• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:06
KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:47:
[...]

Ik zal de volgende keer net als jullie gaan zitten wachten achter een steen, schreeuwend om mijn moeder tot iemand als ik erop uittrekt om te flanken of de vijand op een andere manier te verrassen. >:)
+1 |:(

Anders komt dat gekke vrouwtje weer met die knuppel achter ons aan.. 8)7 |:(
Schmitzel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:53:
[...]

+1 |:(

Anders komt dat gekke vrouwtje weer met die knuppel achter ons aan.. 8)7 |:(
Haha, sta je daar met z'n tweetjes met een assault rifle om doodgeknuppeld te worden door een junk met een gasmasker... :F ;w

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 22:54
KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:54:
[...]

Haha, sta je daar met z'n tweetjes met een assault rifle om doodgeknuppeld te worden door een junk met een gasmasker... :F ;w
maar ook echt inderdaad 8)7

Soms wel echt frutstrerend ook hoe hardnekkig die gasten zijn.... Jij vol met je sniper door zn kop knallen, en komt ie vanaf 100 meter je even neerknallen, hoe dan! :X
RoFlame schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:02:
[...]

Soms wel echt frutstrerend ook hoe hardnekkig die gasten zijn.... Jij vol met je sniper door zn kop knallen, en komt ie vanaf 100 meter je even neerknallen, hoe dan! :X
Daarom moet je ze ook niet snipen, maar er naar toe rennen. 8) :+

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RoFlame schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:02:
[...]

Exact dit! Gisteren had ik dat ook, normaal met zo'n patrouille dan zet je je turret klaar, paar keer meeknallen en ze liggen. Nu was het zo dat ik na 1 kogel gelijk neer was en na de respawn 3 keer over m'n eigen lichaam heen te zijn gestapt.. :D maar opgaf.. Kunnen dit lui zijn geweest van een control point die wat lastiger zijn om neer te halen?

Steam/Epic: Deurstopper

• RoFlame
Deurstopper schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:42:
[...]

Exact dit! Gisteren had ik dat ook, normaal met zo'n patrouille dan zet je je turret klaar, paar keer meeknallen en ze liggen. Nu was het zo dat ik na 1 kogel gelijk neer was en na de respawn 3 keer over m'n eigen lichaam heen te zijn gestapt.. :D maar opgaf.. Kunnen dit lui zijn geweest van een control point die wat lastiger zijn om neer te halen?
je moet heel erg opletten in welke gebieden je loopt. Ieder gebied heeft weer zn eigen enemy level zeg maar. Dat kan je op de kaart ook zien en moet je echt wel rekening mee houden, anders lukt er echt niks.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
De 10 euro korting is ook te combineren met de games die nu in de aanbieding toch? O.a. Borderlands en PGA Tour.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:22
Ronwiel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:03:
De 10 euro korting is ook te combineren met de games die nu in de aanbieding toch? O.a. Borderlands en PGA Tour.
En Zombie Army 4: Dead War Deluxe Edition ;)

• Schmitzel
  • Laatst online: 10:06
RoFlame schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:01:
[...]

je moet heel erg opletten in welke gebieden je loopt. Ieder gebied heeft weer zn eigen enemy level zeg maar. Dat kan je op de kaart ook zien en moet je echt wel rekening mee houden, anders lukt er echt niks.
Is dat in coop ook zo?
Ja, maar dan is het met een groepje wel wat minder frustrerend. Het loont overigens ook om je wapens te wisselen (hoewel ik dat systeem erg omslachtig vind werken). Afgelopen weekend tijdens een missie m'n level 1 rifle omgewisseld voor een level 9 wapen en dat maakte meteen een wereld van verschil.

• Deurstopper
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:39:
[...]

Ja, maar dan is het met een groepje wel wat minder frustrerend. Het loont overigens ook om je wapens te wisselen (hoewel ik dat systeem erg omslachtig vind werken). Afgelopen weekend tijdens een missie m'n level 1 rifle omgewisseld voor een level 9 wapen en dat maakte meteen een wereld van verschil.
Haha daar kwam ik gister dus ook achter. Het neermaaien gaat nu dus een stuk makkelijker :D
Ook de rest van je gear zoals armor en zo is wel handig om te upgraden. En vergeet je skills niet!
Turret en chem launcher ftw

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:34
Even een vraagje voor de wat meer ervaren Stadia gebruikers: ik heb begrepen dat je je Google Play tegoed kan gebruiken om aankopen in Stadia te doen. Ik wil namelijk weer een maandje Pro nemen voor een bepaalde game maar zie in de android app van Stadia geen mogelijkheid om via Google Play te betalen.

Ik weet dat het niet gaat via de PC maar dat je het via een android device moet doen. Maar ik kom er niet achter. Wie oh wie kan mij helpen? :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 00:12
Meld me nu ook in dit topic met de Cyberpunk deal en heb nu ook nba 2k21 aangeschaft. Met de browser naar stadia en de game start op. Dit werkt vloeiend en is prima speelbaar. Alleen heb ik een 34 inch 1440 ultrawide en is mijn stadia slechts 1080p. Ik speel wel vaker op lager resolutie dus dat is geen probleem, alleen wil ik dan niet mijn hele scherm benutten, maar slechts de helft. Bestaat er iets waardoor stadia niet mijn hele scherm overneemt maar slechts een klein oppervlak?
Vortigen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:19:
Even een vraagje voor de wat meer ervaren Stadia gebruikers: ik heb begrepen dat je je Google Play tegoed kan gebruiken om aankopen in Stadia te doen. Ik wil namelijk weer een maandje Pro nemen voor een bepaalde game maar zie in de android app van Stadia geen mogelijkheid om via Google Play te betalen.

Ik weet dat het niet gaat via de PC maar dat je het via een android device moet doen. Maar ik kom er niet achter. Wie oh wie kan mij helpen? :)
Ik doe de aankopen via de stadia app, daar zit de winkel in-app en dan koop je dus de games als soort verkapte in-app aankopen. Daar gelden dan de betaalkeuzes die je in de google play store hebt staan (kun je dan per keer uit kiezen).

• Vortigen
Ht87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:41:
[...]

Ik doe de aankopen via de stadia app, daar zit de winkel in-app en dan koop je dus de games als soort verkapte in-app aankopen. Daar gelden dan de betaalkeuzes die je in de google play store hebt staan (kun je dan per keer uit kiezen).
Ik heb in de Google Play store diverse betaalmethoden staan. Creditcard, Paypal en mijn Play tegoed. Echter als ik in de android stadia app een Pro abo wil nemen kan ik toch echt alleen mijn Creditcard kiezen.
Zie ik iets over het hoofd? Is er een slinks verborgen knopje of optie ergens die ik mis?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Albert020
Moet zeggen tot mijn verbazing dat PGA TOUR 2K21 zeer fijn speelt op mijn Tab 7 plus met touchscreen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 08-12-2020 12:53 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:53:
Moet zeggen tot mijn verbazing dat PGA TOUR 2K21 zeer fijn speelt op mijn Tab 7 plus met touchscreen ;)
Zonder controller?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Albert020
Ja zonder controller, werkt zelfde als met maar dan staan de knoppen op je scherm,
zou even screenshotje maken, werk echt goed !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RS4Y3wk3plWvUyLpXvNdRqcuuZ8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WkdT2TpfmYxyH4Bua4KwbkyV.jpg?f=user_large

[ Voor 39% gewijzigd door Albert020 op 08-12-2020 13:12 ]

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Werkt die 10 euro korting ook met games die momenteel in de aanbieding zijn?

https://psnprofiles.com/leFibo

• RoFlame
leFibo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:58:
Werkt die 10 euro korting ook met games die momenteel in de aanbieding zijn?
Jazeker! :)

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Ok top, want in dat geval is Borderlands 3 Ultimate Edition maar 99 cent. 😄

https://psnprofiles.com/leFibo

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
Haha dat outcasters is echt heerlijk!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
leFibo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:02:
Ok top, want in dat geval is Borderlands 3 Ultimate Edition maar 99 cent. 😄
Klopt. Enkel niet op pre-orders in te wisselen.
Vortigen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:48:
[...]

Ik heb in de Google Play store diverse betaalmethoden staan. Creditcard, Paypal en mijn Play tegoed. Echter als ik in de android stadia app een Pro abo wil nemen kan ik toch echt alleen mijn Creditcard kiezen.
Zie ik iets over het hoofd? Is er een slinks verborgen knopje of optie ergens die ik mis?
Als ik mij niet vergis, kan aanmelden/registreren alleen met een creditcard, maar kan betalen daarna ook met Play-tegoed. Voorwaarde voor dat laatste is dat je tegoed wel het hele bedrag dekt. Je kan 5 euro tegoed bijvoorbeeld niet inzetten als korting op een game die meer dan dat kost.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-01 12:52
J.E. Weinor schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:14:
[...]

Onduidelijk en vage vermoedens omslachtige websites veel handelingen kromme voorwaarden rare regels etc, Daar zijn de Amerikanen heel goed in.
Ik vind er niks onduidelijks aan: https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=nl
Freshnub schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:31:
Meld me nu ook in dit topic met de Cyberpunk deal en heb nu ook nba 2k21 aangeschaft. Met de browser naar stadia en de game start op. Dit werkt vloeiend en is prima speelbaar. Alleen heb ik een 34 inch 1440 ultrawide en is mijn stadia slechts 1080p. Ik speel wel vaker op lager resolutie dus dat is geen probleem, alleen wil ik dan niet mijn hele scherm benutten, maar slechts de helft. Bestaat er iets waardoor stadia niet mijn hele scherm overneemt maar slechts een klein oppervlak?
Zelf geen ervaring mee, maar zou moeten kunnen:

https://www.reddit.com/r/...pc_can_you_play_windowed/

• barrymossel
Kan er niks aan doen, maar baal nu al van die Cyberpunk deal. De domme (lees: dit had je zelf in dit topic of via Google ook makkelijk kunnen vinden) vragen komen weer lekker in een rap tempo binnen. Lijkt verdorie wel een Facebook groep...

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Pukson schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:20:
De Premier deal krijg je pas een week na het uitkomen van Cyberpunk. Dit zodat mensen het spel niet meer kunnen refunden en geen recht dus meer hebben op de Premier bundel. Wat mij heel logisch lijkt. Snap dat het voor sommige vervelend is maar het zij zo.

Zelf onlangs via ebay een Premier setje bemachtigd voor 49 euro. Staan verschillende op, mocht je perse er nu 1 willen. Je kan dan de nieuwe altijd nog verkopen.

@12345j
@J.E. Weinor
Waar heb je die informatie vandaan?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-01 22:02
barrymossel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:15:
Kan er niks aan doen, maar baal nu al van die Cyberpunk deal. De domme (lees: dit had je zelf in dit topic of via Google ook makkelijk kunnen vinden) vragen komen weer lekker in een rap tempo binnen. Lijkt verdorie wel een Facebook groep...
Ook al begrijp ik het gevoel dat achter je reactie steekt, het komt toch heel erg over alsof jij een onbewoond eiland gevonden hebt, erop bent gaan zitten en vervolgens iedereen boos aankijkt die later aankwam en rond aan het kijken is. Jouw reactie heeft er in ieder geval voor gezorgd dat het Facebook gehalte weer gestegen is :+

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 08-12-2020 14:21 ]

• Vortigen
KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:09:
[...]

Als ik mij niet vergis, kan aanmelden/registreren alleen met een creditcard, maar kan betalen daarna ook met Play-tegoed. Voorwaarde voor dat laatste is dat je tegoed wel het hele bedrag dekt. Je kan 5 euro tegoed bijvoorbeeld niet inzetten als korting op een game die meer dan dat kost.
Ik heb iets van 10 euro nogwat op Google Play staan dus dat moet genoeg zijn voor een maand abo Pro van 9,99.
Ik zag trouwens dat via de android app de betaling via Google PAY gaat en dus niet PLAY. Lekker verwarrend zeg.
Vooralsnog zie ik dus geen mogelijkheid om via Google PLAY (of b.v. Paypal die ook als betalings methode staat bij mij) een Pro abo te kunnen nemen.

Ik kijk wel of ik een support ticket kan aanmaken. Wellicht kan een Google medewerker mij een stap-voor-stap uitleg geven want echt makkelijk is het niet ;)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:37

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zo Premiere Edition is onderweg. (besteld op 27 november)
Wellicht dat ik de toekomst nog een extra controller aanschaf, deze zijn enkel bij Google aan te schaffen lees ik. Iemand nog andere adresjes? Als ik nu een controller wil bestellen duurt het weer 2 weken. :+

Whatever.

Vortigen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:21:
[...]

Ik heb iets van 10 euro nogwat op Google Play staan dus dat moet genoeg zijn voor een maand abo Pro van 9,99.
Ik zag trouwens dat via de android app de betaling via Google PAY gaat en dus niet PLAY. Lekker verwarrend zeg.
Vooralsnog zie ik dus geen mogelijkheid om via Google PLAY (of b.v. Paypal die ook als betalings methode staat bij mij) een Pro abo te kunnen nemen.

Ik kijk wel of ik een support ticket kan aanmaken. Wellicht kan een Google medewerker mij een stap-voor-stap uitleg geven want echt makkelijk is het niet ;)
Toen ik mijn vrouw aanmeldde via haar telefoon voor de gratis pro moest je ook een betaalmiddel toevoegen, dat ging eigenlijk heel goed via google play, maar zij had nog helemaal geen betaalmiddel toegevoegd dus kon ik uit alles kiezen (paysafecard, play store tegoed, Ideal, credit card). Weet niet of het ook te maken kan hebben met model telefoon of Androidversie? Vreemd! Laat even weten wat eruit komt bij google!
Harmen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:25:
Wellicht dat ik de toekomst nog een extra controller aanschaf, deze zijn enkel bij Google aan te schaffen lees ik. Iemand nog andere adresjes? Als ik nu een controller wil bestellen duurt het weer 2 weken. :+
Marktplaats ;) of evt buitenlandse google stores?

• Marzman
  • Niet online
Albert020 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:56:
[...]

Ja zonder controller, werkt zelfde als met maar dan staan de knoppen op je scherm,
zou even screenshotje maken, werk echt goed !

[Afbeelding]
Tof, dat had ik nog nooit gezien. Volgens mij was dat vorige keer dat ik dat probeerde nog niet. Het zit in alle spellen zo te zien (alleen is het natuurlijk per spel verschillend hoe bruikbaar het is)

/▌

Harmen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:25:
Die 2 weken is wel vrij uitzonderlijk. 27 november zit je natuurlijk precies rond black friday, cyber monday, Sinterklaas etc. Meestal duurt het niet langer dan een dag of 2, al kan dat nu anders zijn met drukte rond de Cyberpunk-actie en in aanloop naar kerst.

Anders inderdaad Marktplaats, zoals hierboven al werd geopperd.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:37

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks, zal dat ff in de gaten houden. Wellicht dat de prijzen van een losse controller nog eens zakken, heb nu een chromecast ultra + controller voor dezelfde prijs. :7

Whatever.

Harmen schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:17:
Thanks, zal dat ff in de gaten houden. Wellicht dat de prijzen van een losse controller nog eens zakken, heb nu een chromecast ultra + controller voor dezelfde prijs. :7
Je hebt toch gebruikgemaakt van de Cyberpunk-actie? Zo niet, dan zou je dat alsnog kunnen doen als je op een tweede controller kan wachten. Die 59 euro is sowieso al minder dan de 69 euro die je voor een losse controller betaalt. Bovendien zou je de Chromecast Ultra die erbij zit vervolgens kunnen doorverkopen.

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Is die actie er nu nog dan voor Cyberpunk icm de controller en de CCU? Ik lees dat niet meer als ik in de stadia store zit.

- The Neo and Only -

NeoFoX schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:27:
Is die actie er nu nog dan voor Cyberpunk icm de controller en de CCU? Ik lees dat niet meer als ik in de stadia store zit.
Ik zie de aanbieding gewoon nog staan, dus volgens mij is de actie er gewoon nog.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
NeoFoX schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:27:
Op de aanbieding pagina: https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077?hl=nl zie ik bij de voorwaarden staan: De aanbieding loopt tot 1-12-20 om 09:00 uur CET of zolang de voorraad strekt.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Kunnen jullie bij je transactions zien of dat inclusief Stadia Premiere is?

• NeoFoX
  • Nu online
Ik ben net begonnen om Stadia eens te testen op een pc met de gratis versie van Destiny; het loopt prima en soepel.

Maar als ik nu eens;
- Borderland 3 voor € 11,-
- Cyberpunk 2077 voor € 60,-

Aanschaf heb je beste namen voor een prijs met een chromecast ultra en een controller.. Dat lijkt mij niet heel duur.

Ben wel benieuwd naar de online multiplayer opties in de verschillende games.. Daar al ervaringen mee?

- The Neo and Only -

• 418O2
  • Nu online
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=en
Eligible users who pre-order or purchase Cyberpunk 2077 on Stadia between October 15, 2020 and December 17, 2020 receive a Stadia Premiere Edition (Stadia Controller and Chromecast Ultra) at no additional charge, subject to these terms and conditions (the “Offer”). Offer includes free basic shipping.
@NeoFoX je krijgt ook nog een tientje korting bij je eerste aanschaf; dus dan heb je Borderlands voor een euro

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 08-12-2020 16:54 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
https://i.redd.it/pu9pm4zdmy361.png

Codes worden dus binnen een week na launch verzonden.

Bij mij is trouwens nog niks afgeboekt wat betreft de preorder.

Voor de fans. Er zijn 2 games uitgekomen.

YouTube: SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated - Stadi...

YouTube: Destroy All Humans! - Stadia Release Trailer

[ Voor 83% gewijzigd door Pukson op 08-12-2020 17:17 ]

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
Haay schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:34:
[...]

Op de aanbieding pagina: https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077?hl=nl zie ik bij de voorwaarden staan: De aanbieding loopt tot 1-12-20 om 09:00 uur CET of zolang de voorraad strekt.
komt er dus op neer als je op 3 -12-2020 voor de resevering 10 december cyberpunk2077 hebt genomen krijg je dus geen controller en Chromecast. betreft het Stadia Premiere Edition cadeau.

Mocht dat zo zijn dan annuleer ik het geheel gelijk voordat het wordt afgeschreven.

• 418O2
  • Nu online
Ik weet niet wat je zegt, maar lees mijn post eens

• Pukson
  • Nu online
J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:32:
[...]

komt er dus op neer als je op 3 -12-2020 voor de resevering 10 december cyberpunk2077 hebt genomen krijg je dus geen controller en Chromecast. betreft het Stadia Premiere Edition cadeau.

Mocht dat zo zijn dan annuleer ik het geheel gelijk voordat het wordt afgeschreven.
In aanmerking komende gebruikers die Cyberpunk 2077 op Stadia reserveren of kopen tussen 15 oktober 2020 en 17 december 2020 krijgen zonder extra kosten een Stadia Premiere Edition (Stadia-controller en Chromecast Ultra), in overeenstemming met deze algemene voorwaarden (de 'Aanbieding'). De Aanbieding omvat kosteloze basisverzending.

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
Pukson schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:44:
[...]

In aanmerking komende gebruikers die Cyberpunk 2077 op Stadia reserveren of kopen tussen 15 oktober 2020 en 17 december 2020 krijgen zonder extra kosten een Stadia Premiere Edition (Stadia-controller en Chromecast Ultra), in overeenstemming met deze algemene voorwaarden (de 'Aanbieding'). De Aanbieding omvat kosteloze basisverzending.
Ik snap er niets meer van de link van @Haay staat 1-12 als datum aan. onder de voorwaarden op de site.

De ander zegt weer tot 17 december.

Ik heb op 3 december gereserveerd voor de Cyberpunk 2077 krijg ik nu een controller met Chromecast als cadeau ja of nee met uitzondering van beschikbaarheid op is op.

Lekker verwarrend weer en omslachtig gedoe allemaal, is er geen duidelijkheid ja of nee in mijn beantwoording annuleer ik het geheel dan maar geen stadia voor de jong boys.

Voor mij persoonlijk hoeft het niet maar de jeugd van tegenwoordig.
Ik denk stadia is een mooie oplossing maar door het omslachtig gedoe hoeft het voor mij niet.

• Pukson
  • Nu online
J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:13:
[...]

Ik snap er niets meer van de link van @Haay staat 1-12 als datum aan. onder de voorwaarden op de site.

Ik heb op 3 december gereserveerd voor de Cyberpunk 2077 krijg ik nu een controller met Chromecast als cadeau ja of nee met uitzondering van beschikbaarheid op is op.

Lekker verwarrend weer en omslachtig gedoe allemaal, is er geen duidelijkheid ja of nee in mijn beantwoording annuleer ik het geheel dan maar geen stadia voor de jong boys.

Ik denk stadia is een mooie oplossing maar door het omslachtig gedoe hoeft het voor mij niet.
Dit gedeelte komt gewoon uit de voorwaarden niks moeilijks aan, sorry maar dit ligt evht aan jou. Dus ja als je 3 dec preorder hebt geplaatst heb je er recht op, zolang de voorraad strekt.

Even wat anders trouwens..

Watch Dogs 2 for $9.99 USD or €19.99

Kom op nou. Dat is toch echt overdreven? Je ziet het steeds vaker gebeuren de absurde prijs verschillen in dollar en euros. En dan Is het echt veel meer verschil dan dat je een gunstige conversie rekent en de hoogste belasting in de EU

[ Voor 13% gewijzigd door Pukson op 08-12-2020 18:27 ]

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Pukson schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:25:
[...]

Dit gedeelte komt gewoon uit de voorwaarden niks moeilijks aan, sorry maar dit ligt evht aan jou. Dus ja als je 3 dec preorder hebt geplaatst heb je er recht op, zolang de voorraad strekt.

Even wat anders trouwens..

Watch Dogs 2 for $9.99 USD or €19.99

Kom op nou. Dat is toch echt overdreven? Je ziet het steeds vaker gebeuren de absurde prijs verschillen in dollar en euros. En dan Is het echt veel meer verschil dan dat je een gunstige conversie rekent en de hoogste belasting in de EU
Je ziet ook steeds vaker dat Google hier een fout maakt. Even afwachten wat de daadwerkelijke prijs in store gaat zijn als Pro-deal.

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-01 18:34
https://community.stadia....-new-games-and/ba-p/43053

Lees ik hier nu goed dat Cyberpunk om 4 PM PT on December 9 uitkomt op stadia? dat betekent dat die vanaf 1u NL tijd komende nacht te spelen is, zou het een fout zijn?

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
Toch gezwicht voor Borderlands 3. Tof spel! Maar...voorlopig geen tijd om het te spelen ivm vele andere spellen lol

• Bobbreede
  • Laatst online: 14-01 22:04
Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:59:

Lees ik hier nu goed dat Cyberpunk om 4 PM PT on December 9 uitkomt op stadia? dat betekent dat die vanaf 1u NL tijd komende nacht te spelen is, zou het een fout zijn?
Haha nee, het is morgen pas 9 december, ook daar ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Bobbreede op 08-12-2020 19:21 ]

Why so serious?

Sj0eRdJuH schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:59:

Als ik het omreken kom je op 10 december om 1 uur 's nachts uit.

https://www.worldtimebuddy.com/pst-to-netherlands-amsterdam

[ Voor 7% gewijzigd door KlaasjeNL op 08-12-2020 19:22 ]

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-01 18:34
Bobbreede schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:20:
[...]

Haha nee, het is morgen pas 9 december, ook daar ;)
ohh god ik heb alleen 4pm PT in google gegooid, stom van me 8)7

• barrymossel
J.E. Weinor schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:13:
[...]

Je weet nooit zeker of je hem krijgt of niet, want "zolang de voorraad strekt". Bij de YouTube aanbieding heb ik vaak genoeg voorbij zien komen dan hij "uitverkocht" was.
Ik zou dus annuleren...
barrymossel schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:02:
[...]

Je weet nooit zeker of je hem krijgt of niet, want "zolang de voorraad strekt". Bij de YouTube aanbieding heb ik vaak genoeg voorbij zien komen dan hij "uitverkocht" was.
Ik zou dus annuleren...
Ik zou zeker niet annuleren, over talloze landen wordt deze actie gehouden, google is niet gek, ze zijn alle goodwill in de game community kwijt als ze deze actie niet uitvoeren, daar is wel over nagedacht. Mogelijk moet je even wachten op de verzending, maar ik denk dat ze eerder de actie stoppen ('we zijn nu uitverkocht, de actie geldt niet meer voor nieuwe kopers") dan dat ze nog terugkomen op aankopen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vRiBLwZ-42vt20vQKWiamatSqYU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/M5MsvAEUpxrvHpuNtGRZZNMg.png?f=fotoalbum_large op de screenshot zie je dat ik gewoon in aanmerking kom.
Ht87 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:29:
[...]

Ik zou zeker niet annuleren, over talloze landen wordt deze actie gehouden, google is niet gek, ze zijn alle goodwill in de game community kwijt als ze deze actie niet uitvoeren, daar is wel over nagedacht. Mogelijk moet je even wachten op de verzending, maar ik denk dat ze eerder de actie stoppen ('we zijn nu uitverkocht, de actie geldt niet meer voor nieuwe kopers") dan dat ze nog terugkomen op aankopen. [Afbeelding] op de screenshot zie je dat ik gewoon in aanmerking kom.
Ik neem aan dat @barrymossel zijn opmerking met een knipoog bedoelde omdat J.E. Zeiksnor Weinor over alles zit te klagen. :o
Ahhh, excuus @barrymossel

Maar ik zou t ook zonde vinden als nieuwe stadians dit lezen en afhaken, dus dan is m'n post desalwelteplus nog prima om te laten staan :9

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door 12345j op 08-12-2020 23:00 ]

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb Google Stadia laatst geprobeerd en dat bevalt erg goed.
Maar waar ik tegen aan hik, ik wil liever geen games kopen in Stadia want stel dat ze na een paar jaar de stekker eruit trekken (zoals wel vaker bij Google gebeurt) dan ben je al je games kwijt. Bij Steam heb ik bijv. meer vertrouwen dat ze niet zo maar zullen stoppen of Sony/Microsoft.

Hoe kijken jullie er tegenaan? Bijv. Cyberpunk 2077 wil ik liever niet duur kopen op Stadia om deze reden.

[ Voor 8% gewijzigd door CyberMania op 09-12-2020 08:03 ]

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-01 17:43
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:03:
Maar waar ik tegen aan hik, ik wil liever geen games kopen in Stadia want stel dat ze na een paar jaar de stekker eruit trekken (zoals wel vaker bij Google gebeurt) dan ben je al je games kwijt. Bij Steam heb ik bijv. meer vertrouwen dat ze niet zo maar zullen stoppen of Sony/Microsoft.

Hoe kijken jullie er tegenaan? Bijv. Cyberpunk 2077 wil ik liever niet duur kopen op Stadia om deze reden.
Ik denk dat je je daar niet al te druk over moet maken. Het 'Google stopt zomaar diensten' idee is een beetje een urban myth aan het worden. Leuk draadje op Reddit hierover: Reddit Google Graveyard is a Myth

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12-2025
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:03:

Deze redenatie is al meermaals voorbij gekomen. Het is ook zo’n hardnekkige urban myth dat Google alles maar de nek omdraait.

Maar kijk even naar de laatste platform updates, de landen uitbreidingen, CP actie en de uitgesproken ambitie om naar 400 games te gaan. Stadia komt nu echt goed op gang.

En ja, als ze het toch op een gegeven moment killen dan zal het niet van vandaag op morgen zijn. Dus als je nu CP koopt dan krijg je voor €60 de game, een controller en een CCU. Daarmee kun je zeker nog een jaar gratis HD gamen (of €10 p/m voor 4K incl. maandelijks gratis games) - lijkt mij meer dan zat en zelfs in het zwartste scenario (Google kills Stadia) een gouden deal. Dus koop gewoon lekker die game en wordt onderdeel van deze leuke community :)

• fayaqa
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-06-2025
Ben al een tijdje een 'lurker' op deze forum, omdat ik toch wel benieuwd ben naar stadia.

Want zit nu op te twijfelen of ik mijn 'gaming' pc ga vervangen, omdat die wat ouder aan het worden is. (I5 6600 & RX 480) Gezien de vele positieve en de Cyberpunk deal ben ik nu toch ook ingestapt.

Samen met de .99 cent voor Borderlands ultimate lijkt mij nu zeker een goed moment om het uit te proberen.

Ben zeer benieuwd of mijn ervaringen ook zo positief zullen zijn ! :)

• CyberMania
fayaqa schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:52:
Ben al een tijdje een 'lurker' op deze forum, omdat ik toch wel benieuwd ben naar stadia.

Want zit nu op te twijfelen of ik mijn 'gaming' pc ga vervangen, omdat die wat ouder aan het worden is. (I5 6600 & RX 480) Gezien de vele positieve en de Cyberpunk deal ben ik nu toch ook ingestapt.

Samen met de .99 cent voor Borderlands ultimate lijkt mij nu zeker een goed moment om het uit te proberen.

Ben zeer benieuwd of mijn ervaringen ook zo positief zullen zijn ! :)
Afgezien van de beperkte selectie aan games en hoge prijzen, werkt het technisch erg goed. Ook niks meer downloaden/patchen; maar bijna instant gamen zonder fuss.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01 17:37
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]

Afgezien van de beperkte selectie aan games en hoge prijzen, werkt het technisch erg goed. Ook niks meer downloaden/patchen; maar bijna instant gamen zonder fuss.
Die hoge prijzen vallen ook heel erg mee. Er zijn regelmatig hele goede aanbiedingen.
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:00:
[...]

Zelfs die beperkte selectie aan games is al bijna geen tegenargument meer. In feite is er voor ieder wat wils, al zullen de meest fanatieke games wel wat tekort komen. Voor casual games of voormalige fanatieke gamers die tegenwoordig gewoon minder tijd hebben, is er meer dan genoeg aanbod. En de fanatieke gamers hebben vaak meerdere consoles/systemen, dus die zouden Stadia ook kunnen gebruiken voor "erbij".

Ook hoge prijzen vallen volgens mij wel mee. In de PlayStation Store betaal je bijvoorbeeld vaak ook meer dan voor een fysieke game in de winkel. Dat is dan los van de aanbiedingen, maar die heb je ook op Stadia.

• CyberMania
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:06:
[...]

Zelfs die beperkte selectie aan games is al bijna geen tegenargument meer. In feite is er voor ieder wat wils, al zullen de meest fanatieke games wel wat tekort komen. Voor casual games of voormalige fanatieke gamers die tegenwoordig gewoon minder tijd hebben, is er meer dan genoeg aanbod. En de fanatieke gamers hebben vaak meerdere consoles/systemen, dus die zouden Stadia ook kunnen gebruiken voor "erbij".

Ook hoge prijzen vallen volgens mij wel mee. In de PlayStation Store betaal je bijvoorbeeld vaak ook meer dan voor een fysieke game in de winkel. Dat is dan los van de aanbiedingen, maar die heb je ook op Stadia.
Om de prijs te rechtvaardigen moet voor mij persoonlijk de Stadia een 'echte' console kunnen vervangen, vandaar mn opmerking over gamesaanbod.
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:08:
[...]

Om de prijs te rechtvaardigen moet voor mij persoonlijk de Stadia een 'echte' console kunnen vervangen, vandaar mn opmerking over gamesaanbod.
Maar hoe bedoel je dan precies het rechtvaardigen van de prijs? Stadia is in feite gratis als je in HD speelt.

Als je als nieuwe gamer instapt en Cyberpunk wilt spelen, betaal je nu voor Stadia totaal 59 euro. Voor een PlayStation betaal je 59(?) euro plus 400 euro voor de console.

Koop je nog een full priced spel en je wilt een jaar lang in 4k spelen, dan betaal je voor Stadia 59+59+(12x10)/12 maanden= gemiddeld 20 euro per maand.
In geval van een PS4 betaal je 59+59+400/12 maanden= gemiddeld 43 euro per maand. En dan kun je nog niet eens online spelen en heb je geen 4k.

Het aanbod mag dan wel beperkter zijn, maar behalve de games an sich heb je nauwelijks een investering, waardoor je dus ook alleen de kosten van de games zelf hebt. Volgens mij is de prijs daarmee meer dan gerechtvaardigd, maar mogelijk begrijp ik je verkeerd.

• CyberMania
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:14:
[...]

Maar hoe bedoel je dan precies het rechtvaardigen van de prijs? Stadia is in feite gratis als je in HD speelt.

Als je als nieuwe gamer instapt en Cyberpunk wilt spelen, betaal je nu voor Stadia totaal 59 euro. Voor een PlayStation betaal je 59(?) euro plus 400 euro voor de console.

Koop je nog een full priced spel en je wilt een jaar lang in 4k spelen, dan betaal je voor Stadia 59+59+(12x10)/12 maanden= gemiddeld 20 euro per maand.
In geval van een PS4 betaal je 59+59+400/12 maanden= gemiddeld 43 euro per maand. En dan kun je nog niet eens online spelen en heb je geen 4k.

Het aanbod mag dan wel beperkter zijn, maar behalve de games an sich heb je nauwelijks een investering, waardoor je dus ook alleen de kosten van de games zelf hebt. Volgens mij is de prijs daarmee meer dan gerechtvaardigd, maar mogelijk begrijp ik je verkeerd.
Ik bedoel op EA Play, PS Now, Xbox Game Pass etc heb ik voor 10 euro per maand mega veel games. Op Stadia mis ik zo'n aanbod. Die moet je vooral los kopen.
versc049 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:19:
[...]

Ik denk dat je je daar niet al te druk over moet maken. Het 'Google stopt zomaar diensten' idee is een beetje een urban myth aan het worden. Leuk draadje op Reddit hierover: Reddit Google Graveyard is a Myth
Mooi lijstje dat een en ander wat concreter maakt. Het zou mij persoonlijk ook niet verbazen als Stadia wordt "gekilled" en wordt omgedoopt naar Youtube Games of iets dergelijks.
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:16:
[...]

Ik bedoel op Xbox Game Pass etc heb ik voor 10 euro mega veel games. Op Stadia mis ik zo'n aanbod
Daar heb je gelijk in. Maar dan heb je alsnog een Xbox nodig of je betaalt 13 euro per maand voor Ultimate. Op Ultimate is het aanbod dan weer wat beperkter en technisch komt het gewoon nog niet in de buurt van Stadia. Als Microsoft het voor elkaar krijgt om GP Ultimate technisch op hetzelfde niveau als Stadia te krijgen, is het een serieus alternatief, maar zover is het nu nog niet.

Ik denk dat je nu daarom vooral moet kijken wat je bij Stadia an sich krijgt en dan is het helemaal niet zo verkeerd. Ik betwijfel ook of 13 euro gehandhaafd wordt als Microsoft de nieuwste games op Gamepass Ultimate gooit, maar de tijd zal het leren.

• Haay
Op Reddit Stadia sub gevonden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7kOA8VFDJK3cMFxNpHSp01n0fNI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xBerwuMLo6x7EucQ8mpHpwKb.png?f=fotoalbum_large
Nice, ook netjes om te zien dat ze binnen een half uur reageren. d:)b

• NeoFoX
  • Nu online
Top, ik ben over de streep! Thanks voor alle info.

Nu Borderlands 3 gekocht en ook de CP pre-order geplaatst. Heb ik een mooie nieuwe CCU (heb nu de 1e generatie nog in de TV hangen voor films, mooie upgrade) en een controller voor!

Count me in :D Ik houd dit topic in de gaten naar alle nieuwe games / feitjes en multi-player games; heb d'r zin an!

- The Neo and Only -

• Haay
Zodra ik de Stadia Controller en CCU heb ontvangen ga ik wel een Pro abonnement nemen, zodat ik lekker op mijn 55 inch OLED TV kan spelen in 4K en met 5.1 surround sound :)

Tot dan nog maar even wachten. Heb een stukje Jedi Fallen Order gespeeld op mijn PC, met muis en toetsenbord. Maar wil die game eigenlijk toch ook liever op de TV verder spelen.

Overigens, ik heb nu regelmatig de term #Dadia hier gezien, maar heb even gemist waar dat voor staat. Zie het ook niet in de Topicstart terugkomen (of ik heb er overheen gelezen). Wat wordt er nou eigenlijk mee bedoeld ?

[ Voor 24% gewijzigd door Haay op 09-12-2020 10:15 ]

• Marzman
  • Niet online
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:08:
[...]

Welke console van 60 euro komt dan in de buurt van Stadia?

Grootste troef is denk ik dat het veel mobieler is dan een console. Je kan gewoon de controler meenemen en eigenlijk bij iedereen met een Chromecast (of die ook meenemen) spelen, of zelfs op je GSM of tablet.

/▌

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:08

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Haay schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:04:

Overigens, ik heb nu regelmatig de term #Dadia hier gezien, maar heb even gemist waar dat voor staat. Zie het ook niet in de Topicstart terugkomen (of ik heb er overheen gelezen). Wat wordt er nou eigenlijk mee bedoeld ?
Combinatie van Dad en stADIA.
Papa’s met weinig tijd om te gamen

• CyberMania
Marzman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:07:
[...]

Welke console van 60 euro komt dan in de buurt van Stadia?
Als ik een PS4 of PS5 koop kan ik games voor 15-20 euro kopen of via PS Now/Xbox Game Pass voor een tientje per maand veel games spelen. Bij Stadia is dat toch een heel stuk minder vandaar mijn twijfel plus dat je games niet kan doorverkopen als je er klaar mee bent.

• rwbk
  • Laatst online: 14-01 06:59
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Als ik een PS4 of PS5 koop kan ik games voor 15-20 euro kopen of via PS Now/Xbox Game Pass voor een tientje per maand veel games spelen. Bij Stadia is dat toch een heel stuk minder vandaar mijn twijfel plus dat je games niet kan doorverkopen als je er klaar mee bent.
Dan koop je die toch ? Niemand verplicht je om stadia te nemen. De aanbiedingen zijn over het algemeen best goed.
Bij ps5 zul je de komende tijd nog echt geen spellen voor 20 euro vinden. PS4 wel maar ook geen nieuwe spellen. Die zullen gewoon 69.99 zijn aangezien dit de nieuwe prijs is tegenwoordig.

• Bobbreede
CyberMania schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Als jij jezelf een 'fanatieke gamer' noemt dan is Stadia wellicht nu nog(!!) niets voor jou. Ik ben er namelijk van overtuigd dat dit de toekomst is en dat de 'fanatieke gamers' ook hier terecht kunnen! En als jij het geld er voor over hebt om zo'n investering te doen (aanschaf nieuwe console) en je denkt dat je voldoende kunt gamen om het abonnementsgeld eruit te halen, gelijk heb je! :)

Maar wat houd je tegen om het eens een maand te proberen, eerste maand pro is gratis, kan je gelijk de gratis pro games proberen en kan je het eens ervaren. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd en een keer ervaren. Kan je vanuit die ervaring een weloverwogen keuze maken! ;)

Why so serious?

• CyberMania
Bobbreede schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:13:
[...]

Als jij jezelf een 'fanatieke gamer' noemt dan is Stadia wellicht nu nog(!!) niets voor jou. Ik ben er namelijk van overtuigd dat dit de toekomst is en dat de 'fanatieke gamers' ook hier terecht kunnen! En als jij het geld er voor over hebt om zo'n investering te doen (aanschaf nieuwe console) en je denkt dat je voldoende kunt gamen om het abonnementsgeld eruit te halen, gelijk heb je! :)

Maar wat houd je tegen om het eens een maand te proberen, eerste maand pro is gratis, kan je gelijk de gratis pro games proberen en kan je het eens ervaren. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd en een keer ervaren. Kan je vanuit die ervaring een weloverwogen keuze maken! ;)
Ik heb Stadia (maand proef), maar ik twijfel dus nog vandaar!

• Bobbreede
Top, goed bezig en succes met je keuze! ;)

Why so serious?

• mirkowest
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Hallo allemaal..

Ik heb een vraagje.

Ik wil mij erg graag een Stadia Account aanmaken.
Nu ben ik vast te komen zitten doordat ik green credit card heb en alleen apple producten bezit zoals MacBook en iPhone.

Bestaat er alsnog een weg een account aan te maken met PayPal of ideal?

Ik kijk graag uit naar jullie reacties.

Mirko

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Borderlands 3 vind ik prima spelen en ziet er ook prima uit op 1080p. Is het nog mooier als ik Pro neem en 4k forceer via Stadia+? Of maakt het weinig uit?

• RoFlame
mirkowest schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:22:
Hallo allemaal..

Ik heb een vraagje.

Ik wil mij erg graag een Stadia Account aanmaken.
Nu ben ik vast te komen zitten doordat ik green credit card heb en alleen apple producten bezit zoals MacBook en iPhone.

Bestaat er alsnog een weg een account aan te maken met PayPal of ideal?

Ik kijk graag uit naar jullie reacties.

Mirko
Volgens mij kan je alleen via de Android weg paypal oid gebruiken op dit moment. Je zou wel naar een online-pre-paid creditcard kunnen kijken. Die kan je opwaarderen en daarna mee betalen in Stadia.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01 17:37
Safri7879 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:23:
Borderlands 3 vind ik prima spelen en ziet er ook prima uit op 1080p. Is het nog mooier als ik Pro neem en 4k forceer via Stadia+? Of maakt het weinig uit?
De game draait bij Pro op 4K30, dus je gaat zeker meer detail zien. Op hoeveel fps de game draait op 1080P, weet ik niet, zal wel 60 zijn?

Dus dat is alsnog een lastige keuze, ik zou dan zelf kiezen voor 1080P60. Het mooiste zou zijn als er een in-game setting komt die je op performance mode oid kan zetten, waardoor je 60fps krijgt, maar ook kan profiteren van de hogere streamkwaliteit/bitrate.

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:57
Sinds gister kun je direct streaming doen. Misschien wel leuk om een keer outcasters met de groep hier te spelen + te streamen op youtube. Het is zo makkelijk op deze manier :D

• Deurstopper
  • Niet online
RoFlame schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:24:
[...]

Volgens mij kan je alleen via de Android weg paypal oid gebruiken op dit moment. Je zou wel naar een online-pre-paid creditcard kunnen kijken. Die kan je opwaarderen en daarna mee betalen in Stadia.
Dit idd, had ooit een Google play card van 50,- EUR aangeschaft en koop daar nu de aanbiedingen mee 8)

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:54
Duik nu pas een beetje in dit topic en #dadia past ook volledig in mijn situatie. Te bescheten om een PS5 plus nieuwe tv te kopen, of voldoende te investeren in mijn PC, om nieuwe games te kunnen spelen. Zie daar Stadia. Ben tot nog toe erg verbaasd over hoe goed het werkt. Heb gewoon op een 11 jaar oude laptop zitten gamen zonder haperingen, wachttijden of andere ellende. Meer dan een scherm, een controller en zitplaats heb je niet nodig. En als Cyberpunk launched zit ik vooraan...

Voor mijn gevoel zit hier nog wel meer toekomst in. Waarom heb ik nog overal laptops voor de kinderen rondslingeren en loop ik te klooien met accounts (bij een basisschool komen heel veel accounts ...) als je dat ook netjes per persoon in een VM via Google kan regelen? (Even abstraheren van het privacy argument.) Gebruikte voor zakelijke toepassingen al wel eens spot instances van Amazon, maar dit is echt wel de overtreffende trap. Terug naar de mainframewereld!

#dadia

Verwijderd

paknaald schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:08:
Voor mijn gevoel zit hier nog wel meer toekomst in. Waarom heb ik nog overal laptops voor de kinderen rondslingeren en loop ik te klooien met accounts (bij een basisschool komen heel veel accounts ...) als je dat ook netjes per persoon in een VM via Google kan regelen? (Even abstraheren van het privacy argument.) Gebruikte voor zakelijke toepassingen al wel eens spot instances van Amazon, maar dit is echt wel de overtreffende trap. Terug naar de mainframewereld!

#dadia
Klinkt voor mij meer als Shadow PC :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-01 23:37

-tom-562

Oliesjeik

Lol, ik volg dit topic sinds gisteren en zie nu net de term 'Dadia'. Herkenbaar :') Onlangs mijn Xbox One S verkocht omdat ik er nauwelijks op speel, zoontje van 1,5 dus weinig tijd en als ik tijd heb is de TV vaak bezet :P Heb wel een game-PC staan maar is inmiddels ook 5 jaar oud en veel verder dan wekelijks een potje Battlefield 4/1/V kom ik ook :')
Ik sta op het punt op Cyberpunk te pre-orderen, want het hele Stadia concept trekt mij wel. Onlangs al een nieuwe Chromecast with Google TV gekocht en een Chromebook, dus ik kan in principe overal gamen (en natuurlijk op mijn PC). Met wat geluk heb ik dus straks Cyberpunk 'gratis', want de Chromecast ultra knal ik direct hier op V&A of op Marktplaats!
#Dadia :P

Edit:
als ik trouwens de voorwaarden van de Stadia Pro/Controller/CC: Ultra bekijk staat er trouwens het volgende:
¹ De aanbieding loopt tot 1-12-20 om 09:00 uur CET of zolang de voorraad strekt. Als je in aanmerking wilt komen voor de Aanbieding, moet je 18 jaar of ouder zijn, een verzendadres in Nederland hebben en Cyberpunk 2077 op Stadia reserveren of kopen tijdens de promotieperiode. De promotiecode voor de Stadia Premiere Edition wordt gestuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Stadia-account. De promotiecode kan ingewisseld worden in de Google Store. Bekijk de voorwaarden.
Krijg je nu wel of niet een controller + een CC:Ultra cadeau?

[ Voor 32% gewijzigd door -tom-562 op 09-12-2020 14:03 ]

Vaak bu'j te bang!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:57
-tom-562 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:46:
Lol, ik volg dit topic sinds gisteren en zie nu net de term 'Dadia'. Herkenbaar :') Onlangs mijn Xbox One S verkocht omdat ik er nauwelijks op speel, zoontje van 1,5 dus weinig tijd en als ik tijd heb is de TV vaak bezet :P Heb wel een game-PC staan maar is inmiddels ook 5 jaar oud en veel verder dan wekelijks een potje Battlefield 4/1/V kom ik ook :')
Ik sta op het punt op Cyberpunk te pre-orderen, want het hele Stadia concept trekt mij wel. Onlangs al een nieuwe Chromecast with Google TV gekocht en een Chromebook, dus ik kan in principe overal gamen (en natuurlijk op mijn PC). Met wat geluk heb ik dus straks Cyberpunk 'gratis', want de Chromecast ultra knal ik direct hier op V&A of op Marktplaats!

Edit:
als ik trouwens de voorwaarden van de Stadia Pro/Controller/CC: Ultra bekijk staat er trouwens het volgende:

[...]

Dit zijn de voorwaarden die ik zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-_0yWI-Vbwq_IOkVkFOrFrHTSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4UaH4lqtcovS8O1m2W1x7Z8w.png?f=fotoalbum_large

Dus volgens deze voorwaardes ben je op tijd!
-tom-562 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:46:

Edit:

[...]

Die krijg je inderdaad cadeau. De Chromecast with Google TV wordt overigens nog niet officieel ondersteund, maar ik verwacht niet dat ondersteuning nog al te lang zal duren. Er zijn wel wat work-arounds om het werkend te krijgen, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-01 23:37

-tom-562

Oliesjeik

Limbeckx schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:12:
[...]

Dit zijn de voorwaarden die ik zie:

[Afbeelding]

Dus volgens deze voorwaardes ben je op tijd!
Lekker duidelijk allemaal :P maar ok , prima, dan ga ik 'm pre-orderen 8)
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:13:
[...]

Die krijg je inderdaad cadeau. De Chromecast with Google TV wordt overigens nog niet officieel ondersteund, maar ik verwacht niet dat ondersteuning nog al te lang zal duren. Er zijn wel wat work-arounds om het werkend te krijgen, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee.
Had al gelezen dat side loaden van de APK werkt.
Evt. kan ik voor zo lang ook wel op m'n PC of Chromebook gamen

Vaak bu'j te bang!

• Albert020
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:13:
[...]

Werk heel goed met Chromecast Google TV, Xbox controller verbinden via Bluetooth en gaan met die banaan, hoe het exact werkt kun je op YouTube terug vinden ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSERDHI_YV0b7MQZc-8WZbOOhck=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oi0c80atd521TD03ZlQpKIMh.jpg?f=fotoalbum_large

Cyberpunk schijnt er niet uit te zien op de Xbox One. ;( Als de Stadia-versie beter loopt en er beter uitziet dan dit, kan het hier nog druk gaan worden.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
KlaasjeNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:17:
[Afbeelding]

Cyberpunk schijnt er niet uit te zien op de Xbox One. ;( Als de Stadia-versie beter loopt en er beter uitziet dan dit, kan het hier nog druk gaan worden.
Ik hoop/denk dat dit beelden zijn van de standaard Xbox One en dat de One X en Series X een leuker plaatje op het beeld toveren. Zo niet, dan vrees ik dat de Stadia versie er niet heel veel beter uit gaat zien.
PeterB92 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:56:
[...]

Ik hoop/denk dat dit beelden zijn van de standaard Xbox One en dat de One X en Series X een leuker plaatje op het beeld toveren. Zo niet, dan vrees ik dat de Stadia versie er niet heel veel beter uit gaat zien.
Gaat inderdaad om de "normale" Xbox One.

• Amdwarrior
  • Laatst online: 08:32
Lijkt mij meer foto genomen van een beeldscherm?
Pagina: 1 ... 69 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord