• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:41
Marzman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:12:
Niet voor abonnementen waarschijnlijk maar wel voor aankopen. Paypaltegoed kun je ook nooit abonnementen mee afsluiten (dan moet je een creditcard invullen, en als je die hebt waarom zou je dan paypal gebruiken? :p )

50 euro is best veel. Ik heb 65 cent :p (drie keer een vraag gehad denk ik).
Zowel Abonnement als aankopen kunnen hiervan betaald worden. Het abonnement alleen van jezelf (de vrouw dus), niet van de rest van de familie.

Werkwijze: Maak een Google family aan: https://families.google.com/families En stel de volgorde van betaalmiddelen voor haar in.

https://play.google.com/store/paymentmethods.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBPJ8FIX1-lXHCueiOFCP9-NsII=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LHJZC9laUuw1EZdgYQp9h8Tg.png?f=user_large

Bij mij wordt eerst geprobeerd mijn Play saldo aan te spreken (als dit niet voldoen de is, gaat hij naar de volgende betaalmethode).

Dat kun je dan weer hier instellen: https://pay.google.com/gp.../subscriptionsandservices.

Nu kun je voor je vrouw een stadia account aanmaken. Game(s) aanschaffen en deze delen met je eigen account (family sharing).

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
verzenden schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:20:
[...]
Vervolgens was het spannend of het überhaupt zou werken hier op het Franse platteland. Ik heb namelijk nogal brak internet via een 4G modem met externe antenne.
Wat leuk, speel je altijd via 4G in Frankrijk of is dat een tijdelijke situatie?

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-12-2025
xabre16v schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:34:
[...]

Wat leuk, speel je altijd via 4G in Frankrijk of is dat een tijdelijke situatie?
Helaas niet tijdelijk, ADSL wel beschikbaar maar tergend traag. Dus in plaats daarvan 2 4G routers en load balancing. Zonder 4G buitenantennes is ontvangst ook beroerd. Nu haal ik onder goede omstandigheden 75/75. Abbo kosten ongeveer 140 Euro per maand zonder datalimiet.

Glasvezel wordt door heel Frankrijk nu wel uitgerold maar wanneer ik eens aan de beurt ben? Glasvezels worden aan de telefoon palen opgehangen, dus als er weer eens een boom omwaait zit je direct weer dagen zonder... We wachten af.

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Ik vindt het echt hilarisch dat NBA 2k 20 50 euro kost en de nieuwere versie 21k 11 euro

• soufyanbreda
Grote voordeel van cyberpunk op stadia voor mij is ook niet meer wachten op updates, nu nog hopen dat het soepel draait

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
soufyanbreda schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:18:
Ik vindt het echt hilarisch dat NBA 2k 20 50 euro kost en de nieuwere versie 21k 11 euro
En de mensen die 2k 20 hier hebben hebben het waarschijnlijk gekocht voor 3 euro ;) Ik heb het een keer geprobeerd, maar de controls waren niet te doen op een toetsenbord (zegt het spel zelf ook bij het opstarten)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:08:
[...]
En de mensen die 2k 20 hier hebben hebben het waarschijnlijk gekocht voor 3 euro ;) Ik heb het een keer geprobeerd, maar de controls waren niet te doen op een toetsenbord (zegt het spel zelf ook bij het opstarten)
Idd, ook voor 3 euro gekocht en controls waren een ramp. Wel weer mooie vulling voor m'n bibliotheek ;)

Steam/Epic: Deurstopper

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-01 12:43
Heb gekozen voor de Cyberpunk deal dus moet straks nog even wachten op de controller. Heb nooit een game console gehad. Altijd toetsenbord met muis. Maar hier ook #dadia dus wil dit wel eens proberen, lijkt me leuk voor een keer op de bank op de tv te gamen.

Alleen vraag ik mij af of een game als cyberpunk niet veel makkelijker te spelen is op een toetsenbord. Of is dat een stukje gewenning? Ben bang dat als ik met Cyberpunk begin op de PC (die boven staat) ik niet zomaar weer verder ga met de controller.

Hoe is jullie ervaring hierin?

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:51
Marzman schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:08:
[...]
Deurstopper schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:31:
[...]

Idd, ook voor 3 euro gekocht en controls waren een ramp. Wel weer mooie vulling voor m'n bibliotheek ;)
Hier ook voor 3 euro gekocht. Met een controller heerlijk te spelen, zelfs met een DualShock3 controller terwijl on-screen de Xbox controls werden getoond. Maar ik kijk wel uit naar de Stadia controller. :+
JaMaaT schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:47:
Heb gekozen voor de Cyberpunk deal dus moet straks nog even wachten op de controller. Heb nooit een game console gehad. Altijd toetsenbord met muis. Maar hier ook #dadia dus wil dit wel eens proberen, lijkt me leuk voor een keer op de bank op de tv te gamen.

Alleen vraag ik mij af of een game als cyberpunk niet veel makkelijker te spelen is op een toetsenbord. Of is dat een stukje gewenning? Ben bang dat als ik met Cyberpunk begin op de PC (die boven staat) ik niet zomaar weer verder ga met de controller.

Hoe is jullie ervaring hierin?
Net een beetje waar je gewenning ligt denk ik, ik game al een jaar of 25 (jubileum?) met een controller, ik heb pas op de laptop met toetsenbord Hitman geprobeerd en alles ging mis haha! Voor mij is dus controller het fijnste en eerlijk gezegd is de stadia controller voor mij de beste die ik tot nu toe gevoeld heb (nog geen next gen controller geprobeerd overigens). Competitief schijn je t af te leggen tegen kb/m gebruikers, maar dat zijn toch niet mijn type spellen. Voor games als Skyrim, the Witcher, Hitman en voor mij straks cyberpunk is een controller meer dan goed! Als je eraan kan wennen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ht87 op 06-12-2020 09:25 . Reden: Typo ]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:37

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben gisteren maar eens gestart met 'delen met gezin'. Oudste dochter heeft een gmail account welke is gekoppeld aan family link. Op de laptop logt ze in op chrome en kan ze outcasters spelen. Echter op haar tablet is ze met een andere gmail account aangemeld en kan de stadia app niet inloggen. Jammer dat het account kan weer aan het android apparaat gekoppeld moet worden met de nadelen van dien. (Youtube en TikTok wat dan niet meer werkt).

Hoelaat ik straks mijn dochter een spel spelen op de chromecast? Wisselen van account in mijn telefoon en dan starten? Of kan je gelijk via de tv kiezen wie je bent zonder tussenkomst van telefoon oid?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Kan helaas nog niet testen omdat de Premiere Edition nog onderweg is....

[ Voor 5% gewijzigd door Harmen op 06-12-2020 10:40 ]

Whatever.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Harmen schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:26:
Ben gisteren maar eens gestart met 'delen met gezin'. Oudste dochter heeft een gmail account welke is gekoppeld aan family link. Op de laptop logt ze in op chrome en kan ze outcasters spelen. Echter op haar tablet is ze met een andere gmail account aangemeld en kan de stadia app niet inloggen. Jammer dat het account kan weer aan het android apparaat gekoppeld moet worden met de nadelen van dien. (Youtube en TikTok wat dan niet meer werkt).

Hoelaat ik straks mijn dochter een spel spelen op de chromecast? Wisselen van account in mijn telefoon en dan starten? Of kan je gelijk via de tv kiezen wie je bent zonder tussenkomst van telefoon oid?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Als je een chromecast Ultra hebt dan kan je bij het opstarten een profiel kiezen, althans die keuze krijg ik. Profiel kan je toevoegen door de stadia app te openen en dan kiezen Account toevoegen aan Chromecast

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01 17:37
Harmen schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:26:
Je kunt ook dat andere account toevoegen aan de familiegroep, toch?

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb nog altijd de melding dat ik tien euro kortong krijg op mijn volgende game. Werkt dat ook met de ccu + cyberpunk deal?
Ronwiel schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:56:
Ik heb nog altijd de melding dat ik tien euro kortong krijg op mijn volgende game. Werkt dat ook met de ccu + cyberpunk deal?
Nee helaas niet, staat volgens mij in de voorwaarden ergens. Die 10 euro heeft ook een einddatum geloof ik qua houdbaarheid, bij mij was dat tot eind van het jaar, dus laat m niet te lang liggen ;)

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Ik de voorwaarden van de cyberpunk actie staat inderdaad dat deze niet geldig is met andere kortingen. Ik durfde het niet aan om voor een tientje de primiere set mis te lopen.

Stadia / PSN : whenheco

• soufyanbreda
Wat zijn jullie verwachtingen van cyberpunk performance? Ik hoop op minimaal 1080p en 60 fps

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
soufyanbreda schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:16:
Wat zijn jullie verwachtingen van cyberpunk performance? Ik hoop op minimaal 1080p en 60 fps
Ben ook benieuwd. Ik hoop 4k 60 fps :P. Maar dat zal wel niet. Ook apart dat er nog niets van bekend is eigenlijk. Want hoe draait hij op de consoles, 30 of 60fps?

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
mregeling schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:28:
Cyberpunk reservering is afgeschreven vanmorgen op me CC
Same here. Paar daagjes wachten en dan eindelijk aan de gang met Cyberpunk! 8)

https://psnprofiles.com/leFibo

• soufyanbreda
rwbk schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:19:
[...]

Ben ook benieuwd. Ik hoop 4k 60 fps :P. Maar dat zal wel niet. Ook apart dat er nog niets van bekend is eigenlijk. Want hoe draait hij op de consoles, 30 of 60fps?
Ik verwacht dat op de next gen ps5 series x op 60 fps en op de base xbox/ps4 30

• Tuktop
soufyanbreda schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:16:
Dit is ook mijn hoop en verwachting.
Wellicht een 1440P30 optie, 4K30 zie ik net niet gebeuren met de huidige hardware. Hoe dan ook hoop ik op een in-game performance mode optie die 60fps biedt, zodat we wel de 4K stream kunnen ontvangen, ookal is de engine resolutie 1080P.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Persoonlijk vindt ik 30FPS prima. Resolutie welke dynamisch tot 4K gaat zou mooi zijn. Maar belangrijker vindt ik een goede HDR implementatie en verder vooral een goede sfeer en art-style.
12345j schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:51:
Persoonlijk vindt ik 30FPS prima. Resolutie welke dynamisch tot 4K gaat zou mooi zijn. Maar belangrijker vindt ik een goede HDR implementatie en verder vooral een goede sfeer en art-style.
Helemaal mee eens, en dan eventueel doorontwikkelen in kwaliteit als Stadia dat tzt aankan. Mijn vrouw zit in laatste week zwangerschap (extreme Dadia even nu), dus van echt gamen zal komende periode toch niet veel komen. Als Stadia dan lekker door ontwikkelt profiteer ik maximaal straks :9

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zou toch echt 60fps willen voor Cyberpunk. Vond het bij RDR2 heel moeilijk om weer terug te gaan naar 30fps - op 60fps draait het toch verrekte lekker. Ik vermaak me prima met Valhalla, maar zou er geld voor bijleggen (heb toch al de Ultimate Edition, dus kan er nog wel bij :+) om een 60fps optie te hebben.

• Tuktop
JDFS schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:47:
Ik zou toch echt 60fps willen voor Cyberpunk. Vond het bij RDR2 heel moeilijk om weer terug te gaan naar 30fps - op 60fps draait het toch verrekte lekker. Ik vermaak me prima met Valhalla, maar zou er geld voor bijleggen (heb toch al de Ultimate Edition, dus kan er nog wel bij :+) om een 60fps optie te hebben.
Zeker omdat CP2077 ook veel FPS-elementen heeft, dan vind ik 30fps persoonlijk echt nagenoeg onspeelbaar, zeker met m/kb.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zijn niet alle games op 1080p 60fps? Of hebben jullie het uitsluitend over 4k?

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:15
soufyanbreda schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:18:
Wat is daar hilarisch aan? NBA 2K13 kost op de Wii U eShop nog altijd 60 euro ;) https://www.nintendo.nl/Games/Wii-U/NBA-2K13-688054.html

Wel een interessante titel. Het is één van de weinige cross/next-gen games van dit moment. Stadia heeft nog steeds last-gen graphics en onduidelijk of de PS5/Xbox Series X versie naar Stadia komt.

Het verhaal van Stadia was eerst ook altijd dat je theoretisch gezien betere graphics moest kunnen krijgen omdat de server hardware zo krachtig is. Je zou juist altijd up to date moeten zijn.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
BarôZZa schreef op maandag 7 december 2020 @ 01:17:
Wel een interessante titel. Het is één van de weinige cross/next-gen games van dit moment. Stadia heeft nog steeds last-gen graphics en onduidelijk of de PS5/Xbox Series X versie naar Stadia komt.

Het verhaal van Stadia was eerst ook altijd dat je theoretisch gezien betere graphics moest kunnen krijgen omdat de server hardware zo krachtig is. Je zou juist altijd up to date moeten zijn.
Stadia is nog heel erg in ontwikkeling. Het mooie van Stadia is juist dat de specs dynamisch zijn. Voor de PS5 en XSX is de hardware nu 'bevroren' maar Stadia kan maximaal profiteren van technologische ontwikkelingen die de komende jaren nog plaats vinden. Stadia's hardware kan steeds krachtiger gemaakt worden, terwijl de consoles naast de TV niet veranderen.

Ja, Sony en Microsoft kunnen op termijn een PS5 / XSX Plus of Pro uitbrengen met betere specs, maar daar moeten ze nog steeds de games backwards compatible houden met de huidige consoles. Stadia heeft dat probleem niet. Wanneer de hardware in de servers verbetert heeft iedere Stadia speler daar direct profijt van.

• The_Woesh
  • Laatst online: 10-01 14:34
Haay schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:42:
[...]
Ja, Sony en Microsoft kunnen op termijn een PS5 / XSX Plus of Pro uitbrengen met betere specs, maar daar moeten ze nog steeds de games backwards compatible houden met de huidige consoles. Stadia heeft dat probleem niet. Wanneer de hardware in de servers verbetert heeft iedere Stadia speler daar direct profijt van.
Als een chromecast ultra kan streamen dan kan de sp5 of XSX dat ook. Het zou best kunnen dat dit de laatste grote console upgrade is en dat het hierna allemaal op streaming gebaseerd wordt.
The_Woesh schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:24:
[...]

Als een chromecast ultra kan streamen dan kan de sp5 of XSX dat ook. Het zou best kunnen dat dit de laatste grote console upgrade is en dat het hierna allemaal op streaming gebaseerd wordt.
Dat ben ik eens, maar vooral de PlayStation lijkt hier vooralsnog niet op in te zetten. Ook de xcloud van Microsoft is nog niet op het niveau van Stadia. Ik denk dat de kracht van de PS5 en Xbox series nog op lokaal vlak zit: downloaden van de game en dan spelen.
Of streaming de toekomst van PlayStation en Microsoft is zal ook mede afhangen van het succes van Stadia denk ik. En dan vooral in de gebruikte techniek. Misschien is Googles strategie ook wel om straks de gebruikte datacenters en techniek te verhuren oid aan Microsoft/Sony.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-01 10:29
Ook hier door Cyberpunk. Ik heb hem al een tijdje in pre-order voor de PS4, maar merk ook vaak dat ik daar niet zo snel aan toe kom (mede omdat de PS4 bij de "hoofd" tv staat, en die vaak door mijn vrouw in gebruik is). Had nog 20 euro aan rewards staan, dus dat kwam ook mooi uit. Eerst even met Tomb Raider definitive edition geprobeerd, voor een paar euro. Dat liep best soepel (soms wat slechtere kwaliteit beeld, maar over het algemeen niets mis mee) op een chromebook van 5 jaar oud. De remote play op PS4 vond ik veel minder soepel werken. De Surface Pro 3 had er continue verbindingsproblemen mee, de Chromebook draait het niet (want geen Android apps), dus alleen op mijn telefoon (en vrouw haar laptop) liep dat wel. Stadia echter werkte gewoon op alles. Ik denk dat ik straks lekker met de PS4 versie begin, maar een andere build op Stadia kan draaien (en daar toetsenbord / muis combi, wat ik fijner vind met een fps).

Strava & Untappd - Do not combine!

• rwbk
Dacht even ik ga Elder scrolls online proberen. Is er server onderhoud aan de servers van elder scrolls ;(
Ht87 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:32:
[...]

Helemaal mee eens, en dan eventueel doorontwikkelen in kwaliteit als Stadia dat tzt aankan. Mijn vrouw zit in laatste week zwangerschap (extreme Dadia even nu), dus van echt gamen zal komende periode toch niet veel komen. Als Stadia dan lekker door ontwikkelt profiteer ik maximaal straks :9
Ik denk dat je juist veel meer kan gamen als de kleine er is. Tenminste, als ik kijk naar die 2 keer dat ik vader werd, hang je veel meer op de bank met een baby die op je buik ligt te slapen. Controller bij de hand houden en gamen maar. Of 's avonds laat steeds wachten tot de kleine de laatste fles kreeg. Mijn vrouw ging dan regelmatig al wat eerder naar bed (rond 22.00/22.30), maar dan moet je er 1,5 tot 2 uur later weer uit. Dus ik bleef meestal gewoon op tot 0.00 uur. Mooi even de tijd om te gamen, flesje erin en naar bed. :*)

Juist door de snelheid waarmee je Stadia even opstart, zijn er wel wat mogelijkheden. Alleen zorgen dat je de controller steeds bij de hand hebt. ;)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-01 22:02
Pro-member sinds het eerste uur, maar toch relatief weinig gespeeld.
Overgehaald door vrienden en toch maar de 59,99 uitgegeven voor de bekende combo-breaker :+

Ik twijfelde omdat ik speel via een beamer en daar wel de CC aan kan hangen, maar dat geluid dat een probleem zal zijn. Toen ik hoorde dat je een headset kan aansluiten op je controller was ik over.
Snel dat andere tientje inwisselen en dan klaar voor de komende tijd..!

• Pukson
  • Nu online
Boys, een search bar is eindelijk gespot op Stadia :o
KlaasjeNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:35:
[...]

Ik denk dat je juist veel meer kan gamen als de kleine er is. Tenminste, als ik kijk naar die 2 keer dat ik vader werd, hang je veel meer op de bank met een baby die op je buik ligt te slapen. Controller bij de hand houden en gamen maar. Of 's avonds laat steeds wachten tot de kleine de laatste fles kreeg. Mijn vrouw ging dan regelmatig al wat eerder naar bed (rond 22.00/22.30), maar dan moet je er 1,5 tot 2 uur later weer uit. Dus ik bleef meestal gewoon op tot 0.00 uur. Mooi even de tijd om te gamen, flesje erin en naar bed. :*)

Juist door de snelheid waarmee je Stadia even opstart, zijn er wel wat mogelijkheden. Alleen zorgen dat je de controller steeds bij de hand hebt. ;)
Komen die 5 weken extra verlof ineens van pas ;)

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:44:
Boys, een search bar is eindelijk gespot op Stadia :o
Ik heb sinds vandaag wel een andere interface.
Mijn zoontje nog niet zie ik.
Maar een search bar heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QZE5L6LeIzR7PLW8nPD-UggjXn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b9MhGJJ6mZ3Li5NeghVNypQW.png?f=fotoalbum_large

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04:15
Haay schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:42:
[...]

Stadia is nog heel erg in ontwikkeling. Het mooie van Stadia is juist dat de specs dynamisch zijn. Voor de PS5 en XSX is de hardware nu 'bevroren' maar Stadia kan maximaal profiteren van technologische ontwikkelingen die de komende jaren nog plaats vinden. Stadia's hardware kan steeds krachtiger gemaakt worden, terwijl de consoles naast de TV niet veranderen.

Maar dat is dus precies wat we tot nu toe niet zien. Het zou een flexibel schaalbaar systeem moeten zijn waarbij rekenkracht gealloceerd kan worden aan de hand van hoeveel een game vereist. Dat zou ook meer rendement opleveren, waarbij er geen rekenkracht onbenut blijft.

Als NBA 2K21 dus een next-gen update heeft, dan zou dat snel doorgevoerd moeten kunnen worden op Stadia. Er werd ook geroepen dat het allemaal krachtiger was dan de PS5/XSX. Momenteel lijkt het nogal om en nabij PS4 kwaliteit met kwaliteitsverlies door de encoding. En is het wachten of en wanneer dat omhoog gaat.

Zal ongetwijfeld wel komen, maar zoals altijd is er vrijwel geen communicatie. Nu alle XSX/PS5's de komende tijd nog uitverkocht zullen zijn, hoe slim was het geweest als ze nu next-gen kwaliteit hadden aangeboden zonder dat je 500 euro aan de hardware kwijt bent? Dat had best wel wat nieuwe spelers aangetrokken.

Ik zie nu ook dat Super Bomberman R nu gratis is voor iedereen, ook mensen zonder Pro en zonder credit card.

Slimme move, kunnen mensen kennis maken met Stadia zonder betaalgegevens op te geven en zijn er meer spelers online, want dat viel eerst nog wat tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door BarôZZa op 07-12-2020 11:46 ]

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-01 09:01
AP3X schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:52:
[...]

Ik heb sinds vandaag wel een andere interface.
Mijn zoontje nog niet zie ik.
Maar een search bar heb ik nog niet kunnen ontdekken.

[Afbeelding]
Ik zie de search bar hier wel al:
Edit: het was de Stadia plugin die het laat zien, niet vanuit Stadia zelf.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bmv3cz8/stadia.png

[ Voor 6% gewijzigd door Audiowaste op 07-12-2020 11:49 ]

• Tuktop
Ja, maar we zien daar ook de Stadia+ extension rechtsboven :+

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-01 09:01
Tuktop schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:48:
[...]

Ja, maar we zien daar ook de Stadia+ extension rechtsboven :+
Ik had mijn post net al gewijzigd inderdaad ;)

• Pukson
  • Nu online
https://i.redd.it/qbybad15po361.png Waarschijnlijk een slow rollout. Maar het is er haha.

[ Voor 43% gewijzigd door Pukson op 07-12-2020 12:26 ]

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-01 21:05
Ik werd net geattendeerd op Stadia als alternatief voor een dikke game pc.

Mijn vriendin wilt graag games als Planet Zoo en Planet coaster spelen en de min req zijn niet misselijk. Stadia zou een fantastische oplossing zijn maar de games zijn niet beschikbaar. Zullen dit soort games ook komen? Ik zie al wel AC Valhalla in de lijst dus het is niet te nieuw ofzo...

• Tuktop
Pukson schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:26:
https://i.redd.it/qbybad15po361.png Waarschijnlijk een slow rollout. Maar het is er haha.
JUIST! Ik blijf het erg tragikomisch vinden dat de grootste zoekgigant ter wereld er ruim een jaar over heeft gedaan om een zoekfunctie te implementeren in een eigen dienst :)
crimby schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:29:

Mijn vriendin wilt graag games als Planet Zoo en Planet coaster spelen en de min req zijn niet misselijk. Stadia zou een fantastische oplossing zijn maar de games zijn niet beschikbaar. Zullen dit soort games ook komen? Ik zie al wel AC Valhalla in de lijst dus het is niet te nieuw ofzo...
Het zou kunnen, maar het hangt af van de developer/publisher. Je zou daar kunnen informeren of ze plannen hebben om hun games naar Stadia te porten.

[ Voor 44% gewijzigd door Tuktop op 07-12-2020 12:30 ]

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Tuktop schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:29:
[...]

JUIST! Ik blijf het erg tragikomisch vinden dat de grootste zoekgigant ter wereld er ruim een jaar over heeft gedaan om een zoekfunctie te implementeren in een eigen dienst :)

[...]
Het zegt misschien meer iets over het aanbod van games dat Google het niet nodig vind om te kunnen zoeken.

Gelukkig verandert dat nu (beide punten).

• rwbk
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aanbiedingen van Stadia vanavond:P

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-01 22:54
crimby schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:29:

van beide games is volgens mij niks bekend of het naar Stadia komt. Er zullen ongetwijfeld zulk achtige games komen, maar zulke dingen kosten tijd. Het is een compleet nieuw platform en ontwikkelaars moeten de games naar Stadia porten. Voor sommige games is dat makkelijker dan anderen, maar op dit moment zijn er iig meer dan 400 games in ontwikkeling: nieuws: Google Stadia krijgt de komende jaren 400 nieuwe games

Steeds meer games die nu uitgebracht worden krijgen ook direct een release op Stadia, dus dat is mooi :)

• RoFlame
Blaim in "[Multi] Cyberpunk 2077"

Cyberpunk 2077 kan nu preloaded worden, preloaden jullie hem ook vast? :+ :*)

• soufyanbreda
Vraagje boys,

Als je een stadia pro abbo stopzet kan je dan nog de games spelen in je collectie. Of is een abbo een vereiste?

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05
(jarig!)
soufyanbreda schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:09:
Vraagje boys,

Als je een stadia pro abbo stopzet kan je dan nog de games spelen in je collectie. Of is een abbo een vereiste?
De gekochte games kun je nog steeds spelen, de geclaimde games van pro niet. Mocht je na een tijd weer pro aanschaffen dan kun je de eerder geclaimde games weer spelen.

• Tuktop
soufyanbreda schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:09:
Vraagje boys,

De games die je "gratis" hebt geclaimd tijdens je Pro-abonnement kun je dan niet meer spelen (totdat je weer Pro neemt).

De games die je zelf hebt gekocht (ookal waren ze in de aanbieding), kun je wel blijven spelen.

Max. 1080P60 en 2.0-geluid.

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:22
Er is ergens een site waar je kunt zien welke games er in de aanbieding komen ?

• Tuktop
Albert020 schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:26:
Er is ergens een site waar je kunt zien welke games er in de aanbieding komen ?
Google doet tot nu toe niet echt uitspraken over toekomstige aanbiedingen.
Nieuwe aanbiedingen zijn uiteraard in de Stadia store te vinden en ze worden ook altijd netjes geplaatst op de community page:
https://community.stadia....ity-Blog/bg-p/stadia_blog

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik twijfel een beetje over die cyberpunk aanbieding. Ik heb hem wel, maar zonder Chromecast en controller kan ik er niets mee. Heb een game pc en een superultrawide scherm, dus daarop kan ik weinig met stadia. Neem het dan voor de tv, maar dan kan ik hem net zo goed voor de PS4 pro halen...

Ben een beetje bang dat de hardware pas volgend jaar komt en dan zit ik tot dan te wachten...

Iemand iets zinnigs te zeggen om mijn twijfel weg te nemen?

Eigenlijk is 60 euro voor de controller en Chromecast hoe dan ook een prima deal natuurlijk

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2020 14:46 ]

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:44:
Ik twijfel een beetje over die cyberpunk aanbieding. Ik heb hem wel, maar zonder Chromecast en controller kan ik er niets mee. Heb een game pc en een superultrawide scherm, dus daarop kan ik weinig met stadia. Neem het dan voor de tv, maar dan kan ik hem net zo goed voor de PS4 pro halen...

Ben een beetje bang dat de hardware pas volgend jaar komt en dan zit ik tot dan te wachten...

Eigenlijk is 60 euro voor de controller en Chromecast hoe dan ook een prima deal natuurlijk

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• 418O2
  • Nu online
Peter_Aragorn schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:55:
[...]

Dat inderdaad dan maar. En ik zie dat de controller redelijk snel wordt geleverd als je hem nu besteld (16 december), itt iemand die hier riep dat het maanden zou duren.

• Marzman
  • Niet online

Waarom kun je het niet al spelen op je pc? Werkt het niet op een superultrawide?

/▌

• 418O2
  • Nu online
Marzman schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:03:
[...]

Waarom kun je het niet al spelen op je pc? Werkt het niet op een superultrawide?
Ik begreep dat stadia alleen 16:9 goed deed. Maar ik heb hem ook op GoG gekocht en met mijn specs draai ik hem liever op bare metal

• Marzman
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:03:
[...]

Ik begreep dat stadia alleen 16:9 goed deed. Maar ik heb hem ook op GoG gekocht en met mijn specs draai ik hem liever op bare metal
Ja, als je hem lokaal kan draaien en al hebt is dat beter natuurlijk :)

/▌

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-01 10:29
Als je al een gaming pc hebt, en daar regelmatig gebruik van maakt zou ik hem daar vooral op kopen en spelen. Veel beter gaat het nog niet worden. Ik zie Stadia in dit geval als een soort tussen oplossing. Ik heb een "game" PC met een processor van bijna 10 jaar oud. Die gaat het niet redden. Ik heb een PS4 Pro, welke op de 4K Tv beneden hangt. Prachtige combi, maar die zelfde Tv wordt veelal gebruikt door mijn vrouw. Als ik wil gamen mag dat wel, maar toch kijk je dan eerder samen een film of serie. Wat ik wel kan doen is streamen op een laptop, maar de PS Remote Play is gewoon echt niet lekker daarvoor. Nooit goed werkend gekregen, terwijl Stadia het prima doet. Dus zie ik Stadia ook als prima oplossing. Heb er geen Pro voor nodig, want de laptops en tablets is 1080p goed genoeg op. En het mooiste 4K scherm is toch de Tv, waar al een PS4 op hangt. Ik heb dan mogelijk 2 keer geld uitgegeven aan het zelfde spel (voor zowel Stadia als PS4), maar CDPR is wel een ontwikkelaar die ik het gun. Plus, de Stadia deal is gewoon goed. et enige lastige is het "idee" dat je het spel nooit echt in handen hebt. Mocht Google, welke met diverse platform, ideeen etc. er een keer de stekker uit trekken, heb je eigenlijk niets meer. Dat was dan ook het enige wat mij tegen hield. Aan de andere kant, kan dat ook bij bijv. PS Store, Steam, en zo vele en vele anderen gebeuren.

Strava & Untappd - Do not combine!

• 418O2
  • Nu online
Ja je hebt volkomen gelijk. Het is ook een onwijs luxe probleem hoor. Maar ik vind het ook wel fijn om op de tv te kunnen spelen, maar mijn PlayStation staat in mijn gameroom precies omdat ik vaak ga gamen als mijn vriendin tv kijkt.

De stadia deal laat ik wel staan, is gewoon een goede prijs qua hardware.

En misschien sleep in de PS4 dan naar de woonkamer en haal ik CP daar ook voor

[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 07-12-2020 15:24 ]

Die deal is sowieso erg goed, dus alleen al daarvoor zou je er gebruik van moeten maken.

Verder kun je Stadia gewoon op je pc op je ultrawide scherm spelen, maar dan met zwarte balken links en rechts.

Daarnaast kun je Cyberpunk op de tv spelen zodra je de Chromecast ontvangen hebt. Verzending van een losse Premiere Edition gaat weliswaar heel snel, maar dat hoeft bij deze actie niet het geval te zijn. Het kan dus nog even duren voordat je het pakket ontvangt.

Tot slot: je geeft aan dat je hem net zo goed voor de PS4 Pro kan halen. En vaak lees ik ook reacties waarin staat dat Stadia grafisch vergelijkbaar is met de PS4. Ik denk echter dat dat helemaal ligt aan de mate waarin een game is geport en geoptimaliseerd voor Stadia. Kijk je bijvoorbeeld naar AC, dan valt het wat tegen. Kijk je naar Jedi: Fallen Order, dan loopt die game aanzienlijk soepeler op een strakke 60fps dan op een PS4 (Pro).

Kijk je dan naar Cyberpunk, dan hebben we het over een geheel nieuwe game die gedurende de ontwikkeling al geoptimaliseerd kon worden voor Stadia. Bovendien werkt Stadia niet met "versies". Je kan dus niet zeggen dat je op Stadia de PS4-versie of Xbox-versie krijgt. Je krijgt min of meer een pc-versie die dus aanpasbaar is aan het platform. Zodra Google de hardware van Stadia een upgrade geeft, gaat Cyberpunk er mogelijk dus nog beter uitzien. Dat ga je bij een PS4/5 of Xbox niet hebben.

Dat gezegd hebbende: De deal an sich is al interessant om je reservering te laten staan en de versie voor de PS4 zou ik mooi laten liggen. Wellicht de pc-versie halen, maar dan zou ik gewoon wachten tot de release en kijken of de Stadia-versie niet al voldoet.

• Haay
  • Laatst online: 10:50
Raznov schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:14:
Het enige lastige is het "idee" dat je het spel nooit echt in handen hebt. Mocht Google, welke met diverse platform, ideeen etc. er een keer de stekker uit trekken, heb je eigenlijk niets meer. Dat was dan ook het enige wat mij tegen hield. Aan de andere kant, kan dat ook bij bijv. PS Store, Steam, en zo vele en vele anderen gebeuren.
En dan nog ... Ik heb over de vele jaren als gamer heel wat games gekocht, maar de realiteit is dat je oude games nog maar heel zelden in die vorm opnieuw speelt. Zeker wanneer je ouder wordt en je tijd nog schaarser wordt.

Om wat voorbeeld te geven:
Ik heb hier GTA III (voor de PC) origineel in de kast staan. Maar waarom zou ik GTA 3 spelen als ik ook GTA V kan spelen?
Ik heb hier de originele Homeworld 2 disk in de kast. Maar ook Homeworld 1 & 2 Remastered op Steam. De originele disk versie zal ik nooit meer spelen.
Ik heb de originele Diablo disk, originele Starcraft disk, originele Settlers III, Test Drive Unlimited, enz, enz. Maar zal ik die disks ooit nog spelen? Als ze überhaupt nog zouden kunnen installeren op Windows 10, terwijl ze geprogrammeerd zijn voor Windows 95 / 98 / 2000 ?

Dus dat argument dat je een game zou kunnen verliezen over een aantal jaar, vind ik persoonlijk irrelevant. Tegen die tijd heb je de game al lang en breed aan de kant gelegd omdat je dan iets nog veel mooiers speelt. :P
Haay schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:06:
[...]

En dan nog ... Ik heb over de vele jaren als gamer heel wat games gekocht, maar de realiteit is dat je oude games nog maar heel zelden in die vorm opnieuw speelt. Zeker wanneer je ouder wordt en je tijd nog schaarser wordt.

Ik heb hier GTA III (voor de PC) origineel in de kast staan. Maar waarom zou ik GTA 3 spelen als ik ook GTA V kan spelen?
Ik heb hier de originele Homeworld 2 disk in de kast. Maar ook Homeworld 1 & 2 Remastered op Steam. De originele disk versie zal ik nooit meer spelen.
Ik heb de originele Diablo disk, originele Starcraft disk, originele Settlers III, Test Drive Unlimited, enz, enz. Maar zal ik die disks ooit nog spelen? Als ze überhaupt nog zouden kunnen installeren op Windows 10, terwijl ze geprogrammeerd zijn voor Windows 95 / 98 / 2000 ?

Dus dat argument dat je een game zou kunnen verliezen over een aantal jaar, vind ik persoonlijk irrelevant. Tegen die tijd heb je de game al lang en breed aan de kant gelegd omdat je dan iets nog veel mooiers speelt. :P
Dit herken ik wel, ik heb bijvoorbeeld nog Jagged Alliance 2 liggen op cd-rom. Inmiddels heb ik op mijn laptop geen cd-speler meer zitten. Dan ga je toch richting een digitaal kopietje als je zo'n spel weer wil spelen. Zelfde geldt voor de oude command en conquers, die werken niet meer op de huidige systemen.
Overigens heeft Google beloofd dat de spellen die je koopt altijd toegankelijk zullen blijven (even geen bron voor handen, maar volgens mij is dat bij de lancering benoemd).

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:30
Werkt Minecraft ook op de stadia. mijn jongste was gisteren not amused dat zij latop niet lekker de minecraftgame kon draaien en zit te denken aan een game pc. Alleen kost dat dat menneke weer een heleboel geld. Zo'n stadia zou dan echt een uitkomst zijn!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

wowly schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:11:
Werkt Minecraft ook op de stadia. mijn jongste was gisteren not amused dat zij latop niet lekker de minecraftgame kon draaien en zit te denken aan een game pc. Alleen kost dat dat menneke weer een heleboel geld. Zo'n stadia zou dan echt een uitkomst zijn!
Helaas... dat is volgens mij ontwikkeld of in handen van Microsoft, ik vermoed dat zij dit niet op stadia zullen uitbrengen... alhoewel, volgens mij is het ook te spelen op de playstation? Er is iig geen aankondiging voor zover ik weet, al komen er in de komende jaren wel 400 games bij...

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-01 09:15
[...]

Plus dat over x jaar de game voor hooguit een paar euro ergens anders is te vinden, mocht je het echt toch nog een keer willen spelen.

• Marzman
  • Niet online
Volgens mij houdt Epic Games dat tegen. Je kan het wel op Gforce Now spelen (via Epic).

/▌

[...]

Precies dit. Ik verbaas mij elke generatie nieuwe consoles ook over de roep om backwards compatibilty. Koop je een nieuwe console voor 500 euro, speel je er oude spellen op. 8)7

Vanuit nostalgisch oogpunt kan ik mij voorstellen dat je oude games wilt spelen, maar dat wil je dan volgens mij (ik ten minste) op de oorspronkelijke console.
Schreeuwende kinderen zijn niet welkom op Stadia. >:) ;)

• Deurstopper
  • Niet online
Ark!? Nooit geweten.. wat heb ik dat op de PC veel gespeeld zeg. Wel mooi dat zoiets op Stadia komt, scheelt weer zoeken naar de beste server en geen gezeur met server wipes o.i.d. Gewoon met niks beginnen, lekker bouwen en farmen :)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:22
Zie momenteel geen aanbieding staan....

***Edit***
Ik zeg het en ze staan er, meteen PGA TOUR 2K21 aangeschaft ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Albert020 op 07-12-2020 18:34 ]

• rwbk
Meh niet echt boeiende deals. Ik wacht wel tot donderdag cyberpunk te spelen is
Wisten jullie al dat je gratis in-game extra's krijgt voor cyberpunk via je GOG account, ook op de stadia-versie? Zie https://www.cyberpunk.net/en/goodies

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 07-12-2020 18:51 ]

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-01 18:34
van de week ook maar eens Stadia ingedoken met de Cyperpunk aanbieding, gelijk de 3maanden gratis pro geactiveerd en gelijk ook weer teveel geld uitgegeven xD

Achja, het werkt lekker en de stadia app werkt ook side-loaded op de nieuwe chromecast with google tv in combi met xbox controller, al is het menu een beetje traag met laden van plaatjes

Nu eens kijken waar ik de tijd vandaan haal om AC:Odyssey, The Division 2, Grid, The Crew 2, de daarnet nieuw aangeschafte Borderlands 3 en natuurlijk Cyperpunk 2077 te spelen

Ohh en uiteraard mijzelf even aan de lijst toegevoegd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 07-12-2020 19:57 ]

Sj0eRdJuH schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:11:
van de week ook maar eens Stadia ingedoken met de Cyperpunk aanbieding, gelijk de 3maanden gratis pro geactiveerd en gelijk ook weer teveel geld uitgegeven xD

Achja, het werkt lekker en de stadia app werkt ook side-loaded op de nieuwe chromecast with google tv in combi met xbox controller, al is het menu een beetje traag met laden van plaatjes

Nu eens kijken waar ik de tijd vandaan haal om AC:Odyssey, The Division 2, Grid, The Crew 2, de daarnet nieuw aangeschafte Borderlands 3 en natuurlijk Cyperpunk 2077 te spelen
Toevallig ook nog een #Dadia? ;)

• Sj0eRdJuH
KlaasjeNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:36:
[...]

Toevallig ook nog een #Dadia? ;)
Ik neem aan dat dat iets te maken heeft met vader zijn en nee ik ben momenteel single en geen kinderen 8) :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 07-12-2020 19:38 ]

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Hmm, wellicht een domme vraag, maar ik ben met de Cyberpunk deal ook ingestapt op deze platform afgelopen vrijdag.
Alleen heb ik geen mail oid gehad om de Chromecast en controller te bestellen; volgt dit later of is er een bug opgetreden?

• Sj0eRdJuH
zakkenjongen schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:44:
Hmm, wellicht een domme vraag, maar ik ben met de Cyberpunk deal ook ingestapt op deze platform afgelopen vrijdag.
Alleen heb ik geen mail oid gehad om de Chromecast en controller te bestellen; volgt dit later of is er een bug opgetreden?
Van wat ik van de voorwaarden heb begrepen krijg je die pas nadat het spel uit is

• 12345j
Zo te zien bereid Stadia eindelijk uit naar meer landen. Goed nieuws, afgelopen maand is er veel gebeurd met Stadia. Bijzonder wat er allemaal mogelijk is als Google even een tandje bij zet.
12345j schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:50:
Zo te zien bereid Stadia eindelijk uit naar meer landen. Goed nieuws, afgelopen maand is er veel gebeurd met Stadia. Bijzonder wat er allemaal mogelijk is als Google even een tandje bij zet.
Eens, mijn gevoel dat t nu om fase 2 lijkt te gaan klinkt plausibel, ook op dit forum veel nieuwe gebruikers, tof! Ik hoop ook dat de stadia exclusives van de door Google overgenomen studio's ook echt vette games worden, zou erg tof zijn en passen in de grotere positie waar google zijn Stadia wil plaatsen.
zakkenjongen schreef op maandag 7 december 2020 @ 19:44:
Idd nadat de game uit is, maar ook nadat je herroepingsrecht is afgelopen vermoed ik. Vanaf 16 december kunnen de codes uitgedeeld worden las ik.

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
Ht87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:02:
[...]

Idd nadat de game uit is, maar ook nadat je herroepingsrecht is afgelopen vermoed ik. Vanaf 16 december kunnen de codes uitgedeeld worden las ik.
Onduidelijk en vage vermoedens omslachtige websites veel handelingen kromme voorwaarden rare regels etc, Daar zijn de Amerikanen heel goed in.

• 12345j
Ht87 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:02:
[...]

Ik denk juist dat ze het uitgeven voordat de herroepingsrecht is verlopen. Anders zullen veel (incl ikzelf) een herroeping doen omdat je niet weet wanneer (en of) je de hardware nog ooit gaat ontvangen.

• Pukson
  • Nu online
De Premier deal krijg je pas een week na het uitkomen van Cyberpunk. Dit zodat mensen het spel niet meer kunnen refunden en geen recht dus meer hebben op de Premier bundel. Wat mij heel logisch lijkt. Snap dat het voor sommige vervelend is maar het zij zo.

Zelf onlangs via ebay een Premier setje bemachtigd voor 49 euro. Staan verschillende op, mocht je perse er nu 1 willen. Je kan dan de nieuwe altijd nog verkopen.

@12345j
@J.E. Weinor

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
Deurstopper schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:50:
[...]

Ark!? Nooit geweten.. wat heb ik dat op de PC veel gespeeld zeg. Wel mooi dat zoiets op Stadia komt, scheelt weer zoeken naar de beste server en geen gezeur met server wipes o.i.d. Gewoon met niks beginnen, lekker bouwen en farmen :)
Hopelijk wordt deze geen Switch of PS4/Xbox versie port want die was echt 3x ruk kwa performance

• Amdwarrior
  • Laatst online: 08:32
Borderlands®3: Ultimate Edition nu 10.99 ??!!!!!! Gelijk kopen !!!!!!!!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb het een tijdje aangekeken met Stadia, maar ik heb nu een maand pro geactiveerd om te kijken hoe het loopt. Ik werd eerlijk gezegd een beetje gestoord van het kabaal dat mijn pc produceert met games en Stadia leek mij een oplossing. Even Hitman 2 gespeeld en het liep lekker soepel. Heb mijn Switch pro controller aangesloten en werkt out of the box.

Ik ben zeer tevreden en ga in de kerstvakantie heerlijk Cyberpunk 2077 spelen via dit platform :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-01 10:38
Amdwarrior schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:35:
Borderlands®3: Ultimate Edition nu 10.99 ??!!!!!! Gelijk kopen !!!!!!!!!
Damn you Google! Had net gezegd dat ik geen games meer ga kopen in deze toch al dure maand en na de cyberpunk deal. Maar borderlands 3 Ultimate voor €10,99 kan ik niet laten schieten. Toch weer over stag gegaan.

[ Voor 19% gewijzigd door bakkerjangert op 07-12-2020 23:04 ]

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Het is dat ik Borderlands 3 vorige week met Black Friday gekocht heb voor 6 euro anders had ik 'm voor Stadia nu gekocht. Ultimate Edition van 99.99 voor 10.99 is natuurlijk best een aardige deal. 😄

https://psnprofiles.com/leFibo

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik probeer mezelf te bedwingen en me puur te beperken tot spellen die ik ook écht ga spelen. Lastig...

• ModelMagician
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik ben benieuwd of mensen hier hun ervaringen willen delen over hoe handig die controller is? Ik krijg er een bij de stadia cyberpunk deal, maar van de week speelde ik met een ps4 controller en de latency hiervan lijkt ook redelijk nihil.
bakkerjangert schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:02:
[...]

Damn you Google! Had net gezegd dat ik geen games meer ga kopen in deze toch al dure maand en na de cyberpunk deal. Maar borderlands 3 Ultimate voor €10,99 kan ik niet laten schieten. Toch weer over stag gegaan.
Far Cry 5 een half uurtje gespeeld, Fallen Order nog niet aangeraakt... Donderdag Cyberpunk... Ik weet gewoon dat ik niet toe ga komen aan Borderlands 3, dus hoe scherp de aanbieding ook is, ik laat hem liggen.

...denk ik

• Tuktop
ModelMagician schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:31:
Ik ben benieuwd of mensen hier hun ervaringen willen delen over hoe handig die controller is? Ik krijg er een bij de stadia cyberpunk deal, maar van de week speelde ik met een ps4 controller en de latency hiervan lijkt ook redelijk nihil.
De Stadia controller is vooral handig als je op je TV ivm een CCU wilt gamen. Dan is het een kwestie van de controller aanzetten en even later zit je (door CEC) in get gameselectiescherm. Dit gaat niet met een andere controller.

• Deurstopper
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:32:
[...]

Far Cry 5 een half uurtje gespeeld, Fallen Order nog niet aangeraakt... Donderdag Cyberpunk... Ik weet gewoon dat ik niet toe ga komen aan Borderlands 3, dus hoe scherp de aanbieding ook is, ik laat hem liggen.

...denk ik
En jij bent nog niet klaar met Division 2, agent ;)

• RoFlame
ModelMagician schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:31:
persoonlijk vind ik de stadia controller een stuk prettiger in de hand dan de ps4 controller. Wat mij betreft is het echt een hele fijne controller en zou hem wel missen als ik hem niet had :P

Qua latency merk ik eigenlijk geen verschil tussen ps4 controller + laptop, is met allebei gewoon goed.

• RoFlame
Deurstopper schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:43:
[...]

Als hij Division 2 een uur kan spelen zonder dood te gaan, dan mag hij door naar de volgende game :+
Deurstopper schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:43:
[...]

We moeten inderdaad tussen al het Cyberpunk-geweld natuurlijk nog wel ff wat tijd vrijmaken om te co-oppen. :*)

• ModelMagician
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-12-2025
Dank, omdat ik toch al een ps4 controller voor alles gebruik en stadia op mijn laptop/desktop draai zal ik de nieuwe stadia controller maar gaan verkopen :-).
RoFlame schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:44:
[...]

Als hij Division 2 een uur kan spelen zonder dood te gaan, dan mag hij door naar de volgende game :+
Ik zal de volgende keer net als jullie gaan zitten wachten achter een steen, schreeuwend om mijn moeder tot iemand als ik erop uittrekt om te flanken of de vijand op een andere manier te verrassen. >:)
Pagina: 1 ... 68 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord