Ik kan mij in zowel die review van IGN als die van Tweakers vinden.
Nu ergens 2,5 uur er op zitten op de PS4 Pro, en een uurtje of 1,5 op Stadia (niet Pro, op een Chromebook en telefoon).
De PS4 zie ik iets meer bugs op ten opzichte van Stadia, maar echt veel scheelt het niet. Wat betreft performance weinig problemen te zien tot op heden bij Stadia, alhoewel hij op mijn telefoon nog wel wat haperingen heeft zo nu en dan. Eigenlijk heel erg te spreken over Stadia in dit geval. De PS4 heeft wel nog mijn voorkeur, want het ziet er nog net even lekkerder uit (en dat is voor mij ook de reden dat ik (nog) niet naar Stadia Pro toe ga), maar het blijft toch weer lekkerder om als je net even een half uurtje pauze hebt van je werk, om Stadia aan te slingeren en gewoon ouderwets een prachtige FPS te spelen met muis en toetsenbord combi.
Het blijft wel moeilijk met die reviews, eigenlijk net als bij The Witcher 3 toen (Power Unlimited's Wouter 88 verhaal). Door de bugs is het soms gewoon wat minder fijn, en daar is de puntaftrek terecht. Maar misschien is het zo dat we over een half jaar terugkijken op de Tweakers review en zeggen "Wat een belachelijk gedoe zeg, een 7,5 voor een van de beste spellen ooit!". Alleen CDPR kan dat laten blijken.
Tot nu toe zeer tevreden over Stadia, en hopelijk over een weekje mijn controller en CCU binnen.
Strava & Untappd - Do not combine!