• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:04
soufyanbreda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:42:
[...]

Hoi ik heb via de stadia app gereserveerd met paypal en heb in de beschrijving staan dat ik ook in aanmerking kom voor de aktie dus lijkt me geen vereiste
Stadia app op je telefoon?

Ik zit zelf ff te klooien en volgens mij kan je 'm dan zelfs met iDEAL betalen?

Why so serious?

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21

• Bobbreede
  • Laatst online: 22:04
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:32:
[...]

Tijdens de betaling op de actie pagina website heb je alleen de mogelijkheid tot cc betaling een andere betalingsform wordt niet weergegeven of je kunt geen ander betaling toevoegen zoals Paypal.
Volgens mij kan het dus wel via de Stadia app op je telefoon, ik zou dat eens proberen :)

Why so serious?

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Bobbreede schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:45:
[...]

Stadia app op je telefoon?

Ik zit zelf ff te klooien en volgens mij kan je 'm dan zelfs met iDEAL betalen?
Jup via de stadia app op je telefoon heb je meerdere betaalopties de alleen cc.

Ik zie ook nergens in de voorwaarden dat alleen bij een cc betaling je voldoet aan de aktie.

• soufyanbreda
Vindt dit echt een gave actie van google, een pakket van 100 eu erbij krijgen bij een game van 60 euries
RobNemoo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:15:
[Afbeelding]

Ter ieders geruststelling.

Hier staat trouwens letterlijk dat we pas halverwege januari de controller en CCU kunnen claimen. Op die Reddit-post van hier laatst stond dat het toch snel na release zou zijn.
Ja uiterlijk 16 januari, maar google heeft gemeld het in de week van 17 december (week na uitkomen Cyberpunk) te gaan beginnen met verzenden. Misschien op volgorde verzenden? Hopelijk ligt alles klaar daar bij Google!

• J.E. Weinor
Nou ik heb de app stadia eens geïnstalleerd betaling kon inderdaad via Paypal en staat nu gereserveerd.

iDeal betaling kan niet en wordt aangegeven dat het niet wordt ondersteunt.

Dank jullie voor deze mogelijkheid. _/-\o_

Nu is het verder afwachten van verloop voorlopig heb ik er niet zo veel aan zonder de controller en Chromecast ultra. het zal via de tv moeten gaan een app voor Android tv is er nog niet voor mijn geval Philips oled tv ook niet afzonderlijk te installeren.

Is er verder wat ik nog moet doen of in de gaten moeten houden betreft deze actie en evt nog stappen moet doorlopen?

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Heb ook Geforce Now abbo genomen maar dat is toch echt wel minder dan Stadia.. Stadia loopt allemaal wat soepeler en je kan sneller gamen..

Bij Geforce Now moet je elke keer opnieuw inloggen op Ubisoftconnect of Steam...

Als Google slim is gaan ze ook samenwerken met Steam, dan is het echt helemaal top.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 16:49
Ht87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:05:
[...]

Ja uiterlijk 16 januari, maar google heeft gemeld het in de week van 17 december (week na uitkomen Cyberpunk) te gaan beginnen met verzenden. Misschien op volgorde verzenden? Hopelijk ligt alles klaar daar bij Google!
In ieder geval moet je de actie eerst nog claimen met de inwisselcode volgens de voorwaarden.
Nieuwe games staan online. Had wel interesse in PHOGS! om met mijn dochter te spelen, maar €24,99 vind ik toch echt wat te gortig voor zo'n game. Maar even wachten tot hij gratis bij Pro zit. ;)

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:12
(jarig!)
DutchHammer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:14:
Heb ook Geforce Now abbo genomen maar dat is toch echt wel minder dan Stadia.. Stadia loopt allemaal wat soepeler en je kan sneller gamen..

Bij Geforce Now moet je elke keer opnieuw inloggen op Ubisoftconnect of Steam...

Als Google slim is gaan ze ook samenwerken met Steam, dan is het echt helemaal top.
Ik heb ook een maandje GFN genomen in combinatie met Ubisoft+. Op zich werkt het wel, maar je wordt tureluurs van het steeds opnieuw inloggen bij Ubisoft (incl. 2FA). Ik blijf lekker bij Stadia.

• DutchHammer

DutchHammer

Rob Voets schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:27:
[...]

Ik heb ook een maandje GFN genomen in combinatie met Ubisoft+. Op zich werkt het wel, maar je wordt tureluurs van het steeds opnieuw inloggen bij Ubisoft (incl. 2FA). Ik blijf lekker bij Stadia.
Ik ga beide houden denk ik, usecase voor een next gen console is nu helemaal weg hier.. Alleen heb ik "helaas" wel een dikke game pc voor mijn hobby flight sim.. Maar gamen via Stadia vind ik echt zoveel fijner.

Al hoop ik wel dat Google ook integratie met Steam gaat krijgen als is het maar via het pro abbo. Dan heb Now niet meer nodig :-)

• J.E. Weinor
RobNemoo schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:19:
[...]

In ieder geval moet je de actie eerst nog claimen met de inwisselcode volgens de voorwaarden.
Deze inwissel code krijg je die via je mail? en wanneer wordt deze code dan toegezonden op de ingangsdatum van betaling reservering mij niet helemaal duidelijk deze actie.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:15
zelf ook een jaarte gforce now gekregen en stadia een tijdje gehad. Werkt beide fijne inderdaad.
nog niet zo goed als lokaal en je hebt minder games, maar voor veel spellen is het echt echt prima te doen hoor.

het nadeel van stadia is voor mij gewoon de games + games weer kopen in tegen stelling tot gfn.

• DutchHammer

DutchHammer

Ruudox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:38:
zelf ook een jaarte gforce now gekregen en stadia een tijdje gehad. Werkt beide fijne inderdaad.
nog niet zo goed als lokaal en je hebt minder games, maar voor veel spellen is het echt echt prima te doen hoor.

het nadeel van stadia is voor mij gewoon de games + games weer kopen in tegen stelling tot gfn.
Daarom hoop ik dus op die intergrate met Steam.. Probleem is overigens wel dat GFN de games draait op normale hardware en Windows.

Stadia draait (zover ik weet) op Linux. Games voor Stadia moeten dus aangepast worden waarbij ook meteen veel optimalisaties toegepast (kunnen) worden.

• RobNemoo
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:37:
[...]

Deze inwissel code krijg je die via je mail? en wanneer wordt deze code dan toegezonden op de ingangsdatum van betaling reservering mij niet helemaal duidelijk deze actie.
Staat best duidelijk in de voorwaarden die ik eerste postte:
- uiterlijk 16 januari krijg je die code toegestuurd.
- dan kun je de Premiere Edition dus claimen voor 1 februari.
- dan is het nog wachten tot je daadwerkelijk wat verzonden krijgen.

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:15
DutchHammer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:41:
[...]

Daarom hoop ik dus op die intergrate met Steam.. Probleem is overigens wel dat GFN de games draait op normale hardware en Windows.

Stadia draait (zover ik weet) op Linux. Games voor Stadia moeten dus aangepast worden waarbij ook meteen veel optimalisaties toegepast (kunnen) worden.
wat bedoel je met " normale" hardware heeft stadia toch ook?
en ja steam integratie zou perfect zijn ja :D
en windows is toch een pluspunt naar mijn idee.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:12
(jarig!)
DutchHammer schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:35:
[...]

Ik ga beide houden denk ik, usecase voor een next gen console is nu helemaal weg hier.. Alleen heb ik "helaas" wel een dikke game pc voor mijn hobby flight sim.. Maar gamen via Stadia vind ik echt zoveel fijner.

Al hoop ik wel dat Google ook integratie met Steam gaat krijgen als is het maar via het pro abbo. Dan heb Now niet meer nodig :-)
Ik droom ervan dat Microsoft de nieuwe Flight Simulator op Stadia uitbrengt. Mijn pc is daar absoluut niet geschikt voor. Maar zal dromen blijven.
RoFlame schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:34:

[...]

Division 2 of Destiny 2 ben ik wel voor in! PUBG heb ik wel maar nooit echt geprobeerd moet ik zeggen :9
Ik denk dat het Division 2 wordt. Meer mensen die zin hebben om vanavond mee te doen? Tijdstip is mij om het even, zolang het na 20.00 uur is. :)

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:54
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:58:
[...]

Ik denk dat het Division 2 wordt. Meer mensen die zin hebben om vanavond mee te doen? Tijdstip is mij om het even, zolang het na 20.00 uur is. :)
Prima! Ik ben denk ik rond 20.00 online, daarvoor eerst nog even wat eten en de youtube stream kijken

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
RoFlame schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:01:
[...]

Prima! Ik ben denk ik rond 20.00 online, daarvoor eerst nog even wat eten en de youtube stream kijken
Ik ga vanavond ook een poging wagen om te joinen! Heb alleen geen mic. is dat heel erg met deze game, of is er ook een ingame chat?

Steam/Epic: Deurstopper

• RoFlame
Deurstopper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:06:
[...]

Ik ga vanavond ook een poging wagen om te joinen! Heb alleen geen mic. is dat heel erg met deze game, of is er ook een ingame chat?
Geen simpele oordopjes die je in je stadia controller (Als je die hebt) of pc kan prikken?? Ik ga het iig op die manier proberen via de controller :)

Er is geen ingame chat volgens mij, maar is ook lastig voor ons via de controller... Meedoen is sowieso leuk natuurlijk

Kunnen ook evt iets via de laptop aanzetten wat mij betreft :P

[ Voor 5% gewijzigd door RoFlame op 03-12-2020 17:08 ]

• Deurstopper
  • Niet online
RoFlame schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:08:
[...]

Geen simpele oordopjes die je in je stadia controller (Als je die hebt) of pc kan prikken?? Ik ga het iig op die manier proberen via de controller :)

Er is geen ingame chat volgens mij, maar is ook lastig voor ons via de controller... Meedoen is sowieso leuk natuurlijk

Kunnen ook evt iets via de laptop aanzetten wat mij betreft :P
Ow geen probleem, ik ben een volger, dus zie gauw genoeg wat jullie gaan doen :)
Laten we het gewoon proberen

• DutchHammer

DutchHammer

Ruudox schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:48:
[...]

wat bedoel je met " normale" hardware heeft stadia toch ook?
en ja steam integratie zou perfect zijn ja :D
en windows is toch een pluspunt naar mijn idee.
Ja klopt het stukje over hardware klopt niet (vergeten te verwijderen).

Linux/Windows maakt opzich niet veel uit, op het feit dat de meeste games Windows only zijn (al komt daar langzaam aan een verbetering in)

Ik bedoel meer te zeggen dat Google iets anders gebruikt om de games te draaien dan Windows. Voordeel is dat ze zelf enorm kunnen optimialiseren, nadeel is dat games op zijn minst opnieuw compiled moeten worden.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Hoe kun je joinen in een game op Stadia? Werkt dat via lobbies oid?

Stadia / PSN : whenheco

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:40
Okee controller binnen alleen nu nog verbinding aan het praat krijgen want dat werkt uiteraard weer niet ...

Can't connect to wifi zit letterlijk 1.5 m Corona afstand vanaf de router . Chromecast ultra werkt perfect en heb beeld op tv van Stadia
madcon schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:17:
Hoe kun je joinen in een game op Stadia? Werkt dat via lobbies oid?
Zoiets... Volgens mij. 😅 Ben zelf ook nog niet helemaal uit de structuur.
Deurstopper schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:06:
[...]

Ik speelde vorige keer met een eenvoudige telefoonheadset met 3.5mm jack Werkte prima. Mocht je die niet hebben, dan zou je via de berichtenfunctie in de app met je telefoon berichten kunnen sturen.
RoFlame schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:01:
[...]

Ik ben er denk ik ook rond 20.00. 👍🏻
Amdwarrior schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:36:
Okee controller binnen alleen nu nog verbinding aan het praat krijgen want dat werkt uiteraard weer niet ...

Can't connect to wifi zit letterlijk 1.5 m Corona afstand vanaf de router . Chromecast ultra werkt perfect en heb beeld op tv van Stadia
Waar/wanneer krijg je die melding?

• Amdwarrior
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:42:
[...]

Waar/wanneer krijg je die melding?
Wanneer ik de controller wil koppelen
Amdwarrior schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:45:
[...]

Wanneer ik de controller wil koppelen
Ligt dan waarschijnlijk aan je telefoon waarmee hij geen verbinding kan maken. Schijnt in zeldzame gevallen te kunnen voorkomen. Heb je een andere telefoon of ander apparaat om hem te installeren?

• Amdwarrior
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:48:
[...]

Ligt dan waarschijnlijk aan je telefoon waarmee hij geen verbinding kan maken. Schijnt in zeldzame gevallen te kunnen voorkomen. Heb je een andere telefoon of ander apparaat om hem te installeren?
Is gelukt met oude smartphone :P

Dit werkt stuk stabieler dan op pc en laptop :9~

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 14:34
Hulkr_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:29:
[...]

Geen enkel probleem. Ik heb zelf Nest Wifi en ik speel ook via Wifi. Mijn router staat naast m'n TV en dus 10 cm van de CCU. Nog nooit problemen gehad.

Overigens leuk feitje. Als je Nest Wifi hebt en je doet een kabel van de router naar de CCU pakt ie 4k en HDR niet. 2 Google producten dus schiet mij maar lek waarom dat niet lekker werkt. Anyway, Wifi werkt dus prima :)
Ik had ook dat 4k en HDR niet gepakt werden. Gebeurde toen ik CCU op een nieuwe tv aansloot. Google support gaf uiteindelijk aan om de CCU een factory reset te geven. Daarna pakte hij het wel.
Wellicht ook in jou geval het proberen waard

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Nieuwe games en twee nieuwe pro games.
Waaronder...... OUTCASTERS !!!!!

• Amdwarrior
Dat monster trucks Jezus wat gaar :')

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Zhankou schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:58:
Nieuwe games en twee nieuwe pro games.
Waaronder...... OUTCASTERS !!!!!
Inderdaad, alweer een leuke verrassing! Twee extra pro games deze maand. Ze zijn lekker bezig.

• RoFlame
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XT4CmSIfDfSxRe4Iod_xhf0QFuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SLZoKVd9zHPl1DxLkgLoccNS.png?f=fotoalbum_large

Lekker avondje Division gespeeld met aantal van hier, was gezellig heren! 😁
RoFlame schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:54:
[Afbeelding]

Was zeker voor herhaling vatbaar 👍🏻👍🏻👍🏻

zal volgende keer wat minder de rambo uithangen... :+

[ Voor 7% gewijzigd door KlaasjeNL op 03-12-2020 23:00 ]

• madcon
[Afbeelding]

Was onder de indruk hoe soepel multiplayer loopt via Stadia. Zeker leuk om vaker te doen :)

• Amdwarrior
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
[...]

Was zeker voor herhaling vatbaar 👍🏻👍🏻👍🏻

Ow jij stuurde uitnodiging zeker? Ik heb dat spel niet.

Of doen jullie ook andere spellen co op?

• RoFlame
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
[...]

Goed idee :') :7
Amdwarrior schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:10:
[...]

Ik stuurde inderdaad wat uitnodigingen rond naar tweakers die online waren.

Dit was de eerste keer in deze samenstelling (en voor mij de tweede keer multiplayer op Stadia), dus echt van een "jullie" kan je niet spreken. 😅 Andere games kunnen natuurlijk ook gewoon. 👍🏻

[ Voor 5% gewijzigd door KlaasjeNL op 03-12-2020 23:28 ]

• RoFlame
Amdwarrior schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:10:
[...]

Dit was voor mij de eerste 😂 klaasje heeft wel een aantal andere om te doen. Ik eigenlijk alleen nog Destiny 2. En andere pro games.

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Ben echt zeer benieuwd naar Cyberpunk op Stadia. Nog ffies geduld hebben..

https://psnprofiles.com/leFibo

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-01 13:49
Mooie game Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, normaal 69 euro nu 11 euro, gelijk gekocht 😃

• Zhankou
  • Laatst online: 23-05-2025
Yes, ik was net Outcasters aan het uitproberen. In Division 2 regular is mijn karakter.nog level 1 vrees ik.

• Schmitzel
  • Laatst online: 14-01 13:21
Albert020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 06:24:
Mooie game Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint, normaal 69 euro nu 11 euro, gelijk gekocht 😃
Hoe is die? Wat rustiger en overzichtelijker dan Division 2? #Dadia

• Pukson
  • Laatst online: 21:32
Schmitzel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:53:
[...]

Zelf vind ik Wildlands een stuk leuker mawr qua performance ook beter. Multi-player is echt geweldig met beide spellen
[...]

Redelijk vergelijkbaar met The Division 2, alleen door de open vlaktes meer ruimte om weg te komen. Maar qua moeilijkheidsgraad redelijk vergelijkbaar.

Mooi ook om te zien dat #Dadia bijna een soort codewoord wordt om aan te geven wat voor een gamer iemand is. 😅 Hier ook een #Dadia en Breakpoint is best wel goed te doen. Wat meer klooien met voertuigen.

• madcon
Zal Wildlands ook een poging geven dan. Voor die 11 euro is er geen man overboord als ik het spel minder vaak oppak.

The Division komt echt veel beter tot zijn recht in teamverband. De single player vond ik een beetje overhaast overkomen. Continue rennen van punt a naar b omdat er crisis is. In het verleden heb ik wel meer Tom Clancy games gespeeld (Rainbow six, oudere versies van ghost recon) maar die waren beter te doen als single player omdat je daar self een strategie kon uitstippelen etc.

• Marzman
  • Niet online
Rob Voets schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:27:
[...]

Ik heb het ook een half jaartje genomen om te proberen. Het inloggen vind ik op zich nog niet zo erg, al is het extra gedoe omdat ik een Azerty en Qwerty computer heb en de webinterface op een van de twee ingesteld staat (als je typed gebruik je de input van de GFN computer, dus ik type Qwerty op een Azerty soms en met een wachtwoord met speciale tekens is dat extra lastig).

Maar irritanter vind ik eigenlijk dat spellen verdwijnen en terug komen. Een spel dat ik speciaal voor GFN gekocht had kan ik niet meer spelen (van de andere kant is een spel dat ik niet kon spelen nu wel weer speelbaar). Ook zit je steeds met savegames dat je moet kiezen of je cloudsave, steam of de lokale computer (wat GFN is en niet de lokale computer) gebruikt hebt. Elke keer opnieuw.

Voordeel is dan weer dat je Steamsales kan gebruiken en de gratis games die Epic steeds weg geeft. Er is veel meer keuze in spellen dan op Stadia en meestal zijn ze ook goedkoper.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Albert020
[...]

Vind hem veel overzichtelijker dan Division 2
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:21:
Zal Wildlands ook een poging geven dan. Voor die 11 euro is er geen man overboord als ik het spel minder vaak oppak.

The Division komt echt veel beter tot zijn recht in teamverband. De single player vond ik een beetje overhaast overkomen. Continue rennen van punt a naar b omdat er crisis is. In het verleden heb ik wel meer Tom Clancy games gespeeld (Rainbow six, oudere versies van ghost recon) maar die waren beter te doen als single player omdat je daar self een strategie kon uitstippelen etc.
In teamverband inderdaad veel leuker. Vooral omdat je teamgenoten hebt die je steeds kunnen reviven. :+

Het scheelt ook dat het verhaal van The Division 2 mij niet heel erg boeit en ik daardoor ook nooit helemaal doorhad waarom ik een bepaalde missie speelde. Aan de andere kant moest ik die missie dan wel spelen om überhaupt verder te kunnen komen. Toen we gisteren zaten te co-oppen werd dat verhaal opeens veel minder relevant.

Ik ga ook eens kijken naar Wildlands. Volgens mij waren de meningen nogal verdeeld over welke Ghost Recon beter is en heb ik daardoor uiteindelijk voor Breakpoint gekozen.

Bedoel je met de oude versies van Ghost Recon trouwens de vorige generatie Ghost Recons of echt de allereerste Ghost Recon die zich in Georgië afgespeelde? Dat was echt een zwaar tactische FPS waarbij 1 kogel meteen fataal was. Vond het zelf jammer dat Ghost Recon later wat meer op de arcadetour ging, maar kan het nu wel waarderen.

Edit: Ik zie dat die aanbieding op Wildlands er niet meer is, dus dat wordt hem voorlopig niet. ;w

[ Voor 3% gewijzigd door KlaasjeNL op 04-12-2020 09:23 ]

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Dat basketbal spel lijkt ook een koopje. Iemand geprobeerd?

• madcon
KlaasjeNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:18:
[...]

In teamverband inderdaad veel leuker. Vooral omdat je teamgenoten hebt die je steeds kunnen reviven. :+

Het scheelt ook dat het verhaal van The Division 2 mij niet heel erg boeit en ik daardoor ook nooit helemaal doorhad waarom ik een bepaalde missie speelde. Aan de andere kant moest ik die missie dan wel spelen om überhaupt verder te kunnen komen. Toen we gisteren zaten te co-oppen werd dat verhaal opeens veel minder relevant.

Ik ga ook eens kijken naar Wildlands. Volgens mij waren de meningen nogal verdeeld over welke Ghost Recon beter is en heb ik daardoor uiteindelijk voor Breakpoint gekozen.

Bedoel je met de oude versies van Ghost Recon trouwens de vorige generatie Ghost Recons of echt de allereerste Ghost Recon die zich in Georgië afgespeelde? Dat was echt een zwaar tactische FPS waarbij 1 kogel meteen fataal was. Vond het zelf jammer dat Ghost Recon later wat meer op de arcadetour ging, maar kan het nu wel waarderen.

Edit: Ik zie dat die aanbieding op Wildlands er niet meer is, dus dat wordt hem voorlopig niet. ;w
Ah, ik heb vanmorgen nog net even snel de aanbieding op Wildlands geclaimd.

De Ghost Recon die ik heb gespeeld is de eerste generatie van ca 20 jaar terug. Die was inderdaad erg tactisch ingesteld waarbij je teamleden zelf op strategische punten moest neerzetten. De latere generaties niet gespeeld, dus ik ben benieuwd hoe Wildlands aanvoelt.

De besturing van The Division was erg wennen voor mij omdat ik net van spellen zoals Tombraider af kom. Voordat je door hebt hoe je wapens switched etc. ben je even een kwartier verder. Dingen als granaten gooien moet ik maar eens rustig uitzoeken, want dat mis ik wel als er hordes vijanden tegelijk op mij af stormen :P

• RoFlame
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:32:
[...]

Ah, ik heb vanmorgen nog net even snel de aanbieding op Wildlands geclaimd.

De Ghost Recon die ik heb gespeeld is de eerste generatie van ca 20 jaar terug. Die was inderdaad erg tactisch ingesteld waarbij je teamleden zelf op strategische punten moest neerzetten. De latere generaties niet gespeeld, dus ik ben benieuwd hoe Wildlands aanvoelt.

De besturing van The Division was erg wennen voor mij omdat ik net van spellen zoals Tombraider af kom. Voordat je door hebt hoe je wapens switched etc. ben je even een kwartier verder. Dingen als granaten gooien moet ik maar eens rustig uitzoeken, want dat mis ik wel als er hordes vijanden tegelijk op mij af stormen :P
haha die granaten en skills zijn bij division soms echt wel van belang. Ging verder best wel lekker gisteren :)

Voor mij hoef je niet snel te oefenen met granaten, want denk dat ik vanaf volgende week donderdag voorlopig niks anders start dan Cyberpunk :+

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-01 13:47
Safri7879 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:31:
Ik had NBA2k20 ook gekocht een tijd terug en heb er wel plezier aan beleefd. NBA2k21 schijnt beter te zijn. Dus ik pak deze aanbieding ook maar mee 🙂 al wordt het lastig denk ik om zo tijd te vinden tussen The Fallen Order en straks Cyberpunk #dadia

• RobNemoo
MiTM schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:10:
[...]

Ik had NBA2k20 ook gekocht een tijd terug en heb er wel plezier aan beleefd. NBA2k21 schijnt beter te zijn. Dus ik pak deze aanbieding ook maar mee 🙂 al wordt het lastig denk ik om zo tijd te vinden tussen The Fallen Order en straks Cyberpunk #dadia
Ik heb hetzelfde. NBA2k20 gekocht voor 3 euro destijds en toch wel wat leuke uurtjes mee vermaakt. Deze is iets duurder en Cyberpunk komt eraan, maar ik denk dat ik deze toch mee pak.
Safri7879 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:31:
Ik heb 2020 gespeeld (destijds voor 3 euro zelfs op stadia), best de moeite waard om te spelen als je de product placements reclame met een korreltje zout kunt nemen ;)
Vooral de carrière stand vond ik leuk om te doen!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
Haha ik vind het wel grappig. Lastige besturing dat wel.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:58

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb zojuist een livechat gehad met Google Support, door de grote aanvraag van Stadia Premiere Edition is de voorraad laag. Vandaar dat het wat langer duurt dan normaal. Mijn order verwacht ik over 2 week. :/

Whatever.

• Amdwarrior
rwbk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:37:
[...]

Haha ik vind het wel grappig. Lastige besturing dat wel.
Daardoor was ik gestopt wat een overdreven gevoelig besturing :')

Misschien straks een kans geven

• Deurstopper
  • Niet online
[Afbeelding]

Bedankt mannen, was leuk om eens co-op te proberen!
Speelt ook erg lekker weg moet ik zeggen, geen haperingen o.i.d.
Was overigens wel ff aanpoten met m'n lage lvl character tegenover die lvl17 vijanden.. :o
Ow ja en ik heb al gemerkt dat ik m'n rugzak leeg moet hebben alvorens ik ga spelen, want hij zit steeds vol..
Hoe doen jullie dat met te lage lvl gear, gelijk weggooien of kan je ze ook gebruiken als upgrade?

Deurstopper schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:27:
[...]

Bedankt mannen, was leuk om eens co-op te proberen!
Speelt ook erg lekker weg moet ik zeggen, geen haperingen o.i.d.
Was overigens wel ff aanpoten met m'n lage lvl character tegenover die lvl17 vijanden.. :o
Ow ja en ik heb al gemerkt dat ik m'n rugzak leeg moet hebben alvorens ik ga spelen, want hij zit steeds vol..
Hoe doen jullie dat met te lage lvl gear, gelijk weggooien of kan je ze ook gebruiken als upgrade?
Ik was ook pas level 4 toen we gisteravond begonnen en had mijn rugzak ook steeds vol zitten. Ben zelf niet zo bezig met levelen en upgraden.

• madcon
Ik was niet bewust dat er iets was zoals een rugzag totdat iemand het opnoemde.
Bij spellen zoals Destiny en AC houd ik alleen speciale items en overige lage lvl gear wordt verkocht/ontmanteld.

Wat ik merk van lage levels is dat het lang duurt voordat vijanden neergaan. Of dat ligt aan mijn aiming skills.

• Pukson
  • Laatst online: 21:32
Outcasters is echt een geweldig game vol met spanning tijdens een match haha

• RoFlame
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:45:
Ik was niet bewust dat er iets was zoals een rugzag totdat iemand het opnoemde.
Bij spellen zoals Destiny en AC houd ik alleen speciale items en overige lage lvl gear wordt verkocht/ontmanteld.
In Destiny ligt het items verzamelen er ook wel meer bovenop naar mijn idee. Ik merk ook stuk minder verschil tussen guns en minder "drang" naar het verbeteren ervan. In Division is het toch iets meer gewoon beetje knallen.
Wat ik merk van lage levels is dat het lang duurt voordat vijanden neergaan. Of dat ligt aan mijn aiming skills.
Probleem daarmee is denk ik dat ik level 19 ben en jullie 2 of 3 ofzo. Jullie werden wel omhoog gebracht naar een hoger level, iets van 11-13 ofzo, maar de enemies waren allemaal 17. Dus ik denk dat het vooral aan de levels ligt en niet direct aan jou. Of misschien een combinatie van :+

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:58
Ziet er gezellig uit die co-op, nice boys 8) . Tot de volgende keer!
Gusev schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:14:
Ziet er gezellig uit die co-op, nice boys 8) . Tot de volgende keer!
Stel maar een datum voor ☺️

[ Voor 195% gewijzigd door KlaasjeNL op 04-12-2020 17:20 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=nl

wat mij zorgen baart is dat er niets staat over verzending van de chromecast of controller...

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:37
418O2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:25:
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=nl

wat mij zorgen baart is dat er niets staat over verzending van de chromecast of controller...
De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt uiterlijk 16 januari 2021 om 00:59 uur CET naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk 1 februari 2021 om 00:59 uur CET worden ingewisseld. U moet bij het betalen een geldige betaalmethode hebben of toevoegen. Afhankelijk van de door u geselecteerde verzendmethode worden er mogelijk geen kosten in rekening gebracht.
Of bedoel je dat niet?

• 418O2
Tuktop schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:29:
[...]

[...]

Of bedoel je dat niet?
O, ja, wel. Maar dan kan het zijn dat je pas na een maand de première kan bestellen en het spel dus kan spelen. Beetje gek

• madcon
418O2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:33:
[...]

O, ja, wel. Maar dan kan het zijn dat je pas na een maand de première kan bestellen en het spel dus kan spelen. Beetje gek
Je kunt het spel al spel op een pc. Of indien je al een Stadia controller en Chromecast ultra hebt. Anders inderdaad 1 maand wachten. Geen idee waarom hier voor gekozen is.

• 418O2
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:34:
[...]

Je kunt het spel al spel op een pc. Of indien je al een Stadia controller en Chromecast ultra hebt. Anders inderdaad 1 maand wachten. Geen idee waarom hier voor gekozen is.
Ja best dom. Ik heb hem voor de pc ook al op GoG gekocht. Leek mij een leuke manier om aan stadia te kunnen beginnen.
Dat is schrikken. Even niet gelezen dat het enkel om het mobiele netwerk ging. :+ #cyberpunk2077

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZy-b0I7nqFoZgBgkZQMbcQbx5M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xiYBVg6GUc1Yza3GrXjfJHs4.png?f=fotoalbum_large

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:37
418O2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:36:
[...]

Ja best dom. Ik heb hem voor de pc ook al op GoG gekocht. Leek mij een leuke manier om aan stadia te kunnen beginnen.
Ik denk eerder dat het indekken is. Zal me niks verbazen als de hardware na de refund-window van de game (of zelfs al eerder) verzonden kan worden.

• J.E. Weinor
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:34:
[...]

Hoezo spelen op een pc? stadia kan niet via windows 10 er is geen stadia app in de window store zonder externe hulpmiddel te nemen wil dat niet lijkt me.

Volgens mij werkt stadia app alleen via Android.

Ik ben ook maar een noop op dit gebied. >:)

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
J.E. Weinor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:22:
[...]

Hoezo spelen op een pc? stadia kan niet via windows 10 er is geen stadia app in de window store zonder externe hulpmiddel te nemen wil dat niet lijkt me.

Gewoon via Google Chrome te benaderen en spelen hoor.. dat is juist het grote voordeel van Stadia

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 06:47

ydr

J.E. Weinor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:22:
[...]

Kan via de browser, zowel chrome als edge. ;)

• Albert020
Net even met Galaxy Tab 7 plus Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint gespeeld, echt super ;)

• Schmitzel
Albert020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:31:
Net even met Galaxy Tab 7 plus Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint gespeeld, echt super ;)
Via de browser? Of de app?
Ik heb nog een wat oudere tablet liggen, daar kan de app niet op. Vroeg mij al af of het dan wel via de browser kan..

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:34
Hier ga ik gewoon 10 december beginnen aan CP2077. Stadia Premiere of niet.

• madcon
Zelfs op mijn oude Samsung Galaxy Tab S kon ik de stadia app installeren. Ik weet de android versie zo even niet, maar dat ding is inmiddels 6 jaar oud.

• Schmitzel
madcon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:28:
Zelfs op mijn oude Samsung Galaxy Tab S kon ik de stadia app installeren. Ik weet de android versie zo even niet, maar dat ding is inmiddels 6 jaar oud.
Nexus 9.. die is wel wat ouder
Hier staat the voice of holland weer aan. Iemand zin in een potje multiplayer? 😅

• Albert020
Schmitzel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:22:
[...]

Via de browser? Of de app?
Ik heb nog een wat oudere tablet liggen, daar kan de app niet op. Vroeg mij al af of het dan wel via de browser kan..
Gewoon via app.

• Schmitzel
KlaasjeNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:35:
Hier staat the voice of holland weer aan. Iemand zin in een potje multiplayer? 😅
Hier ook... |:(

Maar de directie gaat het niet laat maken vanavond, dan heb ik de tv voor mij alleen *O*
Schmitzel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:46:
[...]

Hier ook... |:(

Maar de directie gaat het niet laat maken vanavond, dan heb ik de tv voor mij alleen *O*
Moet je dan verplicht meekijken of heb je een ander apparaat om op te gamen? Terwijl ik dat type, besef ik weer dat de flexibiliteit van Stadia echt wel heel erg vet is.

• Schmitzel
KlaasjeNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 20:48:
[...]

Moet je dan verplicht meekijken of heb je een ander apparaat om op te gamen? Terwijl ik dat type, besef ik weer dat de flexibiliteit van Stadia echt wel heel erg vet is.
Semi-verplicht, aandacht meer bij mn telefoon

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-12-2025
verzenden schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:39:
Voor mensen met YouTube Premium: Je kan nu gratis een Stadia controller en Chromecast Ultra bestellen! Zojuist bestelling geplaatst, levering tussen 11 en 14 december. Nog even wachten dus maar ben benieuwd.
Vandaag werd de Stadia controller en Chromecast Ultra geleverd! Stuk sneller dus dan de genoemde periode tussen 11 en 14 december. (Via YouTube Premium actie in Frankrijk) Dus wellicht dat de Cyberpunk actie ook wel sneller wordt geleverd dan verwacht.

Eerste ervaring, verplicht controller updaten mislukte keer op keer, dat viel dus even tegen. Na wat gegoogle via een ander WiFi punt geprobeerd en toen werkte het direct. Blijkbaar heeft Stadia ergens een probleem met mijn Ubiquiti UniFi netwerk.

Vervolgens was het spannend of het überhaupt zou werken hier op het Franse platteland. Ik heb namelijk nogal brak internet via een 4G modem met externe antenne.

Alles liep gelukkig soepel, op 1080p. Ik heb ook geen 4k tv. 1 Maal tijdens het spelen kreeg ik de melding dat de game mogelijk zou worden beëindigd vanwege een slechte verbinding. Maar de game ging zonder haperingen verder.

Nog wat family accounts geprobeerd te koppelen maar hier loop ik nog tegen een error aan. Dit werkt dus niet en ik moet nog even opzoek naar een oplossing hiervoor.

Hopelijk volgt de tweede Première Edition snel want alleen games spelen vind ik niet zo tof. Is er trouwens ergens een lijstje van games die met 2 controllers werken?

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-01 21:31
Cyberpunk reservering is afgeschreven vanmorgen op me CC

• soufyanbreda
Super excited voor cyberounk hoop dat de game smooth draait

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
verzenden schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 00:20:
[...]

Alles liep gelukkig soepel, op 1080p. Ik heb ook geen 4k tv. 1 Maal tijdens het spelen kreeg ik de melding dat de game mogelijk zou worden beëindigd vanwege een slechte verbinding. Maar de game ging zonder haperingen verder.
Die melding, waarna het spel gewoon verder gaat, heb ik ook wel eens. Alleen op de Laptop (Wifi) overigens, nooit op CCU. Ook Unifi netwerk.

Ik denk iets met Windows (bv zoeken naar updates) of de wifi drivers (misschien de WiFi auto Discover). Speel nu trouwens via de nieuwe MS edge browser ipv Chrome en heb de melding al even niet meer gehad.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mregeling schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:28:
Cyberpunk reservering is afgeschreven vanmorgen op me CC
Ik heb PayPal gekoppeld, hier nog niks afgeschreven

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 19:53
Ik vraag me af.
Nu heeft mijn vrouw voor bijna 50 euro play tegoed met de rewards.

Kan ik die ook gebruiken op stadia of is dat niet mogelijk want ze doet toch niets met het tegoed en moet op voor 23 dec.

PSN: McMillan0984

• RoFlame
Clavat schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:58:
Ik vraag me af.
Nu heeft mijn vrouw voor bijna 50 euro play tegoed met de rewards.

Kan ik die ook gebruiken op stadia of is dat niet mogelijk want ze doet toch niets met het tegoed en moet op voor 23 dec.
Via de Android app moet dat kunnen. Moet je het op haar account kopen en via family sharing jou toegang geven.

• Marzman
  • Niet online
Niet voor abonnementen waarschijnlijk maar wel voor aankopen. Paypaltegoed kun je ook nooit abonnementen mee afsluiten (dan moet je een creditcard invullen, en als je die hebt waarom zou je dan paypal gebruiken? :p )

50 euro is best veel. Ik heb 65 cent :p (drie keer een vraag gehad denk ik).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-01 19:53
RoFlame schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:05:
[...]

Via de Android app moet dat kunnen. Moet je het op haar account kopen en via family sharing jou toegang geven.
Dan moet ik denk ik de stadia app bij haar installeren. Want op mijn app staat ze niet.

PSN: McMillan0984

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Ik betaal pro abonnement ook met Play tegoed
Pagina: 1 ... 67 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord