Vandaag werd de Stadia controller en Chromecast Ultra geleverd! Stuk sneller dus dan de genoemde periode tussen 11 en 14 december. (Via YouTube Premium actie in Frankrijk) Dus wellicht dat de Cyberpunk actie ook wel sneller wordt geleverd dan verwacht.
Eerste ervaring, verplicht controller updaten mislukte keer op keer, dat viel dus even tegen. Na wat gegoogle via een ander WiFi punt geprobeerd en toen werkte het direct. Blijkbaar heeft Stadia ergens een probleem met mijn Ubiquiti UniFi netwerk.
Vervolgens was het spannend of het überhaupt zou werken hier op het Franse platteland. Ik heb namelijk nogal brak internet via een 4G modem met externe antenne.
Alles liep gelukkig soepel, op 1080p. Ik heb ook geen 4k tv. 1 Maal tijdens het spelen kreeg ik de melding dat de game mogelijk zou worden beëindigd vanwege een slechte verbinding. Maar de game ging zonder haperingen verder.
Nog wat family accounts geprobeerd te koppelen maar hier loop ik nog tegen een error aan. Dit werkt dus niet en ik moet nog even opzoek naar een oplossing hiervoor.
Hopelijk volgt de tweede Première Edition snel want alleen games spelen vind ik niet zo tof. Is er trouwens ergens een lijstje van games die met 2 controllers werken?