Volgens stadia is pro 35 mbit genoeg. Dus de hoogste setting via stadia.J.E. Weinor schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:17:
Een vraagje ik heb KPN glasvezel 100 Mbit/s up en 100 Mbit/s down is dit voldoende snelheid voor stadia?
Mja ik had ook wat gezeik met Stadia en onscherp-heid, maar prima en mooi kan ik toch niet helemaal beamen eerlijk gezegd. 4K was sowieso een hele ellende om aan de gang te krijgen ("dit apparaat ondersteunt geen 4K", of "deze verbinding ondersteunt geen 4K". Allebei bullshit met een 4K HDR TV en een bekabeld netwerk. 65mbit/s haal ik via mijn KPN koperlijntje, maar dat is wel retestabiel en met 7ns ping..Peter_Aragorn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:13:
[...]
Allereerste keer was het hier ook mega onscherp. Stadia keertje opnieuw opgestart, ff instellingen gecheckt en sindsdien is het helemaal prima en erg mooi!
Uiteindelijk schakelde hij over naar 4K, maar HDR heeft nooit gewerkt (zou het niet ondersteunen, ok dan). Het is qua input lag nog best te doen, maar ik vind dat je de compressie veel te duidelijk ziet. Schieten op vijanden is lastig en ja het is net alsof je naar een 1080P Youtube video kijkt. Niet gek gezien ze dezelfde codec gebruiken natuurlijk.
Het is leuk als je verder geen hardware hebt, maar nu op mijn PC op 1440P ultra met RT en 60+ FPS gemiddeld is toch andere koek. En natuurlijk begrijp ik dat de PC hardware die daar voor nodig is in geen enkele verhouding staat tot Stadia qua kosten.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ja apart. Hier werkt het echt prima... Zeker niet als 1080p YT video. Ook 4k werkte na de eerste keer gedoe prima en HDR lijkt ook te werken.Kuusj schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:22:
[...]
Mja ik had ook wat gezeik met Stadia en onscherp-heid, maar prima en mooi kan ik toch niet helemaal beamen eerlijk gezegd. 4K was sowieso een hele ellende om aan de gang te krijgen ("dit apparaat ondersteunt geen 4K", of "deze verbinding ondersteunt geen 4K". Allebei bullshit met een 4K HDR TV en een bekabeld netwerk. 65mbit/s haal ik via mijn KPN koperlijntje, maar dat is wel retestabiel en met 7ns ping..
Uiteindelijk schakelde hij over naar 4K, maar HDR heeft nooit gewerkt (zou het niet ondersteunen, ok dan). Het is qua input lag nog best te doen, maar ik vind dat je de compressie veel te duidelijk ziet. Schieten op vijanden is lastig en ja het is net alsof je naar een 1080P Youtube video kijkt. Niet gek gezien ze dezelfde codec gebruiken natuurlijk.
Het is leuk als je verder geen hardware hebt, maar nu op mijn PC op 1440P ultra met RT en 60+ FPS gemiddeld is toch andere koek. En natuurlijk begrijp ik dat de PC hardware die daar voor nodig is in geen enkele verhouding staat tot Stadia qua kosten.
Het is nog niet helemaal jofel blijkbaar bij iedereen.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Zonder problemen drie uur cyberpunk gespeeld, cc bekabeld met Youfone (liet mij voor de verandering een keer niet in de steek). De besturing vind ik niet fijn, de afgelopen maanden rdr2 en far cry a new dawn gespeeld en dat was wel fijn. Voelt een beetje stroperig.
Betreft het 4k HDR op stadia neem aan dat je tv de schakeling moet verzorgen gebeurt dat niet dan is het 1080P HD ik kan er naast zitten weet niet hoe het stadia op de stream is geregeld op je tv.Kuusj schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:22:
[...]
Mja ik had ook wat gezeik met Stadia en onscherp-heid, maar prima en mooi kan ik toch niet helemaal beamen eerlijk gezegd. 4K was sowieso een hele ellende om aan de gang te krijgen ("dit apparaat ondersteunt geen 4K", of "deze verbinding ondersteunt geen 4K". Allebei bullshit met een 4K HDR TV en een bekabeld netwerk. 65mbit/s haal ik via mijn KPN koperlijntje, maar dat is wel retestabiel en met 7ns ping..
Er zijn wel problemen met Philips tv's zoals Netflix Disney + prime video etc die geen 4k HDR weergeven en ondertussen updates zijn voor het probleem.
Weet niet of het enigszins invloed zal kunnen zijn met stadia betreft geen 4k HDR.
Zojuist ook de code ontvangen voor de PE. Levering op of voor 14-15 dec.
Verwijderd
Yes ik ook. Gaat lekker snel zo!Tuktop schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:52:
Wel even 0 euro afrekenen met je creditcard
Ja leuk verplicht CC gegevens invoeren ? Ik heb dus geen CC
Net MacBook Air geprobeerd en cyberpunk is best een mooie game. Op mijn 1440p 21:9 is het helemaal niks.
Iemand een idee of ik ergens resolutie kan aanpassen ofso, lijkt alsof hij automatisch verkeerde beeldscherm instellingen pakt ofso
Iemand een idee of ik ergens resolutie kan aanpassen ofso, lijkt alsof hij automatisch verkeerde beeldscherm instellingen pakt ofso
Mijn code net binnen.
Verwacht de 4K Cast en controller op 14 of 15 december.
Wel vreemd dat je verplicht bent om je CC gegevens achter te laten... Je hebt ook geen mogelijkheid om iets anders te gebruiken zoals iDeal of Paypal.
Verwacht de 4K Cast en controller op 14 of 15 december.
Wel vreemd dat je verplicht bent om je CC gegevens achter te laten... Je hebt ook geen mogelijkheid om iets anders te gebruiken zoals iDeal of Paypal.
Ik heb maar een CC aangevraagd altijd handig als je ooit iets nodig hebt op Amazon
Ik ook niet maar ze pushen het wel, de code ook ontvangen volgens de link betalen code werkt automatisch in het winkelmandje 99 euro naar 0,0 euro adres klopt en inderdaad cc heb niets ingevuld wel op opslaan geklikt en afgesloten nu maar afwachten half december ook nog geen bevestiging gekregen dat de 0,0 betaling is afgerond.Amdwarrior schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:02:
Ja leuk verplicht CC gegevens invoeren ? Ik heb dus geen CC
Verwijderd
J.E. Weinor schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:20:
[...]
Ik ook niet maar ze pushen het wel, de code ook ontvangen volgens de link betalen code werkt automatisch in het winkelmandje 99 euro naar 0,0 euro adres klopt en inderdaad cc heb niets ingevuld wel op opslaan geklikt en afgesloten nu maar afwachten half december ook nog geen bevestiging gekregen dat de 0,0 betaling is afgerond.
Stadia Enhanced-extensie installeren en hogere resolutie forceren?Workingtitle schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:04:
Net MacBook Air geprobeerd en cyberpunk is best een mooie game. Op mijn 1440p 21:9 is het helemaal niks.
Die zal vast wel een cc hebben als enige betaalmiddel
Geen idee waar het nu aan lag, maar vanavond dus alsnog volledig probleemloos een kleine 2 uur kunnen spelen. Ik gebruik Stadia nu ruim een jaar, maar ben alsnog onder de indruk.PeterB92 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:16:
[...]
De maximale snelheid via de kabel is 100 mbps. Dit is een ‘beperking’ van de CCU zelf. In principe meer dan genoeg, want voor een 4K Stadia stream heb je nog niet de helft nodig. Wanneer ik problemen had was het ouderwetse ‘stekker uit de router/modem’ de oplossing. Edit: en de stekker er ook weer in doen uiteraard
Visual mode ziet er overigens echt wel beter uit en loopt ook prima.
15-16 december...Tuktop schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:52:
Aantal uur Cyberpunk gespeeld via CCU en damn ben ik impresssed. 😎 Dit is voor Stadia denk echt een flinke duw in de rug! Dat ik nog geen PS5 heb weten te scoren is ff geen issue meer momenteel. 😙
https://psnprofiles.com/leFibo
Hier ook de code ontvangen voor de premier set
direct ingewisseld uiteraard:) levering voor 15-16 december. Netjes!
[ Voor 19% gewijzigd door Pukson op 11-12-2020 01:09 ]
De email met code net binnen.
Verwacht de Stadia Premiere Edition op 15 of 16 december. Gelukkig speel ik al met de Founders Edition en de Wasabi controller
Verwacht de Stadia Premiere Edition op 15 of 16 december. Gelukkig speel ik al met de Founders Edition en de Wasabi controller
Hier ook alles ingevuld. Moet nu een bedrag van € 0 goedkeuren in de ICS app. Daar krijg ik een B00018 error te zien, mooi man.
Ik ook rete irritant, dus bunq credit card gepakt.nielsn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 04:04:
Hier ook alles ingevuld. Moet nu een bedrag van € 0 goedkeuren in de ICS app. Daar krijg ik een B00018 error te zien, mooi man.
Ik moest ook met 3d wachtwoord ofzo verifiëren. Gedoe. Maar het werkt! Leuk om te zien. 99 euro korting op 99 euro aanschafprijs. Geen verzendkosten.nielsn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 04:04:
Blijkt maar weer dat degene die hier eerder stelde dat je de editie pas 'na er week' zou kunnen claimen het op een onderbuikgevoel baseerde. Fake news 🤣
Cyberbunker gisteravond een aantal uur op de MacBook gespeeld. Afgezien van 1 gamecrash eigenlijk weinig last van bugs en glitches gehad.
Ben zover erg onder de indruk. Snel herladen mocht je flatlined gaan en een stabiele performance. Game zelf is ook erg tof, maar nog niet voldoende gespeeld voor een goed oordeel. Wel erg positief hierover.
Ben zover erg onder de indruk. Snel herladen mocht je flatlined gaan en een stabiele performance. Game zelf is ook erg tof, maar nog niet voldoende gespeeld voor een goed oordeel. Wel erg positief hierover.
Ik denk laat ik code meteen claimen, maar ben niet de eerste. 15-16 december is iig vroeger als ik had verwacht, dacht dat het januari ging worden.
Stadia / PSN : whenheco
Hier ook de code ontvangen en geclaimed.
Dus vóór de kerstvakantie hebben wij onze spullen binnen....
Dat komt erg goed uit.
Ik denk dat ik dan nog beter de richtlijnen ga volgen van de regering met:
“Blijf zo veel mogelijk thuis” 😎
Dus vóór de kerstvakantie hebben wij onze spullen binnen....
Dat komt erg goed uit.
Ik denk dat ik dan nog beter de richtlijnen ga volgen van de regering met:
“Blijf zo veel mogelijk thuis” 😎
[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 11-12-2020 07:04 ]
Jeeeezzzz, voor Stadia actie code bij Cyberpunk 2077 is een creditcard verplicht. Nou lekker is dat !!! Goddomme.
Maar wel met Playstore tegoed het spel kunnen kopen. Wat een onzin.
[ Voor 7% gewijzigd door Zhankou op 11-12-2020 07:28 ]
Bij Bunq heb je met een paar minuten een gratis creditcard.Zhankou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:07:
Jeeeezzzz, voor Stadia actie code bij Cyberpunk 2077 is een creditcard verplicht. Nou lekker is dat !!! Goddomme.
Misschien een optie ?
Er stond in de voorwaarden dat een geldig betaalmiddel verplicht was. En de afgelopen dagen hebben we meerdere posts gezien dat dat voor de Google Store alleen een credit card is.Zhankou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:07:
En ik snap ze wel. Althans m.b.t. een garantie dat je niet de game annuleert en de premiere houdt.
Bedankt! Ik vond het ook al krom haha
mregeling schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:36:
[...]
Bij Bunq heb je met een paar minuten een gratis creditcard.
Misschien een optie ?
Ik heb Cyberpunk dus 20nov pre-ordered bij de Stadio store. Echter krijg ik geen mailtje met actiecode.. het spel heb ik wel al ontvangen. Moet ik nog een extra stap doornemen of zijn gewoon even geduld hebben? Ik zie mensen die gisteren orderden die de code nu al hebben ontvangen..
Signature
Gisteravond maar eens goed gespeeld. Lara Croft, Hitman en flatfall. Geen problemen gehad, draait allemaal super op de ccu. Lekker dat het ook erg rustig om je heen is. Geen geloei van een pc of console. Ideaal!
Hier ook een Dadia.
Mocht iemand nog een controller kwijt willen, heb een advertentie geplaatst. Wil met dochter wel eens een spelletje spelen.
Hier ook een Dadia.
Mocht iemand nog een controller kwijt willen, heb een advertentie geplaatst. Wil met dochter wel eens een spelletje spelen.
Whatever.
Ik heb gisteren ook een mail gekregen met de code voor mijn gratis stadia Remiere Edition
Weet iemand een andere methode om te betalen ?
Ik krijg de error [OR-CCSEH-22] en blijkbaar worden mijn 2 krediet kaarten niet ondersteund door google
Weet iemand een andere methode om te betalen ?
Ik krijg de error [OR-CCSEH-22] en blijkbaar worden mijn 2 krediet kaarten niet ondersteund door google
[ Voor 27% gewijzigd door iddbbi op 11-12-2020 08:21 ]
Heb zelf ook eind november pre-ordered maar ook nog niks ontvangen. Heb inderdaad het idee dat ik een stap gemist heb o.i.d.mouzetc schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:51:
Ik heb Cyberpunk dus 20nov pre-ordered bij de Stadio store. Echter krijg ik geen mailtje met actiecode.. het spel heb ik wel al ontvangen. Moet ik nog een extra stap doornemen of zijn gewoon even geduld hebben? Ik zie mensen die gisteren orderden die de code nu al hebben ontvangen..
ik had hem ook in november besteld. Maar kreeg hem ook vannacht om 23:51.Therach schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:07:
[...]
Heb zelf ook eind november pre-ordered maar ook nog niks ontvangen. Heb inderdaad het idee dat ik een stap gemist heb o.i.d.
Hier hetzelfde. Het lijkt wel alsof er iets met 1440p is? Ik heb ook een 1440p monitor en het ziet er behoorlijk blurry uit allemaal in de character creator. Op mijn MacBook Pro leek het scherper.Workingtitle schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:04:
Waar halen jullie al die problemen vandaan? Ik heb heerlijk gespeeld zonder problemen, wel op de laptop zonder 4K ambities. Af en toe eens een glitch met personages die door objecten heenlopen of heel even onzichtbaar zijn, maar niks van Stadia-gerelateerde connectie issues of zo. Wel lekker spelen dit.
Code hier ook geclaimd na de tip om de game even 2 uur aan te zetten. Net opnieuw papa geworden deze week, dus nog geen kans om echt te testen, maar zo te horen goede keuzes tussen framerate en visuals!
Zijn er meer mensen die met chromatic uit het spel spelen? Ik vind het er dan wel beter uit zien.
Gefeliciteerd en sterkteHt87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
Code hier ook geclaimd na de tip om de game even 2 uur aan te zetten. Net opnieuw papa geworden deze week, dus nog geen kans om echt te testen, maar zo te horen goede keuzes tussen framerate en visuals!
Heb je de game alleen 2 uur aangezet of echt kunnen spelen?
Stadia / PSN : whenheco
Ik kreeg hetzelfde. Ik heb de helpdesk van ICS gebeld en ze zijn bezig met onderhoud.nielsn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 04:04:
In mijn geval hebben zij de app tijdelijk uitgeschakeld en kon ik vervolgens de betaling op de oude manier via een sms-code afronden.
Gefeliciteerd! Ik zou meteen aanbieden om de nachtelijke flesjes te doen.Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
10 minuten geleden nog gespeeld om even over de 2 uur heen te gaan, nergens problemen mee gehad.barrymossel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:42:
Hmmm, Google kan het geloof ik niet aan. Ik krijg Cyberpunk niet gestart. Andere games wel...
[Afbeelding]
Ik heb nog geen twee uur gespeeld maar wel een email gekregen voor de CCU + controller. Denk dat die twee uur een verzinsel is van dit forumRobNemoo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:43:
[...]
10 minuten geleden nog gespeeld om even over de 2 uur heen te gaan, nergens problemen mee gehad.
Dit zou heel goed kunnen!versc049 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:45:
[...]
Ik heb nog geen twee uur gespeeld maar wel een email gekregen voor de CCU + controller. Denk dat die twee uur een verzinsel is van dit forum
Even aangezet op m'n telefoon, zou zonde zijn als de actie op raakt en er vertraging in zit haha!madcon schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:36:
[...]
Gefeliciteerd en sterkte![]()
Heb je de game alleen 2 uur aangezet of echt kunnen spelen?
Bedankt voor de felicitaties mannen!
Gefeliciteerd!Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:51:
[...]
Even aangezet op m'n telefoon, zou zonde zijn als de actie op raakt en er vertraging in zit haha!
Bedankt voor de felicitaties mannen!
Hebben jullie ook pas gisteren de definitieve bevestiging gekregen van de aankoop? Op mijn creditcard stond het al die tijd gereserveerd en gisteren werd het definitief. Toen kreeg ik ook pas een mail vanuit Stadia met bevestiging aankoop. Eerder enkel een mail met de reservering.
De mail voor de CCU is nog niet binnen namelijk, al hebben ze nog een weekje natuurlijk. Hoop stiekem ook al op 15/16 te kunnen beginnen!
De mail voor de CCU is nog niet binnen namelijk, al hebben ze nog een weekje natuurlijk. Hoop stiekem ook al op 15/16 te kunnen beginnen!
[ Voor 20% gewijzigd door Speculaes op 11-12-2020 08:57 ]
Die 2 uur is 'onzin'. Ik heb nog niets gespeeld (Borderland 3 dan wel CP) en heb zojuist mijn claim gedaan op de Premiere Editie met de mail van gisterenavond (23:51).
Had ook een probleem met ICS; gewoon even bellen, dan halen ze de app bij je weg en kan je met een 3D secure wachtwoord de € 0,- betalen.
Nu afwachten tot de 16e december (veel sneller dan verwacht!) en dan lekker CP proberen! Ben echt benieuwd.
Heb zin om met Stadia te gaan beginnen.
Had ook een probleem met ICS; gewoon even bellen, dan halen ze de app bij je weg en kan je met een 3D secure wachtwoord de € 0,- betalen.
Nu afwachten tot de 16e december (veel sneller dan verwacht!) en dan lekker CP proberen! Ben echt benieuwd.
- The Neo and Only -
Die staat bij mij ook uit ja. Met die optie aan is het echt te wazig allemaal.CyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:32:
Zijn er meer mensen die met chromatic uit het spel spelen? Ik vind het er dan wel beter uit zien.
Phew. Bunq werkte ! Dank voor de tips.
Hier is de code ook binnengekomen vannacht. Dus ook gelijk de bestelling gedaan... Vooral vanwege de extra controller, de Chromecast heb ik wel voldoende van in huis 😂
Wat doet het precies? Verschil tussen performance en visuals is wel mega!RoFlame schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:55:
[...]
Die staat bij mij ook uit ja. Met die optie aan is het echt te wazig allemaal.
Mijn 24 inch hdr 144 hz monitor komt vanavond ! Binnenkort CCU aan hangen, wordt goud.NeoFoX schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:55:
Die 2 uur is 'onzin'. Ik heb nog niets gespeeld (Borderland 3 dan wel CP) en heb zojuist mijn claim gedaan op de Premiere Editie met de mail van gisterenavond (23:51).
Misschien kan je ook zelf zoeken dat het al 10x aan mij is beantwoord. met vriendelijke groetrwbk schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:44:
[...]
Even zoeken in het topic is pas 100x gezegd.
ONTOPIC
cyberpunk speelt erg lekker. Heb wel een moment gehad met wat framedrops.
Soort beeldvervorming, is een stijlkeuze, maar veel mensen ervaren het niet als 'mooi'Zhankou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:57:
[...]
Wat doet het precies? Verschil tussen performance en visuals is wel mega!
Zowel op telefoon als twee Chromecasts deed ie het niet. Na starten van een andere game weer wel. Vreemde glitch, maar het werkt weer...RobNemoo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:43:
[...]
10 minuten geleden nog gespeeld om even over de 2 uur heen te gaan, nergens problemen mee gehad.
Gefeliciteerd!Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
Workingtitle schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:04:
Zorg ervoor dat in de game instellingen chromatic aberration uit staat. En installeer de stadia enhanched plugin in Chrome om daarmee vp9 te forceren. Dan is het hopelijk al een stuk beter.Roerdomp schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:24:
[...]
Hier hetzelfde. Het lijkt wel alsof er iets met 1440p is? Ik heb ook een 1440p monitor en het ziet er behoorlijk blurry uit allemaal in de character creator. Op mijn MacBook Pro leek het scherper.
Herkennen jullie je in de review van Tweakers?
reviews: Cyberpunk 2077 - Gaaf spel wacht op afwerking
Heb er nu een paar uur opzitten en de performance is prima en nog geen bugs tegengekomen. Ik ben wel een casual gamer die daar zeker niet extreem op gaat letten.
Heb er nu een paar uur opzitten en de performance is prima en nog geen bugs tegengekomen. Ik ben wel een casual gamer die daar zeker niet extreem op gaat letten.
Even voor de zekerheid, mensen die al een code ccu hebben gekregen:
Via CC betaald, geen extra stappen ondernomen en nu de code binnen?
Heb m via de Stadia website aangeschaft, stond verder geen vermelding bij te actie toendertijd (20nov).
Heb m via de Stadia website aangeschaft, stond verder geen vermelding bij te actie toendertijd (20nov).
Signature
Review heb ik nog niet gelezen. Ga ik zometeen doen. Ik heb gisteren wel een tijd gespeeld. T/m de eerste opdracht, om die vrouw te vinden die in een badkuip met ijs ligt.Exocet schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:01:
Mijn Stadia Premiere set email heb ik gisteravond om 23:49 uur gekregen, maar toen sliep ik al. Vanochtend geclaimed voor ontvangst volgende week 15-16 december, naar verwachting. Fijn! Ben HEEL ERG benieuwd hoe CP (en Jedi Fallen Order, en Destiny 2) er in Pro abonnement met 4K resolutie en HDR eruit zien.
Wat is eigenlijk het voordeel van die CCU (behalve voor Stadia) als je al een smart tv hebt met Netflix en Youtube apps etc. Stel dat je later toch geen Stadia meer gaat gebruiken, wat heb je dan nog aan die CCU boven gewoon alles wat je via de smart tv ook al kan?
[ Voor 40% gewijzigd door CyberMania op 11-12-2020 09:10 ]
NiksCyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Wat is eigenlijk van die CCU (behalve voor Stadia) als je al een smart tv hebt met Netflix en Youtube apps etc.
Niet via creditcard betaald maar via paypal. Verder geen extra stappen ondernomen, heb dus niet 2 uur gespeeld o.i.dmouzetc schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Even voor de zekerheid, mensen die al een code ccu hebben gekregen:
Ik ga hem nog even goed doorlezen, maar qua bugs valt het bij mij erg mee. Wel een keer of twee dat iemand door een liftdeur liep oid, en na save inladen dat ik iets niet meer equipped had, maar niks wat de game verpest of me er uit haalde oid.Exocet schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:01:
Qua immersie en hoe de stad aanvoelt en hoe het speelt vind ik wel echt mega vet. Voor mij persoonlijk precies de game die ik verwacht had en ga hier echt maandenlang mee zoet zijn.
Ik heb een Sony Android TV. De Disney+ app blijft daarop soms opeens bufferen, dus kijk ik dat meestal via de CCU. Dat hoeft voor anderen overigens geen voordeel te zijn.CyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Wat is eigenlijk het voordeel van die CCU (behalve voor Stadia) als je al een smart tv hebt met Netflix en Youtube apps etc. Stel dat je later toch geen Stadia meer gaat gebruiken, wat heb je dan nog aan die CCU boven gewoon alles wat je via de smart tv ook al kan?
Het grootste voordeel vind ik dat ik de tv uit kan zetten via de Nest-/Homespeakers. Dat kan bij de ingebouwde chromecast niet.
Die CCU doet het over 5 jaar nog wss, over 5 jaar moet je maar hopen dat al je 'smart' dingen werken van je TV.CyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Vaak bu'j te bang!
Gefeliciteerd!Ht87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
Ik had hem ook 2 uur aangezet. Geen idee of het iets heeft geholpen.
Aan iedereen die nog geen code heeft ontvangen: Dit kan ten minste tot 17 december duren. Pas als je dan nog geen code hebt ontvangen, heeft het zin om met support contact op te nemen.
Vooral dat geloei!Harmen schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:51:
Gisteravond maar eens goed gespeeld. Lara Croft, Hitman en flatfall. Geen problemen gehad, draait allemaal super op de ccu. Lekker dat het ook erg rustig om je heen is. Geen geloei van een pc of console. Ideaal!
Hier ook een Dadia.
m'n ps4 pro stand in een tv meubel, leek af en toe wel een raket, volume stond toen ook altijd dubbel zo hoog als nu met stadia.
#dadia
Ik weet niet wat voor smart TV je hebt, maar het aantal apps dat je kunt gebruiken bij een CC is doorgaans hoger dan bij de gemiddelde smart TV (mits je geen Android TV hebt). Zo heb ik geen Disney+, Amazon Prima, etc. via de TV zelf, maar wel via de CC.CyberMania schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Bij mij loopt hij ook prima en ook nog geen enkele bug/glitch tegengekomen. Heeft er mogelijk mee te maken dat ze de game specifiek voor Stadia hebben kunnen optimaliseren, terwijl het op de pc op duizenden verschillende configuraties draait. De PS4 en Xbox One lijken niet krachtig genoeg en de PS5- en XSX-versies draaien in feite diezelfde versies die dus ook nog niet geoptimaliseerd zijn.Exocet schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:01:
Alles bij elkaar lijkt Stadia op dit moment gewoon de meest stabiele versie te leveren. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn dat de PS5- en XSX-versies worden geoptimaliseerd. Zou mooi zijn als Google voor die tijd het hele serverpark een flinke upgrade heeft gegeven. Zo prima als Cyberpunk nu op Stadia draait, kan het alleen nog maar beter worden.
Ik heb een hulpvraag:
Een half jaar geleden heb ik via Stadia, zowel op vaste PC als laptop, Assasins Creed gespeeld zonder enige problemen.
Vanaf gisteren heb ik Cyberpunk gekocht, echter als ik via laptop, PC of telefoon wil spelen, via WiFi of bedraad, dan geeft Stadia aan dat ik me in een ander land bevind en niet kan/mag spelen.
Als ik vervolgens een VPN instel op Nederland, werkt het wel, maar dat kan eigenlijk niet de bedoeling zijn en ik wil ook via ChromeCast Ultra op de TV gaan spelen, zodra deze binnen is, zonder VPN tussenkomst.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken? In mijn netwerk is in tussentijd niets gewijzigd, bestaat uit Draytek router (t-mobile) en 3 accespoints van TP-Link.
Contact verzoek met Google staat uit, maar in het laatste half uur van 238 naar 230 wachtenden voor u, dus daar verwacht ik op korte termijn weinig van.
Op voorhand bedankt voor reacties en excuses als dit niet het juiste topic is voor mijn vraag.
Een half jaar geleden heb ik via Stadia, zowel op vaste PC als laptop, Assasins Creed gespeeld zonder enige problemen.
Vanaf gisteren heb ik Cyberpunk gekocht, echter als ik via laptop, PC of telefoon wil spelen, via WiFi of bedraad, dan geeft Stadia aan dat ik me in een ander land bevind en niet kan/mag spelen.
Als ik vervolgens een VPN instel op Nederland, werkt het wel, maar dat kan eigenlijk niet de bedoeling zijn en ik wil ook via ChromeCast Ultra op de TV gaan spelen, zodra deze binnen is, zonder VPN tussenkomst.
Heeft iemand enig idee waar ik het moet zoeken? In mijn netwerk is in tussentijd niets gewijzigd, bestaat uit Draytek router (t-mobile) en 3 accespoints van TP-Link.
Contact verzoek met Google staat uit, maar in het laatste half uur van 238 naar 230 wachtenden voor u, dus daar verwacht ik op korte termijn weinig van.
Op voorhand bedankt voor reacties en excuses als dit niet het juiste topic is voor mijn vraag.
Woon je / speel je in Nederland of een ander land?FrankyD86 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:28:
Ik heb een hulpvraag:
Stadia is alleen beschikbaar in deze landen:
Stadia landen
[ Voor 5% gewijzigd door versc049 op 11-12-2020 09:31 ]
Ja, ik woon en speel in Nederland en dat heeft in het verleden dus ook naar behoren gewerkt.versc049 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:30:
[...]
Woon je / speel je in Nederland of een ander land?
Stadia is alleen beschikbaar in deze landen:
Stadia landen
Heb wel paar keer een bug meegemaakt en steeds dezelfde, dus begin haast te twijfelen of het een soort aanval is haha.
Het komt regelmatig voor dat ik in een gevecht ineens niet meer kan herladen. Heel vaak gebeurd dit na het gooien van een granaat
Het komt regelmatig voor dat ik in een gevecht ineens niet meer kan herladen. Heel vaak gebeurd dit na het gooien van een granaat
Maar dat gaat dan wel over de 'nieuwe Chromecast' en niet over de Chromecast voor Stadia. Daar kun je geen apps op draaien.barrymossel schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:26:
[...]
Ik weet niet wat voor smart TV je hebt, maar het aantal apps dat je kunt gebruiken bij een CC is doorgaans hoger dan bij de gemiddelde smart TV (mits je geen Android TV hebt). Zo heb ik geen Disney+, Amazon Prima, etc. via de TV zelf, maar wel via de CC.
Voor mij is het voordeel dat ik een oude tv heb, als je tv de functionaliteit heeft en het goed werkt dan heb je geen voordeel. Misschien inderdaad over vijf jaar, maar over vijf jaar koop je een hele andere Chromecast (of Googlecast of hoe het dan heet)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is vreemd. Als er verder niets is gewijzigd in mbt je provider of je Internet instellingen dan kan ik je helaas niet helpen. Aangezien je aangeeft dat het met een VPN op Nederland wel werkt lijkt het er op dat Stadia vindt dat je niet in Nederland zit.FrankyD86 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:36:
[...]
Ja, ik woon en speel in Nederland en dat heeft in het verleden dus ook naar behoren gewerkt.
Succes!
Dit heb ik ook een aantal keer gehad, enige oplossing lijkt dan te zijn om opnieuw te beginnen (helaas).Pukson schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:36:
Heb wel paar keer een bug meegemaakt en steeds dezelfde, dus begin haast te twijfelen of het een soort aanval is haha.
Je draait er geen apps op nee, maar je cast er wel vanaf een ander device een stream heen. Via mijn CCU speel ik dus gewoon Amazon Prima af. Enige dat die nieuwe CC heeft is een (uitgebreidere) interface.Marzman schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:39:
[...]
Maar dat gaat dan wel over de 'nieuwe Chromecast' en niet over de Chromecast voor Stadia. Daar kun je geen apps op draaien.
Voor mij is het voordeel dat ik een oude tv heb, als je tv de functionaliteit heeft en het goed werkt dan heb je geen voordeel. Misschien inderdaad over vijf jaar, maar over vijf jaar koop je een hele andere Chromecast (of Googlecast of hoe het dan heet)
Hebben jullie al bevestiging gehad ontvangen?
Vanuit magazijn dat het verzondenis bedoel ik.
Vanuit magazijn dat het verzondenis bedoel ik.
[ Voor 34% gewijzigd door Zhankou op 11-12-2020 09:54 ]
Als je googled op een site die aan de hand van je IP laat zien waar je bent, wat zie je dan? (Bijvoorbeeld: https://mylocation.org/)FrankyD86 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:36:
[...]
Ja, ik woon en speel in Nederland en dat heeft in het verleden dus ook naar behoren gewerkt.
Leuk zo'n gratis premiere edition. Kan dat ding niet 'kopen' met mijn credit card, want op de verificatie stap loopt het vast. Ok, vast een probleem met ICS alleen? Nope. Ook N26 verificatie werkt niet. Beiden geven errors.
Wat een knudde broker.
Wat een knudde broker.
Nederland, Amsterdam. Dus dat lijkt me goed te zijn en dus te duiden op een probleem met het google account? Misschien dan toch maar contact met hen leggen, inmiddels nog maar 205 wachtenden voor meJeroenC87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:50:
[...]
Als je googled op een site die aan de hand van je IP laat zien waar je bent, wat zie je dan? (Bijvoorbeeld: https://mylocation.org/)
Heb ook Cyberpunk op Stadia gekocht, zodat ik hopelijk gebruik kan maken van de CCU en controller-actie. Kreeg overigens nog tien euro korting op mijn aanschaf, dus nog eens extra voordelig zelfs.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
205 mensen die willen weten wanneer ze de code voor de Premiere Edition ontvangen...FrankyD86 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:58:
[...]
Nederland, Amsterdam. Dus dat lijkt me goed te zijn en dus te duiden op een probleem met het google account? Misschien dan toch maar contact met hen leggen, inmiddels nog maar 205 wachtenden voor me
@KlaasjeNL gelukkig is Cyberpunk in 60fps te spelen, kunnen ze die vraag gelukkig laten voor wat het is
Waarschijnlijk wel ja, daar heb ik vanmorgen al een mail over ontvangen van Google, met code en daarmee ook al kunnen bestellen, dus dat gaat bij mij dan weer razendsnelKlaasjeNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:02:
[...]
205 mensen die willen weten wanneer ze de code voor de Premiere Edition ontvangen...
Ik heb er een extra controller bij gekocht, het bedrag was daardoor geen 0 Euro en dan werkt het natuurlijk wel.SunriseBGN schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:41:
[...]
Ik kreeg hetzelfde. Ik heb de helpdesk van ICS gebeld en ze zijn bezig met onderhoud.
In mijn geval hebben zij de app tijdelijk uitgeschakeld en kon ik vervolgens de betaling op de oude manier via een sms-code afronden.
Jackie is echt een tank, die loopt bij mij overal doorheen: NPC's , mijn auto, deuren en mijzelf. Lijkt er sterk op dat hij gewoon vaak een voorgeschreven pad volgt en zich door niets of niemand laat tegenhouden. Ziet er wel slordig uit.Haay schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
[...]
Review heb ik nog niet gelezen. Ga ik zometeen doen. Ik heb gisteren wel een tijd gespeeld. T/m de eerste opdracht, om die vrouw te vinden die in een badkuip met ijs ligt.Tijdens die missie liep Jacky een keer dwars door de liftdeur, voordat de liftdeur voor V open ging. Maar verder niet echt in het oog springende bugs opgevallen.
Mijn Stadia Premiere set email heb ik gisteravond om 23:49 uur gekregen, maar toen sliep ik al. Vanochtend geclaimed voor ontvangst volgende week 15-16 december, naar verwachting. Fijn! Ben HEEL ERG benieuwd hoe CP (en Jedi Fallen Order, en Destiny 2) er in Pro abonnement met 4K resolutie en HDR eruit zien.
Verder heel veel kleine glitches: NPC's die opeens verdwijnen en verschijnen vlak voor je neus, objecten die zweven, voertuigen die half in de grond zitten, enemies die op de grond liggen maar niet dood zijn (of vast zitten in geometry), audio clips die op de verkeerde momenten afspelen, animaties die niet geladen worden (NPC's die niet lopen, maar over de grond schuiven), etc. etc.
Als ik het spel zelf speel via Stadia vind ik het er meestal erg matig uit zien, maar als ik PC footage zie op Youtube dan ben ik veel meer onder de indruk. Het is het zoveel gedetailleerder en scherper. En dan kan je zeggen: ja maar via Stadia stream je het, dus compressie. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Youtube footage.
Het lijkt er eerder op dat de Stadia versie op Medium Settings draait ofzo..
Waar blijft die cloud power? Ultra 4K met Raytracing, komop Google
Wanneer heb jij Cyberpunk besteld?FrankyD86 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:12:
[...]
Waarschijnlijk wel ja, daar heb ik vanmorgen al een mail over ontvangen van Google, met code en daarmee ook al kunnen bestellen, dus dat gaat bij mij dan weer razendsnel
25 november.
[ Voor 23% gewijzigd door FrankyD86 op 11-12-2020 10:26 ]
Ach was het maar zo te vergelijken inderdaad... Jammer genoeg kan dat niet immers buffering... De audio en video die jij " streamt" is nooit real-time, er is altijd sprake van buffering, daarom kan je ook hoge kwaliteit zien. Maar dat is niet real-time, dat moet Stadia dus wel zijn...En dan kan je zeggen: ja maar via Stadia stream je het, dus compressie. Maar dat geldt natuurlijk ook voor Youtube footage.
Ik snap dat het vanuit de user perspective overeen komt maar de techniek erachter is simpelweg niet hetzelfde en niet te vergelijken....
Vanochtend promo code ontvangen voor de stadia premier. via een tip, een bunq CC aangemaakt. Echter bij bestellingen geeft google aan deze pas niet te herkennen.. Meer mensen hier last van?
Jup, met een visa gaat het hier ook mis, ik krijg geen opdracht om goed te keuren binnen de app en hierop gaat het mis.GhostriderR32 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:37:
Vanochtend promo code ontvangen voor de stadia premier. via een tip, een bunq CC aangemaakt. Echter bij bestellingen geeft google aan deze pas niet te herkennen.. Meer mensen hier last van?
Gefeliciteerd! Ik ben ook opnieuw vader geworden deze week, maar heb gewoon de code gekregen zonder ook maar 1 minuut gespeeld te hebbenHt87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:31:
Ook niks hoeven te doen met mijn CC, maar zit wel standaard gekoppeld aan mijn Google account.
Wat ze nu doen lijkt mij best slim. Ze gebruiken AMD Vega GPU's, een oudere generatie GPU vergeleken de AMD RDNA2 GPU's van de PS5 en Xbox X/S. Maar door de release van deze twee nieuwe console zijn deze onderdelen lastig te verkregen.. vooral voor een partij als Google. Daarom zie je nu ook dat Stadia aanzienlijk beter presteert dan PS4 pro en Xbox one met een game als Cyberpunk. Ook omdate de nieuwe consoles nog moeilijk verkrijgbaar zijn, zie je dat game ontwikkelaars ook de oudere generaties ondersteunen en daardoor dus ook gemakkelijker Stadia kunnen meepakken.Rivandu schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:19:
[...]
Waar blijft die cloud power? Ultra 4K met Raytracing, komop Google
Dus het aller slimste voor Google lijkt mij om te wachten tot de nieuwe generatie RDNA 3 die mogelijk volgend jaar uitkomt. Ideaal om deze uit te rollen voor de pro founders om alle games een extra boost te geven.
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Fnzqsn6SfVdsXSmAJ7AWAmFi.jpg?f=fotoalbum_large)