Lol, ik volg dit topic sinds gisteren en zie nu net de term 'Dadia'. Herkenbaar

Onlangs mijn Xbox One S verkocht omdat ik er nauwelijks op speel, zoontje van 1,5 dus weinig tijd en als ik tijd heb is de TV vaak bezet

Heb wel een game-PC staan maar is inmiddels ook 5 jaar oud en veel verder dan wekelijks een potje Battlefield 4/1/V kom ik ook
Ik sta op het punt op Cyberpunk te pre-orderen, want het hele Stadia concept trekt mij wel. Onlangs al een nieuwe Chromecast with Google TV gekocht en een Chromebook, dus ik kan in principe overal gamen (en natuurlijk op mijn PC). Met wat geluk heb ik dus straks Cyberpunk 'gratis', want de Chromecast ultra knal ik direct hier op V&A of op Marktplaats!
#Dadia
Edit:
als ik trouwens de voorwaarden van de Stadia Pro/Controller/CC: Ultra bekijk staat er trouwens het volgende:
¹ De aanbieding loopt tot 1-12-20 om 09:00 uur CET of zolang de voorraad strekt. Als je in aanmerking wilt komen voor de Aanbieding, moet je 18 jaar of ouder zijn, een verzendadres in Nederland hebben en Cyberpunk 2077 op Stadia reserveren of kopen tijdens de promotieperiode. De promotiecode voor de Stadia Premiere Edition wordt gestuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Stadia-account. De promotiecode kan ingewisseld worden in de Google Store. Bekijk de voorwaarden.
Krijg je nu wel of niet een controller + een CC:Ultra cadeau?
[
Voor 32% gewijzigd door
-tom-562 op 09-12-2020 14:03
]