• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-01 15:55
Purejet schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:26:
[...]

Dirt 5 verschijnt nog ergens in 2021.
The Crew 2 is er nog als arcade-racer..
Blijft een gemis dat er geen Dirt 4 of F1 2019 voor helft geld word aangeboden.....

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:43
[...]

Dirt 5 verschijnt nog ergens in 2021.
En uhhhh, Monster Jam Steel Titans.

:*)

• Albert020
Tuktop schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:
[...]

Jahh, ziet er geinig uit maar onvergelijkbaar....
Tuktop schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:
[...]

Ohja! Even claimen nog! Lijkt me wel geinig. Everspace lijkt me ook wel aardig om eens te proberen!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-01 09:45
[...]

The Crew kost nu €8,99 voor de Deluxe editie (Pro members).

Verder nog meer leuk nieuws: Donderdag is er een (live) hangout op Youtube:
Come hang out with Austin Creed (a.k.a. WWE’s Xavier Woods) and Katie Wilson live. You’ll get the chance to:
  • Hang out with our hosts while they play some games.
  • Watch four new trailers.
  • Get some updates from Stadia Games & Entertainment.
  • Catch a live Q&A with one of the devs behind Immortals Fenyx Rising.
  • And more!
It all starts at 9 AM PT/5 PM GMT on December 3. Join us by heading to our YouTube channel. And to make extra-sure you’re ready to play, sign up for a Stadia Pro free trial if you haven’t already.
Verder is het natuurlijk de 1e van de maand, dus de nieuwe Pro-games zijn live:
  • HITMAN 2
  • Hello Neighbor: Secret Neighbor - New on Stadia!
  • Into the Breach - New on Stadia!
  • Kine
  • Monster Jam Steel Titans - New on Stadia!
  • Everspace - New on Stadia!
En deze week komen er weer 5 nieuwe games bij op Stadia (om te kopen):
  • Immortals Fenyx Rising – The epic open-world action adventure you’ve been waiting for finally arrives this week! Pre-order now in the Stadia store and start playing the second it comes out December 3. Can’t wait? Try the exclusive free demo on Stadia right now!
  • Outward – Challenge a hostile world in the unique survival/RPG hybrid Outward. Brave harsh weather, deep hunger, and vicious creatures. It’s available to buy now on the Stadia store for $39.99 or €39.99.
  • Chronos: Before the Ashes– Action RPG goodness! Challenge a savage labyrinth where every failure steals away a year of your life! Purchase it today on the Stadia store for $29.99 or €29.99.
  • PHOGS! – Team up with a friend to control a two-headed dog. Do we really need to say more? Purchase PHOGS! on the Stadia store starting December 3.
  • El Hijo – You’ve simply got to play this riveting adventure with a classical Western film atmosphere that’s just oozing with charm. Buy El Hijo in the Stadia store for $19.99 or €19.99 December 3.
En als uitsmijter: Iedereen kan vanaf nu GRATIS Super Bomberman R Online spelen. Je hebt alleen een Stadia account nodig (Geen PRO) en spelen maar! Dit kon natuurlijk ook al voor Destiny 2

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-01 10:21
Sahi_NL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:01:
[...]

[...]

• HITMAN 2
  • Kine
  • Immortals Fenyx Rising – The epic open-world action adventure you’ve been waiting for finally arrives this week! Pre-order now in the Stadia store and start playing the second it comes out December 3. Can’t wait? Try the exclusive free demo on Stadia right now!
  • Outward – Challenge a hostile world in the unique survival/RPG hybrid Outward. Brave harsh weather, deep hunger, and vicious creatures. It’s available to buy now on the Stadia store for $39.99 or €39.99.
  • Chronos: Before the Ashes– Action RPG goodness! Challenge a savage labyrinth where every failure steals away a year of your life! Purchase it today on the Stadia store for $29.99 or €29.99.
  • PHOGS! – Team up with a friend to control a two-headed dog. Do we really need to say more? Purchase PHOGS! on the Stadia store starting December 3.
  • El Hijo – You’ve simply got to play this riveting adventure with a classical Western film atmosphere that’s just oozing with charm. Buy El Hijo in the Stadia store for $19.99 or €19.99 December 3.
En als uitsmijter: Iedereen kan vanaf nu GRATIS Super Bomberman R Online spelen. Je hebt alleen een Stadia account nodig (Geen PRO) en spelen maar! Dit kon natuurlijk ook al voor Destiny 2
Klinkt allemaal belovend uit maar zonder de controller en geen creditcard houd het op.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-01 10:32
Ohja, voor degene die twijfelde over de premier actie icm Cyberpunk. De codes om de premier editie te claimen komen een week na de lancering van Cyberpunk.

https://redd.it/k4o9s3

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Wat ik mij nu net bedenk hè... :?

Is het mogelijk dat je meerdere save slots hebt op Stadia? En dan specifiek voor Cyberpunk? Anders heb ik (en mijn vrouw ook) een vet probleem...

Why so serious?

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:48
Bobbreede schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:49:

Is het mogelijk dat je meerdere save slots hebt op Stadia? En dan specifiek voor Cyberpunk? Anders heb ik (en mijn vrouw ook) een vet probleem...
Zoiets basaals zal toch wel in de game zitten? Tombraider heeft ook de mogelijkheid om meerdere saves te hebben.

• Bobbreede
Tja, dat hoop en verwacht ik ook. De reden dat ik het vroeg is omdat ik zelf recent ben begonnen met Stadia en nog geen game heb gespeeld (en het ook nog niet nodig heb gehad) waar je multiple save games hebt. En ik had de verwachting dat er vast wel iemand was hier op Tweakers die daar antwoord op heeft! Het stemt in ieder geval positief dat Tomb Raider het heeft.

Thanks!

Why so serious?

• Sahi_NL
Maar anders maak je voor je vrouw toch een nieuw account aan, voeg het toe aan jouw family en je hebt family sharing..

Tada, ieder zijn eigen savegames, alleen niet tegelijk spelen, maar dat kon toch al niet.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:14
Bobbreede schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:49:

Als de game meer saves ondersteund wel. Dit was een veel gehoorde klacht bij The Avengers, die dat niet ondersteunt. Misschien dat het werkt met family sharing, waarbij je beiden op je eigen account speelt? Al heb ik daar nog geen ervaring mee.

• Bobbreede
Thnx allen, wist dat helemaal niet van family sharing. _/-\o_

Er was even lichte paniek maar nu kan ik met een gerust hart gaan slapen ;)

Why so serious?

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-01 14:34
Ht87 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:26:
[...]

Eens, maar ben het ook eens dat het voor google toch niet te moeilijk moet zijn om Ideal als betaaloptie toe te voegen, alle banken werken hier standaard mee. Desnoods met een Ideal-fee van een euro (net als thuisbezorgd volgens mij).
....
Ik denk dat google en apple niet of nauwelijks betalen voor CC transactie in ruil voor exclussiviteit.

De grote CC bedrijven hebben er veel belang bij dat mensen een CC wel moeten hebben

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:36
Blijft Bomberman gratis of is het tijdelijk. Hopelijk het eerst want duurde soms erg lang om een potje te vinden

• Sahi_NL
Zoals ik het lees, blijft Bomberman gratis

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:47
Heeft iemand weleens last dat je opeens een gekke vertraging hebt met spelen met Chromecast. Alsof je controller een halve seconden later reageert.. heel gek. Als ik dan stadia afsluit en opstart is het weer normaak. Ook geeft hij geen verslechterde verbinding. Alles blijft gewoon 4k kwaliteit met die gekke vertraging. Wel irritant.

• Pukson
RDR2 heeft nu een optie voor performance mode of high framerate toggle

https://redd.it/k4pxvi

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Pukson schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:17:

Nice!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-01 20:24
Tuktop schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:20:
[...]

Moet ook wel zeggen dat ik Sniper Elite 4 niet lekker scherp vind, het lijkt op een dynamische resolutie met een max van 1080P. In de verte lijkt het nog lager te gaan. Of is het wat anders waardoor je niet onder de indruk was?

Qua graphics en soepelheid zou je The Division 2 even kunnen proberen, die is echt 4K60 en speelt heerlijk. De kwaliteit van die port zie ik graag, zeker bij Ubisoft games.
Dat was inderdaad wat ik bedoelde. Ik heb nu ook Jedi Fallen order gekocht, nog niet gespeeld, maar zal eens bekijken of het daar anders is. Ik heb overigens nog geen controller en chromecast, die komen met de Cyberpunk deal.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pukson schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:17:

Wat mooi dit, hopelijk doet Ubisoft dit ook snel voor hun Anvil engine. Ik bedoel... als Rockstar het voor hun RAGE engine kan, moet Ubisoft het ook kunnen toch? Ik zou er veel voor geven om Valhalla in 60 fps te kunnen spelen.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 14:28
Sahi_NL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:01:
[...]

[...]

• HITMAN 2
  • Kine
Mooie, uitgebreide post. _/-\o_ Ik denk dat Phogs weleens een hele leuke couch co-op game kan worden, ook voor de #Dadia's onder ons die samen met zoon of dochter een spelletje willen spelen. Alleen nog even afwachten wat de prijs wordt, want meer dan een een tientje (max 15 euro...) wil ik niet aan zo'n game uitgeven.
KlaasjeNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:42:
[...]

Mooie, uitgebreide post. _/-\o_ Ik denk dat Phogs weleens een hele leuke couch co-op game kan worden, ook voor de #Dadia's onder ons die samen met zoon of dochter een spelletje willen spelen. Alleen nog even afwachten wat de prijs wordt, want meer dan een een tientje (max 15 euro...) wil ik niet aan zo'n game uitgeven.
Ja ik wacht ook nog even totdat pacman een dikke aanbieding krijgt. Vind dat van die arcade games die je zo af en toe tevoorschijn tovert. Maar 20 euro... daar koop je in de aanbieding ook AC: oddyssey van ;) Of ben ik nu te nederlands? Of misschien nog meer Stadifanaat ipv Dadia? :9

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 02-12-2020 09:50 ]

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-01 16:58
[...]

Mijn oudste dochter is bijna 7, maar heeft nog relatief weinig interesse en de laatste keer (jaar of wat terug ofzo) dat ik haar wat arcade games liet spelen was het niet om aan te zien... ;) Pakken ze dit (met zo'n uitgebreide controller) snel op voor jouw gevoel? Want dan is het misschien wel leuk als ik wat van die Indie en kinderspellen koop...

Ik raak nogal snel gefrustreerd als ze zo lopen te klunzen...
J.E. Weinor schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:16:
[...]

Klinkt allemaal belovend uit maar zonder de controller en geen creditcard houd het op.
Op Marktplaats staan vast wel Premiere setjes... Anders in de gaten houden de komende tijd.

[ Voor 19% gewijzigd door barrymossel op 02-12-2020 09:57 ]

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 15:30
Morgen meer nieuws over aankopende spellen:
https://publish.twitter.c...143333101568&widget=Tweet
Toch weer benieuwd naar verassingen.
9 AM PT = 18:00 Nederlandse tijd.

Stadia / PSN : whenheco

• KlaasjeNL
barrymossel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:56:
[...]

Mijn oudste dochter is bijna 7, maar heeft nog relatief weinig interesse en de laatste keer (jaar of wat terug ofzo) dat ik haar wat arcade games liet spelen was het niet om aan te zien... ;) Pakken ze dit (met zo'n uitgebreide controller) snel op voor jouw gevoel? Want dan is het misschien wel leuk als ik wat van die Indie en kinderspellen koop...

Ik raak nogal snel gefrustreerd als ze zo lopen te klunzen...
De aanhouder wint. Mijn dochter is in september 6 geworden. Was altijd dramatisch met gamen en inderdaad frustrerend om naar te kijken. Maar ze heeft steeds beter door hoe het werkt. Speelt nu redelijk leuk Get Packed, The Crew 2, Mario Kart, Mario Oddysey en Animal Crossing. Zonder het te doen leren ze het ook niet. ;) De controller is inderdaad nog wat te uitgebreid, maar ze heeft lang niet alle knoppen nodig. Phogs lijkt me qua besturing vrij basic, dus dat moet wel lukken.

• Haay
  • Laatst online: 12-01 15:52
Mooie, uitgebreide post. _/-\o_ Ik denk dat Phogs weleens een hele leuke couch co-op game kan worden, ook voor de #Dadia's onder ons die samen met zoon of dochter een spelletje willen spelen.
Hoe doe je couch co-op eigenlijk op Stadia ? Bevatten co-op games op Stadia een mogelijk voor split-screen op TV met twee controllers, o.i.d. ? Of zijn er andere mogelijkheden om Stadia co-op op TV te spelen ?

Ik wacht sowieso nog op de CCU+controller set die ik in de Cyberpunk pre-order zal gaan krijgen.
Haay schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:43:
[...]

Hoe doe je couch co-op eigenlijk op Stadia ? Bevatten co-op games op Stadia een mogelijk voor split-screen op TV met twee controllers, o.i.d. ? Of zijn er andere mogelijkheden om Stadia co-op op TV te spelen ?

Ik wacht sowieso nog op de CCU+controller set die ik in de Cyberpunk pre-order zal gaan krijgen.
Met 2 stadia controllers kun je tegelijk op de bank spelen, mits het spel local co-op ondersteunt.
Via chrome kun je ook andere controllers linken, maar niet via de CCU.

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 02-12-2020 11:49 . Reden: toevoeging ]

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09-2025
Werkt Stadia ook op Sony OLED televisies met ingebouwde Chromecast? Kan dat online niet echt vinden helaas. AndroidTV Stadia app is in ontwikkeling las ik wel.

• KlaasjeNL
dedominee schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Werkt Stadia ook op Sony OLED televisies met ingebouwde Chromecast? Kan dat online niet echt vinden helaas. AndroidTV Stadia app is in ontwikkeling las ik wel.
Vooralsnog niet officieel, maar wat niet is kan nog komen.

• Pukson
dedominee schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Werkt hier prima, je moet even de stadia app sideloaden. Kan gemakkelijk door sent files to tv app te downloaden op je toestel en tv.

Of je download Stadia apk en zet het op een USB, plug deze en middels Xplore op je tv kan je de apk installeren. :)
Pukson schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:22:
[...]

Werkt hier prima, je moet even de stadia app sideloaden. Kan gemakkelijk door sent files to tv app te downloaden op je toestel en tv.

Of je download Stadia apk en zet het op een USB, plug deze en middels Xplore op je tv kan je de apk installeren. :)
Ik las op de reddit inderdaad al zoiets van een workaround, gaaf! Is het qua layout hetzelfde als de chromecast ultra of meer de telefoon app? En haal je ook gewoon 4k etc? Mijn volgende tv wordt mogelijk ook met android tv, dus vandaar even checken ;)

• Pukson
Ht87 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:24:
[...]

Ik las op de reddit inderdaad al zoiets van een workaround, gaaf! Is het qua layout hetzelfde als de chromecast ultra of meer de telefoon app? En haal je ook gewoon 4k etc? Mijn volgende tv wordt mogelijk ook met android tv, dus vandaar even checken ;)
Meer zoals de telefoon, zonder de optie van winkel etc. Layout laad traag maar eenmaal een game opgestart werkt het vlekkeloos. 4k HDR lukt hier gewoon is denk ik ook afhankelijk wat voor chip je tv heeft

• Tuktop
Pukson schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:32:
[...]

Meer zoals de telefoon, zonder de optie van winkel etc. Layout laad traag maar eenmaal een game opgestart werkt het vlekkeloos. 4k HDR lukt hier gewoon is denk ik ook afhankelijk wat voor chip je tv heeft
De app is sowieso vrij karig vind ik.
Kleine thumbnails die enkele seconden moeten laden, en in de tussentijd zie je als placeholder een geanimeerd gradient met color banding. Zeker als je dat uitzet tegen een stream van 4K60 zonder merkbare vertraging. En dan nog het ontbreken van de zoekfunctie, wat bij Google inmiddels een running gag moet zijn... :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vorige week vrijdag een Stadia Premiere Edition besteld via de google store. (levering voor 16/17dec) Status is nog steeds niet veranderd. Had in de tussentijd al een status update verwacht, iemand een idee hoelang het doorgaans duurt? Hoop dat ie nog op tijd binnen is voordat mn trial van een maand verloopt. :>

Als ik een nieuwe bestelling plaats als gast is hij volgende week binnen. :?

Heb contact manier gevonden via google.com/help. :z

[ Voor 25% gewijzigd door Harmen op 02-12-2020 14:52 ]

Whatever.

• madcon
Harmen schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:35:
Vorige week vrijdag een Stadia Premiere Edition besteld via de google store. (levering voor 16/17dec) Status is nog steeds niet veranderd. Had in de tussentijd al een status update verwacht, iemand een idee hoelang het doorgaans duurt? Hoop dat ie nog op tijd binnen is voordat mn trial van een maand verloopt. :>

Het is overal erg druk bij bezorgdiensten. Maar toen ik mijn set bestelde was hij binnen paar dagen binnen. Anders stuur je even een e-mail er achteraan.

• Albert020
Hoop echt dat morgen F1 2020 weer in de aanbieding is ;)

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-01 14:03

Ik heb precies hetzelfde, vrijdag besteld, maar nog steeds geen verandering in de status. Heeft je contact met Google geholpen?

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Even afwachten, heb iig een bevestiging email ontvangen voor de support vraag. Weet niet hoelang dat zal duren, als ik iets meer weet meld ik mij. Zal vast wel druk zijn ivm de Black Friday toestanden.

Whatever.

Ik hoor over het algemeen dat bestellingen snel worden verzonden. Black Friday is misschien even je pech...
Ik vermoed dat je als antwoord op je hulpvraag bij google krijgt dat er verwezen wordt naar de 16 december richtdatum... Maar wie weet!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ties86 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:34:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, vrijdag besteld, maar nog steeds geen verandering in de status. Heeft je contact met Google geholpen?
Ik had vorige week donderdagavond besteld en ik had hem vrijdag (de dag erna) in huis.

• Ties86
  • Laatst online: 01-01 14:03
forzav schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:54:
[...]

Ik had vorige week donderdagavond besteld en ik had hem vrijdag in huis.
De volgende dag al? Of een week later?

• madcon
Ik heb opeens Ary and the secret of seasons in mijn store staan. Dat was nog wel een spel waarvan ik veel verwachtte.

Daarnaast Outward deze week uitbracht wat me ook een interessante game lijkt.

Zo lijkt de stroom nieuwe spellen maandelijks sneller te lopen :)

• Albert020
madcon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:35:
Ik heb opeens Ary and the secret of seasons in mijn store staan. Dat was nog wel een spel waarvan ik veel verwachtte.

Daarnaast Outward deze week uitbracht wat me ook een interessante game lijkt.

Zo lijkt de stroom nieuwe spellen maandelijks sneller te lopen :)
Ik dacht dat GTA V ook zou uitkomen op Stadia, bron: Playstadia
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EfdCLxrWoAAOExl?format=jpg&name=small

[ Voor 18% gewijzigd door Albert020 op 02-12-2020 18:05 ]

• Pukson
Albert020 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:55:
[...]

Ik dacht dat GTA V ook zou uitkomen op Stadia, bron: Playstadia
[Afbeelding]
Redelijk uit gerucht gezien de datum van de Tweet.

Ander goed nieuws is dat Immortals Fenyx Rising toch 60FPS ondersteunt!
https://www.reddit.com/r/...ising_does_have_a_60_fps/

Bijzonder dat ze dan met een demo voor de 30fps kozen, hierdoor was ik zelf enigzins afgehaakt. Nu erg blij!

• Sahi_NL
[...]

Helaas werkt dit lang niet altijd goed. Mijn KD-55XE8599 loopt steeds vast met de Stadia app zodra ik een game opstart..

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21:49
Sahi_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:22:
[...]

Helaas werkt dit lang niet altijd goed. Mijn KD-55XE8599 loopt steeds vast met de Stadia app zodra ik een game opstart..
Bij mij ook niet inderdaad. werkte op mijn Sony tv uit 2015 prima, na een tijd een handmatige update uitgevoerd van de app en sindsdien een foutmelding bij het laden van een game. Weer een oudere versie van stadia geïnstalleerd maar helaas, zelfde fout. Dus garantie dat het werkt is er niet helaas :|

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Heb het ook een aantal maanden geleden geprobeerd op mijn Philips met Android tv. Het werkte, maar daar was alles mee gezegd. Trage stotterende gameplay, wsl een veel te trage soc. Nu op Chromecast, werkt fantastisch. Maar 1 groot nadeel aan de CCU, je kan er geen andere controllers aan koppelen. Als we Get Packed met 4 willen spelen, is het dus nog op de laptop...

• J.E. Weinor
[...]

De 2 mogelijkheden die je op noemt werkt niet op een PHilips oled tv via de play store android tv, je kunt stadia niet installeren deze app is niet vindbaar, laat staan via externe via de usb stick apk stick philips tv herkend het niet.
enige is via een Chromecast ultra,

Dat stadia op een of ander niet te installeren zal wel te maken dat philips het niet ondersteund en alleen apps toe laat die specifiek voor Android tv zijn ontwikkeld.

• KlaasjeNL
madcon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:02:
Morgen meer nieuws over aankopende spellen:
https://publish.twitter.c...143333101568&widget=Tweet
Toch weer benieuwd naar verassingen.
9 AM PT = 18:00 Nederlandse tijd.
Hopelijk hebben ze wat geleerd van die vorige aankondiging die uitliep op een teleurstelling. Wel weer een timer op social media 🙄

Morgen om 18.00 eerst het Sinterklaasjournaal 8)

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Pukson schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:24:
Ohja, voor degene die twijfelde over de premier actie icm Cyberpunk. De codes om de premier editie te claimen komen een week na de lancering van Cyberpunk.

https://redd.it/k4o9s3
Hopelijk zo snel mogelijk dan, want wil Cyberpunk wel in al z'n glorie spelen dus ga niet alvast beginnen op de PC.

https://psnprofiles.com/leFibo

• kbuntu
Net Jedi the fallen order gespeeld, leuke game en ziet er goed uit! Daarna nog even sniper elite. Ik kan wel gaan wennen aan Stadia. Hier ook gezin en drukke baan, heerlijk dat je ff snel een mooie titel kan spelen en dan sluit je de boel gewoon weer af

• Bobbreede
Welkom bij de club :) #dadia

En Star Wars is tof inderdaad, bevalt hier ook goed!

Why so serious?

• KlaasjeNL
Wat moet ik precies verwachten van Fallen Order? Wilde hem graag op de PS4 toen hij werd aangekondigd, maar had de PS4 verkocht voordat hij verscheen. 😅 En met die aanbieding op Stadia zit ik nu opeens te twijfelen of ik hem nog wil. Enerzijds verwacht ik niet dat hij op korte termijn weer zo voordelig is. Anderzijds betwijfel ik of ik er tijd voor heb of vrijmaak, helemaal als Cyberpunk er volgende week is.

Waar is het mee te vergelijken? Ik hoef niet heel veel uitdaging in een game, maar speel meer voor het verhaal. Op de PS4 was ik erg fan van Uncharted. Heb gelezen dat het daar wel mee te vergelijken is. Klopt dat een beetje? En zijn de omgevingen afwisselend genoeg om boeiend te blijven?

Heb nog tot morgen 15.00 uur om te beslissen... 😬

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Het is vind ik een mix van Uncharted/Tomb Raider en Sekiro. Denk dat je het daar het beste mee kan vergelijken. Beste Star Wars game van de laatste jaren (al is dat niet heel moeilijk). Ik heb me er in ieder geval erg mee vermaakt.

https://psnprofiles.com/leFibo

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-01 12:42
leFibo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:51:
Het is vind ik een mix van Uncharted/Tomb Raider en Sekiro. Denk dat je het daar het beste mee kan vergelijken. Beste Star Wars game van de laatste jaren (al is dat niet heel moeilijk). Ik heb me er in ieder geval erg mee vermaakt.
Helemaal mee eens! Ik heb hem ook meegenomen voor €28 dacht ik en is nu mijn favoriete game op Stadia. Toch alweer aardig wat uurtjes mee vermaakt.

• J.E. Weinor
Ik heb een vraag werkt stadia op of via een PS3, deze vraag kreeg ik namelijk gesteld.

• Tuktop
J.E. Weinor schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:43:
Ik heb een vraag werkt stadia op of via een PS3, deze vraag kreeg ik namelijk gesteld.
Nee.

• kbuntu
Nog even een korte vraag, merk dat het via de ethernetkabel uiteraard het beste loopt. Beneden wil ik echter draadloos gaan. Ik heb een deco m5 systeem (beneden unit verbonden met ethernet), 5ghz wifi op de apparaten en de chromecast is op ongeveer 4 meter van het accesspoint. Als ik op de bank zit met de controller zit ik op 30cm van het accesspoint. Mijn verbinding is een glasvezel 50/50. Ik kan het natuurlijk pas echt testen als ik het allemaal in huis heb, maar het lijkt mij toch een setup die zou moeten werken.

• Sahi_NL
Ik kan op 5Ghz prima spelen. Op zowel de Chromecast als een laptop of mijn telefoon.

Ik speel wel altijd in combinatie met een Stadia controller.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op 2.4 Ghz moet je het ook niet proberen :) Ik heb een oude budgetlaptop met 2.4 Ghz en dat is gewoon te storingsgevoelig. Soms werkt het wel goed, maar nooit lang , hetzelfde in Gforce Now :) Ik denk dat ik nog een keer een 5Ghz stick er in prik, dan is het weer een gaminglaptop ;)

Maar op 5Ghz moet het goed werken. Mijn werkpc staat boven en die gebruikt een 5Ghz netwerkbridge omdat ik anders een kabel door mijn hele huis moet leggen en dat werkt perfect. En daar zit een betonnen vloer en wat binnenmuren tussen (8 meter hemelsbreed).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24
Ik game regelmatig op mijn Chromebook op WiFi 5Ghz, weinig tot geen problemen :)
kbuntu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:18:
Nog even een korte vraag, merk dat het via de ethernetkabel uiteraard het beste loopt. Beneden wil ik echter draadloos gaan. Ik heb een deco m5 systeem (beneden unit verbonden met ethernet), 5ghz wifi op de apparaten en de chromecast is op ongeveer 4 meter van het accesspoint. Als ik op de bank zit met de controller zit ik op 30cm van het accesspoint. Mijn verbinding is een glasvezel 50/50. Ik kan het natuurlijk pas echt testen als ik het allemaal in huis heb, maar het lijkt mij toch een setup die zou moeten werken.
Ik heb het eerste half jaar met Stadia ook via draadloze verbinding (5ghz) gespeeld, er kan soms wat lagere resoluties en heel soms beetje lag komen, maar dat zal meer liggen aan de 50mbit icm andere internetgebruikers of andere apparaten die verbinding maken met wifi. Je hebt ongeveer 40/45 Mbit nodig voor 4k beleving.
J.E. Weinor schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:43:
Zonder Chrome zal dat niet lukken, maar heb ooit op Reddit een post gezien met een PS3 die een jailbreak had waar Linux op geïnstalleerd was met Chrome. Dat scheen te werken. We blijven Tweakers toch? :+

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14

Hulkr_

Hulkr_

kbuntu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 08:18:
Geen enkel probleem. Ik heb zelf Nest Wifi en ik speel ook via Wifi. Mijn router staat naast m'n TV en dus 10 cm van de CCU. Nog nooit problemen gehad.

Overigens leuk feitje. Als je Nest Wifi hebt en je doet een kabel van de router naar de CCU pakt ie 4k en HDR niet. 2 Google producten dus schiet mij maar lek waarom dat niet lekker werkt. Anyway, Wifi werkt dus prima :)
Hulkr_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:29:
[...]

Geen enkel probleem. Ik heb zelf Nest Wifi en ik speel ook via Wifi. Mijn router staat naast m'n TV en dus 10 cm van de CCU. Nog nooit problemen gehad.

Overigens leuk feitje. Als je Nest Wifi hebt en je doet een kabel van de router naar de CCU pakt ie 4k en HDR niet. 2 Google producten dus schiet mij maar lek waarom dat niet lekker werkt. Anyway, Wifi werkt dus prima :)
Ik heb ook nest Wifi (2 routers, niet een AP overigens, dus alles bedraad), maar bij mij wel automatisch 4k en hdr, misschien dat toch iets niet helemaal lekker loopt bij je?
Overigens kun je in de instellingen van Google Wifi aanvinken dat Stadia voorrang krijgt voor wat betreft bandbreedte, ideaal ;)

• KlaasjeNL
Zijn jullie tevreden over Google Wifi? Ik heb het zelf gehad, maar vond het waardeloos. Althan, de vorige versie, niet de nieuwste. Je kon voor 2.4ghz en 5ghz geen aparte SSID instellen. Gevolg was dat apparaten steeds via 2.4ghz verbinding maakten, omdat dat signaal sterker was, maar die band wel veel voller dan de 5ghz band. Met andere woorden: "1 streepje" bereik op 5ghz gaf een veel stabielere en snellere verbinding dan vol bereik op 2.4ghz.

En de ellende was dat het uitgerekend op alle Google-apparaten niet mogelijk was om 5ghz te forceren. Die werkten op dezelfde manier en maakten gewoon verbinding met het beschikbare netwerk, zonder daarbij een voorkeur aan 5ghz op datzelfde netwerk te kunnen geven. Nest Mini's, Nest Hubs, Chromebooks en Chromecasts werden daardoor nagenoeg onbruikbaar.

Spullen na een dag of 3 terug in de doos gestopt, geretourneerd en een netwerk met Ubiquity AP's aangelegd met 2 afzonderlijke SSID's. :)

Even ontopic: Iemand vanavond nog zin om te multiplayeren (liefst co-op) in 1 van onderstaande games?

The Crew 2
Division 2
Ghost Recon Breakpoint
PUBG
Destiny 2

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb Google Wifi wel ooit overwogen maar na het lezen van veel reviews gekozen voor Uniquity. Geen moment spijt.

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-01 10:38
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:24:

Spullen na een dag of 3 terug in de doos gestopt, geretourneerd en een netwerk met Ubiquity AP's aangelegd met 2 afzonderlijke SSID's. :)
Ubiquity draait hier al jaren perfect :) Heb overigens geen afzonderlijke ssid's, maar merk eigenlijk niet dat iets onnodig op 2.4 draait.
Even ontopic: Iemand vanavond nog zin om te multiplayeren (liefst co-op) in 1 van onderstaande games?

The Crew 2
Division 2
Ghost Recon Breakpoint
PUBG
Destiny 2
Division 2 of Destiny 2 ben ik wel voor in! PUBG heb ik wel maar nooit echt geprobeerd moet ik zeggen :9
Nest wifi is inderdaad anders dan google wifi, ik heb nest wifi en ben onwijs tevreden. Helaas idd geen onderscheid tussen 2,4 en 5ghz, maar in de praktijk merk ik daar weinig van. Ik woon in een nieuwbouwhuis met betonnen plafonds en door 2 wifirouters achter m'n Ziggorouter te zetten werkt het echt als een trein. Met een switch heb ik m'n apparaten bij de tv-meubel bedraad zitten. Het is overigens echt heerlijk om gewoon overal sterk internet te hebben. Wil je veel tweaken zou ik idd een ander systeem kiezen, maar plug and play was voor mij genoeg hier ;)
Zorgt er iig voor dat ik in het hele huis stadia kan gebruiken :9

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:41:
Nest wifi is inderdaad anders dan google wifi, ik heb nest wifi en ben onwijs tevreden. Helaas idd geen onderscheid tussen 2,4 en 5ghz, maar in de praktijk merk ik daar weinig van. Ik woon in een nieuwbouwhuis met betonnen plafonds en door 2 wifirouters achter m'n Ziggorouter te zetten werkt het echt als een trein. Met een switch heb ik m'n apparaten bij de tv-meubel bedraad zitten. Het is overigens echt heerlijk om gewoon overal sterk internet te hebben. Wil je veel tweaken zou ik idd een ander systeem kiezen, maar plug and play was voor mij genoeg hier ;)
Zorgt er iig voor dat ik in het hele huis stadia kan gebruiken :9
Heb nu met Ubiquiti ook overal goed internet in huis met een AP op zolder en eentje in de woonkamer. Ik denk dat de situatie hier thuis ook niet ideaal is/was. Een jaren 80 rijtjeshuis met zowel direct links als rechts een buurman die in de ICT werkt. En daarnaast nog een buurman die in de ICT werkt. Alle 3 bezig met netwerken etc. en dus thuis ook een netwerk dat mijn netwerk wegdrukte. Moest dus zelf ook wat zwaarder geschut inzetten, met name op de 2.4ghz-band. Overigens waren de AP's van Ubiquiti ook nagenoeg plug&play. Bovendien nog eenvoudig een gastnetwerk met datacap kunnen opzetten zodat er altijd genoeg bandbreedte overblijft voor Stadia. 8)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:59:
[...]

Heb nu met Ubiquiti ook overal goed internet in huis met een AP op zolder en eentje in de woonkamer. Ik denk dat de situatie hier thuis ook niet ideaal is/was. Een jaren 80 rijtjeshuis met zowel direct links als rechts een buurman die in de ICT werkt. En daarnaast nog een buurman die in de ICT werkt. Alle 3 bezig met netwerken etc. en dus thuis ook een netwerk dat mijn netwerk wegdrukte. Moest dus zelf ook wat zwaarder geschut inzetten, met name op de 2.4ghz-band. Overigens waren de AP's van Ubiquiti ook nagenoeg plug&play. Bovendien nog eenvoudig een gastnetwerk met datacap kunnen opzetten zodat er altijd genoeg bandbreedte overblijft voor Stadia. 8)
Belachelijk toch eigenlijk? En dat werkt dan in de ICT ;)

In mijn vorige woning was dat ook, mijn buren zijn nu oudjes die alleen de wifi van het kabelmodem (wel met gastnetwerk) hebben. Maar 2.4 Ghz blijft eigenlijk onbetrouwbaar. Voor streaming video (dus niet gamen) is het wel goed genoeg maar dat heeft minder nodig en kan meer bufferen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• kbuntu
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 11:59:
[...]

Haha dan even aankloppen en of ze even naar jouw wifi willen kijken _/-\o_

• KlaasjeNL
kbuntu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:08:
[...]

Haha dan even aankloppen en of ze even naar jouw wifi willen kijken _/-\o_
Ik had beter kunnen aankloppen en vragen of ik op hun netwerk kon meeliften. :P Het bereik op 3 netwerken van de buren was vaak beter dan op mijn eigen netwerk. Dat was overigens toen ik alleen nog de meegeleverde modem van KPN gebruikte. Nu met Ubiquiti AP's werkt het allemaal vlekkeloos en zullen ze mijn netwerk ook wel zien. :P Moet er alleen nog eentje met long range voor achter in de tuin hebben.

• kbuntu
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:14:
[...]

Ik had beter kunnen aankloppen en vragen of ik op hun netwerk kon meeliften. :P Het bereik op 3 netwerken van de buren was vaak beter dan op mijn eigen netwerk. Dat was overigens toen ik alleen nog de meegeleverde modem van KPN gebruikte. Nu met Ubiquiti AP's werkt het allemaal vlekkeloos en zullen ze mijn netwerk ook wel zien. :P Moet er alleen nog eentje met long range voor achter in de tuin hebben.
Ja, was wel goedkoper geweest, maar als ze alle 3 op stadia zitten, moet er wel een heel dikke verbinding liggen. Het valt mij ook wel tegen wat je tegenwoordig voor een beetje WIFI verbinding mag neertellen. Ik heb die deco set vorig jaar gekocht voor 250 euro of zo en dan vanuit de armoede dat XS4ALL met de fritzbox en repeaters onvoldoende stabiliteit kon leveren. Maar goed dan ga ik misschien een beetje off-topic.

Lukt het jullie om vrienden ook mee over te laten stappen? Ik vind het een vrij goed verhaal dat je Cyberpunk plus controller en chromecast voor 70 euro hebt t.o.v. Next-gen consoles waar je het spel dus ook nog ff mag bijkopen, inclusief de online abonnementen

• Bobbreede
kbuntu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:21:
[...]

[...]

Lukt het jullie om vrienden ook mee over te laten stappen? Ik vind het een vrij goed verhaal dat je Cyberpunk plus controller en chromecast voor 70 euro hebt t.o.v. Next-gen consoles waar je het spel dus ook nog ff mag bijkopen, inclusief de online abonnementen
Mwa, de vrienden die ik enthousiast krijg hebben dan weer geen CC. De andere hebben een prima game pc, of zitten in een andere situatie (zonder kinderen) en hebben er daardoor minder belang bij.
KlaasjeNL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:46:
Wat moet ik precies verwachten van Fallen Order? Wilde hem graag op de PS4 toen hij werd aangekondigd, maar had de PS4 verkocht voordat hij verscheen. 😅 En met die aanbieding op Stadia zit ik nu opeens te twijfelen of ik hem nog wil. Enerzijds verwacht ik niet dat hij op korte termijn weer zo voordelig is. Anderzijds betwijfel ik of ik er tijd voor heb of vrijmaak, helemaal als Cyberpunk er volgende week is.

Waar is het mee te vergelijken? Ik hoef niet heel veel uitdaging in een game, maar speel meer voor het verhaal. Op de PS4 was ik erg fan van Uncharted. Heb gelezen dat het daar wel mee te vergelijken is. Klopt dat een beetje? En zijn de omgevingen afwisselend genoeg om boeiend te blijven?

Heb nog tot morgen 15.00 uur om te beslissen... 😬
Ik sluit mij grotendeels aan bij de rest, het lijkt vooral op Uncharted. Net zo kleurrijk ook, dus niet zo donker als The Last of Us bijvoorbeeld. De actie doet mij ook denken aan de Batman Arkham games. Dus op tijd counteren en dan een tegenaanval uitvoeren. Ik vind 'm erg vet, zoals ik al eerder heb gezegd! :) Dus ik zou je aanraden om het zeker te proberen, zeker voor deze prijs!

En wat betreft de moeilijkheidsgraad, ik speel op de makkelijkste. Dan heb je én meer tijd om te counteren én de enemies geven minder damage. Uitermate geschikt voor jouw doel dus! En ik ben nu op drie verschillende planeten geweest, eentje was groen, de ander ijs en de laatste zou ik omschrijven als vuur/rood (klinkt afgezaagd, maar is het echt niet). En binnen die planeten zijn de omgevingen ook gevarieerd, je gaat grotten in, vecht op uitgestrekte oppervlakken buiten. Nogmaals, ik zou het zeker een kans geven! En dat komt van iemand die geen Star Wars fan is >:)

Why so serious?

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Netwerkapparatuur is inderdaad erg prijzig! In een gemiddeld huis heb je gewoon twee AP's nodig. Je Wifi kan nog zo 'krachtig' zijn als je wilt, het blijft twee richting verkeer, en je mobiele apparaten kunnen die afstand gewoon nooit terug zenden.

De AP's Lite van Unifi zijn wel betaalbaar. en de router van je provider gewoon gebruiken voor de router/modem functie. dat is in mijn ogen een doeltreffende oplossing.

Nu komt Wifi 6. en straks 6E. Goede ontwikkeling voor Stadia, maar voordat jan met de pet dit soort techniek in huis heeft zijn we weer heel wat jaartjes verder.

Let trouwens op: oude apperatuur aan de Wifi kan de prestaties voor alle apparaten beïnvloeden. Het scheiden van 2,4 en 5Ghz is tegenwoordig niet meer nodig, Moderne apparatuur kan zelf prima de beste verbinding kiezen. Bij Unifi AP kun je ook band steering naar 5G zetten, maar het is altijd de cliënt die bepaald waar deze mee verbind.

[ Voor 22% gewijzigd door 12345j op 03-12-2020 13:08 ]

• Hulkr_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:14

Hulkr_

Hulkr_

Ht87 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:51:
[...]

Ik heb ook nest Wifi (2 routers, niet een AP overigens, dus alles bedraad), maar bij mij wel automatisch 4k en hdr, misschien dat toch iets niet helemaal lekker loopt bij je?
Overigens kun je in de instellingen van Google Wifi aanvinken dat Stadia voorrang krijgt voor wat betreft bandbreedte, ideaal ;)
Wellicht is dit nu opgelost dan inmiddels want het werkte een tijdje niet goed bij mij, maar ook bij anderen niet, zie ook: https://www.reddit.com/r/..._google_nest_wifi_router/

/edit: ik lees nu in je andere post dat je er een switch tussen hebt zitten, dat blijkt ook de oplossing te zijn volgens de mensen op reddit. Als jij hem er direct in plugt van Nest router naar CCU heb je het probleem wellicht ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Hulkr_ op 03-12-2020 13:29 ]

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@12345j Snelle wifi is helemaal niet nodig. 11g is al voldoende.
Als de wifi maar stabiel is, dat is het belangrijkste. :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quxVnv4PcCBqUqD2eanYIq6fT58=/fit-in/656x/i/2002820470.png?f=imagenormal

* Harmen wacht geduldig tot de premiere edition binnen komt.....

Whatever.

Hulkr_ schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:27:
[...]

Wellicht is dit nu opgelost dan inmiddels want het werkte een tijdje niet goed bij mij, maar ook bij anderen niet, zie ook: https://www.reddit.com/r/..._google_nest_wifi_router/

/edit: ik lees nu in je andere post dat je er een switch tussen hebt zitten, dat blijkt ook de oplossing te zijn volgens de mensen op reddit. Als jij hem er direct in plugt van Nest router naar CCU heb je het probleem wellicht ook.
Nooit geweten dat een switch een verschil kon maken in performance, toevallig t goede gedaan dan blijkbaar!

• 12345j
Harmen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:52:
@12345j Snelle wifi is helemaal niet nodig. 11g is al voldoende.
Als de wifi maar stabiel is, dat is het belangrijkste. :+

[Afbeelding]

* Harmen wacht geduldig tot de premiere edition binnen komt.....
Mee eens, maar een nieuwere WiFi standaard doet meer dan alleen de doorvoersnelheid. Zo zal wifi 6 juist wat bieden door MU-MIMU, en Wifi 6e door de nieuwe frequentie waardoor je mogelijk minder inferentie hebt met de buren.

Volgens mij zou een fatsoenlijke later 2 switch nooit een probleem mogen geven, die dingen zijn extreem snel.

[ Voor 7% gewijzigd door 12345j op 03-12-2020 14:28 ]

Nog een weekje voor cyberpunk jongens... Ook zo'n zin om te spelen zonder te wachten op de installatie, download en day1 patch oid?

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09-2025
Ik heb even doorgebladerd, maar ik kan hier niet meteen een antwoord op vinden.

Als je de Google Stadia controller + CCU + Cyberpunk deal pre-ordered voor 59,99, krijg je dan de pc versie van Cyberpunk? Kan je dan ook Cyberpunk lokaal op je PC spelen zonder Stadia (zonder internet)?

• KlaasjeNL
AndrewF schreef op donderdag 3 december 2020 @ 14:51:

Als je de Google Stadia controller + CCU + Cyberpunk deal pre-ordered voor 59,99, krijg je dan de pc versie van Cyberpunk? Kan je dan ook Cyberpunk lokaal op je PC spelen zonder Stadia (zonder internet)?
Het is een actie van Stadia icm met Cyberpunk, dus je krijgt de superieure Stadia-versie die overal op te spelen is. :+ ;)

• Bobbreede

Lol, @KlaasjeNL was me net voor

[ Voor 10% gewijzigd door Bobbreede op 03-12-2020 14:54 ]

Why so serious?

• Ruudox
  • Laatst online: 22:15

tuurlijk niet, je krijgt de stadia versie.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32

Hoogie2004

Whohooooo

Nee.

Maar je kan wel spelen op je PC via Stadia, zonder verder abonnement.

My iRacing profile | Strava

• soufyanbreda
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-01-2023
Hey vraagje,

De aktie omtrent gratis controller plus chromecast in de voorwaarden lees ik resident of the united states? Is dit alleen voor Amerikanen?

• KlaasjeNL
soufyanbreda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:08:
Hey vraagje,

De aktie omtrent gratis controller plus chromecast in de voorwaarden lees ik resident of the united states? Is dit alleen voor Amerikanen?
Ik denk dat je alleen de US-actievoorwaarden hebt gelezen. Actie geldt ook gewoon voor Nederland.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFfoTpJ2ZmjWyRghaitICd8Knt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Yg9ELd3xB8rFS14mU4dgHZhb.png?f=user_large

Ter ieders geruststelling.

Hier staat trouwens letterlijk dat we pas halverwege januari de controller en CCU kunnen claimen. Op die Reddit-post van hier laatst stond dat het toch snel na release zou zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door RobNemoo op 03-12-2020 15:17 ]

• Haay
  • Laatst online: 12-01 15:52
soufyanbreda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:08:
Hey vraagje,

De Amerikaanse link voor deze actie is:
https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077?hl=en

De Nederlandse link is:
https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077?hl=nl

• J.E. Weinor
KlaasjeNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat je alleen de US-actievoorwaarden hebt gelezen. Actie geldt ook gewoon voor Nederland.
Mooie actie maar zonder creditcard betaling heb je er totaal niets aan. :'(
Dus in mijn opzien een waardeloze actie.

• soufyanbreda
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:18:
[...]

Huh ik heb gereserveerd met paypal, ik zie nergens iets over dat deze aktie alleen geldig is bij een cc betaling?

• KlaasjeNL
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:18:
[...]

Die discussie is een paar pagina's terug al gevoerd. ;) Persoonlijk vind ik dat toch een beetje te vergelijken met klagen over winkels waar je alleen kan pinnen terwijl je zelf alles nog contant doet. Maar dat is dus persoonlijk. O+

• J.E. Weinor
soufyanbreda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:23:
[...]

Huh ik heb gereserveerd met paypal, ik zie nergens iets over dat deze aktie alleen geldig is bij een cc betaling?
Tijdens de betaling op de actie pagina website heb je alleen de mogelijkheid tot cc betaling een andere betalingsform wordt niet weergegeven of je kunt geen ander betaling toevoegen zoals Paypal.

• soufyanbreda
J.E. Weinor schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:32:
[...]

Tijdens de betaling op de actie pagina website heb je alleen de mogelijkheid tot cc betaling een andere betalingsform wordt niet weergegeven of je kunt geen ander betaling toevoegen zoals Paypal.
Goed dat je het zegt heb via de stadia app gereserveerd en niet op de aktie pagina

• Bobbreede
soufyanbreda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:34:
[...]

Goed dat je het zegt heb via de stadia app gereserveerd en niet op de aktie pagina
Heb ik ook gedaan en daar staat het volgende bij:
Your purchase of Cyberpunk 2077 comes with a Stadia Premiere Edition (free standard shipping).
Zou even bij jezelf checken of dat ook zo is, dan heb je het goed gedaan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcNQPW47LY4uyozfJDUBX3-DIW8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yJdxfC1dgHMTuLHH1ziQxFzG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Bobbreede op 03-12-2020 15:38 ]

Why so serious?

• soufyanbreda
Bobbreede schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:36:
[...]

Heb ik ook gedaan en daar staat het volgende bij:
Your purchase of Cyberpunk 2077 comes with a Stadia Premiere Edition (free standard shipping).
Zou even bij jezelf checken of dat ook zo is, dan heb je het goed gedaan ;)

[Afbeelding]
Ah dat heb ik ook en heb gereserveerd met paypal. Dus cc lijkt me geen vereiste :)

• 12345j
Ja het is erg jammer dat google er vanuit gaat dat we allemaal creditcards hebben.

Wanneer je de Stadia versie van het spel koopt kun je alleen via Stadia spelen. Je hebt hiervoor een stabiele internetverbinding nodig.

[ Voor 50% gewijzigd door 12345j op 13-12-2020 11:11 ]

• soufyanbreda
12345j schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:40:
Ja het is erg jammer dat google er vanuit gaat dat we allemaal creditcards hebben.

Wanneer je de Stadia versie van het spel koopt kun je alleen via Stadia spelen. Je hebt hiervoor een stabiele internetverbinding nodig.
Hoi ik heb via de stadia app gereserveerd met paypal en heb in de beschrijving staan dat ik ook in aanmerking kom voor de aktie dus lijkt me geen vereiste
Pagina: 1 ... 66 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord