Is het ook, maar als je de tekst erboven vergelijkt met het personage ziet het er redelijk dramatisch uit.Amdwarrior schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:59:
Lijkt mij meer foto genomen van een beeldscherm?
Vaak bu'j te bang!
Muah, voor 10,- euro/maand ga je geen Ultra settings krijgen bij Cyberpunk 2077. Kijk maar naar Shadow, daar kost een machine met een GTX1080, een 3,2ghz 4C/8T-cpu en 12GB ram 13,- euro/maand. Daar haal je ook geen Ultra settings met Cyberpunk (wellicht tenzij je op 720P speelt).-tom-562 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:36:
Ik mag toch hopen dat Cyberpunk gewoon op ultra settings gestreamed wordt? Ik bedoel de enige reden dat ik stadia wil gamen is dat ik geen dikke game PC meer hoef te kopen (of console) om zo maximaal van de pracht en praal te genieten
[ Voor 7% gewijzigd door Tuktop op 09-12-2020 17:40 ]
Niet op 4K in elk geval. Bij Geforce Now mag je het misschien nog wel verwachten, maar dan is het 1080P als ik me niet vergis. Die zullen wel ray tracing hebben, dat zal bij Stadia zoiezo niet.Tuktop schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:40:
[...]
Muah, voor 10,- euro/maand ga je geen Ultra settings krijgen bij Cyberpunk 2077. Kijk maar naar Shadow, daar kost een machine met een GTX1080, een 3,2ghz 4C/8T-cpu en 12GB ram 13,- euro/maand. Daar haal je ook geen Ultra settings met Cyberpunk (wellicht tenzij je op 720P speelt).
Voor top (Ultra) graphics heb je en zal je voor de meeste graphisch intensieve spellen gewoon een goede PC nodig hebben
[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 09-12-2020 18:08 ]
Ik denk dat je dan bij Stadia verkeerd zit. De spellen zien er heel goed uit, maar het is niet het beste van het beste. Ik denk dat dit ook niet de doelgroep is. Daarvoor kun je beter een high end PC aanschaffen.-tom-562 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:36:
Ik mag toch hopen dat Cyberpunk gewoon op ultra settings gestreamed wordt? Ik bedoel de enige reden dat ik stadia wil gamen is dat ik geen dikke game PC meer hoef te kopen (of console) om zo maximaal van de pracht en praal te genieten
Op mijn CC is het van een placeholder van €0 wel veranderd in €59,99. Maar het blijft nog een reserveringPukson schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:18:
Mensen die al gecharged zijn voor Cyberpunk? Las dat her en der, ik zelf in iedergeval nog niet
Ik zie nog niets terug op mijn CC-overzicht. Zelfs geen reservering.Pukson schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:18:
Mensen die al gecharged zijn voor Cyberpunk? Las dat her en der, ik zelf in iedergeval nog niet
Misschien omdat ik ook Youtube en Stadia via de CC laat lopen, dat ze geen reservering hoeven te doen.
Stadia / PSN : whenheco
En daarnaast heb toch nog steeds een behoorlijke latency tussen je input en het uiteindelijke resultaat. Dus een pc kan het nooit echt vervangen maar meer een mooi goedkope alternatief maar 1 op1 vergelijken gaat m niet worden.-tom-562 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:36:
Ik vond PUBG er trouwens niet super mooi uitzien op Stadia, dus ik verwacht idd niet de hoogste max settings helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door CyberMania op 09-12-2020 18:29 ]
PUBG ziet er inderdaad niet goed uit. Ik denk wat dat betreft dat The Division 2, een nieuwe Tomb Raider of AC:O/Valhalla een betere showcase is voor wat Stadia kan leveren qua graphics.CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:29:
[...]
En daarnaast heb toch nog steeds een behoorlijke latency tussen je input en het uiteindelijke resultaat. Dus een pc kan het nooit echt vervangen maar meer een mooi goedkope alternatief maar 1 op1 vergelijken gaat m niet worden.
Ik vond PUBG er trouwens niet super mooi uitzien op Stadia, dus ik verwacht idd niet de hoogste max settings helaas.
Die 'behoorlijke' latency klopt m.i. niet helemaal, het is ongeveer on par met consoles.
Bij mij ook nog helemaal niets te zien. Ik betaal ook YT Premium en Stadia (en Nest Aware en Google One) via de CC.madcon schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:24:
[...]
Ik zie nog niets terug op mijn CC-overzicht. Zelfs geen reservering.
Misschien omdat ik ook Youtube en Stadia via de CC laat lopen, dat ze geen reservering hoeven te doen.
Bij mij op 5 december al, en dit rijtje is ook voor mij verder van toepassing.KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:44:
[...]
Bij mij ook nog helemaal niets te zien. Ik betaal ook YT Premium en Stadia (en Nest Aware en Google One) via de CC.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Nou die latency valt echt behoorlijk mee hoor... Ik merk er persoonlijk niks van, met de CCU en de controller. Geen verschil met een console.CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:29:
[...]
En daarnaast heb toch nog steeds een behoorlijke latency tussen je input en het uiteindelijke resultaat. Dus een pc kan het nooit echt vervangen maar meer een mooi goedkope alternatief maar 1 op1 vergelijken gaat m niet worden.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Bij mij ook vanaf 5-12.FirePuma142 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:48:
[...]
Bij mij op 5 december al, en dit rijtje is ook voor mij verder van toepassing.
Eigenlijk is het dus vreemd dat er al voor de release bedragen in rekening zijn gebracht. Ik check morgenochtend wel even of Cyberpunk werkt en of het dan wel in rekening is gebracht. Tot die tijd geen reden tot zorgen.Je hebt een reservering gedaan bij Google op Google Play. We laten het je weten als de reservering beschikbaar is in je Stadia-app. Op dat moment worden er kosten in rekening gebracht via je betaalmethode.
https://psnprofiles.com/leFibo
Lara Croft is prima te spelen met controller, houd wel van zulke spellen. Nu rustig uitzoeken welke spellen leuk zijn.
Merk nu ook dat 43" niet over heeft kwa grote, kleine lettertjes zijn lastig om te lezen. Vooral tips en tricks.
Whatever.
Ik ben vanavond eens begonnen aan Jedi: Fallen Order en bevalt tot nu toe prima. Heeft wel wat weg van Tomb Raider/Uncharted in een Star Wars-setting.Harmen schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:40:
Premiere vanavond aangesloten, ging verrassend makkelijk! Al wat spellen gespeeld op de tv. Nog wel wennen met de controller, vooral Doom is lastig met richten.
Lara Croft is prima te spelen met controller, houd wel van zulke spellen. Nu rustig uitzoeken welke spellen leuk zijn.
Merk nu ook dat 43" niet over heeft kwa grote, kleine lettertjes zijn lastig om te lezen. Vooral tips en tricks.
Ik heb het alvast eventjes geprobeerd met Destiny 2 en de app sideloaden op mijn Android TV en een ps4 controller maar ik had helaas super veel input lag. Of het aan de bluetooth van de tv of de app ligt weet ik niet, op mijn telefoon en mac gaat het wel goed
Ik moet helaas dus nog even wachten op de ccu en de controller. Voordat ik cyberpunk kan spelen. Hopelijk gaat het daar dan wel goed! Ik hoop dat ze ze snel opsturen.
Werkt bij mij perfect. Ik speel wel bekabeld. Wi-Fi zou sowieso niet bij me opkomen voor zo'n platform om eerlijk te zijn.[b]Kathranis in "[Google Stadia] Algemene ervaringen topic"Ik moet helaas dus nog even wachten op de ccu en de controller. Voordat ik cyberpunk kan spelen. Hopelijk gaat het daar dan wel goed! Ik hoop dat ze ze snel opsturen.
Ik denk niet dat het iets met het internet te maken heeft. Het ging allemaal soepel en geen artifacts in beeld. En op mijn mac en telefoon ging het wél goed. Het lijkt dus aan de bluetooth van mijn tv of het sideloaden van de app te liggen.leFibo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:30:
[...]
Werkt bij mij perfect. Ik speel wel bekabeld. Wi-Fi zou sowieso niet bij me opkomen voor zo'n platform om eerlijk te zijn.
Morgen kan ik hem starten zonder gedoe. Alleen 1 uur nachts release tijd is mij de gortig voor een doordeweekse dag.
@Kathranis ik verwacht dat bluetooth een grote impact heeft op input. Stadia controller loopt rechtstreeks via wifi naar Stadia servers.
Stadia / PSN : whenheco
Built in Android TV? Dan is het echt hit or miss omdat veel cpu de constante stream niet kan bijhoudenRoerdomp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:21:
Ik ben super hyped voor Cyberpunk en kan niet wachten om te spelen. Ik heb ook nog nooit Stadia gebruikt.
Ik heb het alvast eventjes geprobeerd met Destiny 2 en de app sideloaden op mijn Android TV en een ps4 controller maar ik had helaas super veel input lag. Of het aan de bluetooth van de tv of de app ligt weet ik niet, op mijn telefoon en mac gaat het wel goed
Ik moet helaas dus nog even wachten op de ccu en de controller. Voordat ik cyberpunk kan spelen. Hopelijk gaat het daar dan wel goed! Ik hoop dat ze ze snel opsturen.
[ Voor 24% gewijzigd door Pukson op 10-12-2020 01:28 ]
Was een beetje bang nadat ik de beelden van de base PS4 zag, maar dit is zo en zoveel beter.
Dan kan ik dit weekend met een gerust hart beginnen aan Cyberpunk.
Alvast veel plezier ermee
Why so serious?
Hier is vannacht de PayPal betaling om 1 uur misgegaan. Misschien omdat er geen creditcard gekoppeld is. Rond 5 uur toen ik dat op m'n telefoon zag (moest pissen) heb ik Cyberpunk alsnog gekocht via PayPal en toen ging het wél goed. Hopelijk heeft dat niet teveel invloed op de verzending van de code om Premiere te bestellen (en eventuele voorraad).KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:30:
Ik heb mijn bevestiging nog eens opgezocht (reservering gedaan op 15 oktober):
[...]
Eigenlijk is het dus vreemd dat er al voor de release bedragen in rekening zijn gebracht. Ik check morgenochtend wel even of Cyberpunk werkt en of het dan wel in rekening is gebracht. Tot die tijd geen reden tot zorgen.
10 Dec 2020 00:59:16 GMT+01:00
Dit is mijn PayPal afschrijving voor cyberpunk. Ze hebben het er zelfs 44 seconden te vroeg af geschreven. Dit is PayPal overigens.
[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 10-12-2020 07:24 ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Haha ik heb exact hetzelfde. De hype om snel te spelen heerst op het net en ik kan hem nu direct spelen maar nog druk met andere games.Sjurm schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:40:
Cyberpunk staat bij mij in de bibliotheek, dus dat gaat goed. Binnenkort maar eens proberen, al is de game voor mij niks waarschijnlijk. Ik heb hem aangeschaft voor een goedkope Premiere-set
Haha dat ook inderdaad. Ben nu nog midden in AC Valhalla en erg veel tijd om te gamen heb ik niet.belly89 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:43:
[...]
Haha ik heb exact hetzelfde. De hype om snel te spelen heerst op het net en ik kan hem nu direct spelen maar nog druk met andere games.Teveel spellen tegelijk spelen wordt hem niet, dan haal ik de knoppen door elkaar
De setting van Cyberpunk is voor mij te futuristisch, maar wie weet vind ik het toch leuk.
Dat is gelijk wel een voordeel van Stadia trouwens, hij is gelijk speelbaar zonder eerst de de hele game te moeten downloaden plus de patches.
Jazeker, kopen voor 17 december.versay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:46:
Ik ben ook geïnteresseerd in de premiere edition. Is het nog mogelijk om Cyberpunk aan te schaffen en kom ik dan nog in aanmerking voor de premiere edition?
Zo lang ze nog adverteren schijnt er voorraad te zijn.
Natuurlijk speelt het niet lekker zonder controller en op zo'n klein scherm, maar puur het feit dat zo'n titel te spelen is op een telefoon van 1,5 jaar oud (pixel4) is eigenlijk te bizar voor woorden.
Dat heeft Google toch goed voor elkaar gekregen...
's Nachts pissen snap ik, maar om dan je banktransacties te checken...barrymossel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:22:
[...]
Hier is vannacht de PayPal betaling om 1 uur misgegaan. Misschien omdat er geen creditcard gekoppeld is. Rond 5 uur toen ik dat op m'n telefoon zag (moest pissen) heb ik Cyberpunk alsnog gekocht via PayPal en toen ging het wél goed. Hopelijk heeft dat niet teveel invloed op de verzending van de code om Premiere te bestellen (en eventuele voorraad).
Hebben meerdere mensen dit gedaan in combinatie met de Cyberpunk2077 deal zodat je op 50eu komt voor de premiere edition?
Ik heb hem gisteren besteld maar behalve mededeling van PayPal geen bericht gekregen over premier editieSjurm schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:55:
Als het goed is krijg je binnen een week de code voor de Premier Edition. Ik denk dat ik tot die tijd mijn speeltijd in Cyberpunk beperk tot maximaal 2 uur, zodat ik hem altijd nog kan refunden (wat geloof ik kan binnen 14 dagen en max. 2 uur speeltijd)
Het is niet heel duidelijk nee, maar je zou gewoon in aanmerking moeten komen, zie ook:Amdwarrior schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:00:
[...]
Ik heb hem gisteren besteld maar behalve mededeling van PayPal geen bericht gekregen over premier editie
De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt uiterlijk 16 januari 2021 om 00:59 uur CET naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk 1 februari 2021 om 00:59 uur CET worden ingewisseld.Amdwarrior schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:00:
[...]
Ik heb hem gisteren besteld maar behalve mededeling van PayPal geen bericht gekregen over premier editie
Zie https://support.google.co...075597371-2678549226&rd=1
Kijk, dat is al een stuk duidelijker. Zou het nog nodig moeten zijn om Cyberpunk ten minste 2 uur te hebben gespeeld voor een snellere afhandeling?versay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:07:
[...]
De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt uiterlijk 16 januari 2021 om 00:59 uur CET naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk 1 februari 2021 om 00:59 uur CET worden ingewisseld.
Zie https://support.google.co...075597371-2678549226&rd=1
Zag hem net voorbij komen. Dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk. Enige is dat ik hier een PC heb staan met een RTX 2070 super. Vind ik het toch ergens ook weer zonde om niet het maximale eruit te halen.versay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:58:
Ik heb die stadia app nu gedownload en zie wanneer je een proef abonnement af neemt dat je 10eu korting krijgt op je eerste game.
Hebben meerdere mensen dit gedaan in combinatie met de Cyberpunk2077 deal zodat je op 50eu komt voor de premiere edition?
En dan gewoon een Stadia controller aan te schaffen om het ooit eens te proberen.
Met andere woorden: ik heb even wat meningen van Stadia gebruikers nodig om te kiezen tussen een digitale kopie of de Stadia kopie
[ Voor 9% gewijzigd door Dubrillion op 10-12-2020 08:20 ]
1: Als je de game meer dan twee uur hebt gespeeld.
2: 14 dagen na aankoop.
Denk dat je daarna vrij snel de code krijgt, zodra je aan een van deze eisen voldoet.
Visuals-mode ook geprobeerd al?mregeling schreef op donderdag 10 december 2020 @ 06:46:
Moet ook zeggen dat Cyberpunk heerlijk draait op 60fps.
Was een beetje bang nadat ik de beelden van de base PS4 zag, maar dit is zo en zoveel beter.
Volgens mij is dit niet per se nodig. Ze verzenden de Premiere Edition toch pas in januari, dus als je al een code hebt en Cyberpunk toch refund, zal de order voor de Premiere Edition gewoon geannuleerd worden.Peter_Aragorn schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:51:
Die code ga je naar mijn weten krijgen zodra je de game niet meer kunt refunden. Dus:
1: Als je de game meer dan twee uur hebt gespeeld.
2: 14 dagen na aankoop.
Denk dat je daarna vrij snel de code krijgt, zodra je aan een van deze eisen voldoet.
Nouja dat is hoe ik denk dat het zal gaan. We gaan het meemakenSjurm schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:54:
[...]
Volgens mij is dit niet per se nodig. Ze verzenden de Premiere Edition toch pas in januari, dus als je al een code hebt en Cyberpunk toch refund, zal de order voor de Premiere Edition gewoon geannuleerd worden.
Officieel staat Inn de voorwaarden ook dat je de premiere edition moet terugsturen als je cyberpunk refund. Dus ik vermoed dat ze gewoon gaan sturen.Sjurm schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:54:
[...]
Volgens mij is dit niet per se nodig. Ze verzenden de Premiere Edition toch pas in januari, dus als je al een code hebt en Cyberpunk toch refund, zal de order voor de Premiere Edition gewoon geannuleerd worden.
Dat is wel echt Nice, en als ik de screenshots zo zie ziet het er idd prima uit. Vanavond lekker de hele avond spelenPukson schreef op donderdag 10 december 2020 @ 01:27:
Draait super en in 60 fps! Je hebt de keuze. HFR of visual fidelity. Spell zelf in hfr en ziet er nog super uit!
Stadia en 2070s bezitter hier. Voor de huidige generatie games kan je naar mijn ervaring beter lokaal gamen. Valhalla draait echt fijner/mooier lokaal dan op Stadia. Maar met next gen games zoals Cyberpunk denk ik dat het snel kan switchen.. zijn games die erg veel van je normale pc vragen.Dubrillion schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:18:
[...]
Zag hem net voorbij komen. Dat maakt het wel heel erg aantrekkelijk. Enige is dat ik hier een PC heb staan met een RTX 2070 super. Vind ik het toch ergens ook weer zonde om niet het maximale eruit te halen.
En dan gewoon een Stadia controller aan te schaffen om het ooit eens te proberen.
Met andere woorden: ik heb even wat meningen van Stadia gebruikers nodig om te kiezen tussen een digitale kopie of de Stadia kopie
Ik ben niet zo'n fanatieke gamer dus daarom vind ik het soms lastig om me bepaalde zaken voor te stellen. Heb daarom een oprechte vraag omdat ik niet begrijp waarom men zoiets zal doen.tokko1 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:09:
[...]
Stadia en 2070s bezitter hier. Voor de huidige generatie games kan je naar mijn ervaring beter lokaal gamen. Valhalla draait echt fijner/mooier lokaal dan op Stadia. Maar met next gen games zoals Cyberpunk denk ik dat het snel kan switchen.. zijn games die erg veel van je normale pc vragen.
Je geeft aan dat Valhalla lokaal veel fijner/mooier speelt dan wanneer je dat vergelijkt met Stadia. Ik neem daarom aan dat je dit spel binnen een maand na release 2 x hebt gekocht, anders zou dat wat lastig te beoordelen zijn.
Waarom koop je zo'n spel (voor de volle mep) in zo'n korte periode 2 x? Zit er zo'n groot verschil in de spelervaring tussen de verschillende platforms dat het het waard is om een spel op meerdere platformen te spelen?
Of heb de post niet goed begrepen?
Ik neem toch het zekere voor het onzekere. Zit nu op mijn werk en heb de telefoon ernaast liggen met het startscherm van Cyberpunk.RoFlame schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:07:
[...]
Officieel staat Inn de voorwaarden ook dat je de premiere edition moet terugsturen als je cyberpunk refund. Dus ik vermoed dat ze gewoon gaan sturen.
Blijft overigens erg gaaf dat je zo'n spel op een telefoon kan draaien
Om stadia te testen, ervaring wil hebben met of stadia nu 'genoeg' is. Overigens wel binnen 2 uur terug gebracht bij google zodat ik niet de volle mep betaal 2x. Valhalla op PC al tijden geleden ge pre-ordered, en wilde toch graag zien of het nu minder/zelfde/beter aanvoelde. Dus ja 't was een proef van een uurtje.. niet de volle gameversc049 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:22:
[...]
Ik ben niet zo'n fanatieke gamer dus daarom vind ik het soms lastig om me bepaalde zaken voor te stellen. Heb daarom een oprechte vraag omdat ik niet begrijp waarom men zoiets zal doen.
Je geeft aan dat Valhalla lokaal veel fijner/mooier speelt dan wanneer je dat vergelijkt met Stadia. Ik neem daarom aan dat je dit spel binnen een maand na release 2 x hebt gekocht, anders is zou dat wat lastig te beoordelen zijn.
Waarom koop je zo'n spel (voor de volle mep) in zo'n korte periode 2 x? Zit er zo'n groot verschil in de spelervaring tussen de verschillende platforms dat het het waard is om een spel op meerdere platformen te spelen?
Of heb de post niet goed begrepen?
Zit/zat ook met de vraag waar ik games nu moet kopen, lokaal (steam/ed..) of Stadia. En antwoord is beetje mix uiteindelijk want stadia werkt toch wel chill en waar je ook bent, maar voor sommige games is lokaal in alle glorie ook de moeite waard.
Dat is idd een prima oplossing en een mooie manier om het een met elkaar te vergelijken.tokko1 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:26:
[...]
Om stadia te testen, ervaring wil hebben met of stadia nu 'genoeg' is. Overigens wel binnen 2 uur terug gebracht bij google zodat ik niet de volle mep betaal 2x. Valhalla op PC al tijden geleden ge pre-ordered, en wilde toch graag zien of het nu minder/zelfde/beter aanvoelde. Dus ja 't was een proef van een uurtje.. niet de volle game
Zit/zat ook met de vraag waar ik games nu moet kopen, lokaal (steam/ed..) of Stadia. En antwoord is beetje mix uiteindelijk want stadia werkt toch wel chill en waar je ook bent, maar voor sommige games is lokaal in alle glorie ook de moeite waard.
Was het verschil in grafische kwaliteit wel groot?rwbk schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:43:
[...]
Ja 30 fps gelijk weer naar fps mode gegaan.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Vind het meevallen. Maar die 30 fps is gewoon njet fijn. Speel nu nog op full HD.SnoeiKoei schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:44:
[...]
Was het verschil in grafische kwaliteit wel groot?
Haha inderdaad. Daar gaat iets mis!KlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:54:
[...]
's Nachts pissen snap ik, maar om dan je banktransacties te checken...
Ja ik ga ook eerst op 1080p proberen, op PC. Ik heb mijn gratis maand Stadia Pro ook nog niet geactiveerd. Daarmee wacht ik wel tot ik de controller heb ontvangen, ergens in januari ofzo. Dan wil ik wel een maandje proberen of gamen op een 4K tv lekker werkt, ik ben meer een muis&tobo-gamer.rwbk schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:47:
[...]
Vind het meevallen. Maar die 30 fps is gewoon njet fijn. Speel nu nog op full HD.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Je moet een geldige betaalmethode hebben voor het bestellen van de gratis premiere. Goede kans dat ze een claim zetten op je CC. Doen ze ook wanneer je bij het omwisselen van een product jouw oude pas terugstuurt nadat je een nieuwe hebt ontvangen. (Je kan er dan voor kiezen direct een nieuwe gratis te bestellen en later je oude terug te sturen, of de oude terugsturen en een nieuwe ontvangen als de oude bij hen is aangekomen en gecheckt.)RoFlame schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:07:
[...]
Officieel staat Inn de voorwaarden ook dat je de premiere edition moet terugsturen als je cyberpunk refund. Dus ik vermoed dat ze gewoon gaan sturen.
Zojuist even Cyberpunk op mijn PC (in Chrome browser full-screen Stadia scherm) in visual mode uitgeprobeerd. Gisteravond toevallig nog even The Witcher 3 (lokaal geïnstalleerd) op mijn PC gespeeld, maar waar TW3 ontzettend scherp is vind ik Cyberpunk erg 'soft' in beeld.KlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:52:
Ik ga vanavond eens beginnen met visuals-mode. Vind 30fps over het algemeen genoeg bij dit soort games en speel op een grote 4k-tv, dus verwacht wel een meerwaarde. Kan dan altijd nog naar fps-mode switchen als het toch niet lekker mocht lopen.
Ik heb een 1920x1080 scherm, dus zou de 1080p van Cyberpunk dan toch ook scherp moeten zijn ? Mis ik iets of is dit gewoon een verschil tussen Stadia en lokaal geïnstalleerd?
Tot nu toe geen 'game-breaking' bugs, maar boy, wat een enorme berg glitches heb ik al gezien in 2 uur tijd. Vooral grafische glitches, overal knipperende schaduwen, models die niet goed op de grond geplaatst zijn, NPC's die door elkaar heen clippen of soms opeens verdwijnen in het niets.Pukson schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:53:
Visual mode ziet er wel echt netjes uit maar je merkt direct verschil qua smoothness. Merk weinig bugs en de laadtijden zijn echt nihil
Maar het voelt over het algemeen wel een beetje 'Cyberpunk' om dit in de cloud te spelen
Zoals hierboven vind ik ook dat het beeld wat 'soft' aanvoelt, ook vergeleken met andere Stadia titels. Alsof het niet op 1080p maar op 720p draait ofzo..
[ Voor 11% gewijzigd door Rivandu op 10-12-2020 10:12 ]
Hier pas 1 visual glitch in de spiegel gehad. That is it in 2 uur tijdRivandu schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:10:
[...]
Tot nu toe geen 'game-breaking' bugs, maar boy, wat een enorme berg glitches heb ik al gezien in 2 uur tijd. Vooral grafische glitches, overal knipperende schaduwen, models die niet goed op de grond geplaatst zijn, NPC's die door elkaar heen clippen of soms opeens verdwijnen in het niets.
Maar het voelt over het algemeen wel een beetje 'Cyberpunk' om dit in de cloud te spelen
Ik zie dat op Reddit ook veel voorbij komen, maar in alle gevallen lijkt het te gaan om gamers die op een desktop/laptop spelen in Chrome. Ervaringen met de CCU zouden dan juist weer heel goed moeten zijn. Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld The Division 2, die er op de CCU veel scherper en contrastrijker uitziet dan op mijn Chromebook. Op de Chromebook lijkt het altijd net alsof er een grijze waas over het scherm hangt. Ik kan mij voorstellen dat dit bij Cyberpunk ook het geval is, maar daar kom ik vanavond pas achter.Haay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:09:
[...]
Zojuist even Cyberpunk op mijn PC (in Chrome browser full-screen Stadia scherm) in visual mode uitgeprobeerd. Gisteravond toevallig nog even The Witcher 3 (lokaal geïnstalleerd) op mijn PC gespeeld, maar waar TW3 ontzettend scherp is vind ik Cyberpunk erg 'soft' in beeld.
Ik heb een 1920x1080 scherm, dus zou de 1080p van Cyberpunk dan toch ook scherp moeten zijn ? Mis ik iets of is dit gewoon een verschil tussen Stadia en lokaal geïnstalleerd?
Voor de Pre-order was het niet mogelijk om die 10e korting te gebruiken. Maar als het goed is moet dat nu wel lukken nu het spel uit is.versay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:58:
Ik heb die stadia app nu gedownload en zie wanneer je een proef abonnement af neemt dat je 10eu korting krijgt op je eerste game.
Volgens mij hebben de meeste de 10e aan een ander spel gespendeerd (bijvoorbeeld Borderlands 3)
[ Voor 8% gewijzigd door 12345j op 10-12-2020 10:28 ]
Net tijdens een meeting vast mn character aangemaakt, en vond het ook wel wat soft er uit zien. Was op Chrome ook inderdaad. Vanavond op de CCU, dan zal het vast een stuk beter gaanKlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:16:
[...]
Ik zie dat op Reddit ook veel voorbij komen, maar in alle gevallen lijkt het te gaan om gamers die op een desktop/laptop spelen in Chrome. Ervaringen met de CCU zouden dan juist weer heel goed moeten zijn. Ik heb hetzelfde met bijvoorbeeld The Division 2, die er op de CCU veel scherper en contrastrijker uitziet dan op mijn Chromebook. Op de Chromebook lijkt het altijd net alsof er een grijze waas over het scherm hangt. Ik kan mij voorstellen dat dit bij Cyberpunk ook het geval is, maar daar kom ik vanavond pas achter.
Bij mij gaat hij wel echt op performance mode blijven iig... Visuals zijn wel wat mooier op graphics mode, maar voelde al gelijk stotterend aan.
Misschien helpt dat al qua softheid, kan schelen om bv motion blur / depth of field uit te zetten. Zou me niks verbazen.rwbk schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:18:
Je kan wat grafische settings aanpassen [Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Possible op 10-12-2020 10:41 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Volgens mij moet je in elk geval chromatic aberration uitzetten als ik Reddit mag geloven. Ben zelf fanatiek fotograaf en voor een scherpe foto wil je juist geen chromatic aberration, dus ik kan mij er iets bij voorstellen. Mogelijk draagt CA wel bij aan de sfeer (roze/groene randjes langs scherpe lijnen), maar het lijkt dus eerder storend dan een welkome toevoeging.RoFlame schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:29:
[...]
Misschien helpt dat al qua softheid, kan schelen om bv motion blur / depth of field uit te zetten. Zou me niks verbazen.
Ligt aan het soort spellen waar je van houdt. Ik ben een tijd terug aan de eerste Tomb Raider begonnen en vond hem best vermakelijk. Ben zelf wel fan van lineaire, verhalende spellen, zoals bijvoorbeeld Uncharted.Possible schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:35:
over die 10 euro korting.. Welke game zouden jullie hiermee kopen? Is Tomraider nog leuk om te spelen? (is is 19,99 in de store, dus dan betaal je daar een tientje voor)
Games die ik vooral speelde destijds was Fifa, COD, Battlefield.. Maar die zijn er helaas nog niet voor Stadia
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Inderdaad, helemaal mee eens... Vind het ook bijzonder dat ze dat soort dingen toevoegen, ben er zelf helemaal niet van, bij mn foto's gaat het ook altijd direct uit in lightroomKlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:35:
[...]
Volgens mij moet je in elk geval chromatic aberration uitzetten als ik Reddit mag geloven. Ben zelf fanatiek fotograaf en voor een scherpe foto wil je juist geen chromatic aberration, dus ik kan mij er iets bij voorstellen. Mogelijk draagt CA wel bij aan de sfeer (roze/groene randjes langs scherpe lijnen), maar het lijkt dus eerder storend dan een welkome toevoeging.
Heb even een vergelijking gemaakt tussen performance / visual en alle grafische settings uit of niet (niet specifiek alle settings één voor één getest).
Je ziet in de screenshots bij het hek heel duidelijk dat hij scherper is met grafische opties uit, en voelt over algemeen echt wel scherper en gewoon prima zo. Qua visual mode zie je vooral dat de schaduwen wat mooier zijn (Zie bv bij de auto of de stenen op de grond), maar qua frames voor mij niet lekker speelbaar.
Performance mode met alle grafische opties uit:
:strip_exif()/f/image/QgtZ0vBmHFNkTCQY5eGRVzpu.jpg?f=fotoalbum_large)
Performance mode met alles aan:
:strip_exif()/f/image/TXC9pNes53RGtooYsGkUQE1B.jpg?f=fotoalbum_large)
Visual mode aan met alle opties uit:
:strip_exif()/f/image/1Yc9iL8Q3dJsq8cxZc4SWs08.jpg?f=fotoalbum_large)
Visual mode met alle opties aan:
[ Voor 17% gewijzigd door RoFlame op 10-12-2020 10:48 . Reden: screenshots opnieuw geupload, waren wat groot in MBs ]
Wow bedankt voor je moeite, weet ik wat ik straks ga selecteren! En ik kon al niet wachtenRoFlame schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:45:
[...]
Inderdaad, helemaal mee eens... Vind het ook bijzonder dat ze dat soort dingen toevoegen, ben er zelf helemaal niet van, bij mn foto's gaat het ook altijd direct uit in lightroom![]()
Heb even een vergelijking gemaakt tussen performance / visual en alle grafische settings uit of niet (niet specifiek alle settings één voor één getest).
Je ziet in de screenshots bij het hek heel duidelijk dat hij scherper is met grafische opties uit, en voelt over algemeen echt wel scherper en gewoon prima zo. Qua visual mode zie je vooral dat de schaduwen wat mooier zijn (Zie bv bij de auto of de stenen op de grond), maar qua frames voor mij niet lekker speelbaar.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Why so serious?
Super vergelijking en inderdaad een groot verschil tussen opties aan en uit. Klein verschil overigens tussen fps- en visual-mode. Denk dat ik toch maar op fps ga spelen.RoFlame schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:45:
[...]
Inderdaad, helemaal mee eens... Vind het ook bijzonder dat ze dat soort dingen toevoegen, ben er zelf helemaal niet van, bij mn foto's gaat het ook altijd direct uit in lightroom![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is wat lastig om voor een ander te beslissen. Ook omdat ik niet alle prijzen nu kan zien doordat ik al wat games heb gekocht. Wellicht is Borderlands 3 iets? Heb je nagenoeg voor niets met die korting. Ik vind The Division 2 (vooral in multiplayer) ook erg de moeite waard als je van tactische shooters houdt.Possible schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:44:
@KlaasjeNL Ben niet zon fanatieke gamer en heb een Xbox one die al jaren stof ligt te happen.. Nu met stadia vind ik het toch wel weer tof om af en toe te gamen zonder weer een grote investering te doen.
Games die ik vooral speelde destijds was Fifa, COD, Battlefield.. Maar die zijn er helaas nog niet voor Stadia
KlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:10:
[...]
Het is wat lastig om voor een ander te beslissen. Ook omdat ik niet alle prijzen nu kan zien doordat ik al wat games heb gekocht. Wellicht is Borderlands 3 iets? Heb je nagenoeg voor niets met die korting. Ik vind The Division 2 (vooral in multiplayer) ook erg de moeite waard als je van tactische shooters houdt.
Én als je The Division 2 koopt kan je af en toe met een aantal van hier samen gamen!Possible schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:44:
@KlaasjeNL Ben niet zon fanatieke gamer en heb een Xbox one die al jaren stof ligt te happen.. Nu met stadia vind ik het toch wel weer tof om af en toe te gamen zonder weer een grote investering te doen.
Why so serious?
Kan het kloppen dat ik voor Stadia alleen het Stadia account voor betalingen (en dus Play credit) kan gebruiken? Of kijk ik verkeerd??
Je kan op zich gewoon twee accounts gebruiken. Ik heb er ook twee in mijn GSM staan. Alleen kun je met die rewards dan inderdaad geen Stadia games kopen (maar wel apps uit de playstore, of ebooks). Zijn die rewards bij jullie wel de moeite dan? Ik heb pas twee keer iets gehad over de Lidlbarrymossel schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:15:
Ik ben al mijn Google zaken over aan het zetten van een GSuite (Workspace) account naar een Gmail account (want meer mogelijkheden). Dit is echter een ander Gmail account dan mijn Stadia account. Boeit me an sich niets, maar mijn Google Rewards is nu dus gekoppeld aan het niet-Stadia account.
Kan het kloppen dat ik voor Stadia alleen het Stadia account voor betalingen (en dus Play credit) kan gebruiken? Of kijk ik verkeerd??
Maar misschien dat ik ook nog wel over ga. Ik overweeg het ook wel eens, mijn domein kost ook 40 euro per jaar en opties zijn in Google Suite volgens mij duurder dan in de particuliere Gmail (als straks Google Photos meer beperkt is opslag bijkopen ofzo).
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 10-12-2020 11:21 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb er in 2 jaar tijd bijna 130 euro mee verdiend, dus het kan zeker wel interessant zijn.Marzman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:19:
[...]
Je kan op zich gewoon twee accounts gebruiken. Ik heb er ook twee in mijn GSM staan. Alleen kun je met die rewards dan inderdaad geen Stadia games kopen (maar wel apps uit de playstore, of ebooks). Zijn die rewards bij jullie wel de moeite dan? Ik heb pas twee keer iets gehad over de Lidlen een keer over een winkel waar ik niet geweest was (dit ook aangegeven).
BIj mij is het 60 cent ofzo in die tijdKlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:20:
[...]
Ik heb er in 2 jaar tijd bijna 130 euro mee verdiend, dus het kan zeker wel interessant zijn.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heeft volgens mij grotendeels met je demografische gegevens en locatie te maken. Als je veel in winkels komt kan er nog wel wat omhoog komen. Heb vannachtMarzman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:19:
[...]
Je kan op zich gewoon twee accounts gebruiken. Ik heb er ook twee in mijn GSM staan. Alleen kun je met die rewards dan inderdaad geen Stadia games kopen (maar wel apps uit de playstore, of ebooks). Zijn die rewards bij jullie wel de moeite dan? Ik heb pas twee keer iets gehad over de Lidlen een keer over een winkel waar ik niet geweest was (dit ook aangegeven).
Ik heb de gratis GSuite nog, met eigen domein dus. Dat vind ik heerlijk voor mail (en mijn familie ook). Maar niet alle Google diensten (bijvoorbeeld Google Stadia, Google Family en zaken in Google Assistant) werken met een GSuite account. En daar irriteerde ik me gisteren zo aan, dat ik alles om aan het zetten ben. Kon niet eens mijn boodschappen op een Google Keep lijstje zetten via mijn Nest Hub. Dus vandaar.Maar misschien dat ik ook nog wel over ga. Ik overweeg het ook wel eens, mijn domein kost ook 40 euro per jaar en opties zijn in Google Suite volgens mij duurder dan in de particuliere Gmail (als straks Google Photos meer beperkt is opslag bijkopen ofzo).
Maar dan ga ik de Rewards maar op mijn Stadia account zetten dus...
Klopt ik vind de game ook niet zo mooi op Stadia als ik normaal bent gewend op pc qua scherpte. Denk dat scherpte vooral ontbreekt door compressie op de stream. Ik heb nog een uur gameplay over, misschien ga ik 'm refunden en toch maar native op PC kopen.Haay schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:09:
[...]
Zojuist even Cyberpunk op mijn PC (in Chrome browser full-screen Stadia scherm) in visual mode uitgeprobeerd. Gisteravond toevallig nog even The Witcher 3 (lokaal geïnstalleerd) op mijn PC gespeeld, maar waar TW3 ontzettend scherp is vind ik Cyberpunk erg 'soft' in beeld.
[ Voor 6% gewijzigd door CyberMania op 10-12-2020 11:28 ]
Speel je dan op een pc of via een CCU met alle grafische opties uit? Dat schijnt nogal verschil te kunnen maken.CyberMania schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:28:
[...]
Klopt ik vind de game ook niet zo mooi op Stadia als ik normaal bent gewend op pc qua scherpte. Denk dat scherpte vooral ontbreekt door compressie op de stream. Ik heb nog een uur gameplay over, misschien ga ik 'm refunden en toch maar native op PC kopen.
Op laptop en pc. Ik heb geen CCU die krijg je pas na een week erbij.KlaasjeNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:30:
[...]
Speel je dan op een pc of via een CCU met alle grafische opties uit? Dat schijnt nogal verschil te kunnen maken.
Hoop je...CyberMania schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:31:
[...]
Ik heb geen CCU die krijg je pas na een week erbij.
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/FFzc0rSPc4Jf9nR4Hf0zttfl.jpg?f=fotoalbum_large)