouders etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmwgZUMtDdI84OCdhNtFsrzJd3k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XRGgvOUom3YZuwQBGOoQ5CEr.jpg?f=user_large

• Haay
JDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:17:
Bestelling is onderweg! Toch wel apart dit luxeprobleem dat ik iets krijg en niet heel de dag PostNL/DHL aan het spammen ben voor een nieuwe update van mijn track and trace code... What a time to be alive om zoiets gratis te krijgen en wellicht te bewaren voor onderweg/ouders etc.

[Afbeelding]
Idem hier. Ook net email gekregen dat mijn setje verzonden is! Top van Google! _/-\o_

• Rawnie
JDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:17:

[Afbeelding]
Welke volgorde hanteren ze bij bestellingen? Mijn bestelling staat momenteel op Besteld, nog niet op "Nog niet verzonden"/"Verzonden".
Hij staat nu al sinds 11 uur 's ochtends op deze status en weet niet of de bestelling wel volledig door gegaan is omdat ik een Bunq CC heb gebruikt hiervoor.
De eerste poging werd niet geaccepteerd omdat ze enkele gegevens niet konden valideren.

• JDFS
  • Niet online
@Haay Geniet ervan straks! Ik draai Stadia sinds 21 november 2019 als Founder en ik heb mijn PS4 Pro verkocht, mijn plannen voor een eventuele game pc en PS5/Xbox One X in de vrieskast gestopt puur vanwege het gemak en de stilte. Ik irriteerde me dood aan RDR2 op mijn PS4 Pro en de opstijgende straaljager, zelfs tot het punt dat ik mijn Sonos set maar uitzette en met een koptelefoon op ging gamen.

Ook hier gamend op een OLED, wel een 'oudje' - de C7 55 inch. Het is werkelijk waar sinds het begin al genieten. Google heeft wat foutjes gemaakt met de marketing van Stadia, maar nooit met de techniek. Sinds dag 1 speelt het hier bedraad via een CCU op glasvezel werkelijk prima.

Tip als je een iPad hebt: download Stadium en geniet van low-latency AAA gaming onderweg of op een andere plek. Dat is pas truly next-gen :)

• JDFS
  • Niet online
Rawnie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:20:
[...]

Welke volgorde hanteren ze bij bestellingen? Mijn bestelling staat momenteel op Besteld, nog niet op "Nog niet verzonden"/"Verzonden".
Hij staat nu al sinds 11 uur 's ochtends op deze status en weet niet of de bestelling wel volledig door gegaan is omdat ik een Bunq CC heb gebruikt hiervoor.
De eerste poging werd niet geaccepteerd omdat ze enkele gegevens niet konden valideren.
Geen idee; ik hoop voor jou dat ze die van jou sneller in de bus doen dan die van mij, aangezien ik al een CCU heb. Hopelijk kan je begin volgende week aan de slag d:)b

• DutchHammer
  • Laatst online: 13-01 15:07

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Toch wel een flink compliment voor de heren en dames van Google.
Google Stadia
It may be hard to believe, but the Google Stadia version of Cyberpunk 2077 may be the best way to play for most players right now. Unless you have a 20 or 30 Series Nvidia GPU or comparable AMD card or you were lucky enough to get a PS5 or Xbox Series X / S, this game will not be performing anywhere close to how it was designed to. That means going the cloud gaming route is a surprisingly viable option if you’re concerned about performance and you also want the added benefits Stadia provides, like playing across multiple devices and not having to download the game or any subsequent updates to get right to playing.
https://www.theverge.com/...Hd5enUUYgc8n2TJj-rlHGdcK0

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:59
Bij mijn transactie geschiedenis zie ik alleen cyberpunk 2077 € 59,99 staan. Klopt dat wel?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Possible schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:26:
Bij mijn transactie geschiedenis zie ik alleen cyberpunk 2077 € 59,99 staan. Klopt dat wel?
Dat klopt. Stond er bij mij ook. Pakket is inmiddels onderweg.

• barrymossel
Voor iedereen die zo zenuwachtig is of ze de Premiere edition code wel krijgen: op de officiële Reddit staat een officiële post vanuit Google van 14 uur geleden:
Hey everyone, we are out of supplies for this promotion in Canada. If you placed an order before 5 PM PT today, you are eligible for the promotion and will receive a code within 7 days to redeem your Premiere Edition. Additionally, please note that the promotion will remain active in our other countries while supplies last.
Aangezien ze dit zo specifiek melden voor Canada kun je er volgens mij wel vanuit gaan dat dit voor de andere landen nog niet geldt. En zodra in NL teveel Cyberpunks zijn besteld er ook wordt gemeld dat de codes uit worden gegeven aan mensen die tot een bepaald tijdstip Cyberpunk hebben besteld.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:59
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:27:
[...]

Dat klopt. Stond er bij mij ook. Pakket is inmiddels onderweg.
Oké top. Wachten tot ik de code krijg dus! Grrrr met toetsenbord en muis speet toch wat minder dan met een controller zeg

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Haay
JDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:23:
@Haay Geniet ervan straks! Ik draai Stadia sinds 21 november 2019 als Founder en ik heb mijn PS4 Pro verkocht, mijn plannen voor een eventuele game pc en PS5/Xbox One X in de vrieskast gestopt puur vanwege het gemak en de stilte. Ik irriteerde me dood aan RDR2 op mijn PS4 Pro en de opstijgende straaljager, zelfs tot het punt dat ik mijn Sonos set maar uitzette en met een koptelefoon op ging gamen.

Ook hier gamend op een OLED, wel een 'oudje' - de C7 55 inch. Het is werkelijk waar sinds het begin al genieten. Google heeft wat foutjes gemaakt met de marketing van Stadia, maar nooit met de techniek. Sinds dag 1 speelt het hier bedraad via een CCU op glasvezel werkelijk prima.

Tip als je een iPad hebt: download Stadium en geniet van low-latency AAA gaming onderweg of op een andere plek. Dat is pas truly next-gen :)
Ikzelf heb een C9 55 inch, dus erg vergelijkbaar met jou. Ook glasvezel en een switch achter de AV-receiver waar ik m'n CCU in kan prikken voor stabiele verbinding. :)

Wel heb ik recentelijk m'n (best wel oude) game-PC vervangen door een nieuwe game-PC, omdat ik ook nog wel games speel die alleen op PC te spelen zijn (oude RTS met paar vrienden, en Star Citizen welke ik nu eindelijk weer eens vloeiend kan draaien).

Maar het gemak van Stadia gaat zeker punten scoren! Ben niet van de iPad, maar heb wel een Samsung Galaxy Tab S5e waar ik in bed films en series op kijk. Daar kan ik dan ook prima op spelen. ;)
JDFS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:23:
Google heeft wat foutjes gemaakt met de marketing van Stadia, maar nooit met de techniek.
Ben het helemaal met je eens, al is de communicatie nog steeds niet je van het. Het is zeker al beter dan het was, maar er is ook nog steeds flink wat onduidelijkheid of inconsistente informatie en soms ook radiostilte op momenten dat je communicatie verwacht. Om nog maar te zwijgen van teasers van grote aankondigingen die uitlopen op een teleurstelling. Een hoop ruimte voor verbetering, maar het is dus al stukken beter dan het was.
Maar het gaat om de techniek en die staat als een huis en wordt alleen maar beter.

• J.E. Weinor
Ik heb google een mail gestuurd wegens zonder cc betaling gegevens betreft de promotie code stadia die is ontvangen in de mail alsnog te kunnen claimen door een ander betaling zoals PayPal? in mijn geval te kunnen afronden.

Het is even afwachten hoe google hierop reageert.

• barrymossel
J.E. Weinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:48:
Ik heb google een mail gestuurd wegens zonder cc betaling gegevens betreft de promotie code stadia die is ontvangen in de mail alsnog te kunnen claimen door een ander betaling zoals PayPal? in mijn geval te kunnen afronden.

Het is even afwachten hoe google hierop reageert.
Haha, waarschijnlijk niet... :9
En als ze wél reageren (over een week of wat) is het in de trant van: helaas meneer/mevrouw Weinor, wij gaan ons systeem niet voor jou aanpassen. Het is zoals het is.

Wil je nou echt die (gratis) controller + chromecast? Regel dan gewoon even een (gratis/prepaid) credit card en doe niet zo principieel. Desnoods de credit card van iemand die je kent.

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hebben de mensen waarvan de Premiere Edition al is verzonden of bevestigd toevallig allemaal hun gratis maand Pro al geactiveerd? Of maakt dat niet uit?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-01 20:38
SnoeiKoei schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:57:
Hebben de mensen waarvan de Premiere Edition al is verzonden of bevestigd toevallig allemaal hun gratis maand Pro al geactiveerd? Of maakt dat niet uit?
Ik heb nog geen maand pro geactiveerd, maar pakketje is onderweg. Dit maakt dus niet uit.

• J.E. Weinor
barrymossel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:56:
[...]

Haha, waarschijnlijk niet... :9
En als ze wél reageren (over een week of wat) is het in de trant van: helaas meneer/mevrouw Weinor, wij gaan ons systeem niet voor jou aanpassen. Het is zoals het is.

Wil je nou echt die (gratis) controller + chromecast? Regel dan gewoon even een (gratis/prepaid) credit card en doe niet zo principieel. Desnoods de credit card van iemand die je kent.
Ten eerste niemand heeft in mijn omgeving een creditcard als betaling denk de meerderheid van de Nederlanders algemeen.

Ten tweede waarom moet ik een creditcard nemen als een betaling, wat ze in Amerika als betaalmiddel gebruiken hoef ik toch niet aan te voldoen en mee te werken.

Ten derde PayPal is toch voldoende of moet toch ook voldoende zijn als betaal middel.

Ten vierde als anderen met cc of prepaid kaarten of wat dan ook betalen dan hoef ik toch niet aan te voldoen of op te dringen, een vrije keuze zal het moeten zijn als dat niet mogelijk is en alleen maar via cc betaling gaat hoeft het voor mij niet, maar dat is mijn vrije keuze en mening.

Ten vijfde cyberpunk kon je ook gewoon via PayPal betalen (reserveren) nu je de code hebt ontvangen om het te claimen kan het niet meer het is toch allemaal van Google wat de klok slaat, lekker verwarrend allemaal je blijft aan googelen. :o

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Ik heb ook geen creditcard, en had met paypal gereserveerd. Heb binnen 5 min een bunq travel card geregeld en hoppa bestelling gelukt en bevestiging binnen

• barrymossel
J.E. Weinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:22:
[...]

Ten eerste niemand heeft in mijn omgeving een creditcard als betaling denk de meerderheid van de Nederlanders algemeen.

Ten tweede waarom moet ik een creditcard nemen als een betaling, wat ze in Amerika als betaalmiddel gebruiken hoef ik toch niet aan te voldoen en mee te werken.

Ten derde PayPal is toch voldoende of moet toch ook voldoende zijn als betaal middel.

Ten vierde als anderen met cc of prepaid kaarten of wat dan ook betalen dan hoef ik toch niet aan te voldoen of op te dringen, een vrije keuze zal het moeten zijn als dat niet mogelijk is en alleen maar via cc betaling gaat hoeft het voor mij niet, maar dat is mijn vrije keuze en mening.

Ten vijfde cyberpunk kon je ook gewoon via PayPal betalen (reserveren) nu je de code hebt ontvangen om het te claimen kan het niet meer het is toch allemaal van Google wat de klok slaat, lekker verwarrend allemaal je blijft aan googelen. :o
Deze haal ik zelf maar weg, want schijnbaar mag je mensen niet op hun kutgedrag aanspreken...

[ Voor 9% gewijzigd door barrymossel op 13-12-2020 10:07 ]

Verzendingsmail ook gehad! Zouden ze op basis van de duur van lidmaatschap de verdeling maken? Early adaptors eerder verzenden? Of bepaalt een voor google betrouwbare credit card betaling (als in: bekende klant) dat je geen hit and run kunt doen door betaling te blokkeren en verzending te ontvangen? Zomaar wat vrijdagmiddag overdenkingen haha! Voor wie m al snel krijgt: veel plezier!
...

[ Voor 100% gewijzigd door Ht87 op 11-12-2020 17:33 . Reden: Foutje ]

• barrymossel
Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:32:
Verzendingsmail ook gehad! Zouden ze op basis van de duur van lidmaatschap de verdeling maken? Early adaptors eerder verzenden? Of bepaalt een voor google betrouwbare credit card betaling (als in: bekende klant) dat je geen hit and run kunt doen door betaling te blokkeren en verzending te ontvangen? Zomaar wat vrijdagmiddag overdenkingen haha! Voor wie m al snel krijgt: veel plezier!
Ben Pro member sinds het begin. Redelijk wat zaken besteld in de Google store. Maar heb nog niet eens een code... Ik merk het wel...
barrymossel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:34:
[...]

Ben Pro member sinds het begin. Redelijk wat zaken besteld in de Google store. Maar heb nog niet eens een code... Ik merk het wel...
Waarschijnlijk sta je dan bekend als wanbetaler. Mijn pakket is namelijk al onderweg. >:)

Maar het kan nog bonter: Google dat bepaalde betaalopties uitsluit om te voorkomen dat bepaalde klanten zonder CC helemaal geen bestelling kunnen plaatsen. Of wel kunnen bestellen met PayPal, maar vervolgens alsnog een CC nodig hebben om de code in te lossen. Stelletje sadisten daar bij Google...

• barrymossel
KlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:37:
[...]

Waarschijnlijk sta je dan bekend als wanbetaler. Mijn pakket is namelijk al onderweg. >:)

Maar het kan nog bonter: Google dat bepaalde betaalopties uitsluit om te voorkomen dat bepaalde klanten zonder CC helemaal geen bestelling kunnen plaatsen. Of wel kunnen bestellen met PayPall, maar vervolgens alsnog een CC nodig hebben om de code in te lossen. Stelletje sadisten daar bij Google...
Zou nog letterlijk kunnen ook aangezien mijn pre-order betaling geweigerd werd vanuit PayPal (en daarna kon ik hem wel via PayPal betalen). Bitches!

Maar ik maak me niet echt druk als ik zie dat er redelijk wat mensen nog geen code hebben ontvangen...

• Roerdomp
  • Laatst online: 11-01 16:14
Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:32:
Ik denk geen van beide. Ik heb namelijk niet met creditcard betaald en ben nog geen maand lid,

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:24
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Handig voor iedereen zonder creditcard.

• barrymossel
*knip* dat soort getroll is ongewenst

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 12-12-2020 12:59 ]

• J.E. Weinor
Handig zal het wel wezen maar niet gratis :? per transactie 0,99 eurocent eenmalig 9,99 euro 8)7

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:24
J.E. Weinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:11:
[...]

Handig zal het wel wezen maar niet gratis :? per transactie 0,99 eurocent eenmalig 9,99 euro 8)7
In de reddit post staat dat de digitale variant gratis is.
Die 0,99 euro kun je wel lijden, toch?

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Hmmm een 2-tal uren geleden Google Stadia aangemaakt door CP2077 te kopen. Voorlopig geen nieuws/mail, noch info over CCU of controller. Dit lijkt me niet goed te gaan dan?

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-01 19:27
Ik zie dat mensen €60,- betaald hebben voor Cyberpunk, terwijl bij mij alles op dollar staat op Stadia (en dus effectief €50,- betaald heb). Heel raar want alles in mijn account staat op NL en ik woon ook in NL. In bijvoorbeeld de Google store zie ik wel gewoon euro’s. Hebben meer mensen dit? Vraag mij af of dit effect heeft op de pre-order actie..
Matey schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:28:
Hmmm een 2-tal uren geleden Google Stadia aangemaakt door CP2077 te kopen. Voorlopig geen nieuws/mail, noch info over CCU of controller. Dit lijkt me niet goed te gaan dan?
Zegt denk ik niet zoveel. De actie wordt gewoon nog aangeboden. Verschil zit hem erin dat Cyberpunk direct beschikbaar is, terwijl ik en velen met mij hem reserveerden. In de reservering wordt de actie wel genoemd, maar toen Cyberpunk gisteren speelbaar werd, kreeg ik weer een bevestiging waar niets in stond over de actie. Vermoedelijk krijg je nu eem soortgelijke bevestiging van je bestelling en mis je dus het stukje met de actie, maar voldoe je wel gewoon aan de voorwaarden.

Edit: zie je dit staan in de Stadia-app als je Cyberpunk in de winkel selecteert?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxarNvpSyxisMiGVfU8nB4AX_nk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MGMBUlnMWYxgHc764wA45Fef.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door KlaasjeNL op 11-12-2020 18:43 ]

Pagina: 1 ... 73 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord